- Milyen okostelefont vegyek?
- Elkészült és telepíthető az Android 16
- Új térképfunkciók érkeztek az Amazfit T-Rex 3-ba
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Befutott a megígért HRV-mérés a Withings órájára
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
-
Mobilarena
iPhone 7 összefoglaló és gyakori kérdések
Új hozzászólás Aktív témák
-
nbukta77
addikt
Gyari apple bortokot ki hasznal? Velemeny?
-
tyuxy
tag
Sziasztok
Nem tudom hogy ide tartozik e vagy sem de elakadtam egy olyan problémában hogy Nem tudom megvaltoztatni a bankszámlát a fiokomban ... segítsetek rajtam mert ami be van regisztrálva az már nincs meg így az iCloud meg minden arról akar menni de így nem tud ... -
válasz
Tibee86 #8283 üzenetére
Ja, ezt elfelejtettem írni. Se az alacsony töltöttségű mód, se a repülő nem volt bekapcsolva. Bluetooth, wifi, és gps állandóan bekapcsolva. Azt is elfelejtettem, hogy ez idő alatt folyamatos bluetooth kapcsolat volt, mivel a pulzusmérő karkötőmmel kapcsolatban van. Szóval ez így ennyi.
-
marilllyo
veterán
Hát nekem is van egy pixelhibám. Egyetlen egy apró fekete pont de akárkinek a kezébe adtam meg kellett mutatnom hol van mert annyira nehéz észrevenni. Abszolút nem zavaró de úgy voltam vele, hogy jó ez majd gari lejárta előtt visszaviszem. Most így olvasva, hogy jártál.... inkább, megbarátkozom a gondolattal, hogy ottmarad.
-
nbukta77
addikt
Otterbox tokokrol info velemeny?
-
Gigicuci
senior tag
válasz
nbukta77 #8275 üzenetére
Spigen Ultra Hybrid, de vastag volt, levettem. Utána Nillkin Carbon, ez csúszott. Most Nillkin slim szilikon, ez nagyon tetszik. Oldala recés de nagyon vékony. Előre meg egy Nillkin full előlapi 3d üveg. Tökéletes a kettő együtt.
D4ni,
Nagyon barátkoztam ez UAG Plasma-val, tetszik a citromsárga szín. Milyen a tok amúgy? -
nbukta77
addikt
Ki milyen tokot hasznal? Johet kepekkel is.
-
csabiks
senior tag
ha mar uzemidorol / merulesrol van szo: az utobbi heten 6-6,5 oras hasznalatok jonnek lazan ossze, ejszaka 3%ot szokott merulni, viszont se ejszakara se semmikor nem zarok be egy alkalmazast se (max hetente 1x), illetve nontstop 4g, es wifi). sima 7es
-
Ed Parker
nagyúr
Egy valamit vegyél figyelembe, ezeket is emberek szerelik, apró pénzért, nem robotok, megfeszített tempóban, nyilván lehetnek hibák.
Amire én céloztam, hogy 3 készülék egymás után egyformán rossz, arra elég kevés az esély.
Az a baj hogy ez is úgy van megközelítve hogy 2-3 ember hogy megszívta, de azt a 10000 embert például aki ki bontotta a készüléket, a milyet minőség szempontjából most irreleváns, senki nem kérdezte meg, fasza minden?
Mert az default, hogy valamit veszek, csak jó lehet, ez így evidens, csak a teljes képhez mindkét tábort kellene nézni vagy pl az hogy egy Samsung vagy LG esetén milyenek a reklamációk és ahhoz viszonyítják az Apple hanyag vagy kiváló minőségbiztosítását.Nem kapkodástól karcolódik egy telefon.
A szerelő szőnyeg vagy alátét ki minek hívja ami esd védett, ez nem bársony felület, leginkább egy műanyag egér alátétre hasonlít.
Na most ez látszólag tiszta, de nem mossa le biztosan alkohollal minden szerelés után és egy kijelző cserénél bizony forog a telefon az asztalon, na ott keletkeznek a karcok. -
-Ben-
veterán
válasz
Ed Parker #8269 üzenetére
Ez való igaz, de sajnos lehetnek minőség ellenőrzési oldalon problémák. Ezt támasztja alá az is, hogy összesen 8 vagy 9 SE fordult meg nálam és mindnek volt valami többé-kevésbé irritáló hibája, amit persze elismertek és cserélték is. De erősíti a gyanút az is, hogy egy zsír új, dobozból kibontott 6S kamerája maszatos, piszkos volt. Itt van ez a MacBook sztori is.. Persze nyilván nem 2-3 ember esete lesz teljes mértékben mérvadó, de ahol ennyi hibás készülék kerülhet egy emberhez (refurb esetében is!), ott gáz van.
Egyébként ami a szervizelést illeti, szerintem mocskosul sok cucc hibásodik meg és kapkodniuk kell. Ha abból indulok ki, hogy eddig ahány alkalommal vittem szervizbe a telefonomat mindig álltak előttem is, mögöttem is 1-1 ájfónnal, akkor azért képzelhetjük, hogy mennyit adnak le egy munkanap során javítani...
-
ngáborz
tag
Titanium drop vagy wowfixit-ről van valami véleményetek, tapasztalatotok?
-
nbukta77
addikt
Dolgozik valaki porosabb helyen? Es hasznal gyari apple bortokot? Tapasztalatokra lennek kivancsi. A kivagott resznel nem serul a telefon. Nagyon tetszik a gyari tok csak a kivagas tart vissza.
-
-Ben-
veterán
De ezt el se tudom képzelni. Elképesztő... Egy zsír új cucc hogy a francba lehet karcos? Nem is egyszer ráadásul. Még jó, hogy „prémium”, mi lenne ha nem az lenne..
(#8253) Ed Parker: Tulajdonképpen a szervizest nem érdekelné az ilyesmi, elvégre nem övé a cég. Ez egy agyatlan Apple szabály lehet. De könyörgöm, akkor adjanak olyan cuccot, ami rendben van. Vicces volt, amikor felsőbbrendű stílusban közölte, hogy az utolsó csere következik. Kissé úgy nézett ki a dolog, hogy hobbiból utazom Pestre 2 órán át potom 3200 forintért, mindez sokadik alkalommal.
(#8257) dvdbackuper: Nem értek hozzá, de ha ez valóban így van, akkor nagyon ciki.
-
válasz
Ed Parker #8255 üzenetére
Múltkor írtad hogy 10%-ot merült a telefonod éjjel. Mivel az enyém éjjel mindig töltőn van, ezért erre nem tudtam mit mondani. Most direkt nem tettem töltőre éjjel hogy megnézzem. Pont 10%-ot merült. Pedig plus.
Az a helyzet hogy elég régen volt újraindítva (az előző szoftverfrissítésnél). Tippre csinálok egy restartot és megnézem úgy ma este, kíváncsi vagyok. -
Dzsuri89
őstag
Sziasztok!
Gyári Apple szilikon tokhoz fel lehet rakni bátran egy 3D-s üvegfóliát vagy a tok letolja azt?
Egyébként én Nillkin Pro üvegfólia párti vagyok 6S Pluson, viszont iPhone 7-re raktam fel ugyan ilyet barátnőnek, de egyszerűen ott marad a szélein az a csúnya levegősàv, ami nálam nem is észlelhető. Nálatok is levegősek az oldalak? -
válasz
Ed Parker #8255 üzenetére
Ahhan....
keress rá a macbook topikban annak a srácnak a garitörténetére, aki az 1 milliós 15"-os CTO MBP-t küldte vissza nem is tudom hány alkalommal, mert kicsomagoláskor karcos volt. Ennyit a szigorú minőségellenőrzésükről.
Még blogbejegyzés is lett belőle, megtalálható itt a phn. -
válasz
Ed Parker #8253 üzenetére
Szerintem simán csak agyatlanság. Van egy olyan szabály (by Apple), hogy három csere lehet max, nekem anno elejtették ezt, és a fenti sztori is megerősíti. Gondolom arról semmi nincs a szabályzatban, hogy mi van akkor, ha mindegyik esetben az Apple hibája miatt történik a csere újra és újra, hiszen ez lehetetlen....
-
-Ben-
veterán
válasz
B-L-A-C-K #8251 üzenetére
Jó.. természetesen egy kis karcért egy szót se szólnék. Belefér, pláne egy sérülékeny jet black esetében. De ez azért nagyon kemény.
(#8250) Chal: ez ismerős.
Nekem az SE -vel csinálták ezt. A harmadikat vittem vissza, amikor közölte a szervizes, hogy ez az utolsó és utána vége a játéknak. Feltettem a nagy kérdést: és ha a következőnek egy teljesen más típusú hibája lesz? Válasz: akkor se tudunk többet segíteni. Az igen..
Sajnálom, hogy nem kaptam egy olyat, amelyiknek totál döglött volt a kijelzője. Kíváncsi lettem volna, hogy mi történik.
-
-
Komolyan kérdezem: ezek vakok?
Hát azért illene bekapcsolni azt a nyomorult készüléket és megnézni, hogy az új kijelző rendben van -e.
Nekem egy befoltosodott kijelzős iMac esetén volt egyszer 3db cserém. Elsőre kaptam egyet amit csikózott és vibrált, erre jött hogy jajj, biztos lecsúszott a kábel hazaszállítás közben. Kiderült hogy nem, új kijelző rendelés. Utána kaptam egyet amin egy gyufafej méretű deadpixel csoport volt. A harmadik nekifutás után a szervizes megjegyezte, hogy ez már sok ám így, ez volt az utolsó csere. Közöltem, hogy akkor bizony találkozunk a bíróságon ha ez is szar, mert nem gondolom hogy bármi közöm lett volna az előző három hibához, viszont a saját pénzemen hordom hozzájuk a gépet mintha haza járnék, eközben persze dolgozni se tudok rajta
Szerencsére az utolsó nekifutásra már jó lett.
-
Ed Parker
nagyúr
Az a baj hogy ez nagyon ingatag lábakon áll, mivel nem egy null perces házról van szó, használt, így nem nagyon lehet bizonyítani hogy mennyi karc volt rajta előtte és utána, pláne hogy nem is te adtad le és vetted fel.
Így azt is mondhatják hogy aki leadta és felvette, karcolhatta össze.
Ha van leadás előtti fényképed, azzal lehetne reklamálni, de ha nincs kiinduló pont, akkor hogy?
Szomorú ez sajnos. -
-Ben-
veterán
Mindenképp. Már csak a pixelhiba miatt is, mert nagyon durván zavaró...
Ehhez képest az előző szinte észrevehetetlen volt.
(#8243) Ed Parker: De ez valami elképesztő. Nincs valami rongy vagy alátét, amire a telefont rakhatják? Úgy néz ki a hátlap alja, mint amivel hokiztak....
Persze, nyilván sosem vigyáznak rá jobban, csak egy ezüst vagy space gray telefonon nemigen látszik meg a karc. Ha van is rajta, az szinte láthatatlan. De a jet blacken keményen látszik, hogy milyen „minőségi” munkát végeznek...
-
-Ben-
veterán
válasz
dvdbackuper #8241 üzenetére
Ja, ott.. de nem pont a sarokban és jó tömény fekete.
-
-Ben-
veterán
válasz
Blackmirror #8239 üzenetére
Mivel nem én adtam le és nem is én hoztam el, ezért csak itthon láttam...
Elképesztő.
Az külön tetszik, hogy ráírják:
Fogyasztói igény: javítás
Ki mondta nekik, hogy javítást kérek?Szerk.: egyébként már nem adnak olyan könnyen refurbot, szigorítottak. Nem bánom, de akkor a szervizelésnek legyen valami színvonala is...
-
-Ben-
veterán
Eeeez igen.
Visszaérkezett a szervizből a telefonom.
Első észrevétel: a szervizelés ideje alatt kb. millió karc keletkezett rajta. Még jó, hogy fél évig babusgattam, ők meg egy mozdulattal lehorzsolják...
Második: a képernyőről eltűnt a pont, helyette van egy sokkal nagyobb és sokkal láthatóbb.Komolyan kérdezem: ezek vakok?
Hát azért illene bekapcsolni azt a nyomorult készüléket és megnézni, hogy az új kijelző rendben van -e. Most ezzel mire mentem így? Visszakaptam egy minden tekintetben rosszabb telefont.
-
wolruf
őstag
Az orrába?
Emlékszem, amikor még azon puffogtunk, hogy a polifónikus csengőhangok milyen zavaróak a tömegközlekedési dolgokon... Most meg (sok-sok idő után metróztam egyet tegnap) zenélés, elektromos bagózás, minden franc megy. Hihetetlenek a népek
Ha meg szól valaki, akkor örülhet, ha nem lincselik meg. Mondjuk azért megvárnám, míg megpróbálják...
-
válasz
Blackmirror #8224 üzenetére
1 helyett 2 hangszóró van benne,ráadásul erőteljesebben és hangosabban is szólnak mint az előző generációk hangszórója,szóval elkerülhetetlen hogy a teló kicsit vibráljon ha hangosan szólnak a hangszórók.
-
válasz
Blackmirror #8222 üzenetére
Egyértemű hogy a teló többi alkatrésze is átveszi a rezgést,csak egybe van építve az egész teló.
Fogj meg egy Boomsoundos HTC-t,az mégjobban vibrál a kezedben. -
Blackmirror
őstag
válasz
Blackmirror #8199 üzenetére
Senki ?
Ez azt jelenti hogy hülyeséget kérdezek és mindenkinek ilyen, vagy azt hogy senkinek? -
valaki megtudja mondani azt belehet allitana hogy a home gomb megnyomasaval fellehessen venni a bejovo hivast?
-
-
Ed Parker
nagyúr
válasz
Szellem. #8214 üzenetére
Ez most i7+, teknikailag nincs semmi különbség, annyi hogy ez a piros egy jótékony célra fordított szín, mint az összes product RED termék.
Hogy mennyire kopós nem tudom megmondani, kedden vettem, külföldi beszerzés.
Nekem már képeken is nagyon tetszett a színe, eleve ilyet vettem volna ha kezdetektől elérhető lett volna.
Sztem nagyon szép, de nyilván kinek melyik szín tetszik, sokan a feketé-ért vannak oda, sokan a döglött egér szürké-ért, ez egy új szín, ezelőtt nem volt ilyen telefonban, csak iPod nano és shuffle.
Amit sokan kifogásoltak hogy jó lett volna elérhetővé tenni fekete előlappal is.
Nekem nincs bajom a fehér színnel, kevésbé látszanak rajta az ujjlenyomatok.
De ha tokban hordod, akkor nem kopik amúgy sem a festék.
Nekem a matt fekete sem kopott, csak ha esett a sarkainál. -
-
válasz
enginev3.0 #49 üzenetére
Van akinek van piros iphoneja?Ha igen milyen?
-
válasz
-atesz- #8200 üzenetére
http://icaseleather.com/iphone-7-6s
Csak ajánlani tudom, nagyon jó minőségű bőrrel dolgoznak, szép a varrás, és belül alcantara borítást kapnak a tokok (bár asszem csak a drágábbik). Én mindig tőlük vettem bedugós tokot, most először döntöttem úgy, hogy sima hátlapot teszek csak az új 7-esre, de lehet hogy pár nap után visszatérek a jól bevált megoldáshoz
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Termékinformáció és gyakran ismételt kérdések az összefoglalóban.
- MacSzerez.com - iPhone 14 / 256GB / Midnight szín / Garancia!
- Új Apple iPhone 16 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- iPhone 11 128GB Független Újszerű/1 hónap Gar./Akku 100%/
- Teljesen új Google Pixel 9 256GB Obszidián eladó (garancia)
- iPhone 13 pro / 128gb / Vodafone függő / 83%akku / gyönyörű,karcmentes állapot
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! I3 10100F / RTX 2060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- GYÁRI TÖLTŐK DELL LENOVO HP FUJITSU TOSHIBA Macbook---------- Budapest,/MPL/Foxpost
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest