Hirdetés
- Mobil flották
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Több memóriával és tárhellyel kezd a Galaxy S25
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #206191 üzenetére
Ne zavard özssze. Felújításnál állítják a geo kar végállását. Azt ha eltolják, nincs mindegyik ló az istállóban.
-
macilaci78
nagyúr
válasz CharlieDrop #206191 üzenetére
Erre keres valakit, aki élő adatot tud kinyerni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #206180 üzenetére
Vagy 7 hónap keresés után ez jött szembe, mentem volna mindenfelé az országban Szegedtol kezdve Miskolc, Pécsen is volt autó de úgy voltam vele legyen valami a közelben mert autót szeretnék. Itt annyit tudtam megbízható jó motor hírében áll, bosch porlasztó van benne a fogyasztasrol fogalmam nem volt. Néztem 5 liter, 6 liter környékét írnak én meg a mégane 1.5 dci-vel 4.5 környékén inkább alatta voltam. Benzinest nem akartam akkor 60km-re jártam dolgozni jött szembe ez egy volt egyetemista szaktarstol 20km-re innen, elugrottam megnéztem aztán több nem is kellett vittem is. Akkor láttam utoljára az uzemanyagszint jelzőt fel alatt mikor elhoztam.
Aztán elkezdtem Sarvarra járni vele ott dolgoztam még pár hónapot nyári gumival 4 literen zártam azt az időszakot pedig nem alapjáraton ment, 1-1 óra oda vissza majd közelebb kerültem. Most 15-15km nem minden nap de heti kétszer használom az autót munkába így olyan 4.3-4.4 körül jön ki átlagra a fogyasztás, szerintem a sok egyenletes sebesség + kegyetlen jó benne a tempomat.. az valahogy úgy irányítja az autót én lábbal nem tudom olyan jól menedzselni a gázpedált. 120-nal tempomattal síkon 4.2-4.4-es óra szerinti fogyasztást ír, mikor odalepek neki megtudja enni az 5-5.5-ot is de nyugalom van inkább konstans tempó ha nem jön senki m80-on akkor 105-el tempomatban letudom a 6km autóutat munkába és hazafelé is.Kisebb motornál azt veszem észre nem szereti az alacsony fordulatszámot ugye 95-nel 5-ben olyan 1750 körül forog picivel alatta, 85-nel pl nem tempomatoznek 5-ben mert erolkodik picit ha apróbb emelkedok vannak. Emellett 95-nel 2.8-3.2 síkon az aktuális fogyasztás ezt mondjuk jónak gondolom.
Néha kell vezessek egy c180-ast abban 2.2-es motor van vagy 120le de nem is az le számít az alacsony fordulaton több tartalékkal bír a nagyobb motor miatt ez ami picit hiányzik számomra. Lóerő szempontjából a 110 megfelelő nem versenyzem menjen aki szeretne bár néha meghajtom a járgányt akkor jobb hogy nem egy 150 lóerős van alattam, azért nem vagyok ámokfutó.
Másik dolog még ami vételkor ott volt, lehet ha 2.0 cr jön szembe gond nélkül elhozom azért mai világban számít ha egy valamennyire is ismerostol veszi az ember aki foglalkozott az autóval. Ennek egyik ismertető jele az volt, hogy at voltak kenve az ajtók zsanerjai zsírral, meg úgy látszott tényleg egyben van a bódé nem csak egy lerugott kotla.. már jönni akart a következő vevő, járhattam volna rosszabbul is!
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz CharlieDrop #206191 üzenetére
Ezen hozzászólás alapján állítják [link], és ő tudja mit beszél
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
CharlieDrop
veterán
válasz troland26 #206189 üzenetére
"le tudna futtatni egy diagnosztikát a turbón, hogy megfelelő értékekre van-e beállítva"
Hogy hol és hogy mi van beállítva?Mire gondolsz?
A turbó gyakorlatilag egy mechanikus eszköz, azt nem állítják sehova. Az autó szoftvere tudja vezérelni bizonyos paraméterek alapján a szállított légmennyiség irányát, vagyis hogy kimenjen a szabadba a sok levegő (esetleg másfelé), vagy be a szívósorba és abból a motorba.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
troland26
őstag
Sziasztok!
Nincs valakinek megbízható szerelő ismerőse aki le tudna futtatni egy diagnosztikát a turbón, hogy megfelelő értékekre van-e beállítva? Leginkább Vác, Gödöllő, esetleg Bp 15.,4. kerület környékén.
-
guftabi96
addikt
Sziasztok!
1.6 BFQ gyertyacsere előtt állok.
Egy gyors google kereséssel nem találtam semmit arról, hogy mi a gyári ajánlás. (Hol érdemes ezeket az infókat keresni? Bizonyos alkatrészek szervizintervalluma stb)
A különböző áruházak listáznak 1, 2 és 3 polusú gyertyákat is ehhez a motorhoz. Van bármi különbség használat közben ezek között vagy mehet bele bármelyik 1 polusú Beru, Champion stb?[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz troland26 #206181 üzenetére
A felújított turbóval kezdeném az átvizsgálást. Sok felújító műhely lustábbra állítja, hogy ne kapjon akkora terhelést, így kibírja az 1 évet.
A vezérlés is olyan dolog, amit el lehet rakni. Meg kell mérni a turbónyomást teljes terhelésen. Leírtam már vagy 100x itt, hogyan kell élő adatból megmondani, mikor és mennyit kell töltenie, és ehhez képest mennyit tölt.
VCDS mért értékek: 003, 010, 011 csoport egyszerre kell nézni 4. fokozatban 1500-as fordulatról padlógázon gyorsítva 4500-ig. Ezt eltenni egy log file-ba. Abból már szépen látszik, hogy a turbó lusta, anyagot nem kap, vagy valami más probléma van.
-
troland26
őstag
Sziasztok!
Párom Octaviáját nagyszervízeltettük . 1,9 tdi 2004 . Ki lett cserélve többek között , a vákum pumpa , kuplung szerkezet, lendkerék, vezérlés, turbo fel lett újítva etc etc . Mi lehet annak az oka, hogy megnőtt a fogyasztás ill mintha kicsit jobban kéne nyomni neki, hogy menjen? (lomhább lett) -
Mágus2
Közösségépítő
válasz imyourfriend #206177 üzenetére
Ezzel az a baj, hogy szosszútávon drágább lesz, mint a nagyobb motorral szerelt társa, csak sokan nem gondolkodnak távlatokban. Csak ha egy literrel fogyaszt többet nagy átlagban, akkor már 100 000km-re kivetítve egy nagy összeget beletankolt a kis motoros elvileg kötség kímélőbb autójába. Életszerű a példa, mindegyik dízel autómmal mentem legalább ennyit.
Tudni illik a 2.0, ha kézi, akkor 6 sebességes. 100 nál csak 1500-at forog hatodikban, ezzel nem tudja felvenni a versenyt az 5 sebességes 1.6.
Mindent összegezve hosszútávon olcsóbb és gyorsabb autód is lehetett volna...de ez jött szembe. Nálam a2.0 nem elvi kérdés, jobban jön ki, kiszámoltam, a matek a barátunk. Miért vennék olyan autót, ami több paraméterben is elmarad egy másikhoz képest, ami hosszú távon olcsóbb lenne?
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz rob210 #206175 üzenetére
Persze hiszen 1.6 belépő motor, és Mágus nem vesz belépő motorral, nincs ezzel semmi gond, számomra amennyit szántam rá annyiért ilyen jött szembe, most is ilyet vennék nincs igényem a 2.0 automata/vrs vagy épp superb kínálatra de elfogadom hogy mind jobb, bár lehet hidegen is hagy.
-
rob210
nagyúr
válasz imyourfriend #206174 üzenetére
Hát amit én tudok róla az az, hogy az injektorok javítjatatlanok és bármikor akármikor , de valamikor biztosan megkotlanak.
Illteve turbó és olajzás problémásakat is láttam már.
De biztos van aki mélyebben benne van.
Mágus gondolom nem véletlen a 2.0 ajánlgatja az 1.6 helyett.Renault power
-
chopin42
addikt
Üdv mindenkinek! Egy kis segítségre lenne szükségem. Az alany egy Octavia Tour 1u2 2006 1.4 bca. A biztosíték tábla jelenleg ilyen: 1, 2. A használati utasítás (mindkettő) alapján ezek kellenének bele: [kép]. VISZONT ha rákeresek, akkor a 10 nem benzinmotor - vezérlõegység/20A, hanem 10A Ignition, a 37 nem az s érintkező, hanem a Petrol engine: Control unit. Szóval, melyiknek hihetek/hogy deríthetem ki? A biztosítékok megvannak, hamarosan rendbe lesz téve, csak nem akarok rosszat tenni sehová. Az előző tulajnak sikerült...
Köszönöm!Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
őstag
Köszi. Felszereltséget nem igazán tudom, azt mondták, hogy alvázszám alapján kérjem le egy kereskedésben A motor 2.0D 110KW. 76000Km-rel vettük. Tempomat, 6sebesség manuális, füthető ülések, fűthető tükrök, beforduló tükrök, tolató kamera és park szenzor elöl-hátul, start-stop /ami igazán utálatos / kilincs érintésre nyitja zárja az ajtókat, kulcs nélküli indítás. Ennyit tudok hirtelen elmondani egyelőre.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
tibbike01
őstag
válasz N.otorious #206161 üzenetére
Igen, de a C3as olajról volt szó. A dobozán már több mint 2 éve nincs feltüntetve ez a minősítés.
[ Szerkesztve ]
-
N.otorious
senior tag
válasz DonThomasino #206034 üzenetére
A hivatalos oldalon szerepel az olaj minősítése.
Ha így keresel rá Castrol Magnatec 5W-40 A3/B4, akkor írja is. Amit linkeltél ott is A3/B4 amúgy.[ Szerkesztve ]
tudatlanság, ellenőrzés hiánya, figyelmetlenség ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇
-
Morris
veterán
Hát, elvitték ma a Golf plus-t. Így mindenképp lesz valami helyette.
Sportsvan nagyon szimpi. Első helyen ez áll.
Kevés sajnos a kínált 1.4 Tsi. Így lehet mást kell majd választani.
1.6 CR 110le, 2.0 CR 150 Le illetve 1.2 tsi. Ezekből melyik a legkevésbé beteges verzió? -
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
le akarom szedni a pillangószelepet a 2.0CR-ről, hogy kitakarítsam. 10 év alatt tuti van benne trutyi… a kérdésem, hogy takarítás után kell vcds-el mókolni? Ha igen, meg tudja mondani valaki, hogy hol tudom adaptálni?
Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
volvoguy
addikt
válasz Mágus2 #206154 üzenetére
Ha jól tudom ott a hatszögtengely a probléma. Na most hol találok én vidéken olyan műhelyt akik szikra forgàcsolàssal felmarjàk az olajpumpa hüvelyét...vagy éppen láncosra alakítják át... vétel után rögtön kezdhetnem egy 300.000es szervizzel hogy egy gyártási hibás alkatrészt javítsunk ki.
Jah, és a 2.0cr már bosch rendszer? Cp4-böl nem kérek köszönöm. Nálam cp3-nàl megállt a Bosch Diesel technológia.
[ Szerkesztve ]
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
Sziasztok! Octavia II. és Golf IV Variant/Jetta autókat is nézek.
Kizárólag 1.6crtdi motorral, 2010es évjárat körül, 2,5m forintig +/-.
Az érdekelne, hogy ezekben a 105 lovas CAYC kodu motorokban van e kettős tömegű, illetőleg ha jól tudom Siemens üzemanyag rendszer van rajtuk.
Ezt nem ismerem. Porlasztók felújíthatóak vagy cserések? Milyen áron mennek? Pumpa is Siemens? Bírja vagy ledaràlódós fajta?
Ezt leszámítva megbízható konstrukció? Ingázásra szeretnék egy megbízható, olcsón fenntartható, kis szerviz igényű autót. Heti 7-800km amit megyek.Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
krisz4b70
aktív tag
Sziasztok!
Megnéztem ma egy 2014-es 1.2 Tsi Skoda Rapidot. Nagyon szép állapot, kevés kilométer, évente szervizelve számlák alapján, motor szépen jár nem csörög semmi. Viszont beleszagoltam az olaj betöltőnél a motorba és éreztem a benzin szagot. Ahogy olvastam ez nem jót jelent. Érdemes vele foglalkozni és szereplővel megvizsgálni, vagy inkább engedjem el a dolgot?
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz rob210 #206145 üzenetére
Skodába Sziga bt-nél vettem kerékcsavart, a Bajcsy-n vannak (Érd).
Ott az Oktáv aluhoz azt mondta a muksó nem mozgókúpos kell, meg nem is a sima lemezfelni csavar, na nem fog eszembe jutni hogy mi a neve ennek a típusú csavarnak. Persze az a Touran más tészta, de lehet egy próbát megér.A heroin ár nem tudom mit takar de olyan 8ezer körül volt a 20 csavar.
-
#94252032
törölt tag
válasz focvis #206141 üzenetére
Az szép akkor gyárilag halàlra ítéli az alufelnit a VW?
Mert ha elkezdi a lakkozàst a téli latyak alàdolgozik az biztos.
Ennek is 3 évesen màr elkezdett pattogni a lakkozàsa a furatoktól kifelé.
Ez elég fura megoldàs így.
Eddig alufelnihez minden gyártó mozgókúposat adott.
(Màr amit én szerelek)
Köszi, mindenesetre.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
Szia!!
Én Őt tudom ajnlani:
[link]
Győr
Vagy a tempomatszerelésnél, Szőlősi Zsolt-ot.
Bp.[ Szerkesztve ]
Joe
-
#94252032
törölt tag
Sziasztok.
Tudtok abban segíteni, hogy egy 2020 évjàratú turan 1.5 benzin automata.
Alufelnieihez honnan lehetne normàlis alufelni csavart szerezni? Nem heroin àron![ Szerkesztve ]
-
Dzsur
tag
Sziasztok!Adott egy RNS510 fejegység!Pár hete elkezdett random újraindulni, ma meg már be sem kapcsol csak pattogás jön a hangszórókból!Érdemes még megjavíttatni?Ha igen akkor tudnátok ajánlani valakit ha meg nem akkor milyen fejegységet érdemes venni?(olyan lenne jó amivel nem kell mókolni) 2012 -es SKODA SUPERB
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
2014-es Sharanban a 2.0-s 103kw-os, CFFJ motorkódú dízelnek mik a gyenge pontjai? Mennyire bevált ez a motor?Onkyo TX-L20D, 4K Dolby Vision, streamer, HDMI, USB, phono, fehér 2.1-es erősítő eladó
-
Lacess
tag
válasz focvis #206132 üzenetére
Én nem tudom, hogy most mi van vele. Forgalomban van a gyári G13, van amibe az is kell még mindig. (a tiédbe nem tudom most mit hoz az ETKA, de majd kiderítem) Plug-In Hibridekbe pl. tudom, hogy G13 megy, a nagyfesz. hűtőkörbe biztos.
Van baj a G13-mal, az biztos. Nem véletlenül jött a G12evo.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
gubabela
senior tag
válasz _Smooth #206117 üzenetére
Azt nem tudom, amit néztem az 3 zónás volt, de a kereskedő mondta, hogy annyiban különbözik csak, hogy hátul is lehet hőmérsékletet állítani. Végül nem 8as lett, (gyerkőc miatt kellett a nagyobb csomagtér, amúgy nem cseréltem volna le a 7es sedant (2018as volt)) turan lett helyette. Modválasztó volt már a 7esben is, de csak menüben lehetett változtatni a vezetési módokat. Nagy különbséget nem vettem észre köztük, a gázadásra lett harapósabb sport módban, meg nem szólt bele az acc annyira ha be volt kapcsolva. Futómű sima volt alatta, nem az állítható. (1.5 tsi act 150 le, sound edit)
#206121 bencefica13
Az a csomagtér kevés lesz baba mellé, tapasztalatból mondom, Nem azt mondom, hogy kivitelezhetetlen, de közel sem ideális[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Lacess #206125 üzenetére
De jó hogy látlak, gyorsan visszaélek vele!
A Golfban lassan 110 K km, 7,5 éves. Nagyobb szerviz közeleg, lassan mindent összeszedtem gyári alkatrészből (szűrők, gyertyák).
1. Cseréljük a hűtőfolyadékot. Mehet bele Febi G13, kb. mennyi liter?
2. A váltóolajat tudod esetleg?
3. Még esetleg, mi az ékszíj-szett cikkszáma? Ha nem gyári, akkor melyik legyen?CHHB
WVWZZZAUZGW11*705 (* = születési dátumod első száma )Köszönöm szépen!
-
vlevi
nagyúr
válasz _Smooth #206117 üzenetére
A fizikai gombok elhagyása egy merő agyrém
Teljesen igazat adok neked. Céges Skodában nincsenek gombok, pontosabban, ami van, csak az érintőképernyőbe lép be.
Pl zavar az erősen zúgó ventilátor, akkor klíma gomb, onnan átlépni a hagyományos menübe, ventilátort átállítani kezire, utána lehet az érintőn+/- gombokkal tekergetni. Ezt kb annyi idő megcsinálni, mint végig olvasni. bazmeg. Közben 130-al megyek autópályán...
Ha nem akarom, hogy a poramba fujjom, vagy bekapcsolni a belső keringést, az is majdnem ugyanilyen "1xű".
Ez az első olyan autó, amiben ilyen szinten túl tolták az érintőképernyős vezérlést.
Máshol ezzel a három tekerővel, nyomgombbal, az összes funkciót azonnal beállított, anélkül, hogy oda kellene nézni. [link] -
veterán
válasz bencefica13 #206121 üzenetére
Szia!
Android Autohoz csak aktiválni kell, okos helyen 35 e. Ft. CarPlay-hez vélhetően kell egy ilyen is: [link], konkrétan a 36,66 dolláros, 5Q0035726E cikkszámú alkatrész (nekem facelift előtti Golf van, annál kellett ez az alkatrész, kb. fél óra volt beszerelni). -
dozó
tag
válasz bencefica13 #206121 üzenetére
"Apple Carplay után érdeklődtem a kereskedésnél, azt a választ kaptam, hogy a fejegység tudja a Carplay-t, csak az aktiváló kód kell hozzá. Ezzel van tapasztalata valakinek esetleg, hogy kb milyen árban van?"
Elég új a kocsi, Apple Carplay-hoz márkaker tud kódot adni, 5-6 számjegyű összegre kell számitani.
[ Szerkesztve ]
-
bencefica13
csendes tag
Sziasztok!
Ezt a Golf-ot néztem ki magamnak a héten városi futkosósnak, illetve 2-3 hetente egy 100km-es túrára. Apple Carplay után érdeklődtem a kereskedésnél, azt a választ kaptam, hogy a fejegység tudja a Carplay-t, csak az aktiváló kód kell hozzá. Ezzel van tapasztalata valakinek esetleg, hogy kb milyen árban van?
Illetve, olvastam itt, hogy 30.000-es gyakoriságú olajcsere bajos lehet, itt a csatolt dokumentumok alapján úgy látom hogy első 30k-nál volt olajcsere, illetve utána 2 év múlva 43.534-nél. Ez így még vállalható szerintetek, vagy nézelődnétek tovább?
Alapvetően nem használjuk az autot sokat, ez az egy lenne kettőnknek feleségemmel, várhatóan 1-2 év múlva plusz egy gyerkőccel.
Köszi előre is! -
Bogyo1972
újonc
válasz molnarpeter #206116 üzenetére
Köszi! Úgy látom csak igaz lesz ez a rossz kód szám miatti tiltás .....
-
_Smooth
senior tag
válasz gubabela #206106 üzenetére
Köszi. Akkor az 1 zónás esetén is elöl oldalanként állítható? (tehát valójában két zónás?)
Mert, ha az egy zónáshoz képest a 3 zónás csak ennyiben tér el, akkor az nekem ezt jelentené, így viszont akkor megtévesztő a megnevezése. A hátsó nem izgat, de elöl azért hasznos volt az oldalanként külön vezérelhető opció.
A fizikai gombok elhagyása egy merő agyrém. Aki azt kitalálta, azt a 10,25 inches kijelzővel verném véresre. R Line-ban ráadásul a multikormány is full tapis baromság. Kérdeztem az eladót, azt lehet-e mégis fizikai gombokkal kérni. Azt mondja, nem, hát ez magasabb kategória, meg szerinte esztétikusabb is, meg... ne folytasd, nem érdekel a véleményed Majd közölte, hogy egyébként ezt a VW is kifuttatja, nem aratott nagy sikert. Hállelúja!
De a világításkapcsoló, a klíma, az ülésfűtés, mind mind csak érintősen, menüből. Van egy fizikai gomb, de azok is csak annyit csinálnak, hogy a képernyőn nyitják a megfelelő panelt.
Borzalmas lehet. De hát ezzel nem tudok mit kezdeni. Cégcsoporton belül mind ilyen.
Kicsit nézegettem most a Proceedet is, tetőablakkal, minden anyámfülével együtt is majdnem egy millával olcsóbb lenne ezeknél. A koreaiak motorjai valahogy dinamikusabbnak is érződtek, ott megvannak még a fizikai gombok is.
Viszont nem biztos, hogy jól értem; végül golf 8-ra le is cserélted a 7-est? Az a módválasztó benne van Neked is? (DCC nélkül)
4)-es kérdés, hátha akkor így arra is sikerül pontot tenni.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Bogyo1972
újonc
válasz macilaci78 #206111 üzenetére
JHV van benne és és JHT kellene elvileg,de nem ez a lényeg hanem hogy produkálhat e ilyen hibát.
-
macilaci78
nagyúr
-
Bogyo1972
újonc
Sziasztok!
2008-as octavia 1,6 mpi 102LE.
Mióta nálam van az autó azóta csinálja hogy indulás után gyorsítok és vagy első vagy második sebesség fokozatban megtorpan 3 másodpercig utánna minden ok akár egész nap is megy,míg le nem állítom,leállítás ujraindulás után ugyanez.Nézettem skodás szerelővel azt nyomozta ki,már a gyárral konzultálva (előtte mindent átnézve)hogy nem jó kódszámú sebváltó van rajta és a főtengely fordulat és a kerékfordulat a nem megfelelő váltó miatt nincs szinkronban és ezért tilt le a számítógép.230000 ft ot nem nagyon van kedvem kiadni egy válóra pláne hogy ha utána is megmarad a hiba.
Járt már valaki ebben a cipőben,esetleg van aki tudja hogy ez valóban okozhat ilyen hibát?
Gyujtás rendszer új,katalizátor hatásfok gyengülésen kívül más hibát nem hoz,de más különben jól megy. -
Lacess
tag
válasz krisz4b70 #206103 üzenetére
EA211 már szíjas, de 2015-ig még EA111-el van szerelve a Rapid, ami láncos. (A 90 és 110 lovas 1,2-es a szíjas)
Persze, hogy érdemes megnézni. 1,2-esben nincs vezérlésmódosító sem, így talán nem egy ökör ára a lánccsere, már ha szükséges egyáltalán.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
krisz4b70
aktív tag
válasz molnarpeter #206104 üzenetére
Akkor lehet megnézem az autót aztán úgyis az állapot dönt.
Köszönöm szépen a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
gubabela
senior tag
válasz _Smooth #206101 üzenetére
5-re van tapasztalat, nézegettem a 8as golfot is nemrég amikor cseréltem le a 7est. 3 zónás csak annyit tesz, hogy hátulra is tesznek kezelő gombokat, onnan tudod állítgatni a hátsó rész fűtés/ hűtését. Ami nem tetszett benne, hogy nincs fizikai gombja elől a klímának, mindent a menüből kell állítgatni. Had ne mondjam, hogy ez menet közben mennyire jó.
-
chopin42
addikt
válasz Morris #206102 üzenetére
Nos a lassan 17 éves oktávhoz gyári beszállítósat (visteon) 82 ért kaptam egy párral skoda partsról. Gyönyörű, méretpontos, égőkkel és motorokkal jött. Az "olcsó" utángyártottak 20 körül voltak/db vagy több, a bontottból pedig nem találtam olyat, amit megérné megvenni, azok is 15-től indultak+felújítás. Namost, indexből, mivel filléresnek gondoltam, van wezelt vettem, ami belül már tyc. Az hagyján, hogy a kettő sem egyforma színű, a gumi is felemás rajtuk, de a lámpáktól is eltérő a színük. Elvileg víztiszta, a gyakorlatban kicsit sárgásabb. Szóval nem hinném, hogyha egy 3-4 ezer forintos index ezektől a tyc/depóktól ilyen szar, akkor a fényszóróik 3-4x annyiért jobbak lennének. Ráadásul autóvillanyos óva intett, hogy szép lesz beszereléskor, de másfél év múlva nem látok vele, annyira bemattul.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz krisz4b70 #206103 üzenetére
Nem feltétlenül ördögtől való az sem, kicsit drágább a láncot cseréltetni és km-ben változó az élettartama, de nem drága az alkatrész, és nincs években mérve megkötés. Magasabb éves futásra jobb a szíjas talán, kevéske km-re meg lehet jobb a láncos de ez már nem olyan nagy eltérés, meg az árkülönbségből ki is jöhet egy csere ára és máris jobban jártál, stb. Szíjas későbbi változat, lehetnek nem látványos módosítások amik miatt megbízhatóbb-tartósabb lesz a motor összességében, illetve környezetvédelmi besorolás is kedvezőbb ha ez számít. 1.4-nél meg a vezérlés módosító "okoskerék" drágítja meg nagyon a lánc cseréjét, talán azért (is) van olyan híre.
-
-
_Smooth
senior tag
válasz _Smooth #206056 üzenetére
Hátha valaki egyszer szintén ezekre keresgél, gondoltam, megosztom, amit eddig sikerült kiderítenem:
1) Golfról találtam külföldi videókat, anyagot, ami alapján úgy tűnik, tényleg rásegít a 48V villanymotor a főtengelyen keresztül a hajtásra (induláskor, kigyorsításkor, vitorlázáshoz). De Cupráról nem találtam ilyet. Meglepne, ha ott nem ugyanilyen rendszer dolgozna.
2) Golfba sehol nem lehet beleülni, kb egy kereskedésben sincs kiállított példány. Viszont az eddig hallottakkal ellentétben nagyon úgy tűnik, az R Line-ban (szinte) ugyanaz az ülés van, mint az R-ben. Színe biztosan más, de amúgy egyéb difit nem láttam.
3) Life és R Line basic LED-je igazából csak annyiban különbözik a hagyományos halogénektől, hogy egy LED forrás vakít benne izzó helyett. A LED Plus már projektoros(?), talán némi kiegészítő fényforrással, magasságállítással, stb. Jelenleg hasonló lehet az Octaviámban. Ha jól be van állítva, nekem ez elég lesz. Matrix szuper cucc, de nem érzem, hogy +800k-t megérne nekem. Ellenben 400at megér a Plus.
4) továbbra se teljesen világos; találtam olyan videót, ahol benne van. A 4 dedikált shortcut gomb egyike. De nem derült ki a videóból, hogy a DCC is benne van-e, és esetleg emiatt van mode is. Ma kipróbáltam megint öcsém Superb Sportlineját sport és normál módban is. Érezhető a különbség a futóművön, de nem izgatna, ha nem lenne. Max azért, mert az autót talán jobban szét fogja így verni/rázni a jómagyar, aszfaltozott szántóföld.
5) sajnos tényleg csak 1 zónás, nincs is 2 zónás, csak 3 a következő. Ez mekkora oltári baromság Előbbi kicsit kevés, utóbbi meg indokolatlan.
6) azt én továbbra sem értem. Szérialistán szerepel a wireless connect és a wireless töltés is(!!). Akkor mi a rákra akarnak 180ezerrel lehúzni?
7) nekem új/fura, az octavia esetén 4 éve még csak egyben volt. Kessy igen, vagy nem. Ha kérted, akkor nyitás és indítás is kulcs nélküli volt. Na itt az indítás széria, a nyitás nem. Nekem ez így megfelel.
8) Cuprában is progresszív - nem értem, akkor a csomag minek írja.
Azt sajnos továbbra se tudom, hogy a Cupra alatt is sport futómű van, de gyanítom, a hátsó ott is multilink.
Amit nem ír a szérilaista:
- R Line-ban csak hátra írja az ISOFIX-et, de elöl is van
- nem írja a dupla csomagtérpadlót, pedig a Golfban is van (esetemben ez spec közel dealbreaker lett volna)# I got bored one day and put everything on a bagel...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Mobil flották
- DIGI internet
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Hobby elektronika
- Több memóriával és tárhellyel kezd a Galaxy S25
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest