Hirdetés
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch
- Honor Magic V2 - origami
- Macrodroid
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mindthecrap
aktív tag
body007: na erre nem is gondoltam, köszi
JanR: nekem maga a kompresszor sípol szerintem, de lehet, hogy a ventillátorok közül valamelyik, passz. A motorfék kapcsán egyszer a Totalcar-on ki volt fejtve, hogy miért nincs szinte semmi fékerő a közvetlen befecskendezéses motoroknál, illetve nem tudja olyan finoman elvenni a naftát mint az injektroros, ezért szokott "hintázni" az autó, de már nem emlékszem a pontos okára.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
Én a klíma sípolást betudtam annak, hogy nagyon halk az autó, így ezek a zajok sokkal erősebbek.
Sajnos a műszerfal tényleg zörög, érdekes, hogy szinte ugyanúgy mnt a H-ban, egy bizonyos fordulatszám fölött elkezd rezegni a műszeregység teteje
Én a váltó miatt jártam szervízben kb 3000 km után, nem töltötték fel a zsírzót rendesen és nyikorgott a 2-es minden egyes váltásnál. Jövőhéten megyek az 1 éves szervízre, 13.500 km, de volt már egy "jobb így a lelkemnek" olajcsere 5000 kmnél.
fogyasztás Spritmonitor szerint 6,75 liter 13k kilométerre, ebben van hétköznapi ingázás meg hétvégi kirándulás, Balaton vegyesen. Amikor nem megyünk sehova egész héten csak dolgozni meg vásárolni, akkor simán benyel 7,5-8 litert is százon. A pillanatnyi fogyasztás kijelző a kedvencem, van egy szakasz nálunk ahol mindig dugó van de egy erősebb lejtő, üresben szoktam gurulni nem motorfékkel, és ilyen 18 meg 25 litereket ír ki pillanatnyi fogyasztásnak Illetve azt is szokni kell, hogy ezeknél a közvetlen befecskendezéses motoroknál a motorfék hatásfoka szinte 0.
[ Szerkesztve ]
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz ArthurShelby #96600 üzenetére
Hát azért nem olyan megbízhatatlan a K, a Facebook csoportjában már elég sok tapasztalat összegyűlt. Csak a LED-es fényszórókkal szív mindenki meg egy időben a robbanásos égés volt forró téma, extrém esetben okozhatott motorkárokat de ehhez kellett az is, hogy rendszeresen alacsony fordulaton erőltesd a motort + rossz minőségű üzemanyag.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #96584 üzenetére
Így van, én ezért vettem újat, erre úgy vigyázok mint a hímes tojásra és csak magamat okolhatom ha bármi van. Egyébként meg volt a kísértés, hogy valami 3-4 éves de komolyabb autót venni, de egyszerűen annyi embert látok ismerősök, kollégák között, hogy csak gyilkolják az autókat, hogy egy életre elment a kedvem a használt autótól. Persze tiszteletben tartom, hogy sokan nem tehetik meg, de sokszor tényleg drágább a leves, mint a hús.
A másik, hogy fórumokon mindenki szajkózza ezt az "állapotot veszünk, nem kilométert", de azért megnézném ezekből az emberekből hányan tudják reálisan felmérni az autó állapotát meg a tulaj habitusát. Én is vettem anno egy gyönyörű, megkímélt, rendszeresen szervizelt H-t 260 ezerrel, ez 10 éves autónak pont reális futás volt, mindenki veregette a vállam milyen okosan döntöttem. Mégis ráment a gatyám is, mert 300 felé egyszerűen elöregszik a legtöbb alkatrész, és nem kell nagy dolgokra gondolni, kétszer durrant el pl vízcsövem mindkétszer a lehető legrosszabb helyen (Ferihegy érkezési oldal, Károly körút belső sáv, délutáni csúcs), másodszor hengerfejes is lett az autó, 34 fokban pillanatok alatt megfőtt a motor. Pár ezer forintos alkatrészről van szó, de csak a két trélerezés volt 45 ezer forint plusz a járulékos károk amiket csinált). Kezdett már szétesni a katalizátor is, vásárlás után másfél évvel műszakin már csak jóindulattal ment át, ezt pl hogy állapítod meg vásárláskor, hogy a katalizátor nem lesz két éven belül kuka? De még sorolhatnám reggelig, az 1 millió forintos autóra simán ráment még 1 millió 3 év alatt ha az LPG rendszert nem is számolom.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Jofi81 #96500 üzenetére
Neem, faceliftest nem vettem volna semmi pénzért, az Astrát most hosszú időre el fogom engedni mert ez a Peugeot vonal nem jön be (amúgy nincs bajom a francia autókkal, csak akkor azt vesz az ember, nem kell rá Opel logó). Nálam ez a vonal alja downsizeingban, egy 1.3-1.4, 4 henger, turbó, 130-150 ló, ezek alá nem mentem volna így sok márka ki is esett pl Focus. Reményeim szerint a következő autóm már elektromos lesz úgyhogy ezen a downsizing dolgon már nem izgatom magam, ennek a motornak is egyébként elég szar már a karekterisztikája.
Az enyém májusi gyártás és augusztus végén vettem a Wallisnál, nekik még volt akkor kb 20 darab 150 lovas beraktározva Győrben, viszont csak két szín volt már, ez meg a majdnem fekete-kék. A Schillernél lett volna bőven színválaszték de csak a 125 lovasból, de az árkülönbség kb 120 ezer forint lett volna így az szóba sem jöhetett. Ahogy JanR is írja, gyárból rendelni már tavasztól nem lehetett, de a kereskedők szépen betáraztak ebből az Enjoy Best-ből amiben minden számomra fontos dolog benne volt (kijelző Android Autoval, tolatókamera, ülésfűtés,...)
Luck Dragon, llwynog: köszi
[ Szerkesztve ]
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
Kedves llwynog,
szeretnék autócserét kérni a nyitóposztban, illetve ha bárkinek van K Astrás kérdése írjon nyugodtan. Mostanában read-only vagyok mert egy 1 éves autóval nincs sok izgalom (nem úgy mint anno a H-val, havonta volt valami ). kösziolyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz body007 #96111 üzenetére
Amúgy direkt van így megcsinálva, hogy csak a szakszervíz férjen hozzá, nekik nyilván biztosítja az Opel a gyári szerszámot. A belül kúpos torx és hasonló szivatásokat is ezért találták ki, hogy egy kétezer forintos Lidl szettel ne férj hozzá...
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz repvez #95993 üzenetére
Hát sok minden lehet persze látatlanban nem akarok ítélkezni de akár a vezetési stílusod is, egy turbóst teljesen máshogy kell takarékosan vezetni mint egy szívót. De vannak meglepetések mindig, pl egyszer egy kölcsön Yarissal mentünk ki Horvátoszágba négyen, csomagokkal, 1.0 3 henger szívó, 130-nál üvöltött vagy 6000-es fordulaton és az egész út végére kijött 5,7 literes átlag. Az Astra 1.4T is 2000-2400 között fogyaszt a legjobban ami 90-110 kmh tempó, ha tartósan (valós, GPS szerinti) 130-al megyek az +1 liter átlagban, Budapest-Sopron-Budapest pl kijött 5,6 literes(!) átlaggal, mert az M1 is fel volt túrva így végig 80-100 között volt a tempó.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz repvez #95976 üzenetére
Ja akkor félreértettelek.
Nekem az 1.4 150 Le van most, előtte ugyebár H Astrám volt még kint is van itt a nyitóoldalon. 1.6 105 LE 7,4 liter átlagfogyasztás után az 1.4 150 LE 6,77 liter átlagfogyasztás (tankolás szerint, nem Computer alapján) nekem határozott előrelépés volt Ja és még könnyebb is lett az autó 100 kilóval.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz repvez #95948 üzenetére
Valószínűleg nem nullázták a szervízben a nagy sietségben, de magadnak is tudod (nekem K Astra van 2019-es). Indításokat és hideg üzemet számol csak, ahogy lentebb is írták kémiai labor még nem jár hozzá
azért szeretsz veszélyesen élni ha 22 ezernél vitted első olajcserére, nem szabad túlságosan hinni ezeknek a gyári előírásoknak, még a szalonban is óva intenek a gyári csereperidódusok tól.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
köszi mindenkinek, könnyen ment a csere egyedül is, csak idő és a napi km számláló nullázódott.
a betolás miatt viszont beszedtem egy 042052-es hibakódot, sajnos halványan rémlett is, hogy a katalizátornak nem tesz jót a beugrasztás de nem volt senkinél bikakábel és nem akartam az út szélén hagyni a kocsit...
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
még egy kérdésem lenne, próbáltam visszakeresni de rengeteg az irreleváns találat... akksi csere mennyire para házilag, sok mindent elfelejt? vagy ha elég gyors vagyok akkor mintha mi sem történt volna? H Astra.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
csütörtöktől lesz akcióban Varta Black Dynamic 56Ah, az elegendő szerintetek Z16XEP-hez? köszi
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #66046 üzenetére
hát színhőmérsékletben nagyon, erősségben kicsit, de nyilván meg van kötve a kezük a gyártóknak. egyelőre csak városban autóztunk vele, országúti tapasztalat nincs.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
ma átestem én is a tűzkeresztségen ami az izzócserét illeti ezt vettem bele black friday keretében: GE Megalight Ultra H7 +130% meg ajándékba adtak egy pár Osram hidegfényű helyzetjelzőt, csak azt még nem tettem be.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz diablo1984 #66027 üzenetére
"bírom" az ilyen tudományos és mélyenszántó tanácsokat...
nézd nyugodtan a 105 lovasokat is ha jót akarsz, nincs velük semmi baj ha karban vannak tartva. ha egy motor valóban eszi az olajat akkor annak nyoma van úgy is, az olaj nem párolog mint a víz. az ne tévesszen meg ha az olajszűrő alatt, ott szerintem mindegyik olajos, mert pont olyan szögben van az a hülye szűrő hogy nem bírod anélkül letekerni hogy ne kenjen össze mindent.
arra kell figyelni még figyelni, hogy hidegen be kerregjen mint egy dízel, a twinport rendszerrel szokott olyankor gond lenni. amikor néztem az Astrákat soknál világíott a sárga check engine, az eladók meg csak legyintgetnek hogy "áá csak lambdaszonda, tízezres tétel", aha, akkor miért nem cseréled ki?
hirtelen ennyi.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
mindjárt indulunk a Kékestetőre felavatni az új fékeket meg megnézni az első havat
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #65450 üzenetére
persze várom már, mostanában kedvet kaptam ilyen kisebb szerelésekhez... csak a motorba nem nyúlnék semmiképpen, kopó dolgok jöhetnek.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #65448 üzenetére
igen, azok még nincsenek kifolyva de érezhetően fáradtak, elől azért nagyobb projekt lesz, drágább is az első gátló és összetettebb a szerelés is. de mindenképpen tervben van, meg az első féktárcsa is az utolsó betétet kapta, legközelebb már kuka.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #65443 üzenetére
igen, eddig a fekvőrendőr olyan volt hogy "zsupp... zsupp", most már csak elől van zsupp meg nem is zörögnek úgy a cuccok a csomagtartóban. nem fotóztam le de elég rendesen ki voltak folyva a régiek.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz mohabá 007 #65399 üzenetére
én tegnap beálltam a parkolóban egy másik ugyanolyan kombi mellé mint az enyém, és vagy 5 centivel magasabban volt a fara. Meg lehet érezni, hogy lassabban tér vissza rossz úton. holnap megyek kicserélni őket, akkor fog kiderülni változott-e valami vagy csak megnyugtatás.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
Tegnap néztem hátsó lengéscsillapítókat meg fékbetétet, de nagyjából minden márkáról ódát zengtek a webáruházak úgyhogy nehéz volt dönteni mit válasszak. Végül Kayaba lett a gátló és TRW a fékbetét, ezekkel van valami tapasztalat, pozitív, negatív?
illetve nekem folyik a két hátsó gátló amiből arra következtetnék hogy olajos, de amiket meg a webshopok ajánlottak mind gázos. melyik a jobb egyébként, vagy mindegy?
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
voltam ma Óbudán ebben a szereld magad műhelyben, egyelőre teszt gyanánt csak egy olajcserére, de maximálisan pozitív az összkép.
csak annyi árnyékolta be, hogy az előző "szaki" megszakította a menet végét a leeresztő csavarnál, és teljesen becsavarva elforog...
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
-
mindthecrap
aktív tag
én már csak azért is párban cserélném mert minek kétszer szervizbe menni, főleg hogy többször ki lett hangsúlyozva hogy 8000 forintos tételről van szó. ha már elzötyögtem a szervizbe és fent áll a csáposon akkor +8000 forint ide vagy oda... beállíttatni sem kétszer kell akkor stb...
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz trassher #64911 üzenetére
nekem is folyik a két hátsó, apósommal átnéztük gumicsere közben. oda még nem néztem árakat, de előre láttam múltkor akcióban városi Koni-t 16 ezer/db, az jó árnak tűnt. Hátsó gyanítom olcsóbb mert nincs rugótányér stb, két csavar a cseréje.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz diablo1984 #64665 üzenetére
igen, ha gázzal megy az autó néha bedobja erős motorféknél, kiolvasva gyújtáskimaradás. de benzinnel minden szuper, meg lett nézetve a motor.
[ Szerkesztve ]
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
gyönyörű idő volt tegnap, végigjártuk az összes szerpentint a Pilisben
panoráma kanyarolyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz diablo1984 #64618 üzenetére
azért írtam hogy némileg
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz diablo1984 #64616 üzenetére
ezen némileg segít ha mondjuk egy magas padkára felállsz a kocsi egyik oldalával, hogy a leeresztő csavar felé lejtsen
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz montyx #64593 üzenetére
1. szerintem megnézetni. az enyémnek "orvosi papírja" van hogy lassan cserés a futómű, de nem kifejezetten billegős így sem.
3. kijelző típustól is függ, de bekapcsolt rádió mellett a settings gombot kell nyomva tartani amíg búg egyet, kb 4-5 másodperc. ezután a BC gomb elsőre no functiont fog írni, de minden további megnyomásra bejön valami adat. tehát a BC gombal lépkedsz. a hűtővízet egy olyn ablakban fogod látni ahol középen azt írja "sensor: -egy szám-" és alatta jobbra lent a T: szám a hűtővíz hőmérséklete
leállított motornál fals adatot ír több dolognál is arra figyelni kell.
[ Szerkesztve ]
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Willie #64432 üzenetére
ha magadnak lesz az más mindig értéknövelő tényező az ismert előélet, de ahhoz kell egy ismerős aki megveszi én a kilométerekkel nem foglalkoztam amikor autót kerestem mert vagy igaz vagy nem, csak az állapot. inkább veszek olcsóbban egy többet futottat és a különbözetet elteszem javításra, a drágább (elvileg) kevesebbet futott is ugyanúgy kikönyökölhet. egy 250 ezresben lehet hogy már kicseréltek pl olyan drága alkatrészeket ami egy 170 ezret futottban 20 ezer múlva megy sorra tönkre. félre kell dobni a sok közhelyet autókeresésnél mert nincs két egyforma autó, de ez csak az én személyes véleményem
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Willie #64424 üzenetére
1-1,1 millióért már dömping van H Astrából is, szerintem ennyiért nehéz lesz, én nagyokat néztem a G Astra árakon amikor kerestük az autót. Persze bele lehet magyarázni, hogy egy 2006-os G kiforrottabb mint egy H stb... viszont én pl úgy gondolkodtam, meg szerintem sokan hogy ha ugyanannyiba kerül egy bizonyos modell meg az elődje is, akkor inkább a frissebbet veszem.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Doggy dog #64211 üzenetére
szép, irigylem azt a felnit, 16-os? nekem is jövőhéten fog kiderülni az első tisztán városi fogyasztás, szemre elég aggasztóan gyors a mutató eddig hétvégente mindig mentünk valahová ami javította az átlagot, ez most tisztán Budapest lesz. 9 azért remélem nem lesz, 8-8,2 körül reménykedem
[ Szerkesztve ]
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #64207 üzenetére
Nem is vitának szántam, teljesen igazad van, a legtöbb külföldről behozott autónak homály a múltja, nagy sz.rba is lehet nyúlni.
amit még sokan elfelejtenek, hogy egy német vagy angol sokszor azért adja el a kocsiját mert göthös, és kint horror egy szerviz rezsidíja.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #64205 üzenetére
az enyém németországi de kint dolgozó magyarok vették kint, újkora óta megvan minden szervizszámla alvázszámmal, kilométer állással, bankkártyás bizonylatok hozzátűzve stb... tehát nem egy hátsó irodában kitöltött ebay-es szervizkönyv. meg minden részletében látszik, hogy volt gazdája, sok ismerősöm dobott egy hátast hogy úristen 250 ezer km akkor az egy bontószökevény, de bármelyik (óra szerint) 150-160 ezres Astra ilyen volt vagy lelakottabb amit láttam. autópályán ingáztak vele és ez látszik is, azért szaladt meg ennyire.
egyébként aki képben van a német viszonyokkal az tudja, hogy ott sokan 3 év alatt beletesznek 200-at az autóba, jók az autópályák, jók a fizetések, szemrebbenés nélkül ingáznak napi 150-200 km-t oda vissza. másrészről viszont sok német családnak van pénze 2-3 autóra, és ami a család harmadik kocsija mondjuk egy Polo abban simán lehet 60-80 ezer tíz év alatt, nem feltétlenül tekert az órája. Hugom is volt au pair olyan családnál ahol egy Golf csak arra volt, hogy a gyerekeket iskolába vigye vele a szomszéd kerületbe.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz zolikaDB #64198 üzenetére
A 90 lovat azért én is elfuserált dolognak tartom egy Astra méretű kocsiba, ami nekem van 105 ló az már elmegy... én teljesen jól megvagyok vele. Városi araszolásnál hiányzik csak a nyomaték. A kockázatos előzéseknek meg nem vagyok híve.
sok esetben a megszokás is nagy úr, apám nem vezetett még 100 ló fölötti kocsit neki a háromhengeres szívóbenzines Fabia is tökéletesen megteszi, nem is értette miért fanyalgok 90 lóra. Másik véglet főnököm BMW-je, ha hozzá vagy szokva hogy a kocsi 560 nm-t ad le 1500-on onnantól minden mást kétlovas hintónak érzel. Párszor vezettem én is, más liga...
Kombiból én sem láttam igazán 1.8-ast, mondjuk én 1-1,1 millió környékében gondolkodtam lehet ez volt a baj
Criton: tudtommal enyhébb a TÜV nem szigorúbb mint a Mozaik utca, persze ha nem nézzük a kenőpénzes részt.
[ Szerkesztve ]
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #64181 üzenetére
Én is ezen két ok miatt vettem benzinest, pedig dízelt jobban szeretek vezetni de hétköznap be sem melegedne rendesen mire beérek melóba, másrészt amit te is írtál, hogy sok 10 éves dízeltől nem ok nélkül szabadulnak, jönnek a költséges hibák 200 ezer fölött.
azért két három hetente legalább igyekszünk megjáratni autópályán.
[ Szerkesztve ]
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #64129 üzenetére
köszönöm mindkettőtöknek, elküldtem privátban neki
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #64124 üzenetére
Wunderbaum New Cart ne vegyetek, semmi köze egy új autóhoz sima gyümölcs illata van. nekünk a Summer Cotton fantázianevű vált be, meg a Roots de azt már nem lehet kapni
szombat reggeli törődés, pózolgatás. általában alig van mit lemosni, de szeretem csinálni
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
Én Fiat 500-asban próbáltam azt az 1.3-as dízelt, oda pont jó
azokhoz lenne kérdésem akik mostanában adtak el autót, az önkormányzat nektek is küldött egy kacifántos, hétpecsétes tértivevényes levelet hogy az iratokat a vevő lakhelyén illetékes kormányablakhoz áttették? De mindezt olyan körítéssel mintha holnap be kéne vonulnom Baracskára... Magyarország szeretlek...
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a kocsi nevében is amit nagy vonalakban tudni lehet róla, Z16XEP egy Irmscher gázszettel, 256 ezer km, Németországi autó volt de egy magyar páré volt kint is aztán ők hozták haza, itthon is zömmel autópályán futott. Ehhez mérten elől sok az esztétikai hiba viszont a kuplung, futómű pl hibátlan. Elegance felszereltség, 8 lufi, tempomat, klíma stb,világoskék szövet és műszerfal berakás. Hirtelen ennyi a topikot két hónapja olvasom minden nap egyelőre read only vagyok friss Opel tulajdonosként.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz mohabá 007 #63262 üzenetére
z16xep-hez meg tudnátok mondani milyen szerszám kell az olajleeresztő csavarhoz? Torx? ha igen hányas? vagy külső kulcsnyílású? köszi
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #63117 üzenetére
nekem is új volt ez, de nagyon tetszik, hogy hajnalban levergődök a kocsihoz és már a távirányító nyitására fényárban úszik minden.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #63100 üzenetére
szerintem csak nem húzod be rendesen, 3-at legalább kattan (ugyanolyan H kombink van még a szín is egyezik ) egyébként úgy emlékszem benne is van a kézikönyvben hogy csontig fel kell húzni a kart.
[ Szerkesztve ]
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
az miért van szerintetek, hogy ha megnyomom a BC gombot folyton csak azt írja ki hogy NO FUNCTION, BID kijelzőről van szó.
illetve az normális, hogy nem figyelmeztet ha nincs becsatolva az öv? H Astra.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
A héten volt egy jó Opeles élményem, lehetőség adódott vezetni egy E Corsát amiben 870(!) km van, persze gondolom sokaknak nem nagy szám ez de én még sosem vezettem vadonatúj autót. Ez a 10 éves Hasztra messze a legújabb és legmodernebb kocsim, ennél újabbat csak egy 6 éves Civic-et vezettem párszor. Jó értelemben furcsa volt a vadi új kormányszervó (persze kisebbek a kerekek is), a vadi új kuplung stb... és persze fura volt visszaülni a 10 évesbe utána. Ami még meglepő volt, hogy a 90 lovas 1.4 milyen robbanékony benne még bejáratósan is.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
-
mindthecrap
aktív tag
válasz diablo1984 #62189 üzenetére
másfél liter van itthon azt rá öntöm reggel, aztán úgy is megy majd olajcserére meg átnézésre
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
válasz diablo1984 #62187 üzenetére
köszi, talán az előző tulaj is azt hitte az a minimum szint és jó így.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
kicsit fura nekem ez a tartály, az alsó vonal a minimum vagy ez most vészesen kevés? köszi
[kép]olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
mindthecrap
aktív tag
sziasztok, ma én is csatlakoztam az Opelesek táborához, H Astra kombi Z16XEP.
vásárlás előtt sokat olvasgattam a topikot, köszi az összegyűlt tudásanyagot
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Ryzen 5800x
- Apple notebookok
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- World of Tanks - MMO
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- További aktív témák...
- Kukirin G2 Master 52V (max sebesség: 60km/h)
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- OWON SPM6103 programozható tápegység (0-60V/0-10A) és multiméter
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest