- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Narwal Freo Z Ultra - ne kerüld el!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nem nagyon maradt titok a Poco X7 Pro kapcsán
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
e.vid
senior tag
válasz CsonkaImo #71024 üzenetére
Azt a dízelszerű hangot, amit hidegen hallasz 1-2 másodpercig, okozhatja a hibás vezérlésmódosító kerék vagy a hibás vezérlésmódosító szelep (mágnes szelep). Legalábbis sokszor a szervizek ezeket cserélik ki, nem kis pénzért (300k körül). Mindkettőből 2-2 van, szívó és kipufogó oldali… Előfordulhat, hogy van erre már hibakódod is, érdemes lenne megnézni, nem biztos, de lehet. Ha van, abból kiderül, hogy melyik oldali.
Ha szerencséd van akár egyszerűbben és olcsóbban orvosolható ez a probléma és megszűnik a dízel hang, megfelelő lesz az olajnyomás.
Nálam is jelentkezett ez a traktorhang és volt hibakódom ECN 001463, ha jól emlékszem ez a kipufogó oldali hibára utalt. A netet túrva találtam egy, az Opel által kiadott szervizutasítást (ezt anno elmentettem, de sajnos most nem találom), amiben leírták erre a megoldást:
"Ki kell venni a vezérlésmódosító szelepet és az azon lévő két szűrőt le kell venni. Ezekre a bejáratás után nincs szükség, nyugodtan eltávolíthatóak"
Ha minden igaz ezt a későbbi modelleken már módosították vagy talán ki is hagyták. Ezek a szűrők eltudtak mozdulni így hibásan működött a szelep.
Én mindkét oldalról leszedettem a szűrőket, azóta nem jelentkezett ez a hiba, nincs traktorhang… Ennek lassan 3 éve, akkor járt az autó 66000km körül.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest