Hirdetés
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Az 5 legnagyobb bénázás a mobilpiacon idén
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz
fokukac
#41773
üzenetére
Nekem a téli szettben egy kerék gyári 15" acélfelnin GY UG7+ gumival: 15 kg.
A nyári gyári 16" alufelnin Conti PC5: 19 kg.
Tehát nyáron egy átlagos (idealizált)férfi súlyát lebegteti maga alatt holtsúlyként a kocsi, télen meg egy átlagos nőét.
Feltételezve, hogy a 16"-os nyári, és a 15"-os téli a gumi esetén azonos gumisúlyt ad, mivel az oldalfal és a szélesség majdnem kompenzálják egymást,(valójában a szélesebb futófelületben nagyobb arányú az anyagtöbblet, mint a magasabb oldalfalban), mondhatjuk, hogy a nyári könnyűfém felnik összességében 16 kg extra terhelést tesznek a futómű vállára.
De kétségtelenül szebbek. És valóban, nekem, mondjanak bár konzervatívnak, a gyári 5 vastagküllős alufelninél szebbet, pontosabban az autóhoz jobban illőt nem tudtak még mutatni. Valószínűleg tudják ezt a gyáriak, ezért kerül annyiba 1 db gyári felni, mint 5 db prémiumnak mondható rávaló gumi.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- GL.iNet OFF topik
- droidic: Saját hálózat, saját szabályok – Építs profi infrastruktúrát!
- Hardcore café
- Sorozatok
- Zsoca1991102: Kábel kereső / ér pár kereső
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


