- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomas77
senior tag
Nem szokásom fröcsögni a fórumon, de leírnám a mai esetemet:
2 előfizetést szerettem volna dominora váltani.
Felhívtam az ügyfészolgálatot. Ott megerősítették, hogy csak személyesen intézhető bármelyik üzletben.
Este elmentem a Duna Plázába. A 10-es pultban lévő kolléga közölte, hogy nincs egyetlenegy domino kártyájuk se, így nem tud segíteni (meg se nézte a gépben).
Azt mondta, hogy jöjjek vissza pár nap múlva, vagy a jövő héten, hátha akkor lesz. Persze ezt én ma el akartam intézni, mondván, hogy nem akarom tovább fizetni az előfizetést. Erre a következő két lehetőséget ajánlotta:
- felfüggeszti a kártyákat amíg lesz domino (de hogy mikor kapnak kártyát, azt nem tudja)
- átváltja a legolcsóbb tarfába a mostanit (most is abban vagyok)
Amit nem tudott, vagy nem akart:
- rendelni nekem 2 domino simet
- ha kapnak kártyát felhívni engem
- ha kapnak kártyát, félrerakni a nevemre
- megnézni másik üzlet aktuális készletét
- odaszólni egy másik üzletbe, hogy van-e készletEzek után felhívtam megint az ügyfélszolgálatot, hogy segítsenek a kialakult helyzetet megoldani.
- Az ügyfélszolgálatos felajánlotta, hogy rendelhetek 2 új simet új számokkal (persze majd eldobok tizen-huszonéves számokat mi?).
- Aztán azt javasolta, hogy hívjam fel a boltokat és érdeklődjek telefonon.Megpróbáltam felhívni szinte az összes budapesti boltot. A 06-80-as számokon nem lehet élő emberrel beszélni, csak a 1414-esre tud kapcsolni. A 30-as számokat senki nem veszi fel. Volt olyan is, amelyiken előfizető nem volt kapcsolható.
Most ott tartok, ha váltani akarok, akkor minden nap végig kellene járnom az összes üzletet, hátha akad valahol 2 új domino sim és hátha fogok egy olyan ügyintézőt, aki hajlandó megcsinálni a váltást.
Ennek tényleg így kell működnie?
- online nem intézhető
- telefonon nem intézhető, ügyfélszolgálat nem segít
- személyesen nem intézhető, ügyintéző nem segít
Hogy a fenébe van ez?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Windows 11
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Exkluzív órák
- Marvel Snap
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BMW topik
- ZIDOO médialejátszók
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.