Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz Ateszpapa #102182 üzenetére

    (#102182) Ateszpapa

    Egy fontos dolog van, egy arany/platinakártyás ügyfélnek mobil szinten csak egy ilyen részletfizetése lehet egyidejűleg (attól függetlenül, hogy hány előfizetése van)

    Van egy biztonsági készletszint, amit te nem láthatsz (1-2 darab) és ettől több nem is szokott lenni az üzletekben (ezt nem hozza fel a Webshop).

    Ettől függetlenül működhet ez a koncepció is. Bár, ha arra jársz jobb azért rákérdezni ;)

    Félve nyúlnak a sztornóhoz közvetlenül (úgy, hogy nem határidőn túli), mivel mindent monitoroznak.

    Mondd el, hogy más megoldással szeretnéd megrendelni - ha kell írásba adod - és érvénytelenítsék le. Ha ő nem akar közvetlenül hozzányúlni, akkor szóljon a háttércsoportnak :D

    Levédi magát, beírja egy belsős egyből kész kérelembe, hogy az ügyfél más megoldással kéri, s mehet is.
    (Általában nem nyúlhat hozzá bárki az üzletben az ilyen sztornókhoz, mert nagy a hiba faktor (vagy azt mondják, hogy vagy neked kell kérni telefonon, vagy írásban és utána - de ez nem feltétlen így van)... a mi - kiemelten nagy forgalmú - üzletünkben pl. csak én kezelhettem és az üzletvezető), ha nem mer hozzányúlni, vagy nem akar mondd csak, h. olyanhoz irányítson, aki ebben kompetens, vagy szóljon az ÜV.-nek :D :D

    Amikor ők érvénytelenítik, akkor egyből készletre szokott kerülni általában (üzletben történő átvételnél).

    (#102183) kali

    Adják már bármire, ami audovizuális eszköz, csak a két év hűség mehessen :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák