- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86674 üzenetére
A valeo is jó nem lesz vele bajod, csak drágább mint a hengst.
Bárdival nem vagyok tisztában 2 éve nem veszek tőlük semmit.
Mocsok drága és büdös bunkó a társaság, nem a dolgozókra értem!
denso k20pru
bluetooth témában majd más megmondja a tutit, nekem gyárilag bluetooth-os.Tudomásom szerint van hozzá valamilyen emulátor.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86672 üzenetére
Szűrő hengst, purflux, gyári,knecht, filtron.
Én denso párti vagyok, de az ngk is jó, ha nem hamis. A bosch-t kerüld az szar. -
Joe.36
addikt
válasz
diablo1984 #86610 üzenetére
Köszönöm, sikerült venni . De úgy látom hogy Renault Thália első lámpa cserénél sajnos le kell venni a lökhárítót.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86657 üzenetére
ezért raktam be a képet, hogy lásd hol keresd , ha ott nincs akkor nincs.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86655 üzenetére
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
diablo1984 #86573 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86556 üzenetére
Okoskerék delphi (gyári)
Gates szettet vegyél abban minden benne van.
A hosszbordás és főtengely szíjtárcsa is ellenőrizendő és csere ha olyan. Ha nincs gates , dayco, vagy ina. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86547 üzenetére
Gates és az okoskerék a vezérlés része célszerű cserélni, mert általában 1-2 hónap év és megjelenik a hiba. Akkor meg ugyan úgy bontás vezcsere.
-
Josi
aktív tag
válasz
diablo1984 #86550 üzenetére
Rob majd megmondja, ő a szakértő
-
Josi
aktív tag
válasz
diablo1984 #86547 üzenetére
Csak akkor az okoskerék cserével együtt megint cserélsz vezérlést.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86545 üzenetére
Sxr 900 5w30 azzal nem nyúlsz mellé.
Vagy motul. Rn 700/710 -
Mezga Aladár
veterán
válasz
diablo1984 #86525 üzenetére
Csak sikerült találni. Gratula.
-
válasz
diablo1984 #86533 üzenetére
Jó lesz ez!
A Kia-Hyu most jut el oda, hogy már vannak korosabb autóik a felívelő európai eladásaiktól.
Beigazolódni látszik, amit pl. mindig is gondoltam a Kia 7 éves garanciájáról: szemfényvesztés + lehúzás, mert 7 évig emiatt ott fogják szervizelni jó drágán az autókat. Semmivel sem jobb, mint bármi más, egyszerűen kitermeli a szerviz az esetleges meghibásodások javításait. -
Nordik
őstag
válasz
diablo1984 #86525 üzenetére
Mennyiért vesztegetnek most egy ilyet ha szabad tudni?
-
Gombinyó
őstag
válasz
diablo1984 #86525 üzenetére
Szép! Nagy gratula hozzá!
-
lsebestyen
addikt
válasz
diablo1984 #86525 üzenetére
Hú, ez tényleg jól néz ki!
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86525 üzenetére
Szép a színe vigyázz rá nehéz javítani
Franc egye meg, hogy én már mindenben ezt látom. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86513 üzenetére
Részemről igen.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86511 üzenetére
Az az egyik legjobb renault motor, kiforrott, és már 6-os váltó van rajta!
A vezérlés az okoskerék miatt "drága".
De ez mihez képest, tudok olyat amin 870ezer a vezcsere. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
diablo1984 #86493 üzenetére
Természetesen ez mind a te döntésed.
Ott a könyöklő alatt a tempomat kapcsolója. -
válasz
diablo1984 #86493 üzenetére
Akkor viszont az igényeket és az árakat egy szintre kell hozni, más lehetőség nincs.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
diablo1984 #86491 üzenetére
Ott van benne a tempomat.
Nem is ez a lényeg hanem az, lehet kapni ilyen autókat.
Természetesen helyetted senki nem fogja megkeresni és bemutatni neked. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
diablo1984 #86489 üzenetére
-
Gombinyó
őstag
válasz
diablo1984 #86485 üzenetére
Ezzel nincs is gond, sajnos most ez van és lesz is jó darabig.
Nála ez egy 3 éve húzódó kérdés, mikor épp hol bukkan fel vele. Az igények amik eddig nekem kiderültek, hogy fogyasszon 3-4L-t és soha ne romoljon el, ne kelljen a vételáron felül költeni az autóra. Ajánlj légyszi valamit neki.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86466 üzenetére
Ahogy azt már megkaptad válaszban, nincs jól beállítva a felütközés gátló.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86471 üzenetére
Ez 1.6 sce láncos, ha nem ellenőrzöd beleszaladhatsz egy olajzabálósba.
-
harry
veterán
válasz
diablo1984 #86466 üzenetére
A csomagterajton van 2 tavtarto pocok, amivel lehet allitani mennyire csukodjon be, pont nemreg nezegettem. Feltetelezem a kepen levo esetben tul melyre csukodik az ajto, ezert nincs sikban (bar az uvegnel nagyon furan all, nem kene ennek igy kineznie).
Vagy nem tudom mi, nalam jol all link -
kisgyerek85
senior tag
válasz
diablo1984 #86058 üzenetére
Tavaly így vettem meg a Clio 4 Grandtouromat (1.5dci). Flottás volt, papíron 30 ezrenként volt cserélve. 4 évig használta a cég (műszaki végéig) és beleraktak 170e km-t. Én inkább bevállaltam ezt, mint valami külföldi példányt amiről semmit nem tudok. Most 190-nél tartunk, olajszint teljesen rendben van. 15 ezrenként cseréltetek olajat.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86055 üzenetére
azzal az olajcsere periódussal engedd el akár milyen szép és jó és akár milyen falhasználással volt.
Azt a motort egyetlen dolog nyír ki, ha nincs időben 10ezrenként olaj cserélve benne.
Ilyenkor van az, hogy elkezdi dúrván enni az olajat.
Mellesleg nissan láncos motor.
-
lsebestyen
addikt
válasz
diablo1984 #86055 üzenetére
Azt lehet tudni, hogy pályázós autó volt, vagy városi cirkáló? Ha utóbbi, akkor én tuti elengedném.
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #76576 üzenetére
Skoda volt azután neked ugye?
-
herbela
újonc
válasz
diablo1984 #75053 üzenetére
Köszi !
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #75519 üzenetére
Igen sajnos tud. Ilyenkor nem megy végig a csőkígyón a hűtőközeg csak bemegy és ki is jön.
Ebben az esetben van ugye az, hogy sok szerelő akinek nincs típusismerete nem érti, hogy dehát meleg mind a két cső.
Meleg persze csak ha az első egy tizedében a felületnek el is szökik a közeg, akkor csak az a kis rész melegszik fel ahol konkrétan nem fog tudni hőt leadni.
A következő lépcső a kilukadás, mert amelyikben összezuhan a lamellázat, jellemzően azokban amelyikben legalább egyszer volt csapvizes feltöltés, a kilukadás a következő. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #75512 üzenetére
De akkor is kell!
Azért nem fűt, mert összeomlott benne a laemlázat és csak átfolyik rajta a víz.
-
gabika1972
tag
válasz
diablo1984 #75512 üzenetére
A savazószivattyút kötöttem a radiátor két csonkjára és úgy járattam egy órán át az 5%-os ecetoldattal. Elég komoly szivattyú tehát nagy áramlási sebességgel és szállított folyadék mennyiséggel dolgozik, végig látszott a folyamat során, hogy nagy sebességgel cirkulál a folyadék. Elképzelhető, hogy a töménység nem volt megfelelően erős vagy az időtartam volt kevés, csak féltem hogy egy majd 25 éves autónál nehogy szétoldja az oldat a radiátort.
-
gabika1972
tag
válasz
diablo1984 #75508 üzenetére
Szia!
Köszi a gyors választ. Fűtés nincs benne, csak összekötöttem a két munkát és kitakarítottam a teljes vízkört az autóban. (ezt egészítettem ki a radiátor savazással).
A klímát csak megemlítettem, hogy bekavarhat-e esetleg a klíma oldal a fűtésbe. -
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #75297 üzenetére
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #75229 üzenetére
Nem csinál ez semmit az előlappal. Nekem jóvan ez így.
-
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #75225 üzenetére
Nem nagyon használnak ma már CD-t, nem zavarna, hogy tönkremegy-e tőle. Vevőt se hinném, hogy érdekelné valaha, ha eladná a kocsit, mert a vevő se használná. Lassan már az USB meg az SD foglalat is dísz, mindenki BT-ről tolja.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #75225 üzenetére
Nekem nincs is cd nyílás
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #75053 üzenetére
Igen pontosan így van, mint a clionál.
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz
diablo1984 #74955 üzenetére
Szia,
De csak a kettes hengernel? Honnan a fenebol jon az olaj, hogy a trafo vege is alt az olajba?
Az alapjarat jo, a gazrakcio jo, fustot nem ereszt.
Amit eszrevettem h lomhabb lett, nem ugy huz ahigy kellene. Azert tartok attol h valami extremebb gyurukopas...Egy reggel nem akart indulni, ott alapjarat is elment, le is akart fulladni. Aztan hagytam 5 percet es minden ok volt..
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #73960 üzenetére
Így van az 1.33 már részecskeszűrős.
-
dkaro
őstag
válasz
diablo1984 #73957 üzenetére
Köszi, és az 1.3-assal már nincs gond?
-
dik
őstag
válasz
diablo1984 #73888 üzenetére
Egészség a lényeg...
-
dik
őstag
válasz
diablo1984 #73886 üzenetére
Úgy van, de gondolom 22 évente nem árt.
A fék sem sűrűn van háborgatva és a világon semmi gondja nincs(eddig sosem volt legalábbis). Mivel hamarosan kiesni az alján történet van meg úgy vélem kiszolgált minket! De nem árt annak sem a csere az tény.
-
Gombinyó
őstag
válasz
diablo1984 #73609 üzenetére
Jól pakolható, praktikus, elég sokmindent el tud nyelni. A hátsó üléssor felnőtteknek szűkös a lábtér miatt, két gyerekkel abszolút vállalható még sztem. Vagy 4 kis 170 centis felnőttel
LamerGyuri: bizony
abban asszem 80k km van, első gazdás gép.
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #73078 üzenetére
Így van, a 3-as Megane-ban még K4M motor van, az új 4-es Mégane kocsikban és jópár más autóban is (Dacia Dokker, Nissan Qashqai stb.) már a Nissan féle 1.6 Sce motor van.
-
Pkc83
őstag
válasz
diablo1984 #72946 üzenetére
Tudom szarul látszik a képen de a baloldali bekarikázott jel
nem a motort jelzi hanem inkább egy ÉKG jel egy négyzetben!
De azért köszönöm végül úgyis az lesz csak gondoltam tud
valaki valami konkrét ötletet amivel esetleg lehetne spórolni a
szervizen! -
válasz
diablo1984 #72898 üzenetére
Arra gondoltam, hogy esetleg könnyen sérülhet, esetleg leszívják a benzint az illetékesek...ilyesmi jutott eszembe elsőre
-
válasz
diablo1984 #72675 üzenetére
Gombfejre tippelek lehuzas kapcsan, de abbol mar lehet egy par
Boldogat mindenkinek
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
diablo1984 #72599 üzenetére
Gyors kérdés:
Panel hogy jön le? -
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #72283 üzenetére
Bikázás akkor veszélyes, ha kacat a bikakábel. Fontos a megfelelő kábelvastagság, a csipeszhez rögzítés milyensége, a csipesz pofájának kialakítása mennyire igazodik jól a sarukhoz. Túl nagyok a kilengések a szar kábellel amit a fesszab nem tud eldolgozni, azért hullik el minden. De még a jó kábellel is el lehet rontani, ha valami korrodált fos saruhoz van odacsíptetve.
Az akkutöltőt pedig meg kell mérni mekkora feszt nyom ki az akkura kötve. Nem magában, hanem az akkun. Ha 14.4V alatt van akkor maradhat a kocsiban, ha fölötte akkor érdemes a sarut levenni. Nyilván először saru nélkül kell kimérni. -
atosan
veterán
válasz
diablo1984 #72283 üzenetére
Apósom ilyen, nem köti le az akut töltéskor. Moroghatok vele, úgy sem értek hozzá. Ám legyen.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
diablo1984 #72283 üzenetére
Jah, így már vágom
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
diablo1984 #72281 üzenetére
Te nem kaptál pénteken csokit?
Vagy mi ez az úgyis elbasszátok, neki se álljatok hangulat? -
LamerGyuri
senior tag
válasz
diablo1984 #72279 üzenetére
Gyakorolni kell, ennyi a titka
Ma délelőtt egy fiatal néni Citromját keltettem életre -
válasz
diablo1984 #72022 üzenetére
FAP-os auto utan korom/szurke fust?
Pont emiatt kell specko okaj is bele, ha eszi, ne nyirja ki a szurot.
Az tuti at van furva es kiutve. -
csabi94
őstag
válasz
diablo1984 #72022 üzenetére
Ezért félek kicsit tőle. El tudom azt képzelni, hogy megvette a tulaj augusztusban, aztán kiderült hogy kissé véres a torka, és most így szabadul. Ugyanakkor az is lehet, hogy semmi gáz nincs vele, csak én reagálom túl/láttam rosszul. Szakemberre fogom bízni ennek az eldöntését, csak gondoltam megkérdezlek Titeket is.
Az autó nagyon-nagyon szép, és pont ezért tartok tőle. Már-már túl szép, hogy igaz legyen.
-
dj79
senior tag
válasz
diablo1984 #71721 üzenetére
Vagy nem ért rá a kasztnis, hogy háromból összerakjon egyet
Mindegy, alaposan át kell nézni, minden lehetséges felületen lekérdezni.
-
dj79
senior tag
válasz
diablo1984 #71706 üzenetére
Igazából a km rögzítések időpontjai sokat segítenek, hiszen eddig három műszaki vizsgának kellett lennie 4,6 és 8 éves korában, ehhez képest egy kicsit katyvasz a dátumozás.
Az első műszaki 2014 májusában volt, a következő 2016 júliusában, az utolsó meg 2018 augusztusban, az első kettő közötti hónapeltérés érdekes.Ahogy néztem az eredetvizsga és műszaki időpontokat, három rögzített km állás alapján én így elsőre négy tulajra tippelek (ehhez még jön két finanszírozó aztán meg is vagyunk):
2012.10.30., 2014.03.27., 2018.04.10. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #71651 üzenetére
Tegyél össze egy kis pénzmagot és akkor megane 3 kombi. Best of ;)
-
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #71649 üzenetére
Én nagyon szeretem és városban ír a computer 10-et. Ha megyek hosszútávon akkor 7L körül biztosan megáll. Én sok pénzt locsoltam el rá
-új kuplung, okoskerék vezérléssel, szilentek mindenhol, új első futómű(mert volt egy rugótörésem) , új fényszórók...
Meghirdettem de egy jelentkező sem volt igaz piaci ár felett kicsivel így nem lett soda oktaviám -
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #71640 üzenetére
Hát inkább nagyon kevés eladó van én mikor vettem az enyémet azt hiszem ph2 ből csak 3db volt a hahun. Szerintem a motor az hozza a k4j minőségét de ezt talán rob tudná megmondani.
rob210: jó de az turbós
olyannal szemeztem egy darab volt az is az AAA autónál. Elmentem megnézni és az ottani eladó mondta, hogy azt a kocsit ne erőltessem ha jót akarok magamnak.
Kopott belső fent volt a haslemez de az olaj új is folyt belőle.
Laguna II
2.0L Ph1/2 ből volt a 135Le aztán volt a Ph2 2.0T na ebből volt a 170Le és a 205Le Ph1 2.0T 165Le és úgy fent Ph1 140Le IDE motoros -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #71642 üzenetére
Ferdehátú F4R 886 -- 204 LE / 150 kW (BG0/1_) 2.0 16V (BG1Y) Elsőkerék-hajtás 2005.01. - 2007.09. ez a turbós.
Szívóból a clióba tették a legerősebbet az 178 Le
De a lagunában is volt 170Le
Ezek okoskerekesek.
A 133Le ből volt a 712 es kóddal okoskerék nélküli. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #71640 üzenetére
Na most ha az F4R ről van szó akkor azt nagyon alul pozicionáltátok.
Rengeteg változata van.
133Le a leggyengébb, és 204 Le a legerősebb változat.
-
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #71602 üzenetére
Válaszokat rob elmondta, őszintén már fogalmam sincs melyik hány lóerős. 140 az IDE motoros aztán van a 135 meg a 133 ha jól emlékszem.
Okoskereket érdemes cserélni, nekem nem ártana a fojtószelepet pucolnom meg a szívósor tömítéseket. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #71607 üzenetére
Okoskerék is csak az erősebbikben van a gyengébbik fix veztengelyes.
Nem a tömítést kell átpasztázni, hanem a két fém felületet kell összepasztázni.
Bekened mind a két felét vékonyan, vársz 5 percet összenyomod lehúzód nyomatékra az a büdös életben többet nem ereszt.
Persze ha megfelelő pasztát használsz.
Én ilyen hulladékot használok -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #71602 üzenetére
Renaultnál sose használunk tömítést mindent pasztázunk, ez alapszabály.
Az összes tömítés gagyi nem tudom a magyarázatot megadni, viszont a szerelőpasztával összerakott autó soha többé nem ereszt, nem szív falsot és teszi a dolgát megbízhatóan.A motor szíjas, renaultnak nincs láncos benzines motorja a TCE soroaztig.
-
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #71589 üzenetére
Nekem vegyesben 10L az átlag.
(nem is nézem)
F4R 712 nekem ez van, ebben nincs kettőstömegű. 2007 es a kocsi. Nem tudom biztosan de a F5R-ben szerintem már van.
Olajat nem eszi, nekem két csere közt ha nem töltöm fullra az olajat akkor cserekor néha már egy jellel kevesebbet mutat. (De szerintem a szelepfedélnél nyomja ki majd vez mű cserekor orvosolom) 3 éve van a kocsi eddig semmi baja. kop kop kop. -
válasz
diablo1984 #71286 üzenetére
ViF?
-
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #71281 üzenetére
Az életkora semmit nem számít a kocsinak, az számít az üzemanyag rendszer részei magas százalékú alkoholnak ellenállnak-e. Rezet támadja, nem alkoholálló műanyagot, gumit, szilikont támadja. Ha ellenáll akkor mehet tisztán E85 is, ha a kocsi fel van rá készítve szoftveresen. Mechanikusan nem igazán lesz, pazarolva fogja elégetni. A turbósok, ha nem az univerzális átalakítószettet kapják, akkor tudják igazán tisztán használni, a szívók meg magas kompresszióval, ami jelenleg nem igazán opció. Felesbe keverve benzinnel az amúgy is 85%-os etanolt egy sima autóban elégetve ami többet is használt belőle (itthon szinte mindenki így nyomta) ilyen feldolgozási mechanizmus mellett sehogy sem lesz zöld.
Azt el is felejtettem megemlíteni, hogy a visszamaradó szárazanyagot bár felhasználják állati takarmányra, legalábbis azt a keveset ami megmarad a végén belőle, csak épp ki kell szárítani, mert rövid időn belül megromlik. Vajon a sürgetett szárítási idő mivel van megtámogatva energiaszinten. Az egyéb keletkező károsanyagról nem beszélve, mert a növény csak a CO-t szereti, ellenben az autó nem csak azt pöfög az elégetése közben. Nem is értem ezek után ezt hogyan sikerült zöldnek betudni, a villanyautónál legalább rájöttek elég sokan.Az E10-től ne félj annyit minden kibír nyugaton már ezer éve azt tankolnak, azt nem tudom a dízel milyen lesz, de szerintem B10. Ha valakit nagyon zavar tankol prémiumot, azokba marad B7 vagy kevesebb. A B10-től se lesz semmi.
Nekem a Kangoo Mol alapgázolajjal lett széthajtva a futárszolgálatoknál akik előtte használták (pizza majd borfutár, utána rokon nyüstölte 1500rpm-en 5 Km-es távokra, szűrőt basztak cserélni) és semmivel se ment előbb tönkre üzemanyag ellátási szinten, mint a pátyolgatott társai, minden más lehullott róla. Túl van tolva ez a kérdés. Ez már nem az első eset az interneten, hogy bolhából elefánt van csinálva.
Ha szerinted kerreg a Moltól akkor tankolj mást. Ha attól nem kerreg akkor nyertél. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #71281 üzenetére
Mielőtt hazavágták itthon a bioetanol gyártást, én 60/40 arányban tankoktam a mostanra 20 éves autómba, sose volt olyan tiszta a kipufogógáz mint akkor.
-
FRENK1988
veterán
válasz
diablo1984 #70277 üzenetére
Igen. Hátsó betét és tárcsa elől csak betét
-
válasz
diablo1984 #69981 üzenetére
Hasonló 2 éves keresgélés után vettem a Meganet végül (2014.10). A jobban felszerelt C4P főleg xenonnal rikta, és 4essel kezdődik az ára még az 5-6 éves is. Ceed SW-ből ami már 1.6 normálisabb felszereltséggel, másfélszer annyiba kerül mint a fapados 1.4esek; 308SW hasonló cipőben jár. M3-ból is Bose ill GT Line volt ami leginkább tetszett, de drágák. Amiért még értelmes pénzt kértek, az végül egy Limited lett.
Bár a mostani felhozatalban is egy hasonló (1.6) benzines +navi +napfénytető -20k km és 1mFt-vel drágább, amit megint sokallnék érte.Az meg hogy 1 milláért is még milyen bontószökevényeket (bármiből) árulnak helyenként, az vérlázító. Jó, mondjuk egy olyan országban ahol a műszaki egy rossz vicc, sajnos nem csoda
-
sfknasty
aktív tag
válasz
diablo1984 #69559 üzenetére
Nyilván nem csak az a negoldás.de egy próbát megér.Nagyobb kárt már úgysem tehetek benne.Viszont ha más is tönkre ment,akkor Kompletten motort cserélek benne,mert az a legolcsóbb megoldás.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #69348 üzenetére
Nem fogja meg.
Ha a lánc bedarálja, finom por lesz belőle, ha az bekerül az olajzójáratokba abból a blokkból többé nem lesz tiszta motor. Ha eldugít valahol valamit akkor a kenés nem lesz megfelelő. Én nem rizikóznám meg. De persze mindenki úgy használja az autóját ahogy akarja. -
Tomi0703
addikt
válasz
diablo1984 #69220 üzenetére
Kérdeztem tőle én is. Mondtam neki miért nem nézeti meg szerelővel, lehet csak pár 10ezer ft-os dolog.
Azt mondta, van otthon családi meg melós autó is, nem kell már amúgy sem nekik és nem akar vele foglalkozni. Fura nekem is... Nekem is Lag 2 ph1-em van amúgy, van hozzá itthon jó sok bontott cuccom.
Most mondjuk ránéztem a face profiljára is, és hát erős a gyanúm, hogy nem a napon barnult az úriember. Így mondjuk annyira nem kecsegtető az ajánlat.Amúgy először azért írtam neki mert el van rohadva az üz. tank tartóm és azt vadászok. Aztán szóba elegyedtünk...
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #69146 üzenetére
Remélem ,hogy az lesz és nem motor vagy bajuszkapcsoló,bár a kapcsoló végén van a hátsó kapcsolója ,bízom ,hogy nem az döglött meg.
-
válasz
diablo1984 #68943 üzenetére
A sima scenic az borzalom, méretben, beltérben is.
-
Zola007
veterán
válasz
diablo1984 #68915 üzenetére
mi az a "ph2"?
4 vagy 5 ajtós jöhetLagunakkal érdemes foglalkozni?
láttam párat 1.1-1.2M körül 2007-2009-bőlárban feljebb nem nagyon mennék, mert az utcán állna 7/24 és fontos a lelki nyugalom
-
emre
veterán
válasz
diablo1984 #68407 üzenetére
Okés, köszi!
Pedig bíztam benne, hogy a vásárokban kaphatóknál egy fokkal magasabb minőséget képvisel. Mondjuk a méretpontos meg olyan árban van hogy abból veszek egy kpl. bontott üléssort.
Más:
Meglep, de nincs kedvem ekecselni a levegő gégecsövet, eddig mindig úgy alakult hogy szarból kellett várat építenem, és mostanra meguntam. Szóval valószínűleg meglepem magam egy ilyennel.
Ahogy néztem, hazai beszerzésből kb. kétszer ennyiből jönne ki. ( termék link )(#68409) Fehér Farkas
Azok azért erősen egy kaptafára készült ülések voltak, meg légzsák se, volt.
Tegnap átnéztem az árakat, és ha ragaszkodunk az első ülés háttámla zsebéhez, a tálca kialakításhoz és az 5 db fejtámlához a Scenicbe 40k körül lenne alsó hangon a méretpontos garnitúra. -
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #68407 üzenetére
Régen a Ladákra, Wartburgokra lehetett kapni olyan vastag pamut huzatot ami kibírt 20 évet is, az volt használható, a többi hulladék. 20 ezertől már talán kapni olyat ami nem szarabb, mint maga az ülés, de még nem jó.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #68307 üzenetére
1.33tce, a 140lovas.
Köszi. -
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #67990 üzenetére
Most jut eszembe, hogy a pótkereket ha megnézem abból kiderül melyik a gyári. Na majd délután lecsekkolom azt is.
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
diablo1984 #67729 üzenetére
KB 3 hete már kísérletet tettünk a beindítására bikával. Kitoltuk a garázsból helyhiány miatt, de az egyik kereke egy gödörben landolt, amit egyikőnk se vett észre. Sajnos nincs lehetőségem a motor megbontására. De! Amire van, az a friss olaj, és a rendszerek valamilyen szintű kitakarítása.
Az indítás megfelelő áram hiányában sikertelen volt, de átfordult a motor minden probléma nélkül. Végül a szomszéd segített MTZ-vel kihúzni. Nem volt nagyon mély, inkább Lanka. De pont elég volt ahhoz hogy ne bírjuk ketten kitolni
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
diablo1984 #67318 üzenetére
Lásd: 220000-nél van a Thalia 1,5dci a gyári Delphivel amivel elhagyta a gyárat, egy rohadt korompamacs nem hagyja el a kipufogót.
Rendszeres olajcsere és a normális dízel.
Edit: még 2L-es motorról mi a véleményetek?
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #67109 üzenetére
Can, Bosch, Delphi
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #67099 üzenetére
Generátorra rákéne mérni.
Akkor csinál ilyet amikor alacsony fordulaton nem tölt és a töltés érdekében megemeli a fordulatot.
Illetve lehet még gázpedál és fojtószelep hiba.
Diag sokat segítene -
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #67098 üzenetére
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #67095 üzenetére
És sajnos laguna3-nál is így van. Nemrégiben majdnem vettem egy gyári szárnyat, de ez a felrakási mód eltántorított.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
diablo1984 #66949 üzenetére
Azért emeltem ki, hogy milyen izzók voltak benne, ezek is 60W-ak. Hőtermelése elméletileg nem lehet nagyobb mint a hagyományos izzónak.?
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #66914 üzenetére
Igen 75 ezer.de sok dolgot kell rajta csinálni első körben, amit én is észrevettem,a többi által linkelt GT elvileg költségmentes.
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #66881 üzenetére
Igen ,tavaly. Sajnos nem volt vele szerencsénk ez lett a vége.
Hát a légzsák nem nyílt ki. Hála az égnek megvédett.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #66881 üzenetére
A moduson neglepődnél egy clió alvázra épített egyterű..
Olyan mint a yaris verso
Nagyon praktikus kis gép. -
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #66875 üzenetére
Igen,megvan persze,második autónak kell a feleségemnek,mert a modus sajnos totálkáros lett.
rob: igen,ilyen ovibajárós autó,ami ~30km-es körzetben mozog.
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #66868 üzenetére
Ja én is így gondolom.😁oszevetve hasonlókat mutatott de nem adta kézbe a mérőt
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #66677 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #66669 üzenetére
Az scehez nem sok köze van a renaultnak
-
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #66669 üzenetére
Biztos, hogy nem a K4M. Azt nem tudom, hogy Nissan-e vagy Renault, de nem K4M.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3019, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest