- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Mobil flották
- Yettel topik
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
A patent kell akkor a patent depóról rendelj.
Itt van nálunk a timúr utcában mindenük van de tényleg mindenük. -
Adonimus
senior tag
Üdv. A kulcsban az infrát visszaforrasztották, kamerán látszik, hogy dolgozik de sajnos nem csinál semmit a zárral. A Renault-nál megnézte az illetékes (nem szerelő) és azt mondta rossz a kulcs bár akkor nem látszana kamerán, hogy adja a jelet... Csütörtökön menni kell, hogy felprogramozzák műszerrel de állítólag rossz a kulcs így nem fog sikerülni. Várjam meg vagy próbáljam meg az alább leírtak alapján megcsinálni és megspórolhatok 3-4 ezret vagy bízzam szakemberre az a tuti?
-
rob210
Topikgazda
Ezt ne nézegesd hanem vedd meg.
Ennél jobbat úgy se nagyon fogsz találni.
Meg egyszerűbbet.
Minden képen olyan anyag kell főleg oldal ajtóba ami vízálló és hangszigetelő is, ez eléggé leszűkíti a kört.A mélyről annyit, hogy én pl. kibéleltem akusztikai szivaccsal a sub csövemet és sokkal szebben szól nem olyan pufogós dobozhangú.
Meg a reflexnyílást is állíthatóra cseréltem, így meg is találtam az ideális méretetSok mindennel el lehet szőrözni kis apróságok amik a végén sokat számíthatnak.
Pl. ebből az anyagból tehetsz az ajtóba a hangszóró alá egy karikát kivágva, az is sokat jelent.
-
FerNandor
őstag
nem tudom, végülis ez megane 1 grandtour, meg scenic, amit beraktam elsönek.
ez elvileg jó a ferdehátúhoz.
[link] ?
de lehet, hogy a megane1 grandtour ua. mint a tied?
viszont! ha itt ebayen megtalálod a cikkszámot (vagy anélkül is), akkor autósboltban valószínü be tudják szerezni a renault-tól és kedvezményed is lesz. pl szakál, lehet, h unix is stb.
-
rob210
Topikgazda
Semmi gond csak a tömzsisége miatt nem volt egyértelmű.
A 15 ös tömzsibb kissé mint a 17es.Egyébként ezt a 17 st-t nem ismertem, ez új nekem.
El is olvastam róla gyorsan a szakirodalmat.
De az a cikk se rossz amit te linkeltél.Egy ilyen 1.7 es motor nem volna rossz nekem e a gépbe, bár inkább egy 1.7 es 16 szelepes szívó kéne az nagyon ideális lenne úgy 120 ló környékén.
-
_NCT
addikt
Nos autós totyikba leírtam, ott is írták, váltóméretem van, meg netes kalkulátorral is megnéztem.
205/50 R17 a nyári ami fennvan, 205/55 R16 a pót
Nem volt kedvem kiszedni megnézni milyen állapotban van, de szinte újszerűnek tűnik .
Mod: már nem használok facbúkot, de ha ide beírjátok a fejleményeket, akkor szívesen várom. Bár én egy bonyolult ember vagyok, műszakban dolgozom 6 napokat, szóval nehéz lesz alkalmazkodnom, de meglátjuk
-
_NCT
addikt
17-es kerekeken gurulok. Ezért gondoltam, hogy pótkerékből is 17-es kellene nem?? Jövőhéten megyek sárvárra, nem szeretném ha kellemetlen meglepetésként érne egy defekt. 275km oda, 275km vissza, benne van a pakliban.
Van egy pótkerekem, az 16"-os, nem tudom mikori. Lehet megtenné az is...
-
_NCT
addikt
Én is kipróbáltam anno a monitort, pixelhibákat ott kerestük az eladóval, hazahoztam, nem kapcsolt be. Ezt használt cuccot áruló emberrel nehezen tudod lenyeletni, ő azt fogja mondani, h bepróbálkozol és vissza akarod kapni a pénzed, ráadásul a monitort is te b@sztad el. Boltban meg megnézik, bekapcsol? nem! Rossz?! Rossz. Oké, csere újra, 10 perc alatt letudva. Nekem megéri a felárat az, hogy van rá garancia és bármikor cserélik 8 napon belül.
Amíg a barátnőt elveszed, addig sok más nőt is kipróbálsz
Kell a termékminta, hogy rájöjj, tuti vásárt csinálsz-e vele
(B)MÁS: (/B)pótkereket honnan tudnék legolcsóbban szerezni??
-
rob210
Topikgazda
A kenvood még most is remek minőség, szerintem egy kicsit nézz rá csodálkozni fogsz, legalábbis, ahogy eddig megismertelek, szereted a minőséget, ez meg az.
Olcsó kategóriában ez a befutó nálam
Kenwood KDC-BT42UDrágább kategóriában meg a grafikus menüvel felturbózott változat.
-
Ck.
addikt
Megnézték, akkor rendben találták, bár én már akkor is furcsálltam, mert a turbó nem fütyült olyan szépen, ezekszerint az már ennek az előjele volt. Na de mostmár totál mindegy, a helyzeten sajna nem javít.
Találtam ebayen új utángyártott turbót 2 év garival 300 font körül (cirka 105 ezer pénz), illetve ugyanez a seller hirdet aukciót is ami 2 nap múlva zárul, most tart 60 fontnál, hátha sikerül elcsípnem.
Bár ha a motor is kuka, akkor viszem a bontóba az egészet.200 ezerért vettem, 100 ezer körül megvennék a bontóba. Nem fogom a dupláját rákölteni, inkább veszek vmi szívó benzinest...de csak ha kuka a motor. A turbót még vhogy lenyelem, ha másnak nincs baja...
-
rob210
Topikgazda
Az ajtókárpittal egy dolgot lehet csinálni.
Műgyanta tedyhenger és belülről kikenni az egészet, nagyon sokat merevìt rajta.
A rezgéseket, meg aukusztikai szivaccsal kell elnyeletni.
Olyan lesz mint egy doboz.Én az alpnet személy szerint nem szeretem, nekem az alpine már jóideje a csicsáról és nem a zenéről szól.
Nálam a kenwood a befutó letisztult külső, hightec belső. (Itt most nem a 20ezres belépőszintről beszélek.)
Ha egyszer lecserélem a 302 es JVC - m akkor biztos kenvood kerül a helyére.
-
giigz
veterán
Műszakin sem kérik a B oszlop után a bizonylatot. Pontosan lehet van ahol kérik, de mint mondtam, több ismerősömnek van bizonylat nélkül, és nem volt gond a műszakival. Kérdezte is haverom, hogy ide is kell-e bizonylat, de mondta neki az ember, hogy csak akkor problémáznak érte, ha elől nincs bizonylat, és ugye túl megy a 30%-os sötétítésen.
3 óra alatt én fóliázom le
25-öt nekem nem ér. Persze most kukába dobtam ~5-öt, de meg kellett próbálni, és hajszál választott el attól, hogy piti pénzből megcsináljam
Ja, és még mindig ott vagyok, hogy vehetek fóliát 1.800 Ft-ért is, és már meg tudnám csinálni, csak egy hőlégfúvó kell
-
FerNandor
őstag
nagyon baba. föleg az a panoráma tetö
egyébként én sem értem, miért nem vigyáznak kicsit jobban az emberek az autóikra. annyi sok és nem olcsó autot látok elhanyagolva. de hát sokan semmijükre nem vigyáznak. én meg kb ha eladnám akármimet, mind újszerü állapotban van, a kb 4 éves tv-n is rajta van az összes fólia
ha már sok-sok pénzt költenek az emberek, nem érzik úgy, hogy vigyázni kéne rá?...
(#22800) mycso amin én gondolkodom, az a sötétítés. múltkor láttam az egyik parkolóban a városban egy ugyanilyen ezüst kombit, mint a miénk. le volt sötétítve, hát eszméletlen jól néz ki. talán majd jövöre.
de ki kell majd próbálnom, hogy milyen lenne a kilátás, mert azt nem szeretném, ha nehezebben látnék utána ki pl a hátsó ablakon. amikor a klímásnál voltam, volt ott egy újabb Insignia kombi, szép volt, de ami igazán tetszett, az az üvegei voltak, gyárilag rendesen sötétített és sötét zöld árnyalattal. nagyon jól nézett ki.én is így vagyok vele. vennék legszívesebben, na meg, ha lenne pénzem egy full extrás vadiúj MII kombit 2.0dCi-vel. nekem xenon sem kell meg panoráma tetö sem, bár nagyon tetszik. és beraknám egy pormentes garázsba
-
FerNandor
őstag
mutassak mai képet?
na melyikbe szerelmesedtél bele?annyira tele volt már az autó, föleg a motorháztetö meg a tetö ilyen piros foltokkal, pöttyökkel, alig bírtam leszedni öket. kb egyenként kellett öket fellazítanom.. elötte, utána mosás, aztán waxolás, porszívózás
nem tudom, mik lehettek ezek, mintha valami legyek ráhánytak volna, utána meg félkör alakban elvéreztek volna. tele volt a tetö. nem fáztam amúgy sem... de így kifejezetten jó volt az 50fokárnyékban idöben -
Ck.
addikt
4,8 literes asszem a tekno, alsó nivot nyaldosta, azt öntöttem fel ugy 5 decivel, igy most rendben van. Muszáj volt ratolteni, tenyleg nagyon keves volt es napi 80 km-eket megyek vele addig.
A szabványnak megfelel az olaj, de nem tom a sima edge es a turbó diesel edge kozott mi a különbség.
Sok választásom sajna nem volt, komplett olajcsere csak a következő fizetéssel működik... -
Nordik
őstag
Nah nagy nehezen megtaláltam talán, le is adtam a rendelést, nagyon remélem, hogy jó lesz és van is belőle. 3800ért plusz 1000ft szállítás. A méretek az amit felírt a szerelő, hossz méret sajnos nem volt megadva. A márka valami Sasic. Unixnál, Bárdinál meg úgy egyáltalán a nagyobb shopokban nem is találtam ilyet.
Vissza tudom küldeni ha rosszat kapok 8 munkanapon belül elvileg ugye?
-
Ck.
addikt
-
cannibal
senior tag
(#22624) tresh Köszi a tippeket!
A trafót most már tuti megnézemOlajat és szűrőt lecserélem, de gyertyát és vezérlést csak, ha probléma van vele. (pl.: elhasználódott, repedezett szíj) Egyelőre használni és próbálgatni szeretném, nem feltétlenül akarok beleönteni egy talicska pénzt így hirtelen.
Sajna klíma nincs benne.
(#22619) giigz : 360-ba került.
-
rob210
Topikgazda
Én a bardiban vettem vákuumcső néven duplafalú szövetes 6-8-2 mm (belső külső falvastagság.)
A dobbal kapcsolatban nem gányolok úgy is ki kell cserélni megveszem és kicserélem nincs mese ez benne van egy 16 éves autó repertoárjában.
A kattogás vagy surlódás jobban idegesít, hogy mi lehet.
Mit nem raktunk jól össze vagy a helyére -
FerNandor
őstag
nekem itt pécsen egy azt hiszem föként hidraulikás cég csinált csövet, amikor a Clióba kellett pótolni egy gumicsövet a klímához. ott helyben, hamar megvolt. mondjuk már nem emlékszem, de azt hiszem nem volt drága.
szóval szerintem elsösorban ilyen hidraulikás céget keress. nekik biztos vannak hö és nyomástürö fasza csöveik.(#22587) Ck. Giigz berakta neked, de ha kell még valami, szólj.
-
FerNandor
őstag
igen, és tök olcsó a féktisztító is. 1 úgyis elmegy szereléskor, letisztítani a csöveket meg mindent, ahogy szivárgás miatt folyt az olaj. az a multi spray meg olyan, mint a wd40 és az is tök olcsó. meg vettem egy olyan tömítö szilikont, ami ellenáll olajnak, üzemanyagnak stb. sose lehet tudni és az is olcsó.
és fasza, mert, ha beválik ez az Eni olaj, (bár miért ne lenne jó) akkor innen fogom tudni venni, olcsón a többi szürövel együtt. mert akárhogy is nézem, náluk vannak a legjobb árak.
a hömérönek meg ezt a helyet találtam. talán ez a legszolidabb és nincs útban sem.
[link]
[link] -
FerNandor
őstag
Szerdán reggel megyek a renault-hoz a spoiler javításra, de nem Pécsen, hanem Kaposszekcsön. A pécsiek hülyék, mint a f@sz. Pótféklámpa asszem 7200Ft. Munkadíj nincs. És akkor veszem át az olajhütö tömítést is, 4600Ft.
Megvettem a hajtókarcsapágyat
[link]
[link]
7900Ft (8800Ft)És a hajtókar csavarok hétfön vagy kedden jönnek meg, 25500Ft helyett 8700Ft.
Rendelem az olajat. ENI I-sint 5W-40-et fogok belerakni (6900Ft a 4+1liter), olajteknötömítés 6900Ft, olajszürö 1000Ft.
-
giigz
veterán
Elkiabálni azért nem akarom, de az tény, hogy amikor tegnap ott voltam nála időpontot kérni, már akkor látszott, hogy precízen csinálja a dolgokat, hallgatta a motort, nézett mindent, és látszott, hogy gondolkozik rajta, mi lehet a hiba oka. Aztán nem azt mondta, hogy na ha a gép nem mutat semmit, akkor szevasz, hanem majd csütörtökön menjek, és hagyjam ott az autót 1 napra, megnéz rajta mindent, amit tud.
A műhelye tiszta, minden szerszám katonás rendben, van rendes 4 pontos emelője is, be tud menni a kocsi alá, stb. stb., végre egy profi szerelőnél vagyok
-
rob210
Topikgazda
Ez nekem sok.
Én inkább a motorház alatt szeretem a tuningot.Bár itt is van egy kis ez az a külsőn is.
-
mycso
Topikgazda
Egy baj van ezzel, mert én is annó nézegettem utána, hogy érdemes-e.
Az alapvető, hogy rázni fogja a bódét (ez tuti, hiszen a megrogyott kéttömegű is szépen ráz...).
A másik, hogy kiváltó szettek pl. az enyémhez 160-170K körül vannak.Kuplung szett + kinyomó + kéttömegű pedig 190K-tól...tehát ennek tükrében én nem látom az értelmét a kiváltó szettnek.
Talán ha taxiznék és mennék évi 100k km-ert....200-300K km-t elmennek a kéttömegűek is, ha ésszel vannak használva, ez egy átlag ember életében olyan km, amit el sem fog érni, max 8-10év alatt. Ha mégis, akkor megveszi a kéttömegűt és van megint 200k km-e és 8-10 éve, amikor valljuk be már nem biztos, hogy autó lesz az az autó. Legalább is, nem a kuplung lesz a fő probléma egy közel 600k km-et futott dci-nél
Nekem nagyon érik ez a dolog a kuplunggal együtt, de eléggé tanácstalan vagyok....valami külföldi ismeretséget kellene találnom és venni egy törött 1.5dci-t, vagy egy komplett bontott motort, váltóval, kuplunggal, turboval, mindennel....--> átrak és mehet.
-
Nordik
őstag
Ránézek akkor a fékolajszintre, de nem olyan olajnak tűnik ez.
Szerintem valamelyik féltengely szimmering lehet. Csak az a baj, hogy akkor váltó olajat is cserélni kell. Örülök most megint... Megy a levesbe ez az autó, egyre jobban úgy érzem...
Illetve ha féltengely szimmering az van a váltó felől is és a flétengelycsuklónál a keréknél is? Csak mert a váltó felőli részen enyhén szívós, de az régóta ilyen. Én arra gondolok, hogy onnan lefolyhat a kerékhez valahol a féltengelyen belül.
-
giigz
veterán
-
Nordik
őstag
Valahogy éreztem.
Akkor rábeszélem, hogy csütörtökig vállalja el nekem.
Jó lenne a jobb felsőt is kicserélni, mert ami van benne az a felfelé álló gumi rész, az eléggé ki van, de ahogy néztem az csak a kisebb mozgásokat fogja meg. Nekem bólogat inkább a motor és rángatja a váltókart kicsit, ugyhogy elsőre a hátsót kéne cseréltetnem így hirtelen. Aztán jövő héten körülnézek bontóba jobb felsőért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- AKCIÓ! Asus ROG Flow Z13 +ROG XG RTX 3070- i9 12900H 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3050Ti 4GB + RTX 3070 W11
- Autószimulátor! Leírásokkal, mindenestül, játékkal, kulcsrakészen!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest