- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeterPH
senior tag
válasz
diablo1984 #40494 üzenetére
30eFt lett volna az UCH csere, elkótyavetyélték.
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #40492 üzenetére
Köszi, mennyit eszik kb? Vidéki kisebb város, országút, autópálya, 120-130?
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #40473 üzenetére
Ecu kapja a jelet a gyújtáskapcsolótól ha azt cseréli újra kell programozni az ecu-t. A régi kulcsszárakat meg átrakni a bontottba. Vagy az ecuból kivenni az immot.
Geri89: egy normális chipes kiszedni neked max 20k-ért
Kérdezd meg Kollár Sz. vállalja e [link]
-
z00li
senior tag
válasz
diablo1984 #40455 üzenetére
Köszi!
Nekünk két csöppség miatt esett rá a választásunk. Idáig elégedett vagyok vele, bár vannak még dolgok amiket szeretnék megcsinálni/megcsináltatni rajta. Mondjuk hosszabb távra tervezek vele. Hacsak nem nyerünk a lottón, akkor szerintem marad kb. 2020-ig. -
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #40438 üzenetére
Nem nekem kellene hanem apámnak, megkértem, hogy bővebben is fejtse ki mire gondolt.
Eléggé konyha nyelv lesz, de remélem így már érthetőbb mire gondol:"Olyan kellene, amit a műszerfal tetején lévő levegő befúvóra lehet tenni, és csak addig működik, amíg bemelegszik az autó, és a fűtés lefújja a fagyot-jeget a szélvédőről.
Amolyan páramentesítő szerűség, de elektromos.
Valamikor láttam ilyet azt hiszem az Auchanban.
A szélvédő aljára lehetett tapasztani belülről természetesen"1,5 dci nehezen melegszik.
-
just
aktív tag
válasz
diablo1984 #40413 üzenetére
Féltengely is ugyanaz, minden ugyanaz, csak a chip része más.
#40413: Majd regenerál többször, engem nem zavar, egyébként ezeknél ritkán van gond a részecskeszűrővel.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #40359 üzenetére
Vágom ezért mondtam le kell venni a hf-et attól nem lesz baja, plusz látod hogy érdemes e vele foglalkozni vagy sem.. annyit megér az a kis munka és a ő is tudja hogy mit árul..
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #40357 üzenetére
Le kell venni a HF-et úgy se indul már akkor meg tök mindegy
Te pedig nem veszel zsákbamacskát
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #40353 üzenetére
Így elnézve ez komoly gépműhelyes meló lesz... 2 verzió van.. vagy veszel egy bontott motor ami ismert előéletű és azt rakod be vagy felújítás utóbbi húzós lesz..
-
speedydb23
senior tag
válasz
diablo1984 #40353 üzenetére
Nem akarok okoskodni, de szerintem ez gyárilag van így kialakítva...
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #40351 üzenetére
Muti már képen a dugók mekkorát kaptak. Egyetlen jó oldala van talán, ha beletolsz mégegy kocsi árát valszeg ki fog szolgálni legalább 10évig.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40348 üzenetére
belenyúltál
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
diablo1984 #40230 üzenetére
-
Rómeó
aktív tag
válasz
diablo1984 #40221 üzenetére
Ok megpróbálom,köszi!
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
diablo1984 #40221 üzenetére
ha kiveszed
Ha tudod!
-
SZATA
senior tag
válasz
diablo1984 #40221 üzenetére
Van valami jó beszerzési hely Elf olajra Bp. északi részén? Olyan, ahova el lehet menni érte, nem kell szállítással vacakolni.
Eddig az olajwebshop jónak tűnik. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40214 üzenetére
erre írt mágus.
Ami akkor is igaz ha a motor már kopott öreg és a turbó új.
Hiába cserélsz egy rossz kopott motoron turbót az nem lesz megoldás.
Nem mindig a turbó a hibás egy problémáért de előszeretettel arra fogják.
Lehet félreérthetően írtam, de így már remélem egyértelmű. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #40204 üzenetére
Szar turbó esetén fújhat az olajkörbe is, ilyenkor annyira megnő a karter nyomás, hogy orrán-száján tolni fogja az olajat.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40199 üzenetére
Nem ez megint az, hogy nem szerelőhöz vitte és nem ért hozzá.
Nem minden esetben a turbó csere a megoldás.
Ha orrán száján folyik az olaj a motornak akkor az új túrbó pont hogy nagyobb eséllyel fogja beégetni a motort.
Illetve jobb esetben csak széthullik az új túrbó.Nem egyszer hallottam már ilyen sztorit, hogy az új turbó hibás.
Már bocsánat de lóf@szt nem a turbó volt hibás, hanem a szerelőnek egyszerűbb cserélni egy turbót felmarkolni a zsét és csókolom, mint felújítani a motort ami már a halálán van. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40146 üzenetére
Az az autós akinek beég a motorja mert felkapja az olajat turbó, az meg is érdemli, mert egy nem ért az autókhoz és nem viszi "szerelőhöz", kettő ért hozzá, csak lesz@rja.
-
feco6512
tag
válasz
diablo1984 #40192 üzenetére
Köszi a segítséget!
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #40187 üzenetére
Nekem mai napig pl a golf 2 etalon az autók között , irtó egyszerű jól átgondolt és szerelhető autó volt otthon a kertben vagy a panel előtt is lazán megtudtad szerelni nem kellett hozzá semmi extra szerszám
(#40188) feco6512: nem igen szokott gond lenni ezekkel. Eddig az összes rönyomon a gyújtást kellett rendbe tenni + pillangó takarítás és utána minden rendbe volt. Pl a mai napig visszasíróm az 1.4 energy motoros kis egyes cliom imádtam csak kirohadt alólam
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #40178 üzenetére
Elméletileg
Szerintem otthon ő is ki tudja venni a gyertyákat nem nagy kaland kell egy hézag mérő
oszt be kell lőni 0,9mm-re utána okosabbak leszünk.
-
feco6512
tag
válasz
diablo1984 #40178 üzenetére
Nem a próbálgatásra gondoltam hanem azt hittem 40-60 közt van az áruk csak azokat cserélgettem ami volt otthon a régiben is ez a fajta motor volt azért is maradtam a sima 8szelepesnél mert a világból kiment semmi gondom nem volt vele pedig több mint 200ezer volt benne csak a kaszni elszállt már az idök folyamán az Clio I volt
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #40174 üzenetére
Rossz kábel esetén ha áthúz simán a seggére ver a trafónak nekem is ezt csinálta anno a megane. Természetesen kicsi az esélye, de ha tényleg újak a gyertyák (be is van állítva) új a gyújtáskábel akkor én itt keresném a dolgot. Mondjuk első körben lehet avval kezdeném hogy kiszedném a gyertyákat és cserélném nem tétel..Majd kitakarítanám a pillangót aztán ha még mindig ezt küldi erős a gyanú hogy trafó lesz mert kihagy a gyújtás
-
feco6512
tag
válasz
diablo1984 #40174 üzenetére
Annyira azért nem vészes ára.Igen még a 4az 1ben fajta trafó van rajta
-
feco6512
tag
válasz
diablo1984 #40166 üzenetére
Renault Clio II1999es 1.2 D7F720 a sima 8szelepes
-
feco6512
tag
válasz
diablo1984 #40164 üzenetére
Szenzor hibán mit értesz?
-
feco6512
tag
válasz
diablo1984 #40164 üzenetére
Sajnos nincs hiba kód van úgy hogy elmegy 200 300km semmi aztán elkezd rángatni aztán útána semmi mikor rángat kigyullad a sárga téglalap benne cik-cakkos vonal ami ugye az üzemanyag redszer hibâra utal (ha jól tudom) kicseréltem a gyertyákat másik üzemanyag szüröt kapott valamint a lambda szondât(ezek voltak még a régihez csak abba már nem került be)semmi változás.Pumpát mennyiért lehet kapni gondolom a bontossal nagy az esély hogy nem lesz jó?
-
feco6512
tag
válasz
diablo1984 #40162 üzenetére
Benzin szüröt most csereltem a pumpánál milyen módon lehet kiszürni hogy az e a gond?
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #40153 üzenetére
Na látod ezért járok én is a régi megbízható technikával
Igaz nekem a kettős már benne volt de gond nélkül visszaalakítottam fixre és azóta is boldogan szeli az utakat. Azt már én se írom le mennyi mindent megcsináltam rajta kb minden új rajta kivéve a turbót ami hibátlan de nagyobbra lesz cserélve csak most épp más projektbe vagyok
Asszonynak felújítom a nappalit, utána lesz időm autót b*zulni
Holnap meg megy műszakira a vas aztán kiderül meddig marad velem.
V8TommY: nem igen, van egy kettő de még nem jártam náluk mert nem vagyok érintett hála. De majd megkérdezem haveromat hátha neki van tapasztalata valamelyikkel.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #40146 üzenetére
Ebbe hidd el nekem nem 244ezer van.. és valószínűleg gondos tulaja volt...
Nem azt mondom hogy nem lehet hajtókarcsapágyas de míg az 1.5 dci nél mindig cserés lesz ezeknél csak akkor ha ilyen tehetséges emberhez kerül aki csak hajtja és 30ezreként cserél rajta olajat..
amúgy javarészt az jellemző a tulajaikra, hogy egy részük, aki ezekkel a hibákkal nem találkozik, az dicsőíti, akit meg szivat, az a pokolba kívánja őket......
Hidd el nem egy nem kettővel találkoztam van/volt is. A probléma egyszerűbb mint gondolnád. Kb így néz ki a dolog: Emberünk dízelt akar 1 misiből ..jé ott egy laguna 10 éves full extra pont ennyi megveszem majd sír hogy még ennyit ráver. De a hiba a userbe van mert a piac jól mutatja mindig hogy 1 misért csak romot kapsz. Aztán jön a fos a francia szar renault, persze ha a bmw vagy a vw-re ver ennyit rá akkor az nem szar csak gondatlan tulaja volt stb stb sablon duma.. Tehát röviden és tömören ha nem a piac aljáról vesz autót nem lesz gond a francia gépekkel se.
(#40145) V8TommY : igen, gyári diaggal (renault szakszerviz 10-20k átnézik neked)meg tudják nézni hogy milyen értékeket produkál, ha minimális eltérés van az nem baj hisz kopik minden de ha kiugró érték akkor kerülendő a vas. Az 1.9 dci jellemzően bosch rendszerűek szóval javíthatók de nem szerencsés evvel kezdeni.
-
V8TommY
tag
válasz
diablo1984 #40131 üzenetére
Értem. Köszönöm!
-
V8TommY
tag
válasz
diablo1984 #40112 üzenetére
Azt le tudnád írni, kérlek, hogy a 2.0 dci és 1.9 dci közt mi a különbség?
Nem gyári teljesítmény adatokra gondolok.
Azért kérdezem, mert lassan aktuális lesz nálam a csere. Jelenleg 1.9 dci II-es Megane-omat tervezem cserélni, és a III-as kombi Megane-okat keresgélek. Szeretem a a jelenlegi 1.9 dci-t és nem tudom, hogy miben lehet jobb a 2.0 dci.
-
SG3rg0
őstag
válasz
diablo1984 #40124 üzenetére
Szia!
Köszi a választ! A ph2-es Meganok sokkal jobbak ilyen szempontból amiket leírtál? Új tudom első szériás autókat nem érdemes venni, a kezdletleges hibák miatt. Tehát akkor 2007 és a felettieket kell néznem.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
diablo1984 #40115 üzenetére
Igen , drágák . Inkább Focus mint Mondeo , jobban tetszik , Mazdánál is inkább a 3 . Bár ezek a Mégane kategória ...
Viszont a Renaultnál a közèpkategória tetszik . Toyotanál is szintèn .Inkább Avensis mint Auris v Corolla . De ár-èrtèk arányban Laguna ! Mikor megvettem a Mègane- t sokan csesztettek , " a frania autók xarok , elromlanak , stb" - de , a mostani autómmal sincs gond , ráadásul , komoly távokat teszek meg vele , idegeskedès nèlkül . Bár , most bexart a szèlvèdő mosóm motorja . Hozatok egyet otthonról aztán itt be rakatom egy szerelővel ... -
pècsimunkás
addikt
válasz
diablo1984 #40112 üzenetére
Átgondom , nem kapkodom el . Azèrt - nekem - nem kevès pènz a 6-7000 euró , v ez az összeg forintosìtva .Van ismerősöm Mazda ès Ford kereskedèsben , azèrt ott is körülnèzek . De a Rönóval elègedett vagyok , azèrt akarok egy Lagunát .
-
pècsimunkás
addikt
válasz
diablo1984 #40110 üzenetére
Èrtem , köszi ! A 2.0 dci - k kiforrotabbak ? Az ,hogy 130 v 150 le , az gondolom majdnem mindegy ... 6-7000 euró körül elèg szèp állapotúak vannak .Magyarországon vennèm meg , itt nèmetben azèrt drágábbak . Bár otthon vagy a nyári v a tèli gumikat nem akarják hozzáadni . Vagy a nepperek próbálják külön eladni valamelyik garnitúrát ...
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #40101 üzenetére
Hulla mindegy mit engednek el máshol beszedik
De ismét amúgy sikerült faszságot csinálniuk.
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #40099 üzenetére
Most mit fognak vagy akarnak eltörölni? Mert asszem a kötelező emelkedik megint...
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #40097 üzenetére
Akkor az igazi ez, amikor nincs másik autó, a családban sem, és kellene.
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #40095 üzenetére
Ez az egész volt 112k. Ebből a HF a tömítés nélkül 35. Tömítés 8000 pengő.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #40086 üzenetére
Meg nem mondom mi a márkája az enyémnek valami kínai sz*r de nekem jó, ha meg már nem töröl elégé akkor rálépek a gázra és leviszi a menetszél
Németeknél múlthéten megnéztem 210 nél már mindegy volt hogy megy vagy sem az ablak törlő
-
cellpeti
nagyúr
válasz
diablo1984 #39880 üzenetére
köszönöm
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39895 üzenetére
Akkor nem lesz para
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39886 üzenetére
Adagolónál kell keresni a hibát, előtöltést és mennyiséget kell állítani. Ha nem szedtél még le adagolót akkor ne is tedd!Nem rosszból, de az nem olyan mint egy gyertya csere. Porlasztók kiszedésénél is óvatosan, lehet sose volt még kiszedve könnyen el lehet törni. Ha kint van és teszed össze akkor új tűzkarikákat adj neki és takarítsd ki a helyüket alaposan hogy jól zárjanak ne legyen szennyeződés alatta. Ha viszed az adagolóshoz akkor kérd meg hogy tüzetesen nézze meg a porlasztok nyitási nyomását, ha nincsenek szét kopva akkor állítsa vissza a gyári értékhez lehető legközelebb. Az adagolón pedig nézze meg a dugattyú állapotát, ház kopását, illetve cseréljen rajta komplett tömítést(alul,felül). Ez azért fontos hogy ha tömítés csere van mindent cseréljen mert ha csak a fedél alatt cserél pl akkor ki idővel alul fog folyni és szar lesz újra ezért szétkapni. Előbbi kettő ha padra teszi kiderül hogy meg van e a megfelelő ház nyomás ha nincs felújítás. Összerakásnál légteleníteni kell én ezt úgy szoktam hogy gáz pedál padló indítóz 4-5 majd megnyitom a jeladós porlasztónál az anyát visszazár és megint indít és röffen is a gép ha minden patent.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39880 üzenetére
Jó nektek. Újabbakra már ilyen monstrum-szörnyszerkezeteket raknak: [link], egy db van az egész kipuff rendszeren a hátsó dob előtt. 13K az ára (után gyártottban 5K)
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #39883 üzenetére
amúgy létezne, hogy az adagolómon a szivató(dúsító) rész nem működik? hidegen beindítva is éppannyi a fordulat mint meleg motornál, enyhe "kékes"fehéres szúrós szagú füstje van(meleg motornál nincs ilyen füst, csak enyhébben a szúrós szag). melegen indulni is indul pöccre, lelevegősödés már nincs, azért gondolnám, hogy esetleg valami szivatós rész miatt indulhat nehezen a verda hidegen(hidegen mikor beindul lök egy olyan sűrű füstöt(nem kormot), amit egy gázkamrába vezetve cumi lenne mindenkinek tőle, az az ipari savanyú gázolajszag eszencia).
hamarosan kiderül, így hogy mostmár én kínlódok vele, lassan de biztosan összeáll majd a projekt, csak a blokk legyen jó.....
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
diablo1984 #39859 üzenetére
Érdekes, ha nem megy a fűtőventi, és állok, akkor ha rányomom akkor egy darabig meleget nyom, aztán fokozatosan hűl. Menet közben meg alapból hűvös.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
diablo1984 #39857 üzenetére
De akkor a kijövő csőnek hidegnek, illetve langyosnak kellene lennie nem?
-
Reaper04
aktív tag
válasz
diablo1984 #39797 üzenetére
Szia!
Köszi az infót!
-
Adam8199
tag
válasz
diablo1984 #39810 üzenetére
Előre is köszönöm a választ akkor valószínűleg csere lesz amint megnézi egy normális szerelő.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39810 üzenetére
De hiányozna.
A képletben párom is benne van, igazából egy részt miatta is történne az autó csere.
Viszont amit én preferálnék laguna3/c5 kombi, az szerinte túl nagy.
Illetve ő mindenkép a civicet erőltetné (egyébként meglepően tágas belülről és a csomagtartó is nagy).Így ha találnánk megfelelőt, igazából el is dőlne gyorsan a dolog.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39807 üzenetére
Egyelőre pedig a civic felé hajlunk, nekem tetszik kívül-belül. Tegnap sikerült egybe beülnöm, megnézni tüzetesebben, azóta még nagyobb a szerelem.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39805 üzenetére
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39803 üzenetére
Mert az a terv, hogy eladom. (mármint az autót)
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39783 üzenetére
Ha jól látom Debrecen közelébe vagy ott csak van valami normális autószerelő műhely ahol tudnak neked mérni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39768 üzenetére
A kompresszió rendben van?
Mert ha már így szét akarod borítani előtte érdemes azt is megmérni ha kell gyűrűzni.
Kopott dugattyúk esetén ha megcsinálod a hengerfejet enni fogja az olajat.
Csak ha jó a kompresszió akkor lesz oké, de gondolom ezzel tisztában vagy. -
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #39715 üzenetére
Ne akard megemelni a hátulját a mostani rugóval, mert el fog törni. Próbálkoztak már ilyennel, de ideig óráig tart csak, főleg, ha terheled is a hátulját, arról nem is beszélve, hogy ugyan úgy le kell szerelni a hidat a művelethez. mivel a helyén nem lehet kihúzni a rugót és összerakáskor a megadott előfeszítéssel kell összerakni.Én cseréltem a sajátomon a szilenteket de nem egyszerű sem a szétszedés, sem az összerakás, ha tudsz inkább vegyél egy felújított hidat.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39725 üzenetére
Lehet kapni torziós rudat külön. Több féle keménységűt. Sport utcai verseny.
Egy vagy két soros?
Kicserélni nem egyszerű a hidat így is úgy is le fogod szedni hozzá.
Egyébként szerelni nehezebb mint a spirálrugót, de ne bánd, hogy ez van alatta.
Sokkal ritkábban kell cserélni és a kényelmi és stabilitási indexe klasszisokkal magasabb.
Valamint ne felejtsük el, hogy így jó 50-60 literrel nagyobb a csomagtartó.Én szeretem ezt a konstrukciót, ahol a cimborám a golfal elpattog én ott még simán bekanyarodok.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39725 üzenetére
Ismerem azért írtam hogy nagyon ritkán van ezekkel baj nekem még csak 1 volt amit cserélnem kellett. Amúgy halkan jegyzem meg 100x jobb megoldás ez mint a rugós szóval ne bánkódj
kanyarban nincs párja max a csatolt lengőkaros quattro futómű de az más ár kategória. Jah és otthon ezt szét nem szeded max sikítóval
Prés gép kell hozzá és be kell jelölni a rudat+a lengőkart mert ha elrakod véletlen olyan csámpás lesz az autó hogy öröm nem nézni és kezdheted az egészet újra..
(#39726) mycso: hmm kemény nekem 93-as 306 alatt halt meg de az nem mai csirke volt az óta párat csináltam már kb 15-20 db-ot mindegyiknél csapágy/gátló volt a rossz.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39717 üzenetére
Ööö, akkor most torziós vagy tekercsrugós?
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39719 üzenetére
FB renault adok veszekbe írj be szerintem tuti lesz külön rugó is
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39717 üzenetére
Hmm akkor lehet hogy a rugó enged túl sokat. Lehet egy rugó csere megoldja
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39715 üzenetére
Gátlók jók? Amúgy lehet , de ha kivan a gátló akkor kb mindegy hova tekered fel. ' ricnit kell feljebb rakni kb 2cm megy feljebb de hatalmas sz*pás lesz. Főleg mert mind be szokott rohadni.
-
Laraxior
titán
válasz
diablo1984 #39685 üzenetére
Majd ha megjon az uj akkor johet a cim, mert meg akarom csinaltatni ezt is, h ketto legyen, mert csak egy van.
Csak a bezarogomb torott el, mert kinyitni ki lehet es indul is az autó. -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39647 üzenetére
Nem tudom én a HF csavarjait nem húznám jobban meg mint ami gyárilag elő írt. Lehet hogy csak egy síkólás+hf tömítés csere megoldja gondod az meg nem olyan vészes még szerintem
-
Amarth
aktív tag
válasz
diablo1984 #39651 üzenetére
Várom a fejleményeket
-
Amarth
aktív tag
válasz
diablo1984 #39647 üzenetére
Remek,2 hónapja vettem a kocsit...
Kössz az infót! -
Amarth
aktív tag
válasz
diablo1984 #39645 üzenetére
Az én vizemmel is ugyanez van.(1.6 benya)
Cseréltem kupakot,egy hétig kb jó volt,minap ránéztem és minimumon volt.
Engem is érdekelne mi lehet ez... -
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #39643 üzenetére
vízkinyomáshoz még egy kis adalék: ma rámértem az izzításra, hogy egyáltalán áramot ad-e a gyertyának(és ad), közben láttam, hogy a kiegyenlítő tartályom üres, kinyitottam a sapkát, szisszent egyet és brutál mértékben visszatért bele bugyogások közepette a víz kb a jó feléig!
ez mi a picsám lehet???? ha jár a motor kinyomja, ha áll akkor vákumot csinál(vagy mit), én nem értem, hogy mi a tököm csinálhat ilyet......
-
dhgm
tag
válasz
diablo1984 #39640 üzenetére
Szia!
Én a nyáron cseréltem a 4 izzítógyertyából 3-at... próbalámpával néztem meg, a motorba beszerelve.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39633 üzenetére
igen de a felfogatási pontok mások tartó konzolok is
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39619 üzenetére
Akkor adagoló-t kéne megnézni előtöltési gondok lesznek szerintem
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39617 üzenetére
Hidegen és melegen is nehezen indul ?
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #39615 üzenetére
pumpa kiiktatva, levegősödés megszünt(a pumpa engedte vissza a gázolajat, nem zárt le..... viszont indulni egyenlőre most sem indul jobban!
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39561 üzenetére
A lámpák előtt a stekkereket mérd meg, azok szeretnek beázni
Ha eloxidálódott lehet belőle bibi bőven.
Érdemes őket megcsiszatolni. -
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #39556 üzenetére
érdekes, ma kocsikáztam 200km-t, a víz beállt min és max közé és nem változik a szint(gondolom a termosztát nyitva léte miatt), viszonylag indulni is jól indult, meseszerűen húz, van benne kraft, 90nél odalépve is szedi a lábát, nem tudom, hogy mennyit ehetett, de tele tankkal indultam, jelenleg az első osztáson van a mutató, a benzinesnél a negyedénél hiányzott kb 15 liter, ez ahhoz messze van nagyon(tehát úgy gondolom jó a fogyasztása is).
reggel még az átlátszó kikeményedett üzemanyag csövet is kicseréltem és az EGR-t is lefalaztam(kipróbáltam, mindig nyivta van, alapjáraton, fordulaton is, nem zár vissza), levegősödés továbbra is van, kaptam ma egy tippet, hogy a kézi pumpánál tud a tank felől lelevegősödni, egy másik dti tulaj mondta, neki is ilyen a verda, kb fél nap alatt levegősödik fel neki a rendszer.... -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39500 üzenetére
A tartályba légbuborékok mennek alulról???
Az nem lehet.
Akkor valamelyik cső enged.
Alulról mivel onnan szív, felfelé nem mehet buborék.
Nincs valamelyik csöves felcserélve? -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39500 üzenetére
1-2napig használd és nézd meg mi változik lehet sok van benne és csak kidolgozza vagy levegős nagyon a rendszer. Esetleg a hűtőn is van légtelenítő lehet az se ártana meglesni. Másik ötletem úgy is jön nem sokára a hideg gyorsan leengedném ami benne van átmosnám aztán újra feltölteném és légteleníteném. Valahol csak kibukna mi a bibi.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39496 üzenetére
Akkor valahol levegőt szipákol be ezek szerint. Tartály jó állapotba van,kupak ?
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39494 üzenetére
Majd dobj egy képet kíváncsi vagyok mi van ott mert valami nem kerek nekem így leírás alapján
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39492 üzenetére
Tudom de a képen is látszik hogy ez csak egyféle képen lehet felrakni.
Ezt hogy teszi fel másképp? Nem tudja megfeszíteni , bár láttam már csodákat de én szerintem ott máshol kell keresni a a gondot.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39490 üzenetére
Bocs reggel van rosszul fogalmaztam nem tudja a szíjat fordítva tenni. Méretbe nem stimmelne.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39487 üzenetére
Nem tudom én kétlem hogy azt fordítva be lehet rakni
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #39484 üzenetére
Ha el tudom érni a havert, (külföldön van) akkor megkérdezem, neki hogy van befűzve és, hogy a hosszbordás, vagy a vezérműszíj hajtja-e a vízpumpát.
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #39483 üzenetére
ez szemre olyasmi mint az enyém kialakításra és ha a szervótárcsa mögött az a kis kerék a vízszivattúé, akkor nekem nem alatta mint a videóban van elvezetve, hanem fölötte húzták el! erre pont emléxem, mert durván megtöri a szíjat......
5.49-nél van amiről beszélek......
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #39480 üzenetére
ja, a thermosztát kb a skála felénél nyitott, attól jelentősen feljebb egy helyben nem tudtam melegíteni, így a hűtőventi bekapcsig sem tudtam eljutni, a termosztát nyitásakor egyszerűen beton stabilan beáll a mutató és annyi!
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39480 üzenetére
Utána szinten marad?
Csak azért kérdezem mert nekem se lehet maxra tölteni, de a két jel között szép stabilan áll tehát nem foglalkozom vele. -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39452 üzenetére
Gázolaj szűrő/tömítéseinél minden ok? Szűrőt cseréltél már ?
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39436 üzenetére
Gázolajszűrő és a csöveit nézd meg pont Lion mesélte hogy egyik lagunás kolléga is szívott vele és annyira porózus volt a cső hogy ott tudott levegőt szívni ez által levegős lett a rendszer.
A szélvédőért meg kár
Amúgy a vasról dobhatnál fel pár képet
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39438 üzenetére
A XIV.- kerületben tudok egy helyet ahol normális áron cserélnek szélvédőt és jól is dolgoznak.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39436 üzenetére
Áhh bazze én is mindig kartont rakok a szélvédőre törlő cserénél.
Kérdezték már mi ez a hülyeség a részemről, hát pont ez, mert a sógorom is így b@szarintotta be a passat szélvédőjét.Sajnálom.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39429 üzenetére
50 nél 5 be nem is fog mert túl alacsony a fordulat és a turbó se dolgozik. Nálam is pl 60 4ik forog 1400-1500öt kb majd rálépek a pedálra eléri a 2000-es fordulatot és belehúz az ülésbe mint a barom.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39353 üzenetére
adagolo a lelke egr ha hibatlanul mukodik eleg neki egy takaritas. Le lehet falazni nem fog hisztizni
csoveket nezd jol meg resolaj,turbo stb ha azok rendben vannak nagx baj nem lesz
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39350 üzenetére
Azert arra gyorsan kerits alkalmat hogy megtalald hol maszik el a viz a gepbol
amugy dti blokktol nem kell felni ugyan olyan megbizhato halas igas lo mint a tdi
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #39348 üzenetére
akárhogyis, de majd tudósítok róla, mert újból Laguna tulaj lettem!
remélem nem átcseszős lesz az autó, jövő ilyenkorra is igaz az állításom, hogy a kertben csak 1 autó maradhat(laguna vs yaris). -
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #39346 üzenetére
A leírásod alapján ott a km nem stimmel ez a motor az I-es laguban a legjobb, szerintem el volt hanyagolva a szervizelés. Az egyik barátomnak van ilyen 260e km és a motorhoz még nem kellett nyúlni egyáltalán nem lomha, sőt jobban megy mint a 2.0 benyás, nem kormól, igaz Ő rendben is tartja. A kormány a ph 2-ben elég rossz minőség 120-150 között már rongyolódik, de nem kellene cafatokban lennie. Ha jó árban van és hajlandó vagy költeni rá, hogy rendbe tedd utána egy megbízható kis fogyasztású jószág lesz.
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #39177 üzenetére
Nekem semmi ilyen nincs.
De van búgás megálláskor amúgy meg a leállításkor néha hallható fémes hang, tehát összesen 3 hibát írtam
. Több hónapja hallom a fémes hangot, sztem nem kettomegu. Olyan kicsit kipufogócsoves fémes hang talán.
És a megálláskor jelentkező kb 2 másodperces búgás mi lehet? Nem találkozott akkor ilyennel még senki?
Alsó, felső kutyacsont és felső zselés bak kb fél évesek. -
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #39174 üzenetére
Van benne, de ezt most melyikre írod?
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Apple MacBook
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 1000GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700X 16GB DDR4 128GB SSD 1TB HDD GTX 1650 Super 4GB Zalman T7 Chieftec 400
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 512GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest