- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Úgy bizony... Amúgy nagyon elveszi a figyelmet a telefon... A zenehallgatás
a töredéke, mert az "csak" a zajokat nyomja el, de nem kell aktívan a másik
félre koncentrálnod... Esetleg még egy tök offtopik problémán gondolkodnod.Tegnap pont beszéltem nővéremmel, majd rácsodálkoztam, hogy "tolnak le",
pedig óra szerint rendesen mentem, csak egy ideig egyszerűen nem vettem
észre, hogy vki szeretett volna még gyorsabban menni. Tükör nézegetésére
az offtopik (nem motoros) téma miatt kevesebb figyelmem jutott - ha viszont
a túrázó társaság tagjai beszélnek röviden egymással, akkor az feltehetőleg
pont a gurulással kapcsolatos a téma: kifejezetten hasznos lehet a dolog.
És akkor megállni sem kell. Amúgy kinek mi az "utazó" tempó? Egy túrázó
csapat nem feltétlen 200-zal zúz: van esély, hogy tudnak szólni egymáshoz.De jellemző, hogy valaki valamit nem próbált, és nem érti a légjogosultságát. -
Outlander
addikt
Persze, csak akkor meg minek? Ha már meg kell állni, olyan mindegy..
(#52473) whYz
Ezt úgy valahogy nehezen hiszem, ha jó a "szigetelés" akkor nem csak a "rossz" hangokat tartja kívül hanem minden mást is.
ui: De én nem akarok senkit semmiről sem meggyőzni, csak én személyszerint nem látom értelmét..
(#52475) Mosquito34
-
Daywalker
addikt
Létező lehetőség, elméletileg nincs akadálya.
V.Stryker: nézd meg az oldalukat, mert általában ugyanazok vannak fent (onnan rendelnek konkrétan, csak gondolom partnerek, ezért nekik olcsóbb) és nagyon hasonló árban. Én amikor vettem a térdkoptatót akkor annyiba került kb. mint kint.
togvau: A 98-asban is van etanol, az sem tiszta. Egyébkén Agip kúton árulnak még 98-asat. Ha karbit kell takarítani, akkor szét kell szedni és kitakarítani, 10x többet ér, mint a spuri meg a többi szarság, ami ideig-óráig megoldja a gondot talán.
-
Something_
őstag
Városligeti fasornál is csináltak két kereszteződés elé bringasávot, levágva a normál sávból. Eddig vígan elfértem középen, úgy hogy nem zavartam senkit. Most vagy beállok az autók mögé, akik balra-jobbra fordulgatnak, szemből ugyanez, vagy a bringasávon (20 méter kb) előregurulok, míg piros a lámpa.
Vagy megyek szemből, aztán ha néha 1 autós átjut a kereszteződésben, akkor elég necces lehúzódni a bringasáv megnövekedése miatt. -
Topiccsendőr
addikt
Hogy addig toltsd.
De ha feljebb van 3 mm el, vagy 5 mm el, az semmit nem fog csinalni.
Talalkoztam olyan motorral, ahol 4 decivel volt tultoltve. Nem tortent vele semmi.
Ezzel nem azt mondom, h tolteni kell, amig csak lehet, mert ha forgattyustengely veri az olajat a hengerfalra, akkor a baromimagas olajszint biztos fog csinalni valamit. Ha masnem kartelgazkivezeton tavozni fog a legszurobe ha extremnagy a tultoltes merteke.
De az olajszint a kartelban folyamatosan valtozik. Pl ha nagy a fordulat, lejjebb megy jocskan. Nem 3-5 mm fog itt bajt csinalni. Amugy is eszi az olajat az osszes belsoegesu motor. -
Bogyó bá'
nagyúr
Van az ismerősi körben 250-es Keeway chopper, motorikusan hibátlan, de kb. minden más sz*r rajta. Felnik törnek, görbülnek, hátsó teleszkóp az "első" kátyúban kettétört, stb. Amúgy a 250-es Virago másolata, szép hanggal, 100 körüli utazóval. A Keeway-t soha nem venném, de a kis Virgács benne van a kedvencek között. Sajnos vagy túl öregek, vagy túl drágák. Ezek képről szépnek néznek ki, de 23 éves mocit nem szívesen vállalnék be ismét: [link]; [link]
Ami játszik a jelenlegi elképzelés szerint (áruk miatt főleg, de nekem egyedül lehet elég volna): CBF 250, XV 250, a Hyosung 250-esei (Aquila).
Ha picit több pénzem volna, akkor meg a nagy kedvenc az 535-ös Virgács: [link]; [link]
szerk: mindegy, egyelőre motorvásárlás elnapolva, most a jogsit kell megcsinálni, arra kell az idő meg a pénz. Aztán majd ősszel-télen... ....jövőre...
(#50841) V.Stryker: a Hyosungból 10-15 évvel fiatalabbat, harmadannyi km-est tudnék venni, és a teszteken sem nagyon szidják, sőt.
-
Archer
őstag
Mert a sok madár párszáz ezerért akar venni hibátlan, kevés km-es, költségmentes motort. Persze, létezik ilyen is, csak azt inkább az 1,5-2+ millás kategóriában keressük.Ha látják, hogy vissza van tekerve 15-20k-ra a km óra, akkor mindjárt megnyugszanak.
Félre értés ne legyen, nem azokat akarom bántani, akiknek nincsenek milliói motorra, hanem a sok hülyét, akik irreális elvárásokat támasztanak egy árkategórián belül.
Meg ahogy én néztem, behordták az olaszoktól a sok kétes múltú, de első ránézésre jól kinéző motort, szórják őket 6-7-800k-ért, aztán hiába van neked egy lekövethető életű, jó állapotú motorod valamivel drágábban, az olasz olcsóbb, azt fogják inkább venni. -
Laraxior
titán
A mai világban az is baj, ha valaki őszinte... főleg az hogy nehéz kiszúrni, hogy ki őszinte és ki hazudja le a csillagokat is az égről. Én is ha visszatekerem az órát, majd 70ezerről 30 ezerre, a szervízfüzetet kidobom a picsába, akkor majdhogynem kutya nem mondja meg, hogy ebben ennyi van. Vagy legalábbis arra a km állásra ami a műszakin volt.
-
V.Stryker
nagyúr
Erre mondta anno az elsősegélynyújtást oktató, hogy ha balesetet szenvedünk, és még magunknál vagyunk első dolgunk legyen magunkra zárni az ajtót ablakot, hogy kizárjuk az elsősegélynyújtókat - Ez részben igaz csak. Ugyanis komolyabb gondnál a balesettől számított első tíz perc a döntő, hgoy kap-e segítséget. A mentők viszont kb. 15 perces kiszállást vállalnak. Lehet,hogy egy törésnél nem számít, de egy fulladásnál, újraélesztésnél döntő. Illetve ugye van prioritás is. Lehet azon filózni, hogy nem nyomom be erősen a mellkast, mert mi van ha eltöröm a bordákat, de ha meg se próbálom vagy rosszul csinálom, akkor meghal. És lássuk be, a törött borda még mindig jobb a halálnál. Ezért lenne fontos ha rendszeresen vagy még az iskolában lenne erről minőségi oktatás. meg még mi mindenről...kreszről pl. Na, kezdek felmérgelődni.
Hagyjuk, ezt a részt én kicsi komolyan veszem a családi és személyes egészségügyi kötődés miatt.
-
Pocee
senior tag
Tényleg no offense,de kínai fékkart fírtatók csak gyári alkatrészt tesznek a motorjaikba vagy olykor megy bele utángyártott is?
Egyébként nem is érdekel csak azt nem értem miért kell meggyőzni,hogy nem jó a kínai és rizoma kell meg pazzo...mellesleg van gyári fékkarja,nem most akar féket építeni és a gyári helyett inkább kínai választana,kipróbálja,ha beszopja az ő baja.
És igen inkább egy jó kínai fékkar és akra mint egy rizoma fékkar és gyári pufó,de ez szubjektív. -
StoneBridge
senior tag
Nem veszem fel. Az előbb felsorolt minőségi fékkarok ára nekem annyit nem ér, hogy azokat megérje berendelni. 7e ft volt a képen szereplő fékkar pár, ha minőségi problémám lenne vele, hidd el hogy nem tenném fel. Nem csak itt bújom a fórumot, másik, a motoromat érintő külföldi fórumon is megerősítették, hogy jók a fékkarok és nincs velük gond (többen használják). Korábban amúgy írtam, hogy a kipufogó más tészta, a garanciát érintő kérdés is.
-
Ferdzsoo
addikt
Szóval mindkét rendszer van a piacon.
Saját tapasztalatom, és továbbra is fenntartom hogy a hátsó féket legalább annyiszor kell használni mint az elsőt, főleg kanyarban kolléga "nem kell használni" érveivel szemben.
Legyen az egy Bmw fékrendszere vagy hondáé.
Ehez hozzáfűzném hogy 100 motorosból hánynak van a motorja ilyen rendszerrel felszerelve, mert akinek nincs annak meg a hátsó féket nem kell használni tanács egyenesen hátborzongató...
szóval nehogymár én vagyok a fasz mert belekötöttem egy idióta tanácsba...Ribi: ponthogy nem kinyilvánítom hogy máshogy nincs hanem kérem hogy bizonyítsák be hogy máshogy is van...
kicsit figyelj arra anit írok...De mindenki úgy fékez ahogy akar.
ennyi -
jFox
addikt
Az lesz.
Az akksi új, mert nem adta hozzá a srác így vettem bele egyet. Uh az óra lesz a lúdas.
A másik kérdés fontosabb. Hidegen az alapjárat ingadozás. Ezek tényleg ilyenek, mert az eladó ezt állította, vagy ez minek a hibája lehet?
Bogyo112: köszi az infót.
Pakriksz: köszi a tippet. -
-
Something_
őstag
-
Ribi
nagyúr
De pl ott volt a vid. A vidózós nem merte megelőzni jobbról, jött a BMW-s aki ugye megelőzte a videózóst, de a rendőr nem ment ki, szóval hogy elmenjen mellette sávot kell váltania, vagyis előzni. Ezt nem teheti. Valamint a rendőr is időközönként elmegy 1-1 kamion mellett, szóval úgymond senki sem tud "elhaladni" mellette, csak megelőzni.
Most hogy az indexes mit írt az mindegy.
Plusz a magyar helyzetet ismerve a bíróság még akkor sem mond ellen a rendőrségnek ha nyilvánvalóan hülyeség miatt büntetnek. És ezt a rendőr is valszeg nagyon jól tudja. -
Ribi
nagyúr
Fenti cikkben szándékosan lassan is halad a rendőr.
Viszont akkor miért írják azt, hogy nem haladhatsz el mellette?
Indexen ebből idéztek.
És itt sem javasolják semmi módon a jobbról elhaladást sem. -
Bogyó bá'
nagyúr
Én ezért váltottam sűrített csereperiódusra. 1 lityi megy a gépbe felső nívóig, 3000 km alatt megy le a minimumig (0,7 liter). Ha már úgyis vennem kell másik flaskát, akkor inkább kicserélem. Tudom, nem vagyok elég környezettudatos, de 3000 km után már szurokfekete,
tehát teszi a dolgát. -
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
Egyébként egyet kell értenem veled. Van egy tudatalatti hatása...a robogóm eddig csak motult kapott (a cserematricák és a volt tulaj elmondása alapján - én még nem töltöttem bele mióta megvan) és viszonylag kevés km van benne, így elgondolkodtam, hogy köv. cserén megint motult kap (de ott ugye 1 literről beszélünk, nem 4-ről, nem tétel).
-
FIREBLADE78
addikt
Marad ez a motul,"jó" árban is van
Kérnék még egy megerősítést,hogy vehetem a Mol olajat bele? Pénzügyileg jobban járok -
Daywalker
addikt
Az nem jelentős eltérés, szinte semmi. Nézd meg az 5w60 és a 10w60 adatlapját ahol fel van sorolva a viszkozitás és a sűrűség és majd meglátod.
Mellesleg az remélem megvan, hogy a hidegindítás okozza a legtöbb kopást, aminek az az oka, hogy hideg az olaj, tehát sűrű, nem szivattyúzható eléggé, csökken a kenőképesség. A legjobb lenne, ha az olaj hidegen ugyanolyan sűrű lenne, mint melegen, de az a rohadt fizika jól kitolt az emberekkel és a mérnökökkel! Tehát a kicsit hígabb olaj nem csinálhat bajt, sőt, inkább csak előnye van.
Arról nem is beszélve, hogy a gyártók amikor megírják a kézikönyvet akkor sokszor még nincs is olyan olaj, ami jobb lehetne. -
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Outlander
addikt
Mondjuk a mai IT világban ezekre miért is van még mindig szükség?
Mármint fizikálisan magammal hordani.Jó modjuk mi elvagyunk maradva jó 10-20 évvel...
Bemutatom a nemzetközi vezetői engedélyt, mely a mai napig így néz ki, és olyan 5 ezer ft körül van az ára...
-
Daywalker
addikt
Nem is hinné az ember, hogy mennyit felejt...
Archer: igaz, rengeteg a specifikus szerszám, de kicsit több van a kézikönyvben, mint amire valóban szükség van. A legtöbb pedig blokkjavításhoz kell. Szóval amit lehet otthon meg kell csinálni. Mondjuk általános szerszámokból is sok kell (nem elég a kulcskészlet, kellenek csavarhúzók, fogók, villáskulcsok, forrasztópáka, nyomatékkulcsok, 12+ imbusz - pl. tengelyhez - apróságok mint pl. csavarrögzítő...de szépen lassan össze lehet szedegetni, de ha amúgy is szerelhet az ember otthon mindenfélét akkor összejön). Karbit tisztítani úgysem lehet otthon normálisan ultrahangos "mosó" nélkül...
-
V.Stryker
nagyúr
Van motorra is. Most beszéltem a bankkal, minden tök jó, valószínűleg rajtuk keresztül is fogom intézni(merkantil bank egyébként), de mondták, hogy eurotax értékig lízingelik csak be. Ha többet kérnek és adok a motorért, akkor a különbözetet rá kell még dobnom az önerőre. Csak még évjáraton belül is iszonyat szórások vannak árban, azért jó lenne valamit belőni.
-
DigitXT
félisten
+1, csak ezt már nem akartam beírni a többi "kritika" mellé.
Szerk: amúgy az olyan apró betűs feliratokat is bírom, hogy pl.:
"Ha ezt el tudod olvasni, akkor túl közel vagy!"Egy hátránya, hogy ha tényleg ezt olvasgatja, még beléd száll.
Ill. a kamera miatt poénból ki lehetne írni, hogy ha ezt el tudod
olvasni, akkor mosolyogj! A kamerának már megvolt a pofád is!Meg, hogy nyakamra állsz, ráutaló magatartással hozzájárulsz
a felismerhető felvétel készítéséhez. Aztán jelentenének fel.
Ilyen szempontból a kamera rejtése jó... Úgysem teszed közzé
a napi utadat, jobb, ha nem is tudja senki, hogy készült felvétel.
Pláne ha eseménytelen volt, így törlöd is a francba a nap végén.Ja, és még egy! A személyes kedvencem (pizzafutár dobozán):
"Vigyázz! Ha engem elütsz, akkor valaki éhenhal!" -
-
V.Stryker
nagyúr
Nem az olcsóról van szó. Hanem hogy soha nem ajánlott még senki 40-50 körül se sisakot, se csizmát. Csak a sidi meg a f.szom tudja milyen sisakok. Mondjuk, mintha lett volna itt most egy 40k körüli R-15 sityak...na, egy. Szóval elérhető áron... értsd, családosnak, korlátozott anyagiak számára, nem pedig milliókat kereső egyedülálló informatikusok zsebéhez igazítva. Egy jó középkategória kialakítása pl. tök jól esne.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3015
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3042, 94% Akkumulátor
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest