- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz
polimorf #29369 üzenetére
Nyilván nem a két végletre gondoltam, az olcsó meg a nagyon drága de a hozzászólásod második feléből megkaptam a választ
A kínai idomot csak azért említettem, mert ha mondjuk egy 800k-1millás sportmotorral esnek, esetleg az idom még törik is, amit vagy hegeszteni vagy pótolni kell, meg az újra festés, hát nem olcsó mulatság, anyagilag egyszerűen nem éri meg gyárira helyreállítani az idomzatot. Feltételezem aki ennyiért vesz motor (sokan, de még többen ennyiért sem), annak pénze sincs gyárira helyreállítani a vasat. A színkód alapján vett gyári idom meg esélytelen (nálam legalább is), brutális árak vannak. Ár/érték arányban talán a bontott de sérülésmentes idom színre fújva a legjobb,
Jó tudom, sokan azzal jönnek, hogy használati tárgy, meg sérül, ilyesmi, ok, ezt egy bizonyos mértékig alá is írom de azért nézzen már ki valahogy szerencsétlen motor. Én legalább is így vagyok vele. Igaz nekem is sérült a tank egy részen, de annyira nem zavaró, hogy én arra hajlandó legyek 30-40k-t költeni.
-
#00809728
törölt tag
válasz
polimorf #29371 üzenetére
Sajnos igaz...
Én mindig azt szoktam kérni a tulajtól menjen be egy festékboltba kevertese ki mi kell neki ill. lakk,higitó,szoró,epoxy ha kell ezeket vegye meg 1-4deci maj el fog képedni mennyibe fog kerülni.
40.000ft simán ott lehet hagyni és akkor még nincs munkadíj számolva.Ha profin szeretnéd akkor kamrában festeted aminek megint van egy költségvonzata ugyanis a kamra nem melegszik csak ugy fel 40fokra...
Én garázsban készitgetem elö a festeni valokat majd egy havernál a kamrába festhetem le.(télen)
Fűtés,áram,kompresszor,pisztoly használatra kér 15.000ft ami igy elsőre soknak tünik de hidd el teljesen más a fényezése.... -
válasz
polimorf #29371 üzenetére
Újabb példa, hogy ez nem mindenki hobbyja. A szín csak egy kis szösszenet a motorom, de ha hozzá kell nyúlni régen rossz
polimorf! Az csak egy része. Ott nap meg az idő. Hála égnek, hogy a cipőmre esett a tank azon része ami amúgy leért volna. húúúú. Drága muri lett volna megcsináltatni.
-
Archer
őstag
válasz
polimorf #29364 üzenetére
Csak kíváncsiság képen, ha olcsóbb anyagokkal dolgozol azok is megfelelőek a normál használatra (eső, erős napsütés stb., amik a mi klímánkon szoktak lenni) vagy mondjuk évek múltán azért kijön a különbség? Azért kérdezem, mert egy átlag sportmotorra (ugye jó sok felület) hallottam ilyen 120-150k közötti összegeket kompletten, szétszedés-összerakással, ha jól emlékszem. Ilyen nagyságrendél akkor már talán megéri rászánni a plusz pénzt, ha úgy alakul. Vagy vesz az ember kínai idomszettet festve, matricázva fele ennyiből, aztán azt nem kell sajnálni
-
Daywalker
addikt
válasz
polimorf #29353 üzenetére
Jesszus, mi került annyiba? (Csak érdeklődőm, nem megkérdőjelezem) Komplett idomos motorokat szoktak munkadíjjal együtt 100-150-ből csinálni. Btw gratula, nagyon szép!
Egyébként Symbian motorján harmad annyi festeni való van mint a tiedenEgy tank, egy farokidom, egy sárvédő. Se fejidom, se oldalidomok, se doboz.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #29261 üzenetére
Én ezt találtam róla, töltsd le, nézd meg, ezek szerint pedig - sajnos - nekem lesz igazam, kifejezetten tiltják is a 15Ah-nál kisebb kapacitású akksik töltését vele.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #29257 üzenetére
A kinézetéből tippeltem, hogy ez a legközönségesebb, hagyományos töltő. Jó pár éve láttam egy ilyet szétszedve, na abban konkrétan egy vasmagos trafó, 4 db dióda és egy biztosíték és az ampermérő volt, semmi más. Csodálkoznék, ha nem ugyanolyan volna, de ha a papír azt írja, akkor úgy kell(ene) lennie, ahogy mondod!
szerk.: De próbáld ki: rakd rá egy (lehetőleg félig lemerült) motorakksira, és nézd meg, hogy mekkora árammal kezd el tölteni. Ha 3-4 A körül és csak pár perc múlva kezd csökkenni, akkor helyből nem jó (azaz nekem van igazam).
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #29250 üzenetére
El foglak keseríteni: ez kis kapacitású motor-akkuhoz biztosan nem lesz jó: túl fogja tölteni (túl nagy árammal fogja tölteni)! Ez nem elektronikus vezérlésű, hanem egy sima trafó van benne egyenirányítóval. Jó nehéz is, gondolom... A töltés végén nem kapcsol le, mivelhogy semmi elektronika nincs benne. A viszonylag kis töltőáram miatt autóakksiban nemigen tud kárt tenni, legfeljebb ha napokig rajta marad,
(#29252) SymbianOS: pedig a 3990,- forintos Aldi-s az kihagyhatatlan vétel volt szerintem. Azóta autó-akksival és motor-akksival is próbáltam, nagyon szépen működik. Öreg, szulfátos (csereérett) autó-akksit is szépen regenerálta!
-
KoVee84
senior tag
válasz
polimorf #28780 üzenetére
3 éve van sk rendszám a motoromon és sosem basztattak érte, pedig itthon használom! [egy barátom nevén van a motor, minden napra írta kölcsönadási szerződést és az ott volt nálam]
Mellesleg barátnőm rendőr, és már kb 1 éve kaptak egy olyan eljárási utasítást a járőrök, hogy hogyan kell intézkedni a külföldi rendszámú járművel szemben. Direkt hazahozta, átnéztük, értelmeztük.
A lényeg a lényeg, hogy már abban is szerepelt, hogy ha nem tudod a helyszínen igazolni, hogy miért is jársz külföldi rendszámmal, akkor 30 napod van bemutatni. Na onnantól nekem el volt felejtve a kölcsönadási -
huszi.gyb
senior tag
-
HUfantom
őstag
válasz
polimorf #28446 üzenetére
Hát mikor egyik "hobbináci" ismerősöm megkérdezte, hogy miért nem vettem valami rendes márkás motort,
/ Suzukim van / mondju BMW-t ???
Azt feleltem, mert a Volvo nem gyárt motorokat. / Autóban nekem number 1 /
De látván ezt és még 6 hengeres is hát............................ nagyon elfogadnám, csak az a fránya árcédula amitől biztosan lepadlóznék... -
-Mosquito-
őstag
válasz
polimorf #28204 üzenetére
Nem lenne rossz. Cirka 240Km Bécs. Ezt meg lehet tenni pályán ~2óra alatt is.ok dög unalmas,és meglehet tenni a régi 1-en is ~4 óra alatt is.Na az már egy pöppet sok ilyen időben. Nyáron simán bevállalható. De ilyen időben ekkora táv..háát. Ha megy egy kis cm3 akkor ott még húzni sem lehet neki.
Fattyu, Symbian:
Jókat mond Ádám,ő csak segíteni akar. A legjobb aszfalt pont középen lenne.HA nem lenne tele olaj/hűtővíz cseppekkel,folyásokkal,na meg egyenletes is lehetne.
-
-
Daywalker
addikt
válasz
polimorf #28186 üzenetére
Nézd, az egyik akku állt egy évet, szerintem az kuka. Pláne ha előtte sem volt valami veretes már. Ha a robogódba lemerült már egyszer, akkor azon túl, hogy a lemerülés sem tesz túl jót neki, már azt is jelzi, hogy valami nem okés. Nálam, ha két hónapig áll, akkor is beröffen egyből.
-
Daywalker
addikt
válasz
polimorf #28178 üzenetére
Itt linkeltük, hogy milyen töltőt vegyél (vagy miből válasszt). Az töltőáram nagyjából 10%-a legyen az akku képességének. Tehát 8 Ah-s akku esetén 0,8 A-1A legyen. De ez ott is van a táblázatban.
Ha az aldis-lidlis nem tölt, hanem azonnal készet jelez, az az akku szar, ki kell dobni (nem a kukába persze). Ugyanezzel szoptunk...játszottunk, töltöttük másképp (egy butább töltővel), de azt követően talán egyszer beindult az autó de utána megint elhalt az akku.
-
válasz
polimorf #28178 üzenetére
Haveromnak van motor akkukhoz töltője. Egy adapter csíptethető véggel. 13.8V 0.6A. Arra találták ki, hogy karban tartsa az akkut télen, de aki türelmes töltheti is.
Nekem egy akkus műhely áll rendelkezésre ha valamit csinálni kell. Csak ami bent van annak már mindegy. Most néztem, után is kellene tölteni ha télen szerelni akarok a motoron.
Tegnap nem csak itt hanem élőben is sok tanácsot adtak hol erről hol arról, mind motor ügyben, itt borult ki a bili. Ált csak bólogatok, úgy is befejezi az illető ha látja, hogy egyetértek, látszólag.
Néha nehéz szabadulni, főleg az 50 felettiektől. -
válasz
polimorf #28174 üzenetére
Egy picit nincsen túllihegve ez az akku téma?
Igaz senkit nem érdekel, de 5.1 A kulcs elfordításakor. Ha lehúzom a fényszórót akkor csak 1.26 A. A hátsó helyzetjelző marad, inkább mint esetleg valahol ne lássanak.
Villany + indexek 10-12A. És még nem jár a motor. Alapjáraton 13V felett tölt, de megpörgetve sem megy 14.5V fölé, ez is inkább csúcs. -
csongi
veterán
válasz
polimorf #28169 üzenetére
Hagyd rajta par orat, lehet a tulmerultseg miatt nem kezdi el egybol teljes tolto arammal tolteni.
Az enyem egy bizonyos feszultseg alatt levo akksit mar hibasnak jelez.
Ha nincs muszered akkor egy 40-50w os egovel is meg tudod nezni van e benne valamennyi kako.
Milyen motorba van 8A akksi? Kisrobogo? Mert az NT- szerintem kicsi lesz, oda kb 14 A kellhet.
A link alapjan nekem nem derul ki mivel is tud tobbet a masiknal. Nagyobb muanyag hazba van,ennyi. -
csongi
veterán
válasz
polimorf #28090 üzenetére
" Könyörgöm maradjon ez így, ne kelljen csalódnom!!"
Sajnos fogsz. Egy pontig nem tapasztalod, de utána fogod. Ne azt nézd, hogy motoros, hanem azt hogy milyen ember. Addig minden ok, amíg integetni kell, vagy felvonulni meg találkozni. Nah de ami ezen túl van az már más tészta.Most már ipar ágak szakosodnak a motor piacra, egyre többen vannak, és egyre több a motoros is, ezzel vele jár, hogy mindenféle ember lesz. A lenézős pénzesektől kezdve a csórókig mindenki, és nem kimondottan a motorozás ami bővíti a kört, hanem a kényszer, vagy a nekem is van sok miliós motorom. Emberi kapcsolatokat kell keresni, a számodra szimpatikus csapatba kerülni, nem pedig az alapján megítélni valakit, hogy motoros vagy sem. Van egy "baráti" köröm, ahol nem azt nézik mivel motorozol,( a legkisebb az én 500-as robogóm és az 1,8-as Goldwing a teteje, de az átlag a BWM valamelyike. Miért érdekes ez? Mert van a csapatban olyan aki lenézi a robogóm, mert a motor a BMW és semmi más.( ez egy ember csak) A többiek meg szarnak erre, tudják nem ez a lényeg. száz szónak is egy a vége
az embertől lesz jó egy közösség, nem a motortól, ne általánosíts, mert nagy csalódás lesz.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #27770 üzenetére
Akkutöltő a jobboldali oldaltáskában. A baloldaliban az ebédem. A 172 km-ből pedig kb. 6-7 volt az offroad...
Amúgy valóban látványos lehetett, ahogy a tengelyig érő latyakban indiántáncot lejtek a motor körül, közben pedig csúnya szavakkal illetem a GPS feltalálóját... -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #27728 üzenetére
Na, ma papírkutya voltam, csak 172 km jött össze, viszont egy kis offroad is befigyelt! Szemét GPS "állította" hogy van járható út Bátaapáti és Ófalu között (földutakra nem tervez elvileg). Eleinte valami sóderos sz*r, aztán 2 km múlva földút, majd gyakorlatilag mocsár. Pár tócsán még átdöcögtem (egyesben), majd amikor egy 30 centi mély dagonyába beragadtam, akkor sűrű káromkodás közben a kis csoppert "kiástam", és visszafordultam. Ja, és mostanában nem is volt arra eső. Milyen lehet ez az út akkor?!
Amúgy nagyon sok motorossal találkoztam, nem csak a főutakon, hanem mindenféle alsóbbrendű erdei utakon is. Az utolsó igazi jó időt mindenki igyekezett kihasználni.
szerk: ja, és az Aldis akkutöltőt is megsétáltattam, reggel ott kezdtem (maradt még 2 db a polcon), de már lusta voltam hazavinni, jött velem túrázni...
-
BoB
veterán
válasz
polimorf #27734 üzenetére
Gondolom azért a kényelem amit felkínál kárpótol a teljesítmény hiányáért, gondolva itt mind az üléshelyzetre, mind a beépített csomagtartóra ami nagyon jól jön.
Ez eddig e legkisebb fogyasztású V2-es amiről hallottam, valószínű a már említett vérszegénységért cserébe sokáig elketyeg.
(#27735) canniball: az durva
Haverom 1000-es SV-je is 10 körül eszik. Valamiért ezek a V2-esek többet kérnek enni mint a sor 4-esek. (kivéve a deauville-t
)
-
-
Archer
őstag
válasz
polimorf #27578 üzenetére
Menjetek úgy, hogy Győr-Zirc-Bakonybél-Pápa-Noszlop-Devecser. Nagyon szép ilyenkor ősszel a Bakony, érdemes megtenni ezt a kitérőt. A Tapolca-Sümeg is nagyon jó szakasz, kiváló aszfalttal, csak ne a 84-esen menjetek hanem van egy erdei út, nézd meg a térképen.
SymbianOS: miért, mennyit eszik a 600-as Hornet? Nekem az RR megáll 5,5-ből ha nyugisan megyek.
-
HUfantom
őstag
válasz
polimorf #27557 üzenetére
itt a légifelvétel
9DB van belőle igazi szocis műremek.Tapolca--- Kapolcs--- Veszprém úton látszódnak. szóval Sümegről keresztül kell menni a városon.
-
HUfantom
őstag
-
HUfantom
őstag
válasz
polimorf #27552 üzenetére
Mijen látnivaló van ott ill. a környékén?
MILYEN...........Törzsgyökeres városlakója vagyok.
Malomtó Tavas-barlang Sétálóutcán érdemes menni. A határból látni az Y épületeket ami még sajátosság, igazából franc tudja mire vagytok kíváncsiak. A tavon van egy színpad és néha szerveznek fellépést vagy borkóstolót és ehhez hasonló pénzköltési lehetőséget.Ott van még a Pelion, 4 csillagos hotel, de az nem épp a kis emberek pénztárcájához van igazítva.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #27271 üzenetére
Nekem az utcánkból való - jobbra kisívű - kanyar a necces. A kis csopper "elborult" villaszöge, a hidegen, szívatóval rángató motor mindig érdekes látványossággá teszi a dolgot, főleg hogy van ott egy marha nagy kátyú is.. Eddig ez vált be: nagy gáz, de csúsztatott kuplung, valamint jobbra nagy ívben történő kanyar a kátyú mellett, majd óvatos konvergálás a saját sávomba...
Így simán abszolválom a dolgot, csak a járókelők hiszik azt, hogy na, ez se tudja a kuplungot kezelni.... -
csongi
veterán
válasz
polimorf #27252 üzenetére
Latod, itt is az ellenkezo iranyba dol a motoros,vagyis kanyarbol kifele.
SymibaEz a 90es evek forma vilagaa mai formavilag 10-20 ev mulva a kovetkezo nemzedeknek sem fog tetszeni, de neked aki ebbe nott fel viszont igen
Kepzeld el magad rajta esobe, vajon mennyire lesz erdekes a formaja.
Azt sajnalom es nem ertem miert az usa piacra gyartottak 800ccm, mikor ott az volt es most is az hogy nagy ccm, Europaba meg gyartottak a nagytesot 1000 es afeletti paneuropat. ErthetettlenItthon ritka darab, nagyon tetszik, jo lenne kiprobalni valahogy
-
fattyu
veterán
-
Integra
titán
válasz
polimorf #26997 üzenetére
vezetéstechnikai tréningen láttam embereket, 50-100e km-t motoroztak, aztán ott buktak meg helyből az első gyakorlatoknál. felfogni nem tudom, hogy maradtak ezek az emberek életben, közük nem volt a motorozáshoz 100e km után sem
a normálisabb fele be is vallotta ezt a 2 napos tréning után. -
-Mosquito-
őstag
válasz
polimorf #26993 üzenetére
Ezt mondom..10-től már szupi idő volt.
Sajnálatos az eldőlés. Gyakorolni,gyakorolni sok szerpentin,kanyargós utakat keresni na meg tréningen részt venni.
Ui: Láttam keresed a Honda színkódot. Hát ha jól tudom akkor nem fogja kiadni a Honda. De próbáld meg hátha szerencséd lesz.
-
csongi
veterán
válasz
polimorf #26997 üzenetére
Nagy motorral tavaly kezdtem el motorozni. A helyzet az, hogy én is kb 7ezret mentem eddig. De a kilométertől nem érzem , hogy megtanulnék motorozni ,legfeljebb rutinos leszek. Ezeket a dolgokat órákon tanulhatjuk meg, és aztán alkalmazhatjuk az életben. Nem lesz sosem annyi Km alattunk mint autóval, és itt igen csak kiesik több hónap a vezetésből. Autónál jobban van lehetőség kipróbálni ezt- azt. De motornál ott van a félsz, hogy taknyolás lesz. Úgy érzem ha az alapot nem kapjuk meg akkor csak motorozgatunk, de nem tudunk motorozni. Persze ez is relatív, mert egy Streeteshez vagy pályás motorozási tudáshoz képest ez kevesebb, de ez túramotorozás, és itt nagy súllyal utassal kell megtanulni menni, és az utasnak is tanulni kell. Szóval aki egyedül megy állandóan, az meg bénázni fog utassal, főleg ha nincs is össze szokva. Szerintem mennyetek el a pároddal egy ilyen napra. Itt felénk, idén volt egész napos, kajával, ücsivel 6000FT, csak sajnos lemaradtam.
Daywalker.Semmit nem tanítanak, mert nem is tudják hogyan kell motorozni.
-
#25954560
törölt tag
válasz
polimorf #26997 üzenetére
minel tobb helyzetben minel tobbet.
ha csak naponta begurulsz 30km-t a ceghez ugyanazon az uton (foleg ha pl autout es gyakorlatilag beallsz a forgalomba, mert halad rendesen), akkor nem fogsz megtanulni motorozni, pedig az is havi ~600km.
ezert jo turazni, palyazni, tanfolyni. mindegyiken kiserletezgethet es feszegetheti az ember a sajat hatarait, csak palyan es tanfolyin batrabban.
tovabba sokat segit, ha elotte beszelgetsz hozzaertokkel v utanaolvasol dolgoknak. -
HUfantom
őstag
válasz
polimorf #26899 üzenetére
Hát abban sajnálom nem tudok segíteni.
Mondjuk nekem is autófényező festette a motoromat. Odavittem neki minden anyagot megmondta mit vegyek még plusszba a lakk+ festéken kívül.
Festékboltban meg a választott plakett után kikeverték a választott színemet. Mondjuk jó-fejek voltak, mert mondták, hogy amit elsőre kiszúrtam mindjárt egy min 3 rétegű metálpiros szín volt. Mondta a srác, hogy nem akar kibaszni velem mit szólnék ehhez a másikhoz ami 1 rétegben is már jól fed persze fújjak rá 3-at. Én még árnyalati különbséget sem láttam a kettő közt. Meg vettem egy lakkot és vihettem festésre.Majd azzal számolj, hogy kell egy vadiúj törzskönyv a mocihoz, így irány az okmányiroda.
6000Forint. Azonnal meg fogod kapni.
Bár neked lehet még valahova menni kell vele...
Nekem a műszakíztatással együtt volt. És a szerelő adott papírt, hogy bejegyezték a színváltozást.
Remélem valamit tudsz hasznosítani az én esetemből. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #26706 üzenetére
Kattints a linkre, majd a "licitekre". Jókor voltam jó helyen. Aztán meg kiderült, hogy "ismerősöm" hirdeti, a srác a Honda alkatrészeim beszállítója. Így a posta is majdnem ingyenbe' lesz, mert egyébként is küld alkatrészt éppen (másfél hónap alatt, most jött meg Japánból a fordulatszámmérő spirálom, így egy postaköltséggel eljönnek). Egyszer az életben lehet mázlim nekem is... Amúgy L-es.
-
zsolt19900
őstag
válasz
polimorf #26453 üzenetére
szerintem ez egy védelmi mechanizmus volt, abban a helyzetben te mit tennél? gondolj bele.... lehet, hogy egy "egyszerű" autósofőr volt aki arról van meggyőződve, hogy mi motorosok egy egységes közösséget alkotunk, na most -tán joggal- nem tettszett neki az, hogy jampizott picit neki az a motoros csávó ott elől -mehogy úgyis többen vagyunk- vagy, hogy mit mész a középsősávban ezzel a nagyautóval stb. pedig ugye előtte tök nyugisan haladt az autós előttük, ők érték utol őt....
de mindegy, nem védek én senkit, tényleg nem látni bele a fejbe, de lejátszódhatott akár az a szitu is, hogy résnyire leereszkedett az ablak és kiszólt a sofőr: ha most nem mész el előlem akkor kénytelen leszek elindulni, vagy stb. hát ennyi motoros láttán félt
ugye mondtátok, hogy a motor sokkal gyorsabban belassul.... most elé gurult az a motoros, és ezt lehet, hogy későn reagálta le az autós, de miért is ment be elé? minek kellett "körbefonni körbevenni" ez is egy olyan manőver -főleg, hogy két szabad sáv van az autó mellett, ami számomra érthetetlen
és sok sok tényezőből kialakulhatott ez a pánikhelyzet, hogy fogta magát és inkább -nem szégyenből- de menekülőre fogta, és innentről kb mindent az indulatok irányítanak, ami a motoros menet első szakaszában lévő elég nagy számú motort elnézve, lehet hogy a közlekedés más résztvevőinek egyáltalán nem kedvez, amiről ők ismét nem tehetnek
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest