- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #27854 üzenetére
Egen, másik kérdés hogy erre szükség van-e. Nem kell szimpatizálni sem a rendőrökkel, sem a KRESZ-szel, de ha nem tartod be a szabályokat legalább ne az legyen az alapállás hogy az ő kurva anyjukat és nekiállsz kötekedni, akkor sem ha ennek a joga megillet. Megint más kérdés amikor vmi olyanba kötnek bele aminek semmi jelentősége nincsen, vagy kint felejtett 30-as táblánál állnak le fotózni.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #27854 üzenetére
szerintem is rászáll(ná)nak az emberre, ha szivozik veluk.
-
Kasza08
őstag
válasz
Topiccsendőr #27810 üzenetére
és ha így hagyom, akkor nagy bajt csinálok? Elárul neked valamit, ha azt mondom, hogy ha nem használom akkor csak melegszik a tárcsa, de annyit nem fog a mocin. Viszont ha használom akkor rajta is marad, kikell pörgetnem és akkor "lemászik" róla, és utána megint jó nagyjából, de baszott meleg úgyis.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #27813 üzenetére
nekem a legnagyobb bajom a motoros ABSel,hogy vagyok átszerelni fém fékcsőre az egészet.én meg szeretném tudni mikor mennyire tapad,miközben fékezek.én még csak le is szarom,hogy 10kilóval nehezebb,esőben biztos be is kapcoslnám,de az,hogy kilómétereken keresztül kigyózik a gumikábel,az nem kéne.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #27813 üzenetére
mert nagy, mert nyomatékos, mert gyors, mert megtehetik és valszeg nem olyan rühes utakon kell zötykölődniük, mint kicsiny országunkban és valszeg ott sokkal nagyobb biztonsággal húzhatják utcán is a minőségi aszfaltcsíkok miatt.
egészen biztos vagyok, hogy az usa-ban azért eléggé más egy ezrest húzni utcán, mint itthon. na majd pár év múlva úgyis megtapasztalom remélem -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #27813 üzenetére
Egyébként teljesen nem értem, hogy miért pörgünk ennyit a témán. Akkor lenne jogos, ha a Honda mostantól minden motorjára apelláta nélkül rárakná és nem lehetne anélkül venni semmilyen motort. Aki kéri kapja, aki nem, az meg nem. Aki pályára használja az nem kér hozzá, aki meg megveszi, mert tetszik az alakja az meg kér hozzá.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #27808 üzenetére
persze, ez benne van, de a cordurámban van még egy belső selyembélés is, amin keresztül aztán tényleg nincsen légzés..
macerás, kényelmetlen, csúszkálsz benne.. legalábbis én. nem nekem való ez a cordurás történet. -
válasz
Topiccsendőr #27786 üzenetére
Abban mi a sarkítás, hogy első időmérőn negyedik lett, versenyre megjött az TC elektronika, és fél percet vert a mezőnyre?
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #27794 üzenetére
ah sooooo
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #27791 üzenetére
honnan szereztél thunderace-t? mi lett az r6-tal?
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #27693 üzenetére
Ez gyönyörűűű!
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #27707 üzenetére
a jobb oldala meg egy kopoltyús kvázimodódizájn
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #27700 üzenetére
so-so, de inkabb nembejovos ez a sok asszimmetria
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #27700 üzenetére
a bal oldala elmegy
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #27699 üzenetére
megszokas kerdese mindenkepp.
ez is teleleveres? a bomos osszes felsobb kategorias modellje az mar? -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #27694 üzenetére
ez is ott van nagyon designban
nagyon jól oldották meg az idom szétvágását a leömlők miatt, hátsó kerék is rulez, normális kipuffal -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #27693 üzenetére
uuuuu, na ez szép!!!!
az új r1 rettenet -
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #27696 üzenetére
Volt teszt az egyik Superbike magazinban rola. Szerintuk a KTM RC8, a Ducati 1098 es meg az RSV Mille is megveri.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #27696 üzenetére
az ok, de gondolom a kanyarokat mashogy veszi, a sulypontjuk mashol van. ill. egyenletesen jar-e...
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #27694 üzenetére
kivancsi lennek a boxermotor hogyan teljesit...
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #27683 üzenetére
huhh, nagyon másnapos vagyok, mi az a hp2?
naja, sp3 nem vóna rossz, de akkor az már szerintem v4 lenne..
asszem az aprilia ezzel a motorral ezt az utat kijelölte a japánok számára, kénytelenek lesznek lépni.. -
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #27670 üzenetére
azt kár nézni. nekem is 70k-t mondtak a gyári szettre. a DID lánc+JT lánckerék kombó volt 35k. 35ekm-t kibír.
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #27670 üzenetére
Az nem semmi.
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #27664 üzenetére
Érdekes, a fasz se tudja hogy ezek mit csinálhatnak. Lehet hogy az iráni gój motorosok...
Az is fura hogy kókányolt rohamrendőr-plexis classicok között ott egy Bking. (meg talán egy Mt03?) Nem tudom hová tenni.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #27664 üzenetére
tegnap láttam egy bíkinget lecserélt kipuffal, hagyományos stílusú titáncsövek voltak. egész pofás lett tőle és az arányok is sokkal jobbak lettek
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #27659 üzenetére
szeeeep.
-
FABRICIUSZ
tag
válasz
Topiccsendőr #27659 üzenetére
A pisztoly ?
-
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #27659 üzenetére
vazzeg.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #27659 üzenetére
LOL
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #27615 üzenetére
hát ez az, nem tudjuk előre, hogy a pénzért mit kapunk. Így meg most kiadhatok 10k-t egy kesztyűre ami lehet hogy egy fullos márkában 30k. De minek?
Pont ez a dilemmám, hogy nem vet fel a pénz válságtól függetlenül, úgyhogy mint minden másban keresem az olcsó, DE minőségi cuccokat.és én is mint TE beöltözöm még városon belül is, mint amikor találkoztál a nagy autoval. Fosok is utcán, egyre jobban. Sok szörnyűséget látok, hallok, pályán még is majdnem biztonságban érzem magam. Lehet korral jár (és te forban vagy hozzám képest).
más: na voltam csomitartózni, majd hív az ürge, hogy mi lesz az ár. Remélem olyan 15k-ban megállunk, bár rozsdamentes acélt szeretne, ami jó, de költségben dob a latba rendesen. Kb. 1 hét alatt készül el, ha bólintok rá.
megint más: yeah, tudok kuplung nélkül váltani
Tudom másnak nem újdonság, de hirtelen nem használtam kuplungot és a múltokori próbálozással elllentétben, most bevette simán és utánna megint és megint. 7000/perc felett simán veszi, csak bátran kell nyomni. Jó érzés
csak mondja valaki, hogy nem káros.
integra: sajnos az sok nekem, majd máskor költök amennyit tudok, de most ez a plafon.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #27608 üzenetére
en 25-30 ezret mondtam, ami felett Spidinel a Penta van, Alpinnal a GP PRO es GP Tech. Ezek utcara feleslegesek, de akinek van penze, vegye. En szerintem - ha nem talalkozom kornyezeti tenyezokkel (oszlop, fa. valami), akkor kisebbet esem varosban, mint palyan.
-
R.P.
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #27533 üzenetére
Mielőtt megvettem az NSR-t, barátom meg az RS-t, mindketten, de főleg én be voltam szarva folyamatosan, hogy úristen mikor romlik el melyik. Azóta mindketten 4500-4500Km-t raktunk beléjük (nekem Március óta, neki Október óta van meg, de télen ugye nem használta), és egyszer nem kellett hozzájuk nyúlni. Tudom, hogy ez több mint elvárható, de sokkal meghaladta azt, amire számítottam.
Az enyém '98-as 21500Km-rel, az övé meg '01-es 8000-rel.
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #27527 üzenetére
3500-5000km-ként kell cserélni.
4T-be hasonló áron és időközönként kell a motorolajat, 2T-be viszont ezen felül kell a 3-4k-s motorolaj is.10ezer kmnél 300ft-s benzinköltséggel számolva, CBR megeszik 250litert, ami 75ezer ft.
NSR 4litert (jobb esetben), ami 120ezer ft. Ehhez hozzájön a 10liter olaj, ami 30ezer ft, így össz már 150ezer, azaz a duplája a CBR-nek.
Nekem ennyit nem ér meg... -
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #27528 üzenetére
Arra lennék kíváncsi hogy egy kb. azonos állapotú és "jellegű" 2T 125 mennyivel eszik többet mint egy 4T 250, hasonlóan hajtva... Kérdés hogy a fogyóban lévő differenciát is visszahozza-e az olcsóbb felújítás/üzemeltetés.
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #27457 üzenetére
1500-2000? inkább 800-1000km és a hajtómű olajat ugyanúgy kell cserélni 2t-ben is, nemde?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #27471 üzenetére
pálne mikor röcög fixgázon.az kifejezetten szép
hallot,tudod-e mi volt a roxival?feszült a gázbowden.el sem hiszem.furi volt,h nem ment le a súber a helyére.alapjárati fúvóka gyári volt benne.mos tmár tok alapjáratot állitani,meg keveréket.de még finomitani kell,mert még mindig nem tuti.de megoldom.
ájfón hogy áll? -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #27469 üzenetére
hát..
asszem minden erőmmel azon leszek, hogy a kinti lakcímem megtarthassam... -
Kasza08
őstag
válasz
Topiccsendőr #27457 üzenetére
Ott a pont.
egy jó pont áll mellette, az a hangja. de ha valaki azért vesz motort, mert jó a hangja, az meg is érdemli
Lefényképeztem az RS-em egy CBR mellett, hát a CBR kb. akkora volt mint a hátsógumim
Csak már nincs meg a kép, mert upgradeltem a telot.
amikor még robogóm volt, akkor egész jónak tűnt, de amikor RS-ről ültem át, akkor pff...TayRol:
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #27465 üzenetére
tenyleg, nincs is zoldkartya motorra. na, eleg LOL voltam, megyek is dolgozni, nem egetem magam.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #27465 üzenetére
Lehet faradt voltam...
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #27459 üzenetére
feher szinben piszok jol nez ki.
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #27459 üzenetére
Kéne... úgy tűnik jól fogyhattak a kis Hyo Cometek, rájöttek hogy van üzleti potenciál a 250-es V2-ben és érdemes Európában is teríteni.
-
válasz
Topiccsendőr #27432 üzenetére
Ha egy jó állapotút találsz, normális karbantartással akkor megölhetetlen blokk az is. Azért Dakaron hajtották őket rendesen, szóval van a blokkban tapasztalat. Szerintem. Amúgy gondolkodtam Africán a vfr-el egy időben, de aztán rájöttem, hogy terepre úgysem megyek, meg kellett a v4 gurgulászása motorféken
De az africa egy kurva jó motor szerintem. Csak nem ide, hanem az Alpokba, kirándulós motornak. -
b0unCe
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #27425 üzenetére
Köszönöm, meggyőztél. Nem véltetlenül ez a beceneved.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Topiccsendőr #27418 üzenetére
Ő a kakukktojás. Van egy-két előnytelen tulajdonsága, de nincs közte az önbizalomhiány.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #27421 üzenetére
Sor4-nel nem turaendurot ajanlottam volna, de kozben meglattam, hogy erdei utakra is kell, szoval kihuztam.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #27372 üzenetére
te csak megszorongatnád őket
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #27366 üzenetére
asszem kéne egy nagy csoportos beb*szás
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #27337 üzenetére
hát nem is neked találták ki ezeket.
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #27337 üzenetére
Az hát, nem azt mondom hogy tetszik, csak hogy harmonikusabban néz ki mint a VFR.
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #27334 üzenetére
Mondjuk ez a BMW.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #27307 üzenetére
én anno amikor kijött, megnéztem közelről amotorkiállításon
és azért jópár alkatrészen látszott hogy nemaza japó minőség azért...
szal elégé elnagyzolt fröccsöntött, nemszépenmegmunkált volt a szerkezet -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #27304 üzenetére
legalább volt némi kihívás
ege... ezek után asszem én sem szivesen futárkodnék -
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #27299 üzenetére
nem mondtam, hogy rossz, csak akcios
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #27300 üzenetére
az enyém nagyon durván füligszaros lett
szal neki kell esnem gőzborotvával-brigéciollal -
Daniel Alves
őstag
válasz
Topiccsendőr #27229 üzenetére
Nem az a kérdés, hogy lesz-e vagy sem, hanem hogy mikor.
Így van 2 fajta motoros van!Aki bukott és aki bukni fog!Ezzel teljesen tisztában vagyok!
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #27155 üzenetére
igen,de egyúttal jószándékú.jaja,nekem is van bajom a nagy számmal
viszont ha ma még kell a proti,akkor szivesen odaadom.3 napra akartunk balcsizni menni,de aznap hazajöttünk.9kor már itthon voltunk. -
Daniel Alves
őstag
válasz
Topiccsendőr #27155 üzenetére
Nyugodtan mester!
Mivel mondtam hogy kezdő vagyok de nem vagyok olyan anyagi helyzetbe hogy 2-3 évente cserélgessem a motorokat
ezért belevágtam ebbe! Igen tisztába vagyok hogy ez nem játékszer.Nem vagyok gyerek! ...és jogosan jön a kérdés hogy akkor miért speed?
Miért nem kisebb naked vagy túra motor... azért mert nekem ezek tetszenek! ...és nem azért ,hogy állatkodjak vele és megmutassam ki a fasza gyerek.Nem.
Örülök hogy megvehettem és használhatom és élvezhetem!
Nagyon levagyok maradva minden téren a motorozás terén illetve techikailag de azon vagyok hogy okosodjak és többet tanuljak! Mivel első SAJÁT mocim és eddig az ilyeneket gyakorlatban nem tudtam megcsinálni remélem nem haragszol. Azért is kérdezlek titeket gurukat.Aki meg nem érti ezt a felfogásom akkor sajnálom!
Nyugodj meg én szerintem még nálad is bunkóbb tudok lenne HA akarok és ami a szívemen az a számon!
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #27066 üzenetére
őszintén?
2x csoki volt majdnem magamban, egyiket Ali látta is, elrontottam a kanyart..
szóval örülök, hogy kapásból széfti hungariztam egyet, mert ez kellett mint a drogosnak az új adag, nagyon sokat használt, azóta úgy érzem érezhetően javultam minden téren.thx lajcsi
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #27066 üzenetére
Hát ez az, én is direkt maradtam vele hátul, mert kitudja mi szólal meg az emberben amikor egyedül hagyják.
Sajnos már egy haverom tavaly így elnyalt mögöttem, mint már írtam 2 hét kórház lett belőle, pedig le se hagytam őt sem.
De inti legalább már fejben is felnőtt a feladathoz. -
Daniel Alves
őstag
válasz
Topiccsendőr #27069 üzenetére
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #26993 üzenetére
Milyen TL? R vagy S? Mert én nem ismerek olyan élő embert, akit (főleg az R) nem baszott még a földhöz. Gonosz egy dög az, nem hasonlítanám az R6-hoz.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #27000 üzenetére
az jó. ha nekem 10000-et elmenne a sport akkor már nem lennék mérges. De illene neki 12000-et is, csak hát a két személy meg az alföld eszik középen.
-
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #27001 üzenetére
Az alairasod a 2 utemet jelenti?
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #27001 üzenetére
Ez is elképzelhető!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #26993 üzenetére
Én eddig 3 márkájú V2 próbáltam ki,azok mind rezonáltak és rángattak alsó tartományban.
Lehet én fogtam ki belőlük az ilyen tulajdonsággal bíró példányokat. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #26946 üzenetére
Hogy sikerült 12000-et elmenni a pilot powerrel? Elől is cseréltél akkor, jól emlékszem? 12000-nél már kint volt azért a szövet is?
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #26993 üzenetére
vtr sp-3......
vagy v5 cbr.. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #26906 üzenetére
zsír!
ha valaki csatlakozna még a 7végén... -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #26921 üzenetére
mivan? most akkor 5000 vagy 10000 km-t mentél a power 2ct-vel?
boci: 40 fok lesz, napon több.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #26921 üzenetére
neba.ilyen sokat elment a puha gumi?nem csak az első?
jaj, 5 fölött eszik roxiasszem be kéne invesztálnom kisebb fúvókába,
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #26912 üzenetére
jah nem is, inkább 10 000...
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #26909 üzenetére
mennyit ment el az előző hátsó szett? gondolom elsőt nem kellett cserélned.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #26909 üzenetére
rágógumi
detélleg, beleragad a kavics -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #26907 üzenetére
Azzal az a baj, hogy 1-2 órára nekem nem éri meg felmenni olyan messzi. 2 óra az út
vissza ugyanennyi. Szeretném egy délután azért kínozni magam, vagy délelőtt. Nekem mindegy. Lehet előtte való nap elmegyek predához és bekuncsorgok hozzájuk
onnan már közelebb van, meg 5-ös út is jobb mint itt ilyen 44, 47-es fosok.
milyen gumi?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #26893 üzenetére
ballábal kel kollega?
most7végén egy gurulás? -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #26893 üzenetére
Én pl mindig elfelejtem, hogy miről beszéltünk 1-2000 hsz-szel korábban
és a keresőt is ritkán használom.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #26771 üzenetére
sz@rt, csak nagy a lábunk
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #26773 üzenetére
jó de neked azért nem mert te pipiskedsz a lábtartón, mi meg talpalunk rajta
jasser: mi csak szájber motorosok vagyunk
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #26777 üzenetére
Hát én má' nemt'om mit gondoljak, nehéz így hogy mindenki a monitor elől pofázik (
), a magam részéről igyekszem lapítani és elsősorban olvasni a 3 éves rutinommal, meg az olyanokba beleszólni amit volt lehetőségem megtapasztalni ezalatt.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #26771 üzenetére
ööööööö
(nekem amúgy azért szokott leérni, mert kifelé áll a talpam a lábtartón, nem lábujjaimon pipiskedek, hanem telitalppal foglalok helyet a motoron.
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #26773 üzenetére
Vszeg nekem is csak azért mert "túrásan" taposom a lábtartót...
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #26771 üzenetére
Én is elkezdtem pötyögni, hogy háde nekem ilyen csak pályán volt még, aztán inkább kitöröltem, ne égjek...
-
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #26603 üzenetére
En az elejen balfasz voltam, tobbet figyeltem a koszonesre mint a vezetesre. Aztan normalizalodott a dolog.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #26576 üzenetére
én csak akkor köszönök, ha biztonságosan tudok köszönni, különben meg van, hogy nem veszem észre, mert az útra figyelek
a szpidbájkos menő csávók meg amúgy se szoktak köszönni, mert lefirkálnak engem az útról, úgy húznak el a hungárián -
[Vazz]
tag
válasz
Topiccsendőr #26576 üzenetére
Nincs ezzel a köszönéssel semmi baj. Ha véletlen kicsit jobban megyek mint kéne és még az út se jó akkor ott van elől szép nagy fénycsóvám és egy mozdulat csak, nem kell elengedni a kormányt. Igaz így kicsit sűrűbben kell cserélni az árnyékvisszahúzórugót, de lehet kap majd egy tunningosat az tovább bírja aszongyák!
-
JJános
addikt
válasz
Topiccsendőr #26576 üzenetére
Nálam csak egy rövid biccentés a fejjel, vagy a bal mutatóujj felemelése miközben a többivel a kormányt fogom.
Tetszett a videón kigyorson a kamera az eget pásztázta.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #26576 üzenetére
Én úgy szoktam, hogy az útra figyelek és lazán intek egy rövidet, közben csak a szemem sarkában látom a szembejövőt.
-
cochy
tag
válasz
Topiccsendőr #26547 üzenetére
A narancssárga pólós srácnak elég érdekes a testtartása.. vagy csak nekem az..
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #26405 üzenetére
már biztosan nem tok ott lenni.pedig az uccsó fél centit is ki akartam iktatni.ja és gázreakció nem lett jobb,úgyhogy variozok.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #26401 üzenetére
Jójisaz
szoktunk mi is skecózni a srácokkal néha, pár sör útközben, némi burger, meg friss levegő, lejtőn lefelé driftelés -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #26401 üzenetére
juteszembe. holnap esti motorozás euringen. mi ott leszünk.
-
Kasza08
őstag
válasz
Topiccsendőr #26384 üzenetére
amennyit én azelőtt jártam...
alacsony fordulatszámban (1-3k) nem nyit ki, utána (4-7k) nyit első részletben, 7,5-től pedig jönnek a ménesek.
én így tudtam. mit baxtam el? vagy mitől jön meg az erő?
lehet copy is, jöhet priviben, vagy akár bekerülhetne az #1 hsz.-be -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #26384 üzenetére
ennél csak az volt a jobb,mikor gimiben ment a frenkizés. egyik asszongya:enyémben másfél power szelep van
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #26097 üzenetére
Nem szivattam a szerelőt soha, beletöltöttem az olajat a flakonjából és kész. Volt abba a betöltőbe mindenféle ásványitól kezdve sok förtelem. Szerintem ez normális, nem túlmisztifikált.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #26102 üzenetére
nálam a honda utolsó nagy dobása az új abs rendszert leszámítva a valkyre rune...
tessék, itt egy új duki....
-
válasz
Topiccsendőr #26101 üzenetére
De. Meglepődnék. Most van benne 60 ezer, gyári kompresszió, zajmentes.
Blokkcsere legkorábban akkor lehet, ha a 60 elé odakerül egy 3-as isja -> cimborám 750es vfrjében most fordult át harmadszor az óra. komolyabb beavatkozás a szelepszár-szimering csere volt eddig.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #26098 üzenetére
pedig nem kéne nagyon megerőltetniük magukat, hogy pár apró, de fontos módosítással megcsinálják a jót, sokkal jobbra..
na mindegy.
majd ha már menedzser leszek európai fizuért akkor én is átülök a digó motorra, meg mellé azért lesz egy honda, hogy ha a digó beszarik, akkor addig legyen mivel gurulni.. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #26011 üzenetére
némi feszültséget vélek felfedezni benned
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #26011 üzenetére
na, utana azt fujhatod mar barmivel
Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Apple MacBook
- Fotók, videók mobillal
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Ingatlanos topic!
- Battlefield 6
- Milyen videókártyát?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Napokon belül megjelenik a Warhammer 40k: Rogue Trader
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- További aktív témák...
- Playstation Pulse 3D
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3037, 96% Akkumulátor
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- Eladó karcmentes Apple iPhone 13 Pro Max 512GB / 12 hó jótállással
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest