Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
feca81
aktív tag
ha holnap nem talalok motort,akor csuszik a projekt 2 hetet.mert megyek nyaralni.muszaj kicsit kilevegoztetni a fejem,tul sok volt ez a motorszereles idenre. 1 het merev reszegseg, agysejtpusztitas, ontudatlan allapot eloidezese. annyira le akarok aljasodni,h koszonjek reggelente a tukorben latott ismeretlen arcnak
.
-
TayRol
nagyúr
Ez volna az, s 39.990 ft volt.
-
Nightmare
senior tag
Soxor úgy érzem, hogy túl van lihegve ez a motor téma. Mindenki...hogy meg kell várni, míg meleg, meg ez meg az meg amaz. Nem kell sztem jobban vigyázni rá, mint egy kocsira.
Más. Kicserélték a vezérműlánc feszítőt. Rugó nyomja a láncot, illetve egy közvetítő, de az a rugónak megy a feszítőn belül. Valami isteni hangja lett így, nem zörög, szépen tisztán jár a motor. A szerelőkkel nagyon meg vagyok elégedve, rendes, tiszta munkát végeztek. Szakértelem ok, biztos oda megyek legközelebb is.
-
feca81
aktív tag
-
feca81
aktív tag
nem vagyo kszegeden,hazajottem szulokhoz.
azt a gepet,ami nemreg jott be a latoszogbe.legalabb is megnezem.ha tetszik,megveszem,ha ne mtetszik,kutatok tovabb. kulsore lehet,nem lesz egy szepseg,erre figyelmeztetett is a srac,de en mar lesz.rom hogy nez ki(azert idomos legyen estrapezlampa),csak a blokkja ep legyen.arra meg azt mondta patent allapotu. meg ami meg tetszik,"400-as " a gep
kevesebb fentartasi koltsegek,nagyobb elvezet. a fogyasztastol nem felek,a 250-esem ismegeszi a 8-at,nem hiszem,h felul tudja mulni a 600-as
-
Kevo
tag
Viszont van róla pozitív kritika is [link], szerinted ki írta?
Én imádom, mindent tud, amit tudnia kell és szerintem minőségét és küllemét tekintetbe véve azára sem olyan borsos. A bőr felületet cipőápolóval érdemes néha átsuvickolni, a többi részére elég a vizes szivas. Egyetlen negatívuma van csak, ami nálam nemrég jött elő: Te még nem hagytad el az orrkoptatót?
Én már majdnem, az egyik csavar úgy gondolta, hogy nélkülem utazik tovább, még jó, hogy van tartalék koptatóm csavarokkal
feca81: remélem jó vételt csinálsz, drukkolok
De egy jótanács: ne siesd el, jól nézd át, majd újra és újra...A blokkba nem látsz bele, de ha kívülről tip-top minden tekintetben, akor nagy valószínűséggel gondos gazdija volt és nem lesz baj
-
-
Topiccsendőr
addikt
Hááát Alikám, Kakucson arra panaszkodtál, hogy hipp hopp eltűnt az első tapadásod, de visszahoztad. Ez tapasztalataim szerint... vagy nem megy elég súly az első kerékre, azaz elő kell feszíteni jobban a hátulját, vagy te ülsz rossz helyen. De az is lehet hogy egy poros részre mentél... Ha eldarál az eleje akkor nem megy elég súly az első gumira. Ha kakucson elcsúszott nem is tudom, hogy közúton mit fog csinálni. Meg kellene tudni mitől volt az a csúszás. Óvatosan, nem kell vagánykodni.
-
-
[lAyCsI]
addikt
Partnerek:
Budapest Black Motors (1) 415-07-42
Ajka Somogyi József (88) 213-307
Békéscsaba Rekord Mobil (66) 444-999
Cegléd Fanatic Motor (53) 310-973
Debrecen Power City (52) 475-028
Érd Szavu Motorcenter (23) 365-621
Kecskemét Japán Motor’94 (76) 502-555
Nyíregyháza HDNyíregyháza (42) 403-503
Pécs Mega Motors (72) 216-357
Pécs Steelhorse Motorbolt (72) 334-156
Sopron Investor Moto (99) 524-555
Székesfehérvár Moto-Sprint (22) 504-268
Szeged Japán Motor '94 (62) 420-933
Tapolca Lakamoto (87) 321-027
Vác Poxen Motorsarok (27) 502-126...oszt telefon
-
Kevo
tag
Sziasztok!
Nekem sajnos volt már, hogy 180-nál is jött utánam erősen...sz.pna le - menjél két kilóval, akkor csak lemarad
a de viccet félre téve, nagyon sok a barom, de vannak ellenpéldák is. Minap megyek szépen olyan 160 körül, előzgetek lightosan, előttem valami agyontuningolt Saab repeszt, mint az örült, sorra előz, mindenkit letol maga elöl. Mikor mögé értem, gondoltam, na, ez kemény dió lesz...erre amint kiraktam az indexet, a a sofőr tökig lehúzódott, szó szerint a patkán ment olyan 140 körül és jobbra indexelt, hogy menjek
Vannak még normális emberek, pedig őt nem lett volna olyan hűde könnyű lehagyni..bezzeg ha 206-os Peugeot lett volna (eddig velük szívtam a legtöbbet), a szívét is kitaposta volna, csak hogy megmutassa. Igaz, ami igaz, aki ellenfél lenne, az felméri az erőviszonyokat és lehúzódik, akinek meg tipikus családi verdája van az arcoskodik, no comment, ez igazi magyar mentalitás
Más: tegnap kanyargok a Mecsekben egy barátommal, ő kicst előttem ment, kb 10-15 méterrel. Balos kanyar, szembe biciklis a másik sávban. A kanyar 1/3-ánál egyszercsak kivágódik a semmiből egy pótkocsis IFA a saját sávomban és előzi a bicajost, jelzem, neki jobbos kanyarban (beláthatóság nulla), enyhe emelkedőn
Majd beugrott a sportszelet, tökig le kellet lassítanom és lemenni a patkára, hogy ne sodorjon le. Odaintek, hogy ez most mi erre még ő hajt el a p*csába
Mennyi idióta van az utakon, valami botrány
u.i.: mostantól remélhetőleg rendszeres topiclátogató leszek...már ha nem bánjátok
-
Gaboman
nagyúr
Nem fogok!
Annyira nem érdekel a dolog csak hát semmi értelme,én is elengedem ha annyira menni akar,nem állok le vele csakazért is versenyezni.
Tudniuk kellene hogy nem hogy az ő kis kategóriás gépüknem nincs esélye de még a 3000-3500cm3 autóknak se nagyon,esetleg végre. -
DroneZ^
őstag
Honda CG /125/.
Nemtudja valaki hogyan törhetett el az a rúd? Nem gyűrte fel a láncot, fogalmam nincs hogy törhetett el, de az csattant, az tuti... Nem szeretnem hogy megint megtörténjen és nemtom hogy visszarakhatom-e azt az oldallemezt a rúd nélkül, mert látszolag az a rúd nem kell semmire, de nemtudom hogy mire jó... -
bajnokpityu
félisten
a hagyományos wolframszálas izzókat2 féle képpen okositják:nagyobb fényerő,és szinezik az üveget.ha a másodikat használják,akkor kékesebb,magasabb kelvinszámú izzó lesz,de kisebb fényerő.
nekem pl a kocsiban az új tungsram sportlájt v mia szöszi van,ami mindkettő elvileg.nem olyan rossz.sőt hagyományos izzóhoz képest sirály.
-
jasszer
őstag
Jah, kellett volna, csak már sötét volt és későn láttam meg őket, túlságosan el voltam foglalva azzal h blokkolás nélkül megálljak-kikerüljek. Meg aztán mikor a szerencsétlen srác bénázott meg is ijedtem, az h a felnőtt hülye és kilép elém túlságosan nem zavar, de a gyereket elcsapni...
Konklúzió: következő motoromon lesz ABS, akkor is h ha sosem lesz rá szükség.
-
elmoraan (r)
aktív tag
Ha leesett róla a sisak, akkor 20-30-al is lehet akár végzetes agysérülést is szerezni. Régi mondás, hogy az olcsóbb sisak is 1000x annyit ér, ha a fejeden marad, mint a drága, ha leesik. Be kell csatolni rendesen, és ne lötyögjön, akkor nem eshet le. Rajtam a régi kiskőrösi volt, amikor a Szimóval elcsaptak (olyan 40-45 krörül mehettem), de nem esett le, és semmi baja sem lett a fejemnek.
Kesztyű nélkül meg jóformán biciklire sem érdemes felülni.(Arról meg nem is szólva, hogy mennyi szerencsétlen f@sz van az utakon. Vajon mi játszódik le annak a fejében, aki vasúti átjáróban kb. 100-al előz meg három veteránmotort, és közben dudál, mint az állat? Aztán meg persze rájön, hogy azért is lasítottunk le 40 alá, mert vele ellentétben mi ismerjük azt a szakaszt, és tudjuk, hogy mennyire szemét állapotban van az aszfalt az átjáróban. Amikor meglátta a gödröket, persze, hogy rárántotta a kormányt az elöl haladóra...
)
-
feca81
aktív tag
nem is azert kellene,mert megy 200 felett. ki se tudnam hasznalni. hanem azert,mert legendasan kinyirhatatlan a blokkjuk. mindenfelol azt hallom,h nincs az az isten,h tonkretedd. es nekem most ez kell,h nyugodtan tudjak aludni. mert mar elegem van,h minden hetveget azzal kezdek,h bontom szet ezt a szarkupacot
-
Boci_83
őstag
Na ja, de mindegy.
Én nem hiszek a pecsétes szervizfüzetnek, inkább számlával igazolják a cuccokat.
Amúgy megjöttem Sirokról. Kafa volt!
Volt egy csomó tákolt motor, meg volt egy csomó drága gyári szépség. Én élveztem, a barátnőm nem annyira. Már csak azt sajnálom hogy a kurv@ fényképező gépet itthon felejtettem.
Hazajöttünk leszált az asszony a motorról, elmentem még tankolni, és megtéptem a bajszát. Nem tudom hogy a légszűrő miatt-e vagy azért hogy egyedül ültem a motoron, de nagyon rugalmasnak tünt, ment mint az állat. Megnéztem 3.-ba 220 at megy,
vagyis ott már elváltottam, nem vártam meg hogy dadogjon.
-
bajnokpityu
félisten
honda szervizesek általában rendes emberek,akik mindig meg tudják magyarázni lustaságukat.pl h miért nem ellenőrzik sosem a szelephézagot.mert hogy sosem mászik el hondánál,és még sosem volt belőle baj.és sorolhatnám.eddig az összes honda gyári szerviz ilyen volt.nem rosszindulat,hanem hanyagság.
-
feca81
aktív tag
nekem korlatlan jogsim van
azert ezt neztem ki,mert ennyit tudok raszanni.egy fillerrel se tobbet.amugy masik oldalon mar 350-ert hirdeti,es kb max ennyit is adnek erte.kell vmi,h bejarjak munkaba,de nem simoval akarok.meg ezzel mar lehetne turazni is menni. nem tudom mennyire van kinyirva,ezert kellene egy hozzaerto ember,aki ranezesre is meg tudja allapitani. -
qpakcovboy
őstag
Háááát nekem a 2ct-vel semmi bajom, tudom ajánlani, vagyis annyi baj van vele, hogy gyorsan kopik, de valamit valamiért.
Dodor szerintem azért ajánlgatja a kontit, mert Ő ingyé kapja a gumit, ezért reklámozza nagyon. Én is szívesen kipróbálnám a sport attac-ot lehet a következő az lesz.Amúgy nem kaptam mailt, szerintem nem is nagyon fogják erőltetni. Meg nekem kellene vinni kötelező szervízre + lassan jöhetne egy hátsó gumi, meg egy láncszett.... Lóvé meg az ablakba úgyhogy mostanában nincs motorozás. MA is megyek Bcsabára, de sajna kocsival...
-
Topiccsendőr
addikt
Nincs baj a Michelinnel. Dodor olyan emailokat küldözget Continentaltól, hogy a Raceattack az micsoda jó gumi, meg hogy összefosta magát, de komolyan, mennyire jó a Continental, óóó igen...
Most akkor higgyé bárkinek is. Szerintem nem adtak neki egy fillért sem ezért. Veeh. Saját tapasztalatának hihet az ember. -
bajnokpityu
félisten
hát kimentem az épitkezésre Diósdra,utána meg esztergom,és huztam haza.szal nem volt elég a kanyar,de legalább volt 1-2.szal nekem télleg amúgyis le kellett lépni.
de akkor nem mesélitek el milyen gyakorlatok voltak?köv hétvégén fölmegyek párommal a mátrába a házunkhoz.99%,hogy motorral, keresztesre.ha gondoljátok gurulhatunk arrafele egyet.
-
feca81
aktív tag
mar meghirdettem.ugy dontottem,ha 3 honapon belul nem kel el,szetbontom.
nem kell helyette semmi.a kovetkezo amit veszek,nagymotor lesz.600-as,v 750-es. nem szenvedek tovabb.most 2 evig kuss lesz,aztan csak jon vmi.
elaom a simsont is,es max veszek egy s53-ast,h neha tudjak csapatni. qrvara meggyuloltem a motorokat.ha elkapom azt a f.szt aki ezt eladta nekem,megolom. -
Van, kettő is. Egyék Veszprém-Tapolca, másik Zánka-Tapolca. Az első gyorsanmenős-kanyargós, másik meg bukkanós-terelgetős-kiülős. Én szeretem mindegyiket.
Komp nem tom mennyi lehet, de Veszprém-Csesznek is jó. Meg még itt a közelben van egy 5-6km-es jó szakasz. Meg Füred felett. Kb ennyit tudok.
Siófokra legurulok, ha jöttök, aztán iszunk egy bambit, vagy valamit -
ALI_G
veterán
rossz légszűrőt hoztak
sík lapos vackot, nekem meg henger alakú kell. Visszavittem, elvittem a gyárimat, meg a forgalmit és kiokoskodtuk, hogy rosszul van felrakva a cikkszám és ezért rendelt rosszat. Alvázszám alapján megtaláltuk, szerdára jön meg.
A gyári már valóban koszos...nem baj, kap még 1000 km-tjobbat nemtok, szerdáig haza se jövök.
-
Ezt érezni kell
Én tavaly-tavalyelőtt még éreztem. Aztán úgy látszik, hogy idénre már kinőttem a 400ast
180nál még gangolnék felfele, csak nincs hova
Úgy érzem, hogy ilyen 120-130al megyek, aztán amikor nézem órát, 11ezret forog, és fekszik az óra, akkor jövök rá, hogy 6ban vagyok. Kellene még egy 7 meg egy 8...
-
Topiccsendőr
addikt
Jah és ez tapad is, viszont kimentem bejáratni kakucsra és az eleje csúszott meg hirtelen. Visszahoztam, illetve megtapadt. Utána mondom magamban nem kockáztatok, Tézére felültem, annak is az elej e ment el. Hát engem nem szeretnek az első gumik. Később kiderült a tézénél leraktam a már hatvanszor feljebbrakott kipufogókönyököt és kiemelt. Nem is tudom hogy hoztam vissza a szikraesőben
De jó volt.
-
ferkoboy
senior tag
Behuzod a kuplongot, aztán próbálsz egyet még dobni rajta. Turázásnál meg megszokod, hogy adott fordulatszámhoz az adott sebességfokozatban milyen sebesség tartozik. Amiböl egyenesen következik, hogy a ford. és a sebesség meghatározza a sebesség-fokozatot. Szokás kérdése.
De tény hogy nem árt, ha valami mutatja hanyadikban vagy. Max egy idő után már rá se kell nézned.mod: mondathelyesség
-
qpakcovboy
őstag
Nekem az SV kb 6-ot eszik (néha 8-at
) és 200-ként tankolom, de nem bánom. A Motorodra meg szerintem lehet utólag fokozatkijelzőt rakni, a legtöbb suzukira lehet ,szerintem a hondákra is. Meg kiveszi a tiltásokat.
Feca: Nekem mindíg is bejöttek ezek az új formák, viszont ez a fehér szín marha kényes télleg. Pedig egyre több fehér motort lehet látni pl a busa...
Ezt sem könnyű tisztán tartani bár szívesen csutakolnám minden nap
-
#25954560
törölt tag
Advice on tyre pressure
Motorcycle manufacturers always go into the subject of air pressure in great detail in their vehicle manuals. It is possible to find instruction on air pressure for every driving situation. In addition it is usually possible to find a sticker on the vehicle with the necessary information written on it.
The manufacturers make a distinction between load (riding solo or with a pillion passenger, with or without luggage) and speed (on secondary roads or motorways). Naturally on such a short info page it is not possible to give the necessary tyre pressure details for every motorbike and because of this we refer you to the recommendations of the motorcycle manufacturers. From years of experience we are aware that motorcyclists sometimes ride on tyres for which the air pressure is not suited to the driving conditions. We do however advise you always to ride at the highest pressure level given from the motorcycle manufacturer. Some amount of comfort will be lost, but that loss will be outweighed by improved safety. In addition the rolling resistance will be lower which will help to save fuel. Incorrect inflation pressure reduces the service life and may have a negative influence on the riding characteristics of the motorcycle. Under-inflated tyres flex excessively, easily overheat and can suffer damage. Over-inflation can cause uneven wear. Improper inflation, either too high or too low, can adversely affect overall handling and ride quality. Tyre pressure will be measured when the tyres are cold. During riding the tyre becomes warm and the tyre pressure is therefore higher (up to 0,5 bar). This excess pressure should not be let off as it will automatically be balanced out as the tyre cools down again. Please note that the maximum load of the tyre depends on the inflation pressure. This means that you have to increase the inflation pressure up to the maximum pressure stated on the sidewall of the tyre to achieve the maximum load carrying capacity.
-
bajnokpityu
félisten
hmmm,dehát előirás szerint általában ugyanannyi nyomás kell 1 ill 2 személy esetén.
meg gumija válogatja.végig durván leengedett nyomáson mentem anno az M1essel.kibirt 5ezret a hátsó.majd a következő garniturát felfújtam,biztos úgy tartósabb.hát gyári nyomáson pattogott,mint fene,és 1 napnyi gurulás után szemmel látható volt a kopás. -
Topiccsendőr
addikt
egy rövidet mentem egy haverral reggel, mert már kint van a szövetem.
Jah és ma viszem a szerizbe, ebben a fincsi időben. Ha törik ha szakad ez a korvány valahogy bemegy a szervizbe. Ha villám csap bele, akkor is betolom nekik, hogy rakják össze. Már elég volt a Benelli Tre hangból 8 000 alatt. -
feca81
aktív tag
-
Nyitott dobbal jobb hangja lesz, hidd el.
Hovatovább, sokan mondják, hogy a sportkipuff az alig ad valamit... hát, amikor én felteszem a gyárit, akkor 170nél vége van a motornak, nyitott dobbal meg viszi a 220-at. Szerinted? Ráadásul érezhetően jobban megy nagyobb sebességnél.
Aktív témák
- Erős Gamer / Munka PC i7-14700, RTX 3070 Ti, 32GB RAM, 1TB SSD
- Brutál ERŐMŰ! Lenovo P710 / 2x Xeon E5 (44 mag!) / 384GB DDR4 / 2x 512 SSD / 8TB HDD, ASUS 1660 6GB
- Asus ROG X13 Flow 2in1 Touch WUXGA 120Hz Ryzen9 5900HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 3050Ti Win11 Garancia
- Samsung Galaxy A33 5G / 128GB / 6GB RAM / Üzleti széria / Független / 49.990 Ft / Sopron
- Lenovo Legion Go 512GB.SSD. MAKULÁTLAN/KARCMENTES,GARANCIÁS. CSERE IS,OLVASS.
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB ZALMAN I3 NEO Chieftec 650W
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest