- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
válasz
Topiccsendőr #16971 üzenetére
"De most 90 es évekről beszélünk."
Ezt kihagytam a számításból, bocs
NR nem volt több, sőt, de NRben nem is az a lényeg. Jó elképzelés volt az NR, csak a megvalósítással voltak gondok, bármennyire is igyekeztek H-ék. De emlékeim szerint 96-97es NSR GP-ben már megvolt 200 pacis. Sőt, asszem az első pgmfi-s 2T volt az NSR.
Na mindegy is, ahogy olvasgatok most utána én is, télleg sokat mondtam a 145-150el. 125-130 reálisabb. Bár akkor meg a kiírást nem értem a videón, de mindegy
-
válasz
Topiccsendőr #16965 üzenetére
Keréken, vagy főtengelyen? Mert amit Ali linkel videót, most nézem, hogy abban is 145 lovat írnak.
Btw, 500as GP-k szerintem bőven 200 felett voltak, mert ha jól tom, akkor első 1000-sek nem érték el azoknak a teljesítményét. -
válasz
Topiccsendőr #16961 üzenetére
Vfr 750"R" blokkja, RC30as kódszám alatt fut a motor, 1990-92 körül. Piaci verzió valahol 115 ló körül volt fojtva ha jól tudom, usa-ban meg 90. De most, hogy néztem videót, ja, gyárilag hrc kites, tekintve, hogy titán hajtókarokat nem raknak sima motorba
Aztán asszem, hogy ebből jött az rvf blokk is, kicsit moddolva ezen-azon.
De világosíts fel, ha tévedek. -
válasz
Topiccsendőr #16948 üzenetére
-
Kevo
tag
válasz
Topiccsendőr #16948 üzenetére
Persze, kicsit sarkítva fejeztem ki magam, hisz a motor karakterisztikáján is sok múlik. A VFR-t én sem ismerem, az SV-t nagony könnyű terelgetni, városban talán annyi a hátrány, hogy nem túl fordulékony a gép, de meg lehet szokni. Az utas meg egész más történet, de kezelhetőség szempontjából nem okoz különösebb problémát, jó, egész máshogy viselkedik a motor, de könnyen meg lehet szokni és nem mondanám, hogy nagyban nehezíti a városi közlekedést. Minden megszokás kérdése.
-
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #16877 üzenetére
Azért mondják a gyártok hogy ne airbrush-ozd, mert a gyári lakkréteget felcsiszolják, aztán festik, és az új lakkréteggel már nem biztosíthatók a "gyári paraméterek"
... amúgy a matrica nem bántja alapjában véve (mondjuk ott nem szívja a nap,pár év után leszedéskor megmarad a helye). Csak pl versenyen nem szeretik: viszed a motort meg a sisakot gépátvételre és leszedik a matricát, hogy nincs-e alatta repedés, sérülés..ezt elég szigorúan nézik mondjuk brnoban vagy rijekában...amúgy meg a vb-n mindenkinek egyedi festett a sisakja
-
válasz
Topiccsendőr #16879 üzenetére
Akkor sportattack, vagy sportcontact.
Nem tudom mi bajod a "sportmotorra túrasport gumit tenni" dologgalJó jó, hát murván nem tapad, de nekem nem volt bajom a contival, pedig körforgalomban lekoptattam róla a majrécsíkot, és nem moccant meg gázadásra sem. Tudom, hogy 60lóerő nem valami sok, de akkor is.
Valószínű, hogy megint lesz motorom
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #16753 üzenetére
nem veletlenul
egy srac megvette,es mikor at akarta iratni a nevere,nem volt meg az AF-es motorszam. igy nem tudta atirni.kerdezte az eladot,de o nem tudta hol van.a marhak elhagytakszoval volt vki,aki bedolt a motornak,es megvette,csak hat enm lehet legalizalni. innentol kezdve csak bontasra.
-
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #16745 üzenetére
ez nem uj, amerikaban verseny is van ilyeneknek, supersingle kategorianak hivjak es crf450eket meg krosszgepeket alakitanak at full palyaidomos speedmotornak
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #16745 üzenetére
mintha 1hengeres 500ast is épitettek volna mito vázba,még kiállitáson is állt!
mod: [link]
jól emlékeztem.és igen,pont husky blokk volt benne
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16745 üzenetére
vannak máshol is barbárok
-
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #16737 üzenetére
Miert?
-
válasz
Topiccsendőr #16729 üzenetére
Hááát még akármi is lehet..
Nem kell azt megvennem feltétlen ha menni akarok vele..
Most rendszámozom különben.Egyébként meg egy TRX 850-es került hozzánk, a múlt héten szerváltam be, még az is 'képbe kerül' így.
Kettő közül amelyik éppen 'kézre áll' majd..
Az 1.1-es megindulása azért néha megtud lepni, a 850-est meg kezesbáránynak éreztem.. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #16717 üzenetére
nem jappán
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #16716 üzenetére
Ez nem igaz teljes mértékben,attol függ milyen supermoto,próbáltál vele már túrázni?
Én imádok vele több 100km menni,őrült jó főleg kanyargós részeknél.
Egy supermoto nem csak arra való hogy pályázz vele,de vannak kivételek is.
Az igazi pályagépekkel biztos nem lehet hosszabb motorozgatást megtenni! -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #16678 üzenetére
1x rak6nál be képet valami motorról is
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #16678 üzenetére
Hát igen,ehhez hasonlóan szép sportmotort ritkán látni,már ha ez valós gép.
És nem azért mondom mert KTM. -
Detox!
senior tag
válasz
Topiccsendőr #16636 üzenetére
Volt 1R-es is, sőt kepesmotoron párhónapja találtam egy K-t is, ami a tulaj szerint egy belpiacra szánt limitált naked edisön,, mondtam neki telcsibe hogy azér mer rommátörte az idomokat még nem kell újranevezni a motort
-
Detox!
senior tag
válasz
Topiccsendőr #16613 üzenetére
ok majd utánaolvasok, addig meg hiszek neked.
Olajból milyet érdemes venni? Szintetikus vagy ásványi, milyenek legyenek a számok? Jól gondolom hogy az első szám az olaj hideg folyósságát a második meg a meleget mutatja? Nálam munkaeszköz (volt) is a gép, szóval sokat megy nagyjából hidegen,, ilyen esetben érdemes mondjuk 10w50-es olajat venni?
Ezeket néztem ki: Motul 5100 4T 10W50
REPSOL MOTO RACING 4T 10W50miccótok?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #16602 üzenetére
hát,ecsém,mennyivel ment a buzuki?rendszeresen ki szoktam akadni,h mikor lassitok,mert nem látom,h kijön-e a busz elől a gyalogos,mögöttem meg villognak,dudálnak,h miért tartom fel a sort.ez a város nem a bicikliseknek való...
amugy én mint buzukis,engem is ütött már el bicó.állok dugóban moszkván.0.00Km/h sebességgel.egyszer csak csatt,oldalról az ajtómba egy biciklis.hogy hogy került oda nemtom,de felkenődött.és anyázott közben.felhúztam a szemöldökömet,lestem ki bambán a fejemből. és nem értettem.és van egy horpadás az ajtón azóta. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #16600 üzenetére
Pedig volt belőle úgy emlékszem,vagy az is lehet hogy az KTM MX500 volt az?
Már nem tudom pontosan. -
rhonin
senior tag
válasz
Topiccsendőr #16596 üzenetére
Egyáltalán nem említettem, hogy ne egyen túl sokat mivel nagyon jól tudom, hogy ezek a motorok elég sokat benyelnek.
Természetesen nem most kezdtem a motorozást. Simsontól kezdve az etzkig volt pár de azért a cross/enduró mocik egy kicsit mások és én a saját tapasztalatokat szeretném kikérni, hogy ki milyen motort ajánlana megvételre. Tehát itt arra gondolok, hogy pl "ilyet ne vegyél, mivel gyárilag ez meg az rossz rajta vagy nagytöbbségben tönkremegy rajta valami".
125 dtre meg azért nem szeretnék átülni mivel nincs pénzem minden évben másik motort venni. Így is elég lesz majd megvenni a motort na meg a hozzá való felszerelést ami nem 1 forint. -
válasz
Topiccsendőr #16598 üzenetére
bazz, most olvasom
piszok nagy mákod volt, remélem tudod!
-
válasz
Topiccsendőr #16596 üzenetére
CR500!!!
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #16581 üzenetére
öltözz be bringázáshoz is
és pont egy Szutyuki?? -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #16581 üzenetére
ááá
meséltem,h engem is ütött el szintén zebrán szintén buzukis picsa?
bement a kereszteződésbe,majd tolatva oldalba kapott.végeredmény:biciklin 1 karc,swift hátsó szélvédő kuka,hátsó ajtó kuka,lökös kuka.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16581 üzenetére
a ribanca. Legalább megállt segíteni?
-
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #16581 üzenetére
gratula, meg jo hogy bajod nem lett...
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #16567 üzenetére
Én összehasonlítom,drága dolognak tartom,és akkor veszek az árából inkább protektoringet,csípővédőt meg térdvédőket.+mellé ilyen esőruhát,védve is vagyok az eréstől +nem ázok át,nem fázom benne.
Praktikusabb dolognak tartom,én így látom de ezen ne kezdjünk el vitatkozni.
Tiszteletben tartom a ti nézeteiteket is,nektek az a jó nekem ez. -
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #16552 üzenetére
Áhá. Ez részben örömteli hír, mert akkor csak az akku kuka, mástól vszeg nem kell tartani...
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16490 üzenetére
más:
Most az jutott eszembe, hogy volt itt a K1200S-es haverom és magyarázd már el, hogy mi a különbség a kormányok között?
nekem ugye bicikli / túra kormány van a gépen. nagyon kényelmes hosszútávon ha csak halad az ember.
aztán ott van a tied, a csutka kormányos.50-100 között azt mondják halál, én még sosem vezettem ilyen gépet, R6-ot is ezért nem mertem elvinni kakucson.
és van egy harmadik (supermoto-cross-enduro vonalat nem számítva bele), ami a BMW-ken úgy tűnik gyakoribb, a túra és a csutka kormány közötti. Valamennyire a vége hátrahajlik és az ülés pozíció is olyan sport-túra szerű és valamennyivel magassabban van a kormány mint egy csutkakormányos szupersport gépen, de egyértelműen kényelmes mikor ráül az ember. Nem kell kézre nehezedni.Szóval kanyarodás és gyors kanyar (vagy pálya) szempontjából miért a csutka kormány a nyerő és mivel rosszabb a többi (és miért)?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16490 üzenetére
lényegen nem változtat, masszív az
de akkor hol edzik? vagy aluméniumot sose? nekem nem így rémlik, de most már úgy is csak a hülyeség folyik ki belőlem
zsubi: azért én el tudok képzelni jobb sisakot. Bár a >40k-s lazert nem próbáltam.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16488 üzenetére
há nem?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16484 üzenetére
elég hiányos lett szegény darab, de arra kíváncsi lennék, hogy egy fa híd hogy képes ilyet tenni egy elég masszív és edzett alumíniummal?
-
Nightmare
senior tag
válasz
Topiccsendőr #16410 üzenetére
Nem. Eccerűen nem vonz már annyira. Meg nincs is pénzem most ilyenre. Alig használtam az utóbbi időben, és jövőre is egy valag pénzembe kerül, egyszerűen nem éri meg, nem hoz akkora örömöt, mint ahogyan elvártam volna.
Meg inkább egy újabb kocsira szavazok be, ha sikerül eladni... -
válasz
Topiccsendőr #16374 üzenetére
RVFen miért van elöl, a VFRen meg oldalt?
-
válasz
Topiccsendőr #16367 üzenetére
Az ilyen átmoddolt-leeresztett-átcserélt villás motorokat úgy vágnám ki forgalomból csak úgy zörög. Sok okos ember sokat gondolkodik azon, hogy hol az a beállítás ahol még úgy viselkedik a motor ahogy akarják. Tized fokokról beszélünk, ami (tized)mm-ben kifejezhető változást okoz az utánfutásban. (villa aszfaltig hosszított vonala + tengely függőleges vonala az aszfaltig közti távolság.) Kis utánfutás kanyarvadász, de csapkod a kormány, és az ellenkezője. Nehogy már mezei ember jobban értsen hozzá.
VTR-t a hangjáért szeressük
Meg mert jó, és szép.
VTR-re azt is írták, hogy szar motor, mert ha eldől, akkor sérül(het) a hűtő. LOL? -
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #16348 üzenetére
szerintem az első verzió.
tavasszal kipróbálom a jószágot.ez vajon mennyit eszik benzinből, gumiból és láncból?
-
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #16335 üzenetére
Hát kb. Gyönyörű, csodálatos ez a motor. Azt viszont nem értem, hogy a fenébe lehet egy akkora dög blokkot úgy megépíteni, hogy 4000-es fordulat alatt csapkodjon, meg rángasson. Hát most nem azért, de egy ilyen motorral gyönyörűen lehetne crúzolni 90-100al, viszont gondolom nem 4000-et forog 90-nél, ha 7500-nál adja le a teljesítmény maximumot. Ennyire szűk lenne a használható tartomány? 4000-7500-ig???
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #16335 üzenetére
Haver tesztlete is,
aszonta ég és föld a különbség a régi-új között,
teccett neki nagyon -
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #16335 üzenetére
Lehet hogy arra gondolt hogy a monszteriális jelleghez vmi kevésbé kifinomult külső duká(ti)lna. A fordítónak kellene a körmére nézni sztem, vszeg nem a tesztelő ilyen droid.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #16335 üzenetére
Ja, motorrevu, olvastam enis A 3 negativum kozul az egyik ez volt. En azthittem, hogy felreirtak
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16319 üzenetére
én csak RD-nek ismerem ezeket, RZV-ről nem is hallottam eddig.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16317 üzenetére
Ducati 996 vs Yamaha RD 500
ez a címe is, meg a mocin is RD felirat van. Esetleg másra gondolsz? -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16310 üzenetére
én sokáig RD350-et akartam, a két power szelepeset
-
válasz
Topiccsendőr #16312 üzenetére
Lehet, hogy nem egy van neki. -
válasz
Topiccsendőr #16310 üzenetére
-
válasz
Topiccsendőr #16304 üzenetére
Nekem egyszer hidegben 3.8at evett a 400as
De egyszer autópályán a 125össel elmentem 1.5 literből is kamion mögött szélárnyékban 90el -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #16293 üzenetére
szerintem csodák nincsenek.
ez olyan mint amikor ráírják a csiribiri csodafasza 3.0 v6 tádéire hogy 6 liter vagy a jóistentudja mennyi fogyasztást. aztán mégiscsak 13 literrel járok városban vele, ha a digitklíma is megy..
amúgy érdekes ha nekem a régi patent karbis fézer 6 liter körül ment átlagot, ami nem nyélgázt jelent, akkor az a 7 liter alsóhangon kifejezetten jó szerintem.. amúgy meg nem csodálkozom rajta, hogy ha jóval többet eszik.
egyszerűen a marketing hablababla miatt sokkal kevésbé látjuk ezeket reálisan -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #16295 üzenetére
csak kicsit gyíkusz a kinézete szegény kisautónak
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #16293 üzenetére
R1 autópálya nyélgázon 14 lityó
-
válasz
Topiccsendőr #16293 üzenetére
Hát pedig ismerősnek a hayája 6.5 körül evett, és sose mentünk 100nál gyorsabban, igaz városban sem mentünk 90nél lassabban
Na de akkor minek vesz az ember ilyen motort, ha nem 250el megy vele alaphangon?
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #16295 üzenetére
... és ~másfél milla.
Robiért ennyit tuti hogy nem adnék. -
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #16280 üzenetére
szerintem nyugisabb embereknek kiszúrják a szemét egy hegesztéssel, és kész. ezektől kitelik...
-
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #16278 üzenetére
értelek benneteket.
nekem tetszik amúgy a busa, csak hát azért 200 ló....hmmm durva lehet. meg fenntartani is. na meg megvenni.külföldön sincs visszahívás tudtommal. aki észreveszi, annak cserélik. azt mondták, hogy annak is cserélik, akinek gari után reped, de hivatalos papír nincs a problémáról, sem erről akijelentésről. a kawa gyár is sumákol szerintem. és érdekes amúgy, hogy váltig állították, hogy egyedi hiba, nem érint sok motort. kiadtak egy vázszám intervallumot, meg rákenték a szintén hibás gyári bukógombára, aztán szép sutyiban 2007-ben módosított vázat kapott a típus... érdekes sztori, na....
-
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #16267 üzenetére
Ebben Iridiumos NGK gyertyák vannak gyárilag, 50000km az élettartama. Ha bármit észre vettem volna a viselkedésén, kicserélném, de már 30000nél cserélni akarták, holott a pesti szervizekben azt mondták az ismerősöknek, hogy ez a gyertya elmegy 40-50ekm-t.....
Ráadásul én kímélem a vasat, nincs pörgetve.
De igazad van, kicserélném, ha indokolt lenne, ezen nem spórolok. Csak nem akartam Pécsen cseréltetni, mert Tüzi hozott nekem is, és 5k volt a két db. Pécsen meg a szalonban 6k 1, azaz egy darab..... Most már olajat is kénytelen voltam ott venni, és 3k a szutyok castrol, holott nekem itthon van a Motul 1800Ft/L áron...más: jut eszembe.
mindig helyért, és nyomatékért könyörögsz.
miért nem veszel nagyobb vasat? R1, vagy Hayabusa? Azon van hely, és 155Nm nyomaték is.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16261 üzenetére
apropó, ruha nélkül maradtam
elvitték a régit, ha valaki megy majd hétvégén a bőrzére, akkor a Bátszi motor standján megpillanthatja
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16261 üzenetére
vadállat.
Honnan van a ribanc?úgy nézem photoshop
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16205 üzenetére
jájá
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #16207 üzenetére
en azt az NR-t hasznalnam
mod: amugy nekem a 748-as nem azert kellene,mert ritka,meg kola-traubi esete. egyszeruen a kinezete miatt.gyonyoru.
-
válasz
Topiccsendőr #16202 üzenetére
Asszem 6-7 MV van itthon, abból kettőt láttam már. Szép motor, nagyon szép, főleg valamelyik extra fekete-piros kiadásban, bivaly, technikai csemege, de a tarcsi japán hatkilóssal egyetértek
Szar gagyi japán motorok, de valahogy mégsem akarnak tönkremenni
[link]
olvasd el alulról másodikat...Anyád valagát, very heppi lennék én is... vaaazzz
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16190 üzenetére
mittomén
csak azt tudom, hogy Hayden megy Dukihoz, kíváncsi leszek. Meg valaki most megy a Hondához helyére, aki tán jobb lesz.
Bár hayden nem rossz, sztem a motor a ludas, de sajnos nem én vezetem, így csak találgatok.Euroring játszik? Hátha tanulsz még valamit. én biztos.
jah, holnapi BMW tesztem elmarad
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #16178 üzenetére
Tuti. Sztem annak is lesz egy korrekt díja hogy ha meglát a rendőr forgalomban, rendszám nélkül egy bármilyen motoron. Állambácsi foltozgatja a költségvetést...
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #16146 üzenetére
mar meg is valaszoltak a kerdesunket
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #16148 üzenetére
akkor teli uzemmod aktivalva. nekem ezzel a tulhulessel kene vmit csinalni... feltem a picit par fokban. mittomen maskepp kopik v ilyesmi. zord idokben majd godzillat hozom, azon nem kar az idomokert sem
mod: milyen guma lett?
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #16146 üzenetére
nem gond. en is bunko vagyok
egyebkent meg odamegyunk. en felulok persu mocijara (aki addigra szerez elso gumat meg te'likesztyut), o meg felcsuccsen az enyemre es igy hosszabb tavra is szavatoltak vagyunk.
10 fok alatt egesz rendben van meg motorozas. ugy 7-igarra szoktak mondani h az alatt nem tapad a guma. es tenyleg. onnan kezdve csak kozlekedes, nem motorozas
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #16133 üzenetére
peeeersze. meg egy-ket csatlakozot le kell cserelni, kell bele akksi es gyakorlatilag futas. a fejidom osszevarrasa hosszu teli estekre valo melo
mod: finomitasz?
mit kell azon?
-
válasz
Topiccsendőr #16078 üzenetére
Karbi előbb utóbb kiszárad sajnos. Benzin illékony.
Integra:
Én azt megnézném, hogy melyik henger nem indul, és annak a karbijánál keresném a hibát.
Szétszerelésnél vigyázz, lehet, hogy a két középső henger karburátorainak a fúvóka-furata különböző. Van, hogy középen kisebbek vannak.
4000-es vibráció nem lehet, hogy valamelyik idom miatt van? Üresben, vagy terhelés alatt csinálja? Vagy is-is? -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #16078 üzenetére
F2őn meg a vákumcsövet oldalra tették,simán kihuztam a blokk oldalából,és rászittam.pár mp alatt telitöltötte a karbit.
nem lehet,ha csak szinkron baja van?minden tünetet megmagyarázna.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #16079 üzenetére
baj nincs vele nagy, de én csak azt hallottam/olvastam róla hogy igazából kizárólag pályára lett tervezve, túl feszes, túl hegyes, tudom hogy R1 azért nagyságrendekkel komfortosabb, és szvsz megbízhatóbb is mint a zűd...
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #16078 üzenetére
minden télen állt a motor, akksi se volt kikötve soha.
soha nem volt gond vele, minden tavasszal egy 5-6 másodpercnyi indítózás után azonnal röffent.
ez azóta van, amióta tesóm perecelt vele.
azóta nem stimmel valami, úgyhogy máshol kell a hibát keresni -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #16059 üzenetére
valahogy még mindíg nem az igazi
maradjunk a drágaszágnál -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #16058 üzenetére
Ha viszont zöldben vagy kékben gondolkozol akkor szvsz mindenképp Yamakka a befutó...
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #16066 üzenetére
buszke is vagyok a picire
most mar csakazertis meg akarom majd mutatni az fzr-t is. sztem az meg jobban imadhato motor, annak ellenere h technikailag fejlettebb az yzf.
nem akarom elkiabalni, de lehet lesz hengerfejem. max riszpekt to feca -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #16054 üzenetére
heteott!
nem azt irtam h nem haladtunk hanem arra gondoltam h folyton meg kellett varjatok, no. attol meg h leert a csizmam orra tobb kanyarban, nem tudtunk lepest tartani veletek, a ket palyaordoggel
bar asszem ezentul gyakorolni fogunk es kiulunk majd Parommal mindketten szepen
rettenet elvezetes volt igy is, vegig vigyorogtam a hegyi szakaszt.viszont a kepeslapod...
mod:
jah, rogton feltunt h a felsorolasodbol pont a gixxert hagytad kia kawa formatervvel is egyetertunk. viszont ha nekifutsz felucsorogni a gepekre probakeppen, sikits nekem is plz. es legkozelebb nem leszek betojva, megfujom a tl-t egy karikra
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #16054 üzenetére
méghogy bááálna???
az én drrágaszágom? -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #16052 üzenetére
sztem formára a legszebb, hyperjó futómű, faszántos fékek... és alul nyomatékszegény blokk... szal 7k alatt nincs benne túl sok élet, afölött viszont szedi a lábát rendesen...
szal összességében azért elég jó szvsz... de ha engem kérdezel akkor Géjjesixxer tózend K5/K6 -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16048 üzenetére
kapjátok be, suliban szopom a faszt, mire hazaérek már esni fog
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #16048 üzenetére
erröggy
-
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #16011 üzenetére
Nekem allatmod bejon a boxer kinezete.
Csak 6-800 ccm korul nincs megfizetheto BMW boxer. Egyhengereset meg kosz, most nem.
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #16011 üzenetére
Jó, ötödik-hatodik motornak én is elfogadnám...
(nem mintha nem lenne jó, csak nem nekem találták ki) -
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #16007 üzenetére
1100-es, 95 loero. Csak buzi nehez (220 kg).
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #16010 üzenetére
jol mondod.
haver egyébként iylet is nézett, de a k1200s-t hozza el, mert mégiscsak sor4. Pénteken lehet kipróbálom -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #16007 üzenetére
mit tud egy ilyen?
azon kivül,h kemény pénz lehet a szelepdekni egy túldöntésnél -
Kígyó
senior tag
válasz
Topiccsendőr #15981 üzenetére
Jo lenne masodik motornak, de csak egyet engedhetek meg magamnak sajnos..
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #15990 üzenetére
hehejj, voltam gurulni!
nem. ultem motoronezaz.
elgurultam innen mintegy 4 km-t meg vissza. dejovoooolt!ket het alldigalas utan egyebkent poccre indult a pici (peeersze, konnyu dolga van garazsban), tegnap muszaj volt meghallgatni a hangjat.
szoval jetitura valamikor? vasparna? -
Kígyó
senior tag
válasz
Topiccsendőr #15979 üzenetére
Koszi a valaszt. A problema az hogy a szoban levo motorokbol szinte mind tetszik. A motormeretre mit mondasz? Van meg olyan ami nem ment ossze a mosasban? Szinte csak az 1200-es felettiekrol olvasom hogy 185 cm felett is okay..
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #15951 üzenetére
Suzuki a Mi motorunk
-
válasz
Topiccsendőr #15951 üzenetére
Minden japán-olasz-osztrák-német motor jó valamiben. De tényleg. KTM jó terep gépeket csinál, a Duki+MV meg etalon gépeket, stb. Honda meg semmilyet. De tényleg. Busa megy mint állat, Kawa üvölt, Suzuki kezelhető, BMW gazdag motor, MV-re ráfolynék szerintem. Mostanában H-nak nincs olyan gépe, ami kitűnik valamiben. Ez van. Majd a VFR jövőre.
Ne nevezzük át, mert akkor motort kell cserélned
(ez csak a vérszívásvót)
-
válasz
Topiccsendőr #15949 üzenetére
Szőröz a búbánat
Nem azért írtam.
-
Orbb
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #15951 üzenetére
Részemről ÁMEN!;)
VETÍTŐGÉP...
Konkrétan nem akarom már én sem feszegetni a témát, meg márkát sem írok!
nekem elég annyi, h láttam a folyást, és pont a tesóm motorjábol!(5éves)
Ugyhogy ámen fakereszt!
isten ments, h átnevezzük!
Amugy, pont ma lett kész a VFR-em, kuplung csere, első hátsó fogas kerék+lánc!
És elhasználódott 1 HONDÁBAN is a kuplung lamella -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #15953 üzenetére
köcce.beteg voltam én is pár éve még...
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #15951 üzenetére
hé,ezt rám is érted?mert akkor magamba kell nézzek.
-
Orbb
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #15939 üzenetére
itt én konkrétan a Vtec-vezérlésre gondoltam...
-
válasz
Topiccsendőr #15925 üzenetére
Hyosung?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #15914 üzenetére
elaludtál?
-
válasz
Topiccsendőr #15900 üzenetére
Az évek, és a rutin nem hazudik
mod:
(#15902) Nightmare
A 400asom is "fütyült". Azt szerettem benne nagyon. YouTube-n van videóm, ha gondolod keress rá, vagy belinkelem. Nekem olyan hang köll -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #15900 üzenetére
en ugy tudtam,h az YZF-ek meg nem. sry.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #15858 üzenetére
mikor vagy kapható egy boricskára? a 4naposon? vagy úgy is kérdezhetem: ma este?
szted melyik gumit vegyen,h ebből a kettőből kéne döntenem?
sztem sima diabló untig elég alám. -
Boci_83
őstag
válasz
Topiccsendőr #15858 üzenetére
Ja vadi új, de ez nem a corsa III Ne Tévesszétek össze!! Ez gondolom nem a 2sc!
Aktív témák
- Új INTEL LAMINAR RM1 (LGA1700/1851) nullperces, rézmagos hűtők! GAR/SZÁMLA! A LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 7 265KF +RTX 3060Ti/3080/4060/4070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- iPhone 13 Pro MAX 128 GB Graphite - 4 hónap Apple Szervízgarancia - APCOM
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 5 225F/245K +RTX 5050/5060/5070/Ti +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500 SSD
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Eladó karcmentes Apple iPhone 12 128GB / 12 hó jótállással
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest