- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
Tüzi:volna nekem is?hogyé,ha publikus?
Jasszer:van egy haver,aki 4x esett SVvel,közúton pályán egyaránt.ilyen balfék gyerek volt.
fejidom elrepedt,de furcsa mód semm már baja nem lett,indexek,tükrök gyáriak.ültem ilyen bimotán kiállitáson,és az tünt fel,h birzalom picit lehet forditani a kormányon.elhiszem,h jó meg minden,de nem kéne nekem...
-
Topiccsendőr
addikt
Ennyire én sem. Utánanéztem, Yamaha GTS, összekevertem a Kawa GTR el ami sima, nem függőcsapszeges.
Ha mér a kezembe volt a 90-es katalógus, megnéztem a 250-es sornégyek teljesítményadatait is:
"A csúcsteljesítményt Japánban 45 lóerőre korlátozzák ugyan, de a gépek lefojtatlanul 52 LE (Kawasaki) és 55 LE (Honda) között adnak le."
Báááz, ezek után ha valaki az új kisninjára azt merészeli mondani, hogy sportmotor... Veeeh. -
Topiccsendőr
addikt
Hááát, ez bonyolultabb kérdés. Amikor a Bimota kijött vele 90 es években, akkor egy rakás sz*r volt. Bár a japók belerakták a túramotorjaikba, mint pl Kawa GTS, asszem a Yamaha is. De sportmotorba semmiképp. A BMW első villa helyett kitalált megoldása sokkal jobbra, merevebbre sikeredett, illetve nemrég lett használható a függőcsapszeges kormányzás a Bimota Tesi 3D vel .
-
feca81
aktív tag
meg van egy 250-es hyo a korunkben
amugy a fogyasztasa meglepett.ilyen fogyasztast akartam a 250-esemnek
a debreceni hazautat,meg itt par kisebb karikat kibirta 5,6-es fogyasztassal.
kivancsi vagyo ka kovetkezore,amikor inkabb varosban fogom hasznalni.
tegnap amugy kicsit megszivatott.eltunt minden elektronika.egybol az akksira gyanakodtam,es nem is hiaba.az akksi negativ saruja saletromos.ne mment at az aram.szoval azt meg kel ltakaritani.csak azt ne mertem,ha mindenre ennyire vigyazott,ez hogy nem tunt fel neki? mind1,kettot rautottam,mert nem volt nalam szerszam,e azota is megymajd kesob kitakaritom.
-
Topiccsendőr
addikt
-
ALI_G
veterán
én most már nem gyakorlok körforgalomban, mert egy irányú lesz tőle a tudás. Csak balra fogok tudni értelmesen menni, az meg veszélyes, mert kanyar előtt erre biztos nem gondolok.
Viszont tegnap is kimentem gyakorolni egy elhagyatott aszfaltcsíkra.
Kellenének bójákakkor felállíthatnám a pályákat amiket csináltunk.
-
feca81
aktív tag
hivatalosan 45 paci,de amilyen allapotban van,lehet scak 30
persu erre utalt
amugy rajottunk a hibajara.miutan mindent kiszűrtünk,es semmi mas nem maradt,csak egy.a hengerfejem valamelyik szelepnel (valoszinu az eltort,kicserelt szelepnel) megrepedt.szoval egy hengerfej cserevel megjavithato.gondoltam ra,h veszek egy hengerfejet,de csak magat az ontvenyt,es atpakoltatom a szelepeket.mivel a szelepeknek,szimmeringeknek,stb semmi baja.igy olscobb lesz,es tudom,h jo szelepekkel lesz.de az is nagypenz,szoval majd.+ ne mkel legyedi tomites,hanem jo a gyari meretu is a masik ontvennyel.egyelore igy hirdetem,es ha nem kel el,akkor fel ev,1 ev mulva megcsinaltatom, es ugy adom el.addig meg keresek egy 400-ast,v 600-ast magamnak.
-
feca81
aktív tag
nem adom a penzem,irigy vagyok
nem vetettem el meg a viffert.
egyelore ugy nez ki,h elso helyen az FZR all.
masodik helyen vetexik a vfr az rf-fel. meg nem tudom melyiket valasszam.vfr szigoruan csak ket kereklampas,es amiket kineztem,meg ne mszoltak vissza. kicsit felek a tranzistoros gyujtastol. az rf-nek kb annyi nyugje van,mint az FZR-nek.tipushibai is ugyanazok.szoval kicsit hajlok a vfr fele,es utana rf.viszont va nszegeden egy rf,ami elonnyel indul.azt meg lehet e heten megnezem. -
Boci_83
őstag
Innen indult az egész felvetésem. Beszéltem is velük, valóban ennyi az ára, be is szerelik, csak azt felejtettem el megkérdezni hogy az benne van-e az árban.
Mondtam neki hogy nekem 3 lámpám van, mire ő, ha kell mind a 3 akkor 15 % kedvezményt tud adni.
ennél olcsóbban nem hiszem hogy hozzá lehet jutni, felénk a származási hely ismeretlenxenonnak is 15K-ért adták darabját, amikor kocsiba akartam tenni.
-
bajnokpityu
félisten
azt tudod,h autómata szintszabályozás nélkül tilos?
motorba gyárilag ilyet csak a BMW épit,elég könyű lebukni.meg nemtom tiednek milyen a foncsorja,de pl az F2őé már sárga volt,az F4nek meg olyan az alakja,hogy fölösleges nagyobb izzó,mert úgyis csak pontszerűen világit..
-
bajnokpityu
félisten
érdekes.
vagy itt egy cbr400:
[link]
400as VFRek:
[link]
mindkettőt 18as hátsóval tolják.rvfről télleg csak 17es infót találtam,de valahogy nekem igy él emlékeimben.vfr400 viszont minden infó alapján csak és kizárólag 18as hátsóval készült.
és a 750es VFRnek,amiket én láttam,mind 17es volt hátul (RC36- I és RC36-II)
az RC30as 89ig gyártott VFR750nek volt 18as hátsója. -
-
-
feca81
aktív tag
annyit nem engedhetek meg most magamnak
holnap beszelek bankkal,mennyit tudnak adni,es attol fuggoen lesz vasarlas. edig ugy tunik egy VFR lesz. a gumit majd megoldom valahogy,de ez legalabb nem tud szethullani alattam. most megbizhato motor kell nekem,h lenyugodjon a lelkem. 200 a vege,tobbet ugyse mennek,keves karbantartast igenyel,mert V4, mi kell meg? kineztem most 3-at,nagyjabol egy helyen vannak, es megnezem oket.mind 400 koruli aron. van koztuk egy RVF is
-
Gaboman
nagyúr
Jaja!
Két jó dob sokat tenne rá az biztos,mondták is hogy ezek a gyári csövek ilyen szempontból nem a legjobbak.
A rugózást tényleg be kell majd állítani alám.
Légszűrőt havonta egyszer kell mosni ha földuton nem megyek vele.
Vigyázok rá féltem is nagyon.
Nekem nem pályázni kell az nem érdekel,túrázgatni megyek vele. -
feca81
aktív tag
epp most akartam ezt bedobni,h mi a velemenyetek.kicsit zavar a sok km,de legalabb valos.
te menyniert is adnad?nem keves a LE egy 400-as motortol? v a V4 miatt van ez? mire kell ennel figyelni?
tetszik az egykaros lengovilla.bikepicsen utananeztem,es kicist megijedtem,h egyiknek jobbrol,masiknak balrol van a kipuf.erdekes. -
ALI_G
veterán
hmm, majd valamelyiket lehet bevállaljuk.
Igen, az nem tetszik, hogy lépten-nyomon falvak vannak mindkét parton, meg amúgy is a hegyeket szeressük
voltam badacsonyban....hogy ez milyen retek magas!!!de a bor egész jó
csak nagy a lehúzás, de nem offolok tovább
pityu: még az is megeshet.
na és azt áruld el, hogy merre voltál az oktatás után? Kikanyarogtad magad? Részemről megérte ez az oktatás, főleg ingyen! Nem mondom, hogy kakucson gyorsabb köröket fogok menni (pedig illene mert asszem 1:10 körül volt a legjobb időm, talán persu jobban emlékszik).Na de valamikor én még ki akarok menni kakucsra. Kellene egy szabad hétköznap és persze, hogy ne legyenek gokart-osok és időben odaérjek a délutáni kezdésre
-
-
feca81
aktív tag
en se ket labbal tartom,pedig 190-vagyok.
altalaban jobb labbal,de mikor indulok mindig cserelek,mert kell a hatso fek.egyszer mar megszivtam,h nem tettem fel azt a labam,borulas lett belole.hala az elottem halado autonak,aki elindult ,aztan izmosan a fekbe lepett.termeszetesen kanyarodtunk,es csak elso feket tudtam hasznalni. -
CyB0RG
csendes tag
Hülyén kinézéssel nem pont erre gondoltam...
De ezt elég nehéz leírni, ha láttál már olyan motorost, aki oldalradöntve tartja a mocit (és nem azért mert éppen eltaknyolt...) akkor tudod mire gondoltam.
Amúgy sem nagyon szokott érdekelni mit gondolnak mások (akkor nem járnák 19 éves kocsival pl.) csak én érzem magam furcsán, ha lámpánál nem egyenesen áll a gépsárkány. -
CyB0RG
csendes tag
1. Szeritnem 1 láb annyira nem kénylemes (nekem), főleg ha azon kell percekig megtartani a ~200kg-os motort is. Meg talán annyira nem is stabil (plusz hülyén is néz ki
)
2. Ebben igazad lehet... ezek szerint ha nem ér le a két láb rendesen a motorról azon nem lehet segíteni sehogy? -
bajnokpityu
félisten
ilyen vén jószágoknál mindig csőstül jön a baj.asszed kész,végigszoptál minden lehetséges dolgot,aztán jön a következő.2 ETZm volt,hasonló korúak.egyiknek soha semmi baja nem volt,másiknak nonstop valami.ha vmihez hozzányúlnak,akkor sosem lesz gyári összerakás minőségű.és hát ugye nem volt valami nagy ász az ETZ gyár.
-
feca81
aktív tag
megjott
az egesz tomites kb 4-5 lemezbol van osszepreselve.azt mondta az R1-eknek van ilyen tomitese.nagyo nrugalmasnak tunik.es ellenallonak.tiszta fem az egesz,megis olyan puha. en meg soha eletemben nem lattam ilyen vekony lemezeket.olyan vatag egy,mint a tejfolos kupa teteje. remelem bevalik.arba nugyanannyi volt,csak most 0,8-as,nem 1,2-es -
#25954560
törölt tag
valoszinuleg, de nem sokkal kisebb a futasteljesitmenye. nekem is z6 volt fent a roadattak elott. fenyevekkel jobb a conti, de nem fogy sokkal gyorsabban. sztem nem erdemes venni tartalekba, sztem nem fog felfele menni az ara. persze ha neked vmi varazs-aron hozzak, akkor nyilvan erdemes.
-
feca81
aktív tag
az azerzt tenyleg durva,h olvasni se tud,es megis kap jogsit.hogy megy at kreszbol????
en nem tartom magamat nagy tudasu motorosnak,de a forgalmi nem izzasztott meg.a rutinnal is a legnehezebb a leghatso megfordulas volt.az is csak azert,mert az FZR nem arrol hires,h kis ivben forduljon.miutan a seggem ala tettek egy Gs500-ast,v mit,nem volt gond.
en szemely szerint elvegeztetnek egy pszichologiai vizsgalatot a jogsi szerzokkel.ki hogy reagalna eles helyzetekben.rogton megmutatna,ki az alkalmas a jogsira.+ az orvosi vizsgalatot szigoritanam.nem hinnem,h a 90 eves bacsi meg mindig kepes lenne minden szempontbol hibatlanul vezetni... -
ALI_G
veterán
A termosztátot azért szokás kivenni melegben, mert az is gátolja a víz áramlását még ha ki is van nyitva teljesen.
Feca, rakj bele fagyállót (a jófajta az elég drága és nem elképzelhetetlen, hogy van vmi minőség előírás külön motorokra) és ha nem drága, egy vízhűtő rendszer tisztító izét is nyomj át rajta, egye fene meg a víz követ, nehogy ilyen legyen a baj. Állítom, hogy régen sima vizet nyomtak bele, még mielőtt megvetted, az már más kérdés, hogy a vízkő okozza-e a jelenlegi esetet.
-
-
feca81
aktív tag
legszurore meg nem gondoltam.rongyot tuti nem hagytunk benne,mindig kivettuk.meg nagy rongyokat hasznalok,h meg veletlenul se adodjon ilyen problema.eleg volt,mikor a hajtokar csavarja esett be a teknobe
raadasul itt olyan kicsik az alkatreszek,h az ujjam se fer bele,nemhogy egy rongy
a lamellak kozott nagyo nszepen el lehet lanit,ki is vannak egyengetve,a huto kivul belul teljesen tiszta.esetleg meg a blokkban lehet eltomodes,a vizjaratokban.mashol elkepzelhetetlen. ha meg ott van eltomodve,akkor oly mindegy a hengerfej tomitesnek. -
ALI_G
veterán
nem kell jó kis CB750F?
most lesz rajta lánc, lánckerék csere is. Olaj,olajszűrő, légszűrő, akku tavasszal lett. Valamit az első villaszárakkal is csinált, cserélt benne valamitJa és hihetetlen de öreg létére (nyilván taknyoltak vele valamikor) csudaszép fényezés és nagyon patent.
A moci kalocsán van, a hölgyet is megnézheted egyúttal akit mutattam -
Boci_83
őstag
-
ALI_G
veterán
igen, ezeket tudom, hogy a váltás pillanatában elengedem a gázt, kuplungolással is így csinálja az ember. Na de akkor csak annyi, hogy erősebben kell felfele nyomni?Csak mert én már próbáltam és nem ment feljebb a fokozat. Lefele eszembe se jutott
De te próbáltad felfele kuplung nélkül? Hosszú távon van hatása? -
feca81
aktív tag
hat ahogy elneztem,ez a huto kapott mar sok mindent.ez a szunyoghalo nem rossz otlet,de sajna nekem ezzel hetfon kell visszamennem,szoval a kovetkezo alkalomra marad.ezt az ecsetelest meg holnap elkezdem,ma mar nincs kedvem.ne kerdezd hogyan,de felverte.magam sem ertem,de tuti olaj, a szaga es a tapintas alapjan. sajnos egy csomo lamella mar el van hajlitgatva.nem lesz egyszeru ebbol meg ertelmes hutot varazsolni.egy ket kovet tuti kapott mar...
-
feca81
aktív tag
a venti megy,es idoben kapcsol. azt mar az elejen kilottem.
szetszedtuk a vizpumpat.a lapatjai megvannak,nem mutatja meghibasodasnak jeleit. bar meglepo modon,mikor beinditottuk,h kopje a vizet,ahol megbontottuk,mindket iranybol kopte felvaltva.mintha mindket iranyba hajtana a vizet.erdekes... a csoveket,hutot atfujtam tudobol,siman atjott a levego,nem mutatja,h el lenne dugulva.ettol fuggetlenul persze kitisztitjuk,ha mar szet van szedve. kezdek kifogyni az otletekbol. arra is gondoltam,h lehet valahol nem huztuk meg normalisan a csoveket tarto bilincset,es ott mehet be levego? -
feca81
aktív tag
hat eppen ez az!!! akkor megis miert van az,h ha nincs legaramlat,felforr,ha van,akkor meg nem?
nem gyozom hangsulyzoni,ennek a motornak lelke van,es utal engem
mellesleg hazaertem.ahogy jovok haza,allandoan felhofokon van.ok.vasarhelyen kezd kicsit felkuszni,de hamar kiertem,nem volt gond.12 ezres fordulaton "szaguldoztam". egyszer csak leesik 10re a fordulat,nem gyorsul.na mondom mi van mar megint?huzok ra bogazt,durran egy mocskos nagyot.hiretelen felindulasbol egybol lekapcsoltam a motort,kuplung be.remelem nem egy szelep megint.lealltam,megneztem a vizet,semmi nem fogyott.ez eddig jo. akkor nem sult meg.visszaszerelem az idomot,beoltozom,raadom a gyujtast, kerreg a benzinpumpa,mint a bolond ora.na fasza,kifogyott a benzin.at tartalekra,poccre indul,hazajottem.kb 4 km-re voltam otthontol.rohogve haza is toltam volna akar. itthon nezem benzint,alig van benne.mi a picsa? megin elojon a 10 literes fogyasztas???? remelem csak elszamoltam vmit,mert ha nem,nem tudom mi tevo legyek...
egyre tobbet gondolkozom azon,h szetkapom alkatresznek,es eladom darabonkent... -
feca81
aktív tag
ha levegozon a tulfolyot erted,akkor semmi gond,az tiszta,ott csorog ki a viz
ez kb 10 perc utan felforralja a vizet. de ha van leghutese,nem forralja.lehet,h megy a vizszivattyu. en inkabb arragondolok,h nem megfelelo a keringetese.v ne megyeneltesen jar,v valahol dugulas van,es a szuk keresztmetszeten, nem tud olyan gyorsan aramolni a viz...
mod: hozza kell tenni,nem mindgi forralja a vizet.
mar arra is gondoltam,h a tomitesen,amit most gyartattam, nem egfelelo helyen vannak a vizaramlat lyukjai,es igy ott szukiti a keresztmetszetet. elkepeszto mik nem jutnak az ember eszebe,ha gondolkodik
-
ferkoboy
senior tag
Áh. Nem becsülöm én le őket.
Ha lenne most valami vadiuj 400as, mert valaki rájönne hogy Európában is lehetne forgalmazni, mert lehet már a 600as kategoria is felesleges a közutakra, illetőleg kezdők számára tökéletes választás pl egy kis "smkp" után...
CB400SF, vagy CBR vagy VFR... vannak szépségek 400as kategoriában.
Esetleg még kitalálnák, hogy biztositási kategoria ne 125-350ccm között legyen, hanem inkább 400-ig, esetleg GS500, CBF500 hasonló képességeit ismerve lehetne 500ccm-ig. Na akkor nem 250-esen ülnék.
Aktív témák
- Eladó/Lenovo X240 Ultrabook/I5-4300U/8GB DDR3/Win 10Pro/12,5"!!!
- LG OLED55C9 prémium TV - 140cm, 4k, 120Hz - apró vizuális hibával
- Erős Gamer / Munka PC i7-14700, RTX 3070 Ti, 32GB RAM, 1TB SSD
- Samsung Galaxy A52S 5G Dual 8/256
- AM5 Gamer PC - Ryzen 5 8400F / RX 9060 XT / A620M / 16GB vagy 32GB RAM 5600MHz / 256GB + 1TB M.2 SSD
- Akció! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3005
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 512GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest