- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Nubia Red Magic 10S Pro - újratöltve
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Most a Galaxy S25 FE megjelenésére tippelnek
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
Hirdetés
Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz
Nippon #30508 üzenetére
Fasza, megy a szopatás ezerrel.
Nem tudnék még egy olyan munkát mondani ahol ha valaki elmegy szabadságra, főleg 2 hétre, akkor ne lenne valaki aki válaszolhat helyette. Csak a rendőrség ezekszerint, bár gyanítom, hogy bármely, a bürökráciához tartozó intézményben ugyanígy lenne. -
TayRol
nagyúr
válasz
Nippon #30440 üzenetére
teljesen igazad van, nem azert mondtam. nekem eleg a 650 ccm, meg ket szemellyel is, de akkor mar kettot kell visszakapcsolni egy-egy dinamikus elozeshez. egyedul meg boven eleg. de elismerem, hogy 100 NM felett mar elvezetesebb a motorozas, nem kell a valtoval foglalkozni.
-
feca81
aktív tag
válasz
Nippon #29444 üzenetére
Hello!
nagoynnagyon felejtos ez a rendszamfelhajtosdi! kemenyen buntetnek erte.es hidd el,van olyan helyzet,amikor ne mtudsz megallni! nekem epp csak meg volt torve kozepen(nem durvan,nem felhajtva),es szoltak erte!
inkabb csinald azt,amit az egyik haverom.elektromos rendazmtablafelhajto.egy gombnyomas,es fent van -
Integra
titán
válasz
Nippon #29619 üzenetére
örülök hogy honda autókból igyekszel megmondani mi merre meddig, de hidd el, képben vagyok eléggé
mellesleg a 7gen accord angol volt eredetileg, csak visszavitték japánba, ettől függetlenül tele van szaros bosch cuccal az eu rendeletek és a beszállítói szerződések miatt.. olyan is sajnos.
egyébként a shoei csak made in japan és csak hand made. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Nippon #29619 üzenetére
ok,hogy tudsz mondani számos negativ véleményt,de mai daciák kevéssé romlanak el,mint pl a laguna,toyo évek óta lengyeleknél késziti kiskocsiukat.
az,hogy egy multi gyárat alapit,majd megszüntet,annak általában pénz az oka.elvesznek az adókedvezmények, ill felmennek a bérek.ha egy japán jól akar gyártani,akkor azt akárhol meg tudná oldani.
szerintem.de ezek ugyanolyan filozofálgatások,mint tied,és pont annyi alapjuk is van. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Nippon #29593 üzenetére
Én is ismerettségi körből jött véleményt mondtam, nem menedmondát ember...
Az arroganciára meg konkrétan azt értettem hogy más véleményét egyből "faszságnak" ítélted... úgy hogy ha nem nagy kérés a jövőben ignoráld a hozzászolásaidat irányomba,
én is hasonlóképpen fogok cselekedni... peace -
-
[Vazz]
tag
válasz
Nippon #29599 üzenetére
Amúgy teljesen feleslegesen hangzanak el itt a nagy igazságok hogy ez a sisak ilyen meg olyan, meg hogy huzatos mert versenysisak
. Nem rossz
Minden sisak minden embernél máshogy viselkedik. Fejforma, az AGV nekem is úgy nyomta a fülemet vagy 3-4ekm-ig hogy majdbefostam az út végére de aztán szépen engedett az anyag. Ugye a fejforma mindenkinél más. Aztán az se mindegy milyen motoron használod meg hogy te milyen magas vagy mert ugyanazon a motoron két nem ugyanolyan magas emberen már megin nem ugyanúgy fog viselkedni. Vagy ugyanazon az emberen két különböző motoron már megin nem ugyanúgy adja ugyanaz a sisak. Kis apróság pl.: nekem az átlátszó plexivel 100 felett a intruderen sípol a levegő, a sradon nem, meg a füst plekóval sem ugyanaz a sisak. Az meg hogy hol készül nem mindegy? Ha a románoktól jön akkor tetves vagy mi? -
Boci_83
őstag
válasz
Nippon #29596 üzenetére
Stealth van az egyik haveromnak, GP Pro a másiknak. Mindketten arra panaszkodnak hogy zajosak, és huzatosak, sőt a Stealt még fütyül is valamelyik sebesség tartományban, persze ez lehet egyedi gond is. Nekem is volt, de méretprobléma miatt eladtam anélkül hogy 1 métert is motoroztam volna benne. Ja a másik hogy nincs benne a fülnek kialakított hely és szétnyomja az ember fülét. XR-1000-el ilyen gondok nincsenek..!
Persze mindezektől függetlenül lehet hogy neked jó a fejedre, és nem zavarja a szemedet a huzat, akkor nincs gond, és tudok ellenpéldát is, egyik ismerősöm XR-1000-et cserélt GP-Pro-ra mert szerinte az a halkabb, és neki kell a levegő.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Nippon #29164 üzenetére
A sok volt a CB nek az mit jelent? Minek a határát érted el?
Nekem ezzel kapcsolatban nincs tapasztalatom. Laycsi bandiját kihozni a sodrából nem lehetett. Az R6 ot meg úgy ki lehet, mint a szél. Nagyot fékezel+motorfék, az keresztbeáll. Nagy gázt húzol festett kuplunggal az kerékreáll, vagy megy ki a segge. namost egy nehéz dög ezeket nem csinálja. Kanyarban stabilgázon semmi baja nem volt a banditnak, csak akkor hintázott, ha gázt húztál, pedig a végén egész lendületesen vettem vele a szűk kanyarokat is. Sokkal magabiztosabb érzés egy nagy döggel menni.
Hungaroringen biztos elpicsáznának a GSXR ek, dehát nem is Kamazzal járok vásárolni. Magyaránszólva különbség utcán? csakis a nagy nehéz dögök javára van. Futómű ügyileg meg mindenhogyan. Szerintem. Dehát legyen kétféle véleményünk, azé' fórum. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Nippon #29164 üzenetére
Igazság szerint Hungaroringen én a TL 1000 S el magabiztosabbnak éreztem magam, mint az R6 al. (talán mert nem az enyém volt,
) Annak puhább a rugója. De én inkább a teljesítményleadás módja miatt éreztem ezt, a nyeklés nyaklás egyáltalán nem zavart, miután megszoktam. Ez így diskurál veled.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Nippon #29153 üzenetére
láttál te már komolyabb csapatást ETZn?annál rosszabb váz kevés van szerintem.
akkor nem írnál ilyet.a lágy váznak is van csomó előnye.nem életedért harcolsz,hanem pont,hogy élvezetesebb.és minél jobban hajod,annál inkább.merev vázon a teknika kanyarodik helyetted egy idő után.mig lágy vázon a világ végéig te irányitasz,mert minden rezdülést érezni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Nippon #29146 üzenetére
Nem szőrszálhasogatás, csak nekem még Laycsi nagybandija is partner volt a csapatásban, bár hintázott, mint az istennyila. Olyan emzés volt a széles kormányával, ugyanazt tettem hát vele is, előre terheltem, amennyire tudtam, a feneke nem számìt. Az emzének igazi szar váza van, de azt sem érzem, hogy torzulna, bár a fotòkon sokszor nagysebességű kanyarokban mintha nem egy nyomvonalon haladna. Magyaràn szòlva majdhogynem tökmindegy milyen a váz, milyen puha a futómű, neked kell érezned hogyan kell megülni.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Nippon #29050 üzenetére
itt jön be,h izlés dolga.nekem a CB1.3 kockaidommal,meg a ZRX kockaidommal a két legszebb csupasz motor.bandit nekem annyira nem tetszik,pláne a fejidomos.
CBvel mentem,azóta érzem,hogy felnőtt fejjel ilyesmi kéne.ZRXel nem mentem,mert senki havernak nincs,elég ritka.viszont pl a hátsó villája nem azt sejteti,hogy tré lenne.pár éves tesztek sem irják róla,hogy végzetesen elavult lenne.
tényleg lehet szeretni a hárlit is.úgy ültem fel én is a street rod-ra,hogy miez a fos,és úgy szálltam le róla, egyből leültem a blokk mellé csodálkozni.pedig teknikailag,sem sebességben egyáltalán nem aduász.
-
DigitXT
félisten
válasz
Nippon #28976 üzenetére
Én 4T 125-össel járok, szintén kb. 90 kg*: jól megy.
(Azért a 4T 50-es bérrobi után egészen más feeling...)
Mondjuk egy 2T 50-es valahol a kettő között lehet erőben.Amúgy én is a rendszámon gondolkodok: nem kevés
pénzmag lenne megcsináltatni (főleg a regadó miatt),
aztán utána is több a biztosítás, meg minden... Most
(egyelőre) 50-esként használom: ahol vettem, mondták,
hogy meg lehet csinálni a rendszámot: papírjai vannak.
(Amikor vettem, akkor még külföldön voltak, vagy mi...)*Szerk: mármint én, a moci valami 130. Ahhoz képest
nem kevés, hogy csak 125-ös. Viszont a csomagtartó
marhajó rajta, belefér a kabátom, meg a ForceField L2.(Önmagában a sisak is "belepasszírozható", viszont akkor
a másik kettő nem nyert: inkább azt viszem kézben... Max.
dobozt lehet még rátenni a sisaknak, bár otthon elég szűk
helyre kell vele beállnom, az meg talán ott akadályozna.)
-
válasz
Nippon #28976 üzenetére
A Runner para, ismerik a rendorok. Altalaban viszont nem lesz gondod, amig mondjuk nem kerulsz baleseti helyzetbe. Meg ha nem is te vagy a hibas, egybol beideznek buncselekmeny miatt, ugyanis
- adot csaltal
- okiratot hamisitottal
- rendszam nelkul hasznaltal rendszamkoteles jarmuvetSatobbi. En sokat gondolkoztam ezen, mielott megvettem a robogomat ket eve, es vegul 50-es mellett dontottem (nem volt jogsim). A helyedben rendszamosat vennek, elso korben dragabb, viszont utana mindegy (en eleg gatlastalanul buszsavozok, meg ilyesmi, sosem volt gondom).
-
válasz
Nippon #28968 üzenetére
Nekem van egy 50-esem, 2004-es. Alapvetoen Minarelli es Yamaha blokkokkal gyartottak oket, nekem Yamaha van, eddig megolhetetlennek tunik.
A negyutemu 50-es az felejtos, erotlen. A ketutemuek rendben vannak, valos 55-60 kmph-t elmennek. Viszont a ketutemuek tobbet esznek - mivel huzni kell nekik, hogy tudd tartani a forgalom ritmusat, ezert 3.5 l korul tankolsz bele szazankent, plusz az olaj. Benzinen valtos, 125 ccm-es negyutemuekkel lehet legjobban sporolni, pl. Honda Innova (2-2.4 l-es fogyasztas).
-
Integra
titán
válasz
Nippon #28647 üzenetére
miért jobb balesetnél a hagyományos villa? másképp terheli a villanyakat?
mi a baj a hátsó duplarugós taggal? rohadt cool, macsós, nekem nagyon begyere
talán a súlyából kéne faragni valamit, de az csak úgy lenne lehetséges, hogy alu hídváz.. akkor viszont már tuti hogy egyenbringa lesz belőle..
vagy netán valami dukáti szerű acél térhálócső szerkezet, de gyanítom azzal ordas széles lenne.. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Nippon #28610 üzenetére
alapvetően valamit nem értek.nem csak akkor kapcsol az ABS,amikor már megcsúszik?
mert első kereket a hirtelen fékezésen kivül megcsúsztatni sportmotoron sztem elég necces.robin persze minden napos,de az F4 sosem blokkolt még.
nem az ABS mellett vok,csak egy CBFen kivül nem próbálgattam sosem ABSt,ott is csak keveset. -
Integra
titán
válasz
Nippon #28615 üzenetére
kíváncsi vagyok, végülis ha ugyanabban az árban jön és időben, akkor talán megfontolandó.
de ha nagyon nagy változtatások lesznek és inkább generáció váltás, akkor tárgytalan, mert még a németeknél is horror összeg lesz, de akkor meg legalább a 09-es raktáron levőket jobb árért lehet megkapni. egyedül motorozom úgyis, engem a 186kg nem zavaregyébként, az alapján amit mondtál, gyanítom a fejidom, kisebb, divatosabb, és jóval kevésbé praktikus lesz, valszeg első fordított villa, de nem radiális fékkel, meg a fényezés, oszt csá. nem hiszem, hogy euro4-re faragják át a motort. meg a dupla kipuffban sem hiszek. ami azért kár
tesztmotor reménytelen eset, mi is próbáltunk könyörögni a hh-tól, helyette kaptunk mindig minden mást, vagy éppen autót, de nagy cb-t nem..
még tesztkaravánban se volt soha, nem is értem..
-
-
Integra
titán
válasz
Nippon #27891 üzenetére
és akkor hova szarjak?
teljesen up2date motor, és valóban, dolgozzanak a japók is. ha nem teszik, kevesebbet fognak eladni. hol van itt a baj?
majd a honda is biztos változtatni fog a kipörgésgátlójával etc, azért gp-ből van nekik, valszeg jóval komolyabb is mint a bmw-nek..
azzal, hogy versenyeznek, az utca embere csak jól jár. -
Integra
titán
válasz
Nippon #27882 üzenetére
az a baj, hogy nem vagy képes kilépni egy pillanatra sem a saját realitásodból
ami nem baj, csak így meg szélmalomharcolsz.
azt, hogy a bmw rendszere mit és hogy csinál pontosan, jelenleg nem tudni. de ha te pontos és részletes leírást találtál, belinkelhetnéd, mert engem érdekel.
gyanítom hogy a honda rr c-abs rendszere nem ugyanolyan mint a bmw rr rendszere.és ne haragudj, de azt pedig egyenesen ordas nagy blődlinek tartom, hogy aki abs-es motort használ, az nem tanult meg, vagy nem tud motorozni. nem az abs-en múlik, hanem azon, hogy van e benne alázat a motorozás és a tanulni vágyás iránt.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Nippon #27874 üzenetére
sztem elég radikálisan állsz ehhez az ABS témához,
aki úgy érzi hogy hasznára válhat a dolog(márpedig sztem minden nem napi szinten használónak jól jöhet) és megteheti, az vegyen csak hozzá... nem hiszem hogy attól nem fog rendesen megtanulni motorozni, az ABS meg amúgy is csak akkor működik ha muszáj...
egy CB 1.3 meg miért csapna földhöz bárkit is
olyan könnyű vele motorozni mint egy rollerral... -
Integra
titán
válasz
Nippon #27876 üzenetére
hejj, leírtam már párszor miért szerelték fel abs-sel..
mert a piackutatásuk szerint kell rá, a megvásárolt sportmotorok 5%-át viszik csak pályára, a többi 95% pedig az életében nem lát versenypályát, csak közutakon használják. ez amerikai felmérés. és a honda a safety first-ből nem nagyon fog engedni. és azért is csinálták, mert ennek nagyon nagy a reklám értéke. nem feltétlenül a te igényeidre hajtanak, mert te nem tartozol a 95%-ba, ergo te nem hozol igazi pénzt nekik. és amíg opcionális egy ilyen történet, vagy pedig kikapcsolható, addíg baj sincsen vele, mert mindenki megtalálja a magának valót.cb1300s-nél már széria a c-abs, én is ilyet fogok venni, a csupasz sc1300-on azt hiszem talán még opcionális, de lehet, hogy a 2008-as gyártási évtől már azokon is széria. 2008-tól kapni az átdolgozott (villaszög, tengelytáv, ecu, euro3 etc) nagy cb-t.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Nippon #27024 üzenetére
S.
Ezt a sztereotípiát azért nem értem, mert egy sornégy jóval előbb vág földhöz, mint egy V2. Ott hirtelen jön a lóerő, a V2 nél kiszámíthatóbb minden. Egyáltalán nem gonosz. Nyeklett-nyaklott, de ez így diskurál az emberrel. Az R6 on túl gyorsan történik minden. Emeli az elejét, szitál a kormány, bármit csinálsz, főleg egyenesben, meg kanyarból kifelé. Túlzottan elkönnyül az eleje, nem győzöl a tankon ülni, terhelni. De a TL nél csak megy alattad a motor ide-oda, de érzed, hogy hol vagy. Legalábbis én így éreztem.
mod: azt hozzátenném, hogy mindkét TL amivel mentem vágottslickkel volt szerelve.
Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nincs kill switch az NVIDIA chipekben
- TCL LCD és LED TV-k
- Google Pixel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Androidos tablet topic
- Programozás topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple MacBook
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad Yoga 2in1 Touch Laptop! AMD Ryzen 7 PRO 7730U / 16GB 3200MHz / 256GB NVMe
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3147
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3146
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3145
- Nitro ANV15-52 15.6" FHD IPS i9-13900H RTX 5050 MaxQ 32GB 1TB NVMe gar
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i7-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 512GB FHD 144Hz
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- 512 GB-os PCIe 4.0-as M2 SSD-k garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest