- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- iPhone topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- BlitzWolf termékek topicja
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Yettel topik
- Ilyen a Huawei Watch 5 és új érzékelője
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
Aktív témák
-
Integra
titán
ha tovább tartózkodsz 180 napnál az adott országban úgy, ohgy bejelentett lakcimed van, bejelentett állással (ok-okozat, szóval összefügg minden mindennel), akkor köteles vagy átjelenteni a gépjárművet az adott országba. nekem se kellett volna az autóm átjelenteni, megtettem, mert nem akartam véletlen sem a bokám megütni egy ilyen piszlicsáré dolgon. a motor viszont már más kérdés, az éves 1000 euros biztositásával...
-
-
bajnokpityu
félisten
bocsi, teljesen jogos.megnézem a t9 szótárban.
én nem sírok a kuplung miatt, de aki járt már robival is motorral is bpn, az tudja melyik a kevéssé fárasztó, és hatékony.
f4 en mindig a kuplung miatt fáradtam el. gyurhatok rá akarmennyit. az ezresen nem hidraulikus a kuplung?
-
bajnokpityu
félisten
na hát akkor itt a megoldás...
nem kell tépni,mint ökre
ha cibálom,persze F4 is tépi a gumit,de miért tenném?már épp kezdtem volna hülyén érezni magamat,h biztos bennem van a hiba
ago tuti jól behangolta,nem ma kezdte a tuningot.de pl a folytószelepet injektoron a szervizek tök fölöslegesnek találják.
-
doc
nagyúr
mint VFR-tulaj (igaz nem 800 Vtec, hanem 750-es karbis), alapvetoen egyet kell hogy ertsek, varosban nem igazan elmeny a VFR, a V4 miatt 3000-3500 fordulatszam alatt kvazi hasznalhatatlan, eleg nehez volt az elejen megszokni, igy parezer km utan mar egesz jol megy a varosi kozlekedes is, de teny hogy orszaguton erzi jol magat, oda viszont tokeletes valasztas
a sulya (az enyem teletankkal tobb mint 230 kg) egy minimalis (20-30 km/h) tempo elerese utan nem erzodik, nagyon lassu, szuk forduloknal viszont figyelni kell
pl. nalunk a tesco-parkoloba egy eleg szuk hajtukanyarral lehet bejutni, raadasul az egesz feher aszfaltbol van, na ott nem egyszer ereztem, hogy 'becsuklik' ala az elso kerek, csuszik, szoval az ugy nem jo
orszaguton viszont egy teljesen mas motort kap az ember, ahogy irod, gyakorlatilag barmilyen tempo mellett tokeletesen stabil, mintha sinen huznakde varosi ide-oda kozlekedesre, araszolgatasra inkabb az elozoleg kiszemelt CBR 600 F-et vennem
-
.mf
veterán
Csak pár órát? Megyek oda dolgozni
Pont ma számoltam, hogy júliusban:
- összesen másfél hetem lett volna motorozni (6.-án kaptam vissza szervizből, 18.-án csúsztam), de munka mellett csak két hétvégén mentem el tekeregni, s ment bele 1000 km
- a hónapban volt 21 munkanap, ebből 3-at szabin, 7-et betegszabin töltöttem, tehát elvileg csak két hetet töltöttem munkával. Ehhez képest kerek +1 hétnyi túlórám van -- na ezért nem pörögnek a kilik a motorba... -
Integra
titán
-
DigitXT
félisten
Jaja... El is csúsztam egyszer, amikor a nagy melegre való tekintettel
(és arra, hogy csak Barátnőmet kísértem el biciklizni) éppen nem volt
rajtam a kabát: le is nyúztam szépen a könyököm. (Szerencsére más
baj nem lett a dologból, tényleg elég ártatlan elcsúszás volt.) Mondjuk
hiába óvatos az ember, meg csak a sarki közérthez ugrik le, akkor is
elkaszálhatja valami barom autós az első mellékutcából kiugorva...Btw. kesztyűben jobban érzem a fékkarokat (simán más a fogása),
szóval már csak azért is jobban szeretek beöltözve menni. Viszont
a lábvédelmet hajlamos vagyok elhanyagolni: jó időben nem nagyon
szoktam a csizmát felvenni, és általában csak farmerban vagyok.
Bár tény, hogy más a "robogózás" városban (általában nem túl nagy
tempóval, max. 60-70), meg pl. az országúti "nagymotorozás" (nem
beszélve a pályázásról): azért egy túrára nyilván nem indulnék el full
felszerelés nélkül. De nálam nem a szórakozás része a motorozás,
hanem a közlekedésé: reggel céghez be, délután cégtől haza.Sz*r időben mondjuk fullos a szerelésem, nadrággal és csizmával,
már csak a nagyobb kockázat miatt is, meg persze ezek a cuccok
vízállóak, ellentétben mondjuk egy mezei farmernadrággal... Hiába
veszem fel rá a térdvédőket, attól csak védeni fog úgy-ahogy, de ha
úgy szakad az eső, mint ma, úgy átázik 1 perc alatt. (Mondjuk ma
éppen kocsival kellett mennem: hát elég "durva" volt a forgalom...
Ami motorral lett volna vagy ~2 perc, így simán ~20 percig tartott.)
-
Integra
titán
jaaa, hogy a csavar... pffffff baszki, a világ legdrágább csavarja lesz
amúgy ilyet bejátszottam én is idén, csak az autómmal, a hűtőfolyadék leeresztő csavar tömítő gyűrűje öregedett el, és csöpögött. persze a legdurvább undorítóbb téli időszakban. 10 euróba került a hűtőfolyadék és a munkadíj. a gumigyűrű talán 1 euro volt... -
Integra
titán
nem, akkor ne kockáztass, és bp-en még olcsóbb is a történet jóval.
hívd fel a honda dream-et, Leo-t kérd és beszéld meg vele, hogy mit szeretnél.
mindenképpen minél hamarabb hívd, mert rohadtul tele van a pali munkával, ő a legjobb..
de szerintem ha feltöltöd olajjal, és felrobogsz bp-re, semmi baja nem lesz. hiszen ha felviszed trailerrel, szerinted mit csinál majd a Leo vele? feltölti olajjal
de ha felhívod, meséld el neki, és kérd ki a véleményét, hogy így felmotorozhatsz vele e bp-re. az a 45 rugó horror. a 4 liter csúcs motul olaj is 15ezerben megáll. -
Integra
titán
elsőre azt mondanám, hogy nem volt rendesen nyomaték kulccsal az előírt erővel meghúzva. annak a sziklás hegységben sem szabad kiesnie.
hatalmas mázlid van, eltudom képzelni, hogy mikor megláttad és eszedbe jutott mekkora ordas nagyot eshettél volna, hogy lefőtt a kávé..
szerencsére minden okés, nagy lecke nem csak neked, de nekünk is.ha tudsz, akkor visszafelé gyere felém. hátha eltudunk ugrani sylt-re
-
Integra
titán
szerezzél be de sürgősen egy olyan nyomásmérőt, mint amit én is vettem, iszonyú jó!!
én is most értem haza, igaz csak hannoverből, betoltam a motort a garázsba és leszakadt az eső. még gondolkodtam is rajta, hogy körülnézek a városban esetleg, de szerencsére lusta voltam és kezd mindjárt az első focimeccs..sikerült az eddigi 5.8-as átlagom most hétvégén feltornászni 6.3-ra
hihetetlenül jól fogyaszt az rr ahhoz képest, hogy megyek vele, csak ámulok-bámulok. ahogy olvasom a német motoros újságokat, a fireblade is hozza a hondától elvárt adatokat ezen a téren is. nem rossz.ja és vicces, tucatszámra jönnek ki az s1000rr vs japó tesztek és a németek írják, hogy utcán még mindig a blade az etalon, és amit pályán veszít, az annyira minimális, hogy vérprofinak kell lenni hozzá, hogy valaki kimotorozza. nagyon érdekes ahogy az s1000rr-ről gondolkodnak amúgy, nagyon meglepődtem rajta..
-
alvaro
senior tag
Guminyomásra vigyázz, a GV250-nel mi is úgy kezdtük, hogy csúsztunk egyet decemberben, 6 fok, vizes út, mindjárt a vétel napján. Aztán mikor megnéztem a nyomást, bizony kiderült, hogy köszönőviszonyban sincs azzal, amennyinek lennie kéne.
Meg tavalyelőtt a szilveszteri guruláskor is zakózott egy srác a túl "lapos" gumi miatt.
Magam részéről meg inkább túlfújom kicsit, ami csak a kezem ügyébe kerül, abból még nem volt baj -
ALI_G
veterán
Köszi mindenkinek, kicsit lemaradtam itt, most aklimatizálódom, hogy az élet szar
Ezt a hétvégét még alkohol társaságában töltöm, de a motor már Szegeden van.Három dolgot szeretnék elérni a nyáron:
1. elmenni a suzuki két napos oktatására.
2. sokat pályázni, idén akár Hungaroring nyílt nap, de Euroring mindenképp.
3. ha nem lesz ilyet retkes meleg, akkor egy túra a csapattal, egy értelmes útvonalon, ami nehéz, lévén szar aszfalt van mindenhol.Eger - Gyöngyös most milyen, korábban írta boci hogy majdnem elnyalt arra felé. Gondolom kevesebben nem lettek.
Eger - Répáshuta utat szétbaszták már?
A nyáron lesz valami értelmes motorozással kapcsolatos esemény amire megy innen valaki?
-
runner 125
nagyúr
Eh.. pont a végén írtam, h nem vagyok minta.
Vidéken -Szhelyen- el lehet döcögni 50-60-nal városban, de itt Bp.-n kizárt. Látom a motorosokat h mennek... Mellesleg eleve az egész forgalom nagyobb tempót diktál...
Oktogon-Andrássyn megfordulok napi szinten többször, speedek lámpától-lámpáig 1-esben tiltásig".. -
runner 125
nagyúr
Valóban nem rossz ez a Triumph, amolyan idomos Fazer itt is-ott is megemelve.
(#35753) .mf
..őő, egy 10-12 éves sportmotortól kicsi eséllyel lehet elvárni, h eredeti fényezése legyen.
Illetve ez esetben egy import motorról van szó, amit valaki valamiért olcsó pénzért behozott kintről.(#35755) emvy
Úgy gondolom én is, ahogy Djuree mondja.
Félre értés ne essék, nem vagyok kocamotoros, aki az útpadkán megy betartva minden szabályt.. Ha szabad a terep, én is szeretem húzni, de azért a város 120-szal kicsit sokkolt.
-
Djuree
félisten
ilyen baromságot ne mondj már te is, teljesen mind1. ha kifordul eléd egy autó, 120-al te meg nem álsz. vagy ha kilép eléd egy gyalogos? 50-el mész sokkal jobb esélyeid vannak elkerülni a szart. nem arról van itt szó, nem azért ne menj 120-al mert 50 a korlátozás, hanem mert saját magadra és másra is veszélyes vagy
szomorú hogy ezt nekem kell magyarázniezért van annyi baleset a motorosokkal mert a többség valószínű úgy gondolkozik mint te....
most majd biztos jön mindenki letámadni, hogy így meg úgy ne beszéljek mert nincs tapasztalatom 200 fölötti sebességnél, ezt azt hiszem tapasztalat nélkül is belátja az ember...legalábbis egy része... -
TayRol
nagyúr
ahh, ra se rants, bosszankodik az ember, de a lenyeg, hogy neked ne essen bajod.
ma hasznat vettem a motoros tanfolyamon gyakorolt kikerulesnek, igaz kocsival. kiugrott 2 oz elem olyan 95km/h-nal, es egesz jol kezeltem a dolgot, senkinek nem esett bantodasa. az elso meg atment elottem, a masodik kijott, kikerultem, megijedt es visszament. szoval csak ovatosan, motorral jobban megizzadtam volna.
-
-
Integra
titán
most értem haza, istenkirály volt
mondjuk most este 150 km autópálya már fagyós volt, de összeakadtam egy sls-sel meg egy f430 spiderrel, úgyhogy hamar hazaértem
olyan helyeken jártam, elhinni is nehéz, hogy ilyen létezik, ez paradicsom, egyes útszakaszok olyanok voltak mint az isle of man, csak ezerszer durvább.. jobbra tenger, balra tenger, dűnék között vezet az első osztályú aszfalt, és akkor rárántod és megnyúlik minden, és a felezővonal egy folyamatos csíkká válik és nem hiszed el, hogy ilyen létezik, nem akarod abbahagyni, annyira varázslatos, annyira más világ.. asszem sokat megyek még ide vissza -
Integra
titán
jaja, csak még nem tartunk ott, évtizedek kellenek.
majd egy nap.
nálam meg nem tudnak a sorok között előremenni, látom rajtuk, hogy technikailag képtelenek rá. állnak a sorban a dízelek mögött és nyelik a finomport... igaz, itt nem is engedélyezett az előre haladás meg a busz sáv. idióták ezek a németek is valahol, vannak dolgaik, amik elképesztően hajtépősek. ez egy ilyen.
ja meg ilyenek, autópályán nem kötelező a tompított fény használat, ha jó idő van, eszem megáll. közben meg no speed limit, hát lol, komolyan..
mondjuk aki 200 felett utazik, azok még a refit is rákapcsolják, biztos ami biztos, így jelzik a nagy sebességet. én is refivel járok legbelül, de ha kijövök középsőbe, refi azonnal le, csak a tompított.nekem ebből a videóból a buszos holttér volt a legfontosabb, hogy van egy pillanat amikor semmit sem látnak. jobbról eszemben nincsen elmenni.
ja meg, hogy 90%-ban robogósokkal van baj. amit megértek -
Integra
titán
használj poweball-t, kettlebellezz, erősítsd meg a csuklód. érdemes.
nekem az tűnt fel, hogy mennyire nem zavar már az rr "mingyá'átesekakormányon" feelingje és a csuklóm is bírja, sokszor már fel se tűnik. meg persze egyre jobban szorítom ösztönösen lábbal a motort és vagyok felsőtestben, karban és csuklóban lazább.
de kifejezetten a csuklóedzés nagyon sokat számít. -
Integra
titán
én meg akarok keményen tanulni, úgyhogy következő lépcsőnek tökéletes.
nagyon frankó tréningek vannak a nürburgringen, hamarosan foglalom is magamnak.
és a dirtbike-ot is megfogom csinálni. addíg soha nem fogok jól motorzni, amíg nem tanulom meg a gázt rendesen kezelni és csúsztatni.
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kiemelkedően csendes ASUS VGA jött a Noctua közreműködésével
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új HP VICTUS Gamer Tervező Laptop 15,6" -30% Bivaly i5-12500H 12Mag 16/512 RTX 4050 4GB FHD 144Hz
- FBT - 5x VIVE Tracker 3.0 + 3x SteamVR Base Station 2.0 Komplett csomag
- AMD Ryzen 9 7950X/Radeon 9070XT 16GB/32GB DDR5 RAM/1TB SSD konfig eladó
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 2600 / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 512 SSD
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 4000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest