- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
senior tag
válasz
Chereiose #85470 üzenetére
Szia, egyébként 50-ig jól gyorsul? Ezeknek mindig ez a legfőbb problémája szerintem. Ide a fővárosba - ahogy számtalanszor beszéltük is - kicsit alulmotorizált.
Nekem pl. a külvárosból befele jövet 2 hely is van, ahol tuti 60-70 az átlagtempó. Ha beállok középre, feltartom a sort, ha lehúzódok, veszélyesen előznek meg.Egyébként csatlakozom az előttem szólokhoz, szerintem várj vele nyugodtan. Én már 3 hónapja árulom ugyanúgy az elektromos bicajomat, és még csak 1 megkérdezés sem jött rá, pedig én is már 70%-os áron adnám a 4 hónapos bringát. ;-)
-
Rivaul
addikt
válasz
Chereiose #85464 üzenetére
4t nem ismerem de 2t esetén a kipufogóban van egy lemez. Vagy a varioba egy plusz alátét. Esetleg cdi? De nem hiszem. Az ilyen szöveggel érkezőket én azonnal mellőzöm mert hülyének akarnak nézni
Le akarná alkudni 220-ig, holnap meg látnád 320-ért meghirdetve
Nekem volt aki úgy hívott hogy utánfutót lell bérelnie szóval azt a 15 ezret engedjem el látatlanban. Mondtam, ok akkor ne gyere... Még is jött 2 nap múlva. Mondom jó kis futó. Erre magáról megfeledkezve mondja hogy jah, jó áron vette még tavaly, ha érdekel eladó
Mondanom sem kell, egy forintot nem engedtem bár hogy próbálkozott. Akkor barátom haza mész ha nem tetszik...
-
perge666
veterán
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Chereiose #85453 üzenetére
Nincs tularazva szerintem, illetve olyan nagy bajt a hirdetessel se latok. Gyarkolatilag az uj ar feleert van a 3 eves robogo. Esetleg csinalhatnal olyan kepeket rola, ahol kevesbe "zsufolt" kornyezetben van, tehat utcan vagy valami olyan helyen ahol keves vizualisan zavaro dolog van a hatterben, akkor jobban mutat.
En a helyedben nyugodtan varnek es nem vinnem lejjebb az arat -
nod1
csendes tag
válasz
Chereiose #85041 üzenetére
Na, ha szimpi, akkor jó lesz. MOndjuk azért a tipikus nepperdumát belengették, de hihető a sztori. 8 kiló körül vannakmost akciósan az új Libertyk, amik kb. hasonló teljesítmény szinten mozognak, szóval ha innen nézed, akkor tényleg nulla közeli bukóval ki tudsz majd szállni belőle, főleg ha mg szezon vége előtt áruba bocsjátod.
Nálam volt egy ugyanilyen ZIP tavaly csak 2T-ben. Én szerettem egyébként, kicsi, agilis. Mondjuk az 2T volt. De 50-55-el elketyeg alattad majd ez is.
20 ezer elég komoly pénz egy fél órás munkára, amiben már a kézmosás is benne van. Kegyetlen árak vannak.
És a csiligelés az önindító bendix lehetett, az szokott lenni, aminek nem árt egy kis takarítás, és vékony olajfilm. Ha kéred a szervizet, mondd, hogy vegyék le a deknit, és csinálják meg. -
Chereiose
addikt
válasz
Chereiose #85048 üzenetére
Na elmentem adtam egy foglalót, nincs visszaút
Csütörtök/péntek megyek érte. Remélem nem valami szarba nyúltam bele, ha nem akkor egész jó vétel ez mert ennyit megért és később is eladható. Ide 2-3 km-ereket mászkálni jó lesz ez, kulturált csendes.
Még majd a biztosítást megkötöm rá ha elhozom.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Chereiose #85046 üzenetére
Mindenkepp nem artana egy olajcsere,(legszuro tisztitas/csere), csak hogy legyel tisztaban az allapotaval, mikor lett rendberakva.
Az ismeros szerelokkel beszelgetve lassan legolcsobb helyeken is 12-15k-tol indul a szamlas oradij a motorszervizre...ha meg ehhez hozzaadom az olajat/egyeb dolgokat is, akkor arban van, attol fuggoen nekik mennyi a konkret oradijuk.
-
-
Chereiose
addikt
válasz
Chereiose #85030 üzenetére
Megnéztem gyorsan ezt a Zipet, mentem vele 1 utcányit is, nem találtam rajta hibát, meggyőző. Egy furcsa volt a 2. indításnál mintha lánc zaját hallottam volna indításnál (már ha az van benne, és lehet normális jelenség).Árból nem engednek, a leszervizelése 20 ezer ft lenne, nem tudom azt kérjem-e; nem tudni olaj mikor volt benne cserélve. Fékek jól fogtak amúgy, gumi sincs szétkopva ránézésre, bár azok dot alapján 2017-esek, nem tudom akkor a motor hogy 2019-es?
Csávó szerint ez tavasszal elmenne többért is és a kollégája szerinte alul árazta, hát nem tudom. Elvileg ott náluk vették újonnan és most számolta be egy bácsikától vissza, vett egy libertyt. Szerintetek megvegyem?
-
Rivaul
addikt
válasz
Chereiose #85030 üzenetére
Ha ésszel mész, akkor semennyire nem veszélyes. Én az szakadó esős napok kivételével egy napra ye tettem le a motort. Tegnap, ma, minden nap azzal járok dolgozni. 3 műszak miatt pedig teljesen változatos időkben pl hajnalba, éjjel. Nem kell nyakalni és bedőlni a kanyarba. Reggelre meg már szárazak is az utak.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Chereiose #85027 üzenetére
A mostani hasznalt kinalathoz es arakhoz kepest szerintem jo arban van. Gyakorlatilag ilyenkor erdemes nezelodni es megcsipni egy ket hasonlo vetelt, mert ahogy jon a jobb ido, lesz tobb hasznalt robogo, de rendszerint dragabban es olyankor mar azert elkapkodjak a jokat.
En mindig vagy szezon vegen, oktober/november kornyeken vagy ilyenkor februar/marciusban veszek motort.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Chereiose #85024 üzenetére
Annyit tudok a kereskedesrol, hogy ok a hasznalt motorokkal nem nagyon kokanyolnak. Nekik az uj motor eladasa a biznisz, ugyhogy rendszerint amennyiert beszamoljak a regi motort az ujba, arra radobnak 50-60k-t es hirdetik meg eladasra.
Szoval torott motor max ugy lehet, hogy aki beszamittatta az kokanyolta ossze es beadta naluk masik motorba beszamitva.En is toluk vettem uj motort, a regimet beszamoltak, radobtak 50k-t(ha jol remlik kb ennyit) es ugy arultak, el is ment aranylag hamar toluk.
Amugy ha fenyezni kellett volna a feher idomokat a robogon valami nagyobb serules miatt, akkor ott a tobbi gyari anyagaban fekete idom is kapott volna rendesen(plusz kormany/dekni/egyeb, attol fugg hogy fektetik), igy keprol az pedig hibatlannak nez ki.
Azt is erdemes nezni, hogy ez a Zip 2019-ben valoszinuleg nem 780k-ba kerult mint most, szerintem inkabb 600-hoz lehetett kozelebb az uj ara. Van az a fajta ember aki nem akar az alkudozokkal meg eladassal bajlodni, neki annyiert is megeri beszamitani amennyit mondanak neki mikor elmegy uj motort venni.
-
-
nod1
csendes tag
-
Chereiose
addikt
válasz
Chereiose #85015 üzenetére
Mondjuk gondolkodom rajta, hogy miért lehet ilyen olcsó, ahhoz képest, hogy van fent egy 2018-as Zip is, azt is 450k ért árulják.
Találtam a boltról egy ilyen régebbi értékelést googlen: "Óvatosan velük! Vettem tőlük egy 2016-os Primavera-t (2018-ban) elvileg "márkakereskedés" de utólag kiderült, hogy törött volt a motor, újra volt fényezve és cserélve volt az órája, valamint tele volt 2013-as alkatrészekkel. Így az újszerű, 2 éves motor inkább komoly tanulópénz volt, hogy nem szabad hinni semmilyen gépjárműkereskedőnek."
Szóval ebben is lehet valami, hogy nyilván ők tudnak cserélgetni ezt azt ott, ami alapján nem tűnik fel, hogy esetleg valami szarrá tört darab lehetett, én meg nem értek hozzá, hogy erre rá jöjjek. Nyilván ez csak 1 darab értékelés, a többi az egész jó, de el tudom képzelni róluk is, hogy simán átverjenek. -
-
RJ45
tag
válasz
Chereiose #84936 üzenetére
Ha úgy veszed az az 50 rongy az munkadíjra bőven elég. Így vagy semmi nem lesz, vagy ha lesz is valami úgy sem neked kell szerelni, mert lesz rá pénzed.
Alkatrészek meg... párezres tétel a minden is. Olyan nagy zakóba azért nem lehet belefutni egy gyári robogónál hála az égnek. Az apróságokat meg kicserélik neked, amit kell, kész. Ez nem autó. Itt ötezer egy alkatrész nem ötven.
A tuningolt motorokat kerüld el. Full gyárit vegyél.
Én megkérném az eladót, hogy ne indítsa be mielőtt odaérek.
Amikor odaérek megfogom a kipufogó tövét, ha nem hideg jövök is el. Ha szavatartó, normális az eladó hidegen beindítod, ha 2T hagyod pöfögni egy kicsit, mész vele egy kört. Megnyomkodod stb. Érted ugyanez fog történni másnap otthon is.
Mondanám, hogy vedd olyan kereskedőtől, akinek műhelye is van, hogy vissza tudd vinni oda javításra, ha lesz vele valami, de ha látja rajtad, hogy nem vágod azért nincs értelme, mert csak duplán ver át. Az árban már átver 50k-val a semmire, visszaviszed megint levesz. -
TaaT
nagyúr
válasz
Chereiose #84936 üzenetére
Sziasztok!
Tavaly ősszel volt egy ráfutásos balesetem, magyarán felkenődtem egy Touareg hátuljára amikor besoroltam mögé, az meg közben vészfékezett. A mocinak (Malaguti Ciak Master 150) nem lett nagy baja, kicsit behajlott az első teleszkóp. Az egyenesfutással nincs gond, de fékezéskor felváltva húz a kormány jobbra-balra, elég erősen. Mivel jött a tél nem foglalkoztam vele, leraktam a motort. De nem soká jön a szezon, kéne valamit vele kezteni. Egy teleszkópcsere megoldaná a problémát? -
RJ45
tag
válasz
Chereiose #84933 üzenetére
Én csak szintetikus Repsol 2T robesz olajat használok. Semmit mást, nem variálom, de mindig tele van az olaj tartály, erre az egyre odafigyelek. Ha valakinek van garázsa, csak nyáron használ egy japán motort és csak erre az egyre odafigyel, hogy jó olaj legyen benne attól már meg lehet venni egy ilyen motort. Úgy értem, ha az egy belpiacos vas, ami konténerben jött fiatalon és nem egy tini akart vele ugratni meg farolni minden nap azóta itthon, akkor önmagában most az, hogy egy szezonban ment valaki 500km-1000km között a városban nyáron, aztán eltette egy garázsba... így egy ilyen motornál nem számít akkorát egy-két év ide-oda életkorban.
A kereskedő az beindítja, megy vele egy próbakört. Ha a hangja jó és jól is húz azt a motort nem fogják ott szétszedni, de még az ülést sem fogják levenni. Mert nem csinál magának rezsiköltséget azért, hogy neked értéket növeljen. Nem fizet erre alkalmazottat. Ez mese. Lemossa. Lefújja az ülést szilikonnal, hogy csillogjon. Ennyit csinál. Nem moralizál azon, hogy egy kirepedezett szívócsonkot kicseréljen e neked eladás előtt, mert ha nem szív még falsot nem is tud róla. Én egy szavát sem hiszem el egyiknek se, neked sem javaslom. Ha háztól veszed látod a tulajt. Felnézel a garázsban a polcra ott lesz az olaj doboza, mert mindenkinek ott van. Ha meg nem szimpi a tag nem veszed meg azt kész.#84934Rivaul
Aki kompressziót mér, annak nincs szüksége tanácsokra az tuti. -
RJ45
tag
válasz
Chereiose #84931 üzenetére
Minél közelebb vagy a konténerhez annál jobb.. Konténerben jön be egyszerre sok. Neppertől is veheted, ugyanúgy hozzá sem nyúl, kamu hogy felújított, de ezeket nem is kell felújítani, ha csak mennek vele normálisan.
Kint sokkal hétköznapibb dolog, hogy felnőtt ember egy robesszel jár be a munkahelyre. Gyári fojtással elpusztíthatatlan.
Annyira , hogy szerintem itthon a tinik meg a futárok levetett cuccait már nehezebb kikerülni, mint egy konténerből rosszat kifogni. Túl fiatalon cserélik ott le ezeket. Nem azért adja el, mert rossz, hanem mert volt egy facelift. Ciki, ha látszik, hogy még az idősebb kiadáson ül, mert amúgy simán lehet osztályvezető. Ott motorral járni még nem ciki, de nézik mennyi idős.
Ezeknek a lelkéhez nem kell nyúlni az import után még jó darabig, a többi meg filléres.
Lehet röhögni fogsz de én a külső gumi kora alapján döntenék a helyedben két import Yamaha között, mert az már simán a legnagyobb tételek között van, ha gumit kell cserélniSzóval ha "felújított" dumával adja drágábban, akkor jól nézd meg gumit meg a fékbetétet, mert neppernél kb. az a valós "felújítás" amit ránézésre észre lehet venni, a többi meg hozzá van csak mesélve.
-
Rivaul
addikt
válasz
Chereiose #84921 üzenetére
Engem a hideg ráz mindig ezektől. Egy párat szedtem már szét. Anyaghasználat egyszerűen katasztrófális. Megveszel egy 15 éves normál állapotút és max rá költöd a különbözetet. Ha egyáltalán rá kell. Még 15 évig motor lesz alattad. Sokan beleszaladnak hogy új meg csillog, aztán nem győznek szabadulni. Gyenge, senki nem akar hozzányúlni stb. Gyárilag is silány, tehát a későbbiekben vásárolt alkatrészek is azok lesznek.
-
RJ45
tag
válasz
Chereiose #84924 üzenetére
Szerintem ha használt kis testű, akkor Japán belpiacos Honda, Yamaha, esetleg Suzuki. Nem azért, mert az olasz nem jó, hanem mert más a közlekedési kultúra és ezeket válogatás nélkül hozzák be darab-darab. Csak a duma van, hogy át van nézve. Xart van, csak feldobják.
Itthon beindítják, ha pöfög viheted is. Le se xarják.
Ezeket a Japán import robogókat viszont nem kell megbontani. Az a jó benne, hogy nem romlik el a blokk. Itthon én úgy látom nem veszik komolyan a robeszek szerelését. Ha el is vállalja akkor is erős a "jó lesz az úgy" hozzáállás. "Amit megbontanak annak annyi" is túlzás azért, de nagyságrendekkel nő az esélye, hogy ismét baja lesz.
Szóval szerintem ha Motowell akkor abból 0km új, de ugyanannyit adni használt Motowellért amennyiért kapsz pl. használt japán Jog-ot is szerintem az már hülyeség, mert az utóbbit nem kell megbontani.
Ha viszont vatta új akkor viszont nagyságrenddel kisebb az éves értékvesztése a Motowellnek, mint egy milliós robogónak, mert fele annyiba kerül. Egy 0km 4 ütemű motor az elején szerintem tuti biztos termel az olajba az alkatrészek összekopásakor valami kis szennyeződést, pláne ha kínai. Az ott szerintem kritikus lehet, hogy az elején milyen gyakran cserélik az olajat.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
Chereiose #84921 üzenetére
Az én véleményem, hogy mindegyik lehet szívás.
Kérdés, melyik ujjad harapnád, egy fiatalabb, de néhol gyenge anyagokból épített kínai robogó, amihez viszonylag olcsó az alkatrész..Vagy egy jobban összerakott, bizonytalanabb előéletű gép, amihez drágább az alkatrész.
Motowellekről itt szoktam olvasgatni, nyitott csoport, ha FB-on vagy: [link]
Rengeteg Motowellt hirdetnek, alig futottakat, lehet válogatni. -
RJ45
tag
válasz
Chereiose #84909 üzenetére
A többi sem különb. Annak, ami itthon történik semmi köze a piachoz. Annak amit ez a pali előad sincs köze semmilyen piachoz. Ez mind mese. Itthon van egy nepper kartell, mert a GVH nem teszi rendesen a dolgát és nem büntette még meg őket.
Az nem használt piac, ha nepperek a hasukra csapnak és kitalálnak égből kapott összegeket.
Annak az automata váltónak , ami abban az öreg Hondában van teljesen mindegy ki a gazdája. Az egy zárt rendszer. De véges üzemideje van. Az autó időre is ugyanúgy véges, mint futásra.
Nem véletlen az értékvesztése egy autónak. Ha annak a kocsinak hozzá kell nyúlni a váltójához az azonnal gazdasági totálkár. Hiába találja ki a kopasz, hogy akkor ez szűk két milla. Attól még szürreális marad, hogy valaki erre rálocsol egy millát és aztán örül, hogy 3 millából lett egy időzített bombája jó váltóval.
Nyomhatja a dumáját a kopasz, hogy ez Honda, de attól még egy 24 éves gumi az szétmegy. Abban az autóban is van egy raklap gumi. Teljesen mindegy, hogy az most egy tömítés része valahol, vagy egy gumiharang egy féltengelyen vagy éppen hűtőcső. 24 éves és okozata van annak, amikor szétmegy.
Abban a kocsiban a két rendszám között bármikor bármi szétmehet. Bármi. Erre nem lehet kétmilliót kitalálni. Az nem piac, az vicc. -
Rivaul
addikt
válasz
Chereiose #84902 üzenetére
Ezzel csak az a gondom hogy pl Bp-n kívül is van élet. Már mint élet az van, csak tömegközlekedés nincs. Siófoktól 30km-re lakunk egy kisebb városban. Gyakorlatilag élhetetlen autó nélkül. Se bolt, se iskola, se orvos vagy munka. Mert tömegközlekedés pl du 4-től egyáltalán nincs, még nyáron sem. Addig is kb 3-4 lehetőség bármerre.
Pont a napokban olvastam hogy behozzák a napi matricát a pályára. Amit üdvözlök. Azt viszont kevésbé hogy környezeti besorolás alapján lenne a díjazás. Nekem meg egy buci nagy dízelem van... Meg mellé 4 gyerekem akikkel el is kell tudni jutni A-ból B-be. Szerencsére egyenlőre csak a tehergépjármű lesz a tesztalany ehhez a rendszerhez.
-
nod1
csendes tag
válasz
Chereiose #84875 üzenetére
Tudom, hogy már keret fölött, de még egy ilyen is finom lehet. De nem vagyok képben a 4T blokkal. Viszont ha egyezik a Gear-el, akkor egy tartós konstrukció. Ettől picit fiatalabb Neos fut a családban pár éve, és a kedvencem. Isteni a futóműve, jó a kerékméret, van alatta fék is, és tűrhető csomagtartója.. Mondjuk az 2T, így a dinamika is jön vele.
-
nod1
csendes tag
válasz
Chereiose #84875 üzenetére
Én is pont benne vagyok most egy ilyen sztoriban, ezért rápillantottam már a piacra.
Az a baj, hogy ami most elérhető, az mindkettő Szegeden van. Ha nem jössz kis Pestről, akkor még nehezebb lesz, de nem lehetetlen.
Nagyon sokat drágultak a robogók is. Ha vársz vele, akkor mivel nyakunkon a szezon, még menni fog fentebb az áruk. Én azt mondom, ha nem sietős, akkor nézelődj, próbálj ki egy párat, aztán ha beesik valami, akkor már lesz mihez hasonlítanod. -
nod1
csendes tag
válasz
Chereiose #84872 üzenetére
Ha maradsz a 4T vonalon, akkor még a Scarabeo 50 4T-t, és a Ciak 50 4T-t is beteheted a figyelőbe, mert ezekben ugyanaz a blokk van, és árban talán a sztárolt Liberty alatt kapható egy kicsivel, főleg a Ciak. Pedig az egy titkos tipp a 16-os (elől-hátul) kerekei, és a taposó alatti nagy tankkal, ami jobb hatótávot, és nagyobb csomagtartót is ad.
Agility City, és People 50 S is jó még. Ezekben is ugyanaz a blokk van, mint az Agilityben, csak nagykerekűek. Árban az olaszok alatt, minőségben is, de nagyon tartós, és jó az alkatrész ellátás, ahogy nyogo is mondta. Belpiacos japánt ne. Én fél évet szívtam egy Addressel, mire összeállt. Nem akarnám újra.Fura lesz 2T után a papás dinamika, és sajnos a 4T érzékeny az olajra, meg úgy összességében kevésbé viseli el a csak hajtom üzemet.
-
NYPD
aktív tag
válasz
Chereiose #84869 üzenetére
Szia. Kymco Agility-t én is csak ajánlani tudom. Alapvetően ha a kötelezőket megkapja (olaj, stb.) akkor elnyűhetetlen, nagyon sok futár is használja. Budapesten tudok jó szerelőt is. Viszonylag jó áron lehet már kapni őket, fenntartási költsége csak akkor sok, ha úgy jársz mint én, és eltűnik belőle az összes (!) olaj 500 km alatt, és cserléhetsz hengertől kezdve főtengelyen át dugóig mindent.
Egyébként mint a Kraz, örök élet+1 nap. Kis kerekek (12) ellenére egészen elviselhető vele közlekedni. Nem tudom, milyen magas vagy viszont, mert az én 180-cm-hez már sajnos kicsi, a kormány elég hamar a térdembe ütközik.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Chereiose #84865 üzenetére
Hasznalt 50-es 4T-bol amivel nem lesz nagyon nagy szivas, az Aprilia Sport City, Kymco Agility, Kymco Agility City pl, esetleg Yamaha Vino-bol valamelyik fiatalabb 4T blokkost, de Address is jo lehet.
(Piaggio Liberty-t nem mondom, mert ennyiert nem nagyon lehet belole normalis allapotu 4T-t kapni mostanaban)
En pesti/pest kornyeki utakra mindig az Apriliat/Kymcot sorolom elore a merete/ nagyobb kerekei miatt.Ami a lenyeg, hogy Suzukibol, Hondabol is el kell kerulni a japan belpiacos robogokat, mert csak a szivas lesz az alkatresz vadaszattal(Honda Scoopy,Suzuki Lets). Ezekbol a belpiacosokbol azert eleg sok elo szokott fordulni, mert van egy ket ceg aki ezekbol hord be rengeteget japanbol kontenereztetve darabokban.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Vismajor01
addikt
válasz
Chereiose #73840 üzenetére
Szia,
Én max 50-es robival nem közlekednék főúton
Az enyémnek 70 a vége GPS szerint hátszéllel+előrehajolva, szóval olyan 65 körül van a vége, és amikor fótról ingáztam be az se volt az élvezetek csúcsa, pedig a forgalom nem volt vészes!(Sokan ugye pályáznak)
Ha 50-nél megállna a motor én tuti vonatoznék inkább, pedig amúgy bevállalós (vagyis idióta) motoros vagyok.
-
suste
veterán
válasz
Chereiose #73840 üzenetére
2: keress vissza, sok tartó be lett linkelve. Én kicsit félek a tartóktól motoron, így zsebben fut a navigáció, és a sisakban bluetooth-on hallgatom az itinert
3: Pesten és környékén elég öngyilkosság a max 50km/h. Legalább 60-as tempo kell a normál utakon (kivéve persze ha dugó van
), és Pesten sok helyen kell a 70-80 is. Városon kívül, rendszeresen tuti nem mennék olyan járművel az úttesten, ami legalább 80-90-et nem tud tartani (saját vélemény!).
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
Chereiose #73364 üzenetére
Köszi!
Azért akarok elmenni úgyis, körülnézni vásárlás előtt. Amúgy számomra azért érdekesek, mert annak ellenére hogy ezerrel tolják a reklámot, mailemre nem válaszoltak (december óta).
Én is nézegettem a Motowell-t, mert magyar, meg olcsóbb. Hát, iszonyat rossz véleményeket hallottam, olvastam, meg ha megnézed a hivatalos Motowell oldalt, a legolcsóbb robogójuk 407e. ft....Illetve izé, az pár napja volt, már feljebb mentek az árak: [link]
Lehet rosszul gondolkodok, de én oda jutottam, hogy egy jó állapotú, fiatal robesz 250-300e. körül van. Ezt leteszem, a maradékot meg mondjuk 12x30e. ft hitelbe letörlesztjük. Az a havi 30-as szinte eltűnik a kiadások közt..... Aztán új robesz lesz, és nem kínai.
Aztán még meglátom mi lesz. Egy robeszt sajnálok hogy nem vettem meg. Itt Csornán egy idős bácsi hirdetett egy 8 éves Aprillia Scarabeot, 2T, garázsban takargatva 1800km-el, gyári szőrös gumikkal. 240-ért nem hoztam el, mert kicsi a lábtér, nem fér el a diiszperzitesvödör (Horgászni járni kell). Azt el kellett volna hozni. Ezt az állapotot keresem...Meg az idős bácsitazóta is...De ritka, mint a fehér Zorro....
-
válasz
Chereiose #73341 üzenetére
Ja, ezek amiket mondasz, de szerintem ha így le van szervizelve ez a kis motor akkor a féket is megnézték...Ha nem érzel működési rendellenességet akkor szerintem ráér később. A lengéscsillapítók még azok amikre oda kell figyelni, de ha normálisan járnak és nem folynak szerintem akkor azok is rendben vannak rajta. A 2T dio-kon még zsíros teló volt elől, nem tudom, hogy ezeken a 4T-ken milyen van...
-
-
-
-
-
-
perge666
veterán
válasz
Chereiose #73315 üzenetére
Na a végén csak kiskerekűre esett a választásod?
Ha rendesen karban tartod,biztos nagyon sokáig kiszolgál majd.
Széles utat,gumifákat.
Balesetmentes közlekedést.
Online is tudsz kötni biztosítást,és az igazolást kinyomtatva,vagy csak elmentve a telefonba nyugodtan megindulhatsz vele akár még ma közúton.
-
zozyk
addikt
válasz
Chereiose #73240 üzenetére
Ezt láttam élőben, amikor a Vino-ért mentünk Szegedre, tőle egy Honda super cub 50-et hoztunk el a kollegámnak.
Nepper a srác, de szerintem a korrektebb fajtából, a honda mellé kaptunk egy csomó infót, beszerzőhelyeket, telefonszámokat, kollegám azóta is többször beszélt vele, kell neki mégegy super cub.A moci egy indításra indult hidegen is, szépen járt.
Ha nem a gömbölyű retro stílus miatt lennék megveszve, lehet ezt hozom el... -
-
-
flegga92
senior tag
válasz
Chereiose #73140 üzenetére
Mindig kúton tankolok. Viszont nekem egyik robogónál se lehet fullra meghúzni a pisztolyt, mert visszaköp, pisztoly leáll és minden benzin lesz. Kb fél állással kezdem, amikor lekattan 4 liter után, szépen óvatosan engedem bele, vége felé kicsit kihúzom a pisztolyt, de sose töltöm színig ekkor 6-7l megy bele. A pisztolyt nem kell kiakasztani mert mire megcsinálod már kattan is.
Mindkettő alsó tankos volt elég fura betöltő nyílással. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Chereiose #73128 üzenetére
Ez egy kereskedés. Lehet, levették a tükröt és eladták egy másik motorra, vagy valamelyik dolgozó áttette a sajátjára.
A futásteljesítmény lehet valós, ha csak próbautakra használták, meg saját használatra elugrani a postára, kigurulni kajáért... Nézd meg az ülés alatt az idomokat, ha estek vele, az illesztéseken látszódhat.
Ha jobb oldalra estek, a kipufogón is, meg a lábtartó jobb oldalát is simogasd meg.
Az én robogóm 96-os és nincs benne 7k km.Ha nem tudod az árat lejjebb vinni, vidd feljebb a szolgáltatást. Ez egy kereskedés: adjon több garit, tankolja tele, új akkut, bármi, amivel úgy érzed, hogy kaptál valamit.
-
perge666
veterán
válasz
Chereiose #73135 üzenetére
Ezt én nem tudhatom hogy neked meg ér e annyit.
Én 890-ért vettem a Derbit és az emberek 90%-a azt mondta köztük itt is szinte mindenki hogy nem ér annyit,de had döntsem már én el hogy mire költöm a pénzem,a mai napig nem bántam meg hogy megvettem.
Nekem már volt sok motorom,volt olcsóbb,drágább,de a többség kókányolt volt,ezért is vettem újat mert meguntam hogy más hülyesége miatt szívok.
Az új az csak új,és ha meg van becsülve akkor az nagyon sokáig kiszolgál.A döntés a te kezedbe van.
-
perge666
veterán
válasz
Chereiose #73130 üzenetére
Az én új motoromhoz is egy balos tükröt adtak csak,és elvileg ez ugyan az a kereskedés ahol van ez a Zip is,szóval nem feltétlenül kell borulni ahhoz hogy csak 1 tükör legyen rajta.
Egyik kolégám is most járt motorokat nézegetni,végül egy Piaggio NRG MC4-et vett 135-ért teljesen makulátlan állapotban mind motorikusan mind külsőre.
Állítása szerint 2015-ös,de az idomokon a jelzések 2005- 2006-osak,szóval biztos nem 4 éves,de tényleg nagyon egybe van. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Chereiose #73085 üzenetére
Sajnos 4T-ben nem nagyon tudok okosat mondani 50cc-esbol, max a Vino 4T-jet ismerem a karbisat, azzal nincs gond.
Az meg hogy behozott...el kell hogy keseritselek, de lassan a hasznalt piac 70-80%-a import, Olasz,Japan esetleg Osztrak/Svajci. Szoval mindnel benne van a lutri, mindegy hogy honnan van, csak muszakilag legyen jo. Nekem tobb volt az import robogom mint az itthoni, de szinte hibatlan allapotban vettem oket, ismerni kell a tipust es tudni, hogy mit nezzen rajta az ember.
Blokkba nem latsz bele amugy se, max ha tapasztaltabb vagy, akkor vannak jelek amirol eszre lehet venni, hogy felejtos.En azt mondom(es teljesen joindulatbol), ha nincs tapasztalat muszakilag es egyedul tervezed megvenni a robogot, illetve ennyire benned van a felsz a hasznalttol, amire amugy mindenkepp kolteni kell majd ha megveszed(esetek tobbsegeben leghamarabb:gumi, fekbetet, szurok, olaj, meghajtoszij, gorgok), akkor lehet inkabb a Motowell fele kellene hajlanod es nyugodtabban alszol.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Chereiose #73083 üzenetére
En kulon allatfaj vagyok, egyiket sem
Ha helyben szaladgalos robogonak kell, akkor egy 3kj blokkos Jog-ot, vagy ha a Scoopy forma tetszik, akkor egy Yamaha Vino-t keresnek(200e korul mar nagyon szepeket lehet belole talalni).
El kell menni kicsit tavolabb korulnezni ahol van tobb tipus es meg lehet eloben nezni is.
Pl a Honda Wilkernel van Honda Scoopy,Giorno, Suzuki Verde, Yamaha Vino, meg lehet nezni eloben melyik mennyire jon be.A Vinot es a Jogokat azert ajanlom, mert az a 3kj blokk szinte kinyirhatatlan ketutemuben. Alkatresz szo szerint fillerekert van hozza, (komplett legszurohazat, osszekoto gumicsovel, legszurovel egyutt valami 1500 korul vettem, gyari meretu komplett minosegi hengerszettet 15e). Vinonal az idomok es a zarszerkezet ami egyedi es ha torik, akkor itthon nehezebb beszerezni, tehat a kulsoseg. Ami alatta van, az mind kaphato.
A Vino negyutemuben szinten total megbizhato (viszont a 4 utemu injektorost semmiben nem ajanlom! nem a technika miatt, hanem 90% japan import, olyan futott km-el, hogy garantalt a sziva vele).De ez csak az en velemenyem, en mas szemmel nezem ezt.
Azt is megertem, ha egy uj Motowell a kenyelmes megoldas, mert megis csak uj, meg garancia, meg helyben van, de ismerosi korbol is annyi rossz tapasztalat jott veluk kapcsolatban, hogy nem tudnam nyugodt szivvel azt ajanlani.(ennek ellenere, el tudom kepzelni hogy valakinek tok hibatlanul mukodik es meg van vele elegedve).
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Chereiose #73078 üzenetére
Nem rossz kis robogok, egy idoben sokat szemeztem veluk a csajomnak.
Ami eltantoritott vegul, hogy ide varosba gyengecske lenne, de a fo indok, hogy nagyreszt japan belpiacra keszult es vadaszni kell hozza az alkatreszt(a blokkhoz meg csak csak, de a tobbi, mar bajos, pl idomok, barmi ami esetleg serul).
Ugyanez a kategoria a Vino is, Jog 3kj blokk, a blokkhoz, fekhez minden van hozza itthon fillerekert, de azon kivul a tobbi szivas, jopar dolgot Japanbol rendeltem. -
palfitom
félisten
-
perge666
veterán
válasz
Chereiose #73047 üzenetére
Én a kereskedésbe árult autóktól/motoroktól nem sok jót várok.
1,5 éve le akartam cserélni az autót,bejártam a kereskedéseket és rájöttem hogy egyikben sem szabad bízni,a sajátját isteníti,a másét szapulja a kedvedre beszél mind csak tőle vásárolj.
Azóta 20 éves az autó és ha idén is átmegy műszakin akkor marad még minimum 2 évet. ( nagyon hálás kocsi,nem is rohad sehol )Motorokkal is szívtam már elég sokat,ezért is vettem lassan 2 éve újat,nem is bántam meg,csak ráülök és hajtom,amit a héten vettem robogó inkább hobbi célra kell,meg kiélni a vásárlási vágyamat.
a Derbi marad továbbra is a munkába járós motor.
Ez elég érdekes számomra hogy új motorból folyik a benzin.
Szerintem menj be a kereskedésbe és nézegesd meg jobban azt a Motowellt,meg kérdezősködj róla ott meg fórumokon is.
Lehet ilyen apró nyűgjei lesznek hogy otthon utána kell húzgálni a csavarokat egyszer-kétszer,ilyet hallottam egyszer volt kolegámtól.De ezt furállottam is akkor,nekem a Derbin semmi nem csepeg,nem folyik,pedig egy csavart se húztam meg vagy hagytam el amióta meg van. -
Tamás9x
őstag
válasz
Chereiose #73030 üzenetére
Meg nem mondanám mennyire lennék pofátlan, látni kellene az ülés "bőr"-t illetve a lábtartót, a berúgókart, a teleszkópok tányérját, a gázkart, az első tárcsa mennyire vállas, de az vezetési stílustól is függ... A kitámasztón van e gumi (kérdés gyárilag van-e) illetve hogy néz ki az alja, a csavarok a burkolaton épek-e vagy látszik bontás, Szintúgy a blokkon látszik e szerszám nyom...
-
Chereiose
addikt
válasz
Chereiose #73001 üzenetére
Na ma elmentem a kereskedésbe, és megvan még nekik a tegnap linkelt ([link] ) Piaggio Zip, de itt van még egyszer a link.
Kérdeztem az emberkét, hogy a Motowell újonnan vagy ez, azt mondta jobban járok a Zippel. Meg, hogy kevés km-es. Gumik is jók, bár nem tudom azt nem kell-e cserélni hiába 1200km-es, mégis csak 5 éves motor. Kérdeztem mennyire lehet alkudni, nem mondott nemet, sőt amikor kérdeztem, hogy egy szervizt lehet-e kérni (ahogy az összefoglalóban is írjátok, az olajat és az olajszűrőt fontos cserélni), mondta, hogy alkunak tekintve akkor azt ők ingyen leszervizelik nekem. Szerintetek ez így korrekt, ér ez a robogó 270k-t? Vagy próbáljam meg úgy, hogy alku 250k-ra + szerviz, vagy az már pofátlanság lenne?
Holnap elviszem egy körre, nem egy nagy testű robogó de ide a közelbe elég lesz nekem szerintem. Külsőre amúgy nem fogott meg, mert elég koszos a lábtartó és az idomok is, szóval hogy úgy mondjam nem egy vásárló csalogató a látványa szerintem (jobb oldali visszapillantója nincs is, de azt mondta tesz rá nekem egyet), de talán így is jó állapotú, főleg ha a hirdetésben leírtak igazak és 1 gazdás MO-i volt. Viszont van bennem akkor is egy kis félsz, mert mégis csak 5 éves a motor, akármit mondanak nem ismerem az előítéletét és nem akarok kifogni egy olyat, amit hetente vihetek szervizelni. De egy új áránál olcsóbb is és legalább olasz minőség, meg árra visszatérve nem akarok azért több százezret kiadni (350 a határ) egy kismotorért. Esetleges próbaúton mit próbáljak rajta megnézni? Valamint ha ez MO-i volt, valami dokumentáció vagy bizonyíték vajon létezik róla, kézikönyv stb?
-
válasz
Chereiose #73008 üzenetére
Már ha így leszűkítetted a kört, akkor érdemes ezekre a típuskora szűkíteni a keresési kört. Még erre ránéznék, ha holnap körútra indulsz.
-
lbence
aktív tag
válasz
Chereiose #73008 üzenetére
Nekem ilyen Zipem van, ugyanígy 2013-as, csak 2t. 145-ert vettem tavaly januárban, 9000 km-el. Futómű, fék városban elmegy, állvedő nélküli sisakot használok, az simán befér az ülés alá. Egy nagy plexit vettem rá, nekem így kényelmesebb, mert elegánsan járok dolgozni.
Viszont nekem a 2t jellege lesz a veszte, mert a nagy plexivel, városban gyakran rövid távon 6 litert zabál.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- E-book olvasók
- BestBuy topik
- Elden Ring
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Lexus, Toyota topik
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- 130+131+132+133 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest