- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
Hali!
Van egy Yamaha BW's SPY 50 ccm robogóm Budapesten, ilyen ni!
Hát, ez egy 1996 decemberi vétel, nincs benne 5 ezer km és az elmúlt 8 évet padláson töltötte.
Gépészmérnök fater bütykölgette, fékcső el volt tömődve, kapott olajat, fékek, kormányvilla lötyögés, akku, gyújtáskapcsoló, stb...
Ami megmaradt: az alapjárat gyatra, az üzemanyagszintjelző fals értéket mutat és hát a gyári gumik...Az üzemanyagszintjelző: maga a műszerfal jó, a kábelezés jó, az úszó mozog a csőben, ha kiveszem a tankból és forgatom. Vagy az úszó szorul a csőben annyira, hogy a benzin nem emeli fel, vagy az ellenállássor a cső közepén adta meg magát. Ezzel lehet-e valamit kezdeni?
A gyári gumik... Városban, aszfalton lesz használva, milyen gumit nézzek hozzá, hol tetessem fel, mire figyeljek?
Amúgy gyári állapotú, a fojtással kezdenék valamit, mert Budapesten vannak 60-70 km/h korlátos táblák és hát nem szeretném, ha a teherautók bedarálnának...
És ha már kívánom a sebességet, mi kell ahhoz, hogy hajthassak is? Van gyerekkoromból egy smkp jogsim, meg már vagy 15 éve B kat is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #67143 üzenetére
Köszi a választ.
Az üzemanyagszintjelző tankban lévő egységét már nem gyártják és nem is lehet már kapni. Max bontott cucc jöhet szóba. A műszerfali egység jó.
Gumi, hát ezek még a gyári 21 éves gumik, szóval mindenképp cserés. Ha száraz az út, akkor télen is megyek vele, robogóra fel tudok öltözni. Az esőt inkább kerülöm, max szükségből ülnék nyeregbe.
A fojtást majd mondom a szervizben az alapjárattal együtt.
Bukósisakos tanácsok... Ha lenne az a pénz, amiért garantáltan balesetmentes közlekedést, vagy sérthetetlenséget lehetne venni, akkor spórolnék rá. Így viszont valami arany középutat keresek a babos kendő és a high end között.
Öcsém is most vett NZI bukót, felhajtható állrész, napszemcsi-plexi és pin lock előkészítés, kivehető, mosható huzat. Valami 35-37 k volt, lehet, én is olyat veszek, csak kellene egy próba. A korábbi bukóm fix állvédős volt, szerettem. Szemüveges vagyok fényre sötétedő lencsével, nekem a napszemcsi nem előny és öcsémét próbálva (nekem kicsi) a szemüveget még nyitott állvédővel is le kéne vennem.
A pin lock viszont hasznos lenne.Rendszámosítanám a mocit, mert azért mégiscsak kétszemélyes, hosszú nyereg, kihajtjató hátsó lábtartó. Alkalomszerűen Párom is felülne mögém, mikor családlátogatóba megyünk Budafokra, vagy Budaörsre. Lehet, hogy kettőnk súlya alatt már nem mászna hegyet a robogó, lehet, még az enyém alatt sem, de amíg lehet, felmegyek vele, onnan már úgysincs busz sem.
Tehát a rendszám inkább az 50 km/h feletti sebességhez kellene ott, ahol ez megengedett, illetve az utashoz.B125 elég egyelőre, előbb autó, gyerek lesz, és ha esetleg elborul az agyam és Páromé is, akkor lesz valami nagyobb. Már bő 20 éve vezetek autót, jellemzően higgadt, defenzív sofőr vagyok, szerintem motoron sem a sebesség mámora ejtene rabul, hanem az a szabadságérzés...
Ja igen, még valami mobiltartón gondolkodom, mert sajna Budapestet még nem ismerem annyira, hogy GPS nélkül tekeregjek. Szétszedve a gép elejét nem hiszem, hogy a kátyús úton az idomokra csavarozott, ragasztott tartók kibírnának egy kb 150g-os telefont, a fém rögzítőfülekhez meg egyedibe kellene gyártatni valamit. Szóval inkább valami alkarra rakható tok lenne jó.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Ajánlott típus van? Az autó szélvédőjére cuppantott verzióból a csipeszes például nem vált be, nagyon rázkódott, míg a mágneses nem.
Ennek a nyaka szerintem rázkódna, illetve a nyélről lepattintható tokért sem lenne kedvem a Hungárián visszafordulni.
Ennek merev a nyaka, de a telefont nem tudom, megfogja-e rendesen, illetve az Ipaky tok nem-e nagy neki.Alin is van, illetve ez.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #67143 üzenetére
Na, Kék Hold üzletet felhívtam, Metzeler és Michelin gumik vannak raktáron a méretemben. Kb 1,3k a különbség darabonként, melyiket válasszam? A Michelin az olcsóbb.
Városi használat, semmi gyorsulgatás, vagy mély döntögetés, mert a hab testemet Párom minden este hazavárja.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Hali!
Kész vége mindennek! A 20 éves robogón a lámpa leszakadt. Az elülső műanyag idom belső felén van két fül, amire a lámpatest van akasztva, alul középen meg egy gömbfejű állítócsavar a fényszórómagasság-állítás céljából.
A felső fülek 50 km budapesti használat alatt leszakadtak.Szegeden ismerek egy jó műanyaghegesztőt, aki tudom, hogy meg tudná oldani, viszont Budapesten nincs még ekkora ismeretségem. Egyik szomszédom a Hüllő Kft-t ajánlotta. Ismeritek, van-e tapasztalatotok vele, vagy hasonló feladat megoldására van-e ajánlott szaki?
Köszi!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tegla80 #67229 üzenetére
A kenjük be sárral dolog annyira nem jön be. Láttam a szegedi műanyaghegesztőt dolgozni, odaolvasztotta a műanyagot, az adta a kötést és erősebb, mint a ragasztó.
A motoron a nyereg alatti egyik oldalidom egyik rögzítőfüle letört, meg lett ragasztva epoxival, ugyanott tört el az első út alatt. Azt tartja még másik 4 csavar, így annyira nem érdekel.
Viszont a lámpa egy nyegle szar, rázkódik össze-vissza és ez a sok kátyú, csatornafedél, macskakő (még lépésben is) kínozza szegényt és nem hiszem, hogy azokat a pici füleket úgy vissza lehet ragasztani, hogy az tartós legyen.A lámpatest 38k, az idom 21k. Mindkét képen az 1-el jelölt elem.
Lehet, szétszedem és nem is lesz törés, csak a kis csapok rázkódtak ki. Majd csinálok fotót.De igazad van, ha nem pici éleket kell ragasztanom, akkor megveszem, kipróbálom. A Kőházy ráadásul a szomszédban van.
A motorral nem estem, az idom ép, csak a lámpa rázkódása a saját súlyánál fogva letörhette a 20 éves körmöket.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Megy itt a kilométerkedés, de mi egy robogó várható futásteljesítménye?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tegla80 #67229 üzenetére
Szétkaptam. Itt van az idom a lámpával, mindennel.
A lámpát felül két tüske tartja (a kis barna valami), amiből az egyik elveszett a kitört műanyagdarabbal együtt. A másik darab szépen illeszkedik a helyére, de kis felületen. Ahogy látom, mindkét fül volt korábban ragasztva, ránézésre pillanatragasztóval, ami most elengedett. Mivel az idom belül tiszta kosz, így tippem szerint a ragasztandó felületek nem voltak megfelelően tisztítva sem.A kitört elem kb 15×20 mm nagyságú, rajta van egy kb 8 mm átmérőjű, 2 mm magas domborulat, ami a lámpán lévő lyukba passzol bele. Tud ilyet pótolni a műanyaghegesztő, vagy keressek 3D nyomtatóst, aki komplett rögzítőkonzolt készít és ezt a meglévők helyére beragasztok?
Vagy harmadik megoldásként rendeljek új idomot az elveszett rögzítőtüske mellé?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #67239 üzenetére
A lámpa ép, az új elem raktáron van, 23 k kiszállítással onnan, ahonnan a bukót rendeltem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #67243 üzenetére
A motor színei közt van fehér, fekete, piros. Ezek közül nekem mindegy.
Amúgy elvileg igen, gyári Yamaha. De jó lesz az utángyártott is.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #67245 üzenetére
Tapasztalatból tudom, hogy a gyári is anyagában fekete.
Kirajzoltam, meglátjuk, cimbi meg tudja-e etetni 3D nyomtatóval. Hatlapfejű M8 csavarhoz van rajzolva, 4-4,4 mm anyagvastagság, szóval vélhetően tartós lesz, ha elkészül.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #67247 üzenetére
Az egyik ajánlott műanyagos 6-8 k nettóért csinálja meg. Rendelem is a linkelt idomot.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz McSzaby #67255 üzenetére
A bukási ráta nincs mindig összefüggésben a vezetési készséggel.
A robogó jó ugródeszka, hogy közlekedni megtanulj. Én B125-ben gondolkodom továbblépni, mert rendszám, két személy, Budapest belterületén több, mint elég, és kis vidéki kirándulásokra is be lehet fogni.
Én például lennék olyan perverz, hogy Budapestről Zalaegerszegre lemenjek Párommal egy ilyennel.De a meglévő 50 ccm mellé előbb autó lesz véve.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Minél előbb kerülj vissza a nyeregbe!
Most kezdtem el újra motorozni, 8-10 éve Szegeden hajtottam, Budapesten még csak kb 80 km-t mentem. Próbálok egyben maradni, inkább nem cikázok, többsávos úton sáv közepén megyek és próbálok kanyarodáskor nem autó mellett menni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Üzemanyagcsövet hol kapok?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Öcsém is a kulcscsontját törte, kb 40-nel belegurult az árokba, kihúzta a robit, hazajött vele, felállította sztenderre és azon ülve várta meg, míg anyám levette a motorról.
Egy hét korház, 6 hétig hám, azóta is érzi...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #67295 üzenetére
Megvan, ahonnan a műanyag idomot rendeltem, ott tartanak raktáron.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Szilikonos csövet vettem végül.
Na, a sztori még a múlt évezredből: Szegeden használtam a motort, hídon felfelé erőtlen volt, a híd tetején meg is állt alattam. Sztenderre fel, berúgtam és ment tovább, immáron lefelé. Ezt minden egyes hídra mászásnál előadta.
Az ok: a karburátor és a légszűrő közti rövid gumicső eltört, a szakszerviz ezt ragasztással csinálta meg, ami 100 km-en belül újra tönkrement, így letettem a motort.
Kb 8-10 év padláson állást követően át lett nézve, az üzemanyagrendszer, karburátor, légszűrő kipucolva, szűrők, folyadékok cserélve. Megy, mint új korában.
Tegnap gumicsere a Kék Holdnál, kb 12 km-es út oda, ugyanennyi vissza. Állt vagy fél órát a motor, majd újra nyeregbe pattantam és azt tapasztaltam, hogy gázadásra rendkívül lassan, kb 3 másodperc alatt reagál álló helyzetben és menet közben is. Allee-tól indulva Petőfi hídra fel, onnan le, majd a Mester utcai lámpánál meg is állt, se önindítóval, se berúgással nem indult, úgyhogy járdára feltoltam.Észrevettem egy gumicsövet a dekni felett, aminek az egyik vége lógott és az utolsó 10-15 mm el volt feketedve. Azt hittem, hogy a benzincső esett le, de nem. Az Sracing-nél mondták, hogy méret alapján ez bizony olajcső és ha az esett le, akkor esélyes, hogy kenés híján besült a henger...
Mutatott a srác egy típusazonos porlasztót, elmagyarázta, melyik cső hova való. Szétszedtem a motort, minden cső a helyén, a karburátor legaljára csatlakozott a másik végén szabadon lógó cső. Amilyen messzire elért, sehol nem láttam csatlakozási lehetőséget. Tippre ez a visszaömlő benzinnek való, ami a tank felé menne, de a tankon nincs is ilyen fogadó. A dekni tetején viszont van egy pici patkó, amivel a dekni elé vezethető a cső vége, szerintem ide engedi a felesleges üzemanyagot a karburátor.
Minden más cső is a helyén, olaj kb 3/4-ig feltöltve, stb.Mindegy, légszűrő nélkül rápróbáltam, pöccre indul, gázadásra reagál. Leállítottam, összeraktam, próbálom, pöccre indul, járattam vagy 10 percig alapjáraton, míg elrámoltam a szerszámokat, alapjáratot szépen tartja, így 10 perc után is reagál gázadásra. Leállítom, felmegyek megmosakszom, 20 perc múlva nyeregben megyek, szépen megy, húz, reagál a gázadásra, Petőfi hídra fel, onnan le, el haza, fürcsi, majd el ebédért, meg még erre-arra kb 10 km-t, most meg letettem a garázsba, mintha mi sem történt volna.
Mi a fene történhetett? Zajra, hangra, szagra nem figyeltem fel, úgy viselkedik, mint a hiba előtt, vagy mint új korában.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz takacsbotond #67340 üzenetére
Mielőtt elárasztanánk jobbnál jobb hazai és külföldi vállalkozások elérhetőségével, legalább egy tájegységet megjelölhetnél!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Tegnap este vettem észre, hogy a sebességmérő mutatója lomha. Piros lámpánál megállva már álló motornál is még 15-20 km/h sebességet mutat...
Malloy: Nekem egy Yamaha BW's SPY-om van, az üzemanyagszintjelző már régóta gatya, de nekem fordítva. Eleinte a 0-0,5 tartományban volt csak, tehát tele tanknál is felet mutatott, és kb fél tanknál már üreset... Aztán egy az egyben megszűnt működni: nullát mutat, gyújtás nélkül meg 1/4-et. Most változott valami, 1/2-et mutat, de ez sem igaz.
Ehhez a típushoz egy francia webshopból találtam a tankba való szintjelző egységet, kb 60€ szállítással együtt. És nem biztos, hogy ez a hiba. Ha kiveszem a jelenlegi egységet a tankból, és forgatom, mérhetően változik az ellenállás. Ha a mutatónak adok változó feszültséget, a mutató is változik. De hogy most az úszót felemeli-e a benzin a csőben, azt nem tudom. Úgyhogy vettem egy szál bükkfatiplit, forrasztópákával bejelöltem rajta a negyedeket és nívópálcának ott a csomagtartóban, indulás előtt meg ellenőrzöm a szintet. A tipliszál nem volt 300 Ft sem, páka helyett meg bicskával is faraghatod.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #67151 üzenetére
Megjött, Redmi 3 megy bele, széltében jó, hosszában kb 2 centivel több a tok. A tokban van egy vékonyabb és egy vastagabb szivacs is, mindkettőt benne hagyva a telefon stabilan áll Ipaky tokkal együtt. A fóliával együtt is kellően pontos a kijelző tapicskolása. Könnyen szerelhető, állítható, stabilan tartja a pozícióját.
Az oldalsó gombokhoz nagyon nehezen lehet nyomáspontot találni, kb mint amikor egy szűz fiú a sötétben tapogat egy szűz lányt... Rázkódik, nagyon, de amikor jó az aszfalt, akkor jól használható. A nyak, talp, minden fém, viszont maga a lepattintható tok hátulján a nyakra illeszthető rész műanyag, tippre hamar elkopnak a kis körmök és egyre lazábban fog járni. Van egy kis szem a hátulján, ebbe egy nyakpántot fűztem, rá a tükör szárára, így ha le is törne, legalább nem kell a Hungárián visszafordulnom a telómért.Nem bántam meg a vásárlást, sokkal kényelmesebb így, mint zsebben lévő telóval navigálni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #67370 üzenetére
Gondolom, azzal nem a csavarfejet kened össze.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz wolf13 #67375 üzenetére
Én egy 2 literes kis üzemanyagkannát szeretnék venni, mert az még elfér az ülés alatt és hely is marad mellette. 5 liternél kisebbet még nem láttam, de azt nagynak tartom.
Azért akarok kimondottan üzemanyagkannát, nem PET palackot, mert mások a testarányok és nem akarok tölcsért is tartani mellette, vagy szipkodni a csövet az út szélén.Bontsd le az idomokat, oldalsó idomok, nyereg, csomagtartó és látod, hogy lenne-e hely nagyobbnak. Nekem formára öntött tankom van, kerülgeti a vázat, egyebeket, nem lehet nagyobbra cserélni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz enginev3.0 #67385 üzenetére
Ha nem járattad meg a motort így, akkor lehet, a tartályt, amibe töltötted, külön kezelném. Az eltérő fajsúly miatt felül lesz, nem keveredett, így talán nem kell átmosnod az egészet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz enginev3.0 #67387 üzenetére
Nem értek hozzá, de tippre ez is olyan, mint az autókban, vagy a PC-ben: tartály, hőfelvevő, hőleadó, szivattyú.
A motor a hőfelvevő, a radi a hőleadó.A sorrend szerintem:
tartály->pumpa->motor->radi->tartály.
Ha a radi felőlit vetted le, akkor az a tartály tetejére csatlakozott, így a tartály felől nem jött ki víz. Ha a pumpának adsz folyamatos áramot pl gyújtás nélkül direkt 12 V-ot az akkuról, akkor az szépen végig tolja az egészet. Csak a tartályban mindig legyen víz...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz F1r3b1rd #67458 üzenetére
Új robogót járattam be kb 150 kg tömeggel, semmi, ráültem, mentem kb 25 km 20 km/h-val, aztán ugyanennyit 30 km/h-val majd néha meghúzatva kb 50-ig, az első 250 km kímélve, nem nyélgázon.
Ez volt 20 éve, 5 ezer km-rel ezelőtt, motorikusan köszöni szépen, jól van. Tegnap 30 km-t belecsavartam egy irányba, egy óra múlva vissza is, hiba nélkül ment.Nem értek hozzá és rég is volt már.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #67461 üzenetére
Ki volt kímélve, az biztos.
Akkor nettó hülyeség volt ezt megvenni, szüleimnél volt a motor, míg én Szegeden tanultam, éltem. 2-3 évre elkerült Szegedre, akkor belement kb háromezer km, utána a márkaszerviz töketlensége okán felment a padlásra.Öcsémé is hasonló sorsra jutott, de azzal estek. Öcsém nemrég utánajárt az alkatrészeknek, rendbe szedte, és egy füst alatt az enyém is meg lett csinálva.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #67490 üzenetére
Az 50 km/h utazósebesség nekem is megvan. A vége 60 km/h szélcsendben, ellenszélben 53-55 km/h, de akkor már mindegy is neki.
A gázkar utolsó 10-15%-án már nincs sebességnövekedés, hiába húzom csutkáig.Gyári, fojtásokkal. Lehet, télen kiveszem belőle őket.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #67509 üzenetére
Nekem is ez a gumi van fent, 150 km van benne, de a szélén már csak kb 10-12 mm a tiszta a hátsó gumin. BIG LÁJK, sokkal stabilabb a motor, magabiztosan viselkedik kanyarban is, fékezéskor is.
12" méretem van, Kék Hold szerelte fel, valami 10,5k/db áron voltak a gumik+szerelés.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz #14121216 #67512 üzenetére
100 km kényelmetlen egy seggel robogón. Én múltkor XI. kerületből mentem ki Ecserre, szűk 30 km. Az, hogy kb 50 perc volt, a kisebb gond, de az üléspozíció viszont kényelmetlen, amikor hosszú menet után csak a piros lámpánál le kell tenned róla a lábad. Ellenszélben szabályosan kapaszkodni a kormányba, pedig csak 55 km/h-t mentem.
196 cm magas vagyok és azért nem egy mini robogóm van.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz #14121216 #67515 üzenetére
Értelek. Csak felhívtam a figyelmet, hogy annyira nem fenékig tejfel.
gabe_ egyszer-egyszer belefér, de ha napi szinten mondjuk, munkába járás okán kellene 20-30 km-t közlekednem egy seggel, akkor nem robogót választanék. De ez én vagyok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamastah #67524 üzenetére
B125 jogsival az ajánlott lökettérfogatot nem hajthatja.
Én is beszélgettem az alkatrészbolttal, mikor az idomért mentem, nekem is azt mondta a srác, hogy vidékre, két személyre 350 ccm alá ne adjam, mert jó, ha egy 80-90 km/h-t ki lehet hozni a gépből. Országúton ez nem játszik, mert a forgalom ritmusa ettől gyorsabb.
Ezzel együtt valószínűleg én is csinálok egy B125-öt, telik vele a vezetési időm, de nem tudom még, hogy gépet veszek-e hozzá.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamastah #67527 üzenetére
Kb 200 cm és 150 kg vagyok egymagam. Máshol ezt egy páros adja ki. Párommal már 220 kg vagyunk együtt.
Teljesen mindegy, hogy 250, vagy 350 ccm, B125-tel egyik sem megy. Azt is írtam, hogy nem a saját tapasztalatomat írtam le, hanem más tanácsát.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Egy léghűtéses 50 ccm robogót mondjuk 70 ccm-re átalakítani mit jelent? Nagyobb hengerszett, vagy nagyobb ventilátor is kell mellé?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz BlackPriest #67568 üzenetére
Alattam 5,2 literes fogyi jön össze, de én 150 kg vagyok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Ezt most csak úgy itt hagyom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Halni készülsz?
Én csak a városban tekergek, csúcsforgalomban nem is nagyon lehet haladni, nem cikázok az autók közt, mert kiszámíthatatlan, mikor húzzák rám az autót. Amikor meg gördülékenyen halad a forgalom, a külső sávba biztos felkanyarodik valaki mellékutcáról, belső sávból meg kiszorítanak a besorolók. 30-as övezetben mintha ott se lennék, minek a jobb kéz szabály, stb.
Ha te is 8-16-ig munkarenddel vagy megáldva, a reggeli, délutáni forgalom csúnya mélytorkos, robogón meg még veszélyes is.Ha gondolod, XI. kerületben van egy 50 ccm robogóm, kölcsön adom egy próba erejéig.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Dtomka #67593 üzenetére
Mentős a felső szomszéd. Azt mondja, az esetek 20%-ában vétkes a motoros, futárt meg alig-alig ütnek el, főleg a szabálykövető motorosokat, robogósokat.
Gyalogosként offenzív vagyok, ahol a gyalogosnak járna az elsőbbség, ott lelépek, de hagyok helyet a paraszt autósnak. Gyakorló autóvezetőként tudom, mennyi a féktávolság. Teherautó és busz elé nem lépek le, nem a tehetetlensége miatt, hanem emberbaráti szeretetből, mert ha dől-borul az áru, utas, akkor gond van.Robogóval azt szeretem, hogy magasan ülök, előre látok, illetve van egy hangsúlyos motorfék, így azért komfortosabb, de annyi idióta, kapkodó, figyelmetlen, rutintalan autós van, hogy szörnyű. Nagyon figyelnem kell a környezetemre, mert a mögülem érkező robogós sávon belül suhan el mellettem, az autós leszorít, a biciklis szabálytalanul főúti úttesten megy akár a piroson is át... Én 50 km-t nem robogóznék Budapest-agglomeráció viszonylatban napi szinten egy 50 ccm-s kávédarálóval a seggem alatt.
Akkor már inkább egy B125, amivel mehetsz 60-as, 70-es tábláknál is a forgalom ritmusában.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Én Szegeden robogóztam ugyanezzel a géppel azt követően, hogy mindenhonnan levették a várostáblán belül az 50 km/h-nál magasabb táblákat. Egyedül a 30-as övezetben a jobb kéz szabály okozott nehézségeket az autósoknak, de 30 km/h-ról gyakorlatilag egy kocsihosszon belül állt meg alattam a motor, szóval biztonságban éreztem magam.
Budapesten ez nem így van. Váci úton kifelé a sok sávon, Budai alsó rakparton Árpád híd felé, vagy Rákóczi hídon nem épp leányálom. Macskaköves utak, terek... Ha csak 20 méter hosszú is, fordulok meg, kerülöm kifelé.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- EAFC 24
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban