- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzso22
senior tag
válasz sityupityu #62858 üzenetére
Nem teljesen,hosszú minánál nálam is előfordult hogy csak magasabb fordulaton ért össze,valószínű azért mert akkor volt olyan rezonancia hogy a deknibe a berúgószerkezet elkezdett mozgolódni.
Viszont berúgó racsni ellenkerékből van több féle vastagságú.
Kapni ha minden igaz így nem lehet. Egy-két gyártó szeret "játszadozni" az alkatrészekkel.
Pl.
Yamaha rex50 berúgó racsni ellenkereke kicsivel vékonyabb mint ami a gyári hosszú minába van.
Meg lehet próbálni azt is ha lecsiszolunk,vagy leköszörülünk egy kicsit az ellenkerékbőlA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
tween
őstag
válasz sityupityu #62861 üzenetére
Folyamatosan csinálja, ha mind a kettő darab új, ha visszarakom a régi kopott racsnit,azzal nem csinálja, viszont azzal megcsúszik olykor a berúgás Egy gyártótól van a racsni is és az ellendarab is.A variátorszett is új és a hozzá adott távtartó hézagoló gyűrű került legbelülre. Szóval minden ahogy elő van írva.
-
Chereiose
addikt
válasz sityupityu #62864 üzenetére
A 4 üteműt csak megnézném szerintem, de én sem akarok olyat.
Az a baj, hogy az SR 50 nagyon drága szerintem, pedig tényleg nagyon szép. Gilera meg valóban csak a kevés km téveszt meg, így képekről nem tűnik semmilyennek, gondoltam egy megnézésr az is megérhet. -
üszök
őstag
válasz sityupityu #62861 üzenetére
Nekem meg a Piaggio M271M a kedvenc blokkom most.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz sityupityu #62869 üzenetére
Nem volt hasinlítás,csak leírtam a jelenlegi kedvencem.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Chereiose
addikt
válasz sityupityu #62873 üzenetére
180 ezer Ft kb a határom. Nekem ez a két típus tetszik amit említettem(Liberty, SR 50), Aeroxot megnézem de gondolom az több mint az általam határolt összeg. Meg kell néznem mindegyikből párat, hogy legalább viszonyítási alapom legyen.
-
Tarisznyarak
tag
válasz sityupityu #62873 üzenetére
Szerintem nincs annyi baj a Peugeot robogókkal mint másik kedvelt márkájú motoroknál. Alkatrész ellátással sincs probléma manapság minden belehet szerezni külföldről ingyenes szállítással, de egyébkén elég sok alkatrészt lehet kapni itthon is. Szabad esetleg tudni milyen tuningolt robogóid vannak, esetleg szoktál velük járni robogós hétvégékre ?
[ Szerkesztve ]
-
Tarisznyarak
tag
válasz sityupityu #62881 üzenetére
Szerintem ez a régi típusokra igaz, az újakkal semmi olyan baj nincs ami másaikkal ne lenne. Régiekhez képest sok változtatás volt motorblokkján, és nem morinik mit sokan hiszik.
-
Chereiose
addikt
válasz sityupityu #62878 üzenetére
Igen, ezek a típusok jönnek be eléggé Legfőképp a Liberty, csak azt is nehéz találni, mert vagy valami lepukkant szart találtam vagy elvétve 170-180-ért egy egész szépet, akkor ráírtam 1 emberre de már eladta...SR 50 pedig az egyetlen szinte ami tetszik a "hagyományos" kinézetűekből
dugynok: Érdekes ez a Honda, egy van amit találtam használtautón, egész kulturáltan is néz ki [link] bár a piaggiohoz képest réginek és gagyibbnak tűnik nekem.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #62883 üzenetére
Igen. Ez aláírható. A legfurább az, hogy az elv és sok-sok alkatrész tök egyforma a robogókban. És tényleg nem csak elvileg, hanem tényleg sok dolog ugyanaz. Mitől mehetne tönkre előbb az a csapágy, ami ugyanattól a gyártótól származik, mint mondjuk egy piaggio-é? Vagy a többi. Lehet, hogy egy gyári főtengely szarrá megy. De, ha tuningolsz, vagy csak cserélni kell, úgyis olyan "utángyártottat" raksz bele, amit egy Aerox-ba is tennél. Az anyagok minősége ott van a többivel egy síkon. Lehet, hogy a járatok optimalizálása miatt picit gyengébb.
Tehát miért rosszabb egy Peugeot? Olyan alkatrészek vannak benne, amik más robogóknál is tönkremennek és egyáltalán nem biztos, hogy a Peugeot-nál előbb, mint egy Piaggionál, vagy Apriliánál.
Vannak egyedi megoldásaik, ez tény, de vegyünk példának, hogy mondjuk melyik rosszabb megoldás mondjuk az olajpumpánál? Egy hagyományos kialakítású Peugeot-nál az olajpumpát tengely hajtja, egy másik gyártónál ékszíj.
Injektoros részét meg hagyjuk. Nem azért szar, mert Peugeot. Szar az mindenhol, ha beadja a kulcsot. Ha működik, akkor jó és gazdaságos.Ez van.Tehát mi is a konkrétum a Peugeot-val kapcsolatban, amiért minden szerelő azt mondja, hogy egy fos?
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62892 üzenetére
Szia. Ez inkább csak a 4 üteműekre vonatkozik, vagy 2 üteműre is?
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #62892 üzenetére
Akkor rendben, nem utángyártott. Én sem arra gondoltam, hogy rosszabb minőségű. Az is biztos, ha valamit cserélek, nem gyárit fogok venni, mert amellett, hogy az "csak" egy alap, még drágább is, mint egy "nem gyári".
Én nem úgy érvelek a Peugeot mellett, hogy az a legjobb dolog a világon. Sőt. A harmadik Peuget-omat nyüstölöm és az első egy 100-as Speedfight volt. A második egy 50-es Speedfight, amivel konkrétan úgy becumiztam, mint a parancsolat. Anyagilag is baromi ráfizetés volt az egész. A Jetforce-ba is kellett némi pénzt ölni, de közel sem annyit, mint a Speedfightba és sokkal megbízhatóbb, mint az volt, pedig ez injektoros.
Amire nem tudok rájönni, az az, hogy egymás mellé téve egy Peugeot, egy Piaggio és egy Morini blokkos robogót, mi a fenéért megbízhatóbb az utóbbi kettő, ha az elv, a működés elve és sok alkatrész gyakorlatilag ugyanaz. És itt nem arról van szó, hogy egymás mellé dobunk egy Suzuki és egy Lada motort, mert mindkettő 4 hengeres és négyütemű.
Miben lehet szarabb a Peugeot egy Piaggio-hoz képest? Mitől lehet jobb egy Malossi főtengellyel és hengerszettel szerelt Piaggio Dellorto karbival egy ugyanilyen nem gyári alkatrészekkel szerelt Peugeot-hoz képest? Miért mennek elmondások szerint előbb szarrá ugyanattól a gyártótól szerelt alkatrészek egy Peugeot-ón egy Piaggio-hoz képest?
Azért kérdezem, mert tényleg nem értem.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62894 üzenetére
Arra, hogy a 2ütemű Peugeot is legalább annyira rossz választás volt szerinted mint a 4 ütemű?
Ezek ugye karbisok, semmi befecskendező, meg magas nyomású izé nincs bennük. Mondjuk azthiszem az én Jetforce-omon az olajpumpa az elektromos... Ettől tartok is egy kicsit, mert jól fel van idegesítve a vas, pörög mint egy láncfűrész...★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62898 üzenetére
Uh . Szerinted mivel lehetne kiváltani, és hogyan?
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62900 üzenetére
Igen, ilyenem van, még a színe is
Én is olvastam ezt a cikket, mosolyogtam is rajta. Na nekem ezt a magas fordulaton nyitó kuplung dolgot még megfejelték egy Doppler verseny kuplunggal, ami mondjuk tényleg elég nagy fordulaton nyit, nekem ez kicsit zavaró is...★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #62900 üzenetére
Ezt a cikket én is olvastam és nézegettem is, hogy "MI VAAAAN?".
Az injektoros picit más, de sok különbség kívülről nincs.Az enyém pontosan ilyen:
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62903 üzenetére
Én így vettem, hogy kicsit ki volt már hegyezve.
Malossi Multivar váltó, Doppler SX86 kuplung, Tun'r hûtött harang. Giannelli Extra2 kipufogó, és a karbi asszem Naraku, legalábbis az hasonlít a legjobban hozzá. Meg egy Doppler szűrő van rajta.A kuplung rugóra én is gondoltam, hogy gyengébbre cserélem, de nem találtam hozzá. Ugye gyárilag a fehér van benne, amit meg lehet hozzá kapni az piros, gondolom az erősebb... Állítani már csak felfelé lehet.
[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62907 üzenetére
Köszi a részletes választ, mostmár kezdem érteni....
Elvileg 50-es a henger, de alu.
A karbit még nem szedtem le, de azt mondták 17,5-ös, és csak azért került rá ez a szűrő, mert a gyárit nem lehet ketté szedni, hogy szivacsot cserélj benne, hanem kompletten cserélni kell, de elég drága. De megkaptam hozzá a gyári szűrőt is, majd felrakom milyen vele.
Akkor szerintem nem csesztetem a kuplungját, mert marha jól megy, csak kicsit zavar, hogy olyan 6ezer körül nyit...
Viszont kicsit olyan az egész, mintha mindig kicsivel nagyobb fordulaton menne, mint kéne... Folyamatosan pörög menet közben a motor, átlag 10-11 ezret, ha a Koso fordulatszámmérőnek lehet hinni. 5grammos színén Doppler görgők vannak benne, nem kopottak, csak picit.
Nem tudom van e értelme növelni a görgők súlyát, fel-egy grammal, lehet nem pörögne ennyire folyamatosan, de lehet nem is menne ilyen jól... Mi a véleményed?
Igazából nem verseny célra van, arra ott a gixer. De viszont tetszik hogy szedi a lábát, előtte egy Malaguti F12 volt, azzal akármit csináltam hulla volt, ez meg 2x úgy gyorsul, viszont fele annyit eszik★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62909 üzenetére
Sokszor ha gázt adok, vagy startolok forog 14et is....
Hallgatok rád, és nem piszkálom, csak valamennyire szeretném hogy tartós legyen a cucc! Ezért is öntöttem bele egyből Motul 710 2T-t.[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #62903 üzenetére
Én a Doppler SX86 kuplunggal megszívtam, bár lehet, hogy harangot is kellett volna tenni hozzá, mert az maradt a gyári. A kuplung megégett. Szinte üveg kemény lett. A gyárival nincs most gond.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62911 üzenetére
Nem régóta van nálam, január végén vettem. Remélem nem lesz vele semmi gond... Rengeteget megyek vele, mióta meg van a nagyot be sem indítottam. Már lehet meg is sértődött. Dehát mit csináljak, ez az új kedvenc... Asszonynak egy tuning 70-es dioja van, sokat gurulunk együtt
Köszi a sok jó tanácsot, megfogadom őket
[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #62914 üzenetére
Könnyen lehet.
El is raktam addig, míg majd elviszem ferodoloztatni, meg kerítek egy normális harangot. De nem most.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sityupityu #62873 üzenetére
A japan injektoros 2T motorok ugyanazt a morini blokkot hasznaljak, mint a regi sr. Mindegyik ditech. 2T injektorosnal a peugeot is ditechet hasznal. Igy ezek kozott sok kulonbseg nincs. Az olasz is ugyanolyan megbizhato, ha koltesz ra egy valag penzt az alkatreszekre, mint a japan, vagy a francia. Egesz egyszeruen draga az alkatresz, es nem lehet ganyolni, mert megbizhatatlan lesz, mindenbol ujat kene venni, amire nincs penze senkinek.
Csak hogy egy peldat hozzak a megbizhatosagra, van olyan peugeot robogo, amiben honda blokk van, igy nagyon le van egyszerusitve ez a kerdes.
Ehhez kokemeny tipusismeret kellene.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sityupityu #62919 üzenetére
Igen. Az az osszes a suzuki katana ditech.
Ezt a konstrukciot az ausztral orbital ceg fejlesztette ki, es az aprilia, suzuki, peugeot, piaggio, gilera hasznalja.
Erre ertettem, h mindegyikhez draga az alkatresz, es sokat kell ra kolteni. Nem sorrendet allitottam fel, csupan azt, h a befecskendezo rendszer, es alkatreszei ugyanazok ezekben a tipusokban, ugyanolyan draga a benzinpumpa, az injektor, stb
Van tapasztalatom 70 es malossi illetve pollini ditech alkatreszekkel.
En sem a peugeot mellet vagy ellen akartam allast foglalni, csak probaltam ramutatni, h az, h a szerelok mire fintorognak, az inkabb azt jelenti, h mihez nem ertenek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sityupityu #62921 üzenetére
2T ben valszeg tobb japan gyartonak van ilyen kozvetlen befecskendezesu fejlesztese a fiokban. csak a suzuki alkalmazta robogokban.
Az aprilia mar kifejlesztett 400 kobcentis motort kozvetlen befecskendezessel, de pont a honda 4T lobbija miatt nem tudtak akkoriban piacra dobni.Szerk:
Mivel egy 70 es tuningnal le kell csereld a befecskendezo elektronikat, vagy a nyomasszabalyzo szelepet, igy tudom, mi mennyibe kerul. Igy. Illetve ujitottam mar fel morini ditechet a nullarol.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kcsa
veterán
válasz sityupityu #62924 üzenetére
közvetlen.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sityupityu #62924 üzenetére
Nem civakodni szeretnek, csupan megemlitenek nehany dolgot, amivel egy kicsit kiszelesitheti a latokoret az, aki nyitott. Tuningrol meg nem is beszelgettunk.
Ha a zoomer/ruckus ra, vagy dio ra gondolsz, azok 4T befecsek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #62939 üzenetére
Az egészet szeretném cserélni.
50-es DT MX. -
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #62945 üzenetére
Milyen motor? A "kedvenced": Peugeot Jetforce 50 TSDI.
Full gyári (kivéve a kipufogót), tehát nagy fordulatszámra nem kell gondolni. Nagyon plafon a 8500.
Én is hajlottam a Malossi-ra, csak gondoltam, megkérdezem, mert nem tuning gép.
Stage6 most ott nincs, ahol vásárolni szoktam, de rendelek mást is és jó lenne egyben egy helyről.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #62943 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm,ez az első ajánlat elég jónak tűnik.
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #62951 üzenetére
A variátorom hibrid. Egy utángyártott olcsóbb kategóriás van most benne. Nem lenne vele akkora baj, viszont nem lehet görgőzni rendesen. A legkönnyebb is túl nehéz neki, pedig még a kontraszt is jóval erősebb, mint a gyári.
A nyomólapját átalakítottam és meredekebbre lőttem, így mondhatjuk, hogy jó. A rezon egy Extra V2, de nem azért került rá, hogy nagyobb legyen a teljesítmény, hanem, mert ez volt a legolcsóbb alternatíva a gyári ütött-kopott kipufogó kiváltására. Lehet, hogy magasabb fordulaton jó lenne, de a leg jobb teljesítmény most olyan 8000 körül van, vagy picit afelett. Ha belevesszük, hogy - feltételezhetően az ECU korlátozása miatt - 8500-nál többet nem pörög, így a rezonnal gyakorlatilag szarabb a teljesítmény, mint a gyárival volt.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #62962 üzenetére
Jaja. Sokszor olvasgattam utána a rezonnak és én sem értettem - ismerve a rezon működési elvét -, hogy egyeseknél javított, másnál rontott a teljesítményen. Mert ugye injektorosnál nincs értelme a friss "keveréket" visszatolni a hengerbe, mert konkrétan az itt csak levegő. Ha meg eleve úgy van kialakítva, akkor mwg nem levegőt, hanem kipufogógázt nyom vissza.
Szóval itt a rezonról erősen megoszlanak a vélemények. Mondjuk tuti, hogy a más fórumokon olvasott emberkék nem egyformákat raktak fel.Namost az ECU az itt nem tisztázott, hogy miért is nem pörög jobban. Sztenderen kipörög 9000-ig is. De ugye kérdéses, hogy a szoftver esetleg úgy van megírva, hogy ott már kevesebb benyát ad és így gyengít a motoron. Akkor üresben kipöröghet, csak terhelve nem.
Na itt az a kérdőjel, hogy ez egy tiltás gyanánt van, vagy eleve nincs benne az a map, amitől pöröghetne feljebb.
Meg Peugeot-nál csak háromféle korlátozásról tudok: 25km/ó, 45km/ó és korlátlan.
Lehet, hogy van egy negyedik is, ami tényleg korlátlan-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Tothgera30
Ármester
válasz sityupityu #62978 üzenetére
#62978 sityupityu, #62979 dzso22: Nekem főleg a matt, egyszerű fényezése tettszett meg. Amúgy egy kipufogó, variátor esetleg beleférne. Több nem kell.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
dzso22
senior tag
válasz sityupityu #62981 üzenetére
Van nálam ilyen típusú kippu,vakcső és fojtás nélküli,de így is sz@r
[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
válasz sityupityu #62984 üzenetére
Nincs
Ez is egy rezonátor kipufogó csak alacsony fordulatszám tartományra van kihegyezve.
Na meg hogy 2010-utáni így rendesen meg kell legyen fogva.
Bezzeg a 2000 előtti Jog kipufogók de jók voltak.
Ha jól emlékszem 5-6000-es fordulatra voltak hangolva,és brutál jól engedték a talicskát gurulni.
Viszont volt ezek között egy nagyon jó,az Aprilia Sr gyári sport kipufogója.Sokáig próbáltam szerezni a gépemre de aztán abbamaradt.
Tetszett mert kellemesen pörgeti a motort és nem csak egy szűk fordulatszám tartományban van nyomaték.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
válasz sityupityu #62986 üzenetére
Természetesen a variátort,karbit, én is utánahangolom mindég,csak gondoltam nem térek ki erre.
Van többféle is itthon.
Hidd el sok múlik egy kipufogón,és az az Aerox kippu úgy sz@r ahogy van
Sr-re visszatérve erre gondoltam.
Köszönöm de már módosított sp3-al megy a taliga és igen jól sikerült.
Jó darabig kitartok mellette.[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
válasz sityupityu #62988 üzenetére
Értem mire gondolsz.
Szép hobbi én is csináltam ,és másodállásban motorokat javítottam. De Inkább csak 2T. Mást nagy ritkán vállaltam be. Ilyen ez a popszakma én 50-et öltem 70-es hengerre aztán mégis 50-es airsal lett a vége.Mert ennél nem hallani hogy szívja a tankot.[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
Topikgazda
válasz sityupityu #63020 üzenetére
Huh, nem ezt akartam írni.
A léghűtéses robogókra értettem (különösen a 2T-re), hogy hamarább elérik az üzemi hőfokot mint egy vízhűtéses, és hogy kánikulában még gondjuk is lehet, hogy ne melegedjenek túl. Még álmos vagyok.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
kcsa
veterán
válasz sityupityu #63046 üzenetére
Egyébként az is lehet. Utólag már okos mindenki
-
kcsa
veterán
válasz sityupityu #63050 üzenetére
Nem is neked momdtam, előre én is csak tippelgettem magamban, amikor a kérdést feltette.
-
Chereiose
addikt
válasz sityupityu #63099 üzenetére
Melyik SR50? Az a 220 ezres vagy mennyi is volt.
dave93: Én nyitott vagyok teljesen az SR50-re is, azok még erősebbek is, amit linkeltél meg valóban nagyon szép, bár annyira ez a régebbi fajta nem jön ne. Scarabeok közül a fekete tetszik, legjobban az a lila szerű fogott meg, de az meg érdekes színű..
Amúgy a vidékiekkel az a bajom, hogy innen Budapestről max hétvégén tudnék lemenni megnézni, és ha esetleg meg is vennék, hogy hoznám haza...[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz sityupityu #63105 üzenetére
Ez a vidék dolog nekem meg ott probléma hogy minden kinézett motorért mehetek Bp.-re, és még onnan 100-200km-t valamerre. Nem tudom mennyiből lehetne motorszállítást intézni, mivel autóval és futóval lenyomni akkora távot nem egyszerű dolog.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Chereiose
addikt
válasz sityupityu #63105 üzenetére
Nem tudom lehet több volt az mint 220. Hát már mind1, mert nincs fent már szerintem.
Hazamotorozni vidékről esélytelen, utánfutóm sincs még ismerősnek se.Meg eleve, el kell menni, megnézni, ha meg tetszik akkor még egyszer vissza valami utánfutóval, ami mondom nincs
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz sityupityu #63109 üzenetére
De nincs senkinek se kisbusza a családomban
Amúgy ez nagyon tetszik, árban is rendben van, csak kár, hogy 4 ütemű...Nem tudom, azt nem érdemes bevállalni..[link] -
Chereiose
addikt
válasz sityupityu #63111 üzenetére
[link] Ez sem rossz, csak hát pécsett van...
Igen, a 4T-ről állapottól független lemondok...Amit neztem 2T az eleve tuti hibás volt, annyira nem lehetett gyenge Régi kis yamaha mintem több erőt adott le
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz sityupityu #63113 üzenetére
Sr ből is ilyet vennék legszívesebben, összes hirdetés agyon hajtott tuningolt 15 éves vacak..
-
korpicschess
veterán
válasz sityupityu #63115 üzenetére
Óvatosan kell bánni velük. Nálunk volt egy kereskedés ahol szép állapotú, régebbi de kevés km-es (vagy inkább arra tekert) robogókat árultak, mondjuk úgy ahogy rendbe is rakták őket. Szerelő persze rögtön rámondta, hogy 30k legalább van benne.
Állapotot kell venni, amit elég nehéz, hogyha az ember nem ért hozzá, és/vagy nincs összehasonlítási alapja.Ezek az újabb SR-ek nagyon szépek. Még esetleg Malaguti F15-öt is nézhetsz, nekem volt, elég nagy, kényelmes robogó.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
tween
őstag
válasz sityupityu #63122 üzenetére
Tőled kérdezem, mivel te szereted a rezonátorokat. Van egy Gianelli rezonátorom, de nem szeretem ezt a láncfűrész hangját. lehet még tompítani rajta? Több gyapot kell a tompítóba, vagy hogyan működik ez?
-
urbi73
senior tag
válasz sityupityu #63132 üzenetére
Akkor már mindegy hogy Morini ,vagy Minarelli .Ok, a minához több a tuning alkatrész , ennyi csak a Minarelli blokk javára.
Egy kínai blokkot is meglehet csinálni minőségi alkatrészekkel . Épp ilyen robogót nyüstölök . Ennek se jött elő több baja , mint egy Aerox , sr ,stb .-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sityupityu #63127 üzenetére
de az, hogy berepedezik, nem jelenti azt, hogy falsot sziv.
a 20 eves jogokon, sr eken, rs esken is be van repedezve, de csak a felulete. tul vastag a szivocsonk ahhoz, hogy vegig legyen repedve. ha nem sziv falsot rajta kell hagyni. ugy meg evtizedeket bir.Nem menekülsz a csendőrség elől.