- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
Sziasztok.
Valaki Debrecenben tudna nekem segíteni?Nem oda valósi vagyok,de beviszem ha kell!
Múlthéten beindítottam a mocit,mert már hiányzott a kicsike.
Be kellene állítani a karburátort,vagy nagyobb fúvókát kéne bele rakni,de én nem értek hozzá.
2 éve vettem meg használtan,azóta azt csinálja hogy teljes gázon fullad,vagy ha úgy indulok vele akkor felmegy kb 50-ig,és utána fullad.Ha visszább veszem a gázt akkor gyorsul tovább.
Eddig vitte a 85-öt,de most hogy beindítottam a múlthéten,nehezen feltornázza magát 70-ig,és annyi.
Aprilia SR50 Street motorról lenne szó.
Természetesen kifizetem ha valaki megcsinálja nekem -
perge666
veterán
válasz runner 125 #31462 üzenetére
Igen karbis.
Biztos nincs nagy baja,kis pucolás,takaritás.......
Én nem akarom szétbarmolni,jobban bizok egy szakemberben. -
perge666
veterán
válasz skylinelaca #31475 üzenetére
Yamaha Aerox nem tetszik?
Én ha most vennék robogót,lehet azt választanám. -
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #31478 üzenetére
Talán azért mert nagyobb testű,meg lehet hogy újabb is?
Ne mondd már nekem hogy más robogóval nem tudják ugyanezt megcsinálni
Az miért baj hogy néprobogó,legalább kap hozzá alkatrészt.
Ha valaki úgy megcsinál egy totálkáros motort hogy nem mondja meg róla senki,hogy törött volt,akkor mi a gond belőle? -
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #31480 üzenetére
Ennek így nem látom értelmét,csak kötekszel velem
Míért kell nekem állni,azért mert adtam egy tippet?Amúgy sem neked írtam!
Elég bénán fogalmaztál meg 1-2 dolgot,már ne is haragudj.
A 2. kérdésemre jól megadtad a választ.
Más robogó nem lehet totálkáros,és úgy összetákolva mint egy aerox?
3. kérdésre se semmi a válasz.
Ki kérdezte hogy a malagutihoz van e alkatrész?Én egyáltalán nem összehasonlítani akartam a 2 mocit.Köszönöm a megtisztelő hozzászólásodat
Ja azt elfelejtettem hogy nem kérek választTeldaa ilyen egy normális hozzászólás
Én tavaly voltam ismerőssel motort nézni nyáron,és kipróbáltam egy aeroxot/2006-os évjárat elvileg/
190k volt a legalja,amiért ideadta volna,nekem nagyon tetszett kinézetre,és teljesítményre is.
Az én motoromnál sokkal nagyobb volt.
Az illető azért nem vette meg,mert nem fért bele a keretbe.
150-ért szeretett volna venni max,de 140-be vett egy pöpec F12-est,ami jóval kisebb volt az Aeroxnál.[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #31490 üzenetére
Na látod hogy te is tudsz normálisan írni ha akarsz:-)
Bocsi ha mogorvának tűntem,de nem volt valami jó napom. -
perge666
veterán
Nekem 20 éves koromig nem volt semmilyen jogsim,addig a kertbe,és a határba motoroztam öregem szimójával
7 éve van B-s jogsim,kocsival szerencsére soha nem volt balesetem,de a simsonbol csináltam egy roncsot 5 éve,ami nem az én hibámból történt.
Ha nem lett volna jogsim,biztosításom,simán a nyakamba verték volna az ügyet,jól megbirságoltak volna,és a motornak is annyi.
A helyszínen kifizették a motor árát/70k/,azzal a feltétellel ha bevisznek az orvoshoz,mert nem akartam menni.
A kézfejem megzúzódott,mellkasom fájt.
Szerencsére ennyivel megúsztam,és azóta balesetmentesen közlekedek nap mint nap,télen kocsival,de nyáron ha tehetem,többnyire motorral.Szerintem ez is egy jó példa arra,hogy jogosítvány nélkül ne vezess!
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz runner 125 #31730 üzenetére
Szerintem azt a garantált futott km-t,a blokk felújítása óta értette.
Mert ha annyi lenne benne az első perctől kezdve,akkor nem kellett volna rá 110k-t költenie. -
perge666
veterán
Nagyon gondolkozok rajta,hogy ismét beszerzek egy simsont
Szeretek határban mászkálni,de robogóval unalmas,meg azt féltem.
Olcsón lehet már venni,meg legalább párommal is el tudnánk néha menni motorozni -
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #31746 üzenetére
Simsonhoz még van gyári cucc?
Azt hittem hogy már csak utángyártottat lehet hozzá kapni.
Egyik ismerősöm el szeretné adni a simsonját,mert ősz óta nem dolgozik,és kell neki a pénz.
Nagyon jó motorikus állapotban van a moci,40-es ajánlatot tettem rá,azt mondta hogy akkor adja el annyiért,hogyha jövő ilyenkor ugyanennyiért visszaveheti tőlem -
perge666
veterán
válasz Bitpalace #31752 üzenetére
Látszik hogy régóta nem foglalkoztam simsonnal
molnarpeter-Kilóméter van benne rendesen,de nagyon szép hangja van,1 rugásra indul.
K.b. 6 éve volt felújítva,azóta ha 2-3 ezer km-t ment vele a srác,akkor sokat mondok./ismerem/
Külsőre,meglátszik rajta az idő,szerintem még a gyári a festés,mert kopottas,és néhány helyen matt.
Szerintetek az ellene szól hogy ez még a régebbi fajta 50-es? -
perge666
veterán
válasz molnarpeter #31757 üzenetére
Igen,a blokkban mindent cserélt akkor,de az már nem most volt.Van kompresszió meg minden.
Nekem csak az a fura hogy hosszúak benne a sebességek. -
perge666
veterán
válasz molnarpeter #31759 üzenetére
A mostani robogóm előtt volt egy 80-as Yamaha DT-m,abba tetszett hogy pillanatok alatt felváltottam 5-ösbe.
Tudom az másabb kategória,össze sem lehet hasonlítani. -
perge666
veterán
Ha van B kategóriás jogosítványom,és szeretném letenni a B125-öt,akkor rendes tanfolyamot kell végeznem,ugyanúgy órákat venni,meg mindenből kell vizsgáznom?
Gondolkoztam a korlátlanon,de az sokba van,meg nincs igazán szükségem arra.
Szerintem 125ccm-es bőven elég lenne! -
perge666
veterán
Sziasztok.
Gondolkodok rajta,hogy tavasszal veszek egy 50-es endurót,és a robogót páromnak adom.
Olvasgattam,nézelődtem,és az Aprilia RX felé hajlok leginkább,de Néztem Riejut is,ami ugyanolyan AM6-os blokkal van szerelve,újabb,és olcsóbb is,de beszélnek lefelé róla,mert elvileg nem egy nagy márka...........
De ha a blokkja AM6-os,az a fő szempont nem?? -
perge666
veterán
-
perge666
veterán
Sziasztok.
Tőlem nem messze lenne elég jó árban/120K/egy gyári 50-es enduró,aminek AM3-as blokkja van.
A motor teljesen fel lett újítva,semmi kopott alkatrész,csavar,új festése van,és az ülése is át lett huzatva.
Végre olyan 70 körül megy,nekem az elég is lenne.
Arra lennék kíváncsi hogy jók ezek az AM3-as blokkok,vagy nézzek AM6-ost??Azért tetszik mert tényleg látszik rajta az igényes munka,törődés,meg az eladó is mondta/mondjuk aki eladni akar az mind így tesz/ meg közel is lenne!
Ja meg ezeket az AM3 blokkokat 2003-ban gyártották még,mert Elvileg akkori gyártás????
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
Sziasztok.
A napokba vettem újra egy öreg Yamaha DT50MX-et,és kérnék 1-2 tippet,tanácsot tőletek.A moci pöccre indul,van alapjárata,jó a hangja,de ha elindulok vele olyan érzésem van mintha kevés benzint kapna,nem úgy húz ahogy kéne és végre is elég rossz.
Ráadásul max.1km után lefullad menet közben és pukkan egyet a kipufogó.(gondolom ez azért van mert kevés benzint kap)
Ha várok vele 1 percet megint beindul,és tudok menni vele párszáz métert.Én a karburátorra gyanakszok,mert nem gyári van rajta hanem egy Dellorto PHBG17,ami kis kutakodás után szerintem robogóhoz való.
Vagy jó DT-hez is,csak be kellene állítani?[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
Lehet pont te mondod jól!
Larpi : Szerintem nincs,mert amikor a garázsba beindítottam és nem volt kinyitva az ajtó,1 perc alatt tiszta füst volt bent.
Most hogy indítottam szivatóval,felbőgött elég rendesen,ahogy levettem a szivatót állt befelé normál alapjáratra szépen lassan.
-
perge666
veterán
Most nem mentem vele mert épp parkettát csiszolok,de kivettem a gyertyát NGK BP6HS van benne,még új,most kezd szineződni elfelé a kerámia vagy mi.
Amúgy szép barnás színt látok,a menetnél volt olajos és picit kormos.
Viszont úgy meg volt húzva a gyertya hogy alig bírtam kilazítani. -
perge666
veterán
válasz perge666 #62492 üzenetére
Na jövőhéten megnézi nekem egy szaki,az imént el is vittem hozzá.
8km-re lakik tőlünk,és érdekes módon nem állt le alattam,igaz nem is húztam neki.
Városba 2-esbe mentem 20-25-el,városon kívül felraktam 3-asba és 40-es tempőval haladtam,nem akartam tolni,és ez a takarékos módszer bejött szerencsére. -
perge666
veterán
válasz perge666 #62483 üzenetére
Üdv.
Az este visszakerült a DT.
Karbibeállítás baja volt,meg gyújtókábel,pipa csere.Ja meg a fékkart előrébb kellett rakni,mostmár fog rendesen és nem szorul.
A 4.sebességfokozatban már nem akar pörögni csak lecsendesedik,meg gyengébb lesz.
Nagyon húzósan 65km/h-ra képes,55-ig szépen felmegy,utána elég lassacskán,ezt mi okozhatja?
Kisebb fogaskerék kellene,vagy gyenge a kompresszió? -
perge666
veterán
válasz Norbika88 #62536 üzenetére
Énis motorral járok dolgozni ( 3km ) asszony meg kocsival.
Inkább én fagyoskodok mint ő!
Eddig Simsonnal jártam,de eladtam,megvettem a DT-t,és amíg olyan állapotba hoztam hogy lehessen vele járni ( 8nap ) addig jártam az SR-el,de az baromira csúszott,rendesen halálfélelmem volt rajta. -
perge666
veterán
-
perge666
veterán
válasz csabi94 #62559 üzenetére
Használt motor vásárlásnál sajnos fenn áll mindenféle veszély,énis hasonlóan jártam kb.1 hónapja mikor megvettem a DT-t,sok apróság jött ki rajta.
Igaz 4000ft-ot költöttem rá összvissz,de lehetne még,főleg hogy néhány napja megadta magát a kuplunk mindenféle előjel nélkül!
Most így használom,de minél hamarabb meg kellene nézetni,de nem szeretném nélkülözni 1-2 napra sem,megszerettem! -
perge666
veterán
válasz body007 #62561 üzenetére
Sajnos nem igazán értek hozzá.
Levettem az oldalsó deknit,az első fogaskerék előtt van egy kis vékony vasrúd,na az el volt hajolva,simán kihúztam és kalapáccsal kiegyengettem.
De mikor visszaraktam és sebességbe raktam akkor olyan volt mintha folyamatosan be lenne húzva a kuplung ezért azt kivettem,és most úgy járok vele. -
perge666
veterán
válasz csabi94 #62598 üzenetére
Tényleg jól néz ki.
6-7 éve volt egy DT80LC2-m,teljesen felújíttattam,és ugyanezt produkálta mint a tied,ha nyűgje volt leállt vagy épp nem indult de csak úgy spontán és bármit csinálhattam vele,nem indult.
Elcseréltem egy SR70-es robogóra,és a következő gazdája idővel kiderítette hogy a karburátor volt a bűnös meg a membrán. -
perge666
veterán
Tegnap voltunk Debrecenbe mosógépet venni,beszaladtunk a praktikerbe,és az emeleten volt valami motoros nap vagy kiállitás vagy nemtudom mi.
Nem szeretem a Simson Schwalbeet,de ezt elfogadnám : ( ott láttam,élőben nagyon szép ) -
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #62635 üzenetére
Az ára nem rossz,de elől az a tartórész a lámpával elég ocsmány.
-
perge666
veterán
válasz Redneck #62735 üzenetére
Nekem van egy 2006-os Aprilia SR50 Street,szerintem nagyon megbízható,pöpec moci.
Lassan 5 éve van nálam,és eddig egy hátsó gumit kellett rajta cserélni,meg 2 hónapja egy gyertyát.
Én napi 7-8km-t tettem bele,de kb.2 éve már asszony használja munkába járáshoz.(4-5km naponta)
Meg van hogy elmegyünk 1-1 "nagyobb" túrára időnkénk 70-80-90km....
Mikor megvettem 85-el hasított,de mára a kuplungja eléggé megkopott és 70-től már nem sokkal megy többet. -
perge666
veterán
válasz barack1997 #62739 üzenetére
Ja bocsi elfelejtettem hogy olajcsere volt egyszer,meg hűtőfolyadék is.
Mindkettő egyszerre mert sógorom átnézte kb.1,5 éve.
A többihez tényleg nem lett nyúlva,ez ilyen. -
perge666
veterán
válasz Chereiose #62884 üzenetére
3 hónapja vett itt nálunk volt munkatársam egy SR50-et 150-ért,és kapott hozzá egy 20K-s bukót ajándékba.
A motor külsőre olyan mintha most jött volna ki a gyárból(irigyeltem is ezért érte,mert az enyém külsőre elég karcos,kopottas) és motorikusan is frankó.
Amikor megvette elsőnap felforrt a víz,de a hiba magától megszünt.
Napi 25-30 km-t megy vele.Én is szeretem az enyémet,csak nekem a robogó unalmas,jobbszeretem a váltós mocikat,ezért az SR lett az asszonyé.
-
perge666
veterán
Üdv.
Szeretnék venni a Yamaha DT-hez egy sportikupogót,tudnátok ajánlani valami jó oldalt ahonnan megrendeljem? -
perge666
veterán
válasz sityupityu #62939 üzenetére
Az egészet szeretném cserélni.
50-es DT MX. -
perge666
veterán
válasz sityupityu #62943 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm,ez az első ajánlat elég jónak tűnik.
-
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #63084 üzenetére
A melóhelyen mondta az egyik portás, hogy haverjának lejárt a jogsija,elment meghosszabbíttatni és bepecsételtek valami mást is amivel125ccm-el 11KW-ig vezethet motort.
A portás elvileg utánajárt és 2016.01.01-től lépett érvénybe.Nekem 2 hónap múlva jár le,kíváncsi leszek....
-
perge666
veterán
Én eddig nem néztem utána neten,de most rákerestem,és én sem találtam semmi infót.
Csak azt írtam le amit nekem is mondtak,de akkor kamu valószínűleg.
Engem amúgy sem izgat,mert nemrég vettem egy 50-es veterán DT-t,azt szeretném szépen lassan rendberakni hogy csilli-villi legyen,meg van egy SR50 Streetem is.
Nekem bőven elég egy ilyen kis motor,melóbajáráshoz legjobb,keveset eszik,meg ilyen 40-50-60 km-es kirándulásokra,túrákra szoktunk menni páran időnként.
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban