- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Mobil flották
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
forandor
tag
válasz flegga92 #65375 üzenetére
Szia!
Mérd majd meg, hogy mekkora feszültség megy az akkura terheletlenül és terhelve (akku nincs bekötve és bekötve). 13.5 és 14.5 V között kell lennie a töltőfeszültségnek. Ha jóval kevesebb/több, akkor az tönkre vágja az akkut. Jók a zselés akkuk, én személy szerint Varta-t használok, de a hideg és az előbb említett töltőfeszültséges dolog ugyanúgy tönkreteszi. Az én Gulliverem pl. a 12V-os töltőfeszültséget sem éri el, szóval tavasszal fesztstab csere.
Újratekercselt önindító => valszeg valami el lett cseszve. Ha indítózásnál Ampert mérsz láthatod, hogy mekkora áramot vesz fel a gép (erős feltöltött akkuról persze). Ha csak 1-2 Amper csordogál (tippelek persze), akkor talán valami érintkezéshiba. Ha eszi az áramot rendesen 6-10A (fene se tudja), akkor viszont gáz van az önindítóval, "letestel".
Ahonnan a kattogó hang jön ott a hiba . Lehet csak kicsavarodott/meglazult az órából a spirál.
-
mumtaz
senior tag
válasz flegga92 #65384 üzenetére
Ezekben nem elektromos a bendix, mint az autóknál. Ha kicsi kattanást hallasz, az a relé. Rá kell mérni, hogy az önondítóig lejut-e a kraft indításnál. Ha igen, akkor az önindítóval van gáz. Ez lehet akár test hiba is. Lehet, hogy a +12V lejut, de nincs test. Feszültséget az önindító két saruján mérj. Ha csak egy van, akkor azon és az önindító fémrészén.
Ha nem is jut le oda "áram", akkor simán lehet hibás a relé. Ha kattog, de mégsem jön ki belőle a +12V, akkor a relé érintkezői vannak beégve. Relé csere.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
forandor
tag
válasz flegga92 #65384 üzenetére
Nincs mit!
Nem muszáj azért szétkapni, a feszstabról jön közvetlenül az áram az akkuhoz. Am. igen arra van (a szokásos szervizablakot kell kiszedni, meg a fölötte lévő idomot leszedni).Nem szedtem még szét annyira, de ha jól tudom bendix húz be. Egy hasonló korú piaggio-t már szétkaptunk, abban az volt. A piaggio nem mindig tekert, és aha igen akkor is nehezen. Önindító volt rossz. Amikor nem tekert, akkor csak oda kellet kicsit koppintani kalapáccsal az önindítónak és megindult . Piaggio-nál (legalább is annál) alul van az önindító.
Akkor a kattogás is valószínűleg onnan jött.
-
forandor
tag
válasz flegga92 #65416 üzenetére
Mol (95-ös persze). Az még hozzátartozik, hogy volt egy kis gond a karbival. A karbipucolás után sikerült összehoznom a rekord minimum 3.8-as fogyasztást (ez az első teljes mérés rendbe rakott karbival). Gyorsuláskor nyélgáz (üzem melegen nem szeret gyorsulni). Na meg javarészt főúton megyek, ha nem akkor földúton.
Legutóbb sáros földúton mentem partnak fölfelé, előttem kettő terepjáró, és tartottam a tempótHa már itt tartunk: melegen nem szeret gyorsulni, a végsebessége is kisebb egy kicsivel. Talán ékszíj? Úgy őszintén a variátortól idegenkedek, még nem szedtem le a deknit sem .
Ha leállítom a motort (berúgásnál is mikor nem indul, és leáll), ahogy teljesen leáll a forgás, a variátorból jön egy hangos csattanó hang. Tudom ez így édes kevés, de találkozott-e már valaki hasonló jelenséggel? -
forandor
tag
-
Topikgazda
válasz flegga92 #65429 üzenetére
Én mezei csavar-csapágy boltban szoktam venni különböző méretű és hosszúságú imbusz csavarokat. Csavard ki a régieket és mérd le a hosszukat. Általában 3-4 mérethossz szokott lenni a deklinél.
Robogós oldalról nehogy rendelj mert aranyáron vannak, és jó eséllyel még rosszabb minőséget is veszel mint egy csavarboltban.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
dtsdexter
csendes tag
válasz flegga92 #69357 üzenetére
Szia nekem SR-n volt hasonló probléma, sokat nem tudsz vele csinálni, annyira pici benne a csavar. Erősen be kell fújni rozsda oldóval, vagy csavarlazítóval, hagyni kell egy jó félórát, közben párszor megfújogatni. Most jön, a drága része, kell venned egy csavarkiütőt LINK ilyet vagy ehhez hasonlót. Hálás, ha többször szerelsz, érdemes lesz beszerezni egy ilyet, vagy ehhez hasonlót lehetőleg normálisat, Genius Tools, Béta, Yato, stb pl LINK
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz flegga92 #69359 üzenetére
A bontottnak ugyan ez a hibája, Aluminium csavar az öntöttvas házban pár nap alatt úgy össze rohad mintha sosem lett volna kiszedve, de lehet vele egyébként máshogy is próbálkozni. Pl csavarhúzot kell bele ütni aztán egy gumi belsővel megtámasztani. De csavarlazitó mindenképen kelleni fog. Nekem végül azzal sikerült. Amíg nem találtam rá erre a csoda szerszámra. Többször mentett már meg Sajna sokan elfelejtik zsírózni a csavarokat olyan helyen ahol kellene. Utána meg a következő néz, hogy miért nem jön ki. Pl a villára rögzitő csavart.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
forandor
tag
válasz flegga92 #69357 üzenetére
Szia!
Hasonló évjáratú SR50-é szerintem jó hozzá.
"motor ér 65-70k-t" - Mi a fene, ennyire leharcolt? Az enyémet 150K alatt nem adnám.dtsdexter, elismerésem, hogy költesz még arra a motorra, más ember inkább eladná alkatrészenként.
Én is jobban jártam volna ha a Piaggio Zip-et inkább elbontom, mintsem, hogy rendbe rakom. Főleg, hogy ezek a kis Zip-ek valamiért nem valami megbecsült kis motorok. Rengeteget bontanak (ami végül is nekem jól jön), ráadásul eléggé hasonló blokkja van a Piaggio blokkos SR50-eshez képest.
-
dtsdexter
csendes tag
-
forandor
tag
válasz flegga92 #69368 üzenetére
Nem mai gyerek, törődni kell vele. Enyém sem volt rendben mikor vettem. Többet van karbantartva, mint használva, de ez már meg is látszik rajta. Csomagtartójába belefér egy 20 kilós cementes zsák, és ez nem túlzás, hanem személyes tapasztalat .
Az üléshuzatom még gyári, de sajnos szakadt, ezzel is kéne majd valamit kezdenem. Egyébként ennél kényelmesebb 50-es gépen még nem ültem. -
lbence
aktív tag
válasz flegga92 #69368 üzenetére
A társasházban egyik szomszéd is ilyen Gulliverrel jár, mondjuk az elég viharvert. A Zipemhez képest ez egy óriás, de el vagyok én a Zippel is.
Egyébként most Győrben elkezdtem figyelni és majdnem minden nap látoni egy Vespa Gts-t (250-es) rendszám nélkül. (Nem ugyanazt.) Nem értem, hogy a rendőrök miért nem vadásznak rájuk. Valaki ilyennel balesetet okoz, még az sem biztos, hogy fizet a biztosító, nem szabadna szemet hunyni efelett szerintem.
-
lbence
aktív tag
válasz flegga92 #69374 üzenetére
Viszont a kötelező biztosítás olcsóbb ha júl tudom, és a két évenkénti műszaki vizsga sem túl drága. Viszont a használt papíros 125-ös robogók is drágábbak lettek, néha a 150-es olcsóbb ugyanabból a modellből..
Egyik ismerősöm is Cygnussal járt, ugyanígy papírok nélkül, de végül inkább eladta.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz flegga92 #69504 üzenetére
Igen, én is találtam róla pl totalbike tesztet ahol dicsérték. Ennyi pénzért sztem teljesen korrekt. Nem mindenki tud 50k bukót venni 30k-s robihoz Ezért is írtam ide, hát ha valaki keresgél és a környéken is van.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
mekkGyver
aktív tag
válasz flegga92 #70023 üzenetére
Mivel (általában) a járgány alján van, éri a sár, a víz, és ha nem nagyon van használva, akkor esélyes, hogy berohadtak a csapágyak. Nem tudom milyen típusú, de általában nem nagy meló szétszedni és kipucolni, csak a szénkefékre kell ügyelni visszarakásnál. Ha biztosra akarsz menni, hogy nem villanyprobléma, akkor leszerelés előtt csíptess rá egy bikakábelt, és próbálgasd autó aksiról indítani. Én azért akkor is szétszedném, és megnézném mi van benne, főleg, ha fura a hangja. Lehet benne leégett tekercs is, és akkor nem minden helyzetből indul...
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz flegga92 #70036 üzenetére
Öcsém is rajta hagyta az akkut télen a csepptöltőn. Én feltöltöttem, lehúztam és 2-3 hetente multiméterrel rámértem. Ha megközelítette a 12 V-ot, újra feltöltöttem. Mindkettőnknél a kamrában volt. Háromszor kellett feltöltenem októbertől áprilisig. Pöcc, röff.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
flegga92
senior tag
válasz flegga92 #70636 üzenetére
Aprilia SportCity 50 4T-vel rendelkezik valaki? Ez a gép is tetszik, keretbe belefér, van egy szép példány a közelben.
Kicsit fázok az 50-es 4 üteműtől. Főképp városban használnám (nem BP) néha rövidebb külterület. Jelenleg egy Gulliverem van, sebességben nem szeretnék alább adni, azért tartósan tudjon 65 km/h körül menni. -
forandor
tag
válasz flegga92 #70644 üzenetére
Szegény Gulliver-t megcsalod, annál jobb 50-est nem találsz.
Alcsi69, Első teleszkóp jó? Ráz, vagy az egész lötyög? De a gumi is lehet rossz, ahogy mondod.
Peti198506, Egy kicsit huzamosabb használat kell, hogy a gyertyakép teljesen aktuális legyen. Vagy nem kap elég benzint, vagy nem kap elég levegőt.
nod1, "automata szívató szerintem működik".
mormota, akár egy újabb SR, ami karburátoros, Piaggio blokkos. De a régit is szépen felújíthatnád, én inkább azt csinálnám. Remek egy alap a minarelli.
-
macilaci78
nagyúr
válasz flegga92 #70700 üzenetére
Olyan 80-100k csak az, hogy rendszám legyen a gépen és biztosítást akkor is kötni, amíg nincs rajta rendszám. Ha így használod, akkor egyrészt biztosítási csalást hajtasz végre és emellett nincs érvényes biztosítás sem a gépen, másrészt nincs rá jogosítványod, ami még komolyabb vétség.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
forandor
tag
válasz flegga92 #70700 üzenetére
"Egyszerűen 50-es jobb robogó számomra nincs", teljesen átérzem. Hasonló magassággal rendelkezem. +/- pár cm, már nem emlékszem pontosan.
Az a Yamaha meg elég tetszetős. A 125cc az én fantáziámat is mozgatja, de egyelőre még nem indokolt a váltás. Nekem a Suzuki GN az, ami nagyon bejön. De legyen bármi is, a Gulliverem maradni fog. -
Topikgazda
-
flegga92
senior tag
válasz flegga92 #70700 üzenetére
Sikerült ma megboltolni a vasat, megvan az összes papír.
Egyben van a gép, viszont azt furcsállom, hogy a tárcsa külső széle úgy 2,5 mm-en rozsdás, a Gulliveren pl semmi nincs csak kb fél mm válla. Ennyivel kisebb lehet a betét?
A tulaj elmondása szerint 80w90 hajtómű olajat tett bele a manual szerint meg SAE10W30 type SE motorolaj kell oda. Kicsit furcsállom a manualt, cseréljem inkább erre?Néztem az egyedi forgalomba helyezési eljárás kérelmet, meg kell adni a motor típusát, viszont az nincs benne a forgalmiban, neten talált kép alapján másnak sincs a D2 rovatba feltüntetve semmi viszont a D1 rovatban ott van, itt viszont az áll: Yamaha Motor Taiwan Co. LTD. SE08. Az SE08 lehet a modell neve és nem a Cygnus X? Vagy majd én beírom?
Nincs benne pl a színe sem, bár gondolom ez nem nagy gond. -
siti
senior tag
válasz flegga92 #70787 üzenetére
annak idején, amikor gépelemekből hajtóművet kellett tervezni, akkor simán beleírtuk a dokumentációba, hogy a túlfolyó nyílásig kell feltölteni olajjal. pont. kész. legyen benne valami, ami nem víz és keni a fogaskereket.
Az autó váltó olajára nem ad meg csere periódust a gyár, elméletileg gondozás mentes. valójában egyszer már cseréltettem, de úgy néztek rám a szerelők, mint aki a Holdról jött. (mondjuk a fékolaj cserénél is húzták a szájukat, pedig azt két évente kell, ilyen embert se tudok, aki ezt megteszi) Szóval ha hajtómű olajat tesz bele a gyári előírt motorolaj helyett, kárt nem fog okozni, 10 év múlva majd megy vissza konténerben Kínába, addig költői túlzással, étolajjal is elmegy... (mondjuk mi jó világ lehet Kínában, hogy onnan hoznak ide robogókat, és nem fordítva )Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
válasz flegga92 #70787 üzenetére
(#70789) siti
Várjatok srácok, a manual szerintem nem motorolajról hanem 10w30 hajtóműolajról beszélt. Azért ne ugyanaz a kettő. Persze lehet, hogy tévedek és azt írja a manual, bár nem hiszem.
Ami a viszkozitást illeti arra viszont én is azt mondom, hogy egy ilyen "ék egyszerű" dolognál mint egy robogó végáttétele nincs akkora jelentősége mint amit kerítenek neki. Én az általános 80w90-re szavazok.
Egyébként talán tavasszal vagy nem is tudom mikor volt itt róla szó, hogy két különböző gyártmányú, de kb teljesen ugyanolyan végáttételű 50-es robogónál vajon mi a fenének ír az egyik gyártó 80w90 olajat, míg a másik 10w30-at vagy 10w40-et? Jó persze, akkor beszéltük azt is, hogy ezt sok minden befolyásolhatja (fogazás, illesztések meg számtalan dolog), csak hát kb holt egyformák ezek a végáttételek.Egyébként a cserére visszatérve: Tényleg vannak a mai autók között olyanok, ahol már nem is írnak cserét, pedig ez az olaj is tud öregedni és használódni. Pl ha egy autóban már 60-80 ezer benne van a váltóolajban, akkor nyáron kicserélve lehet, hogy nem érezni semmit sem, de télen igen. Kint álló autónál még tök hideg motornál is sokkal könnyebben veszi be a sebességet az új olajjal mint a régivel.
(#70788) Rivaul Én ragasztásra szavazok. A legegyszerűbb, és legalább eltűnik a szépséghiba. Tartania meg sokat nem kell annak az egy csavarnak, épphogy meg kell húzni. Mondjuk ez mindegyik deklicsavarra érvényes, sokan indokolatlanul túlhúzzák ezeket a csavarokat.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz flegga92 #70846 üzenetére
A 4T-nél közel nem tudsz akkorát dobni egy nyitott dobbal (lehet az akrapovics vagy bármilyen gyártmány) mint 2T-nél egy rezonátorral. Sőt, sok esetben semmit sem, csak jobb hangot tudsz generálni vele mint a gyári dobbal.
A multivariátornak természetesen itt is van értelme, hiszen ugyanúgy működik itt is minden, azzal egyértelmű javulást tudsz elérni. A fogyasztásod nem lesz több ha ugyanúgy közlekedsz a multival. Ha jobban húzod neki, akkor elképzelhető némi többletfogyasztás, hiszen tágabb tartományban és másabb fordulaton dolgozik mint egy hagyományos variátor, ezért állandóan nyelezve több üzemanyag is kell neki. De ez elenyésző ahhoz képest amit nyújt. Ha felraksz egy nyitott dobot azzal sem lesz feltétlen több a fogyasztásod, sőt, talán még kevesebb is lehet.(#70848) KisTé Én autókba használok Mannol-t már hosszú évek óta, szerintem semmi gond nincs velük. Egy szerelő ismerősöm használja a 2T olajait is és dicséri. Szerintem itt is meg van ugyanaz a dolog, hogy márkán belül nem mindegy, hogy mit hova használsz, megvannak a különböző kategóriák. Autók-hoz is sokféle olajuk van különböző tulajdonságokkal. Nem mindegy, hogy mit hova önt az ember.
Henger: Azt nem mondanám, hogy mint márka a polini lenne a legdrágább (persze hatalmas múlttal rendelkező tuning gyártóról van szó), minden márkában megtalálhatók olcsóbb és nagyon drága darabok is. Itt (ha egy kicsi neve is van a piacon) a szint határozza meg az árat, hogy milyen kategóriát képvisel a márkán belül. Sima vashenger, öntöttvas utcai sporthenger, utcai aluhenger, alu sport, alu racing stb...ezek határozzák meg az árat."mekkora különbség van egy ilyen 10ezer meg egy 50ezres henger között ha valaki tudja?"
Hatalmas különbség tud lenni, hiszen tízezerért vehetsz valami kínai gyártmányú öntöttvas hengert nagyon tré kidolgozással és teljesítménnyel, és vehetsz 40-50 ezerért pl malossi sport-ot is ami még mindig csak egy öntöttvas henger, viszont a minősége összehasonlíthatatlan a kínaiéval. Jóval hosszabb élettartamú lesz, ráadásul a speciális vezérlésének köszönhetően nagyobb teljesítményre képes mint az ugyanolyan méretű kínai vagy gyári henger.
(#70858) KisTé Ez függ attól is, hogy milyen henger lett föltéve. De az oldal amit linkeltél tökéletesen leírja. Ha egy kicsit is jobb hengert raktunk fel, akkor mi mindig így járattuk be, nem kell neki több, soha sem volt semmilyen probléma a későbbiekben.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
syler123
veterán
válasz flegga92 #71019 üzenetére
A b125-el az a baj, hogy pl a 2018-as Piaggio Liberty-k már 150-esek. Tehát vadiújat pl Liberty-ből már nem is vezethetek. Tehát lehet érdemesebb fentebb lépnem.
Krogoth: Na akkor megoldódott a probléma
Szerintem nekem is elkészül a Motowell Magnet RS a hétvégén. Ma érkezik meg a komplett hengerszett, gondolom összerakja a szerelő és kész van.A többiektől kérdezném, hogy mennyire fontos a bejáratás egy új gyári hengernél? Az elején menjek vele inkább ilyen 50-60-al? Vagy semmi jelentősége nincs?
[ Szerkesztve ]
-
MrChef
aktív tag
válasz flegga92 #71019 üzenetére
Nem tudom, most mennyibe kerül a korlátlan "A" jogsi, de én azt tettem le 2008-ban. Szerintem olcsóbb, mint később update-elni nagyobb kategóriára. Amúgy Kawasaki ER-5 ösön tanultunk és vezettünk, nagyon finom kis moci, úgy jár, mint a varrógép. Aztán volt GS500-asom, de valszeg porlasztóhiba miatt kisebb állás után is rángatott, nem tudtak rájönni, mi az, pedig tisztították. Eladtam. Most megint robogózok, városban ezerszer kényelmesebb.
-
MrChef
aktív tag
válasz flegga92 #71032 üzenetére
Szia! Az alkatrészekről írtál, én meg azon gondolkodom, hogy előre megrendelek pár dolgot (pl. gyertya, tárcsafék betét (dobfékhez érdemes rendelni?), motorolaj, olajszűrő, légszűrő), mielőtt az átnézős szervizbe vinném a robogót. Legfeljebb nem most, hanem jövőre kell cserélni. Van benne ráció?
-
suste
veterán
válasz flegga92 #71249 üzenetére
És pluszként meg hozzájön, hogy vihetsz magaddal valakit.
Szóval szerintem több szól a 125 mellett, mint az 50-eshez képesti hátrányok.
Persze ha valaki hobbiból építget, az más. A 2üteműeket sokkal jobban lehet tuningolni.....de akkor hivatalosan marad a terepen/versenypályán. Vagy esetleg a hihetetlen 0-45 gyorsulásA fogyasztásod ilyen volt alapból? Mennyire pörög amikor dolgozik a variátor? (Nálam most 5000-5300 körül.)
-
suste
veterán
válasz flegga92 #71252 üzenetére
Páran itt vettünk ilyet.
Én aliról rendeltem.
Jól jöhet később is, meg érdekes lesz majd a variátor cserénél is, hogy hol dolgoztatja az új (tuning).
Persze jó lenne egy gyári adat a nyomatékról és lóerőről.
A variátor az egésznek a lelke, szóval egy jobban kidolgozott, megtervezett az sokat számít. Bár az elmondottak alapján a mostani is jól teszi a dolgát szerintem.[ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz flegga92 #71258 üzenetére
Az elhelyezéssel nekem szerencsém volt (jobb oldalon látszik a tépőzár is, ahol a hétköznapokban pihen ), a bekötése meg állati egyszerű, mert csak simán rá kell tekerni a madzag végét a gyertyakábelre (egy gyorskötözővel rögzítettem azért). Én a taposó alatt/mellett, majd index mellet simán felvezettem, így semilyen forrasztás/csavarozás vagy egyéb módosítás nem kellett.
Én a variátorra mindenképpen ránéznék, főleg a szíjra, mivel nem tudod az előéletét.
De ha csak nincsen ramaty állapotban, akkor én tuti nem bántanám (azért nem olcsó egy komplett csere).
A leírásod alapján nagy gond tuti nincsen, de előbb utóbb úgyis eljön az ideje .(#71257) macilaci78
Csak az a próbléma, hogy a segédmotoros kerékpárnál + lassú járműnél (és egyedül itt!) a kreszben meg van határozva a max sebesség. Szóval itt igen is büntethetnek érte.(#71259) BlackPriest
Hát engem sokkal többször állítottak meg kétkerekűvel, mint négykerekűvel.
Szóval ezek alapján nem kell autóra jogsi
Ja! És nem azért állítottak meg, mert szabálytalan voltam! -
Topikgazda
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz flegga92 #71541 üzenetére
A robogómon olyan régóta rossz az üzemanyagszintjelző, hogy nem is emlékszem, milyen volt, amikor működött. De hullámzásra nem emlékszem, pedig se hullámtörő, se semmi nincs a tankban. Egy modern, digitális műszertől elvárnám, hogy a kilengéseket korrigálva számoljon egy valós, átlagos értéket.
Anno a Ladánál figyeltem meg, hogy hosszú, egyenletes lassításnál mozdul felfelé az üzemanyagszintjelző, de vad hullámzásra ott sem lettem figyelmes, pedig az sem űrtechnika. Az úszónak van valami tehetetlensége a pályáján, ami kiküszöböli a gyors mozgást.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz flegga92 #71650 üzenetére
Nekem volt zárt és felhajtható is, a zárt kényelmesebb volt.
Szemüveges vagyok, szemüvegre a felhajtottat sem tudom felvenni, mert lenyomja a szemüveg szárát, cserébe felhajtva megváltozik a sisak súlypontja és ráül a homlokomra, fárad a nyakam.
Ami előnye a felhajthatónak van, hogy van az állvédőn egy kis rátét, ami a szíj és az áll közti tokára rátakar, így egy magas, szűk nyakú pulcsival már kényelmes a városi közlekedés. De ezt egy Dechatlonos szélálló csősál is adta ezeröté.
A következő sisakom zárt lesz és kipróbálok valami márkásabbat 50-80k közt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nod1
csendes tag
válasz flegga92 #72027 üzenetére
Kíváncsi leszek majd a tucanos tapasztalataidra! Én 2,3 kilométerre járok a robesszal melóba. És érdekes módon nekem is a lábam fázott, a magas szárú téli cipőm, és a nadrág aljának találkozásánál. Pedig mínusz fokokban két zoknit is felvettem. A fogyasztásod hogy alakul ilyen rövid távon? Bemelegszik egyáltalán ilyen rövid idő alatt? Én nem merem megmondani az enyém mennyit eszik most a napi 2x2 km-en(végig városban).
(Pedig már a ventilátor burkolat felét is lezártam, hogy ne szívjon annyi hideg levegőt.) -
GalaHU
őstag
válasz flegga92 #72124 üzenetére
Nálam pont fordítva volt, a 125 miatt gondolkodtam el rajta, és inkább az A korlátlant csináltam meg elsőre, hogy egyszerre túllegyek rajta (vezetési időpontot találni horror). Most meg 300-as robival nyomom, elindultam a lejtőn...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Robogó, kismotor
- Motoros topic
- SkyShowtime
- Mazda topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000