-
Mobilarena
Ajánlott ingyenes Windows programok
Androidos kérdéssel irány az Android alkalmazások topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Psychonaut
veterán
+1 a Handbrake-re, esetleg meg FormatFactory.
-
válasz Kezdő vagyok #17998 üzenetére
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
fatal`
titán
válasz Kezdő vagyok #17996 üzenetére
Én semmilyet.
-
fatal`
titán
-
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Ti milyen CD/DVD író programot szerettek,ami ingyenes/fizetős?
Melyik a favorit? -
a második progi linkje lemaradt: movie thumbnailer
-
Nekem tudna valaki segíteni? (lásd kicsivel feljebb)
-
djbahool
senior tag
válasz Visormail #17966 üzenetére
Nos, mindenkinek köszi a segítséget.
A winampban nem találtam surround enable lehetőséget, de úgy néz ki meg lett a ludas.
Realtek HD integrált hangkártyáról beszélünk, és a bállításoknál nem volt bekapcsolva a "Mélyhang kezelés engedélyezése".
Most bekapcsoltam és úgy hallom jó lett. -
-
-
qamu74
őstag
THX!
Ezeket ismerem, nekem olyan kellene ,ami állandóan jelzi a MONITORON!
ebben segítsetek. -
qamu74
őstag
Csá!
Nekem olyan program kellene,ami állandóan kijelzi a monitoron a cpu,hdd,alaplap stb hőmérsékletét!
THX!
-
cascada
senior tag
Sziasztok!
Olyan programot keresek, ami egy filelistát csinál HTML formátumban a megadott mappákról (több mappát is meg lehessen adni!) és azon belül lévő összes almappában található file is bennelegyen a végső listában. Fontos lenne, hogy a dátum és fileméret fel megyen tüntetve a fileok mellett. A fileméret 123,456,789 Byte formában legyen kiirva, tehát nem lenne rossz ha formázni is lehetne a kimeneti HTML filet.
Remélem ismer valaki egy ilyen progit -
Heló!
Van többszáz videóm főleg .flv, avi és mpeg formátumban. Olyan progit keresek, amivel "nézőképet, áttekintőképet" (egy képen 9-16-25 képkocka a filmből) lehet készíteni, de batch-kötegelt üzemmódban, hogy ne kelljen vele sokat szorakozni.