- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- VoLTE/VoWiFi
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
it Ezúttal a Comcast kínálná egyben a Peacock, Netflix és Apple TV+ streamingszolgáltatásokat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Krisz0418 #167614 üzenetére
Sziasz!
A golfban az 1.9tdi agyonüthetetlen, a pd nagyon jó. Az 1.8t-t tudni kell használni de az már a mérgezett egér kategória - viszont az élményért kéri a nyálat.
Édesanyádnak a napi 50-80km mennyire városi , hidegjáratós?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Krisz0418 #167619 üzenetére
Megbízható ha jó nyálat kap. De véletlenül fel kell újítani a csúcsokat akkor 50k körül megvan. Nincs DPF uh nem kell városban foschni.
Más kérdés h ha az itthoni konda átveszi a sötétzöld akarnokságot akkor minden EUR4 városi tiltás alá fog esni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MPeter87
őstag
válasz Krisz0418 #198879 üzenetére
Erre a BMW topikban valsz relevánsabb választ fogsz kapni (keress rá ezredes hozzászólásaira), de leírok néhány dolgot. Korábban én is E9x 30-35d-t akartam, úgyhogy valamennyire körbejártam ezt a témát. Ezek sem lesznek már fiatalabbak, úgyhogy nagyjából bármibe bele lehet futni és nem lesz olcsó, főleg a kereted alapján. Vezérlés mindegyik E9x dízelben nyúlik és szakad, aminek a cseréje 3-400ezer (30d-nél drágább) és akkor máshoz nem nyúltak még. Ha nyugodtan akarsz járni vele, akkor vétel után ellenőrzés és csere, ha szükséges. Xdrive-ot nem erőltetném, ha nem muszáj, mert az osztómű előszeretettel döglik le és az is hasonló összegű tétel. Aktív kormány állítólag nagyon jó extra, de ha elromlik, akkor szintén több százezres kiadás (nem mindben van, vin alapján meg tudod nézni, ha nincs feltüntetve). A sima kormánymű is elkopik (fogasléc) viszonylag hamar a fantasztikus utaknak köszönhetően, amire a nagyobb kerekek szintén rátesznek (ebből új utángyártottat láttam németben ebay-en 150 körül). Szívosor csappantyúkat ellenőrizni kell és dugózni vagy szívósor csere, mert ha letörik, akkor rendet rak a motorban. Ha nem melegszik fel a víz, akkor cserélni kell a termosztátokat és ellenőrizni kell az izzítógyertyákat/modult is, mert többek között ezek is kellenek ahhoz, hogy regenerálni tudjon, ami ha nincs meg, akkor eltömődik a dpf stb (ha még van benne..). Főtengely szíjtárcsa is szeret elfáradni, berepedezik és cserélni kell, amiből ha jól emlékszem csak a gyári vagy corteco, ami jó és ilyen 70ezer körül van. Ha leszakad, akkor tréler. Első fékek elég kényesek, sokaknak hullámosodott a tárcsa csere után, ha nem gyári lett feltéve (tavaly ilyen 130 körül volt a két első tárcsa és hozzá betét, gyári, nagyon akciós áron).
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Ha valamit rosszul írtam, javítsatok ki. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Krisz0418 #198879 üzenetére
Szerintem xdrive ebben a korban inkább nyűg, sima hátsó kerekes verziót nézném. Pre-LCI M47 motoros, DPF nélküli verzió viszonylag tartós, szívósor csappantyúkat érdemes kiirtani, de nincs olyan vezérlés para mint N47-nél - hátránya, hogy évjáratban visszább kell menni. 6 henger nyilván plusz költség, érdemes próbakört tenni a kisebbik motorral, elég-e.
Esetleg A4 B7 1.9 TDI-t néznék még. Mercedes fronton nem vagyok otthon, de lehet érdemes körülnézni. Bár a kényelemről a Volvo is eszembe jutott, de németet írtál, akkor mindegy germán vonalon érdemes a feláras üléseket nézni. -
veterán
válasz Krisz0418 #198895 üzenetére
Ha ért hozzá, akkor sanszos.
Nekem ma azt mondogatta a feleségem, hogy vegyek egy Porkét. A mihez tartás végett megmutattam neki ezt a hirdetést. Idézem a lényeget: "5,5 milliós Porsche szerviz számlákkal".
Túl sok banánt kér a majom.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Krisz0418 #198888 üzenetére
E91: M47-tel szvsz hasonló kategória, mint az A4. Jól sikerült motor, én merném akár az 1.9 PD mellé is állítani, bár Golfhoz képest több a hibalehetőség egyéb dolgokban. M57 sem rossz, kicsit kevesebbet bír talán a vezérlés (400 helyett mondjuk 300k km, de mindkettő pesszimista becslés, ezek még tudnak tényleg tartósak lenni), illetve másfélszer annyi henger arányosan magasabb költséget takar. A faceliftből már csak N47 volt, más kávéház költségek tekintetében, főleg azokat szokták szidni bő szókinccsel. A4-ben szinte ugyanaz a blokk van, mint a mostani autódban, csak hosszában Futómű lehet nagyobb tétel (egyszer kell jól megcsinálni), de az is vállalható fenntartásban. Volvo V50 D4-D5 érdekes lehet még, főleg kényelem szempontjából, szinte gyógyhatású üléseket képesek csinálni, 2.0 dízel tucat PSA motor olcsó alkatrészekkel, a 2.4 öthengeres pedig külön ínyencség, de megbízható darab (legnagyobb baja, hogy ebben a típusban ritka).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Krisz0418 #199103 üzenetére
Audi vonalon 2.0 TDI nem rossz konstrukció, valamikor 200k körül nem árt talán olajpumpa tengelyt cserélni óvatosságból, de nem egy taposóakna-mező. (Bajor összehasonlítás kedvéért - megbízhatóság valahol az M47 és N47 között lehet, modern motor lévén pl ott a DPF is, de könnyebben karbantartható.) Ha automata kell, Multitronic kevésbé jó hírű, inkább S-tronic (DSG) váltóval érdemes nézni, bár az meg a 177-190 lovas összkerekes kivitelre szűkíti a lehetőségeket... 2.7 és 3.0 V6 TDI közeli rokonok, VAG topikban találsz infókat róla, legnagyobb tétel talán a láncos vezérlés (hasonlóan hátul, mint a BMW-nél, bár talán kicsit tartósabb), a kisebb esetén az automata változat (Multitronic) kockázatos, S-tronic meg nem lenne rossz, de mégiscsak nagy motorhoz párosul ugyanaz a szerkezet, azért jobban kopik. Coupe karosszériával a 3.0 240 LE volt gyártás elején (2009.08-ig) hagyományos Tiptronic váltóval, az jó cucc szerintem, ha van rendesen cserélve az olaj benne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest