- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- MediaTek lapka köré épülne a Galaxy S25 FE?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch
- One mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
Nekem 2.5k-nal indul be a csiga, 1.8-2k-nal mar hallani a turbina hangjat, de tudok menni 4.5k-nal is ugy, hogy nem tolt semmit.
Nyilvan a dizelben mas valto ott alacsonyoabb fordulatnal megy annyit az oto, mint egy benzines, igy ott alacsonyabb rpm erteknel kell felvaltogatni. Otomata valto meg monnyon le.
hobizoli
-
TexT-BoY
addikt
De a Hondásoknak nem kell hogy fájjona feje. 2éves cityn 200.000ret buktunk
De azért lekpogom. Jövő nyáron meg már jöhet a nagytesó (civic). Nem értem miért kell venni olyan uj autót amire a hitel is szar? Mert pl a Ford Credit elég jó hiteleket ad, a Hondánál is jók a hitelek, aztán persze van olyan hely ahol meg a kocsi olcsó de szarabb a hitel. Az a lényeg hogy amit itt leirtak konkluzionak TC-n hogy a magyar ember egy analfabéta, az sajnos igaz. Én nem értetem anyámat miért hezitál és áll 5 szerződés fölött hogy hol vegye át az autót, de már értem.
-
hobizoli
nagyúr
Haaaaaat.....szoval ki kene szamolni eloszor, hogy ~20sec alatt mennyi levegot sziv be a motor. Ezutan hogy pl egy ~10-12literes tartalyba ennyi levego hany bar nyomason fer el...nyilvan minnel nagyobb a tartalynyomas, annal nehezebb lesz majd tolteni.
Eccerubb becsigazni...vmi vezerles igyis-ugyis kellene hozza
hobizoli
-
(Kolombusz)
veterán
-
Declare
őstag
Hát akkor már a polo t is érdemes megnézni, én a mienkel nagyon meg vagyok elégedve, használtan azt is el lehet hozni klímával 1.4 motorral 3 millio alatt. Egyik haveromnak van egy corsája, azért minőségben (na nem egetrengető különbség de) jobb a polo, ezt még ő is elismerte. Bár a corsa is tetszetős.
Aygo meg sztem elég olyan kis női autó
ja és szerintem ahhoz képest ami, nagyon drága.
-
Rick4
félisten
az ő álláspontjuk szerinte az autó ebben az esetben a lézeres sebességmérő eszköz része, ami ugye nem géjármű, így a kresz szabályai sem vonatkoznak rá...
valahol olvastam, hogyí egy faszi folymaatosan feljelentgette a rendőröket tiltott helyen való parkolásért, akkor találták ki ezt a dumát...holott valahol már bírósági ítélet is kimondta, hogy ez így nem frankó...
-
Integra
titán
pedig a visegrádiból spec pont így hozzák ki a merciket
azt hallottam én is hogy suttyók, bár ezekkel az emberekkel ugye kivételeznek, seggüket kinyalják
pedig ugye már pappas auto, szóval változnia kellene a dolgoknak.
hát ez van. menj a lexushoz ki budaörsre, ott kiszolgálnak -
dragonfx
veterán
na jó itt fejeztem be!!!
szó nem volt lancer evoról meg imprezáról..én nem mondtam róluk semmit!!!
ésde integra igen ő ezeket is szukoknak nevezte elözőekben az ő kedvenceihez mérve.ismétlem:
2 AUTÓRÓL VOLT SZÓ 1 FEEL GOOD TURBÓS CELICÁJA A MÁSIK INTEGRA SAJÁT AUTÓJA
3. autó nem esett a képbe.
Az M3 lelépi mind2öt ez csak kiindulási alap volt. sőt az impreza és a lancer evo is lelép egy integrát sőt a turbós celicát is. -
a_tesz
Korrektor
én értem, hogy munkagép, de a vevők többsége nem. pl az L200on csak a traktorhang, meg a kicsit indirekt kormány utal a munkagépségre (na jó, meg az ajtókárpitok vagyis azok hiánya, az a műanyag helyette az brrrr), de se a külső se a belső dizájn nem ezt mutatja, a felszereltségről ne is beszéljünk
na meg pont a nissan most hozta vissza a munkagépnek való pickupot, szerintem ez is azt mutatja, hogy a navarát egyre kevésbé akarják munkagépnek pozicionálni, tehát a vevői oldalról elvárható a személyautós megközelítés (igen, tudom, a lemezek alatt mi van, de szerintem ez kevés embert érdekel aki navarát vesz)
-
a_tesz
Korrektor
érdekes hogy a sz@rban lévő mitsubishi meg tudta oldani, hogy az L200 azért elfogadhatóan teljesít ugyanazon a törésteszten. a nissan meg azon hibázott, hogy az utascella attól még ugyanúgy összeroppan, hogy a légzsákvezérlésen javítottak. ahogy meg lekommunikálták az egészet, az engem arra a viccre emlékeztet, amikor x cégnél a szalagmunkások meg a marketingesek focimeccset vívnak, a marketingesek kikapnak mint a huzat, és a vállalati hirdetőn megjelenik, hogy a szalagmunkások az utolsó előtti helyen végeztek, míg a marketingesek csapata az előkelő második lett...
-
lsc
nagyúr
Tudom . Régi százast már vezettem 4,2-es td automatát , az nem igazán tetszett / a motor bivaly , a váltó egy kicsit lusta / . Új v-8-ra nem igazán lesz esélyem /még egy próba erejéig sem / , nincs tesztautó Szombathelyen . Vásárlásról meg inkább ne is beszéljünk
.
Egyébként egy 3,0 d4d is elég lenne , valahogy megbékülnék vele . -
Rick4
félisten
ha bérled- lízingeled, (nyilván ésszerű ha a céged teszi ezt) akkor eleve nincs gond, ha a tied a gép, akkor a hivatalos álláspont szerint egy évben legalább 189 napot kellene külföldön lenned, hogy ne kelljen itthon forgalomba helyezned. viszont se határregisztráció, se határőrökö nincsenek se Szlovákia, se a nyugat határszél felé, így elég nehéz lenne bizonyítani, hogy márpedig Te itt laksz és itt használod. Kinti cégek esetében meg teljesen mindegy, még ha a tulaj magyar állampolgár is..
-
erdoke
titán
Akkor kategórián belül hasonlítottuk, és én csak a dízel TX kombit voltam hajlandó komolyan venni. Abszolút nem vagyok célcsoport az ötös váltóval szerelt 2 literes benzines, ráadásul 3 ajtós járgányoknak. Márkától függetlenül valahogy nehezen tudom elképzelni, hogy valaki kiadjon 5,5 millát ilyenre, de nem vagyunk egyformák...
-
I_Am
veterán
2 milla kamataiból ne is legyen éves díj. Ha jól számolok simán mehetne. Sőt a különbözetet még tovább is lehetne vinni, tőketartalékba. Ha meg balesetet okozol, akkor ebből lehetne fizetni. Jó elgondolás, ha a jelenlegi hazai helyzet olyan fizetéseket tenne lehetővé, hogy hasonló finanszírozással tudna bárki élni.
De még élni is nehéz.
Csak gondolkozni jó ilyeneken.
-
Integra
titán
valóban, gondolat ébresztőnek jó.
de ezt szerintem eddig is tudtuk és ennek tükrében semmi új nicsen a cikkben.
inkább az mulatságos, hogy mennyire szélsőségesnek állítják be, pont a két megadott típus miatt lesz ez az érzése az embernek. jogosan. és ezt a cikkíró teljesen jól leírja -
I_Am
veterán
-
I_Am
veterán
Én csak azt nem értem, hogy ha érdekel is a téma, miért csak itt és most és csak ez?
Vannak dolgok, amik nem egy fórumra valók. Rick4 meghúzta a határt, hol vannak ezek. Gondolhatod, hogy ha annyira hülye vagy, hogy lehúzzanak, akkor a netes cég is simán lehúz, ha akar. Nem a reklám egy jó üzlet feltétele.
És most már tényleg fejezd be kérlek.
Igen, most az egyszer nem Rick4-re kell rászólni ebben a totyikban. -
Rick4
félisten
nézd kiscsávó, nem én vagyok az első, akivel vitába bonyolódsz, de azt ettől még kikérem magamnak hogy kamuzok, én már abból elég régen kinőttem -már ha az életkoromra nem kell részletesen kitérnem, alapos magyarázattal alátámasztva. azt, hogy elsőre írtam valamit, el lehet fogadni, vagy tovább lehet kérdezni, ezek közül neked egyik sem sikerült. nem értem miért kellett volna az elaső hozzászólásban leírnom mindent a legutolsó részletig, te magad sem vagy ilyen, nem értem miért várod el mástól.. ráadásul egyből támadsz, azt meg megértheted, hogy nagyon nem tetszik. ennyi, a lehetőség adott, akit majd komolyan érdekel, az keres, és kérdez, nem pedig leugat, ami valljuk be már kissé bicskanyitogató stílusú. a dolog létezik, ma is, holnap is, elégedj meg ennyivel, ha már úgysem veszel használt autót.
-
Rick4
félisten
ok, értem a gondodat...nem akarsz semmit ettől az embertől, mégis érdekel, mit mennyiért meg hogy. nem néz ki egy kicsit hülyén ez a dolog?
namost még egyszer leírom, de lassan, hogy értsd. mondtam valamit, egy árral, ahelyett hogy akkor kérdeztél volna, bedobtál egy linket olcsóbb árral. erre részletesebben leírtam, hogy ténylegesen tudj viszonyítani. még mindig nem értem, hogy ezzel mi a bajod. -
Rick4
félisten
nézd, én leírtam valamit, erre te elmondtad, szerinted miért nem megy. ezek után ne várd el, hogy koptassam a billentyűket. ha eddig is érdekelt volna, nem jössz azza, hogy mi van ha...hagyjuk, csak egy rossz ötlet volt ide leírnom..
kiegészítésül:
úgy gondolom, amit leírtam, a fennálló konkrétumok alapján elég korrekt volt...azt az informácihalmazt épp tartalmazta, ami egy átlagos infóhoz bőven elég, magyarázni innentől nincs miről. azt sem értem, miért épp abba kötöttél bee hogy az összeg elsőre sok, másodikra kevés.. erre gyűrj még egy kicsit..
-
Rick4
félisten
azért ebben az 5ezerben az is benne van, hogy a jóember kint elmegy a kocsit megnézni, ki is fizeti, a hazaszállítást is kifizeti, és te szépen BP.-en átveszed, max valamennyi előleget kell letenned. nézd meg pl a unitedmotors-t, hasonló szolgáltatás 7000 dolcsi. és hidd el, megéri. a teszkós kenyér is olcsó, de a kutyámnak is jobbat adok, rendszerint nem ilyenen múlik egy 5-10 millás gép, de gondolom ezt neked sem kell magyaráznom..
-
erdoke
titán
Jaja, ha azt írják, hogy a legjobb vétel a kompaktok között a cee'd, az csak a Civic-re nem vonatkozik...
Az én véleményem az, hogy ha valaki magas felszereltségű, 2 literes, az átlagnál tágasabb kompakt kombit akar venni, akkor a cee'det meg kell fontolni. Ugyanez igaz szinte minden más kompakt kategóriában is, kivéve a 4 ajtóst és bizonyos speciális felszereltség igényt, mert olyannal nem nagyon szolgál a KIA.
Én felfogom, hogy neked jobban tetszik a Civic, de hogy jobb autó, az nem a külső alapján dől el. A technikai-árazási részleteket már többszörösen kibeszéltük.A "koreai xar" reakciót számtalanszor és sok helyen olvashatod te is, és az a következtetésem, hogy rád is ez vonatkozik, az indokok elfogyása után is görcsösen fenntartott véleményedből ered. Jól össze is foglaltad ezt:
"6 milkaert szo sincs rola (3 es 5 ajtos ceed), van meg a piacon mas auto, az en listamra fel nem kerulne a ceed, de pl. a civic igen."
Ez semmi más, mint előítélet. Míg én elfogadom, hogy az 1.8-as ES Civic szedán jó vétel, te élből elutasítod azt, amit valószínűleg még nem is próbáltál, vagy utána se olvastál mások véleményének.
Egyébként az 5 ajtós dízel TX "csak" 5,8 milla, már korábban hozzádobtuk a bőrülést, hogy egy árban legyen a Civic-kel.Lszi arra ne hivatkozz, hogy te mit nyilatkoztattál ki korábban, az nem érv, és főleg nem igazol semmit.
-
erdoke
titán
Nem vezettem az 5 ajtós Civicet, úgyhogy mélyebb vitába futóművet illetően nem mennék. Amit olvastam róla, az alapján biztosan nem jobb, mint a cee'd-é, sőt. Emellett kisebb, kevésbé biztonságos, és kevesebb a gari, + kiveséztük a felszereltséget. Mindenki döntse el magának, én csak azt mondom, hogy a helyzet korántsem olyan egyértelmű, mint amilyennek te (és sokan mások, kizárólag a "koreai xar" elvből) beállítod.
"Pl. onnan lehet tudni, hogy egy hozzaszolas valasz egy elozore, vagy nem..."
Igen, onnan lehetne tudni, ha használtad volna a "Válasz" gombot...
-
erdoke
titán
#10985-ben dobta be Lorcsi a Procee'det.
A Focus kombi vs. cee'd SW a #11006-tól kezdődött Khelben ajánlásával, amire én rögtön a következőben reagáltam. Te a #11040-ben jöttél ezzel:
"Amugy en azt nem ertem, hogy 6 milkaert akarmilyen civicet lehet venni, dizelt is, hibridet is, 3,4,5 ajtosat is, miert venne valaki kiat?"Most akkor ki vitázott miről, és honnan derül ki, hogy te pontosan mihez szóltál?
Nem gondolom, hogy csak a Honda fogyaszt többet alattam a gyári adatnál, de tapasztalatból azt se gondolom, hogy minden autó pontosan 38,2 %-kal fog többet fogyasztani...
Vicces, hogy nekem kell a kompakt koreait a Honda ellenében védenem, mintha legalábbis KIA volánját tekergetném nap mint nap.
A Civic 3 és 5 ajtós vezetési élményét sokan kritizálták mind a tesztelők, mind a Honda fanok közül, egyértelmű visszalépésnek nyilvánítva az elődökhöz képest. Biztosan mind hülyék, és a Honda akkora csúcs, hogy laprugóból is olyan vezetési élményt kreál, amit a KIA 5 csatolt lengőkarból sem tud.
Egyes kereskedők akciói nyilván nem azonosak egy Európa-szerte állt gyári garanciával, különösen ha az apróbetűs feltételeket is figyelembe vesszük. -
erdoke
titán
A 6 millás téma se lefutott még, de eredetileg kombiról vitáztunk, ami ugye nincs Civicből. Mondjuk inkább úgy, hogy te a 6 millás kompakt kombi témába szóltál bele egy nem kombival...
Tehát 6 milláért miért jobb a Civic 5 ajtós? KIA cee'd 5 ajtósból a 2 literes dízel TX + bőrülés egyezik meg a Civic 2.2 dízel Sporttal, mindkettő pontosan 6,05 M.
Civic oldalon van a 17-es kerék és a nyomatékosabb motor előnyként. A cee'dnél van pluszban tolatóradar, fűthető szélvédő, bőrülés, USB-s és jackes 6 hangszórós audio és igényesebb hátsó futómű. A gyári fogyasztás és menetteljesítmény adatok nem érdekelnek, az Accord is közel 40 %-kal fogyaszt többet, mint a gyári átlag, pedig extra minőségű gázolajt töltök bele. A Civic 1422 kg, 140 LE és 340 Nm, míg a cee'd 1458 kg, 140 LE és 305 Nm. A méretadatok szerint a Civic utastere belül kisebb. -
erdoke
titán
Nem látom, hogy te konkrét indokokat sorakoztattál volna föl az állításaid mögé, nem értem, tőlem miért várod el.
Az össze-vissza beszélés érzete abból adódik, hogy nem értetted meg, amit írtam.
Van ugye a 2 literes és 1.6-os dízel az egyik oldalon, a másikon meg van 2.2-es, de a normális futóműves szedánban meg az sincs. Egyik oldalon szedán nincs, a másikon meg kombi. Nem is értem, miről vitatkozunk, én még csak azt se mondtam, hogy a cee'd jobb autó, mint a Civic. Az előbbiek alapján nincs is értelme összevetni őket, csak az 5 és 3 ajtósnál ill. 1.6-os benzines motorral (mert az ugye a KIA sara, hogy ő dízelt is kínál ilyen méretben). A Civic alá hátra mehet laprugó is, azt én úgyse veszem észre. Vágom én, mert te nem beszélsz össze-vissza. -
erdoke
titán
Csak azt akartam mondani, hogy nem egyértelmű, hogy a szervizen le akarnak venni. Akár normál áron is kifizetődő lehet nekik, különösen ha bíznak az autóban. Szerintem a cee'd nemcsak szemfényvesztés, alaposan összeválogatott, jól bevált alkatrészekből/beszállítókból építkezik. Sokan felrótták neki, hogy semmi újdonság, semmi innováció nincs benne, de pont ezért lehet rá sok garanciát vállalni, mert rövid az extralista, és nincs rizikós, alig kipróbált dolog beleépítve. Igaz ez az elektronikára, de a motorokra is. Az most mellékes, hogy melyik milyen koppintás, de a koncepció tudatos.
Egyébként meg nem hiszem, hogy a 2 literes VVT cee'd rosszabbul menne mint az 1.8-as Civic, az errefelé leggyakrabban vásárolt 1.6-os motoroknál viszont nincs nagy különbség. Van viszont jó 1.6-os dízele a Kiának, ami nagyon hiányzik a Honda európai palettájáról.Én az Accord sportfutóművét is ki tudom használni, Focus 1 óta 5 hátsó lengőkar alatt nem veszünk autót.
Integra,
Én akármilyen megbízhatósági statisztikát nézek, sehol nem látszik, hogy a Honda messze megbízhatóbb lenne más márkáknál. Még Hondán belül is komoly szórás látszik pl. a Japánban vagy az Angliában összeszerelt modellek között. -
erdoke
titán
-
Khelben
nagyúr
ja, amúgy ez az a honda, ami most visszahívja a civiceket, mert nem működik a kézifék?
meg amiből a gyárban kihagyták a külső hőmérsékletmérő érzékelőjét? (frankón ott figyegett a drót, haver visszament a 3 napos autóval, közölték vele, hogy hát ez kimaradt, de szereznek belemég jó, hogy a motor benne volt
)
szóval asszem statisztika nélkül elég merész ilyet állítani, hogy valami megbízható meg nem megbízható.
-
Khelben
nagyúr
igazából ha kint van egy egészséges 30 fok, akkor a napon haladó kocsiban van mondjuk 70.
namost ebből elviselhetőt lehet csinálni az összes ablak letekerésével is, de ennek több hátránya van, pl hangos, kivisz a szél, fülgyulladás, stb. Aztán még ha bírod is a szelet, a mögötted ülő 2 éves gyerekek nem biztos hogy bírják.
Szóval jó dolog a klíma, nyilván, mint minden mást, ezt is ésszel kell használni. Ökölszabályként azt mondják, hogy a külső hőmérséklet mínusz 5 fok az ideális beállítás.(ps.: én sem szeretem a bőrülést, nincs is. 2 gyerekkel se gáz se a textil, se a plüss. kiváló kárpittisztítók állnak ma már rendelkezésre. meg mondjuk nem a kocsiban terítünk az ebédhez
)
-
Integra
titán
és ha valaki utálja a klímát?
én pl csak hetente egyszer kapcsolom be, hogy átjárassam a rendszert, fejfájást kapok tőle. meg azért klímát nyomatni, hogy akkor nem sülsz bele a bőrbe..
ja tényleg nem. cserébe hazavágod az egészséged egy teljesen felesleges kényelmi extráért. egy finom plüss, vagy alcantara ezerszer jobb minden tekintetben -
Calogero
addikt
A kijelző annyira nem fontos, de ha már ingyé adják hozza ....
Néznék én hátra, de este jól jön egy kis segítség a sötétítő fólia miatt.Kamerán is gondolkoztam, de most nincs 80-100k-m, meg ez csak egy gagyi Astra.
dokar: nem kell 100%-san meg bízni, de figyelmeztésre jó, onnantól már rajtad múlik hogy hiszel-e neki vagy nem. Még mindig jobb csipogásra tévesen megállni, mint koppanásra.
-
bobsys
veterán
az alapján ami kivolt szépen irva rá, a riaztó akkor plusz volt, de ennyi
a 41K-t futtotba elvileg ez van:
ABS, CD-s autórádió, centrálzár, dönthető utasülések, elektromos ablak, elektromos tükör, fedélzeti computer, fűthető tükör, immobiliser, isofix rendszer, keveset futott, manuális klíma, nem dohányzó, plüs kárpit, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, állítható hátsó ülések, állítható kormány, ülésmagasság állítás -
bobsys
veterán
-
Majstor
senior tag
Ezt> "Es ez mar biztos? Akinek 15 van, annak van 350 is?" - nem és nincs -
"mennyi pénze kell legyen az embernek, hogy 15 milkát költsön hobbira?"
Jó kérdés...szerintem ez emberfüggő dolog, pl. én csak akkor költenék rá ha milliárdos lennék. (tehát sajnos soha)
Nem azt próbálom bemagyarázni, hogy aki kiad annyi pénzt 100% biztos, hogy vann 10 villája és 1000 ingatlanja...pedig véleményem szerint akadnak jópáran, akinek jelentős anyagi hátterük van, az inkább a drágábbat veszik meg, mert megtehetik.
Szerintem ez a vita nem vezet sehová, tény hogy jóval több ember fogja megvenni a 15 millás járgányt, és ez teljesen logikus, mert jóval olcsóbb.
szVsz ezen nem is érdemes vitatkoznunk...Jóccakát&Béke -
Majstor
senior tag
Ezt meg honnan veszed???
Aki csak úgy eme "hobbi" kedvéért 15 Milliót lepengeti, azt igazán nem kel félteni, hogy nem képes előbb utóbb összeszedni a fenti összegnek megfelelő keretetés megvenni (az sem kizárt, hogy már van rá kerete) Persze, azért vannak olyan emberek („lúzerek”), akik kifizetik az 15-ös összeget, majd furikáznak, "déjóóó+bódottááá", utána pedig paráznak, vajon mennyi lesz a víz/gáz/áram+1kg kenyér… na ilyennek soha nem lesz annyi pénze.
Remélem így érthetőbb.
Aktív témák
- Hobby elektronika
- Kerékpársportok
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- EREDETI BROTHER TN-1090
- Epson EB-1776W projektor/ LCD / 3000 Lumen / 1280x800 / aut. trapézkorrekció / 1713 óra
- iPhone 15 pro max black 512gb antenna hibás
- Samsung Galaxy Z Fold6 / 256 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- Samsung Galaxy Z Fold5 / 512 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest