- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
illu
tag
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Kuplung kb most igy néz ki az enyémben is sáros azaz koszos.Nem látom innen ,hogy annyira kopott lenne.
Én a kormányt néztem de természetesen lehet kapni kormányvédőt is.
ajtóbehuzó fogantyuja is szép állapotban van ill a sebbeségváltó feje is.Tajgát meg azért írtad mert a gumiszőnyeg olyan amilyen?
Nos amikor elvittem a szervizbe az autómat pug 206 hdi akkor az csacsi-ragyi volt.Majd amikor visszakaptam a tető kárpit ill az oszlop környéke koszos volt.
Panaszkodtam de azt mondták nem ők tették.Azt aki szerelte éppen megfigyeltem ugy ül be az autóba,hogy megfogja a tető oszlopot és természetesen olajcsere után volt az ipse keze.
Akkor kaptam ajándékba egy külső ill beslő takarítást. -
lenox
veterán
En is pont ilyesmin gondolkodtam a minap.
Szerintem ugy mukodhetne, hogy beraksz valamekkora onreszt (pl. 1-2 milkat), amit a biztosito valami adott dologba fektet, szal fizet ra kvazi kamatot, a biztositasi dijat leviszi annak megfeleloen, hogy mekkora onreszt vallaltal, aztan ha nem okozol balesetet, akkor kicsi a dijad, ha meg igen, akkor bukod az onreszt. Nyilvan kisebb kockazatot jelent a biztositonak, ha van egy nagy onresz, raadasul a befektetesen is kaszal.
-
plömplöm
őstag
"Ha felelőségteljesen vezetsz, hogy okozol balesetet?"
hát igen, ezek a magabiztos fiatalok... "jó sofőr, jó autó, nincs kockázat", mi? hátezkész...B10-em volt már soksok éve, amikor egyszercsak egy hónap alatt lett két önhibás koccanásom is. akkor én most felelősségteljesen vezetek vagy sem? ehh...
a 100k-s éves díj meg nem tudom hogy hogy jött ki. két autóm van, összesen nincs ennyi a kötelezőjük. (illetve most már csak egy van, a lagunát eladtam. ezt csak azért mondom, hogy nem két alto-ról van szó, a laguna kétliteres volt, a maradék fiesta egynyolcas) -
Khelben
nagyúr
nekem 6000 a lakásbiztosítás, 8000 az autó.
per negyedév.És hidd el, senki sem szándékosan okozza a baleseteket, azért hívják balesetnek. Mert mindenkivel megeshet. És ezért nem ültetnek le 20 évre, ha elütsz valakit.
Csak egy példa: amikor ki kell állnod egy parkolóból és nem látsz semmit a melletted lévő kisteherautó miatt, akkor mit csinálsz? óvatosan elkezdesz kicsorogni, igaz? ha ilyenkor belédmegy egy autó, aminek mondjuk xenon fényszórója van, meg esetleg ködlámpája, egyből megvan az 500ezres kár. Megnéznélek, ahogy mosolyogva kifizeted nekiPélda2: megy az ember éjjel 80-nal lakteren kívül, elészalad egy szép nagy kutya, összetöri a kocsi bal elejét úgy, hogy az autó irányíthatatlanná válik (valami 20 éves kisautó, talán fiat uno), átcsúszik a szembesávba, frontálisan elkap egy új golfot. Nem sérült meg senki, mert mindenki fékezett már egy ideje a csatt előtt, de a kár 1 milla körüli. Egyikük se tehetett róla, mégis baleset lett és valakinek ki kell fizetnie a kárt.
-
lajafix
addikt
"Ne feleslegesen fizess be milliókat, ha nem is okozol balesetet, hanem tudd, hogy a Tied a felelősség és Neked kell majd nyögnöd az okozott kárt."
ha így lenne, akkor a bíróságon minden második per koccanásos kárrendezési per lenne. A biztosítás az egyén anyagi kockázatának szétterítését jelenti az összes közlek fél között.
Ráadásul szorgos népünk kifejezeten nem a másik iránti egyéni felelősség vállalásáról közismert, finoman szólva. -
"Olyan dolgokat írsz amiket elképzelhetetlennek tartok, hogy balesetet okozzanak."
Pedig az alapjan, amiket lattam meg tapasztaltam, a balesetek elsopro tobbseget nem az allatkodas, hanem a szimpla figyelmetlenseg okozza. Persze, az nem tul latvanyos, ha valaki viszonylag lassan beleszalad piros lampanal a sorba, de ha sikerul egy-ket elemet meg lampat osszetorni, akkor hamar osszejon a millios kar.
-
"Ha felelőségteljesen vezetsz, hogy okozol balesetet?"
Siman. Lehetek faradt, szetszort, szerelmes, eleg egy pillanatnyi figyelemkieses es bumm, ott a baj.
"Mennyi marad haszonnak?"
A konkret biztositosdi veszteseges, ertsd, tobbet fizetnek ki karesemenyek utan, mint amennyit biztositasi dijkent beszednek. Ami miatt megis megeri, az az, hogy eloszor van a befizetes es utana kell csak kifizetniuk, vagyis van naluk mindig egy csomo penz, amit befektethetnek.
"Mire fel az évente befizetett több 100k?"
Tobb szazezer? A biztositasi szempontbol viszonylag draga automra fizetek talan evi 60k-t, asszony meg ennek ugy a harmadat.
-
Az a baj, hogy ez igy nem mukodne. Egyreszt eleg hitvany az a felelossegbiztositas, ami eppen csak azt nem teszi, ami a celja lenne, masreszt meg azert megneznem az arcodat, hogy ha kozolnek veled, hogy van egy eved befizetni tizmillat, mart sikerult vmi olyan balesetet okozni, ahol a sertett fel mondjuk egy nagyobb Uberwagen v egy teherauto (meg annak a rakomanya) volt. Aztan amikor viszi a vegrehajto a hazadat, akkor aztan merenghetnel azon, hogy a balesetokozas is csak a gazdagok kivaltsaga.
-
"Ja, hogy kárt okozol?
Az a Te felelősséged, ne a biztosítóra fogd."Ize, tudod, a KGFB-ben az F az a "felelosseg" szo roviditese, ugyanis arrol szol az egesz, hogy a biztosito atvallalja az ember helyett az anyagi felelosseget. Egeszen konkretan azert fizeti neki az ember a dijat, hogy "ra lehessen fogni".
-
dragonfx
veterán
az is bivaly, de te is dízelre váltasz, kicsit sokba fáj az az autó
..mind1 nekem ez az a4 amit említettem is elég lenne
#11409>>látod látod, nem számoltam utána de amikor már ennyivle sulyosan jobb az ár akkor már te is hajlasz a leggazdaságosabb megoldásra, nem keresme vissza de anno te is eléggé fikáztad a máv biztosítót, de amint nem egy átlag civiced van amire ugye olcsó, igaz nem tom azzal hol voltál és mennyi volt a máv és a többi közt a különbség ezt csak te tudod és tán beírod, de amint egy félversenyautóval jársz egyből ugranak és persze hogy az ember a leggazdaságosabbat választja.
Amugy meg látom I_am is vágja a dolgot egyszerű nem kell ürközni és kész....akkor lehetsz mávos.
Tegnap láttam egy elöző swiftet a reitteren durva V betű volt benne elől eltrafált egy betonpoznát...de hogy??.egyedül
-
Rick4
félisten
hivatalosan fogalmazva Ha már szabálysértési eljárás van folyamatban meghatározott személy ellen, úgy ez a személy - vagy meghatalmazottja - az eljárás bármely szakaszában megtekintheti az eljárás során keletkezett iratokat, bizonyítékokat, illetve azokról másolatot kérhet.
-
Integra
titán
-
lorcsi
veterán
csak a pontosítás végett, 225/50 R16 volt 6,5k?nekem 185\60 r14-et ajánlottak 9,2k-ba ok, ezek újak, de akkor is..
jó hogy nem hagytam magam. sajna a nevére már nem emléxem, de elég alap modell volt#11203: még lesz rá lehetőség, de nem ugrok be az elsőnek, nekem is elég egy pár ezer km-es
Háűny ezer km-t bír egy átlag gumi ha vadi új?
-
lsc
nagyúr
Egy tipp Hankook ventus v 12 evo , az említett tesztben jobb értékelést kapott mint a conti és csak 28600 Ft 225/45 R 17-es méretben , amennyiben márkásabb kell a GY eagle f1 asymetric lett az első , 46200-ért .
Nekem még mindig az a véleményem , hogy négy egyforma gumi , amennyiben a contit a tesztben szereplő árakon /76830 Ft / vetted , akkor a kettő árából kijött volna 4 hankook . -
erdoke
titán
-
Integra
titán
ha az ár ennyire jó, akkor nemtok mit mondani alternatívát.
toyo t1r vagy potenza re750, de utóbbi még csak listázva sincsen, az re720 meg amit az re750 vált, már nem kapható.
nézd meg a gumi oldalakon a t1r-t, ha csak mondjuk 2-3e ft a diffi, akkor érdemes lenne, de ha valóban valam kertek alatti ajánlatod van, akkor bedobtam a törülközőt
ezek szárazon istenkirályak, viszont nagy esőmenő gumik is.
p6000 asszem a barchettán volt, na az szárazon is egy szégyen volt, szóval ennél a zero nero csak jobb lehet..
asszem a p6000nek van "s" szerű mintázata, mert akkor valóban volt vele már tapasztalat, az felejtős gumi -
lsc
nagyúr
Visszaolvasva a hsz-od , amennyiben hátulra contit vettél akkor előre is azt vennék , a teszt szerint egy árban vannak /elég húzós ár /, a gumik "kevergetése " szerintem nem túl egészséges .
A conti vízen nagyon jó értékelést kapott , a pirelli előtt végzett , értékelése példás . -
Integra
titán
amerre angoloknál jártam, ott se tejfel minden út, és végülis utcára hangolják ezeket, szóval csak tudnak valamit. meg ugye rengeteg videon látszik, hogy utcán mennek vele. az isle of man meg egy paradicsom ilyen elmebeteg vasaknak, ott olyan utak vannak..
tiszteled a vasat, azért akkor nem hinném hogy lerepülsz vele. én biztos kipróbálnám távol mindentől. de a thökölyt azt messze elkerülném.
amúgy is elkerülöm inkább kerülök -
feel good
aktív tag
Mond az valamit, hogy Polski Fiat Montecarlo?
Ki a f@sz írta, hogy az ET-t nézi gumiválasztáskor
Az ET egy dolgot jelez, azt, hogy a felni széléhez képest hova esik a kerékagy.
Bukkanónál kanyarodás közben mit tép le? Azon a 15mm rugóúton?
Na mindegy, úgy látom én itt már hupákolhatok.. -
Füge007
senior tag
A két oldalon eggyütesen, ergó odalanként 15 mm jött ki. Nem ér bele sehol semmibe, igaz nem lehet leterhelni hátul nagyon, mert akkor csak hajszál választja el. De mivel az utaim 70% magam teszem meg, így ez nem fordul elő. Meg alapvetően nagyon figyelek, kátyuk, vasúti átjárók, stb. lehet ez is belejátszik abba, hogy nincs vele gond.
-
Füge007
senior tag
Az én verdámon is van nyomtáv szélesítő pogácsa. most 104000 Km után sincs vele semmi gondom, mondjuk szakember gyártotta le, és nem eszméletlenül vastag. Utánna futóműbeállító padon is ellenőrizték.
A felni teljesen gyári, tehát az ET szám maradt, csak a nyomtáv szélesült 30 mm-t. Gondolom ez még elfogadható?
Szerinted?
-
Nem biztos, hogy észrevenni, mert pl. csak erőteljesen szorul. Tehát a vízpumpád még kergeti a vizet, de közben meg eszi a szíjat...
Én 90-nél cseréltettem le, de a bordásszíj külső vízpumpával érintkező felén még le lehetett olvasni a szíj márkáját, típusát, stb. Azaz sztem nem csúszott a vízpumpán. -
hobizoli
nagyúr
Azert, mert van amikor a vezszij hajtja azt is. Aztan ha feszito csapagyat csereled akkor a vizpumpat sem art, mert ez a kapcsolat miatt az is ugyanannyit pogott a km-k alatt. Megall a csapagya aztan nem gordul rajta a szij, hanem csuszik, pikk-pakk lezabalja, elszakad, oszt jonapot kivanok.
hobizoli
-
Füge007
senior tag
Igaz ezen szoktak spórolni, kb 20 ezres tétel. Hajtásláncban benne van az is, egyszerűen elkopik a csapágya, gondolj bele 100000 Km alatt mennyit forgott. De ha elszáll igen kellemetlen lehet, nem beszélve újra szét kell bontani az 1/4 motort, ami idő, kellemetlenség, és nem beszélve nem kevés pénz. Gyári előírás szerint sok márkánál a vezérmű cserénél előírt a vízpumpa csere is.
-
_seth_
veterán
Mert ajánlott lecserélni! Amennyiben behal egyes mociknak annyi... ilyen pl ami az én autómban is volt és volt szerencsém megtapasztalni mivel jár egy vízpumpa halála... elfolyt a víz, lehet megugrott a vezérlés is, a blokkon át lehet látni, mindkét oldalán kilyukadt, eltört... és nem is egy vagyon a cseréje.
-
dragonfx
veterán
az igen...akkor értem mér 90k minimum a 2 éves kötelező szervíze...vagyis amit auto2be anno láttam.
30k?..nekem annyiból kijön egy "egész" féltengely...u.i.:és mondjuk mennyi lenne ha elszakad az auto váltójában aza nem tom mien specko szíj..és tönkrevágja az egész válót, tán motrot is..hvaerom apja, addig erőszakoskodott míg bele nem vettéka garanciális hibák közé.
-
Dr. Ernő
tag
Erre a problémára való a stabilizátor, mindegy hogy milyen autóról van szó mert most az elektronikai rendszerről beszélünk. Ahhoz hasonló mint ami a számítógéped tápegységében is található mivel a hálózati feszültség is ingadozik előfordulhatnak feszcsúcsok viszont a géped alkatrészeinek fix egyenfeszkó kell, nem viselnék el a hirtelen terhelést, ezért a tápegység stabilizátora biztosítja, hogy változó bemenő feszültség mellett közel állandó legyen a kimenő (egyenirányított) feszkó.
Azaz a stabilizátor biztosítja hogy egy esetleges feszimpulzus esetén az adott fogyasztóra (pl LED) még véletlenül se kerülhessen károsan nagy feszültség.
-
Calogero
addikt
-
dragonfx
veterán
az klassz tényleg...
Nekem jó a ledes.....
Én letettem az M-es lökösre mert a pesti utak/parkolás széttépné és ott kapnék sírógörcsöt..tetszik, de racionális érvek szerint hülyeség...
Viszont ilyen felnit szeretnék tavasszal.
Ilyen toldatot:
ilyen tükröt:
..nem szükséges carbonos.
B-oszlopra carbonborítást.
Ha ezek jövő ilyenkor meglennének teljesen elégedett lennék a teljesítményemmel és az autóval.
-
Integra
titán
azokét nem hiszem hogy most bármi is verné...
látszik, hogy egész divízió dolgozik a hátsó lámpák megjelenésén és világításán...
borzalmasan szépek. terveztetnék valami csodaszép ledes lámpát az intibe...
alul vörös csík, középen vörös fékcsík, felette meg index és tolató led csík. na szóval rájuk bíznám, csak a lényeg, hogy az egész hátsó lámoacsíkban világítania kéne. és persze semmi lexus plasztik stílus, hanem az audis kimért elegancia nagyon szép vörös búrában -
Integra
titán
elég autót vezetek ahhoz hogy legyen mit mihez hasonlítani.
és továbbra is fenntartom, hogy igenis megírtam már nem egyszer nem kétszer hogy piszkosul jó autók vannak más márkáknál. még németből is, ezt is megírtam. hogy ezt te nem figyelted?
megintcsak go2, hogy ez nem az én gondom.
szelektív read only vagy akkor az vagy. ennyi. nem tudok ezzel és nem is akarok foglalkozni.
hidd el ha szemellenző lenne rajtam akkor nem szidnám agyon a márkát azért amit csinál... -
Integra
titán
egyszerű oka van.
mechanikában és hajtásláncban nem sok jobb van.
amúgy meg szerintem olvashattad azt is, hogy kurvára kritikus vagyok a márkával, de úgy tűnik hogy szelektíven olvasol te is, aztán van amit befogadsz, van amit meg figyelmen kívül hagysz, ez nem az én gondom szerintem.
utálhatod, szerinted mennyire érdekel? semennyire.
arról sem én tehetek hogy a piacon kapható autók 80%-a szemét.
de ha családapa lennék valszeg csak a kombi csomagtér méretével foglalkoznék, meg a rönó szaros 5 csillag reklámkampányáról, mert az a tuti, de amíg nem ez van, nem is fogok erről beszélni.én se szólok neked a fényszóró szemöldökhöz meg az optikázáshoz, érted...
Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest