- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
erdoke #12011 üzenetére
messze van a mazda6 a prémiumtól, legalábbis a kifutú mindenképp. ahogy a mondeo is.
az újabbak már alakulnak, de még egy generáció mindenképp kell.
a legacy inkább sportosan elegáns, de belül az is távol van a prémiumtól, ez biztos, nemrég mentem legacyval meg foresterrel. (ezek viszont nagyon mennek a benyás turbo motorral, főleg a forester xt)
-
dokar
addikt
válasz
erdoke #11208 üzenetére
LOL, pel.hu
kicsit félrelinkeltél
lorcsi: ezt csekkold: tire size calculator
-
lenox
veterán
válasz
erdoke #11123 üzenetére
Jaja, ha azt írják, hogy a legjobb vétel a kompaktok között a cee'd, az csak a Civic-re nem vonatkozik...
Marmint a 2 lityis dizelre a top felszereltseggel 6 millaert? Ez nyilvanvalo hulyeseg, annal meg a tobbi ceed verzio kozott is van jobb vetel...
Lszi arra ne hivatkozz, hogy te mit nyilatkoztattál ki korábban, az nem érv, és főleg nem igazol semmit.
Mivan? Most te megmagyarazod nekem, hogy en mit kerdeztem, es ne is mondjam, hogy nem ugy van? Nem lesz ez sok kicsit?
-
lenox
veterán
válasz
erdoke #11116 üzenetére
Nem mennek vitaba, csak nem jobb... Ertem. En kulonben csak olyat olvastam, hogy az elozo civicnel rosszabb, meg a negyajtosnal, olyat nem, hogy a ceednel.
valasz egy elozore, vagy nem...
kizárólag a "koreai xar" elvből
Ez biztos valami fobia, ki mondott ilyet? Kulonosen ugy, hogy semmi mas nem szamit? Ha visszanezel minden soromban azt latod, hogy mert a koreai szar? Lehet olvasni is kene, nem csak irni?
Amugy oke, a te velemenyed az, hogy a 6 milkas ceed-et meg kell fontolni (a kombit). Az enyem meg az, hogy 6 milkaert szo sincs rola (3 es 5 ajtos ceed), van meg a piacon mas auto, az en listamra fel nem kerulne a ceed, de pl. a civic igen. Es ez nem a kiarol szol, hanem a ceedrol, a Sorentot megfontolnam. Bar igaz, hogy annak is kurvara felnyomtak az arat.
#11116:
A 6 millás kérdést nem értetted meg
Mondjuk a civicet en hoztam fel, biztos te tudod jobban, hogy ki nem ertette meg, azzal egyutt, hogy mar mondtam, hogy te nem ertetted?
-
Integra
titán
válasz
erdoke #11116 üzenetére
azért azt hozzá tenném, hogy a lovaskocsi rudas ctr elég sok autót így is laposra ver, amit lehetett, azt a mérnökök ebből a technikából bizony kihozták. és már nyert wtcc-ben is futamot, de ezt aesir majd jól megmondja, szóval potenciál az őskövület technika ellenére úgy tűnik van benne, ha jó kezekben van.
más kérdés hogy a halford's dc5 privát integrával meg btcc-ben hülyére verték az egész mezőnyt, a honda idén nem is engedélyezte nekik, hogy azzal induljanak, mert ciki lett volna..
szóval a dw futómű az dw marad, mondhat bárki bármit.
és lenoxnak igaza van, a büdös életben nem cserélném el az integrám egy újabb hondára, amiben nem dw futómű van. de én hardcore arc vagyok, a 97% másik emberfajtának meg az ufo civic tökéletes. és nekik az is lesz. én meg csak azt tehetem, hogy vigyázok a vasamra, mert tudom, hogy egy darab autógyártási történelem van a seggem alatt és ha tudom, akkor majd csak s2000 jöhet utána szóba.. ha meg majd egyszer gyerek és nő is lesz.. áááá, akkor egy jazz mellévisszatérve a kérdésre, 6 milla egy ceedért?
kevesebből elhozok egy 4 ajtós 1.8as civicet, amiben hátul dw van. labdába nem tud a ceed rúgni -
lenox
veterán
válasz
erdoke #11085 üzenetére
Pl. onnan lehet tudni, hogy egy hozzaszolas valasz egy elozore, vagy nem...
A Civic 3 és 5 ajtós vezetési élményét sokan kritizálták mind a tesztelők, mind a Honda fanok közül, egyértelmű visszalépésnek nyilvánítva az elődökhöz képest.
Benne van a kulcsmozzanat, az elodhoz kepest. Nem egy kia ceedhez kepest. Kell ezt tovabb magyarazni?
Biztosan mind hülyék, és a Honda akkora csúcs, hogy laprugóból is olyan vezetési élményt kreál, amit a KIA 5 csatolt lengőkarból sem tud.
Igen, meg merev tengelybol is
. Amugy trefat felreteve a hardcore arcoknak szar az uj ufo civic. De hallottal mar olyat, hogy ezek a csavok kia ceedben gondolkodnak? Sztem nem, es okkal. Akiknek ez a legfontosabb, azok veszik a 4 ajtost.
-
Integra
titán
válasz
erdoke #11085 üzenetére
a baj az, hogy megnézem az ufo civic eladási számait, mondjuk a ctr-ét amiből európában is a hot hatch-ek között a legtöbbet adták el és kiakadok...
bejött nekik, mi meg leshetjük mikor lesz újra a civicben elöl hátul dw futómű...
ha belegondolok, hogy ha visszaraknák alá akkor mit tudna az autó.. így meg ziccer az egész valahol. legalábbis egy hondás szemébennem is kicsi ziccer...
-
Khelben
nagyúr
válasz
erdoke #11058 üzenetére
Használt autó alapvető hátránya, hogy a max. 100e km-t futottat csak havertól tudod beszerezni
így van. egyrészt ismerőstől van, másrészt összerakta az összes számlát, ami csak van az autóhoz, még az ablaktörlőket is márkaszervizben cseréltette, úgyhogy eléggé követhető a kocsi élete. meg azért a 2,5 benzines nem a tipikus cégautó, az a dízel.
-
Khelben
nagyúr
válasz
erdoke #11055 üzenetére
Ez esetben új Mondeón ne is gondolkodj, az csak 131 centi a két hátsó könyöktámasz mögött.
nem is gondolkodok rajta, a következő autóvásárlást akkorra tervezem, amikor már legalább 2 gyerek nem gyerekülésben ül és nem kell nekik babakocsi, kiságy, anyámtyúkja egy 3 napos utazáshoz.
a következő autót az asszony fogja választani, így valószínűleg focus kombi lesz. de a motort hálistennek én választom bele -
lenox
veterán
válasz
erdoke #11079 üzenetére
eredetileg kombiról vitáztunk.
Marmint te. En nem. En egy internetes cikk kapcsan beirtam egy hozzaszolast, ami 3 ajtos kiarol szolt, en meg 3,4 es 5 ajtos hondat emlegettem, kombirol nem volt benne szo. Nezd csak vissza.
Gondolod, hogy csak a honda fogyaszt tobbet a gyari adatnal? Nem inkabb a szabvany kulonbozik a te profilodtol? Es ha a szabvany alapjan a civic kevesebbet fogyaszt, mint a ceed, akkor gondolod, hogy nalad csak a honda fogyasztana tobbet? Mert szerintem ugyan a szabvany adatokat valoban nemigen hozzak az autok senkinel, de osszehasonlitasra jok, azert szabvany...
Es egyebkent a tomeg, teljesitmeny, nyomatek, meretek is gyari adatok, ezekbol kb. a meretet tudod magad lemerni, a tobbi ugyanugy nem kene erdekeljen...Szal akkor ott vagyunk, hogy egyforma arert azert vennel kiat, mert tolatoradar, futheto szelvedo (en ezt nem lattam a kia oldalon, de attol meg lehet, hogy ott van), borules, es igenyesebb hatso futomu van benne (vagy ha nem te, akkor valaki azert venne). Na hat nem tudok vele(d) egyeterteni, ha ezek annyira fontosak, akkor 6.35-ert tolatoradar, bor es xenon is van a civicben.
Es a futomuhoz azert tegyuk hozza, hogy egy dolog, hogy milyen a futomu tipusilag, de a vezetesi elmeny (ha ez valakinek annyira fontos, hogy kijon) nem csak ezen mulik, es csodalkoznek, ha valaki ezert valasztana kiat, mert abban jobb a vezetesi elmeny. Ugyhogy szerintem lehetetlen, hogy epeszu ember 6 milkaert kia ceedet vegyen, ha nincs direkt letiltva a hondarol.Ja, mondtam, hogy a honda-ra mar 3 eve is 5 ev garanciat adtak, ahol vettem? Es a plusz 2 evet sajat zsebbol alljak, nem gyarilag?
-
lenox
veterán
válasz
erdoke #11077 üzenetére
Mondjuk te a 6 milkas ceed vs 6 milkas honda temaba szoltal bele, abban nincs 1.6-os dizel, meg semmilyen benzines.
Komolyan meg kell mutassam az kia es a honda oldalon a menetteljesitmenyeket es a fogyasztast, vegy elhisszuk, hogy magad is meg tudod nezni?
Vágom én, mert te nem beszélsz össze-vissza.
Ez meg igen gyenge volt...
-
lenox
veterán
válasz
erdoke #11070 üzenetére
De azt vagod ugye, hogy a 20 ezres meg a 40 ezres szerviz nem feltetlenul kerul ugyanannyiba? Meg a 60,80,100, 120 ezres? Azokat is megnezted?
Ez tipikus ossze-vissza beszeles esete. Szal szerinted a dizel ceed, ami szarabbul megy, mint a dizel civic azert jobb, mert a benzines, ami dragabb, es kevesebb tudasu, az jobban megy (persze a muszaki adatok szerint nem, csak szerinted). Oke, vettem, ezzel nem kivanok vitatkozni.
-
lenox
veterán
válasz
erdoke #11056 üzenetére
Nyilvan te ki tudnad hasznalni a ceed sokkal igenyesebb futomuvet?
Kulonben meg a ceed szarabbul megy es tobbet fogyaszt. Ez pl. hogy van bekalkulalva az arba?
A kotelezo szervizzel mit akarsz mondani, ez most jo, vagy nem jo? Termeszetesen a Hondaval is kell kotelezo szervizre jarni, a crv 40 ezres szervize (ez is 20 ezrenkent van) pl. 60e-be volt. Gondolnam, hogy a civic-e olcsobb, de hogy mennyivel, azt nem tudom.
-
Rick4
félisten
válasz
erdoke #11061 üzenetére
én nem csak a szervizkönyvről írtam, szerinted ha veszel szervizkönyvet, az hogy lesz benne pl a ford rendszerében? vagy ezek után a hoványékéban? sehogy, így ne is vegyél, felesleges. a szervizkönyv kb annyit ér, mint a használtautón a fotó, nagyjából kiderül belőle valami, de az alapján nem vennék autót..
-
Rick4
félisten
válasz
erdoke #11058 üzenetére
ott a linkem, gondolom onnantól nem kérdés, hogy a hoványéknál vett autókról nem nehéz pontos infót kérni, mikor milyen szervizelés volt, és az milyen km állásnál történt, mert ott rendesen ki van töltve a szervizkönyv. egyszerű a megoldás, a többit meg nem kell megvenni. fordnál meg egyébként is egyszerű ellenőrizni, hogy mmikor milyen óraállásnál volt utoljára szervizben. egész európában egy rendszerre viszik fel.
-
Khelben
nagyúr
válasz
erdoke #11035 üzenetére
[OFF]a miénkből 3 140centin fér el. se a focus kombiba, se a ceedbe nem fér el, egyáltalán, semmilyen alsóközepes kombiban, a középkategóriások közül sem fér el az avensisben, az accordban és a passatban sem, ezeket mértem.
meg az se mindegy, hogy ha a jelenlegi 2 gyerekkel megyünk valahova és valaki szól, hogy vigyük el, akkor befér-e vagy busszal kell mennie
[/OFF]
-
TexT-BoY
addikt
válasz
erdoke #11007 üzenetére
haggyuk már a fordot. az elmult 10évben volt 3-4 jó huzásuk és amugy sehol semmi.
Focus 1-el csunyán feladták a kategoriába a leckét, belül kellemes anyagok, jo felszerelés, mérsékelt ár. Aztán bejött a C-max volt egy faszányos egyterü gépük, aztán azóta most jött az iosis meg az S-Max, amugy meg semmi egetverő nem történik. PSA motorok jönnek, jönnek, Duratec motorok maradtak, és igazán a minőség szerintem inkább csökkent mint nőtt. Mondom ezt ugy hogy apámnál ott figyel most épp egy Ranger, Focus I és a fusion, anyám pedig a city-t minden áron C-maxra akarja cserélni(FR-V CRV vonalon vagy legalább jazz vonalon probálom noszogatni, kis sikerrel).
Apám fönöke most egy Focus II Titanium gépet ujjitott, szép és jó, kivülröl még talán jobb is mint a F1, de belül, istenem mi az a gányolás egy Titán tehát full-full extrás vasba? komolyan sirtam amikor beültem. A Ghia Fusion ugyan ez. -
Khelben
nagyúr
válasz
erdoke #11014 üzenetére
jó, akkor szorítkozzunk a ghia focus és a tx ceed összehasonlításra.
mint írtam, a 2literes benzines és 2literes dízel motorokkal a focus 300ezerrel olcsóbb, miközben a kiában van tolatóradar, a focusban meg tempomat, ennyi az össz különbség. (bár a kiáról nem olvastam sehol, hogy kétzónás klímája lenne, de legyen) -
Khelben
nagyúr
válasz
erdoke #11012 üzenetére
Igaz, az a1.6-os majdnem úgy megy, mint a Focusban a 2 literes
tehát két egyforma súlyú autó ugyanúgy megy a 122 és a 145 lóerős motorral, oké
hiszek neked, hiszen kipróbáltad, az meg, hogy a focus 9,4 a kia meg 11,1 alatt van százon, csak a gyáriak hülyesége, nem értenek hozzá -
Khelben
nagyúr
válasz
erdoke #11012 üzenetére
kevered a dolgokat.
belinkeltél 4,5 millióért egy EX felszereltségű ceedet, ezt hasonlítottuk a 2,5milliós mondeohoz. ehhez leírtam, hogy mi nincs benne, ami a mondeoban benne van.
a másik ágon pedig futott a tx ceed és a ghia focus összehasonlítása. itt is leírtam, hogy mi a különbség, nem sok, árban meg a focus jobb.
erre jössz a fullos ceeddel, hogy abban minden benne van... hát jah, így aztán lehet vitatkozni bármin is, amikor a másik 2 perc múlva tök másról beszél
-
Khelben
nagyúr
válasz
erdoke #11009 üzenetére
11 centivel nagyobb a tengelytáv... az pont a hátsó lábtér normális méretéhez elég.
maga az autó meg 40 centivel hosszabb, az se dísznek van.
Extrákat sorold, én adtam linket a cee'dhez.mi van olyan egetverő extra a ceedben? pl esőérzékelős ablaktörlőt, xenont, fűthető szélvédőt nem látok benne. se elektromosan állítható ülést, 6cd-s 8hangszórós rádiót, tempomatot, automata fényszórót (ennek ugyan nem sok értelme van, de van)... jó, a szintszabályozós futómű és a többi nyalánkság már nagyon öv alatti lenne, azt nem is említem
A TX cee'd-hez képest a Ghia Focus full fapad.
mi van a ceed felszereltségében, ami nincs a ghia focusban?
-
Khelben
nagyúr
válasz
erdoke #11007 üzenetére
a mondeot ugye értelmetlen a ceedhez hasonlítani, mert egy kategóriával feljebb van. ez érint mindent, a helykínálatot, az extrákat, az összeszerelési minőséget, stb.
mellesleg láttam 2-3 éves délkoreai autókat, hát...bármelyik 15 éves európai jobb állapotban van, még akár egy francia is
ha csak az üzemanyag- és szervizköltséget nézzük, 7 év alatt nem hiszem, hogy ne egyenlítené ki a kettő egymástmiért, egy használt autó többet fogyaszt, mint egy új?
A Focus kombi pl. minimálisan, de kisebb mint a KIA cee'd SW
5 centivel szélesebb... persze a távol keleten mindig is nagy varázslók laktak, hiszen a nissanokat is azzal reklámozták, hogy amilyen kicsi kívül, olyan nagy belül
Kb. azonos felszereltséggel minimum 6-800e Ft-tal drágább a Focus
nézzük csak a legmagasabb felszereltségben:
2.0 benzin: 5,5 vs 5,8
2.0 dízel: 5,7 vs 6,0
mindegyiknél a focus az olcsóbb. -
Khelben
nagyúr
válasz
erdoke #10999 üzenetére
Én személy szerint inkább vezetnék egy 2 literes CR, 7 év/150e km garanciás csúcsfelszereltségű cee'd SW-t a 6 millából
uh
hát én ennyi pénzt biztos nem költenék autóra. még feleennyit se.
és mégis jobb autóm van, mint a ceed sw
meg kell nézni, mit veszel, ennyi.
egy új meg egy 4 éves autó árának a különbözetéből gyakorlatilag bármilyen hibát kijavíttathatsz és még mindig marad pár milliód tankolni -
-
lorcsi
veterán
válasz
erdoke #10997 üzenetére
nem összeghasonlítésképp hoztam szóba a 2 autót -nem is egy kategória, a bálna mercikkel lehetne összehasonlítani vagy a bmw..azok meg jócskán nem ez az ár
a superb akkor is nagyobb és olcsóbb is mint a kia
a kia 5 ajtósához képest szerintem még a csomagtere is nagyobb#10999: ugyananyniért nyílván a több garos éri meg, de ha az általam említett 2 autót hasonlítjuk nem oylan egyértelmű (csak így képekről meg kis leírásból ítélve a skodát)
-
Boxer001
veterán
válasz
erdoke #10995 üzenetére
Teljesen logikus a gondolatmeneted, de én nem így gondolkodom.
Az nem baj, ha koreai, nem azzal van a gond. Ha nekem lenne 6 millám egy autóra (és tényleg muszáj lenne autót vennem rajta, mert egyébként nem tenném), akkor inkább "visszamennék az időben", és vennék egy használtat, csak az már egy "picit" más kategória lenne
...ennyi.
-
#16741888
törölt tag
válasz
erdoke #10967 üzenetére
Szerintem nem olyan biztos az
, nálam a 2,3 V5 Olaszország oda-vissza a múltkor 10literrel beérte, pedig durva tempót jöttem, főleg hazafele, sokszor volt 200fölött, nameg ugye a Villach-Klagenfurt-Graz pálya nem is a síkságáról híres.
Szerintem ezek a 2,2-2,6 szívó benzinek ezt a 170-200as tartományt érzik és itt nem esznek még olyan nagyon sokat, nyilván a mégnagyobb köbcentivel ez nem lenne már igaz, vagyis nem tudom.
Máskérdés hogy ha a 2,2vel is 220körül közlekedsz akkor biztos megeszi a 14et...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
erdoke #10906 üzenetére
Ha lepadlózol akkor az újabb autókban lekapcsol a klíma, pont azért hogy ne fogja vissza a kocsit. Legalábbis a céges (2002-es) Astrában így működik a dolog.
Régebbi autónál, meg lecseréled a légkondi kapcsolóján a feliratot nitrora és ha megnyomod, már majd nem olyan...
-
Integra
titán
válasz
erdoke #10745 üzenetére
világos hogy 1.8as motorral ideális, de kérdés hogy hány embernek éri meg.
pont a legjobb példa erre a sedan civic, amióta 1.6-os motorral is elérhető, még jobbak lettek az eladások. a legtöbb embernek nem éri meg az 1.8as felára. pedig az kell bele. a text úr által említett srác is ezért vette 1.6os motorral. autópályán 130nál használja, nincsen hangja, elképesztően felnőtt kifinomult autó, nem kell neki több.
gondolom majd ha lesz dízel tesztautó is, akkor megemlítik -
erdoke
titán
válasz
erdoke #10710 üzenetére
Ami még nem hülyeség (és nagyon megbízható!).
-
BlacKSouL
addikt
válasz
erdoke #10679 üzenetére
Hát, az kétségtelen... De nem én vezettem
És a srác se pehely lábbal vezetett, mindenhol játszottunk a kocsival, a gyorsítások általában padlógázasok voltak, tehát nem mondhatnám hogy nagyon kímélte a pedált.
Tankolásnál nem számolgattuk, meg nem is hagytuk kifogyni, de pl a Citynk max 1 tizedet csal, ha egyáltalán, tehát gondolom ez se sokkal többet.
Aktív témák
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest