- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz
csapos2 #12034 üzenetére
a legegyszerűbb, ha beállsz óra szerinti 60km/h-ra egyenes úton, ahol senki sincs előtted, és nem kell lassítani, gyorsítani. ül melletted valaki akinél van egy stopperóra,( vagy Te is csinálhatod) ha egy km táblához értek, elindítod, és a következő táblánál megállítod. ha azt az 1 km-t 1 perc alatt tetted meg, akkor pontos az órád, ha nem, könnyű kiszámolni, mennyit is csal. ugyanez 90-nél 45 másodperc alatt, 120-nál 30 másodperc alatt megvan, és összvissz egy perc a ráfordított idő..
hajdanán GPS nélkül még én is így ellenőriztem a sebességmérő pontosságát.
-
-
aesir
veterán
válasz
csapos2 #11853 üzenetére
A csomagtérfedél nincs a helyén, elég csálén áll a lökhárító is. Ezzel a felszereltséggel pedig nem a 2000-es motorral jött ki, hanem a 2.3-al, tehát a kasztni és a motor nincs összhangban. Aztán még lehetne írni, hogy a lökhárító miért is nincs a helyén rendesen, de az már nagyon részletekbe menne, a lényeg hogy irtón összegányolták a javítást is, pedig ez a kocsi pont olyan, amit meg lehetne csinálni rendesen is egy törés után, csakhát ahhoz igényesség is kellene.
-
Integra
titán
válasz
csapos2 #11853 üzenetére
rakd össze logikailag:
"Nem sportosan használt, antituning ritkaság! márkaszervizben végig szervizelt, 500.000 ft számlákkal igazoltan ráköltve, frissen fényezve, rozsdamentes, minden létező extrával, családi okokból eladó"
nem sportosan használt. egy honda. ja, persze...
antituning ritkaság? hát talán, de ez az újrafényezés tükrében talán érthető hogy most nincsen benne semmi.
frissen fényezve? vajon miért? a spoijler is hiányzik a csomagtartóról, még arra se vették a fáradtságot, hogy a nyomait eltűntessék.
rozsdamentes... újrafényezés miatt átmenetileg valszeg igaz
500e ft ráköltve és 650ért eladó??
ugyanmár... -
lenox
veterán
-
erdoke
titán
válasz
csapos2 #10389 üzenetére
Arra számítanak, hogy további csiszolgatással a menettulajdonságai jobbak lesznek, mint a mostani ballonos gumi + külön felni párosításnak. Legfontosabb érvnek talán a sokkal kisebb sérülékenység tűnt, egy csapásra kiküszöbölhető vele a gumik és a felnik sérülékenysége is.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
csapos2 #10230 üzenetére
Undorító hogy minden munkatársam kocsival jár, ráadásul mindegyiknek van valakije...egyedül én buszozok. Oké, nekem csak 8 km-t kell mennem.. Kb egy év, és lenne kb ennyi pénzem hogy legyen egy ilyen GYENGE RONDA KISAUTÓM. Sajnos nekem meg kell dolgozni a 200+ lóerős autókért, mert nem születtem milliomosnak mint egyesek. És még szar régióban is élek, mert kurvaszar fizetéseket vágnak a fejünkhöz. tehát nem most lesz a dolog, de esküszöm hogy ha pár év múlva összejön minden, akkor veszek egy NAGY CSODASZÉP NAGYONNAGYAUTÓT, amivel minden más közlekedőt meg tudok előzni, és nem tud rámgyorsítani senki soha.
Kicsit azt érzem, hogy (a topikban is) valóban az jelenti a rangot, "hogy mennyire állat az autód.."
Én viszont sosem éreztem hogy nekem mindenkit meg kell előznöm. És fura, mióta a kis-fogyasztású kis ronda kis gyenge de H-betűs kocsinkkal kezdek előzni, azóta nem gyorsított soha rám senki előzéskor. Pedig a kisebbségnek errefelé is telik Mercedesre, Audira, meg BMW-re.Tudom, szar napom van, de ez van. Tehát akkor nem érdemes megvenni, mert ronda a fabetét, meg kicsi, ronda, és gyenge...Értem. Rendkívül meggyőző, megalapozott vélemények.
Ja, és miközben látok egy nagy erős autót, közben eszembejut, hogy nekem akkoris nagyobb a farkam..
csacsi: Neked csak az első 3 mondat szól..
-
Rick4
félisten
válasz
csapos2 #8963 üzenetére
szerencséd, hogy nem az alvázszámot írták el, haverom járt már úgy, abból elég nagy gubanc volt, hogy elcseszték, és emiatt AF-eztetni kellett a verdát. gondolhatod, mekkora tortúra, és bukta volt, összenézve a kettőt nem lehet eldönteni, hogy a papírban van jó szám, és a vázon van átütve, vagy fordítva.....oda kellene visszavinni, ahol megcsinálták, és lehetőleg ahhoz az ügyintézőhöz menni, aki csinálta. talán megírja ott, és akkor nem lesz bibi belőle. vagy gyorsan elszaladsz vele még egy műszakira...
-
#00809728
törölt tag
válasz
csapos2 #6225 üzenetére
Hy!
Megkaptam a prividet és én Január 08 körül megyek melozni és akkor is éjszakás ehát utána kéne várnod még egy keveset mert csak akkor tudnám megnézni.Igazából nekem nem az alvázszám kell hanem a ford 1998 ota ID számmal látta el az autóit és azzal bármit meg tusz nézni.Matrica valahol a szélvédő körül kb olyan hosszu mint az alvázszám.
Igazából elolvastam amit írtál és ott a dátumokat probáltam lecsekkolniA karbantartások elvégzésének igazolása oldalra 42601 km és 2005.10.05. van írva utolsó bejegyzésnek, a karosszéria és fényezés nyilvántartás oldalra pedig 62817 km 2007.09.18.
Itt lényegében 42601km egy álltalános karbantartás volt.60.000km kelett volna olajecserét beeszközölni de mint látom az vagy kimaradt v. megvolt csak nem írták be.
Karosszéria ill fényezést azért megnéztem volna ilyenkor mit csinálnak.Mert ha látnak rajt apró leverődést akkor mit csinálnak?Azért ha elküldőd amit kértem megnézetem neked A-Zig de Marsu kolléga jelezte szerintem jobban jársz ha megnézeted velük sebtibe.
-
marsu
veterán
válasz
csapos2 #6223 üzenetére
Mi is Weltautós kereskedés vagyunk. Weltautó garancia csak a 60.000km-nél kevesebbet futott autókra adható! Ennek függvényében az olajcserét bármelyik szervizben elvégeztetheted. A legjobban akkor jársz, ha hozzánk jösz. Bent lehetsz az autódnál, meg tudod nézni alulról, mikor meg van emelve, hogy mennyire volt összetörve, meg mindent ....
-
Rick4
félisten
válasz
csapos2 #6223 üzenetére
nincs a motortérben valaova felragasztva egy olajos céges logóval ellátott kis matrica? olyasmire szokták felírni, hogy mikor mit tettek bele.... abból baj tuti nem lesz, ha gyorsan beleteszel egy normális olajat, Mobil1ből a szintetikusok is olyan 7K/4 liternél kezdődnek, olajszűrő komoly 1.5K, de ha 60ezer km van benne, valószínű még garis is, be kellene vele gurulni egy ford szervizbe, ha közel van lehetőleg épp abba, amelyik eddig is csinálta...szigorúan ott állni mellettük, ha csinálnak valamit...
ha eltelt 20ezer km az uccsó olajcsere óta, mindenképp érdemes másikat tenni bele, ha meg a két év is letelt, akkor sürgősen...
-
marsu
veterán
válasz
csapos2 #6220 üzenetére
Szia!
A vezérlés csere általában 90.000km után aktuális és utána minden 90.000km után szükséges. Persze lehet etől eltérő konstrukció is, de alapesetben jobb ha ki van cserélve. Ha magyarországi az autó akkor visszakereshető a szerviztörténete, de ha megvan a szervizkönyve, abból minden kiderül. Ha külföldről hozott az autó, akkor a km óra állás lehet hogy nem valós ....
Mi a benzines autóknál 15.000km után olaj és olajszűrőt cserélünk, 30.000km után levegő és pollenszűrőt, 60.000km után gyújtógyertyákat ....
A fékbetéteket a kopás mértékétől függően cseréljük. Áltlában 60.000km-t el szoktak menni de még 75.000km-t is ....
-
Rick4
félisten
válasz
csapos2 #6220 üzenetére
ha van szervizkönyve is, abban benne kellene lennie, mikor volt uccsó szerviz, Dodi72 alvázszám alapján meg tudja mondani, tényleg úgy volt-e az a szerviz, ahogy a pecsét szerint beírtak a könyvbe. ha nincs könyv, akkoris meg tudja mondani, mikor volt az uccsó rendes fordos szerviz, és milyen óraállásnál, tehát sok minden kiderül. szervizkönyv nélkül nagy nagy alapos állapotfelmérés, nagy nagy alku, és azonnal olajcsere, szíjcsere, vízpumpacsere....
-
Rick4
félisten
válasz
csapos2 #5274 üzenetére
nem tudom, itt Szegeden van egy korrekt csak forddal foglalkozó cég, németektől rendelik az alkatrészt, bármit lehet kérni, korrekt áron, gyorsan itt van....gondolom a fordnál is úgy működik, hogy a portfólióban szereplő minden termékhez ugyanolyan szolgáltatást kell nyújtaniuk, ez elvben független a gyártás helyétől. inkább a forgalmazás oldaláról közelítem meg. ha magyarországon lehet venni brazíliában gyártott fordot, akkor alkatrészt is kell biztosítani hozzá...azon is csodálkoznék, hogy amikor 3-4 márka verdái épülnek ugyanolyan padlólemezre, készülnek ugyanolyan hajtáslánccal, cserélgetik a motorokat oda vissza, pont amiatt lenne gond egy cégen belül, hogy más országban gyártanak "inkább azt mondanám: szerelnek össze" autókat...
-
parandroid
félisten
válasz
csapos2 #4485 üzenetére
Nekem G Astrám van. Egyhatos, kombi. Szeretem, bár még nem mentem vele sokat. Anno a Focus - C-Max - Lacetti - Astra mezőnyből választottam, a C-Maxért kicsit fájt a szívem, de az azért többe került volna...
Ha most kéne autót néznem is ugyanezeket nézném, meg még talán új versenyzőként a Cee'd-et / i30-at, és az új Cliot, vagy talán még a Megane-t.
Használtan is ezeket érdemes nézni szerintem, az obligát japán versenyzők mellett: Corolla, Almera, valamelyik korábbi Civic (nem bírom követni a generációkat), ezek talán az előirányzott költségvetésbe is beleférnek.
Opelről:
Cégnek 1,4-es G Astrái vannak (pár tucat), jó részük már 200e km környékén, vagy már fölötte, nincsenek vele komoly hibák, sőt a tulajdonosok is szeretik, leszámítva, hogy nem túl modern külsejű, de épp ezért a hétköznapokban teljesen vállalható autó. Az F Astrákat korábban nem szerették ennyire, azokkal több gond volt, de azokat is nagyon sokáig nyúzták. A H Astrák még relatíve újak (zömében szintén 1,4-esek, de már van köztük 1,7 turbódízel is), de úgy néz ki, ezeket még jobban fogják szeretni, mint a G-t.
Újabban divat lett menedzseri körökben Seatot meg Peugeot-t kérni személyautóknak, érdekes módon azoknak, akiknek munkaeszköz az autó, és egy-két év alatt kell többszázezer km-t lehúznia, továbbra is Opelt adnak (Corsa Van, Combo), csak középvezetőtől felfelé, juttatásként adott autóknál dívik az ilyesmi különcködés... Combókból, Corsa vanekből van még egy-két elfekvő pool car 300e km fölött is.
Ja, felsővezetők meg rászálltak a C4 Picassókra, hááát, érdekes autó, na, nem tudom hányan fogják megbánni, hogy ilyenre cserélték a Vectrát.
Remélem segítettem...
p
-
fokukac
nagyúr
válasz
csapos2 #4477 üzenetére
merivát felejtsd el, egyik legjobb barátom most vett februárban, és szegény sokat szív vele, pl. már komplett kormánymű-csere is volt garanciálisan, kiégtek sorra a lámpák (még fél éves se volt), stb. az 1,4-es motor mindent szétrepesztő erejéről már nem is beszélek...
-
Dumb
senior tag
-
Rick4
félisten
válasz
csapos2 #4238 üzenetére
ki kell fizetned mindent rá, a magyar forgalomba helyezéshez, avultatás és köbcenti szerinti regadó, természetesen az adó adója, tehát a regadó áfája is, eredetvizsga, műszaki, magyar forgalmi, rendszám, minden ami kell. ha van pontos évjárat, köbcenti, környezetvédemi besolorál, ki lehet számolni, pontosan mennyibe fog kerülni. szerintem ha kint élsz, jobban jársz, ha marad így ahogy van. max a kötelező drágább, de sok sok pénz marad nálad..
Aktív témák
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest