- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- uleFone Power
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
Dr. Ernő
tag
válasz dragonfx #388 üzenetére
Erről a tipusú MR2 -ről még azt is érdemes tudni, hogy lehet hozzá kapni Ferrari F355 replica body csomagot amivel meg lehet csinálni kis Ferrarinak mert már alapból is nagyon hasonlít hozzá.
(azt olvastam valahol hogy az MR2 gyártását a Toyota leállítja, kell a hely vmi másnak....)
[link] -
Dr. Ernő
tag
-
Dr. Ernő
tag
A nagyobb teljesítményű izzó esetén az áramerősség megnő a változatlan feszültség mellett,
a nagyobb áramerősség esetén fokozódik melegedés az érintett alkatrészek (pl foglalat stb) esetében. Eredmény rövidebb élettertam ill esetleges fizikai károsodások a magas
hőmérséklet miatt. -
Dr. Ernő
tag
A cikkben arra akar utalni, hogy valójában ezek az emberek nem engedhetik meg a nagyobb autókat csak azért vesznek nagyobbat, mert többnek akarnak látszani.
Persze rendes (az adott modell presztizséhez és márka hírnevéhez igazán köthető) motorral már nem tudják megvenni. És így az 1300-1400 kg mellé betársuló 100-115 ló
(+légkondi) elszomorítóan kevés. -
Dr. Ernő
tag
Toyota....
[link] -
Dr. Ernő
tag
Na végérvényesen megoldva a parkolási probléma
[link] -
Dr. Ernő
tag
válasz [HUN]Tyson #734 üzenetére
A futott kilóméter az Opelnél elég komolytalan.
-
Dr. Ernő
tag
válasz (Kolombusz) #790 üzenetére
Az övé karbon-kerámia féktárcsás a hátsó dobfék miatt.
-
Dr. Ernő
tag
Hát ez van:
[link] -
Dr. Ernő
tag
Nálunk olyan magas művészi szinten űzik az emberek lenyúlását hogy azt máshol tanítják a
20 éves komoly nyakkendős alvilági multal rendelkező egyéneknek akik szinte belepirulnak a dolgokba. Ezután meg nem kell azon csodálkozni, hogy aki életben szeretne maradni mindent megpróbál amit lehet. -
Dr. Ernő
tag
válasz chungee #1326 üzenetére
Az jó hogy van rajta műszaki 2008.11-ig legalább azzal nem kell foglalkozni.
Ezekszerint egy kombi!! Omegával évente ment vki 9818km-t hát ez nem semmi, tekintve hogy újkorában nem kétforintos autó volt ezekszerint aki megvette annak már nem volt pénze benzinre. Másik hogy az Omegákat nem nagyon szeretik a szervizekben, mert macerás.
De szép nagy biztonságos autó.
http://shop.bardiauto.hu/Forms/F_NWHTMLBaseComponent_19143 -
Dr. Ernő
tag
válasz chungee #1340 üzenetére
Az ilyen nagy autókat azok vették meg annó akiknek ugye volt pénzük. Ezeknek arra is volt pénzük hogy éjjel-nappal menjenek vele az tuti. Nem azért vett vki kombi Omegát hogy ott áljon a garázsban. Nem állítom hogy nincs 20 éves kombi Omega valós 5000km-el de ritka mint a fehér holló.(és ez nyilván nem csak az Omegára vonatkozik.) Ilyen kategóriában kb 20eKm-60ekm éves futással kell számolni évente! De nem a futott kilométer a
riasztó hanem az elhanyagolt nem karbantartott autó!!!! Sokkal jobb egy 400ezret futott mindig fullosan szervizelt cucc mint egy 100ekm-t ''futott visszepörgetett órájú'', széthajtott, aztán picit eladás előtt rendberakott vizsgán meg sem jelent de levizsgázott vmi. A km órát amúgy mindig a kocsi alapos átnézése után érdemes megnézni, aztán gyorsan el is kell felejteni. Nehogy vegyél vmit amit nem nézett meg egy valóban hozzáértő!
Kva sok probléma lehet egy ilyen autónál ha ezek beütnek simán rá kell dobálni 600-800ezret
hogy rendbetedd.
[Szerkesztve] -
Dr. Ernő
tag
Egykét tréfát el lehetne vele követni, úgysem ismeri senki
-
Dr. Ernő
tag
válasz BlacKSouL #3404 üzenetére
A kategóriák nem cm-ek alapján vannak meghatározva, hanem az alapján, hogy hova kívánja belőni a gyár és milyen árkategóriába esik és milyen az autó kialakítása igényessége stb.
(az és kapcsolat nagyon fontos). Nem egy szempont dönt pl hossz, nem a nyers számok döntenek hanem sok-sok paraméter.
A Jazz és City a jelenlegi trendeknek megfelelően „kiskategória”, de ma már betűkkel jelölik a kategóriákat A,B,C…..éppen azért mert ma egy pl Corsa minden csak nem kicsi, így találóbb a betű jelzés.pl lásd:
[link][ Szerkesztve ]
-
Dr. Ernő
tag
Véleményem szerint az autó túl erős ahhoz képest hogy pl milyen a gyári fékrendszer.
Marhára megy, de megállni már nem nagyon lehet nagy sebességről ha valami gatter van.
Ráadásul egy piros cerka vörös posztó az utakon, aztán az ember nem tudja megálni úgy sem és beleviszik ebbe-abba... -
Dr. Ernő
tag
"mert ez nagyon gyors és félek benne"
[link] -
Dr. Ernő
tag
válasz tiv83us #4359 üzenetére
Azért néha miközben Escaladeokkal, Suburbanokkal és társaival rójátok a kilométereket és ha majd megálltok egy-egy benzinkútnál, akkor picit hajtsátok le szemellenzőt és vegyétek ki a fületekből a vattát, mert a világ más tájain igencsak sokat fizetnek azért (többekközöt nálunk is Magyarországon), hogy az amerikaiak által értelmezett kényelem és biztonság a "mindenkepp luxus hajo kell" tartósan fenntartható legyen. Légyszíves ezt ne felejtsd el.