- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mobil flották
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Google Pixel topik
- Újabb DeepSeek-vita: kevesebb vagy több áramot zabál majd az AI?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sony Xperia 10 VI - vajon miben bízhat?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #12730 üzenetére
ez szerintem ugyan az a szitu, mint amikor irtam, hogy a 320i (e46) nekem milyen csalodas volt. Hiaba veri meg papiron több masodpercel is 0-100 on, egyszerüen a turbo nelküliseg miatt, nincs meg a "wow" feeling, amikor az ember odalep neki. Föleg alacsony sebessegnel, föleg ha nem pörög a felsö 2/3 ban a benzin.
Szerintem ezert ad a turbos auto egy kenyelmesebb, rugalmasabb vezetesi modot pl varosban. Normal hasznalatkor az ember a szivo benzinnel nem ugy közlekedik, hogy 4000 en pörög. Ha valahova be akarsz ugrani, savot valtani, ilyesmi, akkor azzal kapcsolgatnod kell, egy turbosnal csak nyomsz egy köveret es hopp bent vagy.
Meg az elindulas/megallas is. Egy szivobenzinnel, ha rugalmasan akarsz közlekedni pörgened kell. Egy turbossal 2500 körül elvaltogatva szep dinamikusan lehet autozni varosban es gyanitom igy kevesebbet is fogyaszt (bar ez jo kerdes, hogy a turbo mennyit dob a fogyin a szivohoz kepest, ha ilyen kenyelmes üzemben van hasznalva)
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kuponkunyeráló
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Politika
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NVIDIA® driverek topikja
- HP notebook topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest