- Érkezőben a Poco M6 4G
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #7854 üzenetére
Akkor nezd meg ezt mert ez nem vakit( most irom masodszor) igaz szet kell hozza szedni a lampat:
Lattam eloben autoban nagyon jo cucc es nem kevernem ossze azzal a megoldassal amit csak belepattintasz a gyarilag nem xeonhoz tervezett lampaba.Gyari xenonrol annyit hogy amit pl egyes Skodakba meg Porschekba szerelnek na azert osztanek fejlovest inkabb...
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #7856 üzenetére
A gyari xenonnak mindig szebb vetitesi kepe lesz a lampatest kialakitas miatt.
Az automata szintezes nem tudom hogy mukodik de normal auton ( ami nem AMG merci ) meg nem lattam hogy mukodne normalisan ez a nem vakitjuk el a szembejovot.
Sima VW csoportos autok is vakitanak mint a picsa. A kanyarkovetos megoldasok vagy azok a Porschek amik az active light mittudomenmivel vannak szerelve azok jok. A tobbi mind vakit gyarilag szepen.A mezei utolagos xenon sem azert vakit mert uuuu nincs csoda szintvezerles hanem azert mert szetszorja a fenyt es olyan mintha a napba bamulnal ha szembe mesz vele.
Lampamosorol mar ne is beszeljunk az is vicc ha csak nincs hozza torlo is mert csak osszepacazza a lampat.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #7856 üzenetére
Szerencsere ahol elek nincsenek agyament szabalyok igy lehet xenont beepiteni utolag is.
Egyetlen kikotes:
Ha gyarilag van az autoban auto szintezes es lampamoso akkor azoknak mukodnie kell.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #7861 üzenetére
De mukodik nalunk is. Az MOT-n azt ellenorzik ha van beepitett szintezes es lampamoso akkor azoknak mukodni kell. De ezek meglete nem feltetel xeon eseten.
Mit gondolsz miert talalni annyi xenon kitet ebay-en? A britek elegge szabalykovetoek. Ha nem szabadna beepiteni akkor nem epitenek be es ennyi. Senki nem szedegetne ki vizsga elott hidd el.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Rivaul
addikt
válasz Declare #7899 üzenetére
Mi az hogy nem fogadja el? Városban úgy mész ahogy akarsz amíg a látási megengedi. Gondolom drl kiváltására kell (bár azt nem fogja tudni) de én is csak a helyzetet nyomom fel nappal mert azzal is láthatóbb vagyok mint nélküle. Viszont tompítottat a franc használjon verőfényes délbe...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #8953 üzenetére
Leírnám 100 ezer km üzemeltetési tapasztalatait olajcsere tekintetében. Előzetesen annyit írnék, hogy egyetlen olajat sem evett az autóm, viszkozitástól függetlenül, pedig ki szoktam forgatni 4000 felé is ha gyorsítani kell (dízel, 1.9 dci motor). A csereperiódus 10-11 ezer km volt minden esetben.
Eleinte a gazdaságos 5W40 Elf olajakkal használtam az autót. Az egyetlen dolog ami feltűnt, hogy csere után mindig sokkal finomabban és halkabban járt a motor. Ezt követően nőtt a hidegen megtett kilométerek száma, ezért átálltam először 0W40 majd 0W30 Castrol Edge Turbo Diesel olajra. Ezek esetében sokkal kevésbé lehetett érezni a csere hatását, nem volt olyan drasztikus változás járáskultúrában. Ebből azt a következtetést vontam le, hogy az olajgyilkosabb használat (sok hidegindítás és rövid távok) ellenére is kevésbé használódtak el, mint az olcsó Elf. Tavaly nyáron Total 5W40 olajat tettem bele, a lakásvásárlás projekt megnyirbálta a lehetőségeim, ezért olcsóbb olajat kerestem, ez volt kéznél. Árban kb. az Elf szintjén mozog. Teljesítményben is. Ismét érezhető változás volt, mikor ledobtuk és megkapta a friss 5W30-as Eneos Sustinát.
Konklúzióként annyit vontam le, hogy a drágább olaj vélhetően nem véletlenül kerül többe. Laikusként kb. ebbe és az olajfogyasztásba tudsz kapaszkodni, hogy megítéld egy olaj minőségét. Mind az Elf, mind a Total olajak teljesen szintetikusak voltak.
A Transitokba mindig Ford olajat teszünk, szóval ott nem tudok ilyesmiről írni. Mennek, teszik a dolgukat.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #9034 üzenetére
Hogy ezen milyen lóg, azt nem tudom, mert ez kint állt az udvaron, azért mondtam, hogy gyönyörű a gyöngyház fényezése, nem szokványos sima melós fehér.
Bent a szalonban egy kombi állt, 150 lovas 2 literes dízellel, nagy navival, parkolóautomatikával, tolatókamerával, távolságtartó tempomattal, táblafelismerővel, mindenféle biztonsági és kényelmi extrával 9.3 volt az ára. Szóval nem olcsó. De nem volt még benne csak halogén fényszóró, holott elvileg ennek nagy durranása az intelligens ledes, és kézi váltós volt, illetve napfénytető nélküli modell. Szóval ha ezt igazán 2015-ös technikai színvonalra akarod extrázni, simán beleszalad a 10 milliós listaárba. De a Fordnál jól lehet alkudni mindig, ezt tapasztalatból mondom, volt már pár újonnan vett Fordunk.
Én egy egyszerűbben felszerelt, benzines turbósat szívesen hazahoznék, de beleér a kezem a bilibe.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz Declare #9208 üzenetére
Igen, ez reálisnak is tűnik, mert ma érzésre is gyorsabban mászott a mutató, pedig "csak" 100-zal mentem.
Persze, nem is pályázós autónak kell, szóval ez nem gond, csak megerősítésképp kérdeztem, hogy nem csal a megérzésem.
Egyszer egy 1.3-as régi Swfittel volt hasonló élményem, 200 km autópálya után majdnem üres volt a tank (persze, ez most túlzás), meg is lepődtem, holott ez érthető.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
runner 125
nagyúr
válasz Declare #10462 üzenetére
Melyik 2.5-ös turbo benzin eszik keveset? Egyik sem, ez a kategória nem erről szól.
Nyilván, ami jó az soha nem olcsó. Új S80-ban nagyjából 2m ft-tal kérnek el többet a D5 motorért, mint a kommersz PSA 1.6D-ért. Cserébe legalább az autó dinamikusan használható marad, míg a fogyasztásban nem lesz különbség, nem beszélve a megbízhatóságról, tartósságról.Engem pontosan ez a konzervatív, sótlan elegancia fogott meg. Nincs szükségem überbrutál impulzusokra, se az autótól, se az emberektől. Legyen visszafogott, megbízható, kényelmes, kellően dinamikus és elegánsan szürke.
Addig örülök, míg a Volvo-ról a mostani közvélemény nem változik. A nagy átlag nem tartja luxusnak, nem tartja menőnek, nem ilyet vesz a felvágós bodzás czigó, nem tömegprémium és ez így van jól, addig lesz Volvo-m (.. vagy Lexus-om, mint titkos favorit. )"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
roberto211
őstag
válasz Declare #10557 üzenetére
"Jujj ez annyira japan es annyira ronda".
Mintha kislányt hallanek ezzel a "jujj ez annyira japan " nal
Amugy ez köztudott japánok sose a hiperszuper csúcs csicsamicsa belsőre mennek rá hanem inkabb a minőségre es a műszaki stabilitásra/tartossagra/ megbízhatóságára és az egész auto "összhangjára".
Most lehet azzal jonni nemet fanoknak "bezzzeg az en opelem,vw-m,audimmal,fordommal semmi baj nem volt semmit nem kellett költeni "
De meglehet nézni a statisztikát/felméréseket . Nem en találtam ki. Nem hiába valasztották a Toyotát a legmegbízhatóbbnak nem tudom mikor de nem olyan rég.
Es inkabb nézegetek egy szerényebb (de minőségi belsőt egy lexusban) minthogy többszáz ezret költsek egy BMW re.
Ezzel nem japan vs nemet háborút akarok indítani csak sokan nem látnak a műszerfal mögé
Még a sokak által utalt "fűnyíró hondanak" a motorja is azert végzett a top helyen megbízhatóságba mert annyira "japan" mi? Ezért utaljak sokan. Mert ugye az ember mindig a legnagyobb ellenséget /vetélytársat utalja a legjobban. Ez nincs másképp autóknál sem
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Declare #10559 üzenetére
Mas a felfogás igy nincs értelme vitázni / magyarázkodni.
Most nem feltétlen a Lexusról van szó csak hanem összeségében a japan autókról.
Az meg ,hogy miből mennyit adnak el. Erre nem mondok semmit. Nézd meg a BMW -s társadalmat es nézd meg a Lexus tulajokat... Egyből rájössz miert tudnak eladni ennyit. Gangsterekbol,sittesekből,szilikonhölgyekbol, kopasz nepperekbol mindig több lesz mint normális öltönyös businessmanekbol. TISZTELET A KIVÉTELNEK. De ezt mar kivesezte runner is.
Amugy elegge túlzás ez a " eleg tré ". De mindegy. Mindenki másképpen latja.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max