- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Yettel topik
- Google Pixel topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Declare #134430 üzenetére
Nem is gondoltam, hogy negatív lenne.
Beletolok ~ 20 óra fizikai melót, semmi gondom vele, amúgy egész nap az irodámban ülök, jól esik. Évi 35 nap szabadsággal gazdálkodom, az ideiből van még 34 napom; és persze jó a vitorlázás, de 2 nap non-stop italozás megviseli a szervezetet.Egyszer kell faxán kicsinosítani, utána csak fenn kell tartani az állapotot. Az előző Golfot idén 3x mostam szivaccsal (januárban 1x, márciusban 1x - ekkor lefotóztam, majd májusban még 1x - mielőtt jött a tuti vevő); nem viszem túlzásba.
-
válasz
Declare #134426 üzenetére
Ifjúkori bűneim - felborított, lekoccolt, széthajtott autók - miatt vezeklek?
Plusz hobbi, szeretem látni az eredményt.
Fizikai munkával eddig 3-4 óra ment el a kipufogóra és a motortérre. Belsőtér kb. 6 óra, a külseje kb. 8-10 óra lesz. Emellett némi agyalás: hogyan, milyet, mikor...
-
válasz
Declare #134196 üzenetére
Megint ízlésről megy a vita, ráadásul olyanról, amit a gyártó állít össze (jó esetben) általános felmérések és vevői igények alapján. Persze ez tetszik vagy nem tetszik embereknek. Viszont nem arról van szó, amit józsi csinál bivalybasznádon, amikor a zsigát vagy a lepukkant mercit/bmw-t házituningol műanyagozva.
-
válasz
Declare #134068 üzenetére
A felszereltségi csomagokat nem mi állítjuk össze, hanem az "okos" szakember valahol, hogy adott régió mit kapjon, mi ott az "igény". Én ugye azért vettem Focust, mert az ST-line csomaggal mérhetetlenül jobban nézett ki, mint egy sima Titanium vagy Trend csomaggal, és mérföldekkel jobban mint egy Astra kombi. Akkor én most nagyra vágyok vagy azt vettem ami nekem tetszett??? Az én hibám, hogy a sportos kinézet tetszik?
Értem hogy neked bántja a szemed, de a világ az igények kiszolgálásáról szól. Szerintem Te is a szebb A4-es audit vennéd S-line csomaggal, nem a fapad kinézetűt, ha mégsem, az nem az én szegénységi bizonyítványom, hanem a te egyéni igényed. Szerintem ezt gondold át mielőtt kvázi engem is most nagyravágyási meg mutogatási ingerekkel ostorozol.(#134076) focvis: Ugyanúgy jártál, ami miatt én is rühellek használt autót venni. Ha megtetszik valami, másnap megnézed, negyedik nap vinnéd átnézetni (mert basszus melózom, nem tudok csipcsup eljönni csak úgy) már elvitte egy másik faszi, vagy pedig egy szellem fórumtag aki csak readonly, és lesi a jó vételeket amiket ide betolunk. Amúgy nálad az IS volt a bibi szvsz, hogy a TC-s cikk miatt rárepült a sok gennyláda is, többek közt a nepperek.
-
válasz
Declare #134068 üzenetére
Nagy piaca van pedig az S-lineoknak, ST-Lineoknak, M-Packeteknek. Mondjuk oké, van, aminek van értelme, de az ilyen autók azért szemöldök-vonósak: 116i M-packet brutális 136 lóval vagy egy AMG Packetes GLC egy 170 lovas dízel csettegővel.
Szentem, ha a BMW K-EUR-ban piacra dobna limitált szériás 710L-eket, tuti vinnék, mint a cukrot. A bilétát leszedni 4 perc, és van egy 750L-ed, csak most nem akarsz gyorsan menni. -
válasz
Declare #134053 üzenetére
Valahol igazad van, valahol nincs
(Szerintem!) Tény, hogy mostanában túl sok a sportosnak látszó autó. Ez azért van, mert régen valóban volt egy sport és egy alap verzió. A Sport ugye sokkal jobban szokott kinézni. Apu is akar olyan szép autót, de anyu nem engedi a 200 lovat, mert mindmeghalunk. Apu szomorú, max bontóból szerez lököst, szoknyát, legalább kicsit jól nézzen ki. Ma már van sportosnak látszó autó, aminek hála a 100 LE-es Jazz is lehet Mugen kit-es, és mekkora marha jól néz ki, a tulaj meg tojik rá, hogy nem megy 5s alatt 0-100-at, de a verda az olyan, hogy öröm ránézni. Ennyike
-
kisza25
félisten
válasz
Declare #132495 üzenetére
a lökhárítón jelentek meg olyan kőfelverődések, amik nem voltak ott amikor körbenéztem, lehet polírozták és a polír paszta takarta el (fehér autó volt)
de mindegy is, mert már eladtam azt isAAA autóról: meghirdettem a kia pro ceed-et 5,5 éves garis, 68e km futott magyarországi, szervizkönyves, sérülésmentes, 2,25M-re raktam fel, ettől csak olcsóbban voltak fent hasonlóak is, 5 ajtóssal kb azonos áron volt.
nemsokkal később jön az üzenet (AAA), hogy megvennék, felhívtam őket, kérte az autó adatait, kalkulált rá egy árat, bemondott 2,1M Ft-ot, de ugye a helyszínen megnézik...(előtte már futottam pár kört, 2M Ft-tól engem már érdekelt a biznisz, a 2,1M meg jól hangzott, gondoltam, hogy a helyszínen még kicsit alkudni fognak) ok lebeszéltem Fehérvárra, 13:30-ra.
Haverommal, meg a csajokkal mentünk két autóval, ha veszik, akkor legyen mivel hazamenni.
Haverral bementünk, csajok elmentek shoppingolni.
Na itt kezdték a fárasztást, kijött egy srác kedves volt, mondta, hogy picit várni kell, mindjárt jön...
Addig megnéztük az autókat, jó drága volt minden.
kb 45 perc múlva kijött, elkezdte keresni a hibákat az autón, körbemérte, mindent jó alaposan végignézett, aztán próbakör, gyorsít, satufék, megrángatta a kormányt... megmérte a klímát (2 fokos levegőt tolt, előtte cseréltettem gariban a klíma hűtőt) nem talált hibát, mondta bemegy az irodába intéz pár telefont.
kb. 30 perc múlva kijön, alacsony felszereltség, 3 ajtó, 1,65M Ft!!!!! tudnak érte adni.
A fejem elkezdett színt váltani, először fehér, majd vörös lett, felpattantunk mind a ketten, hogy nem erről volt szó viszlát....
Csávókám elkezdett minket nyugtatni, beszél még pár emberrel.. csinál egy kávét.....
jó lenyugodtunk, ok azt még megvárjuk.
megint vagy 30 perc, már 16:00 is elmúlt, szóval már 2,5 órája ott voltunk, kijött és kinyögött 1,9M Ft-ot, mondtam, hogy köszi, csá 2M alatt semmiképpen.
Elköszöntünk, nem kicsit voltunk mérgesek, hogy 3 órát ott várattak minket és nem sok köze volt a telefonon elhangzottaknak a valósághoz.
Kb 20 perccel a távozásunk után felhívtak, hogy a főnök engedélyezte, hogy 2M Ft-ot adjanak érte.
Visszamentünk, lepapíroztuk, kp-ba megkaptam a zsét és eljöttünk kb18:00-ra végeztünk.
A srác amúgy vérprofi szövegeket tolt és szinte már elhittem volna, ha lövésem sincs a dologhoz.
Mennyi olyan emberke lehet aki nem ért hozzá és már annak örül, hogy 100-200eFt-al többet adnak, mint amennyiért a kereskedések beszámolnák (mert azok mondanak még izgalmas összegeket)
A végén jól jöttem ki a dologból, mert megkaptam a pénzt amit akartam az autóért, de tutira sokan odaadják kevesebbért, ha már ott vannak. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #131625 üzenetére
Azért az sem jó ha hirtelen túltolják a zöldáramot de igen érdemes ebbe az irányba menni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #131610 üzenetére
Lassan azért a közúti fuvarozás is elindul a tisztulás felé:
Bekeményít az EU a buszok és teherautók szén-dioxid-kibocsátása terén
-
LZs?!
aktív tag
válasz
Declare #131592 üzenetére
@Declare
Ha mindenki minden 'fontos' dologra költene, akkor mi lenne a társadalmi felelőséggel?
Azért a jó magyar embernek (JME) is végesek az erőforrásai.
300k a DPF, 70k szerelés -> JME elkölt 370k-t. Ebből az állam jó eséllyel nem lát semmit, és JME sem tett meg egy métert a gépsárkánnyal; államnak nincs bevétel (legfeljebb valami apró a szerviz eredménye után, illetve talán az ÁFA, ha van számla...), JME szivatva érzi magát, és még a közszolgákat is lebaxxák, mert nem jön a tervezet. Mindenki boldogtalan, jön a depresszió, családok mennnek szét, és tömegesen vetik magukat a Dunába az emberek. A fogyasztói bázis tovább csökken, ami mégtovább erősíti a folyamatot. Negatív spirál!
Ha ugyanezt JME eltankolja: kb. 50% megy az államnak közvetlenül, plusz még kb. 5% az értékesítési lánc szereplőinek eredménye után (itt kvázi lehetetlen adminisztratív eszközökkel sumákolni), JME pedig elégedett lehet az élettel; van közel 1000 liter dízele, amivel 15000-25000km-t megtehet. Rövidtávon mindenki jól jár...és boldog! Hosszútávon pedig befektetés, hisz' különben miből lenne meg folyófizetési egyensúly az egészségügy felé az egyre jobban burjánzó tüdőhurutos megbetegedésék kezelése miatt folyamatosan növekvő költségek fedezésére.
Légy felelős állampolgár, tegyél a holnapért már a ma.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Declare #131592 üzenetére
Mos azokról van szó, amikben van dpf, de kiiktatták és emiatt füstöl? Mert azok tényleg elmehetnének a jó francba. De itt mostanában nem lesz olyan, hogy emiatt autó hegyeket kaszálnának el, mert az kormánydöntő közeli állapotot idézne elő.
A Laguna-m, gyárilag FAP (dpf) nélküli és abból egy kiszabott kis kormocskának nevezett "felhő" sem jött ki még soha. Ellenben 224 lóerőre (470nm) van tuningolva 2015 óta és több, mint 600 ezer van benne.
Ebből, kb 350 ezret ment tuningosan. Soha nem füstölt.
Bár most úgy néz ki ettől a saras esőtől, ha ráokádnék, az is szebben mutatna. -
-
válasz
Declare #131592 üzenetére
A szmognak csak egy része a valós kipuffogás. Nem mellesleg ha nagyon beszigorítanak akkor az jelenthet olyan terhet (és nem feltétlenül az A szegmensre gondolok) az átlag jánosnak amiből komoly problémák adódhatnak. Itthon egyszerűen nem vagyunk elég érettek és gazdaságilag készek ennek a megvalósítására. Arról ne is beszéljünk h már benzinesekbe is rakják, uh nem lenne átmenet - akkor meg nagyon sok embernek nem lehetne autója ami viszont igen csak költségvetési tényező sok oldalról (jövedéki adó, pálya, szereltetés stb).
-
válasz
Declare #130836 üzenetére
Azért egy AMG verziónál (főleg C és társai) már nem sok minden van felfelé, ami a normál napi használatra is többé-kevésbé alkalmas.
(#130838) Faith: Én azért kb. 10 éve voltam ott, de már akkor sem volt nagy gond tömegközlekedni a városban, mostanra szerintem javult még a helyzet. Gugli mapson előre megnézném az útvonalakat, talán segít valamit a tervezésben.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Declare #130815 üzenetére
Chip, hogy menjen is?
Komolyan felhívom majd az ATC-ét és megkérdezem, hogy ebből mit lehet még kihozni, de csak érdeklődés szinten. Tegnap nem mertem vele menni, mert nem ismerem még az autót annyira, hogy a szokásos tempómnál a Mecsekben lehet, hogy rosszul sült volna el a történet abban a párás és esős kanyarokban.
Ha száraz lett volna, akkor azzal megyek, de amíg ki nem ismerem 100%-ra az autó korlátait, addig nem. Szerencsére azért van mögöttem olyan múlt, hogy ez elég hamar meglesz. Emiatt (is) majd újra elhagyom az országot.
Az biztos, hogy pár dolog megy a francba az autóról. Mivel feketebuzi vagyok a felnik fekete 20-as lesznek a szintén pirosan virító féknyereggel együtt, v8 biturbo és az S betű is piros helyett króm lesz. Mert ezek nekem így "dedósnak" tűnnek.
Majd nyáron megyek Köln-be (is), onnan már csak egy köpésre van a wheelsandmore cég, addig lebeszélem/email-ezem velük, hogy mire lesz szükségem. Nyilván fognak kérni egy "kevéske" utalást előre, de ha extra drágák, akkor megoldom máshol.Valahogy így képzelem, de nem ilyen felnivel, mert ez nekem képről egyáltalán nem jön be így elsőre...
-
kisza25
félisten
válasz
Declare #129804 üzenetére
Igen a vw polo TGI az gyárilag cng-s.
Itt egy kalkulátor a gázhoz -
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Declare #129780 üzenetére
vagy 1.0tsi + automata és gari lejárta előtt eladni, addigra talán lesz nagyobb és értékelhetőbb kínálat EV-ből
Biztos, hogy 1-2 évesen venném Németo.-ból, bukja el más a kezdeti értékvesztést.Muszáj így megoldani az áramot a parkolóba, még a szerződésbe is belevetettem ezt, tutira mentem, nem akarok később ezzel foglalkozni, viszont EV meg majd kell.
Hova költözöl? Velencei tó?
EQM: vannak orvoslátogatók, patika látogatók, simán kijön ennyi, ha van 3-4 megyéd, amiben járni kell, egyszerre 3-4 megyében nem tudsz lakni :-) az a munka meg speciel jó, anyám annyira jó benne, hogy 5 év nyugdíj után visszahívták, nálam nagyobb lovét kap és nagyon szereti (69 éves, just sayin)
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Declare #129776 üzenetére
közösképvit kérdezd meg arról, hogy mennyi a garázsban az összteljesítmény ÉS megoldható-e (biztos), hogy a saját elosztódból vitess áramot a helyedre (szerintem ez a legjobb, nincs vita belőle, kábelsínben simán vihető, konnektort zárható dobozba teszed, vagy fali box. Ha ezt megbeszélted, végigjárod a lakókat a papíroddal, amin hozzájárulnak ehhez.
napi 180km ingázására i3 karcsú (télen pláne), leaf2 kell legalább, vagy Kona, Ioniq-al is csücskös. ha van 10+M-od EV-re (included állami támogatás), vagy 50% önerőd + havi 70-80k törlesztőre 5évig, akkor fasza. Én nem tudok gondolkodni jelen kínálat és árak mellett abban, hogy ilyen távokra villany, nálunk csak pici olcsó, szigorúan városba és agglomerációba szánt EV lesz (asszonynak), ha összeszedem magam újra anyagilag (terveim szerint jövőre) - feleség is kapott parkolóhelyet, nekem marad a benzines hétvégékre.
napi 180km-re dízel kell (komolyan), EV városba, agglomerációba jó, évi 1-2 hosszabb útra alapos villámtöltő tervezéssel (PHEV-et nem vennék újra, az biztos).
Ha van lecsó Model3-ra, akkor viszont nincs kérdés. Nekem kéne. Ott már van range, amivel lehet gondolkodni (Észak-Olaszo.-ig egy villámtöltés elég) -
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Declare #129772 üzenetére
ha már van Társasházi alapító okirat, akkor a lakók egyszerű többségének a hozzájárulása kell + almérő, amivel elszámolsz a társasház felé + megfelelő teljesítmény persze (min.3x32A, mert a társasházi óráról megy minden villany a közös helyiségekben és mennyit foglalhat be az autó ugye.
Másik opció: mérőhelyet alakítasz ki magadnak ott csilliárdért, szintén kell lakók felének (50+1%)jóváhagyása.
3. opció, saját elosztódból vitetsz le 6-10mm2-s kábelt a parkolóhelyedre, kell az egyszerű többség itt.
HA MÉG NINCS társasházi alapító okirat (pl. most épülő ház), akkor K gyorsan vitess le saját kábelt a saját mérőhelyedről.
Én így csináltam, 10mm2-s kábelt lehúznak a garázsba + fasza földelt konnektor, túlfesz védelem, nincs gond az elszámolással, nincs még társasház, nem kell hozzájárulás. 32A van a lakásban, ami éjszakai töltéshez elég (lassú töltés okos mérővel), egyébként bővíthető.
(napelem rendszerünk is lesz saját az erkélyen, HA a kivitelező meg tudja erősíteni a korlátot)
-
footy
addikt
válasz
Declare #129132 üzenetére
Ah ne is mondd, en az M1-M3 utvonalat vegig tolom mikor a szuloket latogatjuk, de annyi idiotat ausztriaban egy ev alatt nem latok mint azon a szakaszon egy nap alatt.
A buntit amugy kikuldik, mikor bevezettek 2017-18? korul, akkor egyszerre kaptam meg 2 vagy 3 birsagot mert nem volt ervenyes parkolojegyem. A kedves ungarische inkasso gmbh-tol 150-160 euro/db(!) korul. Amikor meglattam a 70 euros kezelesi koltseget mindenkinek csuklott az anyja. -
footy
addikt
válasz
Declare #129120 üzenetére
Ami otthon van az autopalyakon, az balkan a köbön ehhez kepest. 100x annyi penzt szednenek be, ha a követesi tavolsagra ramennenek es az ugye valoban balesetveszelyes is. Az amikor valaki megy 160 al normal körülmenyek között a mai autokkal, abban semmi nincs.
+1
Ehhez hozzavennem meg az autok muszaki allapotnak ellenorzeset es a kornyezetvedelmi vizsgalatot is. A sok gyoker smoke and charmos is eltunne az utakrol.
-
-
Integrale
veterán
válasz
Declare #128574 üzenetére
Mondjuk az automatanak az autopalyan pont nincs nagy szeerpe, jobbara ugyis egy sebessegi fokozatban mesz. Söt a passatnal (2.0tdi) az automata 7 sebesseges igy az palyan meg föuton még jobb is a fogyija a manual 6 oshoz kepest.
Ebben csak en erzek egy kis logikai bukfencet? Nincs nagy szerepe, sôt palyan kevesebbet eszik?
-
kisza25
félisten
válasz
Declare #124831 üzenetére
azt hiszem a ráfutásgátlóra és a sávelhagyás figyelőre panaszkodtak, nekem ezek nem jeleznek be, pedig néha tényleg nem lenne rossz
Szerencsémre jók a reflexeim és általában nem csak az előttem haladót figyelem, hanem az előtte lévő pár autót is, na meg az egész forgalmat, mondjuk mióta egyre több a suv és sötétített autó, egyre nehezebb pár autóval előre tekinteni.
stickermajom: megvárom a jó időt, szerintem márciusban ejtem meg az első cserét, addigra ~4 ekm lesz benne.
Nézted neked hiányzott olaj? -
footy
addikt
válasz
Declare #124450 üzenetére
Nem, kézivel van. Fentebb íram hogy (1 év keresés után) ebben kötöttem komprumisszumot.
Az a durva, hogy egy szülőlátogatást(2x620km) simán le lehet tudni egy tankkal, mert 1400 km-es hatótáv van.
Épp a múltkor néztem, hogy 140-nél 2000-et forog 6.-ban.(#124451) mycso
Pedig nem problémás a 2.0CDTI. A FL után egyik motor sem bajos, előtte is csak az olajpumpát kell cserélni. (már ha időben elkapják)
A Laguna 3 ár-érték arányban nagyon jó, de nekem mind3 kipróbált példánynál gondom volt a zajszigeteléssel.
Az 508 nekem is nagy szívfájdalom, mert nagyon jó autónak tartom. (Lehet hogy az opel majd egy FL 508ra cserélem le)
-
kisza25
félisten
válasz
Declare #124440 üzenetére
Én mondjuk pont stresszelnék Bp nyálkás csúszós szutyok úton egy 30M+ autóval
Eleinte nem tudtam hova tenni Pistát még TC-s Karotta+ Winklerrel láttam párszor, azokat is nagyon bírom, de őket egyre kevesebbet látni.
A speedzone amit csinál az egész tetszik, live teszt, ahol lehet kérdezni, laptiming két autóversenyzővel, az amcsi túra, most mennek dubaiba.
Az autóépítések és versenyzések...
Amcsiban páran írtak mentek volna
Dubaiba intézték, hogy mehesenek
Akartak a rajongók kabalákat (poló, kulcstartó...) Csináltak webshopot... -
footy
addikt
válasz
Declare #124439 üzenetére
Neztem Mondeot(MK4), de csak 2dbt. A FL elotti belseje nekem nagyon puruttyanak tunt, a Fl utani mar egy fokkal jobb volt, de annyira az sem jott be. A Titanium szintnel mar elfogadhatoak az ulesek, de az AGR-es ulesek az Insigniaban szerintem sokkal jobbak. Mivel arban nem volt kulonbseg igy nem volt kerdes hogy inkabb Insigniat nezek. Foleg mivel az automata egyebkent is szempont volt es a powershiftrol nem sok jot olvasni.
Az enyem 2.0CDTI 140 lovas ecoflex. 2013.11 havi , 119e km-mel(110zel vettem novemberben). Ha a keret engedi, akkor inkabb 170lovast nezz, mert annak a jaraskulturaja allitolag sokkal jobb. Az enyem hidegen elegge traktoros. (Az 508 egyebkent ilyen szempontbol is jobb)
A fogyasztas egyebkent sokkal kedvezobbmint vartam, gyakorlatilag pariban van a korabbi G6 1.6CR golfommal. (5L kornyeken)Amire Insignianal erdemes figyelni, hogy a kombiknak magasan van a padloja, ami elegge korlatozza a pakolhatosagot, hogyha a csomagterrolo ala szeretsz pakolni(en igen). Az 5ajtosban flexfloor(es hangrendszer) nelkul joval tobb a hely.
(#124441) molnarpeter
Finomabban is valt. En nem szeretem es nem bizok a duplakuplungos valtokban. -
footy
addikt
válasz
Declare #124405 üzenetére
En hasonlo kriteriumok alapjan jutottam el az Insigniahoz.
Nekem 5 ajtos(FL) van, az egyetlen ami hianyzik az automata valto, de sajnos ausztriaban annyira gyenge a valasztek, hogy ebben kompromisszumot kellett kotnom.A bixenon(AFL+) fenyszoro parjat ritkitja, az egyszerubb ledes(Leon PFL, 308) fenyszorok fasorban sincsenek hozza kepest. Az AGR-es uleset pedig kenyelmesebbnek talaltam a passat higline illetve golf ergo uleseinel is.
Ami az Insigniahoz hasonlo nagyon jo csomag az az 508. Allure felszereltsegben nagyon kellemes, viszont a xenont nem tartalmazta egyik felszereltsegi csomag sem igy azt elegge keresni kell az amugysem tul nagy valasztekban.
Egyebkent az Insignia zajcsillapitasa eleg jo, de az 508 meg jobb. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Declare #124405 üzenetére
Első Insignia túlsúlyos és belül szűk, szvsz valami korrektül extrázott Mondeo-t nézz. 2.0 TDCI jól bírja, áruk nincs, előfordul bőven jól felszerelt példány. Nem rossz az Insi sem, olajpumpa tömítés csere 2.0 CDTI esetén kötelező kb, szépen rajzolt vas kívül-belül, de a Ford tágasabb és nem kell egyből a motorba nyúlni.
-
Doki16
addikt
válasz
Declare #123558 üzenetére
Nehogy azt hidd. A hybrid jó ha elmegy 2km-t tisztán elektromosan és azt is csak max 50-el. Télen pedig max 30-al. Amire te gondoltál szerintem az a PHEV vagy Plug-In Hybrid. Ott is elég változó a kép. Nagy részükben csak akkor van fűtés ha megy a motor. Ami nagyon nagy negatívum. A Kia Niro PHEV például már az ülésfűtésnél is kapcsolja a benzinmotort ami elég fura, hogy egy elektromos autóban az árammal működő fűtéshez indítani kell a belső égésűt
-
Doki16
addikt
válasz
Declare #111105 üzenetére
LED fényszóró van a kocsimban és van benne automatikus magasságállítás. Minden induláskor látszik is ahogy szintezi magát.
(#111106) Integrale: Auris Hybrid, de teljes egészében megegyezik a Prius 3-al.
(#111108) zoo8800: VW nagyon tud valamit az tény. Parádés fogyasztásokat csináltam én is a 2.0 CRTDI-vel. Nagyon jók ezek a motorok. De még a Q5-el is simán eljárkáltunk hosszabb távon 6,5-el.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Declare #111103 üzenetére
Cserebe nyilvan designban erös kompromisszum,
Most a plugin hybrydekről beszélünk? Mert az én szememnek az ampera dizájn elég jó. De az Ioniq is.
tök jopofa alternativa.
jopofa
toyota hybryd visszahívás tessék
-
Snoop-y
veterán
válasz
Declare #110980 üzenetére
Nalunk:
Passat (gyerekes apuka/anyuka)
Skoda Octavia / RS (flottas auto ceg kepviselo)
Audi A6 es felette (70 es a halal kozotti neni bacsi esetleg valami unatkozo oltonyos bacsi)
Audi RS / AMG (20 eves hulyegyerek de ritkan elofordul ,hogy valami meglett uriember ul benne utobbiak mondjuk ertelemesen kozlekednek)
BMW M (lasd Audi RS)
Volvo XC/Lexus SUV (banyatank)
Tesla (70 es a halal kozott)
Hot hatch ( 18 eves gyari munkas kulseju egyenek (cigi,tetko,divatmajom ruhazat) most szerezte a jogsijat holnaputan lesz ket napos)
-
brumi1024
veterán
válasz
Declare #110939 üzenetére
A Maserati pont BMW szint, csak sokkal gyengébb beltérrel. Egy jól felszerelt 3er (inkább mondjuk egy A4/A5, vagy a következő 3er) pedig egyértelműen prémium. Csak meg kell élni valamiből, így lesznek olcsóbb modellek is. Ne essünk át a ló túloldalára, a 7-es nagyon messze van ettől, ne az 50 milliós autót nevezzük csak prémiumnak.
-
Integrale
veterán
válasz
Declare #110906 üzenetére
Csak en nem latom, hogy utaltam volna hasonlora?
Annyit irtam, hogy mashol 10+ eve alapfelszereltseg resze volt a kodlampa es a sotetedo belso tukor, most meg legombolnak minden szarral kulon-kulon. (Plana a nemetek) egy F30-ba nem alap a hatso konyoklo? A hatso rostely?
Na ne mar! -
Snoop-y
veterán
válasz
Declare #109735 üzenetére
Hjam kicsit bar en szerencsesnek erzem magam.
Most kezd egy kicsit jobb lenni anyagilag ( hiaba no ha egyszer beindul a mosogatas
) itt szerencsere meg lehet csinalni ,hogy lemenni 75%-ba es ugy melozni igy nyerek egy napot minden heten onnantol josag jon (de ez meg odebb lesz jelenleg hajtas van).
Preferenciak a csalad miatt valtoztak. En rohadtul elmaszkalnek egy RS4 vagy AMG kombival is csak az asszonynak nemtetszik es itt idezem "
halottaskocsi"illetve ,hogy alacsony es nem lat ki belole.
Szoval most rakosgatok felre zsetont mert mondtam ,hogy nekem olyan csaladi verda kell (SUV) ami gyorsulasban tudja amit az STI nem feltoltos es nem teherauto uzemanyaggal megy...
-
brumi1024
veterán
válasz
Declare #109735 üzenetére
Az Audi fillérre pontosan ugyanannyiért adja az autóit, viszont már az első olajcseréért elkérnek 1-200k-t. És emellett te vagy hülyének nézve, ha valami problémád van az autóval. Kevesebbet kellett költeni az F10-esre 4 év alatt, mint az A3-ra 1 alatt (1 szett téli + a kötelező szervizek + assistance meghosszabítás). Sőt, meg merem kockáztatni, hogy az X5 is olcsóbb egy lízingperiódus alatt, mint az A3 (pedig a 315-ös téli nem olcsó mulatság).
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Declare #109582 üzenetére
pedig még abban a facelift előtti világszégyenében is érezni, hogy mennyivel különbül van összerakva, mint egy passat. sógornak volt egy fapad+ 320d (navi, ülésfűtés, multikormány az alapon felül), 12 évesen, 300ezerrel is egyben volt. ugyanilyen korú és futású passat egy kalap fos hozzá képest sajnos
és nem csak azért, mert a 2.0 pd szétrázta, hanem az ugyanolyan fapad modellek között ide van eldugva az az 5-8ezer eurónyi felár.
-
Snoop-y
veterán
válasz
Declare #109561 üzenetére
Hat nem tudom 9+ millioert vagy honnan is indul az egyes kicsit jobb minoseget varnek el?
Zorgo fos muanyagok benne, tapintasra sem kellemes.
Amugy en a vezetesi elmenyre ertettem foleg egy bizonyos kategoriaig kb mindegy miben ulsz.
Amirol te beszelsz az az 5-tol felfele kezd megjelenni. Ez a BMW mar reg nem az ami regen volt (amikor R5 GT turbom volt megvesztem volna ha beleulhetek egy harmasba)
Nem kell maybachot birtokolnom ahhoz ,hogy ne lassam a wow factort egy sima 1-3 kategorias BMW-ben eleg volt beleulni parba es vezetni oket.
Nem azt mondtam ,hogy szar csak azt ,hogy nekem semmivel nem kulonlegesebb mint ulni egy golfban vagy egy focusban. (azt se vennek nem kell aggodni
)
Az iDrive-tol meg agyfaszt lehet kapni.
-
Snoop-y
veterán
válasz
Declare #109558 üzenetére
Vezettem mar sok fajta BMW-t egyestol a hetes szeriaig szinte mindet.
Nekem valahogy nem jott at az a nagy feeling. Vannak jobbak rosszabbak az M szeria nyilvan fasza(M3 es M5 volt a seggem alatt) de az atlag BMW nekem ugyanugy egy sima auto mint egy Golf vagy egy Focus. Semmi extra.
-
Ciccuka
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz
Declare #109373 üzenetére
De miért vennél használtat, ha ott van az új is, nem drágábban?
(#109372) Integrale: Ha jól rémlik ott említette eladáskor, hogy az lízingelt, amióta pedig nincs cég nehéz megoldani a jó konstrukciókat. Mindegy, nem a zsebében szeretnék turkálni, csak nem hiszem, hogy bejutott az első 12 jelöltbe i Paceből (és ha igen akkor sem most hirdetné az autót, mert itthon jövő március előtt nem lesz az utakon).
-
Snoop-y
veterán
válasz
Declare #109202 üzenetére
Itt svajcban nem. Itt csak az elektromos bringasoktol kapok fraszt. A passatosok altalaban apukak vagy anyukak es nyugiban haladnak.
Az elektromos bringasokat azert utalom mert tul gyorsak de tukorbol csak sima biciklisnek latszik (nemelyik siman 50-el is megy) igy nehez megmondani mennyivel megy
-
válasz
Declare #109162 üzenetére
Alapvetően udvarias vagyok, beengedek magam elé egy autót mindig ha a cipzár elv játszik, soxor a elsőbbségemről is lemondok.
De ne balfaszkodjanak előttem, és ha nem húz le jobbra a pályán, akkor villogtatás/index nélkül előzöm jobbról. A lámpánál elém pofántlankodó motorost igyexem legyorsulni. -
-
Integrale
veterán
válasz
Declare #109155 üzenetére
Nem magasabb, masabb.
Engem pl nem idegesit ha dudalnak mogottem, mert lassan megyek at egy fekvorendoron.
Jobban idegesit az olasz, francia, angol, ir kozlekedesi kulturalatlansag. Semmivel sem jobbak a magyarnal, csak masban balfaszok.
Forgalommal szemben, zarovonalon at, keresztbe kasul parkolas, szabalyok nem ismerese/figyelmen kivul hagyasa, teszefosza vakegerek.Veszelyesebbnek gondolom, mint a masik seggebe allast, dudalast.
Nemetek lehet masak, de nyugat nem = Nemetorszaggal.
Bocs, csak merhetetlenul felbasz a bezzeg mashol, mert itt minden szar, balkan, a fold segglyuka es hasonlo suletlensegek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 512GB lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest