- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Leica kamerákat kap a Xiaomi Mix Flip 2 is
- Telekom mobilszolgáltatások
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Fotók, videók mobillal
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Minden készen áll a Galaxy Unpackedre
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
PociAti #26199 üzenetére
Képzeld el, mikor kerestem akasztót Xiaomira, és csak piros volt a Rollexben Újpesten, és nem értették, h azt miért nem akarom elvinni, h állítólag mindenki azt vesz, nem feketét, és hogyhogy nekem ez nem jó?
Mondjuk amúgy is Mi 3-ra vittem volna, az meg inkább kék, de végül aztán Aliról rendeltem.
Meg amennyiért ezeket adják, utólag örültem is neki, h nem volt fekete, 4ezerért nagyon lehúzás azagúnak tartom az ilyen kiegészítőket. Értem én, h valamiből fenn kell tartani a szervizt, de bosszantó, h 100Ft-os fröccsöntött szxr többezerért kapható. :/Ennyivel egyszerűbb az F2-es sorozat, azon már van alapból akasztó.
#enginev3.0: az E2 Pro-n akasztó is van pluszban.
-
-
bandigyerek
senior tag
válasz
PociAti #26110 üzenetére
"gyári hatótávot hozza."
Hát még miben füllentett?
Kizárt az a út/idő/súly/sebesség amiből ezt ki merném jelenteni.
Max G2-m van. 5 kilóval vagyok a "gyári" felett (khm), de ez még 60-at sem fog elmenni, nem 70km-t! Hátszélben, zsírozott lejtőn. Úgy igen! Úgy százat is.
Normál használat mellett, amit a gyártó nem közöl, mert nem méri, Max 50-re tippelnék. 55km. De az ECO (15km/h) mód és sírva szállsz le a rollerről, mert a kocsifelhajtón sem megy fel, nem egy enyhe lankán, és Annus néni az ezerötszáz éves Campingjével, amin lóg a lánc és szalajt, 100 méteren 150-et ver rád. (ne má', hol a férf(h)iúi büszkeség?!) A többi melóba járó biciklis meg annyival áll, amennyivel az ECO megy!
De a rugói isteniek! HA tényleg jó, megéri. -
wwenigma
Jómunkásember
válasz
PociAti #26070 üzenetére
"a lehető legkisebb mértékben haladja meg."
Ergo ossze kell csukni és nem számít ha meghaladja,ez pipa ahogy írták a rolleres résznél. Az hogy egyébként nyitva kerékpárnak minősül és jegy kell rá azt tudtuk. A teljesítmény részt meg nem igazán fogják nézni egy normál rollernek kinéző rollernél.
-
pontyos
senior tag
válasz
PociAti #26065 üzenetére
Tökéletes leírás! Sajnos egyáltalán nincs rugózása, és amiatt olyan az apró téglás szakaszon mintha egy légkalapács tetejére ülnék. A járda aszfaltozás szakaszosan történt itt szinte végig, így a szakaszok között egy - két centiméteres rések vannak, tehát az is ba bamm, ba bamm. Próbáltam keresni több útvonalat, de hiába. Sajnos nálam akiknek műteni kellett volna a sérvet, de szépen tornával kijöttem, ez most nagyon nem esett jól. Na, végül is részemről ezt lezártam, majd ha úgy alakul veszek egy komolyabbat esetleg, teljes rugós felfüggesztéssel. Most marad a kocsi edzésre járni. Jöhetnek a hát gyakorlatok ismét 😊 Köszi srácok mégegyszer a sok segítséget! Üdv T
-
pontyos
senior tag
válasz
PociAti #26056 üzenetére
Hát köszönöm szépen srácok a segítséget! Marad a séta, vagy az autós megoldás újból. Rollerrel házak között végig tudtam gurulni, így az autót is védtem a pár kilométerre használattól, modern diesel ezt nem bírja.
Egyelőre búcsúzom a topic tól, mint aktív felhasználó, olvasni visszatérek időnként, hátha lesz valami szuper rugós, és puhább kerekű, akár jóval drágább modell.
Üdv T -
pontyos
senior tag
válasz
PociAti #26050 üzenetére
Lumbális szakasz sérvesedés műtét nélkül tornával megúsztam, remélem!!!! De amióta ezt használom [link] sajnos a használat után nagyon fáj a lenti szakasz
így már nem is merem használni... Még egy próbát teszek hétvégén, egy kisebb szakaszon, aztán ha előjön ismét, megy a kukába. Ugyanis a háti sérv torna kb 2 év volt mire rendbe jött.
-
válasz
PociAti #26045 üzenetére
Pont így vagyok ezzel egyébként én is.
Ezért akartam számzáras zárat, nem kulcsosat.
4 táskát hordok, attól függ, hova megyek épp, és sokszor nem viszek kulcsot se, mert kódosak az ajtóink, nem kell, h kulcs legyen nálam. Tehát kulcscsomó se feltétlenül kell.
Telefon is sokszor eltéve táskába, nem szeretem elővenni pl lezáráshoz se - mondjuk ezt az applikácios lockot ezt megszerettem, ez hasznosnak tűnt. -
PociAti
őstag
válasz
PociAti #25969 üzenetére
Most vettem észre a Swifty GO G500 leírásának végén:
"UK customers: the G500 is not permitted to be ridden in public spaces, but can be ridden on private land with land owner’s permission."
Egyesült Királyságbeli ügyfelek: a G500-at nem szabad közterületen vezetni, de magánterületen a birtokos engedélyével vezethető.A YouTube videó amúgy is a GT500-ról szólt, arról a termékről, aminek nem működik a termékoldala.
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #25939 üzenetére
Pont ezt akartam írni, hogy időben adnám meg. Bár ez meg picit olyan, hogy nagy, erős gépen jelentősen megterhelőbb, főleg forgalomban az erős gyorsításoknál, igencsak támaszkodni kell.
Nekem amúgy kb 50p, autók között (Hungária, Nagykőrösi, majd onnan Soroksár, stb) BP - Dunavarsány 37km volt a max. Sokkal többet nem vállalnék be, szóval igen, kb 1 óra max. 30p az még nem volt nagyon fárasztó amikor ilyen 15-20km körül mentem -
válasz
PociAti #25689 üzenetére
Az ilyen esetek miatt szoktam mondani, h hiába a garancia:
https://www.facebook.com/share/p/BYpxWTGSqEYGmxUP/Lehet itt jogszabályokat linkelgetni, h kinek a dolga a roller szervizbe juttatása, de ha ez nem működik automatikusan, akkor vettem egy rollert, amit vagy megcsinálok magamnak ha hibás, vagy irogathatok e-maileket, meg várhatok hónapokat rollerre. :/
-
Darth_Revan
veterán
válasz
PociAti #25864 üzenetére
Nem kitaláció, valóság.
Van olyan aki megtámadta ezt a dolgot, meg alkotmánybíróságig is elment, de az AB kidobta a panaszát.
Belvárosban, néhány peremkerületben péntek és szombat este elég sokat megfognak, akar sajattal mennek, akar berelttel.
Ha van jogosítvány akkor a helyszínen el is veszik, meg akkor is ha "elvileg" 25km/h-t nem tudja meghaladni, azaz AM kategóriát nem igényel.Sok utcai rendőr persze nem mer belemenni ebbe mert kb a cipofuzojet is alig tudja bekötni és marad a "nincsen szabályozva" meg a "szürke zóna" lepattintos kifogassal, viszont van néhány szakképzett, aki ha elkap, akkor fogdan tolti az éjszakát az ittas rolleres.
Ugyeszek se szerették a rolleres ittas vezetőket, de mióta a legfőbb ugyeszss és kúria is állást foglalt, azóta mennek bíróságra az ilyen ügyek szépen.Szemmel láthatóan átlagos embert persze nem basztatnak nappal szimplán jogsi miatt, a hangsúly az ittas vezetésen van.
Oké, 3-400.000 forintot csak hasra ütve mondtam, ha megsajnal a bíró akkor lehet csak 100.000 forintot ad
-
FőDudu
veterán
válasz
PociAti #25837 üzenetére
Pro2-hoz lattam olyan motort, ami a Monorim 500W-os verzioja (Monorim).
Ha jol vettem ki ez raadasul nem a 10" verzio, hanem csere szabatos az eredeti elso motorral. Persze vezerlo meg kell hozza, azt nem birna ki a gyari.Nem tudom az ilyen mit produkalhat - a Pro2 eleg eros mar alapbol is.
A kb 60 kilos fiam es meg egy baratja siman felment egy 5 km hosszu eleg durva emelkedesu uton vele. Olyan uton, ahol meg a biciklisek is csak akkor indulnak el, ha jo formaban vannak.Amugy az akkura nem lehet panasz. Covid elejen vettem a gyereknek (tehat mar kb 4 eves a roller) , beletett mar vagy 6e kilometert, es meg mindig kibir vagy 35 kilometert egy toltessel (gyerek szerint, aki 60+ kg).
Ha megjott az uj gazkar (es gumik), majd neki esek a BT alkalmazassal, hogy megnezzem pontosan mi is a helyzet az akkuval. Dombon lakunk, talan a visszatoltes segit az akkun, amikor lefele megy a gyerek. -
h1mpi
félisten
válasz
PociAti #25837 üzenetére
Igen lehet a miénk még a 2023-as, mert a végsebessége is "csak" 40 km/h. A gyerek 40 kg, szóval szinte ugyanúgy gyorsul, mint én a G4-el
Esőben vagy vizes úton egyiket sem fogjuk használni, nekünk a fiammal ez csak egy hobbi.
Akitől vettem az IX3-at a gyártótól rendeli Kínából, ha bármi kell küldik neki. A garanciális ügyintézés amúgy is borzalmasan rossz a garis rollerekhez is sajnos... -
válasz
PociAti #25822 üzenetére
Nem szoktam reagálni neked, mert minek, pedig kellene.
Álljunk hozzá konstruktívan.Teljesen áttervezték. A váz/trepni mérete sem azonos, a kormány magassága sem. Ez egy új roller. Nincs ezen mit ragozni.
Ráncfelvarrás a Xiaomi M365 Pro --> Pro 2 volt, meg az M365 --> 1S, majd 1S --> Mi 3 volt.
Vagy a G30 korai külseje (mostani G30P) és a G30 II megjelenése (G30 E, G30 D).
F sorozat első generációja (pl F25) --> F sorozat második generációja (pl. F25 II.) --> F2 sorozat
Avatatlan szemek sokszor azt se tudják mi a különbség ezek között. :/Ezért írtam, h inkább neveznék máshogy, könnyebb lenne a laikusoknak útmutatást adni, ha rollert keresnek. Már előre látom, h hány félreértést fog szülni ez a nevezéktan. Rolleres csoportokban a Xiaomi 4 Pro név mellé lehagyják a "gen 2" utótagot. Már eleve a Xiaomi 4-el is gyakran megesik, h azt hitték 4 Pro-t vettek, pedig csak sima négyes. :/
(Nem itt, Face csoportokról beszélek.)De legalább már értem mi a bajod az indexekkel.
Nagyobb tőle a roller kormánya, ami alkalomadtán, pl autóba helyezéskor gondot okozhat. Szerintem már eleve a 8.5" kerékméretről áttérve a 10"-ra, illetve az ebből következő méretnövekedés is betett ennek. De teljesen igazad van, ez egy hátrányos dolog, ha valakinek centiznie kell, ott bizony probléma lehet az a plusz pár centi is. :/
Ami a fényerőt illeti, szerintem teljesen rendben van, a Segwayeké is, meg ez a Xiaomis is, azért ezek nem Monorimes, vagy Alis szentjánosbogár indexek.
Egyszer már összefoglaltad miért nem látod értelmét, az akkor felsoroltakkal részben egyet is értettem (pl nincs mögötte homogén felület, egy avatatlan autósnak fel sem tűnik, h ott villog valami a kormány végén), de ettől függetlenül még mindig számtalan olyan helyzet van, amikor látható, és előjön az index előnye.
Én most szereltem egy plusz lámpát előre, amit az indexkapcsoló üres gombjával (kürt gomb) tudok kapcsolni, vagyis villantani, fénykürtként jelezni a szembe jövő autósnak pl, h ne várja meg, míg adott kereszteződésbe odaérek, nyugodtan bekanyarodhat előttem.Engem inkább az zavart korábban is, h a Kresz előírja még kerékpárosok felé is, h az irányjelzési szándékot jelezni kell, kerékpárokon pl kézzel.
Valami posztban írta is valaki egyszer, h ha nem tudja a haladási irányának szándékát jelezni, mit keres a közutakon. Hogy mer felmenni az útra vele.
Ebben szerintem teljesen jogosan igaza volt a kommentelőnek. Szöget ütött a fejemben akkor is az a pár mondat. Rosszul is esett. Indexeltem volna korábban is, de nem tudtam, mert nem volt a rolleren.
Az más kérdés, h az indexre mostanában rengetegen szxrnak, de én ezt nem úgy oldanám meg, h belenyugszom, hanem súlyosan szankcionálnám a rendőrség helyében. Én pl nem azt büntetném, aki a biztiövet nem köti be, hanem aki nem indexel.
Visszatérve a rollerre, egyezzünk meg abban, h kézzel ezeken nem lehet, lábbal vagy megy, vagy nem, ezentúl már legalább lesz rajtuk index.
Max aki nem akarja, nem használja.A kapcsolókkal nem tudom mire gondoltál, a gombra? Azokkal csak az a probléma, h nem lehet kapni, ha leesett valakinek valamiért. És mivel pattintós módon oldották meg, ha valaki eltávolítja (vagy lejön), mivel gyakorlatilag csak roncsolással lehet leszedni, egyszerűen letörnek a pöckök amik fogják, így emiatt jó lenne, ha ezt is lehetne venni külön, mint kb most már az utolsó kerékvilla takaró műanyag elemhez is van még zárókupak is. Szerintem előbb utóbb ez a kis kapcsoló is fel bog bukkanni Alin.
Ami a vasvázat illeti, megfogtad a lényeget.
Persze ha csak a kötekedés vezérel..
Arra céloztam, h a Xiaomi inkább lehúzta magát a WC-n a profit érdekében.
Azért volt jó a 6061-es alu ötvözet, mert jóval könnyebb, mint az "öntöttvas".
Eddig ezzel reklámozták a rollereiket, h a repülőgépiparban ismert ötvözetből készült a váz. Most már nem kell abból készülnie?
Miért nem?
Fejlődött a tudomány annyit, h jobb, ha nem abból készül?
Vagy talán olcsóbb a szénacél? Nahát... Ki gondolná.
Természetesen nem attól félek, h rozsdásodni fog. Nem, nem fog, annál azért jobb.
Mondjuk azt talán elfogadom érvnek, h az Alu törik, ha olyan terhelés éri, amire nem tervezték a rollert, vagyis ha padkáról ugratnak le meg fel vele, akkor előbb utóbb megadja magát. Hát ezentúl ettől nem kell félni, ezt most már jobban fogja bírni, bár nem ismerem a konkrét ötvözetet, de amennyire emlékszek tanulmányaimból (képzeld, nekem is jutott némi fémipari alapismeret), az acél ötvözetek egy fokkal jobban bírják az ilyen irányú igénybevételeket.
Kicsit úgy érzem olyan ez, mint az Intel, amikor elkezdte magyarázni, h már nem az számít, h hány GHz egy processzor órajele (és ezzel együtt milyen nagy a fogyasztása), hanem a számítási kapacitás, miközben szerencsétlen AMD pont az alacsonyabb órajelen járó processzorait demózta.A cégünknél pl felsorolják az újaknak a toborzó nyomtatványokon, h milyen előnyei vannak a mi cégünknek:
-munkaruha (ez nem juttatás, ez mindenkinek kell, h járjon)
-szabad hétvégék (ebben mi a pláne?)
-céges buszjáratok (akiket idehoznak, a szállóra kerülnek, ami 7 perc a gyárkaputól)
-Cafeteria (ez a fizetés egy része)
-céges telefonflotta (ami amúgy jó drága, abszolút nem éri meg)
-autóvásárlási kedvezmény (nyilván aki ide jön, az kapásból 8milliós Suzukit akar kedvezményesen megvenni 7.5millióért - életszerű)
-kedvezményes vásárlási lehetőség a céges étteremben, büfében (no comment)
-előrelépési lehetőség (ez egy vicc, aki ezt komolyan elhiszi, h majd pont egy új dolgozóból lesz csoportvezető fél éven belül...)
-céges applikáció (hát enélkül nem is mennék dolgozni sehova se, az tuti)
Van még pár semmitérő menüpont a felsorolásban.
Üzemi Tanács tag vagyok, de ott is csak annyit mondtak, h engedjem el ezeket, hagyjam rájuk (HR), h ők egy menő multinak akarnak látszani, de amíg itt tartanak, addig ez sosem fog összejönni. Inkább ne is foglalkozzak velük.Szóval mikor már nincs mit kiírni a pozitív tulajdonságokhoz, akkor odaírjuk, h rozsdamentes acélötvözet váz.
Igaz, h előtte repülőgépgyártásban használt alu ötvözet vázunk volt, de ennek már végre vége.
Ez olyan, mint a 24V-os hajtás, amiről mindenki tudja, h mire elég, erre képesek voltak kiadni egy "4 Go"-t 24Volttal, tömör kerekekkel. Még a végén kiderül, h évek óta nem tudtak mit kezdeni az akkupack készítés során megmaradt minőségi hibás cellákkal, és azokkal szórták tele ezeket a rollereket, így próbáltak a készletektől megszabadulni.Inkább a nyomatékot írnák ki.
Beleírhatnám a táblázatba, h melyik roller hány Nm.
Ennek lenne értelme, nem a stainless steelnek.Egyébként ezek szerintem nagyon jó rollerek lesznek, ha jól árazzák őket, akkor biztosan ajánlottak lesznek. A 48V-os hajtás sokkal erősebb alapból.
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #25807 üzenetére
Én forgalom tempóban közlekedtem vele, az úgy akkor kb 60-65km hatótáv.
Gumi ugye 13k/1000km max de lehet hamarabb fogy.
Persze így is olcsóbb lesz, mint autóval csak az üzemanyag ár. De használtan 900-950k. Ha meg is terül valaha, nem olyan tempóban mint egy pálcika ára, az tuti -
válasz
PociAti #25792 üzenetére
Monorimhez van tanúsitvány, ahogy a többi márkáshoz is. Megint csak a kínai noname szirszxrokhoz nincs.
A rendszám arrafelé nem jár akkora bürokráciával, mint nálunk, de megértem az érveidet.
Idehaza ezt se sikerült rendbetenni, mert nem az a cél, h ésszerű legyen, hanem az állampolgárok lehúzása. Ha nem így lenne, a 13 évük alatt megtehették volna.
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #25782 üzenetére
Úgy tudom benne van a hazai etwow forgalmazó a futurer is.
Ok mondjuk tolták is, hogy ők nem sebességhez kötnék a dolgokat, hanem súlyhoz... Persze, hisz minden szentnek maga felé hajlik a keze... Ők ugyanis 13 kilós gépeket forgalmaznak, ami közül van amk 45 öt tud, de a leglassabb is max 35el képes tépni.
Amúgy az valóban vicces lenne, amikor valaki a forgalomban tolja egy etwow al 45 el semekkora tömör kerekeken -
válasz
PociAti #25782 üzenetére
"Nagyobb hangsúlyt kellene kapnia a közlekedésoktatásnak, nevelésnek, már az általános iskolákban is."
Ehhez képest a Kormányzat még mindig csak ott tart, ha mindennapos testnevelésórák látogatási feltételein szigorítottak.
Akik eddig jártak valamiféle más, akár iskolai sportklubba, néptáncra, Aikidora, vagy versenyszerűen sportoltak, bármi más sportolást végeztek igazolható módon, azok felmentést kaptak a mindennapos testnevelési órákon való részvételtől heti két alkalommal.
Ez jó volt ugye a diákoknak is, amennyiben a tesióra az utolsó óra volt, elhagyhatták; illetve nincs ennyi tornaterem, tornatanár sem, amennyi szükséges lett volna az eredeti elgondoláshoz, de hát ez mikor is zavarta pártunkat és kormányunkat, ha valaminek nincsenek meg a tárgyi feltételei..
Namost megszüntették tavasztól a felmentéseket, csak az kaphat, aki versenysportol, és csakis akkor, ha az iskolai tornaóra idejáre esik az edzése amúgy is - életszerű, ugye...
Ezt kxrvafontos volt bevezetniük, mármint h nincs felmentés ezentúl gyakorlatilag senkinek sem.
A Kresz oktatás az nem fontos. Csak a pofázás róla, h kellene.
Több, mint tíz éve vezették be a mindennapos testnevelést.
~10 éve bevezethették volna a Kresz oktatást is. -
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #25758 üzenetére
Az emlitett EU rendelet az SMKP-t nem kizarolagosan definialja, azt nemzeti hataskorben lehet tagabban is definialni, a jogharmonizacional ez nem is jelentett gondot, mert a magyar kreszben az SMKP-ra nincsen ulesek szamaban semmilyen kikotes, azaz itthon nalunk az elektromos roller is SMKP. Az SMKP definiciojat megtalalod a kreszben. Azt pedig sehol sem irja elo az EU rendelet, hogy ami Mo-n SMKP annak SMKP-nak, kell lennie nemetorszagban is, csak azt, hogy ami az EU rendelet szerint SMKP(azaz EU-s tipusjovahagyassal rendelkezik), annak SMKP-nak lennie minden EU orszagban. Ergo Mo szabadon bevonhatja az SMKP ala az erollert.
-
punisher1
aktív tag
válasz
PociAti #25753 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett,a lényeg a gyári állapotra állíttattam csak vissza ami nem egyenlő,hogy rendszeresen úgy használom mint írtam ahogy a kocsit se padlógázzal nyomom.Figyelembe veszem a körülöttem közlekedőket az utat ahol járok útviszonyokat stb.Természetesen kerékpárúton is betartom a szabályokat.
Szerintem azzal kell foglalkozni,hogy pl bukót vegyen már fel mindenki ha egyszer rollert használ.
Én jobban ki vagyok azokra akik ülést tesznek rollerra.Minek?Akkor miért nem robogót vett?Nem tud állni?Akkor meg végképp robogó kell.Vagy mert ezt össze lehet csukni?Szerintem nagyon vicces én mindig röhögök ha ilyet látok.
De egyszer valahol olvastam ha jön új szabály akkor azokat lehet leszedni különben robogókra minősítik,a sima rollert meg segédmotorosra.
Az is érdekel mivel a tendencia azt mutatja egyre több rollert egyre nagyobb sebességgel dobnak piacra minek?És nem 35km/h beszélünk hanem a duplájáról.Kinek-kiknek készülnek?Miért árusítják? -
punisher1
aktív tag
válasz
PociAti #25746 üzenetére
Érdekes amiket mondtok,akkor a global verzióban kiadott modellek amik alapból annyit mennek mint most az enyém miért adják ki úgy?[link]
Érdekes módon a hatótávot sem írják kevesebbnek,ami persze alapból tudjuk,hogy nem teljesen reális.
De mégis valamiért azokat úgy árusítják nem furcsa?Akkor most mi a probléma?Nem teljesen értem egyszerűen kvázi olyan mintha global verziót vettem volna és nem több.Nem azt mondtam,hogy felnyomatom 40-45km/h sebességre és ész nélkül tőgázzal használom.De ha már adott a lehetőség ami"eleve" benne van csak EU-ban lebutítják mint pl drón esetében és én azt visszaállíttatom nem értem hol a gond?Esetleg lehet emelkedőnél is jobban jön kicsit nagyobb sebesség.
A tempomat is visszakerült amit én ki is kapcsoltam mert teljesen felesleges szerintem.
Ki-ki döntse el elfogadom a ti véleményeteket is semmi gond,én pedig azt gondolom amit fentebb írtam. -
Silentfrog
veterán
válasz
PociAti #25689 üzenetére
Pontosítok, kettőt küldtem vissza 30 napos elállással, a harmadik járt csak szervizbe.
Nagyon szivesen feltötöm a papirokat amiben le van írva hogy a gumik mechanikai sérülése miatt utasították el a
garanciális igényem. A másik kettő nem volt gariba, így esetleg a nevemet sem szúrhatta ki a szerviz. ( ha esetleg erre gondoltál) -
válasz
PociAti #25664 üzenetére
Ez is elég felháborító, h gumicsere esetén ha nem náluk, vagy más (jó drága) ún. szakszervizben végezték, akkor ugrik a gari.
Látod, ezért vagyok szkeptikus a garanciát illetően.
Vagy ha ez teljesen rendben van, akkor elvárnám, h a rollerek eladási helyén (Media Markt, stb bármi más üzlet), nagy betűkkel legyenek ezek kiírva, h minden garancia mániás vevőjelölt legyen vele tisztában.
Ne csak a garlevél utolsó oldalánál kelljen feltüntetni apró betűkkel, amolyan széljegyzetként.Aztán utána lehet itt ragaszkodni a magyar garihoz DHGate ellenében.
Most is az a véleményem, h mind a G30, mind a G2 esetében érdemesebb kintről megvenni a global verziókat, pláne ha valaki a global verziók előnyeire is igényt tart.
Ennek így nem sok értelme van, h a garanciális ügyintézésért külön meg kell küzdeni.
Lehet itt idézgetni, h a roller szervizbe szállítását kötelessége lenne a szerviznek biztosítani, ha a gyakorlatban ez nem működik, mert pl a doboza már nincs meg, vagy eleve úgy vállalják a garanciát, ha a vásárlónak kell mégiscsak a szervizbe juttatnia a rollert.
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #25592 üzenetére
"Célszerűbb inkább kicsit lemaradni, és kényelmes tempóban követni. Tempomat ilyenkor működhet. Vagy ha nagyon bolond emberről van szó, akkor én is inkább leelőzöm, látni sem akarom mit bénázik."
Most erősen gondolkodnom kell, hogy Budapesten, hol van olyan út, ahol nincs 50m-enként kereszteződés, meg zöldhullám kialakulhat. Még a buszsávban is elé sorolnak az embernek a kanyarodni szándékozók.Ami eszembe jut, a budai alsórkp. Váci út, Üllői út, Soroksári út, egy kivételével mind-mind soksávos.
Azt nagyon tudom kocsival is utálni, amikor seggembe másznak, meg csak azért is bemegy a kereszteződésbe, pedig esélye sincs lámpaváltás alatt átmenni rajta. Meg úgy általában az értelmetlenül nyomulós, erőszakos vezetőt.
Na jól kimérgelődtem magam.
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #25589 üzenetére
"(Mondjuk ha nem olyan finoman szabályozhatók a fékek, vagy a nagy forgalom miatt sűrűn kell lassítani.)"
Tehát nem lehet azt mondani, hogy ez a viselkedés a jó, a másik nem az. De nekem is inkább a szabad gurulás / nagyon enyhe fékezés jön be.
Olyan szakaszon, ahol lehet egyenletesen gurulni, mert mondjuk nincs forgalom, ott ésszerű lehet a motorfék kikapcsolása, de ahol a forgalommal kell együtt mozogni, ott a tempomat nem használható, és a motorfék ami inkább hasznos lehet.Olvasom, amiket a motorfékről írtatok, de azért kissé hitetlenkedem, hogy a gyári szofver miért engedi meg a legnagyobb fokozatot, ha meg aztán hazavágja az elektronikát.
Számomra, ez elég hihetetlennek tűnik.
Ha azt mondjátok, hogy ez nem városi legenda, és nem arról van szó, hogy az unokaöcsém nénikéjének az ángya ismer valakit, akinél ez egyszer megtörtént, akkor visszaveszek a full motorfékből, de egyébként fékkímélés szempontjából - meg így vagyok egyébként is szocializálódva, nem pedig szabadonfutóra - visszaveszek egy közepes motorfék fokozatra.
-
Dark197405
tag
válasz
PociAti #25586 üzenetére
Úgy vettem észre, hogy a mókolt szoftver kivette a tempomat funkciót, legalább is azóta nem aktiválódik az 5mp után ha tartom a sebességet. Ha az M365 tools-al vissza lehet aktiválni, akkor lehet teszek egy próbát, mert már eléggé megszoktam hogy nincs.
Az energia visszatöltést viszont mindenképpen átállítom. -
Bep
őstag
válasz
PociAti #25586 üzenetére
Én már csak azért is az alacsony energia visszatáplást preferálom, mert, ha mégis van olyan szituáció, hogy a jobb kezemet el kell egy pillanatra venni a kormányról (van amikor jelzek vele) és tempomat kikapcsban van akkor sokkal biztonságosabb, minta, még fékezne is közben.
-
Dark197405
tag
válasz
PociAti #25580 üzenetére
Köszi, holnap délután gurulunk is egy közöset az asszonnyal.
Igen, örlültem is mikor mondta a tulaj, hogy módosította a szoftvert.
Nekem is szinte az első dolgom volt anno 2021 nyarám mikor újonnan vettem az enyémet.
Bár én csak a megnövelt végsebesség miatt módosítottam, van még esetleg valami beállítás amit érdemes állítani a gyári értékhez képest? -
Dark197405
tag
válasz
PociAti #25572 üzenetére
Köszi a tanácsokat!
Az M365 tools szerint a Number of charges érték az 287, a Number of full charges pedig 98. Mentem vele próbakört, nem zörög, nem csattog, szép halk menet közben.
Új féknyereget kapott nemrég a roller, a software pedig szintén módosított rajta, akár csak az enyémen (max. sebesség 33km/h körülre).
Eredetileg 90-ért árulta a tulaj, de 80-ért hoztam el a rollert. -
MrRL19
senior tag
válasz
PociAti #25515 üzenetére
Akkor megprobálkozom minenképpen vele ,de vkinek van tapasztalata akkor kérem ossza meg velem
(egyébként ahhoz képest ,h kopoalkatrészek tavaly nyáron lett vásárolva heti 3napokat van használva meloba 1-2km/kör /3-4alkalommal ... kicsit csalodás számomra.és hozzáteszem min 2hónapja nem fog rendesen fék stb.. 1200-300km van benne) -
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #25448 üzenetére
"Egy 22 éves Suzuki Swiftet - ha a gazdája anyagilag megteheti - nem az elektromos ablakemelő miatt kellene modernebb autóra lecserélni, hanem mert a környezetében mozgó személygépjárművek tömege rendkívül megnőtt, nem jó ilyen gyenge felépítésű autóval karambolozni."
Ez komoly probléma. Azon kívül, hogy pazarlás, (kg/le) meg még élvezetesebb is kisebb tömeggel közlekedni. Egy nagyobb tömeg nem igazán úgy viselkedik hirtelen kormánymozdulatokra, mint egy kisebb, tudom mert évekig vezettem tgk-it is.
Mondjuk volt pár nagy motort is, ahol kijött a súlyprobléma, nem volt olyan könnyű a nagyvasakat csak úgy dobálni egyik oldaláról a másikra.
, nem jó ilyen gyenge felépítésű autóval karambolozni."
Na ez igaz. Mondjuk nem azért vettem anno, mert karambolozni akartam vele
, meg akkor még ott volt mellette a moci is, most meg a roller, ahol nincs karosszéria...
"Például a gumi elég sarkalatos pontja a rollereknek. Eleinte a tömlős és tömör gumik voltak az elterjedtek, mára a tömlő nélküli, esetleg extra védelemmel (zselével) ellátott abroncsokkal szállítják a gépeket.
Vannak akik számára ez már kellő fejlődést jelent ahhoz, hogy eladják a régi rollerjüket és újat vegyenek."Egy gumiabroncs probléma miatt még nem kéne feltétlenül eladni egy bevált rollert. Szerintem.
A probléma gyökere, hogy minden szart megvesznek, azzal a felkiáltással hogy majd eladom, azt is amiről tudható, hogy nem lesz jó/"kinövi" fél év alatt. Ezt nevezem pazarlásnak.
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #25443 üzenetére
"Akkor vagy nekem sem ment át az üzenet, vagy nem értünk egyet.
Egyértelműen és világosan nem értünk egyet.
"Ha hamarabb kerül eladó sorba, mint hogy tönkremenne nem jól választottál/ nem volt rá szükséged, ezért nem szempont hogy mennyire lesz majd eladható."
Az elektromos rollerek piaca még még mindig nagyon dinamikusan fejlődik. Alig pár év telt el az első nagy példányszámban eladott roller megjelenése óta.
Érvelésed alapján a "nem jól választottál" azt is jelentené, hogy nem szabadott volna rollert venned, hanem várnod kellett volna még 2 évet.
Nem ezt mondtam. Lásd később.
Mert 2 évvel ezelőtt nem rendelkeztek azok a funkciók, amik miatt rollert cseréltél, és normál használat mellett 2 év alatt nem sikerült volna kifingatnod az előző rollert. (Vagy érvelésed szerint nem szabadna megvenned, mert még most is működik.)
Ilyen elven azok az autó tulajdonosok is rosszul döntöttek, akik eladták a működőképes KGST autójukat és modern járművekbe ültek át?
Most 22 éves A Suzuki Swiftem, 15-ik éve a tulajdonom. Ha nagyon akartam volna valószínűleg már lecserélhettem volna egy modernebbre.
Igényem már korábban is volt szervókormányra, elektromos ablakra, klímára, központi zárra.
Együtt élek a hiányosságaival, amit már akkor tudtam, amikor megvettem.
Most vizsgáztattam, költöttem rá. Jó sokat.
El tudnám adni futárautónak, mert gázüzemű, vinnék mint a cukrot, de én ezt a kocsit már nem fogom senkinek eladni, mert nem akarom, hogy valamelyik mezőn rohadjon el.
Aki olcsón, vagy ingyenesen jut hozzá valamihez, az annyira is értékeli az új tulajdonát.
A tulajdonosi szemlélet nem engedi (hülyének néznék,) hogy többet költsön rá, mint amennyiért megvette, vagy ingyen megkapta.
A dolog értéke, legyen az bármi nagyon gyorsan devalválódik, és az utolsó tulajdonos már semennyit nem költ adott esetben egy romos rollerre, hanem úgy szabadul meg tőle hogy nem érdekli mennyire rongálja a környezetét.
Az első/előző tulajdonos felelőssége meg megszűnik, mossa kezeit, legyen a hulladék az utána jövő problémája.
Hidd el, létezik ennek ellenkezője is: az emberek megveszik a rollert, normálisan használják, és pár évente eladják, amikor megveszik az új rollert, ami jó eséllyel pár tulajdonságban felül múlja az elődjét. És ez nem számít rossz döntésnek."
Akkor nem lesz rossz döntés, ha az eladott használt roller ténylegesen használható, és a vevő nincs arra ítélve, hogy rövid időn belül kukázza.
Ha használható lenne a tulajdonos jó esetben nem adná el. Ez az egész egy nagy pazarlás. -
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #25437 üzenetére
" Mert hiába indul kvázi alacsonyan az ára, ha mondjuk fél év után nagyon sokat esik a használt piaci értéke (szinte eladhatatlan)"
Sok minden fontos lehet nálam egy vásárlás előtt, de az hogy mennyi lesz az értéke 1 év múlva vagy bármikor máskor, nos annak a jelentősége konvergál a nullához.Értem, hogy fogyasztói társadalomban élünk, hogy nagy a nyomás, hogy vegyél újat, újabbat, de egyrészt ez nem gazdaságos, nem zöld, másrészt azt is jelenti, hogy nem jól választottál.
Elsőre meg kell venni a legjobbat, ami ha elavulttá válik, de még használható, keresni kell Neki helyet, új funkciókat, de eladni?!
Azt nem ! Ha meg már nem képes ellátni amire vetted, akkor az meg már úgy is eladhatatlan, és mehet az újrahasznosítóba/szemétbe!
-
Impair1980
aktív tag
válasz
PociAti #25432 üzenetére
Nagyon köszönöm a segítséget!
Kezdő rolleresként nem akartam több 100eFt-ot rollerre költeni. Nem sokat használom. Másfél év alatt 1000 km-t tettem bele. Jóhiszeműen gondoltam, hogy új, magyar garanciával rendelkező rollerrel nem sok gondom lesz, ha javítani kell. Maga a vas egyébként eddig tette a dolgát. Nekem megfelelő volt, arra a 10-20 km-re, alkalmanként! A roller megált. Egy átlagos felhasználó ilyenkor mire gondolhat. Lemerült az aksi, stb? Kijelzőn semmi nem volt, ami hibára utalhat. Mindent ki lehet magyarázni. De az, hogy a vezetékek elovadtak, elektronika tönkre ment. Előtte meg tökéletes volt az aksi. Addig megyek el, amig csak lehet. Nem az 50eFt, csak az igazságérzetemt piszkálja. A szervízes kolléga azt mondta, hogy azt ő nem írhatja le, hogy az elektronika tette tönkre az aksit, mert nincs rá bizonyíték. Könyörgöm, akkor mi a túró? Cickány megrágta.....
Egyébként a szervízes azt is mondta, hogy több helyen foglakoznak aksi elektronika javítással, cserével. Kb. 25eFt-ba fájna.... -
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #25399 üzenetére
Igen, a lassitas sokat segit szar utakon
Es rajottem, hogy ezeken a 2-5 km es tavolsagokon ahol rollerrel jarok, igazabol az a 10 fekezes kb annyit szamit, hogy 1, max 2 perccel kesobb erek valahova oda. Cserebe 1300 km-en tul hangtalanul suhan a jargany a gumik sem veszitik a levegot, kb 2 hetente 2psi-t kell hozza fujnom.
-
pescara
aktív tag
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #25386 üzenetére
"Igen, a gyári ajánlást kell figyelembe venni.
Az legyen a mérvadó, ne pedig az, amit alphamooncam írt, "de szerintem érdemes inkább kitapasztalni, hogy Neked mennyi az ideális."......Azt vettem észre, az ajánlások szerinti keréknyomás az ideális (kényelmes) érték fölött van. Hogy ez 0,5 bar, vagy 1 vagy még annál is több, ezt nehéz lehet megmondani, guminként, rollerenként eltérő. Legjobb objektív adatokra, azaz konkrét mért értékekre támaszkodni, nem pedig a kényelemhez igazítani...
OK ! Leírod, hogy nem jó amit mondtam, aztán arra hozol példát, hogy számos esetben, igenis célszerű eltérni a gyár által ajánlott értékektől.
Ugyanakkor nem írtál konkrét ajánlást, hogy mennyire fújja, felteszem azért nem, amiért én sem... ( Esélyes, hogy nem az az érték lesz Neki az ideális, dehát fő az óvatosság
)
A defekt rendkívül kellemetlen probléma a rollereknél. A külső és belső gumival rendelkező Xiaomi rollereknél pont ez váltotta ki a legtöbb defektet, hogy az emberek elhanyagolták a keréknyomást, vagy csak kényelmi okokból számukra ideális alacsony értéken használták.
Pedig megfelelően nagy keréknyomásra van szükség a köpeny életben tartásához, egyes tubeless köpenyeknél mondjuk azért, hogy a fém oldalmerevítők ne sérüljenek.Szerk: most jut eszembe, amiről nem volt szó, a testtömeg. Minél nagyobb a tömeg, annál nagyobb guminyomásra van szükség. Vagy képletet szokás megadni, vagy táblázatban szedik össze az értékeket."
Ideálist írtam, nem kényelmest, vagy puhát/ túl puhát / ellenőrizetlenül fel puhultat.
Nem mellesleg lehet előnye az alacsonyabb, és magasabb keréknyomásnak is. Kinek mi a célja az aktuális helyzetben.
Egyébként mivel bántottalak meg?!
-
PociAti
őstag
válasz
PociAti #25363 üzenetére
Itt a topic keresőjébe rákerestem a garancia kifejezésre, vissza lehet olvasni a tapasztalatokat.
Lehet hogy az utóbbi időben a folyamatban lévő egy TMX szervizes ügy túl nagy visszhangot kapott, de legyünk objektívek. Menjünk szépen sorra az elmúlt egy éven:
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_24406-24406.html
Erre nehéz választ mondani, én a Kugomagyaroroszag.hu-ról vettem. Nekem így hogy behalt 2x megérte a garancia felár.https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_24123-24123.html
Szeptember végén volt garanciális szervízben, ahol kapott zsír új motort és vezérlőt illetve egy új első gumit (gondolom komplett cserélték az első kereket).https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_24085-24085.html
Sziasztok! Hozzám került javításra egy xiaomi scooter 4. Szervizben érvénytelenítették a garanciát beázásra hivatkozva, szétszedve láttam, hogy valóban került nedvesség a motorvezérlő környékére, de ...https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_24019-24019.html
Segway garanciális szervizeléssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
VÁLASZ:
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_24041-24041.html
UPS futár vitte el július 28-án, utána augusztus 3-án érkezett a külföldi szervízbe, majd hatodikán már visszaküldésre is került. ... Összességében tehát a garanciális ügyintézéssel és szervízzel meg vagyok elégedve, az UPS szolgáltatással már nem igazán.https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_22992-22992.html
Sajnos nekem 300 km után egyszerűen kikapcsolt a kijelző, javítás (garancia) akku csere, én is erre gondoltam. Alig tettem bele javítás után 76 km-t, semmi baja nem volt, feltöltöttem, állt két napot, majd mikor indulni akartam semmi, bekapcsolás után motorfék. Az első javítás 5 hét volt, most erre várok, mert visszaküldték a gyárba.Tehát minden jogos magyar igényt garanciálisan el lehetett intézni, egy beázásnál a beázásra hivatkozva elutasítottak.
------
ELLENBEN Geekbuying rendelés esetén:
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_22221-22221.html
Geekbuying update: nos, a válasz, hogy nagyon sajnálják az esetet, de forduljak a Ninebot céghez. Köszönjük a megértését.
Úgyhogy, mindenki csak óvatosan. Nem létezik garancia.------
Aztán volt még egy kirívó eset, phoenix1989 az eMAG-ról rendelt. Elég félreérthetően kommunikálja a cég, de ők románok. Mint ahogy előző hozzászólásban említettem van rálátásom műszaki termékek forgalmazására, és az eMAG anyavállalat által árult termékeknek gyakran semmi köze a magyar forgalmazóhoz, így azokra a magyar forgalmazó nem vállal garanciát. (Megértéséhez érteni kell, hogy a forgalmazó és a kereskedő külön kifejezés.) És most konkrétan az eMAG-ra gondolok, nem annak piacterén előforduló több ezer cégre.
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_20919-20919.html
Hát a kugonak pont hogy nincs elérhető szervizhalozata. Nekem m4 pro van és hónapok óta szenvedek a garancia javítással. Emagtol vettem de mivel a kugonak nincs szervize valami román idióták csinálják akik basznak mindenre. Szóval ilyen szempontból én nem ajánlok kugoot ha csak nincs a közelben olyan aki hajlandó foglalkozni vele, de én nem találtam ilyet.Volt még diskurzus ezzel az üggyel kapcsolatban, de nagyon sok pontatlanságot tartalmazott. Minthogy az is, hogy nincs magyar szerviz. Van (lásd legelső esetet, Kugomagyaroroszag.hu), csak ahhoz magyaroktól kell vásárolni.
------
És közben valaki a hazai szervizelés lehetőségét pszichiátriai betegségként állítja be:
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_21890-21890.html
Nem mindenki garancia mániás.https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_18447-18447.html
Akinek mániája a garancia, az vegyen nyugodtan felárral garis gépet. Igaz, h kevés az esély rá, h kelleni fog a gari, de ha van pénz lóvéra, és ettől jobban alszik, ő dolga.https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_18681-18681.html
Persze ha garancia mániás vagy akkor nem foglak győzködni, te dolgod, h a pénzed mire költöd.https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_19538-19538.html
Ha garancia-mániás vagy, akkor viszont ne onnét rendeld, mert hát nyilván macerásabb a gari esetleges intézése.https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_20267-20267.html
Ha garancia mániás vagy, akkor viszont inkább ne onnét vedd meg, macerás ott garit intézni, pl. angolul is kell hozzá tudnihttps://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_23322-23322.html
Ha garancia-mániás vagy, akkor inkább itthon vegyél rollert. -
glaci
őstag
válasz
PociAti #25315 üzenetére
Ez mind szép is lenne, csak akkor pl. a kerékpár szállítást meg miért erőltetik? (Mármint a vasút.) Felénk a Balaton parton hétvégente már most is van, hogy egy - egy állomáson 2 - 3 percig rakosgatják le meg fel a kerékpárokat. (Aztán csodálkoznak, hogy késik a vonat.)
Szóval figyelembe véve, hogy a kerékpárnál a roller kisebb és könyebb eléggé visszázs, hogy azt nem igazán akarják szállítani míg a nagyobb, nehezebben kezelhető kerékpárért meg szinte remegnek. No mindegy, biztos az a baj a rolerrel, hogy az poggyász, aztán így nincsen belőle plusz bevétel.
-
#95712068
törölt tag
válasz
PociAti #25269 üzenetére
Ennyire nem bonyolítottam túl a dolgot, hosszabb távon muszáj volt ezt a verziót erőltetni, mert 5 éves roller hatótávja nem volt acélos (igazából újonnan se).
Ráadásul már elajándékoztam elődöt, így tesztelni sem tudnám, de sokkal tovább bírta, ha lábban rásegítettem. Tisztában voltam azzal, hogy a kigyorsítás viszi a legtöbb energiát, és viszonylag sokszor kellett megállni, ha a belváros felé vettem az irányt (kb a várostáblával egy vonalban laktam, szóval annál távolabb nehezebb volt lakni a központtól). Illetve nem a gép mellett futottam, hanem fél lábbal álltam a rolleren, a másikkal "léptem" hármat. Sokat bringáztam régebben, kicsit aránytalan is voltam miatta (alkar, comb, vádli). Ami nekem 3 lépés, az egy átlag kockának több is lehet. -
#95712068
törölt tag
válasz
PociAti #25267 üzenetére
Amúgy egy 10 kg körüli rollernél sokat dob a hatótávon, ha lábbal rásegít a user gyorsításnál. Közel dupláztam a hatótávot az 5 éves ES2-nél, ha hosszabb távra mentem vele. Gyakorlatilag 3 "lépés" után már 17-18 km/h-nál jártam, és minimálisan kellett rásegítenie a 20km/h-s sebességre.
Az új rollerrel már problémásabb a ~24 kg és a magasabb kialakítás miatt. -
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #25208 üzenetére
Részében szomorú ez, mondhatni. Részben meg érthető és jogos ilyenkor a felvetés, hogy ha gyorsabb gép kell, akkor nagyobbat kell venni (vagy etwow alirol
).
Van pár, apróbb és mégis erősebb gép azért. Pl widewheel pro. 2x500w 40es max tempó és impozáns gyorsulás. Elöl hátul rugózik. Kicsi, "könnyű", 48v 15ah...persze 350k meg fura jószág
De nekem is itt van a 48v os g30 ami tud 50etde nálam ez a gépek basztatása ez egy külön hobbi
-
PociAti
őstag
válasz
PociAti #25181 üzenetére
Javítanám magam, végig néztem a német nyelvű XiaoDash videót. És pont a fizetős résznél nem működtek nála a dolgok, több módon is megpróbálta, szóval az kimaradt a videóból. Ezért az a rész egy kicsit homályos maradt, de ha jól értelmeztem, akkor a vásárláskor meg kell adni a roller szériaszámát, és onnantól az adott szériaszámú roller esetén engedi a haladó beállításokat (a hackelést).
Ez már Bluetooth-on keresztül megy. Előtte ki kellett nyitni a roller firmware-ét, vagyis ST Link-kel újat kellett rá tenni, ehhez kellet kiszedni a vezérlőt. Forrasztás nélkül "megoldotta" a srác, csak hozzáérintette a két tüskét a megfelelő apró forrasztási pontokhoz. Azért ettől a művelettől egyeseknek lehet égnek állt volna a haja. Firmware csere közben nem egészséges, ha megszakad az adatfolyam. -
-
válasz
PociAti #25168 üzenetére
A G2-n ez nem így megy.
Aki megcsinálta a szoftveres módosítás metódusát, az pénzért árulja, ezért fizetős.
Másoknak nem sikerült kiütni.Nekem is megütötte a fülem a "licensz díj" kifejezés, mikor először hallottam a szoftver módosítás kapcsán, lévén, nem a Ninebot felé történik ez a díj megfizetése.
Olyan, mint a Windows 7 aktivátorért fizetni kellett volna a Daz Studionak. -
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #25172 üzenetére
Hat en sem gyakran csukogatom, metron amivel gyakran jarok soha. Viszont ha olyan helyre kell mennem autoval, ahol a parkolas szinte lehetetlen, akkor nagyon praktikus, ha benne van a csomagtartoban es ahonnan mar gyorsabb a rollerrel mint az autoval, akkor csere.
Itt ( Athen) szerencsere szinte mindenhova beengedik a rollert, uzletekben hivatalokban meg vigyaz is ra a biztonsagi or, ha van. Talan azert ilyen jo (meg) a hozzaallas, mert berrollerek csak egy egy kulso keruletben vannak es igy meg nem utaltattak meg a turistak a rollereseket a lakossaggal.
-
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #25152 üzenetére
Lehet, kiarusit valamelyik berroller szolgaltato, nem emlekszem melyik, talan bird. De az emberek 99%-a pont azert vesz rollert, mert osszecsukhato es befer egy autoba, vagy felviheto egy irodaba is akar. Ha ezek nem fontosak, akkor 100x kerekpar a megoldas. A roller az nem kozlekedesi eszkoz, inkabb azok osszekotesere valo gyaloglas helyetti kenyelem, idonyeres.
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #25057 üzenetére
Teves kovetkeztetes. Mivel autot lopni nehezebb, mint rollert, ezert nyilvanvaloan vannak olyanok is, akik autot nem tudnak lopni, de rollert igen. A roller gyakorlatilag bicikli. Ezert irtam, hogy aki komolyabban ert a lopashoz, az nem filleres vackokat fog lopni, hanem komplett autot. Foleg, hogy a gps/gsm zavarok meg mindenfele egyeb eszkozok beruhazast igenyelnek, mig a roller lopashoz max egy erovagoval vagy csempevagoval szerelkeznek fel egybites emberek.
Lasd: youtube tolvajkergetok. [link]
-
polo493
tag
válasz
PociAti #25057 üzenetére
A 100e ft U lakat sem ér semmit mert egy akus zseb flexel megfelelő korongal pár perc alatt levágják akkor mind1 hogy még a zárat is befelé fordítod,ha el akarják lopni elfogják,ezeket lehet tenni amiket leírtuk lakat gps airtag jól kell lezárni forgalmas helyen utcán, esetleg ahol még kamera is van meg reménykedeni hogy nem a tied lesz a következő és a tolvaj nem profi ,sajnos ez van ,ha méregdrága gép esetleg lopás biztosítás ha van.
Am meg a rendőrség hibája is ami itt megy más országban vannak csali bicok,roller... járművek amikkel a tolvajokat megfogják és rizikósabb lesz nekik a lopás!
Anno még a tolvajkergetőket is elítélték ,itthon a bűnözőnek több joga van!
A rendőrség meg úgy áll hozzá általában ,hogy úgysem lesz meg , ügy lezárva. -
Silentfrog
veterán
válasz
PociAti #25026 üzenetére
Köszönöm a tanácsot.
Kikérem tőlük a "jegyzőkönyvet" ami alapján ők mechanikai sérülésre hivatkozna elutasították a javítást.
Az utolsó leadáskor is szemrevételezték külsőleg a Mediában a rollert és le is írta az állapotát ,ujlenyomatos.
Ha fizikai behatás érte a rollert ami a belsejében mechanikai sérülésre utal akkor az kívül miért nem látszott?
Rá fogok kérdezni erre is. -
-
FeniX-
senior tag
-
#33802016
törölt tag
válasz
PociAti #24950 üzenetére
Ez a szutú biciklisként is meg van,városba nem lehet "száguldozni" kerékpárnak kijelölt helyen sem, mert hopp egy gyalogos, hogy gördeszkázás, hopp egy futó, hopp egy szerelmes pár, babakocsi, nagymama bármi... tolerancia kellene, az sok mindent megoldana... meg észerűség.. pl nem száguldozok, még ha kerékpáros sáv is, mert tudom bármikor történhet váratlan helyzet.
Ezért nem értem ezt a szívja meg xy hozzáállást.
-
#33802016
törölt tag
válasz
PociAti #24839 üzenetére
Azt mondják ami túl szép...
Persze akadnak kivételek, néha. De ez a roller ez túl olcsó, mint a 20.000 forintos legújabb ájfon akció.
Én kerékpárt vettem nagyon jó áron, de az ilyen pont akkor pont ott. vagyis jókor jó helyen. És személyes dolog volt üzletből, nem csaló hirdetés.
"Az előre utalás meglehetősen kialakult szokásmód, megfelelő piactéren megbízható vevőnél ez nem is probléma."
Prohardware-n is írják, ne utalj előre.Jófogásra máskor, mások is panaszkodtak, már Bf topikban, hogy nem foglalkoznak, vagy bestbuy topikban... Ami nem jó, mert az üzemeltetőnek is érdekel kellene legyen, hogy rendben menjenek a dolgok.
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #24839 üzenetére
Marketplacen most olyat láttam, hogy az én hirdetésem lemásolták. Képekkel sziceggel csak kisebb (nevetséges) árral.
Emberünk még válaszol is (ismerős írt rá). Azt javasolja utalással foglalózza le az érdeklődő.
Amúgy fb-nak jelentettem, vissza írták, hogy jó az, nem sért kereskedelmi szabályokat -
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #24734 üzenetére
Ez mindnekinek a saját döntése. Nagy rolleren is látok komákat minden nélkül
Én úgy gondolom, hogy egy bringától veszélyesebb, mert kisebb kerék +szar utak nagy rizikó. És az ember sem tud mindig 120% figyelmi szinten lenni. Persze ha azt mondom hogy ebringa, akkor az meg nagy és nem annyira könnyű bedobni az ajtó mögé.
Örök igazság nincs, pro contra, aztán az ember majd elődönti mi fér bele, mit vállal be, kockáztat. De hát az egész élet ilyen, nemde!?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- Asztalos klub
- Vezetékes FEJhallgatók
- Humanoid robotokat visz az AI-szervergyárba az NVIDIA és a Foxconn
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- PlayStation 5
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- DJI Avata drón +Motion controller - hibátlan, karcmentes állapotban
- DJI AVATA Explorer Combo drón - 3 akku, Goggles Integra szemüveg, hátizsák
- DJI AVATA 2 drón - 2026.05.20-ig DJI garancia
- DJI RC RM330 drón távirányító +napellenző +nyakpánt +színes joystick
- DJI Mavic 3 Pro RC - drón szett új állapotban - 2 akkuval
- Lenovo Legion Pro 5 16IRX9
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- iKing.Hu - Motorola Edge 50 Ultra - Nordic Wood - Használt, karcmentes
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest