- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Fotók, videók mobillal
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Megérkezett a Pixel 5 és 4a 5G
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintka
addikt
válasz
Peaceliker #21944 üzenetére
Van értelme nem 100ra, csak mondjuk 85%ra tölteni az aksit? Jelent valami előnyt az állapotára?
-
robita
csendes tag
válasz
Peaceliker #21899 üzenetére
Köszönöm a megerősítést. [Dhgate] -ről vásároltam, ha esetleg más is gondolkodik azon, hogy innen vásároljon.
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #21865 üzenetére
Biztosíték volt!
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #21861 üzenetére
Remélem igazad lesz.
Már BMS-el riogattak. De mondtam működik minden, erre az volt a válasz, hogy akkor kimenő / bemenő része külön van a BMS-nek..
De én bíztam a biztosítékban. -
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #21850 üzenetére
Töltő jó, kimértem. Töltő porton 0V-ot mérek, totál halott.
Van a töltőportban biztosíték? Ez lenne az 1:54-nél?Nem merem felnyitni amíg nem adja rá az áldását, nehogy az legyen én nyúltam bele.
Egyébként mintha hallottam volna egy pattanást amikor bedugtam a töltőt. Lehet akkor pukkant el a biztosíték. Zenét hallgattam, ahhoz képest hangos volt mondjuk így belegondolva. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21811 üzenetére
Ha az akku fel tudja venni a teljesítményt, a vezérlő nem sül meg.
Amúgy ezen az olasz csodán nincs e-fék (bár kéne lennie!), de lejtőn
a BEMF simán felmegy akkufesz fölé. Elkezd generátorként dolgozni
a motor nyélgázon: érezni, hogy visszafogja a gyorsulást kvázi fékez.
Félelmetes 28 km/h a végsebessége így. (Lehetne kicsit morcosabb.)
Vittem U lakatot, úgy zörgött ott hátul, mint valami ócskavas, LOL. -
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #21769 üzenetére
Kijelző egyébként 67.2V és néha leugrik 67.1V-ra. Érdekes. Azóta 67.3-4V-ot mutat a V óra is.
LT01 kijelző helyére van plug'n play megoldás hüvelykujjas megoldásra?
Ez a mutatóujjas nem lesz a barátom.
Forrasztani és hasonlókat nem szeretnék, mert még kérdéses a roller jövője nálam. -
bigdady
nagyúr
válasz
Peaceliker #21764 üzenetére
Annál könnyebb kéne lány ne cipelje
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21756 üzenetére
-
s7evcsenko
addikt
válasz
Peaceliker #21740 üzenetére
Köszönöm, erre nem is gondoltam, megnézem majd.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21712 üzenetére
120K-ba nemigen férne bele akkor.
-
cd930
senior tag
válasz
Peaceliker #21693 üzenetére
Ez nem G30?
Jah, elértettem és a fenti fénykép csak a fórum neve, nem az érintett típusok
Nem bírom a feszkót, megrendeltem, max túladok rajta ennyiért -
válasz
Peaceliker #21677 üzenetére
Ebben van futurisztikusság, és nagyon jól is néz ki! Bár szervizben nem igen mernének hozzányúlni helyben
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21683 üzenetére
Ezzel a dobozzal megvettek kilóra... pedig a full face bukóm nem
eszi, de ez az a kategória, amire azért rá lehet állni anélkül is...
Mondjuk így, hogy a csomagtartóba se fér, lehet, picit elmértem,
hogy mi az a méret, ami hazahoz az autószerelőtől kényelmesen.
Hátsó ülésre simán, de akkor meg a doboz lesz útban... Sőt még
a féklámpát is kitakarja, szóval nem teljesen tökéletes megoldás. -
mrrr74
aktív tag
válasz
Peaceliker #21667 üzenetére
Köszönöm, nem én keresek, csak próbáltam segíteni egy fórumtársnak.
PociAti: igen, erre gondoltam a G30 kapcsán. A Joyorok most kerültek fel a kínai webáruházak kínálatába, itt nem feltétlenül a régi készletet szórják ki, hanem találtak más irányt is, nem csak a direkt értékesítést és a dealereket.
-
mrrr74
aktív tag
válasz
Peaceliker #21657 üzenetére
Kugoot is láttam már ott sérülni - és most nem az S1-re gondolok -, ennek azért nem szabadna megtörténnie
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #21637 üzenetére
Nem tudom, én egy negatívumot se tudok mondani a hüvelyujjasra. Pedig húzom neki ahogy lehet. Ugratok vele ha sietek, de ha nem, akkor is van dinamikus tempó. Erre van külön egy 3. booster amit gyilkolok és a lassan 3.000 km boosterezés alatt egyszer sem volt, hogy hibáztam volna, túlhúzom, erősebben megnyomtam stb. De akár 2 km/h-val is tudok haladni, ha a helyzet azt kívánja. Szépen kezelhető és nem valami utólagos svájci műszer gázkar, hanem a gyári. Ha nagyon huplis a terep, akkor meg jól rámarkolok és simán befixálom az ujjam, meg se mozdul.
Biztos a mutatóujjas is megszokható, de az az ív ami van benne a gázkar pöcökjében, konkrétan ha nyomom neki, majd jön egy hirtelen fékezni kell helyzet, előtte ki kell onnan kanyarítani az ujjamat, hogy megtudjam tépni a féket.. elég veszélyesnek érzem.
Majd az idő eldönti. -
zoltanz
nagyúr
válasz
Peaceliker #21582 üzenetére
Lehet s tied más évjárat, vezió.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #21548 üzenetére
Ez itt Athenban is tok gyakori, neha mar megijedek, amikor autoval megyek, hogy nehogy elhigyjem, hogy az autoval is igy atengednek.. De azert ez nem egy eletbiztositas, hogy nehanyan ilyen jo fejek es ebbol induljunk ki. En mentem egyszer egy vasarnap reggel egy olyan kertes utcaban, ahol orankent egy auto ment el akkor, szembe forgalomban..egy auto jott, 6m szeles ut, lehuzodtam mar kb az arokba, egy ven fasz egy geeppel becelzott, kb alltam en, o ment 10-el es az ablakon vigyorogva mondta, hogy vigyazz es szo szerint letolt az arokba..Volt 3meter helye a masik oldalon..
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21548 üzenetére
Én mondtam, amikor teszteltünk, hogy tegyük csak rá izibe. Alap.
Nyilván semmivel nem látsz jobban vele nappal, de észrevehetőségben...
Ha csak egyszer ezen múlik, hogy kikanyarodnak-e eléd féktávon belül,
vagy sem, bőven megérte beszélni róla. Amúgy a Wolf lámpája brutális,
azt mondják, az egyik legjobban sikerült roller világítás. Talán túl jó is.
Meglehet, hogy van benne némi hajlam vakításra. Bár van több módja is.Exelsior: az a baj, hogy a KRESZ meghagyja a lehetőséget, hogy lakott
területen belül ne használd. Nem kéne! Akkor nem kéne gondolkodni se:
ha beülsz, öv, motor, lámpa, sebesség, irányjelző, körültekintés, kézifék.
Nagyjából ezekre lenne szükség elindulás előtt: sokaknak nem megy. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #21518 üzenetére
Jó észrevétel!
Szerintem már a weboldal címe is fordítás eredménye, de a láblécben elég komoly bakik maradtak:
"Anaszok és visszavonások", ami Panaszok akart volna lenni, de valójában inkább "Reklamáció és visszaküldés"-nek szokás hívni.
A "Vállalkozási feltételek" is inkább "Általános Szerződési Feltételek".
Hosszasan lehetne sorolni.A szlovák céginformációs oldalak alapján alig 2 éves a cég, és rövid kutatás alapján nekem nem tűnik minden kereknek. Pl. a hirdetett telefonszám francia, ha jól sejtem: +36 33 884 001.
Attól függetlenül ha valaki olcsón rendel tőlük egy megbízható gépet, ami nem romlik el, ezáltal nem kell reklamációval foglalkozni, akkor még működhet is a történet, csak kockázatos.
-
phoenix1989
őstag
válasz
Peaceliker #21518 üzenetére
Nem biztos hogy 300k kockáztatnak külföldi vásárlásra. Sajnos a legtöbb alkalommal ha vásárlok az első darab mindig hibás. Ez az esetek 80% ára tuti igaz. Szóval itthon se nagyon csilkedik magukat a szervizek a legtöbb csak Pesten azervizel én meg nem odavalosi vagyok. Van amelyik a garanciát is úgy vállal ha X kilométerenként beviszed ellenőrzésre vagy bukid a garanciát. Szóval olyan oldal kell aki legalább vállalja a szar terméke elszállítását és javítását is. Így valami itthoni vásárlás kellene. Lehet beprobalkozom. A G Boosterrel aztán ha nagyon karcos és szar állapotú visszaküldom. Talán az megér 320k
-
phoenix1989
őstag
válasz
Peaceliker #21498 üzenetére
néztem őket de 400+ ba mennek.
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
Peaceliker #21494 üzenetére
Nem tudom de olyan 250 körül biztos vennék csak remélhetőleg a tuningosok is kitalálják hogyan gyorsítsák fel 30-35 -ig.
-
OhYeah
kezdő
válasz
Peaceliker #21477 üzenetére
"I think this is beginning of a beautiful friendship"
"Én is szeretlek"
Viccet félretéve, köszi a választ, én is valami hasonló következtetésre jutottam eddig a PRO mibenlétével kapcsolatban
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #21455 üzenetére
Elso lepeskent maguknak a cegeknek kene ezeket a berrollereket leszabalyozni mondjuk 13 km/h korulre. Az boven eleg az egyszeri turistanak hogy nezelodni is tudjon, meg kevesebb foga essen ki ha eltaknyol..stb. A gyalogosok es autosok sem rettegnenek ugy toluk, hogy egyszer csak elovagodik a semmibol. Eleve sokkal kevesebb panasz lenne. Ez a cegeknek is erdekuk lenne sok szempontbol, nagyobb hatotav, kevesebb serules, szerviz es joval kisebb kozutalat amit ok fognak legjobban megszivni ha a parizsi mintara elkezdik oket kitiltani mindenhonnan
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #21455 üzenetére
Bérrolleresek között gyakoribb a felelőtlen városi közlekedő.
Viszont az autóúton, autópályán cirkálás nem a bérrolleresekhez köthető, hanem a saját rollerral rendelkezőkhöz.Szabályozásra szükség lenne, ez nem kérdés. Az ehhez hasonló esetek talán felgyorsítják a folyamatot, de sajnos felerősítik a szigorúbb (abszurd) elképzeléseket is.
-
BitRider
senior tag
válasz
Peaceliker #21380 üzenetére
Köszi! És 1 millió fölött?
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21420 üzenetére
Az mondjuk igen fasza, amikor kikapcsolás után a trip nullára áll,
és véletlenül sem az utolsó töltéstől számol a következő töltésig.
(Na ezt még biztos bele fogom tenni a programba. Jó az, hogy a
kulcs elfordítása óta mennyi az annyi, de az is, hogy a töltés óta!
Autónál konkrétan a trip tankolástól tankolásig megy nálam, bár
lehet, hogy erre találták ki a trip 1 / trip 2 kijelzést? De valljuk be,
ha az ember nincs nagyon belebuzulva, soha nem váltogatja...)
Ui: gyorsan rákeresve, motorosok használják ugyanígy, viszont a
trip 2 meg sokaknál az utolsó lánc olajozástól számol. Magyarán
érezhető, hogy utazásokat mérni vele kb. senki nem szokott, sőt:
inkább fogyasztás mérés/becslés, és karbantartás intervallum.Na mondjuk ilyet pont tud az UTCOMP, hogy szervizemlékeztető
programozható. Meg persze az összes autó is a csavarkulcs ikon
felsobásával. Csak aztán találd ki, hogy épp miért aktiválta?
(Jellemzően az olajcsere miatt szoktak szólni, de ez sem triviális.) -
bkiky01
senior tag
válasz
Peaceliker #21390 üzenetére
Mire gondolsz a mantis pro darabosabb a minimotors vezérlő miatt?
Amúgy a V2-nek lett egy upgrade verziója a dudával, lámpával és indexel, ha minden igaz V3 ugyanez csak már az új kijelzővel.
Ezen gondolkozom, hogy egy V3 mantis legyen, vagy egy V1 Pro a plusz világítás és index nélkül.. -
Dudee
senior tag
válasz
Peaceliker #21390 üzenetére
pont a revoltos sráccal beszélgettem - amúgy nagyon korrekt volt. most ott a v3 dual 499, és igen, lesz majd új kijelző, talán ez már azzal jön.
Akkor úgy értekelem ez most korrekt ár.
-
hakos1987
őstag
válasz
Peaceliker #21385 üzenetére
Hát akkor kiindulva a mostaniból.... 350w a vezérlő, 48V az akku és 36V a motor elvileg.... Ez a teljesítmény bőven elég, épp hogy leszabályozni szeretném, azaz hogy legyenek fokozatok... Ennek megfelelően akkor egy 10A-es kellene kb? Nem célom az akkut és a motort sem.szétküldeni
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21343 üzenetére
Jogos, arra gondolhattál, hogy a 10x3 az nagyjából ugyanaz, mint a 80/60-6.
PMT-nél én pl. 782 mm-rel számolok a kijelzőn, elméletileg 780,4 a kerülete:
hivatalosan 10x3, de inkább 9.8-nak jön ki, a nagyobb Tuovt meg 10.1-nek...
Az, hogy a PMT kisebb ott is látszott, hogy csökkent a végsebességem...pescara: ilyet én még csak nem is hallottam, hogy azért kéne szétszedni a
motort, hogy az ember a csapágyat fújkálja. Isten őrizz! Meg van az zsírozva
gyárilag, a WD40 pedig valóban nem az igazi ilyen felhasználásra, mert aztán
csak gyűjti a koszt. Többet árt, mint használ. De az már régen rossz, ha egy
ilyen csapágy ki van téve az elemeknek. A motorban eleve szigetelve van, és
van saját gumitömítése is: azt mondják élettartamra van kenve. Magyarán ha
megmakkan, akkor persze szar a kenés, de nem zsírozni kell, hanem csere!
(Ahol meg szerelés közben zsírt kell tenni, oda mehet az NLGI-2-es gépzsír,
vagy ha extrém a fordulatszám, akkor akár grafitos zsír is... A szervizmanuál
szerint értelemszerűen. Ja, hogy rollerekhez olyan nincs. Talán nem véletlen.
Leveszed a polcról gurulsz, aztán ha zakatol, akkor garis csere. Ha meg már
lejárt a gari, akkor magadnak olyan csapágyat raksz bele, amilyet akarsz, de
ezeket akkor sem kell újra kenni. Talán a kormánycsapágy, mert az kosaras. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21340 üzenetére
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #21340 üzenetére
G-Booster, de elvileg a méret adott, azért sem írtam. Nagyobb nem fér be, kisebb igen.
Bár itt írják a méreteket, elvileg mindegyik ugyan akkorának kéne lennie, de mégis ha beütöm ebbe: [link] akkor sose jön ki azonos méretűre. Annyira nem értem ezt a gumi történetet. -
nimfas
addikt
válasz
Peaceliker #21329 üzenetére
Igen, a csavar is lötyög, de én azt hittem hogy a "halszembe megy bele az az alumínium vastag cucc. A csavar abba pont passzol, de ha így rakom össze 3km után lekopik a menet róla.
Megoldási javaslat?
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #21326 üzenetére
Ja, az biztos.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21321 üzenetére
Rendelj be egyet, aztán megmérjük...
Az E-Twow eredményeket nem mertem belinkelni. Tudom, a BMI-károsultak ne akarjanak pálcikával gyorsulni, de szinte röhögnöm kellett a sisak alatt (vagy akkor már fel se vettem), hogy mit adott elő. És akkor erre mondják, hogy milyen kurvajó vele menni. Bizonyára. (Hely és idő kérdése: tömegben járdán azt mondom 100x inkább mint Wolf, de autók közé?
)
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21251 üzenetére
Pedig kéne: ha az eleje nem megy ki, a hátulja még kimehet...
Egyszer burkoltam egy szépet a sárban, még csak tempó se volt.
Csak megjöttek a pacik, a roller hátulja meg úgy döntött megelőz.
(Ezért kell valami normális gumi a vasra, és nem a csájníz tömör.) -
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #21251 üzenetére
G30 is hatul hajt
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #21251 üzenetére
A roller is hátul hajt.
-
OhYeah
kezdő
válasz
Peaceliker #21239 üzenetére
Lehet kicsit félreérthetően fogalmaztam fentebb - én is tudok\merek az Achilleus-al úgy kanyarodni, hogy fixen tartom a gázt, csak kanyarodás közben plusz\nagyobb gázt nem merek adni, inkább megvárom míg felegyenesedik a roller a kanyarból kijövet és akkor húzom oda neki.
Kanyarban a csökkent tapadási felület miatt nem merek rá több erőt adni, mikor van hogy egyenesen állva is elpörgeti alattam az első kereket ha nem úgy állok rajta - igaz ezt csak induláskor tudja produláni, menet közben ez nem tud akkorát tolni hogy mondjuk 20-30km/h-nál megnyikkantsa a kereket.
Gyári stock gumik vannak rajta, lehet egy PMT-vel, jobb tapadással bátrabb mernék lenni, de egyelőre még nem éreztem hiányát annak hogy kanyarban nem tudok gyorsulni
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21241 üzenetére
Ez részben a vezérlők különbsége, de részben az, hogy az X "sokkal" gyengébb.
Most idézőjeles sokkal, de érted. Pont annyival, hogy tüzijáték, vagy csak megy!
Utóbbi mindig kezelhetőbb lesz. Előbbit viszont vagy visszafogod, vagy szívsz.gyorsulási habitus
Lehet, hogy ott van a kutya elásva.Szerk: az a pro 2 megy 90et
De megy ám... Viszont én valamiért abban voltam, hogy 60V, ahhoz számoltam
vissza a felvett áramot 6300W-nál (105A), pedig akkor csak 80A körül lehetett.
Majd kijavít a kolléga, hogy akkor miért tiltott is a BMS 80A korlát esetén? -
válasz
Peaceliker #21235 üzenetére
Oppss, összekevertem a kommentelőket.
Azt hittem Casseius íeta azt, amit te, neki meg egy ilyen Pro 2 van valami 4ezer Wattal, meg 60V-al, azt hittem ő tért ár 72Voltra. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21239 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy ez nem normális. A gázreakció is nagyon ideges, ÉS az
a mutatóujjas gázkar sem egy matyóhímzés... A hüvelykujjasnál jobb persze,
annál minden jobb, de a félmarkolatost sajnos meg sem tudja közelíteni.Ha választanom kéne közülük, gondolkodás nélkül az X-et venném...
Mármint a Tiédet. Amire már rendes gázkar került, és kezesbárányként gurul.
(Azért kis tempónál megrángatva, az is meg tudja forgatni a gumit, meg főleg
kanyarban kell észnél lenni, de a félmarkolatos gázkart nem lehet "véletlenül"
csutkára húzni. Azt konkrétan akarni kell nyelezni... Kanyarban nem akarod.)Szerk: szerintem ez nem a szinusz/négyszögjel vonalon áll, vagy bukik, csak
a vezérlő programozásán, hogy mikor mit reagáljon a gázjelre. (YKZ-n, ha azt
akarod, akkor helyből ráteszi a 230A-t, és behúzott féket is átforgatja, egyből,
de ha nem kapcsolod be ezt, akkor kicsit más a felfutása az áramnak, így az
egész roller finomabban tud megindulni, akkor is, ha véletlenül lenyelezted.
És ennek is fokozatai vannak, értelemszerűen, ahogy a féknek is. Mindennek.
Lehet, hogy csak bele kéne túrni a King menüjébe, mert az előző tulaj valamit
nagyon elbaszott, és amiatt ilyen használhatatlan, disznó. Egy próbát megér.)Szerk2: VESC-en ugye ott a BMI160, tehát tudja, ha döntöd a vasat (EUC-nál
eleve másképp nem menne a szabályozás). Esetleg fel lehetne használni ezt,
hogy kanyarban ne rakja rá az összes elérhető lovat, még nyélgázon sem. -
OhYeah
kezdő
válasz
Peaceliker #21235 üzenetére
Köszönöm - még nem próbáltam "sinewave" kontrolleres rollert sem, de azt olvastam, láttam róla hogy "finomabban" adagolható mint a minimotors-os "squarewave" kontroller.
Nekem eddig bejön a minimotors kontroller nyersessége is, kanyarban nem szoktam gázt húzni, ahhoz nem vagyok elég bátor - nem tudom leszek-e bármikor is, egyszerűen nem bízom ezekbe a kis kerekekben hogy tudnak annyi tapadást hogy a kanyarban ráengedett erőt le tudják kezelni
-
OhYeah
kezdő
válasz
Peaceliker #21228 üzenetére
Elhiszem amit mondasz, annál is inkább mert sem Wolf King GT-vel, sem 72v-os géppel nincs még tapasztalatom
DE én is a 72v-os fele cserélnék (Thunder2/3, Storm Limited, Nami burn-e max), ha eltudnám adni végre az Achilleust, de egyelőre nem nagyon van komoly jelentkező. 1 volt aki vitte volna 800-ért, azt még nem találtam elfogadható árnak tekintve, hogy 1.420.000ért vettem 2023 januárban, újonnan az összes extrával, gyorstöltővel együtt és csak 400km van benne
Nem gondoltam volna hogy ekkora különbség van a 60v vs. 72v "osztály" között, de azt tudom hogy 1x lesz a fentebbiek közül valamelyik
-
válasz
Peaceliker #21228 üzenetére
Meg most nézem a 90 a Pro 2-n "a határon" van?
Jesus.
Meg se merek szólalni. -
válasz
Peaceliker #21228 üzenetére
Na ez jó.
"agressziót állítani" -
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #21221 üzenetére
,,ha mégis kéne gari, akkor vissza gyári és ennyi.
" Pont ezt mondtak, hogy a xiaominal ez mukodik, a G30 nal nem.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #21221 üzenetére
Ezt en se, de tobben megerositettek itt is, hogy igy van. Nem akksi gari ugrik, hanem a gari mindenestul, ha belevakeralnak. Kerdeztem is ma a szervizben, hogy azt honnan latjak, mert a xiaominal ertettem, mindenhol le volt matricazva.., ezen sehol semmi. Azt mondtak, hogy belul van a cucc, csavarok ragasztva..stb, egybol latszik ha belenyultak.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #21218 üzenetére
-
asuskiddd
tag
válasz
Peaceliker #21189 üzenetére
Igen, első roller lenne, száguldozni semmiképpen nem akarok. Több kommentet, Facebook-ot olvasva a Nami-Kaabo, márkákról vannak jó vélemények, ezért először a Kaabo Mantis Dual-t néztem ki, de lehet szenvedne emelkedőn alattam.
Láttam olyan videókat, ahol kézben viszik fel az emelkedőkön a rollert (valamelyik Xiaomi 25 km/h-val), mert nem megy fel. Igen, pont arra gondoltam, hogy nem lépcsőzetesen mennék, hanem akkor már olyanra költök, amit nem kell darabjaira szétszedni és egy újat építeni, hogy normális legyen. Azért néztem ezt a Nami-t, mert a többi változatot nem nagyon találtam Ali-n és majdnem 800k a különbség a hazai boltokhoz képest. Jelenleg még mindig csak olvasgatok, nézelődök. -
válasz
Peaceliker #21189 üzenetére
BPi autósok: Hatalmasat esett a rolleres a Nagykörúton
Ez is egy ilyen eset volt.
KB 15 perccel előtte vette a rollert.
A kommentek között még a balesetező is felbukkant. Új roller, túl erős Nutt fék, 2 sec alatt 50-ről 0-ra fékezett, mert előtte megállt amit követett autó. -
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #21192 üzenetére
Még amit akartam írni. Pálcika után boosteren első 30km be kezem lábam remegett. De onnantól minden csak annyi, volt hogy, igen erősebb, tényleg. De most king (72v világ) az olyan, hogy csak gurulva mertem kanyarodni, gázt csak utána húztam mint egy igazi noob
Szóval 72v os brigád az valami kegyetlen -
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #21189 üzenetére
Ha a pénz nem akadály én sem "lépcsőznék", ha van esze az illetőnek. Ezért vannak a fokozatok, jobb gépeknél, nyomatékszabályozás/gázreakció. Biztos nem vesződnék 4-5 roller vétel/eladással. Főleg ha van mondjuk kétkerekű tapasztalat, mert ők tudják (sajnos van kivétel itt is), hogy tisztelni kell a gépet, észnél lenni, tudni a határokat. Ezek nem úgy derülnek ki, hogy 120-al mész egyenesben. Aki azt hiszi ő a Jani tök mindegy mit mondasz neki, megveszi, összetöri (jó esetben csak a rollert). Aki viszont észnél van, az nyugodtan kezdhet ilyen géppel ha jól körbejárta a témát. Ez az én véleményem persze.
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #21177 üzenetére
Na nekem is olyasmi konzol kéne extra aksinak
-
válasz
Peaceliker #21183 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21177 üzenetére
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #21174 üzenetére
Ez így működik?
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #21170 üzenetére
"1100wh" ezt az adatot hol találom? Annyira az akku témához annyira nem értek, csak annyit látok laikusként, hogy 18Ah kevesebb mint 23Ah.
De akkor ez nem teljes infó a kapacitást illetően?
Általában Balaton körül szoktunk gurulni. Nem az indulástól már csőgáz típus vagyok, tudok finoman is bánni a gázzal. Booster nem túl híres a kezelhetőségéről, de gond nélkül akár 3 km/h--val is tudok közlekedni vele szűk járdán (ahol ha tolom magam mellett nem férnek el tőlem, inkább felállok rá és lassan gurulok).
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #20995 üzenetére
Dobj már el linket, ha publikus, mert ahogy írtam 600 alatt nem láttam, pedig nem keveset kerestem..
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #20938 üzenetére
"De alirol mantis sem drága pl"
Hol? Vagy mi az, hogy nem drága? 650k? Rengeteget néztem (bár én Mantis 10 Dual-t), de 650 alatt nem igen találtam.Annyival szerintem nem tud többet mint amennyivel drágább a Boosternél. Próbáltam Mantis-t, finom meg minőségi stb. de ez szerintem nem ér dupla annyit (már ha nincs 450-480 körül, mert annyi pluszt talán megérne).
-
polo493
tag
válasz
Peaceliker #20935 üzenetére
hány ugratást bír ki
,biztos anyagvastagság miatt könnyebb ennyivel vagy kicsi a dekni rövid gép ,valamit valamiért.
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #20926 üzenetére
Az árat én is így gondolnám, sőt.. booster gyári töltő 2A 48V. Ezeket 30 alatt nem igazán találtam (itthon, külföldön még nem néztem).
A csatlakozó meg [link].
Erre nem engednék többet mint 2A. -
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #20895 üzenetére
Köv hétvégén ha kinézel szigetre kipróbálhatod, sokszor gyűlünk oda 10-20an bandázni, sokszor túrázni is, múltkor nyomtunk egy Margit-sziget-Vác meg vissza körutazást, jó buli volt
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #20898 üzenetére
Jaja, riasztó kábel néven lehet venni 6-8-SOK erest is.
Mondjuk nem kifejezetten vékony, szép az ilyen kábel, de
egyszer lőttem 6 eres lapos feketét, az kiváló ilyen célra... -
nimfas
addikt
válasz
Peaceliker #20839 üzenetére
LAOTIE Phantom ES40 Pro
LAOTIE TITAN TI40 ProEzek helyett van valami ajánlott, dobozból kivehető és nem azonnal újraszerelendő nagy teherbírású 120+kg, és legalább 50-60 km hatótávú jármű?
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #20832 üzenetére
Első körben a motorokat kell majd beszenvedni vhogy, már előre félek, ha az megvan akkor jöhet az aksi építettés, de azt már lehet kormányra kéne vmi párnázott dobozban
Szélesebb taposót kell beszerezni ledekkel, egy szitálásgátló és kész arra hogy Namit alázzon -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #20828 üzenetére
Mi a necces a szabályzón? Max. a vételára...
Amúgy párhuzamosítani kell rajta a soros portot, és kabát. Nem kell tudnia róla, hogy két motort hajt, elég ha a fő motor szabályzója válaszol a kijelzőnek, a másodlagos motor csendben húz. Inkább probléma, hogy hogyan rakod be a másik motort az adott villába, és ha már beraktad, akkor hogyan lesz rajta fék. Ezek a nem triviális kérdések.
Csak elektromos fékkel is el lehet lenni, de azért sokkal biztonságosabb, ha van legalább egy mechanikus... legalább kiegészítőnek.
Vész esetére... És nem valami hitvány taposó, hanem minimum egy dobfék. (S1-be is raktam, jó is volt.
)
Ui: Tamás tákol ilyen vasakat, állítólag már van neki vagy 11 db különböző, javított e-twow raktáron. Nem tudom: lehet nagyon drágán akarja eladni, azért nem kell senkinek? Pedig az a váz jobb, mint a Kugoo volt, és dualban azért már odébb lehet vele állni, még akkor is, ha nincs rajta sok akku (max. nem jut messzire).
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #20826 üzenetére
Rákerestem erre az Inmotion Climberre, hááát... Oké, hogy dual motor,
meg csak szolid 750W motoronként, de felfüggesztés nuku? Miközben
38 km/h-ra képes. Akku meg csak valami kis bigyó a taposóban. Necc.Ja, és a gyári oldal a 750W-ot reklámozza, de specifikáció szerint az a
csúcsteljesítmény, valójában 450W névleges. Az akku 36V 14.8 Ah. Az
jóformán semmire sem elég: Dual Kugoo S1 is alig 50 km-t tudott ennél
jóval több akkuval. Úgy, hogy csak 25 km/h volt a végsebessége. Ha ez
repeszt 38-at, sokkal nagyobb a légellenállás, megdöglik 20-30 km-en?Ui: sőt, a gyári oldal névleges 1500W-ról ír, összesen, ami meg gyanús:
azt biztos, hogy nehezen tudja kiszolgálni egy 533Wh akkumulátor...
Táblázatban már szépen kifejtik, hogy 450W rated: így verik át a népet?
Nagy gyorsulás + viszonylag nagy végsebesség, de elöl csak e-fék. Ejj!Ennyi erővel az E-twow GTS-edből is lehetne dual verziót alakítani.
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #20754 üzenetére
Nekem 70-nél se szitál a Xiaomi pedig C-s felfüggesztésem van.
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #20734 üzenetére
A fizika ugyanaz. Az erokarhoz lehet meretezni. A kerekparnal cserebe a villa a hosszu es megsem torik.
Azert a siliftek uleseit sem sokkal vastagabb anyag tartja es megis meg lehet oldani, hogy 2-4 embert elbirjon mikozben minden egyes poznanal atzotyog a kerekeken. Mondjuk nekik van annyi eszuk is, hogy nem ott furjak meg az anyagot, ahol a legnagyobb benne a feszultseg.
-
Aaron14
őstag
válasz
Peaceliker #20706 üzenetére
Akkor mégis kb. mennyit? 100.000 Ft?
-
maxxenergie
senior tag
válasz
Peaceliker #20608 üzenetére
Köszi nektek !
Szétnézek de jobb lenne egy ÚJ ...xiaomi ninebot EZ lenne az ... 250W és 100Kg ha nem melyikra gondoltál ?
Hol van ilyen itt Aprón ... Illetve nyilván ebben az esetben csak Pesti személyes átvétel játszana vagy Pest megye...
Pociati : Én a tömör gumik miatt nem választanám egyiket sem! -- Más meg eztajánlja jobb meg nem lukad ki levegős meg kényelmeseb jobban veszi úthibákat -- Igen ez is egy kérdés de olcsó kategóriások amiket említettem mondjuk mind tömör...
Árukereső alapján SENCORT elég sokan megvették...Azt se tudom már melyiken van lengés csillapító mert valamin olvastam tesztben láttam valamelyiken nem de gondolo
Mási kérdés xiaomi rollerek nagy része 100KG-ig van már ami nem 200K++ kerül
Noname meg 120KG mondjuk engem alkalomszerűen elvinne egy papíron 100KG márkásabb Roller is ...
vagy ezek kőbe vésett szabályok 115KG vagyok cca... de én mondjuk 20%-ban see használnám... Főleg gyerek 40 Kg meg asszony 75 KG... de néha mennék vele namármost ha 100KG akkor ez is kuka...
Mert ami meg "Prémiumban elérhető kinyitnám a tárcát az meg mind 100Kg volt...
-
ggeleven
őstag
válasz
Peaceliker #20514 üzenetére
+gergo5991
Van itthon több méretű roller is a különböző korosztályoknak és bizony taknyoltak már a gyerekek marha nagyot (mi felnőttek még szerencsére sem rollerrel, sem bicóval nem), szóval ismerős a kátyúban/repedésben szaltózás, kerékelakadás, padkán lecsúszás, ráfutásos baleset.
Sisak már 1 éves koruk előtt került mindenkire és anélkül nincs bicózás gyerekülésben sem (felnőttként sem mozdulok meg nélküle, még ha csak pár száz métert megyek akkor sem). Saját rollerhez/görkorihoz kaptak amúgy térd, könyök és csuklóvédőt is. Azt hiszem kimaxoljuk a felelősségteljes szülőséget amennyire lehet.
Akkor a gyerekszállítást törlöm a listáról, max úgy megyek érte, hogy sajátjával jön haza.
Jogosan felmerülő ötlet az elekromos autó, de az elmúlt 2 évben vagyunk túl egy házvásárláson, házfelújításon, 0 km-es új autóvásrláson, szóval még egy ilyen projektet (használtat sem) tudok eladni az asszonynak (sajnos!).
Az ázásnyomos ötletet köszönöm! Olvastam is róla, meg néztem itt a fóliázós képeket, de ez most eszembe sem jutott.
Otthoni javítása/karbantartása mennyire macera ezeknek a gépeknek? Alkatrészek beszerezhetők? Sok mindent megbütykölök itthon (villanyszerelés, bicókarbantartás, stb, stb) és rengeteg kütyüt nyomnak a kezembe ismerősök is akksik/kijelzők cseréje meg ilyenek miatt, szóval nem vagyok annyira ijedős etéren. -
mrrr74
aktív tag
válasz
Peaceliker #20487 üzenetére
Az elég ritka
Ha meg az is visszavesz a végsebességből amikor merül az akku, akkor nem biztos, hogy olyan jó deal. -
válasz
Peaceliker #20487 üzenetére
Ja, én is észrevettem már korábban, h van ebből egy ilyen verzió, ami 40-el is tud menni, de sajna csak itt kapható, amit linkeltél, annyiért meg már annyira nem éri meg.
Pláne, h kb ugyanaz, mint a sima, csak a vezérlőn egy beállítást meghagytak.
Persze lehet, h módosított a vezérlő is, h bírja a terhelést, de nem lepődnék meg, ha szétszedve kiderül, h ugyanaz van mindkettőben. :/ -
mrrr74
aktív tag
válasz
Peaceliker #20484 üzenetére
Talán az egyik legjobb a kategóriájában.
-
sztothj
tag
válasz
Peaceliker #20466 üzenetére
Köszi. A hatótáv max. 20km.
-
powerray
tag
válasz
Peaceliker #20456 üzenetére
Nem a tolvajt akarom elkapni, nem tolvasjkergető vagyok. Ha ellopják tudom bizonyítani serial szám alapján, hogy enyém a roller, a rendőrség közreműködésével vissza fogom kapni, ha tudom pontosan hol van. Nagyban teszek rá mi lesz a tolvajjal, felőlem szabadlábon is maradhat, engem a rollerem érdekel.
-
evo87
őstag
válasz
Peaceliker #20452 üzenetére
Csak pl az F2 Plus már 400W...de kinézetre ugyanazt mint a többi pálcika...
-
drr
őstag
válasz
Peaceliker #20440 üzenetére
Csengő
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #20437 üzenetére
Oksa, akkor megprobalom elkerulni
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #20413 üzenetére
Nekem is ez volt az első gondolatom!
Ma is láttam egy hirdetést, ami csak addig tűnt jó ajánlat, amíg az első sort el nem olvassa az ember:
"Eladó elektromos roller. Töltő nincs hozzá., ezért kipróbálni nem tudtam." -
coppola
tag
válasz
Peaceliker #20403 üzenetére
Tud esetleg valaki valami upbate infót az új szabályozásról? Mikorra várható pl. (szeretnék még nyár előtt valami bringának minősülő verdát ittasvezetéshez)
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #20401 üzenetére
Milyen para? Mindkettő vasbú van. Ívvel, vagy CO -val pikkpakk lehet fixálni a tengelyt a villában.
-
OhYeah
kezdő
válasz
Peaceliker #20384 üzenetére
köszönöm - nekem is valamiért ezt motoszkál a fejemben. Ha elküldi a pénzt előre, akkor minden rendben, intézem a feladást,, de így nem tudom rávenni magam....
-
z67
őstag
válasz
Peaceliker #20384 üzenetére
Vagy egyből tiltom, vagy előre utalva kérem legalább a postázási díjat. Utóbbinál azonnal eltűnnek. Egy szar 5-6 ezres toknál is vagy 6 hiéna keresett.
Csak elkeseredettségemben szoktam ott olyat hirdetni, ami itt beragadt, tragédia ami ott folyik.
-
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #20367 üzenetére
feliratkoztam rá, a kickstarter projectre ha elindul állitólag 23% al kevesebb lesz ott az ára.. csak gondolkodom hogy majd ázsiából jön rámegy vám adó azt az úgy ráfizetés
irtam ide még vagy 10 sor fejtegetést az áráról, de inkább töröltem -
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #20362 üzenetére
Rá is kérdeztem súlyra, azt írták kb 52. Ami még mindig hihetetlen számomra, de hátha tényleg.
-
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #20360 üzenetére
50 kilót találtam valahol, 5000 euró-ért már elő hirdette valamilyen hiéna forgalmazó.. de állitólag 3000 felett lesz igy kommenteket olvasva
érdekesség hogy ezen lehetlesz állitani a hasmagasságot, és a kormányt is pár centivel le fel -
Revolit
senior tag
válasz
Peaceliker #20349 üzenetére
Hát egy dual motorosnál kikapcsolni első kerék hajtást nem ugyanaz szerintem, mint egy egymotoros hátul hajtó.
Amúgy nekem G30 van, nem szitál be 33-nál sem (max sebesség). De hogy miért jobb: lejtőn felfele nem kell kormányra terhelned, és végeztek vizsgálatokat, vízes úton többszörösére nőtt első kerekeseknél a megcsúszás esélye.
Google keresés összefoglalója:Based on research and our experience, rear-wheel driven electric scooters are safer. When accelerating on wet and slippery roads, front-wheel drive systems are 10x more likely to lose control. When buying an e-scooter, always opt for a rear-wheel drive system.
Tudom, autóknál pont fordítva, szóval passz, mindenesetre pont lejtőn is használná feleségem munkába járáshoz. Tudom, tudom, oda már dual kell. De néha buszra is fel szeretné rakni, meg esetleg máskor megemelni, azok meg 30 plusz kiló jellemzően. Mindegy, egyelőre jó a G30, legalább nem kell még többet várnom rá, ha együtt megyünk
Az tud legalább 33-at.
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #20311 üzenetére
Igen nem póénból mentek ennyire az árak alá
Ez az új (nem reklám)
https://www.revoltlab.hu/ -
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #20306 üzenetére
Most már pláne, Ultimateből nemrég kivált a a szerelőgárda jobb része és új céget-szervízt alapítottak, ráadásul vitték magukkal a Kaboo forgalmazói és márkaképviseletet is, ezért szórják most ki a megmaradt készletet aprópénzért az ultimate-ben
-
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #20308 üzenetére
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #20303 üzenetére
Az a baj sok esetben hátrány a garancia, a szokott dolgok amik tönkre mennek kopóalkatrész tehát nincs rá amugy sem.
Most tegnap volt bent egy lány Mantis duallal, bevitte 1000km-es szervízre Ultimate-be a gépét amire fizetett egy 20ast, és úgy kapta vissza hogy 30km/ó felett elkezd szitálni az elsőkerék, megint visszavitte és azt mondták neki nincs semmi baja és elhajtották... -
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #20294 üzenetére
Konkretan csoportban 1,35m ert adnak wolf king gt-t 3300km-el mikor alirol 1,2m..
a nami burn-e 32ah meg 35ah-sokat is 1,4m x ezer kilometerrel alin az uj javitott 40ah-s 1,15m…
aztan meg megy az arcoskodas hogy xx magyar uzletben 2 misiert vette es hogy ez kva jo ar..ha meg az ember kommentel hogy csak hirdetni akarod vagy el is adni, megy a bann..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Tőzsde és gazdaság
- Autós topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 9 9900X Processzor!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest