Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peaceliker

    addikt

    válasz asuskiddd #21199 üzenetére

    Mantis ahol nem visz fel, ott lehet king sem, mert ott már 30-4p fokos emelkedőt képzelek el vagy nem is tudom. De hogy wolf még akkor is kapar majd alattad és egyből megöl az fix ;]
    Most kentem régi king el (ez "csak 6,4kw) és nem lehet vele nem kaparva indulni. Oké gt szinuszos szenzoros, tud finomabb lenni. De fokozatok ezen így vannak 1-es: 50 2-es 85... :U 3as a max ezen7, ecoban 65...mit szedtek ezek, akik ezt így lőtték be? :DDD
    Amúgy szarabb úton 3as eco mocskos sok, össze vissza kapar elől hátul, hát éreztem, hogy ez konkrétan meg akar ölni. Oké, nincs a kezekben több 10k km rollerrel, de na.

    Hány kiló vagy amúgy és mekkora emelkedő amire gondolsz?
    Mantis dual amúgy 450 alirol 460 ért már szitálás gátolval. Wolf warrior x most itthon 3 év garival 650. Az amúgy egy fasza gép, mantisnál erősebb is picivel, de kellően veszélyes tud lenni kanyarban még ez is amikor úgy dönt, hogy elől kapar egy picit :))

    Thunderzolee

    Na igen. Meg gyökér efék néha maxra van rakva gyárilag, mantis on meg csak ki-be. És amikor be van kapcsolva állat. Szóval warrior x en is kikapcsoltam inkább, mert életveszélyes :W

  • DigitXT

    félisten

    válasz asuskiddd #21199 üzenetére

    kézben viszik fel az emelkedőkön a rollert
    Nade mégis mekkora emelkedőn? Ez tisztán teljesítmény kérdése.:D
    Egy névleges 350W-os Xiaomi, ha szoftverből felereszted 900W-ig,
    azért elég sok emelkedőt meg tud mászni. Nyilván, ha valami durva
    emelkedő, ráadásul hosszú, ott le lehet égetni egy tuningolt pálcika
    rollert, nem véletlen ajánlott inkább dupla motoros ilyen helyekre.:K
    Szerk: anno a János kórház mellett, a Kútvölgyi lejtőn nyilvánvalóan
    kevés volt 350W. De azért kézben nem kellett vinni: vitte az magát...
    (Erre jó volt a tempomat: 4 km/h-val csak terelgetni kellett, sétálva.)

    Viszont az alap pálcika, és 10 kW közeli csúcs között van sok lépcső:
    egy Mantis dual hol szenvedne? Az, hogy "csak" 40-nel megy felfelé,
    hol szenvedés? Nekem a tavaly épített dual 2500W-ból simán tudta.
    Ja hogy nem ment 70-nel, meg nem gyorsult 70-nél az emelkedőn...
    Valóban nem, de nem is volt cél. Az idei picit erősebb lesz, picit több
    végsebesség, de még mindig nem Wolf King GT szint és tempó.:R

    Ui: a két évvel ezelőtti verzió volt ez a 40-es... A tavalyit annyira nem
    is teszteltem ki, mivel folyamatosan át akartam alakítani, LOL.... De a
    Vihar utcában tuti ki kell próbálni, mit tud, ha kész lesz az idei verzió.
    (Azért 4000W már sokmindenre elég, és ha van sebesség limit, kvázi
    biztonságos: 60 fölött szerintem nem, de ez csak az én véleményem.)

Új hozzászólás Aktív témák