Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    Egyrészt köszi a nyomástippeket, a 2.5/2.7-es az valami király, gyakorlatilag mintha más bicajon ülnék, annyira kényelmes, nem üti a csuklóm a kormány az úthibákon, és csak úgy siklik a bringa. Hosszabb távra azért emelek rajta 2 tizedet, de nem gondoltam volna, hogy ennyire sokat jelent, baromi komfortos lett.

    A váltót meg sikerült nagy nehezen egy jó kompromisszumra beállítani. Feszítettem a bovdenen majdnem egy teljes fordulatot a váltókarnál, és most nagyjából rendesen működik a váltás is, cserébe megszűnt a kerregés. A nagy tányérról a középsőre ugyan 5-ből 1x picit lassabban teszi le, de ha lazítok a bovdenen, hogy a váltás legyen tökéletes, akkor meg hozzáér az átdobóhoz a lánc a nagy tányéron, és kerreg. Szóval egyelőre marad így, aztán ha idegesít, maximum visszaállítom. Biztos, hogy meg lehetne ezt oldani úgy, hogy leszerelem és újrarakom az egészet, de arra én nem mernék vállalkozni, így inkább elfogadom a "majdnem tökéletes" állapotot.

Új hozzászólás Aktív témák