Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tasunkó

    senior tag

    válasz Piftuka #257472 üzenetére

    A Hexagon 8 már eltér a váz tekintetében, de drágább is a Trans 5-nél. A hátsó villa alsó vízszintes részén képről is látni, hogy az erősebb. A belépőknél oda vékonyabb gömbölyűbb csövet szoktak tenni, megkockáztatom a Trans-on olyan van. Szoktak itt már nagyobb átmérőjű kormányoszlopot is használni, az nem látszik a képről, illetve az első hajtókarnak csöves tengelyt tenni, azt asszem kispórolták. Meg a 8-ba tesznek először levegős villát, ami jó.
    Trekking igények az jó kérdés, hogy mennyi km, mit jelent. Hogy meg szeretnéd pakolni a bringát, vagy kisebb távokra csak esőköpeny, melegebb felső, mert a vázra lehet kapni nagy táskákat abba fér valami, akkor csomagtartó sem kell, illetve azt a motortank szerűt. Ha felmerül, a Trans-al összehasonlítva nézd meg a kialakítást, hogy rá tudsz-e rakni csomagtartót, arra általában szoktak lenni szemek. A sárhányók pálcáira nemigen láttam MTB-n.
    Trekkingnél egyenesebben is ülnek, annyira nem látszik a Trans 5-ös vázon hogy ott lenne különbség, a hexagonnál is elég kellemes magasságban van a kormányoszlop magasabb üléspozíciónál is. Az agydinamónak a líthiumos lámpák korában, nincs sok értelme.
    A görbe kormány, az olyan hogy, tudnom kéne mi az a trekking. Haverom ilyen MTB-n, 120 km-t túrázik, aszfalton, de egy napon belül, tehát nem visz sátrat vagy ilyesmi. Én inkább földút párti vagyok. Annyi hogy a kisebb első fogaskerék miatt olyankor főleg a kisebb hátsó van elhasználva. Itt a legnagyobb kérdés szerintem hogy kell-e sárhányó.

    Kérek egy számot a jútútú

Új hozzászólás Aktív témák