- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- BYD Atto 3 menetpróba
- Telekom mobilszolgáltatások
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Cryptmaster teszt
gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
válasz
velizare #253870 üzenetére
Jól van puffogjatok a kijelentésemen.. De akkor is tartom magam hozzá. A forgalomban való részvétel nem egyoldalú. És nincs körülöttünk, bringások körül egy védőpajzs, hogy mi mindent megtehetünk. Este 11-kor ott biciklizni, egyszerűen nem okés. Én nappal se mennék a 10-esen. Nemhogy éjjel..
Nagyon sajnálom a bringást, remélem jól van. És mint írtam, a cserbenhagyás megbocsájthatatlan. Szóval nem az autóst akarom védeni. Nem a két szereplő között állítok párhuzamot.
Egyszerűen csak a bringás felelősségére világítanék rá.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”