Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android szakmai topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- One mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #326311 üzenetére
Azajobboldalivirslisazméreg.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #326255 üzenetére
Kérdés mennyi ebben a marketing és mennyi a gyakorlati jelentőség, ergo ki érezné azt a különbséget egy vakteszten.
...mert hát kikupálódott a vásárló is így nem elég neki átnevezni, átfesteni és átmatricázni ahhoz, hogy egy másik típusként eladják neki, az internetes összehasonlító szoftverek korában muszáj a geometriához is hozzányúlni picit itt-ott minden típusnál és minden évben.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #326188 üzenetére
A
nyamvadt
Garmin máris reagált is 1-2 puritánabb adatképernyővel a "túl sok információ kontraproduktív lehet" felvetés(em)re?...bár igazad van, nem kell odanézni, sőt, én már arra is gondoltam simán a zsebemben viszem néhány kört, lássuk mi is változik, mégsem tudtam eddig rávenni magam a menet közben kijelzőre tett adatok semmibevevésére.
Ha ott volt/van, akkor előbb-utóbb kíváncsi voltam rá, ugyanakkor otthon gyakran csak 2 nap múlva jutott eszembe, hogy meg sem néztem, ki sem elemeztem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Csápájev #326177 üzenetére
Amúgy mennyi is az annyi?
Más...apropó menetközbeni képernyőbámulás, elhagyva a méricskélés egy részét (pulzust és csapásszámot) olyan érzésem támadt, hogy ez a menet közbeni adatfigyelés/kerékpározás viszony is kissé olyan mint Schrödinger macskája gondolartkísérlet, mely a szubatomi részecskékhez hasonlóan, megfigyelése függvényében változtatja tulajdonságait.
Ez nem csoda, hisz az utólagos elemzésen kívül tulajdonképp ez is a célja, vagyis a menteközbeni korrigálás, ugyanakkor az apró, bringázás felhőtlen élvezetét alig befolyásoló fizikai kellemetlenségeken túl mint pl. egy mellkaspánt kényelmetlen szorítása, a kütyük, bár ritka, de esetleges rossz adattovábbításán keresztül a leginkább befolyásoló valós idejű adatdömpingig egy szint fölött már elkezdi erodálni a tevékenység gondtalan élvezetét.
Ha figyelsz rájuk menet közben (és nehéz is nem tenni, ha ott van) akkor óhatatlanul elkezded tevékenyégedet igazítani az általad vélt optimálishoz, mint csapásszám, intenzitás, de sebesség, megtett km és kár szint is, mondjuk nyomva még egy mászást a végén valami kerek szám elérése érdekében.
Vége.🤭 -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
lsebestyen #326140 üzenetére
Ezért is jó a keskeny kormány, elférek szinte bárhol...én is "pont így" gondolom amíg elérek az autók között az erdőig.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
lsebestyen #326086 üzenetére
Ja, erről jut eszembe...soxor elgondolkodok hirtelen mekkora erkölcs csősszé válik mindenki mikor más vélt, vagy valós szabálytalankodásának tanúja, ez az Az vesse az első követ...dolog abszolút kimarad mindenkinek amint picit is erkölcsi fölényt érez közlekedőtársa fölött, mintha csak elégtételt venne élete minden nyomorúsága miatt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #326065 üzenetére
Ha (csakis egy pozicíóváltástól) azonnal több watt jönne ugyanannyi, vagy ne adj isten alacsonyabb pulzussal akkor azt leginkább Einsteinnel kellene megdumálni.
...amúgy szerintem meg egy számodra kényelmetlen, szokatlan testhelyzettől, minden további + wattleadás nélkül is nőhet a pulzusod, mint ahogy a kormány elegedésétől, és felüléstől is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Toobee #326027 üzenetére
Szerintem nem egyenletesen kopik a lánc, ezért is érdemes mindig több helyen is mérni. Az meg, hogy miért nem egyenletesen kopik egy lánc nem tudom, talán kenés vagy a szennyeződés egyenletlensége, gyártási tolerancia váltakozása egy lánchosszon is meg ilyen okok lehetnek. Mivel én filléres, 2 oldalas belemegy-nem megy bele mérőmmel 0.7-ig engedem a 12 sebességes CN8100 láncaim (egyszerre mindig csak egy, nem rotálva), amikor valahol, akárhol bele tudom tuszkolni a 0.7 oldalát azonnal cserélem, ugyanakkor ez a betuszkolás általában csak helyenként sikerül, nem mindenhol.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ja értem, akkor csak az 1-10 másodpercesre kell gyúrni és aztán nagyon résen lenni, meg sunnyogni a szélárnyékban!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
szuszinho #326004 üzenetére
Valahol ott, de nem pontosan ott, már nem emléxem...amúgy meg én bárhol el tudok tévedni.
#326009ZavaBalazs...tizedmásodperces nincs?
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy mi a néhány másodperces mérés értelme, hogy jól megtudsz indulni...aztán annyi, mindenki lehagy?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZavaBalazs #325999 üzenetére
Én, mivel nejem is már évek óta nyaggat ezzel, de nekem ugye már nem füllik a fogam hozzá (marha unalmas!
), felajánlottam a 2 irányba kerülést, hogy saját tempóban mehessek...majd a találkozás után esetleg együtt tovább...de nem volt vevő rá.
Vagyis ne is próbálkozz, ha jót akarsz!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #325979 üzenetére
Ha a logikát követi és jó is az aktuális beállítása akkor pont annyival kellene emelnie a nyerget amennyivel rövidebb lett a kar (170-160=10mm) és annyival tolni előre a nyerget amennyivel hátrább kerül attól az 1 cm kihúzástól, ami néhány mm lehet annál a hetvenvalahány fokos nyeregcsőváznál.
#3259846030D...én is elég rég voltasm (3x is
), de nekem a DNy part volt kissé összezavaró (Balatonberény körül, ahol a kolléga is eltévedt
) és az északi part, ahol több helyen is felvisz a főút mellé hol egyik, hol a másik oldalára, majd vissza a partra, sőt, Tihany és Badacsonytomaj között ha jól emléxem 1-2 helyen még fel északra a dombra is, párhuzamos utcákba.
Helyenként nem is látod melyik oldalon van a Balaton...ezért is jó a Garmin, mert ha megfordulsz nem tud újratervezni és jelzi, hogy rossz az irány.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZavaBalazs #325976 üzenetére
Remélem a dinamót nem lehet kikapcsolni!
#325965Toobee...jut eszembe, a nyeregemelés a másik amiért csínján kell bánni a rövid hajtókarokkal, főleg a magasabb lovasoknál mint jómagam, ahol pl. aligha esne jól tovább emelni a nyerget úgy, hogy az eleje az ugyanott lent marad.
...mivel a csapásszám (meg egyéb teljesítmények) nem annyira izgat, számomra egyetlen előnyét biztosan látom a rövidebb karnak, éspedig a nagyobb távolság a talajtól mert én bizony oda-odakoccantom néha a pedált, hajtókart.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #325952 üzenetére
Igen, Kevély volt...kell még menjünk, minap Csokicsibész invitált egy körre, és szívesen mentem is volna, csak nem tudtam.
Azóta felfedeztem még 1-2 faxa mászókát itt, majd megmutatom.
Még egy szó a kormányról, talán ezen a képen még jobban látszik, hogy mondjuk vállaiddal egy síkban, magadelé kitartva a nunchakut teljesen vízszintesben állna a backsweep és az össze hajlás hátrafelé érvényesülne, de ahogy azt kerékpáron ülve ugye leengeded kábé hasad magasságába ahol a kormányok szoktak lenni, akkor egy része annak a hátrahajlásnak felfelé hajlássá alakul ahogy a zsinórosbot elforog a vízszintes síktól előre.
Ebből az is látszik, hogy minél szélesebb a kormányod annál nagyobb hátrahajlás kell a csuklód egyenes tartásához, vagyis egyenes és széles kormány nem is lehet igazán jó kezeidnek....végül meg egy tegnapi.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #325938 üzenetére
Ha amolyan általános sík úton, nyeregben ülve tekeréshez nézem akkor így állna a kormány a kezemben mondjuk szabadon, a stucniból kivéve. Mászás közben természetesen már lentebb ereszkednek könyökeim és így magam felé kellene forgassam az ideális ív eléréséhez, ahogy a nyereg mögé ülve is, kiállva tekerve, a kormány fölé emelkedve ugye pedig előre forgatva lenne ideális az ív...legalábbis ezt tapasztaltam. Amúgy ha meglazítod a kormányszárat, hogy forogjon a kormány és felülsz a nyeregbe mint mikor kerékpározol, nagyjából oda lehet forgatni ahol neked legjobb...itt látszik is, én úgy érzem a bal oldali rajzon a ~45° szögben, a nyíl hegyénél futó szaggatott vonal teteje ~ a kormányt markoló karod folytatása kellene legyen, míg alja a fékkarok síkja...vagy nem?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #325925 üzenetére
Otthoni bálykfitt.
...tudtommal a hátrahajlás (magyarul bekszvíp) az kvázi a karjaid meghosszabbításaként kell álljon ahogy a fékkarok is kormányt markoló tenyeredé, vagyis ha képzeletben tovább hajlítanád ugyanabban a szögben a kormányt azok karjaiddal lennének párhuzamosak, markolaton levő kézfejed pedig párhuzamban a fékkarokkal.
Amit írtok így értelmet is nyer, ha a kormány ólomból lenne pont erre hajolna mikor a nyeregben ülve magam felé húznám, hogy pl. átemeljem a bringa elejét egy akadályon.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Na akkor túllőttem a 350 wattal?...vagy csak híznom kell kicsit, és akkor már menni fog?
Nade...aki ilyen fotót tud, az szerintem a 350-et is tuGGYa!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #325850 üzenetére
Nem tudom...mi az a Sebi?
...ha a 2-3 órás átlagom 160 körül van, akkor úgy gondoltam egy-egy néhány perces keményebb mászásom ezen belül, melyeken tényleg majd minden erőm kell, hogy nyeregben maradjak, minimum a duplája kellene legyen...de lehet tévedek.
Álljunk csak meg!...mire megy ki a játék, hogy vegyek egy wattmérőt?!🤔
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #325838 üzenetére
Utóbbira tippelnék.
#325836 Lajmund...bár 2x rendszerrel már rég toltam (2000-ben utoljára), háromtányéros elég sokat volt és egy első váltás általában 2-2,5 hátsót jelentett...akkor amikor már az Acera szintű váltókarok is tudják felfelé a hármat. Igaz lefelé egyszerre kettőt csak az XT SL-8100 és fölötte (XTR) tudja, de hát a billentyűzetek korában nem lehet gond másodpercenként 4-5-öt sem váltani lefelé.
Amúgy tulajdonképp én is így érveltem, mintegy magamat győzködve, hogy technikás terepen, gyors visszafordítóknál nincs gyorsabb az elől kisebbre "ejtésnél", ugyanakkor ez egy minimális és ritkán érezhető kompromisszum azért az egyszerűbb, letisztultabb és nem mellékesen könnyebben tisztítható és karbantartható rendszernél amit az első váltó kukázásával nyersz. A mostani villanyváltó kifejezetten lassú lefelé (állítani lehet egy, kettő, három vagy egész sort leváltsa egy hosszabb nyomásra, nálam kettőre van állítva), de ha nyomogatom egymásután a gombot akkor, amint azt írtam, akár hatot is le tudok váltani másodpercenként. Akinek ez is lassú annak...2 anyja van. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
lsebestyen #325817 üzenetére
Szerintem ezzel pontot is tettél a mauimagic - MM vita végére, ugyanis aki nem tud huzamosan ~350 wattot annak pont elég egy tányér előre. Véleményem szerint ki is fog kopni minden 3 és 2 tányéros és csak az országúti kerékpárok meg azok egyes mellékágain (CX, Gravel) marad 2 tányér előre a hardcore aszfaltozó, murvázó és világjáró, napokig bikepacking-ező bringásoknak...más mindenkinek jó lesz egy tányér elől és 11-12(13, 14...n
) hátul.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Napfénysüti #325794 üzenetére
Decathlon sokat dolgozott azon az utóbbi évtizedben, hogy ledolgozza hátrányát...ami (leginkább szubjektív megitélés szintjén) még nem teljesen sikerült, de már közel jár.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
MPowerPH #325722 üzenetére
Terepen kábé ezt csinálom, 1,7-1,8 körül hátul, 1,5 elől és aztán megyek pár napig vele mígnem kevésnek érzem (aszfalton lassul és terepen már félek felütöm) és ráfújok...hátul olyankor általában már csak másfél van, elől meg ~1,2-1,3...a hegyig persze jó ha keményebb, de ott már kényelmes ha pár napja nem fújtam vele, így hol itt, hol ott van kis kompromisszum.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZolkoW #325663 üzenetére
Még van aki hord olyan macskaszemet elől?!
Más...tegnapi...miután válogatott családi perpatvarok miatt csak du. négykor indultam a mapicézével tervezett útvonalra, és egyszercsak arra ébredtem, hogy szokásos Kevèlyes körjeim egyik
legfinomabb
szakasza is része az útnak, végül hazavonatozás lett a vége.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Speedy007 #325590 üzenetére
Mondom, hogy egyszerűbb elől megmérni, de ha nagyon pontosat akarsz akkor igen, egy tízes sornak pontosan az 5 és 6 között "kellene" lenni, vagyis az ötösön picit egyik irányba kellene hajoljon felül az első tányér irányába futó lánc, a hatoson meg a másikba, hisz a tökéletes a kettő között lenne, ahova nem lehet váltani.
Mutatom...látod itt is látszik, hogy nálam a nyolcason fut tökéletesen vonalban, nem az elméleti 6-7 között.
...azt viszont én sem tudom miért nem lehet egyes 1x akármennyi hajtású kerékpároknál kersztbeváltva hátrafelé pörgetni láncledobás nélkül, mert ott vagy még ennél is "rosszabb" lehet a láncvonal, vagy esetleg síkbéli eltérés van a sor első és hátsó egysége között, ami már ugye inkább vázgyártási pontosságtolerancia kérdéskör. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Speedy007 #325588 üzenetére
Természetesen a középső tányér helye kell legyen a papírforma szerint a láncvonal, ergo a hátsó tengely (figyelem, nem az agy!) mértani 1/4-e, az pedig ugye megközelítőleg a hátsó sor közepe. Ez , bár hátul meglehetősen nehéz lemérni, ha mégis sikerül megmérned ugyanakkor aligha szokott pontosan a sor közepe lenni.
...én azt tapasztaltam az eddigi ~6 kerékpárunknál melynél már foglalkoztam is ezzel, hogy a láncvonal rendre kitolódott a kisebb lánckerekek felé, vagyis pl. a mostani bringámon a 12 sebességes sornál is, a láncvonal nem a sor mértani közepe, vagyis a 6 és 7-es lánckerék közé esik, hanem inkább a 7 és 8, vagyis talán pont a nyolcas lánckeréknél fut a legegyenesebben a lánc a hajtómű és a sor között.
Ugyanakkor ez nem rontja a hajtást, olyannyira, hogy az 51-es legnagyobban is pörgethetem hátrafelé mert le nem tudom dobatni a láncot róla.
A mostani láncvonalat, ha azt jónak érzed, akkor legkönnyebb az nyegercső váz tengelyétől megmérni, az pedig attól a középső tányérod távolsága lesz, valahol ~48-60 mm között. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
mauimagic #325567 üzenetére
De, Decathlonban vásárolt eredeti(nek tűnő
) Shimano, gyári csomagolásban.🤔...mivan, a tízpóba Temus Shemanot árul?!
Szerk. jobban belegondolva volt néhány alkalom mikor felütöttem valami sziklába ott a Kevélyben, és bár emlékeim szerint inkább a jobboldalit szoktam lekoccantani (fene tudja miért), lehet egy ilyen ütés tette be neki az ajtót. Sárt szinte sosem kap, magasnyomásúval nem mosom és lábaim sem erősek, mégis talán a pedálok azok amelyeket leggyakrabban tönkreteszem.
Érik egy <150mm-es hajtókar beszerzése. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
mauimagic #325560 üzenetére
Érdekes mert mindenhol hallom ezt a pédéöccázhúsz elnyűhetetlenségét, de nekem sikerült elnyűni ezt is, ráadásul nem 10+ hanem bő 3 év alatt.
Igaz csak egyiket (a balt) és igaz még mindig használom, de vagy egy fél éve már darál és egyre csak kotyog én meg időnként szétszedem, csökkentem a hézagolást és telenyomom zsírral. A másik, a jobboldali, az valóban hibátlan.🤔
Ami meg a szétszedését illeti.[link] + egy bőr, vagy gumi amivel ráfogok.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
semmiho #325507 üzenetére
Aim for the moon, and even if you miss you'll land among the stars...vagyis kezdik fent aztán ha nem veszi a nép (mert miért is venné annyiért?) majd van honnan engedni az árból.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #325469 üzenetére
Te ezt nem értheted!
...mitől lesz grevöl egy országúti engyúransz kerékpár? Beletuszkolod a legszélesebb lehetséges gumit, kiforítod a kormány drop részét 2oldalra mint 2 szárnyat, mígnem hátulról, fél kilométerről is látszik, hogy ez egy gravel öcsém, mókolsz kicsit a hajtáson, hogy vigyen hátul legalább 36-os tányért, elől meg leszereled a nagyobbikat és...ha addig a bajszod is kellően megnőtt hozzáöltözöl a fílinghez a nagy könyv szerint. Ha mindez kész mehetsz végre terepre nem rendeltetésszerűen használni átalakított országútidat. Szívesen!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
lsebestyen #325401 üzenetére
Kizárt dolog, én a radiátort köttettem volna keresztbe.
Toobee...marad a régi jó méz-citromlé-só a vízbe (teába) recept.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
werszomjas #325387 üzenetére
Felpróbáltam valahol egy Girot és olyan kényelmesnek találtam, hogy attól kezdve már csak Girokat néztem...vagyis engem is a kényelme győzött meg.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
INTELligent #325384 üzenetére
Csodálkozok is azokon akik merevvel tolják, főleg felfelé durvább terepen mert marha sok erő kell ahhoz, hogy kapkodd az elejét a nagyobb akadályoknál. Én, mikor már alig van levegőm akkor nem is tudnék mászni rossz terepen úgy, hogy nem mozogja ki és gurulja át a kerékpár eleje egyik-másikat, telóm is szinte a minimumra van fújva így vajpuhán mozog.
#325383Toobee...nekem ilyen porhéjas van, de én is megvenném újra...mondjuk engem nem is győzött meg (még
) a MIPS, vagyis nem annyira, hogy megfizessem felárát.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Maximum1 #325379 üzenetére
Kíváncsi lettem...
[link]
[link]#325381INTELligent...erről korábban értekeztünk, sőt, viedókat is mellékeltünk ahogy göröngyös mászásoknál a profi versenyzők telója is mozog, azzal is segítve a tapadást meg az akadályokon átgurulást. Vagyis felfele gyakran pont olyan hasznos ha dolgozni hagyod mint lefelé. Nekem kizárva csakis aszfalton van, sőt, van mikor gyors lejtőzésnél is, főleg ahol esetleg kátyú is befigyelhet, szintén hagyom "dolgozni", ne üsse fel nekem az elejét meg kimozoghassam ha esetleg belerongyolok valamibe.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Csokicsibesz #325357 üzenetére
A Bájk Réjdar szerint
The 10-, 11- and 12-speed Shimano road/gravel and mountain bike components are not inter-compatible with each other. This is because they use different cable-pull ratios.
For example, you couldn’t use a set of road shifters with a mountain bike rear derailleur
. [link]
Ami meg a boostot illeti, 148mm aligha fog beférni a 135mm-es helyre, de én még a 142-be sem feszíteném be. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #325282 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #325268 üzenetére
Nekem ilyen van, szeretem...asszem meg is mértem súlyát 27,2/400...itt is van.
#325271 MPowerPH...talán az alá én is csak rövid pillanatokra lassultam, ugyanakkor az + a fák árnyékolása együtt többször leállást érzékelt....aztán lehet, hogy az a mászási átlagom tulajdonképp.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
MC Pite #325258 üzenetére
Én ezt úgy oldottam meg, hogy az indulósebességet 0,2 km/h-ra állítottam...engem is halálra idegesített, hogy mikor olyan meredeken mászok, hogy levegőm sincs már csipog, hogy ő bizony leállt.
#325253 Lajmund..az órákban GPS alapú sebességmérés van ami késik (felgyorsulsz, vagy lelessúlsz és azt csak pár másodperc múlva reagálja le) és erdős, leárnyékolt helyeken össze-vissza mér. Erre találták ki a kerékszenzort mely érzékeli a kerék forgását és az alapján gyorsabban és pontosabban méri az éppen aktuális sebességet.
#325261 Maximum1...ja, a csipogás tulajdonképp a gyengeség hagja.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Csokicsibesz #325238 üzenetére
Itt a kenyérárakról volt szó, nem a bérekről, arról meg ott az Eurostat táblázata. (Én sem tudtam, kíváncsivá tett és utána néztem, mert éreztem, hogy mint általában, az ilyen már Románai is lehagyott, meg árstopp csak Bidzsisztánban van féle kinyilatkoztatások gyakran nem fedik az teljes igazságot).
#325240arcitec...xarból nem lehet várat építeni, már a bolti lisztnél elvérzik a dolog...ha meg keresel minőségi alapanyagot és rá is szánod a szükséges időt az elkészítésre, akkor ott leszel újra ahol a part szakad.
#325243 Csokicsibesz...az meg (mondhatnám tipikus Y generációs, de ez inkább egyszerűen fiatalos és megjegyzem, hasznos!) naivság, hogy egy választással megoldódik egy csapásra minden problémánk (csak nézz végig a "felhozatalon"
)...hidd el nem, been there, done that ráadásul 2 különböző országban tucat szavazáson is. Lemaradásunknak bár vannak aktuális politikai okai, leginkább történelmi gyökerezésű.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #325233 üzenetére
Minap vettem lányomnak (igaz) a butább BSC100-at és hát...bár nekem #xargarmin edzsöccázharminc van, ezt beüzemelve nagyon brájton dézsávúm volt, bugdácsolt, döcögött a menet feltöltése a Stravara.
...jjeahh kolléga dícsérte, de nekem csak akkor kellene, ha más nem lenne.
#325232Ringman...járok boltokba, de én 2700 forintos kenyeret még nem nagyon láttam
...mi van abban, aranyreszelék?
Én ezt vásárolom, szerény véleményem szerint nem sok jobb van a piacon.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
mauimagic #325209 üzenetére
Meglehet, hogy le lett írva hatszor, de én is azok közé tartozok aki továbbra sem érti miért kell a 12 sebességű láncnak más mérő...vagyis értem, mert nem kell, én is ezzel mérem... amit szintén hatszor írtam le. 15 ezer alatt meg annyi XT lánc van, hogy gátat lehet velük rakni...vagy az nem normális lánc?
parandroid....kenyér áfája tudtommal. nem 27%
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
INTELligent #325186 üzenetére
Milyen magas vagy?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Hasaggymeg #325144 üzenetére
Ho
oka.#325151
parandroid...közben látom azt is, hogy nem terepfutó. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
MPowerPH #325146 üzenetére
Úgy hozzászoktál a síkvidékhez, hogy kedvet kaptál Balatont kerülni?
...de vigyázz mert óriási hegy van a keleti parton, gyúrj rá kicsit! 🤭
#325148
szuszinho...nem volt rossz az sem, de a kerékpár, meg ahogy kezelte azt a dögöt inkább nevetségessé tette.
#325149
parandroid...nem vagiztak, szerintem (talán apukán kívül) jó eséllyel tudatában sem voltak min ülnek. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Friczy #325124 üzenetére
Erősen sántít a hasonlat, de elengedtem mert bár kábé mindenki tudja miről beszélek, sokan mégis úgy tesznek mintha nem...(vagyis talán egyszer, még utóljára, hátha... lehetett volna a látszólag hetente 1x hétvégén, a fagyisig és vissza karikázó anyuka alatt a világ legdrágább városi villanykerékpárja is minden feltűnés nélkül, de ezzel a gáton sétálni olyan mint HIMARS-al szúnyogot irtani) Mindegy is, bringára fel, DH, estleg TT gépet mindenki alá!
#325127
parandroid...nem terepfutó az? Csak kérdem, mert Salomon leginkább abban van otthon és azok nem annyira párnázottak.Amúgy nem is értem ezeket a korábbi platform cipőkre emlékeztető futócipőket, lehet abban jól futni?!🤔 Nejem tegnap vett egy Hooka Rincon 4-et (34-re leárazva a Hervisben), de nekem nagyon magasnak tűnik, nem instabil az a bokádnak?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Zoliwrc #325107 üzenetére
Faxa az erdő, jó lenne majd egy közöset is menni.
mauimagic...értem én, hogy háziasszonynak már csak a Canyon terep e-bikeok versenyzésre tervezett nyócezerurós zászloshajója jutott, csak...nem bírom felfogni.
Dolgoztam sok olyan embernek is akik 20 éve is már rúgdosták Porshe terepjárójukat előttünk vagánykodva, hogy az mekkora szar, és úgy választottak szerelvényeket a fürdőszobába, hogy megkérdezték melyik a legdrágább...én azokról beszélek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
MPowerPH #325091 üzenetére
Én nem utálok senkit (a pilitikusokon kívül
) de nem tudok nem megvetést érezni azok iránt aki ilyen kerékpárral járnak fagyizni, vagy Bentley terepjáróval péksüteményt venni reggelire, Akku, vagy éppen Hanwag hegymászó bakanccsal túrázni az állatkertbe, (vagy éppen helikopterrel repülni Kis Grofó(!) bulijára.) Szerintem az esetek nagy többségében ez nem mas mint sima balkáni rongyrázás, függetlenül attól, hogy milyen módon szerezték vagyonukat.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #325084 üzenetére
Állandóan linkelek.
[link]
parandroid...te burzsuly!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
parandroid #325081 üzenetére
Apa, gyerek hagyján, de anyucinak az tényleg kirívó volt.
[link] ...csak kukkants bele a 12. masodperctől hogyan használják azt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
chubby2o6 #325071 üzenetére
Ez a tipikus olyanmocskosulgazdagvagyokhogyaztmindenkineklátniKELL kerékpár...tegnap is láttam egy hasonszőrű családot ahol mindenki Canyonnal tolta Szigetmonostornál a gáton, apuci egy vér-országútival, gyerek (tizen 1-2 éves) össztelóssal (ez volt a leggagyibb, valami 3000 euró alatti), de anyuci alatt (nem túlzok, 100%!) egy ilyen volt. Nem tudom rajtakaphatták apucit a titkárnővel a múlt héten vagy mi, de anyuci alatt egy olyen vadállat dekkolt.
... mindenki szépen felöltözve Rapha meg hasonló kalíberű cuccokban, anyuci frissen felpakolt vérvörös körmei kikandikáltak ujjnélküli montiskesztyűjéből, minden ropi új, tiszta csillogó mint Salamon tökei, úgy kerékpár mint ruházat tekintetében...és várták velünk a kompot.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Speedy007 #324923 üzenetére
Kopott a lánc? Akkor szokták feszesebbre állítani mert az oldalirányú toleranciája megnő és attól lassú lesz a váltás.
mauimagic...tegnap én is láttam egy villanyost úgy öltözve bringázni mint én mikor a tél közepén túrázok a Bükkben, vagy Börzsönyben, térdig hóban...csak az ő magashegyi bakancsa (valami Hanwag) sokkal profibb volt mint enyém.
Ami a gyereket illeti, hacsak nem valami különleges kerekpáros pradidzsi, szerintem is sok lenne egy 4 évesnek 10 km. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #324879 üzenetére
Ez túl nagy volt, még kerülni is alig tudtam mert friss és még nem volt rendes kerülőcsapás mellette, majd letépte rólam a ruhát a bokros erdő...amúgy nem is tudom már milyen hosszúujjú felsőt vásároljak amit nem tépked olyan könnyen a bokor.
...Deacathlonos felsőm úgy néz ki, hogy már szégyellem máshova felvenni mint ide a fóti töviserdőbe.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Tegnapi akadály + szőrös láb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Micimackó társasjáték eladó
- SPECIALIZED egyedi kerékpár jó állapotban eladó.
- SEIKO CLASSIC SUR375P1 // TITÁNIUM karóra, ZAFÍR üvegezéssel // Teljesen ÚJ // JELENTŐSEN ÁR ALATT
- Eladó bontatlan Garmin VENU 2 óra gránitkék, ezüst kerettel
- Tom Ford Black Orchid All Over Body Spray - 150 ml - testpermet - bontatlan
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest