- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- Samsung Galaxy XCover7 Pro - burokban született One UI
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Yettel topik
- Na! Ez egy JÓ utólagos autós fejegység - Minix CP89-HD
- Elérhető az alvási apnoe funkció a magyar Samsung órákon
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
stickermajom #331042 üzenetére
Nem olyan rég (fél éve, éve?) én is cseréltem egyiket mert túlhúztam a bilincs rögzítőcsavarját és az eltörte a bilincset
...a bilincs meg a fékkar része, külön nem kapható, szerelhető (BL-M8100). Azóta még nyomatékra sem merem húzni, csak úgy érzésre.😬
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #331008 üzenetére
Az lehet, és valóban amolyan kétezres évek előtti vassal.
fulton...hát ha mikor elindusz 100 méterenkre tőled sehol senki, majd miután tolod neki nyélen vagy 5 kilométert valaki hirtelen megelőz a semmiből, vagyis utolért, azt jobb hagyni elmenni, mert valószínű ,hogy pöcsméregetésben csak beégetnéd magad.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #330990 üzenetére
Hát ha utolért akkor nem sokat ért a 400 wattos patron.
#330998stratova...ha beszélgettek közben akkor az már aligha verseny.
🤭...mentem én már úgy valaki után, hogy kéretlenül rátapadtam, és ő, hiába volt sokkal erősebb, akkor lerázni nem tudott, de mindketten örültünk, hogy még kapunk levegőt, nemhogy beszélgessünk is.
Soxor láttam az ürgét, mindig valahol Vác-Göd között, olyan 40 körüli, vagy idősebb csontos arcú magas férfi, leginkább egy egyeneskormányos montifélével tolja a kerékpárúton, de már láttam országútival is. Középen fogja a monti kormányát és előrehajolva tolja neki mint állat, másként, nyugisabban bringázni még nem láttam...kitolja a negyvenet abból a montiból, szerintem 6030D ismerheti ki lehet.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #330988 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy hacsak nem akarsz vérmuglinak tűnni nem nézel hátra, így pedig úgy kell nyomni tovább, hogy biztosan elől maradj, vagyis azt feltételezve, hogy ott liheg nyakadba.
...tehát mehetsz hazáig (vagy az első nagyobb kanyarig, mikor feltűnés nélkül hátralátsz) abban az emelt tempóban, amit én már bizony jó néhányszor megcsináltam.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #330978 üzenetére
Az ilyen esetek evolúciója a következő:
1. Vérmugli szint...kikezdesz olyanokkal is aki egyértelműen gyengébbek nálad, vagy éppen simán elpicsáznak, és akár piroson is átrongyolsz, kanyarokban kockáztatsz stb. csak, hogy visszaelőzhess, miközben látványosan kínlódsz, réfexel a kormányra, hajolgatsz az erőlködéstől és előzés közben persze folyton hátra hátranézel.
2. Mugli szint...kiszemeled áldozatod és csak az egyértelműen gyengébbeket előzöd meg, miután a világért sem nézel hátra és egyenes derékkal szakadsz meg az erőlködéstől.
3. Gyakorlott mugli szint...amint megelőznek beindul a kisördög és rafináltan a nálad egyértelműen erősebb szélárnyékába próbálsz maradni így kompenzálva a 10-30%-os erőkülönbséget, fárasztva a másikat, lexarva mennyire is zavarja őt ez.
4. Févarázsló szint...beéllsz az előző szélárnyékába, de tartasz tisztességes távolságot, észreveszed ha esetleg zavaró neki és lemaradsz, ha meg nem akkor egy idő után szépen elé hajtasz akkor is ha füleden veszed a levegőt és viszed te is őt szélárnyékodban nem pedig leszakítani próbálod, végül pedig megköszönöd, vagy a legnehezebb mászáson előzöd meg és köszönés után elhúzol.
5. Varázsló szint...lexarod ki hogyan megy és előz meg, úgysem tudják, hogy már van 6-800 vagy éppen 1500 m és 100 km a lábaidban.
Jómagam ebben, nem úgy mint erőben, a varázsló szinten szoktam lenni, időnként lesüllyedve a gyakorlott mugliig mint pl. a tegnap, mikor a fárasztó Kevély után kábé hazavitettem magam egy egymással versenyző outis párral (fiú-lány) az utolsó 3 km-en hazáig. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
stickermajom #330935 üzenetére
Nyugatiak zsebére van szabva mint pl. kanadaiak...oh wait!
Viccet félretéve csak lecsurog ez is mint pl. a kluccs Deore szintre és ott már barátibb lesz az ára.🤔
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Csokicsibesz #330900 üzenetére
...odateszem zasszonyt tekerje, de cefetül!
#330899
semmiho...hűha, ez már amolyan Mavic-os fore technology, ahol már gyárilag tyúkbelesített, aka. furatmentes a felni belső rétege. -
Hasaggymeg
Topikgazda
Na itt a Sram X01 gyorsasága...lefelé tényleg lassú a többszörös váltás, de hát az is gyorsítható ujjacskáddal, ahogy a videó végén bemutattam.
...nem volt ki forgassa nekem, így kiakasztva filmeztem.
[link] -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
semmiho #330857 üzenetére
Miért írják a 9 és 10-es lánckerékről, hogy inefficient ? Nagy a veszteség azokon?
Ami az új féket illeti, elhagyták a fogáspontállító csavart, ami őszinte véleményem szerint sem igazán működik, legalábbis én nem sok értelmét látom...viszont azt írják, hogy csattog a kormányrasimított
vezeték, túlságosan rávezették és nekiütődik.#330860dom1n0...mutasd!
...amúgy kiakasztott Sram váltóval pontosan meg lehet figyelni ahogy hosszú nyomásnál vált egyet, majd tizedmásodperc gondolkodás után további annyit amennyi be van előzetesen állítva neki, hogy váltson. Valahogy így: zum...zum-zum-zum-n.zum.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Csokicsibesz #330813 üzenetére
A vinnyogása hasonló a Sraméhoz.
A kar nyomogatása (legalábbis így a videón) amolyan puha, hajlós benyomást kelt.🤔...mindenesetre sérülékenyebbnek tűnik a Sramnál. A gyors le, és felváltás olyannak tűnik mint a Sramnál, ahol a beállított hosszúnyomásos többszörös váltás ugyan nem villámgyors, de ha ujjad az, akkor azt leköveti a váltó, akármilyen gyorsan is csinálod.
#330818semmiho...ez az ISpec-EV rögzítési rendszer nekem nem igazán jött be a sima analógoknál sem, az állíthatósága inkább reklámfogás mint valós előny (mindig egy végállásba kellett tennem mindegyiket és ott sem volt teljesen kézreálló
) továbbá akárhogy megtéptem nekem egy idő után lelazult.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
roseben #330793 üzenetére
A 12 sebességes váltókarnál érezhető különbség van az SLX-XT között, én felváltva használtam és egyértelmű a különbség az XT javára...ami az árán is látszik. Az már az én
szerencsém
, hogy első meghibásodott, a gariban cserélt másodikat meg sikerült letörni, tulajdonképp végül így fanyalodtam SLX-re.ZolkoW...ajánlom a bibliából Hitetlen Tamás történetét háziolvasmánynak.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZolkoW #330778 üzenetére
Csak gyenge voltál.
...nekem a brutálmerev alu Cube LTD is beleért, pedig az integrálttal jött.
Viccet félretéve leginkább beállítás, alkatrészek, méretek, váz, szb. kérdése, hisz pl. a váz is nyeklik annyit ott középen, ha nagyon bedöntöd kiállva, magyarán nehezen tudom elképzelni annak a 2 kis rövid tengelyvégnek olyan mértékű elhajlását mely már a tányér és lánc terelőbeérését eredményezné.
Talán minden együtt, tengely, váz, hajtókar, hajtókar-tengelykapcsolat mozoghat annyit egy mugli alatt...🤔 Förstemann meg már más tál tészta...
Szerk. látom már ketten vagytok! -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #330770 üzenetére
Nem tudom milyen magas vagy (és főleg mennyi a "szárnyfesztávolságod"), de én lehet nagyobbat vennék melyből vágni lehet...ha kell.
Én úgy váltottam 720-ról vagy 2 éve, hogy vettem 780-at melyből gondoltam majd vágok...és nem vágtam semmit azóta sem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
haiduo82 #330761 üzenetére
Haladj a korral, mindig kissé jobbat, szebbet kell venni mint előző volt...legalábbis egy értelmes szintig. Én az integrált legnagyobb előnyének a súlyon kívül, a könnyű cserélhetőséget tartom, miután kínlódtam már meg úgy műanyagházas kozépcsapágy kikönyörgésével mint rágyógyult hajtókar lehúzásával a tengelyről, és hát mind2 tud szenvedős is lenni.
(Ugyanakkor a kisördög bennem elvégeztetne minden itteni, az integrált hajtóművek rettenetes merevségét hírdető fémuglival egy vakteszteta 2 féle hajtóművel, csak úgy szórakozásból.
)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #330747 üzenetére
Ha visszafelé törik, így, akkor szerintem forgatni kell egy kicsit a kormányt, valahogy úgy, hogy az a felfelé mutató szaggatott vonal és a kormányt fogó karod vonala megközelítőleg egybe essen. Persze, ez változik ha kiállsz, vagy éppen ráfexel a kormányra egy nehezebb mászásnál, de semleges pozicíóban kábé jó legyen. A csukló még attól törhet hátra, ha túl magasan van a fékkar melyen rajta az ujjad, illetve a váltókar eléréséhez nagyon hátra kell tűrd hüvelykujjadnak csuklódat. Valahogy így kellene álljon. Én sokat nyűglődtem/nyűglődök ezzel, 2-2x tört csuklóim meglehetősen gyengék már.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #330730 üzenetére
Minap olvastam, hogy az egyenes kormány csak nagyon keskeny méretben biztosít természetes csuklópozicíót, ahogy szélesedik a kormányod úgy kell mind jobban hátra is hajoljon ahhoz, hogy a ~80 centire széttárt karjaid esetén csuklóid ne "törjenek" [link] meg egyre rosszabb szögben befelé...ha egy gumival összekötött nuncsakut veszel 2 markodba és magad előtt tartva elkezded széttárni karjaid jól szemlélteti ahogy a 2 rövid bot egyre inkább előre mutat mig nem teljesen széttárt karokkal majdnem párhuzamosak is lesznek. Máshol azt írják, hogy szokásos fekvőtámasz során mérd meg a tenyereid között a távolságot, az lesz a jó...nem tudom így van-e, nekem gibbon karjaimmal 800mm körül van ez a táv, és egy 780mm-es 8° hátrahajlásút használok.
#330736
MC Pite...talán maumagic-nek van. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Csokicsibesz #330716 üzenetére
Én már nem bírtam kivárni.
...amúgy meg hülye kellene legyen, hogy ne dobjon piacra valami a Sraméhoz hasonló ápgréjd szettet ami könnyű átjárást biztosítana az analógtól, és beindítaná az új villanyos váltójuk piacát is.
Véged van fulton, annyi a kábeles xaroknak.
#330720
Dark Archon...szélesebb kormány (mintha más bringára ülve megváltozna az ember vállszélessége, de nem)
...ha montira ülsz attül sem lesz egyből szélesebb vállad mégis 2x olyan széles kormánnyal nyomulsz. A szélesebb kormány, azon kívül, hogy a kihajlított végeivel már névjegye a Gavel-nek, indoklás szerint kissé növeli is az irányíthatóságot. Ezt leginkább az tudja megmondani aki mind2t hajt. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Csokicsibesz #330705 üzenetére
Fú, az a 3 betű nem vetít elő semmi jót árazás szempontjából!
...majd a Deore szintre csurgatás talán.🤔
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
mauimagic #330687 üzenetére
Úgy tűnik a BD+DPD=#xarazegész és gyanítom nem annyira az előbbi miatt...bár a telefonszámot annak ellenére sem adták át a futárszolgálatnak, hogy a regisztrációnál kérik.
Írtam nekik, hogy ezek az 5 km-ről látható 40 m-es, ezüstösen csillogó kazánházi kémény ellenére sem voltak képesek megtalálni a twentyfor-seven felügyeleti szolgálatot ahol leadhatták volna a csomagot, mire kérték a telefonszámom
...amit kötelező megadni a regelésnél.
Mindenesetre a kommunikáció náluk rendben van, ezért úgy gondolom, hogy inkább nekik, és nem a dépédének kell panaszkodni, aztán előbb-utóbb hátha lepattintják őket és más futárral szerződnek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
chubby2o6 #330677 üzenetére
Én is valahogy így jártam velük, ráadásul egyik legdrágább rendelésemmel, a villanyváltószettel, Karácsony környékén...volt egy pár ideges napom amíg elmentem személyesen az M3 bevezető szakasza melett található központba és elhoztam személyesen. A BD nem adta át nekik a telefonszámom és ők nem hívtak fel mikor a címen zárt kaput találtak, ahol amúgy 24 órás állandó ügyelet van, vagyis atádhatták volna akár vasárnap éjjel kettőkor is, ha éppen azt akarják.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
stickermajom #330613 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
MC Pite #330606 üzenetére
Lehet az is közrejátszik, hogy messze az ajánlott nyomás alatt használom a telót (105-120psi ajánlott helyett 70 psi-n a 76 kilómhoz
), mert nekem nem a vad lejtőzés és ugrálás a fontos (azt nem merem csinálni), hanem a technikásabb mászásoknál az akadályok vajpuha kimozgása. Ami a kiállás illeti, ezzel a bringával megyek többórás aszfaltosakat is nejemmel amikor nem annyira a sprint miatt hanem inkább pihenésképp szoktam 1-1 mászásnál kiállni akár néhány hosszú percre is.
Ami a merevfarú terepen értelmezhetetlenségét illeti meg, egy szóban: Grevöl....most 7végén talán életem legtöbb tájidegen murvásával futottam össze ezen a meglehetősen unalmas szakaszon (ez valami Grevölmekka lehet mostanában
), valamennyi jelentős sörhassal büszkélkedhetett, ketten kábé rollrezve csurogtak lefelé a szakasz királyréti meredekebb végén, egyik pedig megállított megkérdezni, hogy járható-e az út.
Gondolom a tél folyamán rájuk ömlő marketingnek ellenállni már nem tudtak és felülve a zsúfolt grevölvonatra most szembesültek először milyen is a száraz, laza, murvás, homokos talajon virsligumival "csapatni".🤭 Szlovéniában viszont láttam több olyan murvásat is akik nemcsak gumiszélességben hanem terepen nyomulásban is XC-seket megszégyenítő módon nyomták neki, igaz csakis rendeltetésszerűen ilyesmi utakon...lányok, fiúk!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
MC Pite #330576 üzenetére
Pedig jó ha ki tudod zárni, főleg ha nem az erdő szélén lax és aszfalton kell valahogy odajutni, aztán meg ha még aszfaltozásra is kényszerülsz valamiért (pl. Zasszony
) és vajpuhán is használod a telót terepen, ne szakadjon le a veséd pláne. aszfalton kiállva tekerni működő telóval tulajdonképp egy nagy hintázás lenne nekem (Reba).
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #330564 üzenetére
Ha egy ilyen gyatra videó, és most idézek
... clickbait cím ...Temus...Élyály....Barbi...
mondja azt, hogy #xaragarmin, akkor az azt jelenti, hogy a Garmin valjában király? Csak kérdem... -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #330553 üzenetére
Legtöbbünknek kell időnként valami ami fenntartja az érdeklődést, motivációt, kedvet stb. onnan kezdve már csak természetes, hogy jobbat, szebbet, könnyebbet, tartósabbat vásárolunk előzőnél aztán mintegy önigazolásképp összehordunk itt hetet-havat-másodperceket, grammokat és fél wattokat győzködve mindenkit, főleg magunkat.
Épp imént néztem fulton hozzászólását a grammozásról, wattokról (korábban a kormánya (!) szélellenállásáról) és eszembe jutott hogyan védte még toronykormányos Csepeljét vagy 2-3 éve...de ez mindannyiunkra jellemző, én is féltem a karbontól, méltattam a több tányért elől, ódzkodtam a becsatolástól, vagy utálkoztam a gumikba töltött tej hallatán, aztán mindegyiket kipróbáltam és tetszett is valamennyi. Amúgy meg még mindig jobb így fejlődni, változni mint ami ma már sok helyen dívik, vagyis eldöntöm, hogy holnaptól pl. futni fogok aztán a boltban kezdem ráköltve egy kisebb vagyont új hobbimra úgy, hogy valójában még 2 km-t sem futottam soha egyben. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Jester01 #330539 üzenetére
Na most lelepleztél...igen, ezért favorizálom a kamerádat, végre viszontláthatom magam itt...is.
#330543stickermajom...durva a jégkorong, verekedésekkel és időnként 1-1 horrorsérüléssel, nem nagyon szeretem.
...nézni meg hacsak nem verekednek, unalmas mert sosem lehet látni éppen hol a korong.
Ugyanakkor...nem tudom olvastad-e azt a(talán Oxford egyetm által végzett) felmérést melyben keresték a legnagyobb felkészültséget igénylő sportot, vizsgálva úgy a fizikai mint a mentális fittséget (fizikai kondicíó, kitartás, gyorsaság, agilitás, technika, stb-stb.) és az ökölvívással együtt a jégkorongot találták a legigénybevevőbb sportnak.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
stickermajom #330526 üzenetére
Nem baj az, nem kell mindent feltétlenül érteni, neki örömet szerez, másnak nem árt vele, így hát miért ne? Más azt nem érti miért rohangál 12, nyáron is Michelin babának öltözött ürge botokkal egy fekete korong után a jégen.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Napfénysüti #330508 üzenetére
+1 Hadd védjem meg én is a kollégát mert bár azt, hogy miért készít és tölt fel a Stravara annyi videót én sem tudom, de csak szerény felszerelését (bringa+ruha és kellékek) is összehasonlítva azzal az extrém idővel amit nyeregben tölt kerékpározva aligha lehet egy extrovertált, feltűnési viszketegségben szenvedő tartalomkészítő típus.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
roseben #330479 üzenetére
Itt van pl. egy mely nehezebb zsokéknak készült...amúgy meg minden normális kerékpár elbír feltéve ha nem állatkodsz, vagy padkázol nagyon bénán.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
szuszinho #330473 üzenetére
3 sebessége van, legalábbis úgy tűnt nekem a kezemben.
#330472
Maximum1...gyalog voltam, de montis szemmel figyeltem.
Ne is mondd, zasszony kábé minden gyalogtúrán leteremt párszor, hogy ne folyton azt nézzem hol lehet és hol már nem kimászni bringával.Amúgy meg tényleg elég egysíkú vagyok már ebből szempontból.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Imént járt a kezeben egy ilyen...azóta is azon agyalok hogyan lehet egy ilyen kis xarral akkora levegőnyomást gerjeszteni, bexarás mire képesek micimackóék.
...130e fordulat percenként?! Jézus isten!
...onnan kirepül valami földkörüli pályára lép.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
szuszinho #330467 üzenetére
Nem, de...gugli szerint nem is olyan egzótikus mint neve sugallná. Amúgy meg a2z, vagyis nem teljesen nónéjm.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Maximum1 #330458 üzenetére
Most ezt sem ajánlom merevfarúval (sem), durván szét van mosva, tegnap nagyon rázósnak éreztem lefelé, főleg az alját...aztán lehet csak fáradt voltam.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Maximum1 #330454 üzenetére
Verettem
én az árok szélén is felfelé úgy, hogy a 0,2 km/h-ra állított #xaragarminom folyton leállt, azt gondolva állok...aztán lementem avölgybe
tolni is kicsit.Más...megmértem az AXS váltó aksiját mennyit bírja az első figyelmeztető jelzésig (remaining battery <25%, 1,5-5h remaining time, ami mondjuk elég nagy szórás
) és íme: 3300 váltás, 9 menet alatt mely összesen 22 óra kerékpározást jelentett április 16.-i feltőltéstől tegnapig.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
mauimagic #330444 üzenetére
Ez csak úgy eszembe jutott, de tudom, a hintaló b.zis.
...A keménypöcsűek még a telót is merevvillára cserélik.
...amúgy meg ha valaki vállalná ingyé a tag meg minden + forgórész szervizelését úgy, hogy én észre se vegyem, továbbá ezért ne maradjon ki egyetlen éppen esedékes menetem sem, ráadásul adna nekem pl. egy ilyent, én is hintalovaznék.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #330435 üzenetére
Megkérdem asszonyt hátha elenged...ha mégsem elkérsz tőle?
(Valahogy elsunnyogok!
...szokásos Spár parkoló?) Addig kipihenem mert most éppen kész vagyok, tegnap elbaxtam a nyomvonalválasztást mikor gondoltam felmegyek a Nógrádról a vasút mellett induló kéken a csóvira, mert hát mi baj lehet abból. Ez volt az egyes hiba...a kettes meg az, hogy miután láttam nem vénnek való vidék, kitaláltam, hogy ha nem is egy seggel, de én bizony kimászok, nem tolom. Hááát...ennyit egy menet alatt még nem volt az area fifty one-on a lánc, és így is toltam vagy 300 métert összesen, így mire még csak a Fultán kereszthez értem máris úgy éreztem elég is volt, pedig hátra volt Csóvi, majd át a NHH alatt le Királyrétre (ott is sikerült jól választani a Magas Taxtól a rázóson (talán az is piros) le, hogy majd leszakadt a vesém a szétmosott úton), aztán vissza fel a Sejcére Szendehelyről. Bár a szint nem is lett rettenetes, de teljesen kinyírtam magam.
Panaszlevél vége...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
INTELligent #330366 üzenetére
Középcsapit úgy tudod vizsgálni, hogy kiveszed a tengelyt és ujaddal megforgatod őket mind2 oldalon, érezned kell ha avétos...az alsó görgőd rendben van? Nem szorul, vagy kotyog extrém módon?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Speedy007 #330297 üzenetére
Jónak néz ki...arra figyelj, hogy ezek nem teljesen vízszintesen mozognak, kissé lefelé, az agy felé is mozdulnak a peremre, ezért szemre kissé fentebb kell állítani őket ahhoz, hogy ráközelítve már pont a fékezőfelületen érintkezzenek a kerékkel. Amúgy gondolom ismered, hogy azzal a két kis spirálrugófeszítette kereszthornyos csavarral a rugózás feszességét állithatod, vagyis finomhangolhatod, hogy a V 2 oldala a féknek egyszerre mozogjon. A fentről látszó szimmetriával pedig ne törődj, lényeg, hogy egyszerre és jó szögben tapadjanak a betétek a fékező felületre, lehetőleg úgy, hogy a betétek eleje, menetirányi része érje el hamarabb azt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
footy #330215 üzenetére
Csak helyben műveli, vagy menet közben is, hagyva mozogni a váltót a következő lanctányérra? Mert ha helyben, szetfeszítve a mozogni nem tudó váltóval a bowdenszálat, bizony csinálhat ilyent...ha meg mindenképp csinálja általában cserés, ezek nem igazán javíthatóak, legfeljebb jól befújhatóak valami vedénegyvennel kukázás előtt, aztán hátha.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #330262 üzenetére
Fú az durva lenne, mármint bal menetest bebikázni a normál menetben és fordítva.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Napfénysüti #330177 üzenetére
Itt is kinek a pap, kinek a...én az északi part nélkül aztán tényleg értelmetlennek tartom az egész Balatonkerülést (mondjuk már azzal is
), ott legalább van kis fel-le, kis árnyék ez-az, a déli part ellenben nekem egy lélekölő, végtelen aszfaltos utcákból álló rémálom. Ehhez nagyban hozzájárulhat az is, hogy a 3 (mindegyik montis) kerülésből kettőt kánikulában sikerült leszervezni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #330176 üzenetére
Elfelejtettem írni, hogy testépítő vagyok és 7végén versenyem van? Itt egy tegnapi kép is magamról...
...viccet félretéve, olvastam már, hogy a teljesen pontos az a vízbemerítéses mérlegelés lenne, de a kettőt összehasonlítva inkább hiszek ennek mint a mérlegemnek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
-=RelakS=- #330172 üzenetére
Nem tudom, én a Saltert elég ismert márkának véltem a mérlegek világában.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
zsamiatt #330169 üzenetére
Hagyd a fenébe a Garmin mérleget mert nagyon félrevezethet, azoknál már jobb a tükör is.
Nekem egy ilyen Salterem van és bár nem tudom ez hogyan viszonyul a Garminhoz, de annyit koplaltam miatta mint állat mert folyton 30% fölötti testzsír%-ot mért...míg nem minap részt vettem egy szervezett egészségfelmérésen ahol egy sokkal komolyabb gép teljesen más eredményt hozott.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
G@ben #330161 üzenetére
Girot próbáltál? Nem tudom fejforma függő-e, de nekem a Girok emelkedtek ki kényelmi szempontból, jó érzés feltenni rápászítani fejemre őket.
#330163
dom1n0...a mozgás sajnos csak egyik pillére a formában maradásnak, a másikat, a táplálkozást figyelmen kívül hagyva aligha lehetséges megfelelő súlyban (és egészségben) maradni. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
stickermajom #330147 üzenetére
Mikor enyém köpött először (BR-M8100) akkor azt hittem, hogy ennek annyi, túltöltöttem és ezzel elcsesztem a féket.😱 Én is keresgéltem a neten, de nem találtam semmi erre vonatkozó releváns infót, aztán mikor láttam, hogy kutya baja és faxán műxik elkönyveltem, hogy ennek így kell működni, és ez egy biztonsági szelepszerűség mely megvédi a fékkart az esetleges túltölés miatti túlnyomástól. Azóta amikor betétet cserélek, légtelenítek, olajat cserélek, vagy éppen csak rátöltök a rendszerre valamiért, nemhogy rácseppentsek néhány + cseppet a betöltő nyílásra a fékkar betöltő nyílására, így töltve azt csordultig ahogy a netes videók ajánlják, hanem inkább félig behúzott karral csavarom be a légtelenítő csavarját így hagyva kis helyet ne feszüljön szét a rendszer. Gondolom ha nem alaposan légtelenítesz jó csurig tölteni a majd távozó maradék levegő helyére legyen olaj, de nálam általában sok lesz úgy a folyadék...ennek kapcsán még annyi, hogy az XT féken levő fogáspontállító csavar ide-vagy oda, azt tapasztaltam, hogy fékbetét cserénél is a legcélszerűbb rászerelni a pici olajjal feltöltött olajtartályt a fékkarra és úgy tolni vissza a dugattyúkat, majd helyezni be a betéteket, mert másképp a régi, vékonyra kopott betétek cseréje után begyötört új, vastag betétekkel úgy járhatsz, hogy rámarkoláskor köpni fog a túlnyomás szelep, vagy csak éppen nem lesz semmi játéka a fékkarnak, azonnal harap ha hozzáérsz.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
stickermajom #330136 üzenetére
Hogy mi van?!... jön feleséged barátnője otthon meg tiszta folt az egész vendégszoba és elől a szerszámod?! Hát lehet én is menteném az írhám!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
szuszinho #330122 üzenetére
Milyen volt behelyezni az új szivacsot? Én (Reba) rendesen megkínlódtam vele miután a leírás szerint jártam el, vagyis megáztattam olajban előtte. Míg szárazon elég sima ügy, ha egyszer megszívja magát olajjal az a szivacs, és jól megnő nem igazán akar helyére menni.
Másodjára már szárazon tettem abba a vájatba és után áztattam meg olajjal.
Amúgy először csak alkohollal tisztára mostam a régi szivacsot, majdnem gyári is lett a színe. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Friczy #330119 üzenetére
Igaz csak három különböző vaznál próbáltam, de ha végig megy vázban ház az elég egyértelmű, meghúzod-megtolod a vázbementelnél és ott centiket mozog a bowdenház, megfeszülve, illetve
gyűrődve
a vázban, vagyis azok a bemeneti pontok nem annyira szorosak (Cube, Gepida) ott viszonylag könnyen csuszkál a bowdenház. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
-=RelakS=- #330053 üzenetére
Szerintem durván sokat megy egy ideje, ennek lehet az eredménye...bár nem értek ehhez (sem)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Toobee #330044 üzenetére
Nyugalmi 54 körül, max.180 és egy hónapos voltam amikor ez elhangzott....gyerekkoromtól kerékpározok, de csak úgy össze-vissza 2002-től mérem, azóta kicsit több mint 100e km-t mentem. 2011-től megyek ötezer km/év fölött és 2017-tól terepezek. Vége.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
stickermajom #330031 üzenetére
Ááá itt keleten magasak az elvárások kérem szépen, nem mint holmi Trudóbirodalomban!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
pietrrr #330010 üzenetére
Azt csak az új lánc mondja meg...amúgy is kell venned, így a trükk csak annyi, hogy amíg nem próbáltad és bizonyosodtál meg arról, hogy nem ugrik a régi soron az új lánc addig még nem kukázod a régit, így visszateheted addig is míg majd megjön az új sorod is.
#330011arcitec...azzal, hogy reflexcsíkosra szűkíted a gumikeresést a merítés egyből 10%-ra csökken.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
f4lcon #329980 üzenetére
Nekem ilyen van...1-1. Nem küllőnként, kerekenként.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
vlevi #329976 üzenetére
Meglehetősen valószínűtlen, hogy egy a kerekedről lerepülő küllőprizma pont eltaláljon, nem is tudom regisztrált-e ilyen a köztudat valaha.
Én a legnagyobb veszélynek tulajdonképp továbbra is azt tartom, hogy vérmuglinak néznek és ez szerény véleményem szerint sokkal nagyobb is mint az ha egy műanyag eltalál.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #329967 üzenetére
Aztán hazatoltad, vagy eltört alattad a váz? ...mert kizárt, hogy a visszaútat is kibírta volna.
Más...gravitációs becsúszószivacsolajzás folyik a délutáni Kevély előtt.
[kép]
Megint más...kis nosztalgiázós ízelítő az egy héttel korábbiból.
A week ago.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gitáros topic
- Autós topik
- Lítium-ion/Li-ion akkumulátorok
- Sokrétű MSI monitor érkezett profi babérokra törő játékosoknak
- E-roller topik
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy XCover7 Pro - burokban született One UI
- Filmvilág
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M i5 7400 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB ZALMAN S3 TG Chieftec 600W
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- Alkatrészt cserélnél vagy bővítenél? Nálunk van, ami kell! Enterprise alkatrészek ITT
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged