Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Fotók, videók mobillal
- A kameraszenzor és az aksi is nőtt a Nubia Z70S Ultrában
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Google Latitude. Maps része alapból elvileg.
Google Maps online és Android-os kliensében is láthatód a "barátaid" helyzetét.Más
Nagyon piszkálja a csőröm, hogy ti 5-7k-ért vesztek SPD cipőket ott fent észak-keleten.
Én meg csak gyűjtögetek szépen a 16k-s XT pedálra és a 23k-s Shimano cipőmre... -
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz
pengemetal #46397 üzenetére
Az asszony viszi a telót, csak trükkösen kérdezett a srác.
-
Def26
félisten
Van szerintetek olyan program androidra amivel nyomon tudnak engem követni online? Tehát elindulok az androidos telómmal, és a weben asszony rám tud nézni, hogy éppen merre járok.
-
amargo
addikt
Hi!
Ugyan 3 éve van agyváltós bringa a családban, de ennyire nem értek hozzá. Esetleg olvasd el ezt: Mikulás írása: Miért lett agyváltós-bordásszíjas, trekking kerékpárom?
(#46382) rii : "merthogy szervizekben is alig értenek hozzá" Ez tény, de szerintem csak ez nem lehet hátráltató körülmény.
Sokakban meg azért van unszimpátia, mert nem tudják hova tenni és különben is. -
SOAD19
addikt
Városi bicaj alternatíva, a 160k-s szíjhajtással: [link]
-
_seth_
veterán
Én is így voltam vele, 1500 forintért az is belefér, hogy nem válik be, ha meg igen akkor jól jártam, amilyen idő van most akár tekerni is lehetne csak épp időm nincs rá de ha minden jól alakul akkor hétvégén kipróbálom
Tavaly nyáron kellys raft táskát kerestem, ha ez nem lesz jó akkor szerintem olyat veszek, tartály már lesz bele az tuti
-
---Lasali---
Közösségépítő
Rii miatt olvastam csak el a kérdésed, kíváncsivá tett.
Mire a végére értem az olvasásnak, csak kérdések fogalmazódtak meg bennem, feléd irányulva.. hogy mi a bánat értelme van egy ilyen cuccot hajkurászni.. és erre pazarolni ennyi energiát.
Ha nem találtál könnyű jó agyat 2 sebességesbe, akkor keress 3 vagy több sebességben, valami biztos lesz. A marokváltóval vezérelhetősek is nagyon jól működnek. Ha meg fék kell ott a shimano nak az agyfékes megoldás, mondjuk nem a legjobb, meg az sem könnyű..
Agyváltót eleve nem fogsz hű de könnyűt találni, mert nagyon komoly erők szabadulnak fel az agyban, és szétrepedne a francba, a másik meg hogy erős acél alkatrészek vannak benne. (Ilyen agyat még nem szedtem szét, de az pl kérdéses nekem hogy a kontra fék fékje minek feszül neki, mert hagyományos kontrás agyaknál az agypalásnak, ott meg akkor kell az alu palástba egy acél hüvely...) De ha össze adod a fogsort, hátsó váltó súlyát, sima kazettás agy súlyát, akkor lehet még mindig jobban jársz a 980 grammos aggyal.
Mi se szerelünk agyváltót, aminek az oka inkább az hogy nem lehet hozzá alkatrészt venni, minthogy nem tudjuk szét és össze rakni. Múltkor szétszedtünk egy 3 sebességes sramot, mert eltűnt belőle két fokozat, kiderült hogy belül a fogaskerekek háza szét van szakadva, valamint a az egyik fogaskerékből is ki van törve két fog, pedig csak boltba járásra használták. Porvédelme egy nulla volt, az egészről kb egy csepel kontrás agy jutott az eszedbe. Valószínűleg az végezte ki az agyat, hogy túl nagy csapágyhézaggal használták, és belül nem volt akkora tűrése, vagy hézag a mechanika számára, és felült az agypalástra, és összetörte.
Itthon a biker kft forgalmazza a sramot, velük nehéz szót érteni..Szóval kinéztél magadnak egy olyan alkatrészt, ami egy nem létező felhasználási területre lett véletlenül legyártva, majd ahogy kell nem is vette senki, de azért valószínűleg létezik, és neked az kell.. ha már közvetlen a srammal tudtál levelezni és ők sem tudtak mondani semmi bíztatót, akkor szerintem ideje feladni és valami hasznosabbra fordítani az erre szánt időt.
Legyártani ilyen agypalástot az elég hülyeség. Az egész alkatrész nem ér annyit, egy tömeggyártásba fosott szar a belseje is... amihez meg lehet alkatrészt nem fogsz szerezni, szerszám acél erősségű alkatrészeket meg nem hiszem hogy akarsz gyártatni.
Agypalásthoz kéne egy nagyon jó minőségű (itthon kisiparilag beszerezhetetlen) alumínium tömb, aminek úgy a 85% át el kéne esztergálni. Aztán speciális géppel kialakítani a furatokat a küllőperemen, aztán kéne bele sajtolni egy csapágy csészét, amin a golyósor futhat. Ennek az egésznek a munka és anyag költsége hogy normális legyen, szerintem 100 ezer ft nál is több.rii
Ez ilyen igazi "hurrá" kérdés ahogy hívni szoktuk. -
dqdb
nagyúr
válasz
_seth_ #46377 üzenetére
Legrosszabb esetben nagyon olcsón hozzájutottál egy ivótartályhoz
A hálós vállrész alap a bringás hátizsákoknál (a kisebbik Deuteremen annyira hálós, hogy lényegében csak egy háló a pánt) általában, de a hátrész alapján én nem bizakodnék túlságosan. A legjobb megoldások ezen a területen arról szólnak, hogy különböző kialakítású távtartókkal biztosítják, hogy minél kisebb területen érintkezzen a hátaddal, és a menetszélből minél több bejusson, ez pedig egy az egyben a hátaddal találkozik.
lefkosia: jónak tűnne 3-4 cserélhető lencsével. Persze eggyel is el lehet lenni, de én szeretem a körülményekhez optimalizálni a látást.
-
brownus
veterán
elnézést ha volt már: http://www.tolvajkergetok.hu/ most találtam rájuk
-
jaris
csendes tag
köszi a választ,
néztem bianchit, de hasonló állapotúak vannak jóval drágábban. Puchról olvastam, hogy 20-30ért amiket árulnak, azok általában olyanok h egy felújítás után kétszeresét érhetik. Találtam egy malit, belinkelem ide is[link] bár ez jóval több mint amennyim van, de ezzel szerintem tuti nem lenne nagy gond jó pár évig. nagyon szeretem a veterán bicikliket, de azért meg gondolom h egy 20ast adjak érte
-
jaris
csendes tag
válasz
salieri. #46358 üzenetére
nekem az lenne fontos, hogy a váz jó állapotba legyen és a váltó rendszer. féket gumikat cserélnék mindenképpen,azt hogy a váltó milyen azt így kép alapján nem lehet nagyon eldönteni. láncot lehetne mindkettőn cserélni.
találtam egy malit [link] lehet összekapargatom rá a pénzt mert ez szerintem megérné, és számomra több évre is jól működne. vázméret is pont jó.
egyébként ilyesmire gondoltál?[link] mert ez már felújított bringa, én olyasmit néztem, ami még felújításra vár. mert olyat veszek 20ért és még egy 10-20ból felújítom, és úgy tutira tudom mi jó és új rajta.
kössz a választ -
rii
nagyúr
szerintem kevés ember van aki ennyire vágná az agyváltó témát mint Te
két éve engem egyesen azért beszéltek volna le az agyváltóról - a személyes unszimpátiájuk mellett -, merthogy szervizekben is alig értenek hozzátalán ---Lasali--- tud majd valamit mondani, ha erre jár ....
-
lefkosia
őstag
rossz a link, sorry. Zero Rh : 569
-
Frozzy
őstag
Sziasztok Srácok!
Erről a boss cruiserről tudnátok valami véleményt mondani ?
most hozzá tudnék jutni 40ért.. és szerintem elég jól néz ki. de egy "tudós" véleményére is kíváncsi lennék azért.
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
_seth_
veterán
Legutóbb tescoban volt szerencsém kifogni egy kifejezetten bringás hátizsákot:
1.490 Ft volt, ennyit megért, felvéve pedig egész kényelmes, bringásan előre dőlve pedig inkább csak a lapockámon fekszik fel nem simul rá a hátamra teljesen, persze majd feltöltött tartállyal és pár cuccal biztosan más lesz. A pántja is teljesen áteresztő anyag és az a hátulja is. 1.5L-es egyébként.
Mire beraktam a képeket találtam linket is: [link] 6L, nem sok de amire kell arra bőven elég lesz. -
dqdb
nagyúr
Egy átlag hátizsákba bármilyen tempónál belerohad a hátad nyáron. Egy kimondottan bringás használatra tervezettnek olyan a hátkialakítása, hogy ezt nem kicsit mérsékli az izzadást. Városi használatban egy hagyományos kialakítású Dicota laptophátizsák laptoppal együtt már 22-23 fokban is a hátamra olvad 20-25 km/h haladási sebesség mellett 6-7 km-en. Ugyanazzal a laptoppal a Deuter Trans Alpine 25-öt használva vagy megengedhetem a 30-35 km/h-s utazótempót, vagy a 20-25 km/-s tempóval még 35 fokban sem izzad annyira a hátam. Egy ugyanilyen hátkialakítású Deuter Compact EXP 12-t használok nyáron bringázáskor két literes ivótartállyal kiegészítve (a Trans Alpine egész napra tökéletes, de pár órás tekerésre feleslegesen nagy), az az egyik legjobb befektetésem volt (ludsimon által árult Deuter Race X-nek ugyanilyen Airstripes System kialakítású a hátrésze). A hátrész és az ivótartály mellett beépített esővédő a harmadik nagy "találmánya" ezeknek a Deutereknek.
lefkosia: ha mész terepre, akkor piros lencse legyen hozzá, erdőben verhetetlen a kontrasztkiemelése. Színtelen lencsét télen használok, sötétszürkét nem sokat (ez nyáron országúton nagyon jó), sárga lencsét gyengébb fényviszonyok mellett. Legyen polarizált, ne legyen túl drága, a keret ne takarjon ki túl sokat a keret a látómezőből. Nézz körül a Decathlon és társai saját márkás szemüvegeinél, kicsit drágábban az SH+ lehet jó választás, felette Rudy Project és társainál határ a csillagos ég.
-
lefkosia
őstag
Napszemüveg vásárlása előtt állok. Tapasztalataitokat, illetve véleményeteket kérném, hogy milyet érdemes venni?
-
SOAD19
addikt
válasz
Audison #46368 üzenetére
Most takarítottam meg a láncom, mert délután szerelünk. Vettem brigéciolt pumpás kivitelben, és azzal takarítottam meg, mert már a láncszemek nehezen mozogtak egymáson. Száraz rongy segítségével, csak a felületi szennyeződést tudod eltávolítani olajozás előtt pl. De, a láncszemek közötti lerakodást valahogy ki kell szedni. A brigéciolon kívül van más megoldás erre?
Olajozni én, a haverom által ajánlott Rohloffot használom.
-
Bandi18
tag
válasz
Audison #46368 üzenetére
Én spec 100-150km-ként takarítom a láncot. Ilyenkor kefével végigmosom a hátsó fogaskoszorút, fogkefével a láncot. Majd a Tescoban kapható szálmentes törlőkendővel áttörlöm a fogaskoszorút és a közöket, valamint a láncot is 2-3x. Várom hogy száradjon kicsit majd beolajozom. Ilyet használok olajozásra. a felesleges olajat letörlöm, megárom míg szárad kicsit, majd megyek egy laza 10km-es kört. ez egy 2 órás meló mosással együtt persze
-
Audison
senior tag
válasz
lorcsi #46367 üzenetére
Láncot hogy szoktatok takarítani? Elég eltérőek a vélemények a neten, így szeretném megkérdezni Tőletek. Van aki leszedi, majd egy flakon oldószerbe beledobja, megrázza és kész, de van, aki csak egy száraz rongy segítségével tisztítja meg a láncszemeket. Meg van, aki olajozza, és van, aki nem. Ti hogy szoktátok csinálni?
Szerk.: Ezt nem lorcsi-nak szántam. Ami még kimaradt, hogy milyen gyakran érdemes takarítani és milyen kenő-oldó szereket használtok erre a célra?
-
ludsimon
veterán
Nekem van is eladó!
link -
Fáraó
őstag
Ha már szóba kerültek a régi stílusú muffolt vázak: [link]
-
Def26
félisten
Nyáron mennyire gáz egy víztartályos hátizsák? Van ezeknek értelme vagy csak parasztvakítás?
-
Fáraó
őstag
Sztem nem rosszak. Ilyen árban ezek mennek. Régi jó muffolt vázak. Sok mindent kibírnak és igencsak meg lehet tekerni őket.
Szívem szerint inkább egy régebbi Bianchi-t keresnék ilyen árban, de a Puch is jó.
Nekem személy szerint a második tetszik, megnézném, kipróbálnám. A Favorit után azért csodát ne várj! -
#90933760
törölt tag
Rémálmom volt. Azt álmodtam, hogy megjött a bringa, de olyan szar geometriával hogy alig tudtam rajtamaradni, a koszorún csak két sebesség volt a legkisebb meg legnagyobb, a fékek meg rosszabbul fogtak a cantis bicómnál. Fú bzdmeg ne álmodjatok ilyeneket.
-
dzsumpika
tag
Köszönöm tocsa a válaszod!
Természetesen újat fogok vásárolni, ezt csak ideiglenes megoldásnak gondoltam, alap közlekedés erejéig. Átnéztem, más tényleg nem sérült, szerencsére teljes mértékben a felni fogta fel az ütődést.
Nem ügyeskedem akkor átmeneti egyenesítésekkel, legbiztonságosabb módja tényleg a csere.
Köszönöm szépen!
-
tocsa
senior tag
válasz
dzsumpika #46353 üzenetére
Az enyhe idezojelben van, tehat nagy a nyolcas. Ezeket centrirozni nem lehet, mar hallottam olyat, hogy lecsupasztottak a kulloket, helyre hajlitottak a felnit majd ujra fuztek. De ha amugy is DH-zol, akkor inkabb vegyel uj felnit. Ellenorizd le a tobbi alkatreszt is, hogy nem serult-e. Hidd el, nem poen 8 honapig felepulni egy esesbol, ezt tanusithatom (nem felni miatt volt).
-
tocsa
senior tag
válasz
D.Orion #46326 üzenetére
Azert ilyen nehezek a bringas cipok, mert a talpukban durva merevites van. Ez szukseg ahhoz, hogyha valaki komolyabban nagyobb tavolsagot bringazik, akkor ne hajoljon meg a talpa. Kulonosen az SPD eseten, aminek a felfekvo felulete kicsi a cipotalpon. A profi orszagutisok tobbek kozott azert szeretik jobban a Look vagy Time pedal rendszereket, mert azok nagyobb feluleten fekszenek fel. Ok sem szeretnek ugy totyogni, mint egy pingvin.
A talpon kivul altalaban meg az orr es az oldalfal is meg van erositve. Ezt akkor tudod ertekelni, hogyha rugtal mar bele pedalba elolrol, vagy utotte mar meg a bokadat hatulrol, vagy oldalrol. A bringas cipoben ezeket nem erzed meg. Kicsit olyan mint egy surrano. Nem hiaba 800g-ok meg a markas Sidi, Look es egyeb cipok is!
-
dzsumpika
tag
Sziasztok!
DH bicóm van és egy csúnya bukás után most van egy "enyhe" 8-as az elsőben. Van valakinek valami tippje, "házi praktikája" ennek enyhítésére ?
-
jaris
csendes tag
sziasztok!
szeretnék tanácsot venni. Tervezem egy országúti canga vásárlását. hobbi biciklis vagyok, nem akarok rá sokat szánni, max 30ra gondoltam. a mostani biciklim egy '74-es gyártású favorit. ennek tudatában nézegettem bringákat, és 2őt találtam. Melyiket érné meg inkább megvenni?
ez lenne az egyik: [link]
és ez a másik : [link]
kiváncsi lennék a véleményetekre a márkáról, mennyire tűnnek megbízhatónak, és kb mennyit bírnának még ki.
köszi -
fpeter07
veterán
válasz
csabi94 #46346 üzenetére
Nem hinném, a mostani a bringám nyeregcsőhossza 42 cm körül van. Ha ennél nagyobb lenne, lehet gyakrabban harangoznának. Viszont a hosszabb felső cső kényelmesebb lenne. Az átlépési magasságom sem túl nagy. Direkt próbálok geometriai táblázatokat fellelni a neten, az alapján szűrni.
Egyébként a trek méretét sztem könnyedén meg tudnám nézni. Nagyjából 15m-re van egy trek márkát forgalmazó bolt.
Csak ott sajnos drágábban kínálják...
szerk: Ez már a Bulls váz már ránézésre nagy.
-
Joe 89
tag
Üdv! Most vettem egy Neuzer Curier Acera kerékpárt. Nagyon tuti kis gép szerintem
Most Mach1 CFX700C felni van rajta 28x700C gumival. Szerintetek 23 mm széles gumi jó még ehhez a felnihez vagy mekkora a legkisebb ami még jó lehet?
-
Def26
félisten
válasz
raczger #46336 üzenetére
Én ma rendeltem pár munkatársammal. 89.555Ft
Régebben sokkal jobb árak voltak, most már hogy ilyen sokan rendelnek kelet Európából felment sok mindennek az ára. 2 éve még voltak nike cipők 5k -ért, pólók 700Ft -ért stb. Amióta hivatalosan elérhető magyar nyelven az oldal azóta drágábbak lettek.
Az viszont jó hír, hogy Miskolcon és Debrecenben is nyitottak boltot, ebből nekem az jön le, hogy Budapesten is nyitni fognak hamarosan.Amúgy végig lehet trackingelni a csomagot, mert dhl hozza. Nagyon segítőkészek a futárszolgálatnál. Általában olyan 5 munkanap a kézbesítési idő. Kb. 20 rendelésen vagyunk túl, 2x volt hiba. Egyszer egy cipő egyszer pedig egy pulcsi helyett jött más dizájn mint amit rendeltünk.
fpeter07:
Én nem vennék meg ilyen bicajt. Ha alváz szinten írtok szerződést személyi igazolvánnyal + 2 tanú akkor esetleg.
-
fpeter07
veterán
[link] Dilemma. A bringa állítólag Belgiumból származik, nincsenek meg a papírjai. Pro/kontra érvek?
-
raczger
őstag
Én is felfigyeltem most erre a sportsdirect.com oldalra, hogy belinkeltétek a topikba, igazán rossz érzés lenne ezt kihagyni.
Rendelt is innen már valaki? Facebookon ahogy olvasom nagyon sokan panaszkodnak, hogy nem jön visszaigazoló, vagy rosszat küldenek, ilyenek. -
_seth_
veterán
Azóta jutott eszembe, hogy csalás van a mérésben, a cipőn nem csak a stopli van rajta ami még méréskor nem is gond de van benne egy vastag dunlop szilikon talpbetét, nem olyan nehéz de lemérve 110 gramm/pár így a cipő önmagában stoplival és betét nélkül csak 710 gramm, erre azért még rájön a gyári vékony kartonszerű anyagú betét.
Elnézve a többiek mérését annyira nem is nehéz pláne, hogy nem épp női méret a 47-esLemértem a sajátomat is, Muddyfox MBS100 + Shimano SM-SH56 fém stopli = 750 gramm 43-as méretben zsír újjonnan, még egy gramm sem kopott le róla
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz
Tizedes1 #46329 üzenetére
Én nem azt írtam, hogy rossz lenne az az u-lakat...
Arra a flex biztos drótra én is kíváncsi lennék.
Vedd fel nekem kérlek videóra, hogy koptatja el a korongot!Szerk: Az biztos, hogy nem vacakolnék 2 zárral meg drótkötelekkel, hogy kikössem a bringámat, amíg beugrom a boltba. Épp elég eggyel vacakolni.
(#46332) vandeminek : Kapásból ne is tekerj 80 km-t!
Olcsó u-lakathoz bizonyára postai úton is hozzájuthatsz addig is. -
vandeminek
tag
válasz
Doki-HUN1978 #46327 üzenetére
Eddig nem voltam biciklis, szóval még hozzá kell szoknom. Mondjuk az 51-esen nem tekernék 40 km-t Pestig. De azért egyszer úgyis ráveszem magam, hogy a Csepel-szigeten feltekerjek
-
-
Tizedes1
aktív tag
válasz
Doki-HUN1978 #46309 üzenetére
Az az U lakat jó, hidd el nekem. A hurok pedig, mondjuk amit én vettem ,az flexbiztos.
De az biztos, hogy azért nem fognak szórakozni a tolvajok, hogy az első kereket, vagy a hátsót ellopják.
A vázat oda kell rögzíteni a hátsó kerékhez és egy biztos ponthoz, majd rögzíteni a mellékelt ábrák egyikével az első kereket az U lakathoz. -
szki
őstag
válasz
D.Orion #46326 üzenetére
Egy pár cipő tömegéről beszélünk. A SPD cipő nekem alkalmas terepen, de még aszfalton járásra is. Ezért a talp kialakítása más, és a nehezebb kategóriába kerül. Nekem Shimano MD 76 van SPD-re, ami stoplistul 900g: [link]
A cipő súlya nagyon sokat jelent versenytempónál bicajon, és futásnál is! -
Doki-HUN1978
senior tag
válasz
vandeminek #46325 üzenetére
Ennyire el vagy szigetelve a világtól?!
Bringád van, tekerni tudsz, irány a legközelebbi nagyváros!
Ne légy lusta Uram!
(#46326) D.Orion: A stopli acélból van.
-
D.Orion
veterán
Eh.. mi olyan nehéz egy(?) cipőben? Vagy ez egy pár súlya. Csak, mert a hót egyszerű Adidas EVA cipőm 280g/db. Az utcai mászkálós cipőm 350g. A téli félbakancs 680g, a téli magas szárú bakancs 820g. A munkavédelmi cipőm, acél betéttel, acél talppal, plusz külső acél nyelvvel 1200g!
OFF vége, szóval mi olyan nehéz egy spd cipőben a két pöckön kívűl.
-
vandeminek
tag
válasz
Doki-HUN1978 #46324 üzenetére
Annyiért hármat is vennék
Csak sajnos Pesttől is, meg a vidéki nagyvárosoktól is messze vagyok. A környéken lévő két bringásboltban meg még normálisnak tűnő lakatot, zárat se láttam. -
Doki-HUN1978
senior tag
válasz
vandeminek #46310 üzenetére
A hervisben vettem még anno 2500Ft-ért u-lakatot.
Valószínűleg nincs olyan kemény anyagból, mint a kryptonite, de a fűrész mindegyiket viszi, csak az elsőt-gondolom- fele annyi idő alatt... -
szki
őstag
válasz
_seth_ #46321 üzenetére
Köszi! Akkor az se egy könnyű kivitel. Nekem a Look cipőm 850g, míg az SPD 900g (stoplikkal, 46-os méret). 65-75 gramm lehet ebből a pár stopli.
2 éve felpróbáltam egy 40e Ft-os Sidi cipőt. Na az baromi könnyű voltOlyanban aztán lehetne pörgetni!
Nagy cipő körkép
112.500,-Ft a 270 grammos cipő... -
_seth_
veterán
Ez a hihetetlen: 4490 debrecenben... szó szerint ingyen adják, nekem pont ennyibe volt az spd stopli.
-
szki
őstag
Intersport aktuális akciók 04.21.-ig: [link]
Szerintem vannak jó vételek.Ma visszaraktam az SPD-t a bicajra a klipszes pedál helyett. Úgy pörögne a lábam, hogy vissza kell fognom a tempót
Még nem terhelhetem magam bicajom, mert akkor meg futni nem marad elég erőm.
(#46320) _seth_: Hány gramm egy ilyen 44-45-ös Muddyfox RBS200 cipő stoplival v. anélkül?
Én 1000 Ft-ért vettem ősszel egy Diadora cipőt SL stoplistul (használtan). Már csak az outi kell hozzá -
_seth_
veterán
válasz
SOAD19 #46305 üzenetére
Amit salieri. írt az a cipő nálunk 6990 már, múlt héten vettem de voltam bent hétfőn is
Kiírva itt is 4490-re volt de kasszánál már 6290-et kértek, most már ráírva is 6990 van, a neten 7745... szóval káosz az árazásuk de jó cipő és sétálni is lehet benne bár ha benne van a két kapaszkodó pöcök akkor kicsit kopogós azok nélkül pedig kicsit esik a láb lépéskor de sima menet van benne így majd rakok bele egy alacsonyabb pöcköt műanyag kupakkal úgy egészen jó lesz
Jah, annak amit linkelt a talpa kemény műanyag túrázni annyira nem tuti választás de azért lehet vele, a kérdés csak az, hogy tekerni fogsz többet vagy sétálni közben
Nekem 43-as lábra 43-as cipő jó is lett az anyaga és felépítése is egészen rendben van és még 6-7e forintért is nagyon jó vétel tekintve, hogy használtak mennek ennyiért vagy többért erre pedig 2 év gari is van.
Most látom, hogy csak nagyon hasonlít a korábban linkelt arra amit én vettem: [link] ránézésre inkább csak a design más. Tegnap teszteltem a cipőt de még egyhelyben ki-be rakva, elég jónak tűnik és oldani is könnyen lehet, a pedál feszítőjén állítva pedig elég tág határokon belül állítható az oldáshoz szükséges erő is.
-
Mire összeszedem magam, hogy guruljak egy kicsit, akkorra jön a vihar. Bolond április...
-
Def26
félisten
válasz
GypsFulvus2 #46313 üzenetére
Hát ha váz problémás akkor inkább ne vedd meg.
-
válasz
vandeminek #46312 üzenetére
Arra teljesen jó. Itt Pesten más a helyzet, úgyhogy én inkább két lakatot is vettem a biztonság kedvéért.
-
GypsFulvus2
őstag
-
vandeminek
tag
Azt azért tudni kell, hogy hosszabb ideig egyik lakat sem bírja ki (flex, speciális fűrész), tehát órákra (néha még negyed órára sem) nem szabad magára hagyni a lelakatolt kerékpárt.
Ha egy boltban dolgozok, ahol éppen állok, onnan úgy 7-8 méterre lenne, egy ajtó van köztünk. Mondjuk folyamatosan nem figyelem. Egy flexet biztosan meghallanék, de még a fűrészelést is. Amúgy az udvarba naponta kb. 10 ember jön be, aki lerakja a biciklijét, meg autóját. Szóval pár hónapig még a kábelt se félteném. Első körben szerintem egy ilyen Keeper lesz, aztán nyár végére jó lenne egy Kryptolok mellé. Akkor már nem kellene a kábel sem.
-
válasz
vandeminek #46306 üzenetére
Én most "tesztelek" egy Onguard Pitbull DT (8005) lakatot, 115 x 230, Ø 14 (mm) méretekkel rendelkezik és ezeket tudja.
A kábel csak kiegészítő, gyakorlatilag nem ér semmit, bár az szerszám nélküli, egyszerű "odamegyek és elviszem a kerekedet" tolvajokat elijesztheti.
Ha lesz egy kis időm, akkor készítek róla pár képet meg egy kis leírást is kerekítek hozzá (elvágni nem fogom, azt már megtették helyettem más tesztelők).
MOD: Most nézem, hogy ez már nem rendelhető, csak a Pitbull Mini. Maradj akkor a Keepernél...Azt azért tudni kell, hogy hosszabb ideig egyik lakat sem bírja ki (flex, speciális fűrész), tehát órákra (néha még negyed órára sem) nem szabad magára hagyni a lelakatolt kerékpárt.
GypsFulvus2: Az összteleszkópos gépeket ebben az árkategóriában el kell felejteni, ha a biztonság és a megbízhatóság a szempont (meg amúgy is). Ajánlani sajnos nem tudok, de a többiek talán majd tudnak valami jó bringát mutatni.
-
vandeminek
tag
válasz
Doki-HUN1978 #46309 üzenetére
Azért egy kábeles szettet néztem, hogy max. az első kereket is le tudom kötni. Igazából vidéki kisvárosban egy udvarban akarom lelakatolni. Nyílt az udvar, meg tele van lezáratlan biciklikkel, de azért én nem hagynám így ott, annál drágább volt a jármű. Azért gondoltam, hogy elég lenne egy ilyen, mert nem egy frekventált hely. Pestre meg nem fogok vele menni az biztos. Errefelé még u-lakatot se láttak szerintem
10k körül meg nem hiszem, hogy két u-lakat is kijönne.
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz
vandeminek #46306 üzenetére
Az u-lakat jó megoldás, de az a kábel nem sok sz@rt ér. Elvágják egy pillanat alatt.
Vegyél inkább vastagabb hasonló minőségű u-lakatot ezért a pénzért! -
Def26
félisten
válasz
GypsFulvus2 #46307 üzenetére
Szerintem Gepida, a másik egy szutyok, ennyi pénzből nem hoznak ki normális telós biciklit. Esetleg használtat is tudsz venni, itt nézz szét. [link]
-
GypsFulvus2
őstag
Üdv, Urak!
Kerékpár vásárlás ügyében kérnék tanácsokat. Egy olyan olcsóbb MTB-re lenne szükségem, amely városban is használható ugyanakkor lehet vele túrázni, földutakon, turistaösvényeken is használható, nem megy tönkre hamar. Semmi komoly dolog, nem akarok DH-t, freeride-ot, vagy ilyesmit, de ha úgy adódik, kövesebb ösvényeken se essen szét, és mondjuk 4-5 év múlva is használható maradjon. Max 70.000-t tudok rászánni, ami erősen lekorlátoz, de hát ez van. Jó pár napja keresek-kutatok, és ezt a kettőt találtam:
Gepida MundoA Gepida márkáról általában jókat hallottam, de ezen a tesztoldalon elég sok típushibát írnak erről a modellről, pl. gyenge műanyag pedál, gyenge kopogós teleszkóp, rendszeresen meghibásodó hátsó váltó, amelyben hamar elgyengül a rugó, és a lánc emiatt leesik (számomra meglepetés, hogy egy shimano váltó is lehet xar, de elég sokan írták ezt a hibát). Pont ezeket szeretném elkerülni, valamilyen strapabíróbb gép kéne. A Raleigh Mission-ról viszont nem találtam véleményt, teszteket. A márka régi angol cég, nem tűnik gagyinak. Ismeri valaki itt esetleg ezt a modellt? Hálás lenék, ha a linkelt oldal adatai alapján valamely hozzáértő véleményezné. Sosem volt még összteleszkópos gépem. 90 kg vagyok, és tartok attól, hogy a hátsó teleszkóp túl nagy terhelést kaphat, kigyengül, kopogni kezd stb. Láttam már olyat is, hogy az ócska hátsó teleszkóp miatt a pacák úgy haladt a gépével az aszfalton, mint egy hernyó...
Ilyenbe nem szeretnék belefutni. Szerintetek ez a Raleigh megfelelő minőségű egy 90 kg ember számára, közepesen nehéz terepen is (erdei ösvények, földutak, túrázás, de semmi sziklás hegyoldal, vagy ilyesmi) ? Az ára nagyon jó, már-már gyanúsan jó...
Tud esetleg valaki alternatívát 70 kFt-ig? -
vandeminek
tag
Sziasztok!
Ha már pár hete vettem egy szép kis biciklit, biztonságban is szeretném tudni. Egy ilyen u-lakatot néztem ki. Testbike-on jókat olvastam róla és tetszik, hogy van hozzá plusz kábel is. Ahogy nézegettem ebben az árkategóriában (~10k) elég jó és biztonságos is. Vagy létezik ennél jobb megoldás is, ami elkerülte a figyelmemet?
Üdv, Imi
-
brownus
veterán
egy furcsa kérésem lenne felétek
akinek van itt bp-en egykerekű kerékpárja, esetleg kölcsönadná, hogy kipróbáljam? kitaláltam, hogy megakarok tanulni úgy is tekerni
nézem az árakat 20-30k között már találni, de mindjárt megnézem a vaterát és a bolhát is. de ha totál béna vagyok nem vennék fölöslegesen!
-
salieri.
őstag
válasz
SOAD19 #46299 üzenetére
Nálunk Miskolcon pl ez a modell, 4,5K viszont itt csak 44-től felfele van.Többit nem kérdeztem,de volt szinte mindegyik kirakva a legdrágább ha jól rémlik 7k volt,szóval a honlapon lévő árak nem mérvadóak.
Vaterán,bikemagen szokott lenni olykor spd pedál a fent leírt összegért,nyitott szemmel kell járni.
Aktív témák
Hirdetés
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Milyen egeret válasszak?
- Négy P-maggal jön a Panther Lake generáció
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Google Pixel topik
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Samsung Galaxy S22 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest