- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
Szintereztetni kell a bringa vázat-villát hogy normális legyen, különben simán le ütöd róla a festéket. 8 ezer körül szoktak alkatrészenként szinterezni, néha ebbe belefér a villa is. Plusz ugye a festék előtti homokolás, előkészítés. Van több műhely aki ezt normálisan képes megcsinálni. Oda érdemes vinni. Otthon sprézgetni meg ilyen itt ott lefujatni az a kókány átmeneti megoldás kategóriája.
Mivelhogy egy full szervíz kb 10 ezer ft körül szokott lenni egy bringa boltba, ezért a full szét szerelés, össze szerelés sem lesz olcsóbb. Így a festés nem olcsó mulatság ahhoz képest hogy 30 ezerért már lehet kapni egy jó MTB alu vázat. Valamint hogy mire egy alu vázas minőségi festéssel ellátott váz festését lelakod, addigra az a váz kb 5 forintot nem fog érni, hamarosan az alu kigyengülése miatt úgyis el fog repedni.
Mi is csak az új, festetlen nyers vázakat szoktuk elvinni szinterezni, vagy ha valakinek van valami antik, vagy nagyon hozzá nőtt acélváza, és nagyon szeretné és kb mindegy neki a pénz... akkor kerül rá alkalom. Pl nagyon sokan járnak régi csepel kempinggel, mostaniak már minőségben meg sem közelítik a régieket, és ráadásul rondák is mert kínai gagyinak néznek ki, igazából azok is. De az áruk igen magas, ezért pl lehet meglepő de ezeknél még megfontolandó lehet hogy festéssel együtt kompletten felújítjuk a bringát, vagy rendelünk egy újat. És akkor lehet neki örülni hogy jaj de szép lett a régi "társ".[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz fungeld #16576 üzenetére
Ha vigyáztak rá és nem csapkodták oda, meg nem buktak úgy hogy azon csúszott a bringa, akkor nem "látszik rajta az idő" Alumíniumból, meg rozsda mentes anyagokból van főként.
Viszont ha sokat volt használva, sarazva, esős időben használva, akkor ki a csapoknál, a forgáspontok szépen ki tudnak kotyogósodni, valamint a tengelyek is, igaz azok tömítettek, de újra zsírozni nehéz, és nem szokták, így azok is megkophatnak. Valamint a rugó is meggyengülhet, ha pl nem váltják le a sor aljára és úgy teszik el a bringát. Szóval érdemes figyelmesen végig csavargatni mozgatni mindent rajta, hogy mennyire van kikopva, mert egy 9 es rendszernél már egy apró kotyogósság baj tud lenni.
Valamint még a kanál szokott belül megkopni, ahol a lánc hozzá ér ahogy feljebb tolja a soron, de ez nem okoz érezhető teljesítmény romlást, viszont látszik belőle hogy mennyit volt használva. Ha ott már vastagon kopott az anyag akkor 10 ezer fölött van benne.
Ha látatlanba veszed, akkor győződj meg róla hogy a gyári görgők vannak benne, és nem látszik rajtuk a kopás, akkor valószínűsíthető hogy olyan 6 ezer km alatt van benne, akkor még jó állapotban szoktak lenni. Egyébként a görgők is jól szokták bírni (Már ha nyúlás határnál cserélve volt a lánc. Na meg nem árt néha újra zsírozni a csapágyait.). Az alsó ipari csapágyas, a felső kerámia csapágyas, ugyan az mint ami az ultegrában van, 17 ezer km el nekem az még közel 90% os állapotban van.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Mariann294 #16659 üzenetére
Mi volt hogy mutattuk a trafi -t az autósnak úgy hogy köröztünk az ujjunkkal, mint a radar. De úgy nézett a csávó mint aki ufót lát De szerintem azért felfogta
-
---Lasali---
Közösségépítő
Jó lenne tudni milyen állapotban vannak a csapágyak, lánctányérok, fogsor, görgők.
Váltókarok, és váltók mennyire kopottak.
Váz forgáspontok milyen állapotban vannak.
Fejcsapágy be van-e ázva, rohadva, rágva. Monoblokk lóg-e.
Teló kotyog-e, jól mozog, ha levegős, azt ereszti-e.
Fék nyúlik-e. Fékpofák jók-e, tárcsa mennyire van elvékonyodva.
Vázat sem árt átnézni, fejcső környékén stb, hajszálrepedés ha van akkor nem megvenni.Mennyire szerviz igényes, bowdenek, láncnyúlás, mikor volt a telóba olaj cserélve, agyak zsírzása, centrír mikor volt. Mert ezeket utólag elvégezni lehet nem 2 forint.
Ha ez mind rendben van akkor olyan 180 ért raknám fel apróra.
Ha csapágyakat fel kell újítani, meg a váltás, hajtás nincs patent állapotban akkor 150 körül.
Amennyiért megéri megvenni, az ezek az ár alatt[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz DemonDani #16844 üzenetére
KÉP
Jobb oldali az a "9-es".
Amiket most árulnak kazettás agyként.
Erre rámegy a 8 as, pl az aliviohoz, rámegy minden nemű 9 es, meg rámegy a 10 es is DE csak úgy hogy először egy vékony alátétet ráhúzol, mert különben nem fogja a záró anya ráfeszíteni a sort. A másik kettőhöz nem jó a 9 es se.[ Szerkesztve ]
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz DemonDani #17061 üzenetére
Jah hogy az új aksit töltötted fel? Akkor ne csodálkozz.
Alapvetően egy li-ion aksit nem is szabad hagyni hogy teljesen kisüljön, mert ha totálisan kisül, azzal vagy nagyon károsodik, vagy soha nem fogod tudni újra feltölteni. Ezért nem szabad őket hosszú távra elrakni úgy, hogy lemerültek. Csak feltöltve. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #17186 üzenetére
Ilyet találtam: Tacx Saddle Mount for Bottle Cages T6202
Nem tudom milyen nyerged van, mennyire akarod ezzel a bilincsel gyilkolni a pálcáját.
Meg azért ennél nagyon nem mindegy hogy áll az meg milyen széles ott hátul.. Számomra kicsit rossz erre a cuccra ránézni, de jobbat nem találtam. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #17589 üzenetére
Ezekkel a tartókkal úgy kell menni mintha hímestojások lennének a kerék alatt, én valami biztosabb megoldást keresnék...
Ja 31.8 as kormányod van, ez meg 25.8 ashoz való. Oversize hoz még nehezebb ilyet találni :S[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Tényleg itt van róla kép is hogy kinyúlik akkorára: [link]
Lehet én vagyok vadbarom de nálam szerintem pár km alatt csak úgy pattogna mellettem a betonon a lámpa
Amúgy fel lehetne tuningolni, öntapadós kis szivaccsal körbe ragasztgatni vagy a lámpát vagy a tartót, akkor is lehet jobban fogna.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #17629 üzenetére
Ami az első linken van, az k*rva szar kínai gagyi, a fish light nak a másolata.
Szedtem már szét ilyet, megforrasztani, mert kiesett belőle a led.
Meg valami fura trutyi is volt benne gyárilag ami miatt kontaktos volt az elem.
A kapcsolója meg egy szemét. Pár napi használattól tönkrement, össze vissza kapcsolgatott stb.
Meg pl az első ilyen kis lámpa, hal formájú volt, és a farkába lehetett bele akasztani a gumit, ennél meg erre se voltak képesek, hanem egy pici S alakú műanyag van rá akasztva, és azzal lehet be akasztani. De ezt elég könnyű elhagyni, és utána kuka, mert nem nagyon lehet mással helyettesíteni. (Drót! )
De amúgy nyugodtan vehetsz ilyen kis lámpát, csak valami jót, ne ezt a kínai gagyit, jópár éve kölcsönbe adott egyik haverom, hazamenni éjszaka, és használható.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz csabi94 #17671 üzenetére
Nekem van egy jópár éves shimano szemüvegem, ami ennek a korai elődje lehet. Ez ennyiért amúgy nagyon korrekt, ha kell jó bringás szemüveg akkor szerintem vedd meg. Ennyiért nem lehet kapni semmit, főleg ennyi lencsével, és ez elég korrekt lehet minőségben is.
Egyébként mióta van egy Rudy Project Rydonom azóta más nem kell Ennek tisztább a lencséje mint azok a szemüvegek amiket eddig próbáltam, és ez nem torzít kb semmit, a régi shimano-mba olyan mintha traktorban ülnék, és nehéz vele felmérni pontosan a távolságokat, ami mezőny versenyben igen fontos volt. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz angelside77 #17699 üzenetére
Az nem 5 centiméter, hanem 5 milliméter.
És észre vehető elég rendesen. Én még a 172.5 és a 175 ös közt is érzek erős különbséget.
Volt egyszer egy 170 es hajtókarom MTB-n, egy próbakör erejéig volt fent, utána oda adtam valakinek ajándékba. Számomra használhatatlan. Annyira nincs vele nyomaték hogy borzalom, meg annyira nem megy előre hátra a lábad hogy olyan toporzékolós érzés vele tekerni és nem éreztem egyáltalán hatékonynak patent pedállal. Durva terepen, erős emelkedőn csak úgy megálltam a géppel mintha valaki megfogott volna hátulról. Akkor idegesített fel.
Montira ha magasabb vagy 165 centinél, akkor szerintem 175 ös mehet.
Az országútimon 172.5 ös van, mert sokkal jobban tudok vele pörgetni mint egy 175 össel. És szebb technikát lehet vele hajtani, ami hosszú távon kedvező.
Viszont a trekkingen az XT 175 ös, azzal meg lehet állatkodni. Pár éve mikor edzettem versenyekre, akkor érezhetően jobban meg tudtam indulni a 13.5 kilós trekkingel, mint a 8.5 kilós országútival. És ez az miatt a 2.5 mm miatt volt! Valamint amikor A ból B be közlekedésből többet bringáztam, mint edzésből, akkor a trekkingel mentem, és visszaülve az országútira jó 10RPM el nagyobb pedálfordulattal tekertem. És először fel sem tűnt, csak az órát nézve lepődtem meg. Mert amúgy nagyon rá van állva a lábam az ilyen 89-92 -re.
Persze ezek a méretek mind ember méret függőek is. Szóval a hajtókar méret is az egyénre szabás miatt van, nem csak a stílus miatt. Szóval ha pici a lábad, és a talpad, akkor zavaró lehet egy 175 ös. Legendás országúti versenyzőkből is volt aki 170 essel ment.
Amúgy eléggé alsó kategóriás alkatrészekből épül fel ez a bringa. Ennyiért szerintem inkább használtban kell próbálni jót kifogni.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Vasinger! #17775 üzenetére
Én sose vennék keretes szemüveget..
Ez hogy kieshet a nem keretesből a lencse... max valami kínai sz@rnál.. Vagy amit valami kretén tervezett dísznek a polcra.
Rudy Prjectemet megkockáztatom hogy ha széttaposnám a földön hogy ripityomra törik, akkor se engedné el a lencsét, olyan brutálisan fogja.
De a régi gyenge shimano szemüvegemből sem jött ki soha, pedig azzal sokat buktam, 40 el is. Volt hogy 5 méterre találtam meg tőlem a betonon, és benne volt a lencse... pedig az az egész szemüveg egy vékony műanyag izé. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #18159 üzenetére
1. Ehhez flex kell hogy leszedd róla a lánctányérokat.
2. Láncvonal nak köze nem lesz ahhoz ami egy single speed hajtóműnél van, szóval single speed kerékaggyal tutira borzalmas lesz, vagy csak valami nagy szerencse folytán nem.
Én sima kazettás aggyal próbálkoznék, kialátétezni jó helyre rajta egy fogaskereket. Na meg hozzá "jó" méretű monoblokkot. Úgyhogy ez ilyen sok sikert kategória lenne.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #18162 üzenetére
Igen egyszer használatos.
Szétszedni is katasztrófa, kombinált fogóba ügyesen én be tudom tenni hogy összenyomjam. Fél oldalasan kell összenyomni, elég nagy erővel, csak így jön szét.
Egyébként én már szétszedtem meg összeraktam párszor, és még jó, nem esik szét magától pár szétszedés és összerakás után sem. Annyira nem kopik el.
Szóval meg lehet szegni ezt a szabályt. De azért nem árt vigyázni.. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #18165 üzenetére
Ilyet is használtam, vagyis használok most is.
Egy fokkal jobb mint a sram.
Szétszedni ezt sem könnyű egyébként. De életképesebbnek tűnik anyagra meg kidolgozásra mint a sram.
Egyébként amit még 10 esben próbáltam az a connex nek az a furcsán szétcsúsztathatós ilyen íves alakú patent szeme, nah azt könnyű szétszedni összerakni, és az sem hullott szét. (Csak véletlen leengedtem a lefolyón, és lusta voltam miatta a mosdó burkolatát lecsavarozni mert 15 centis csavarral van tiplibe beküldve. )
Egyébként a bike24 en volt valami shimano patent szem is 10 eshez, de már nem találtam meg 1 hónapja sem mikor kerestem, rohadt drága volt, de képről az tűnt a legprofibbnak.Szerk: Ez a jelenleg a piacon szöveg, ez duma...
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz DemonDani #18372 üzenetére
Ha a hátsón nem lenne az a bukás nyom, mert az szerintem más nem lehet. Akkor megérné. Főleg a mostani magyar kiskerárakhoz nézve.
Így a sérüléssel sem valószínű hogy van valami baja, de nekem így annyira nem bejövős. Jó ez a shadow, de szerintem kicsit kényesebb mint a régebbi.
Nem lebeszélni akarlak róla, de rá sem, jó lenne látni élőben.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ivásnál azt a halálosan egyszerű alapszabályt érdemes betartani, hogy még azelőtt igyál, mielőtt szomjas lennél. Szóval ha szomjas leszel bringázáskor, az rossz jel, akkor keveset ittál. Mindig kell kortyolni párat.
Az ilyen számszerűsített adatokkal nem lehet mit kezdeni hogy 1 óra 1 liter meg ilyen okosságok.. Aha.. Milyen egy óra? Mekkora embernél, milyen anyagcserével, milyen tempóval, mekkora pulzussal, HÁNY FOKBAN???, mekkora edzettségi szinttel, milyen előzőleges folyadék bevitellel, 1 napig lehetne sorolni... -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Cathfaern #18505 üzenetére
Nah ez meg a másik.
Én szoktam úgy, hogy egyik kulacsba izotóniás, másik kulacsba sima víz.
Már csak azért sem rossz ötlet ez, mert ezek az izotóniás italok általában szétmarják az ember fogát, meg egy idő után már ettől is hányni tudna az ember, így jól jön a sima víz öblítőnek.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz :MTC:kandur #18749 üzenetére
SunTour visszatérése kicsit a minőségibb holmik közé. Olyasmi mint az olcsóbb marzo telók. Vagyis kb ugyan az. Nem fosch, de nem is az a hű de valami. Bikmakk apró szerintem most tele van jó telókkal 70 alatt. Én inkább onnan vállalnék be valami RS -t vagy fox-ot.
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz szentkuti11 #18810 üzenetére
Azt írtam is hogy országútinál nem szabad. Túl keskeny hozzá a felni.
Egyébként én jobban kedvelem a prestát, kisebb, könnyebb, nem kell rá szelep sapka, könnyű leereszteni stb.. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz DemonDani #18819 üzenetére
Az szerintem nem első váltó, csak egy kompozit műanyag láncvezető.
Mivelhogy a váz nem csúszópapucsos, ezért egy sebisre nem lehet megcsinálni lánc feszítő nélkül, viszont a láncfeszítős megoldással nem 100% hogy nem esik le a lánc. Az csak ilyen plusz biztonsági megoldás.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Melorin #18854 üzenetére
Sloping a neve a csökkentett méretű nyeregvázcsőnek, és a hátra fele lejtő felső csőről felismerhető bringáknak.
Van egy pár előny amit fel szoktak sorolni, igazából mindegyik fenntartásokkal értendő..
A hátsó háromszög kisebb, ezáltal merevebbnek kéne lennie. Merevség nem csak ettől függ, és ez nem hoz ez annyit a latban szerintem, szóval..
Rövidebbek tőle a váz csövei, ezáltal könnyebbnek kéne lennie ezeknek a vázaknak..
Mivelhogy hosszabb nyeregcső kell bele, ezért főleg egy titán vagy karbon nyeregcső a nagyobb hossza miatt több rezgést tud elnyelni. Szóval jobban nyeklik benne a nyeregcső. (Titán nyeregcső ritka már mint a fehér holló, karbon drága, aluval én ezt meg nem tapasztalom.)
Ezeknél a vázaknál egyébként érdemes a váz hosszát mérni. Szóval hogy a felső cső mekkora távolságot köt össze vízszintesen nézve, a homlokcső tetejétől, és ezt összehasonlítani normál méretű vázakkal, amik neked bejöttek.
Pl nekem a 2007 es Merida 905 ös vázam fizikailag 52.5cm, a rárakott matricára az volt írva hogy ez 57-59 centinek felel meg. Viszont az előbb amit említettem váz hosszúság meg azt mondja hogy egy normál országúti verseny geometriás váznál ez egy 56 os váznak felel meg, ami nekem pont jó a 180 centimhez.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Misály #18862 üzenetére
20 éves cromo vázakból amik jó mezőnyverseny geosok voltak, ismert márkák pl a colnago, olyan rövid láncvillával rendelkeztek, hogy épp elforgott a gumi a nyeregvázcsőtől, van ott kb fél-1 centi hely. Montinál meg nem tudod hova csökkenteni, mert nem fog elférni a gumi meg a sár, meg ha olyan rövid a hátulja, akkor emelkedőn emelni fogja az elejét elég komolyan.
Keresgettem slopingos mtb vázakat, mert azokkal annyira nem voltam tisztában, és tök hosszúak... Tartom magam ahhoz hogy nincs összefüggés. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz madmike #18902 üzenetére
Nem nagyon érzed meg hogy nehezebb lenne tekerni, annyi mintha egy nehezebb külső gumid lenne, csak ha sokáig nem használod, akkor képes leülni a lötyi egy helyre, és ameddig nem folyik szét egyenletesen, addig üt a kerék.
De egyébként nagyon sok tüskét láttam már hogy megfogott egy ilyen lötyis kerék, és minimálisan engedtek csak le, és a szivárgás egy idő után megállt.
Viszont néha a szelepet eltömik, és akkor elég nehéz felfújni a belsőt. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz madmike #18905 üzenetére
Ez egy jó kérdés volt.
Normális választ a gyártó se ad: [link] Második bekezdést kell olvasni.
Szóval azt mondja megkísérelheted beletölteni, de inkább vegyél olyan belsőt amiben már benne van.
Egyébként a defekt védő szalagon nem gondolkoztál? Országútiba szerintem az valamelyest jobb ötlet.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz madmike #18908 üzenetére
Egyszerűbb megoldás, és nem kell a prestán való át töltéssel, meg egyáltalán ezzel a takonnyal foglalkozni. Talán könnyebb is. Meg országútin, főleg egy könnyű keréknél lehet érezni lehetne hogy üt, valamint 8-10 bar-t nem tudom mennyire fog meg, meg országútival inkább üveg, vagy kő szilánkok szokták kivágni a belsőt. Azt meg a szalag megfogja.
Szerintem ez a takony megoldás, montiba, nagy belsőhöz, kis nyomáshoz, tüske gyűjtés ellen a jó megoldás. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz szentkuti11 #18911 üzenetére
Igen, azok jók, de én a súlyuk miatt tuti fel nem tenném egy bringámra sem.
Mondjuk én nem vagyok nagy defekt gyűjtő.
Trekkingben van 7 ezer valamenyi, 1 defekt. Schwalbe Maraton Racer. Petőfi sétány Siófok, szét dobált üveg miatt.
Országutiban van 17 ezer, múlt héten volt a 4. defekt, de az egy rommá koptatott schwalbe stelvio, bringa úton eldobált üveg miatt, meg 1 vágás a semmitől, meg használtam rajta ultremo -t is olyan 4-5 ezren, azzal nulla defekt.
MTB be nem vagyok nagy szám, abba 2ezer valamennyi lehet, nulla defekttel. Tioga Factory XC.
Meg még olyan 8-9 éve valami elöregedett trekking gumival volt egy defektem, de azzal is mentem 4 ezer felett. 2 irányú kereszteződés közepén vágtam át ahova a koszt összehordják.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz szentkuti11 #19088 üzenetére
Lehet nem ártana igényesen leszervizelni.
Láttam már sram féle rockshox -t amiben negyed annyi olaj volt meg fémtörmelék. Új telókkal sem árt tehát eljátszani egy patyolat tisztára törölgetést, mosást, aztán a leírtak szerint mindent feltölteni a megfelelő mennyiségű legjobb minőségű olajjal.
Meg lehet kicsit csalni, perselyeket átzsírozni, felső persely fölé olajos zsírt rakni, stb. Aztán egyből 5 ször egyenletesebben fog járni. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz rétisün #19149 üzenetére
Ha 23 as a teteje, akkor legyen már 11 es az alja..
De amúgy szerintem egy 39-23 az erős. És ezt úgy mondom hogy voltam igazolt versenyző is U23 ba. Én nem tennék fel 23 ast. Egy kicsit komolyabb emelkedőn már áll a lábad. Most nem tudom pontosan, de egy normális, egészségesen eltekerhető pedálfordulatszámhoz 39-23 ban, ~20 felett kell szerintem menned. Szóval ha van egy komolyabb emelkedő, akkor mehetsz kiállva. Az meg edzés szempontból sem jó ha mindig kiállsz, meg egy hosszabb szakaszon nem lehet végig kiállva menni. És akkor még az is ott van, hogyha mondjuk hosszú edzést csinálsz, és már fáradsz, akkor hogyan fogsz egy emelkedőn pörgetve felmenni?
Ha OB -n beérsz az első 10 ben, akkor nem erős a 23 as hátul, mert eleve vagy olyan erős hogy nem nagyon fog meg semmi, de azoknak úgy sem kell magyaráznom.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!