- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz lefkosia #41736 üzenetére
Szia!
Talán a Trek kicsit drágább. Egyébként hiszed vagy sem, kb semmi különbség nincs köztük, főleg az a különbség melyikre milyen márkanevet festettek rá. Ha mutatsz egy kimondott szerelékkel bringákat, azok közül már könnyebben lehet választani, hogy melyik alkatrész éri meg.
Trek persze jó márka, de a tipikus esete annak, mikor egy prémium márka a neve miatt túlárazza dolgokat, és az alsóbb kategóriába már nagyon butított termékeket ad el, aminek gyakorlatilag köze nincs a felsőbb kategóriás modellek minőségéhez. Tehát itt is ha "olcsót" veszel, lehet érdemesebb egy "olcsóbb" márka modelljeit választani, akiknél a csúcskategória nem 2-3 milliónál ér véget, hanem mondjuk 1-nél.
Sajnos ajánlani nem fogok, nekem nincs időm ezért végignézni 10 katalógust, meg megnézni mit lehet beszerezni, valamint minden rohadt drága jelenleg az országban.. úgyhogy szívből ilyen 200 ezres 29 eseket nem tudok ajánlani. Nem tudom mennyit szánsz rá.Egy olcsó trekben ilyen felniket találtam:
[link]
[link]
[link]
Bontrager! oh je. Ez inkább bonTróger. Jah mellesleg a kerék rossz küllő mérettel volt fűzve gyárilag.. -
Bati0501
őstag
válasz lefkosia #41742 üzenetére
Az olcsóbban van Acera,Alivio,Deore.Szépen növekvő sorrendben. Igaz,h csak a váltókar Acera,de akkor is egy 205e-es bringa...A drágábbikon már csak Deore meg SLX van,de drágább is 45e-el.És 10dekával könnyebb. /azt annyira nem értem,h miért van kétszer hátsó váltó írva/
-
Bati0501
őstag
-
Xantomas
őstag
válasz lefkosia #41752 üzenetére
Csak egy ötlet 29er-re 200E alatt:
Épített Mongoose Sabrosa + Manitou Tower villa.A bringa nekem gyanusan olcsó, pláne ahogy nézem, idei XT fékekkel, amik újonnan kerülnek majdnem ennyibe, de lehet hogy ennyire kell neki a pénz.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Bati0501
őstag
válasz lefkosia #42382 üzenetére
Nekem csak ilyen noname van vagy az Aldiból vagy a Lidlből,anyáék vették,kettőt vagy 1000-1500-ért.Sok LED van bennük,elég jól világít.Persze annyira nem,h vaksötétben csak arra támaszkodj,de hát ezek a pár ezer Forintos lámpák mind ilyenek sztem.Szóval nem hinném,h sok különbség lenne egy 5-6e-es és egy 2e-es között.
Szóval sztem azt vedd,ami a legolcsóbb és még ki is nézed belőle,h működni fog./végül is megvetted a Cube-t vagy a gari hiány miatt nem? /
-
Auratech
őstag
válasz lefkosia #42382 üzenetére
Szerintem a világításon nem szabad a végletekig spórolni. A hátra biztosan elég egy kompakt megoldás, tölthető AAA akkuval, villogósra állítva. Látnak, ez a lényeg.
Előre mar más kérdés. Nagyon fontos és biztonsagot ad, ha jól látsz.
Ha a pénz lényeges, hátra olcsót, előre jobbat vennék.Nekem hátul 500 ft-os piros villogóm van. Elöl bepattintós zseblámpa tölthető litiumos akkuval, elég príma fénnyel, kb 2000 ft- ból+töltő. 150-200lm fényel, ami már esőben is bevilágítja előttem a terpet. Száraz időben pedig fényár. De könnyen elkölthetsz 10-30 e-t, ha minőségi szettben gondolkozol...
Auratech Field Recording
-
Auratech
őstag
válasz lefkosia #42387 üzenetére
Hátul tökéletes. Elöl meg biztos elég.
Én egy kicsit vaksi vagyok. Azt szeretem, ha fel van kapcsolva a villany rendesen. Főleg esős időben kellemetlen, hogy a jónak mondott lámpa fénye elveszik az ázott, sötét aszfalton két méter után.
Jó lámpa nélkül a legveszélyesebb az volt (..kerékpárúton a főút szintje alatt fél méterrel, avval párhuzamosan), hogy a szembejövő kocsi lámpája miatt gyakorlatilag nem láttam az útból magam előtt semmit, amíg el nem ment mellettem. Volt, hogy le kellett szállnom...Most nincs ilyesmi...
Auratech Field Recording
-
dqdb
nagyúr
válasz lefkosia #42390 üzenetére
Láncvillavédőt is szeretnék, mit ajánlatok, vagy jó a noname is?
Ha kellően erős tépőzárral rendelkezik, akkor jó a legolcsóbb is. De vigyázz, mert többféle átmérőjű létezik belőle a különböző vastagságú láncvillákra.A legolcsóbb megoldás amúgy az, ha fogsz egy régi belsőt, és bandázsszerűen rátekered a láncvillára valahogyan így.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
amargo
addikt
válasz lefkosia #42394 üzenetére
Értem, tehát csak a rendőrök zaklatásától akarod megóvni magad, helyes!
Továbbá helyzetjelzőnek is jó lesz a lámpa.A linkeltre nehéz megírni a véleményemet, mert a 40W meg gondolom valami márka jelzés lehet, a marketing szemfényvesztés meg egyenesen megmosolyogtató, de az igazi problémám az, hogy van aki ezt tényleg elhiszi és megvásárolja..
Szerk:
Amit dudi6 linkelt, az pont elég lehet arra, ami alatt azt értetted "hogy benevezek egy komolyabbra".[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Bati0501
őstag
válasz lefkosia #42394 üzenetére
Hát nem tudom,semmi offense,de én-főleg ha csak arra kell,h a rendőr ne büntessen meg-nem adtam volna ki ezeket 5e-et.
ha tényleg látni akarsz,akkor nem kell komolyabban körülnézni,h találj 30e-es lámpaszetteket...Ha jól rémlik Ludsimonnak is van ilyen jó "kis" erős lámpája...Ha benézel amargo által linkelt topikban,akkor könnyen megtalálhatod azokat a webshopokat,ahonnan a srácok rendelni szoktak.
Vannak akik ellenzik,h ilyen erős zseblámpákat-bár sok már direkt ilyen célra van tervezve- tegyenek bringákra,mert elvakítják az autósokat...Hát nem tudom,ha majd szükséges lesz és lesz ilyen lámpán,akkor én felraknám...
Akkor megvetted... -
F_Gergely
őstag
válasz lefkosia #42482 üzenetére
hát én is vakartam a fejem mikor nyerget kerestem a gyári helyett, végül Specialized nyerget vettem 13 ezer körül, de megérte mert hosszabb távon sem nyomja a hátsó felem. Viszont azt észrevettem hogy nem mindegy miben teker az ember, nekem farmerban a legkényelmesebb, vékonyabb anyagú nadrágnál fáj a seggem 5-6 óra után.
-
D.Orion
veterán
válasz lefkosia #42644 üzenetére
Nem akarom elnagyolni a bukósisak témát, de az egyik legnagyobb lehúzás ezeken a márkanév kifizetése. Az egy kaptafára készülő habszivacsos anyagra rápréselt műanyagos sisakok közül a WIND ugyanannyit véd, mint az UVEX. Azok a sisakok amik ehte ugyanúgy néznek ki, csak éppen más rajtuk a festés és a név ugyanazon a soron is készülnek csak festéskor az egyik jobbra a másik meg balra megy.
15K alatti árkategóriában teljesen mindegy, hogy mit veszel a habszivacsok közül. Inkább azt nézd, hogy van-e rajta rovarháló és napellenző, mint azt, hogy milyen márka van rápingálva. És persze legyen kényelmes, lehetőleg ne fekete színű(adjunk a láthatóságra).
-
Peet210
őstag
válasz lefkosia #42887 üzenetére
Ezen én is gondolkodom. Ha nagy értékű a kerékpár akkor szerintem igen. Ezen kívül ha sokat vagy nyeregben egy esetleges baleset esetén is fizethet a biztosító a kárért. Arra lennék kíváncs ha edzés közben történik baleset főúton, abban az esetben hogy járna el a biztosító (mivel ha jól tudom főúton nem lehet kerekezni).
Tehát egy 250e vagy e feletti értékű kerékpárnál egy esetleges lopás esetén jól jöhet az az összeg amit a biztosító fizet (persze ha a szerződésnek megfelelően volt tárolva, zárolva, elhelyezve). Ezt mindenféleképpen érdemes átolvasni mielőtt megkötné az emberToday's record, is tomorrow's motivation
-
pengemetal
aktív tag
válasz lefkosia #42892 üzenetére
Én kötöttem tavaly augusztusban az Aegon-nál, a legolcsóbb kategóriájú biztosítást. Előtte tüzetesen átolvastam a szerződési feltételeket. Hál' istennek még nem kellett igénybe vennem (kopp-kopp), de a szerződés szerint nem szarakodhatnak egy esetleges kifizetéssel, de ismerve a biztosítókat...Szóval én is kíváncsi vagyok személyesen milyen tájokoztatást adnak Neked.
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
Aegon
csendes tag
válasz lefkosia #42919 üzenetére
Kedves lefkosa!
Ügyfélszolgálati irodánk nem található a Kálvin téren, de az alábbi oldalon megtalálhatja az Önhöz legközelebbi Aegon Ügyfélszolgálati irodát:
http://www.aegon.hu/elerhetosegek/kiemelt-ugyfelszolgalati-irodak.htmlEngedje meg, hogy figyelmébe ajánljuk kényelmi szolgáltatásunkat:
Ügyintézőink holnap 9.00-16.00-ig a honlapunkon megtalálható chat-en is szívesen segítenek Önnek megválaszolni kerékpár biztosítással kapcsolatos kérdéseit, így nem szükséges személyesen befáradnia hozzánk.Érdemes tudni, hogy a kerékpár biztosítás kizárólag online módon köthető meg.
Üdvözlettel,
Aegon Ügyfélszolgálat -
félisten
válasz lefkosia #44774 üzenetére
Én 77kg vagyok, szóval nem probléma, csak félek, hogy nem fog annyit dobni az "élményen" (=kényelem), mint amennyibe kerül.
Tavaj 7-11 között voltak hasonlóak (suntour NEX vagy NCX asszem)...[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Atesz 666
aktív tag
válasz lefkosia #45601 üzenetére
-Szerintem kb soha...
Sony Xperia S, Sony Xperia SP, Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z5, Sony MDR-ZX330, Sony a 33, Sony KDL-40EX500, Sony BDP-S360, Sony STR-DH820, Sony MDR-XD100, Sony DR-S5, Sony SS-FCR6000, Sony SS-B1000, Sony SA-W2500, Jamaha DVD-S663, ASUS X75V NOTBOOK, ASUS RT-N53 Router, SonimXP3.2 Quest Pro, stb stb.
-
Muton
addikt
válasz lefkosia #45601 üzenetére
komolyan, most mit szeretnél hallani?
majd ha az átlagfizu olyan lesz, meg ha nem pár éve fognak biciklizni, mint nálunk, hanem 50 éve, mint ott.
csak azután kezdi az embereket érdekelni nagy tömegben a környezetük, egészségük, stb, ha elértek egy anyagi szintet. szerintem sok minden nem kellene, hogy pénzfüggő legyen de ha szétnézel a világban, kb mindenhol minden az...ott is nagymértékben változna helyzet, ha az agyonhajszolt, frusztrált, ideges autósok, ukrán-román kamionosok között kellene a lerobban utakon tekernie egy 12órázó alulfizetett átlagembernek, tescós biciklin, akinek pl a 20 napra elég csak a fizuja.
itt is oszt a rendőrség a kereteihez képest apróságokat, sokan próbálnak türelmesebbek lenni a bicajosokkal szemben, idővel biztos, hogy itt is jó lesz a helyzet, ha olyan jó nem is, mint ott, de jó.
idő kell mindenhez. meg tanítani az embereket. nálunk is bővítették a bicajtárolót a lépcsőházban, és úgy kellett magyarázni a közös képviselőnek, hogy miért nem megoldás a kerékrögzítés. nem is hallott még gyorszárról, meg bicaj tárcsafékről, meg hogy nem fér be a gumi, meg stb. most már ő is tudja, legközelebb már talán magától jó tárolót fog tervezni. talán...Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
szab.tam
nagyúr
válasz lefkosia #45601 üzenetére
"Koppenhága biciklibarát úthálózata , vajon nálunk mikor valósul meg "
ha a dán - román határon megmarad az útlevél-ellenőrzés...
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
gmatti
csendes tag
-
dqdb
nagyúr
válasz lefkosia #46678 üzenetére
XC+általános felhasználás és nem betétes nadrág (csak a téli nadrágom betétes) esetén nálam a WTB Silverado a nyerő. Második helyezett a most tesztelés alatt álló Selle San Marco Ponza, de ez még változhat, mert terepen nem voltam vele, csak aszfalton.
Amúgy azért kísérletezem egy jó nyereg tulajdonosaként, mert egész évben használom a bringát, de az SMP-t csak időkorlátosan tudom használni a korábban leírtak miatt. Úgy vagyok vele, ha már télire beszerzek valamit, akkor azt más körülmények között is kipróbálom, mert egy egész évben használható darab mégiscsak jobb, mint kettőt cserélgetni. Az utóbbi időben már eléggé határozott kép alakult ki bennem a számomra optimális nyereg geometriáját illetően, így a San Marco már tudatos választás volt, nem csak hátha bejön alapon próbáltam ki. Van még a kipróbálandó listámon további tétel is, ha olcsón hozzájutok belőle egy használthoz, akkor tovább folytatom a sort.
Ettől függetlenül a mondjatok egy jó nyerget kérdésre én is az SMP (esetleg Specialized Avatar) választ adnám, mert sok más nyereggel ellentétben nagyon kicsi az esélye, hogy az illető mellényúl vele.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
válasz lefkosia #46968 üzenetére
2 órája ezt kerestem, de nem találtam
köszi(#46971) 313313
€29-ért elhoz a vonat München-ből Pestig. Ez mindent magában foglal, kivéve a bicaj-szállítást. Van néhány bicajos szerelvény, de a legtöbbe csak csomagként rakhatod fel (két kerék kiszerel, és spéci bicajos-táskába megy a drótszamár)[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Criton
veterán
válasz lefkosia #47221 üzenetére
Sziasztok!
Kocsiról váltottam bicajra, és egyáltalán nem bántam meg.
A héten az épített bicajom is elkészültCsepel Rapid 3* 50-es váz, Gipiemme duplafalú szegecselt trekkingkerék kazettás agyakon, 21seb. Shimano TZ - Suntour vegyes hajtás, Saccon V-fék, Selle Lucky nyereg, Rubena 32-622 defektálló külső.
és el is tudtam menni a CM-re, szerintem nagyon jó volt A srác szerint aki már rengeteg bicajt/fixit épített mondta ez egy low-cost bicaj még, de nekem most még teljesen jó
-
Criton
veterán
válasz lefkosia #47229 üzenetére
Köszi
Mivel IT területen dolgozom a mozgás sajnos nem nagyon volt meg, elég közel lakom is a céghez.
A robogó meg a kocsi a mai benzin árak mellett luxus, így maradt a választás a bicajra. Bicajjal tényleg elég sok helyre el tudok menni minden probléma nélkül (Hősök tere - Erzsébet híd olyan max 15perc volt, kocsival mikor ennyi? ), és izgulnom sem kell, hogy találok parkolóhelyet, melyik fizetős és melyik ingyenes már...18 óra előtt haza se tudtam menni, mert az a rész ami ingyenes lenne nekem mindig dugig volt, a fizetős hely meg drága lenne. Bicajjal meg akkor jövök meg megyek amikor kedvem tartja. A cégnél nagyon sokan bicajoznak, igaz főleg fixi - de azért engem nem gyűlölnek mert nekem nem az vanVisszatérve a mozgáshoz, észrevettem magamon, jó fájdalmak a combomba még vannak/voltak, de jobb lett a közérzetem, jobban alszom, jobb az emésztésem, és még fogytam is ugyan annyi evés mellett. Több folyadékot iszok, és már a cigi sem hiányzik
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz lefkosia #47231 üzenetére
Most a hónap végén szándékozom új telefont venni, Galaxy S4 és i5 között vacillálok.
Igazából most nem telefon háborút szeretnék elindítani mert az nem ide tartozik, a kérdésem az lenne, hogy bicajozás közben hogyan tudnám probléma nélkül vinni magammal a telefont, úgy hogy a telefon ne is sérüljön?A kollégák többsége valami bagaboo vagy milyen táskát használnak...
[ Szerkesztve ]
-
Muton
addikt
válasz lefkosia #47233 üzenetére
nekem is ott volt a teló, aminek törött is a kijelzője, amikor elestem (igaz nagyot). azóta a víztartály mellett van a hátamhoz közel. max beázik
mod: jaj-jaj, nem is úgy volt. ekkor törött össze, amikor csak a kormányról lebukfencezett a táska szemüvegtörlés közben. álló helyzetben esett a tetejére, de a telónak ez is elég volt
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
-
madmike
őstag
válasz lefkosia #47475 üzenetére
Nem nagy tétel egy ilyen adapter, 2-3000ft-ból megúszod. [link]
Elől nekem is 180as tárcsa van, de ha nem szoktál durvulni a bringáddal akkor a 160asnak elégnek kell lennie."Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
zoo8800
veterán
válasz lefkosia #47479 üzenetére
Felejtsd el a 180-ast, nyugodtan veheted a 203-ast.
Én csak 95 kg vagyok, de 1-2 lejtőn így is meg tudom sütni az első tárcsát.Biztos jó tárcsa, amit kinéztél, bár még nem próbáltam. Szerintem az SM-RT67 is bőven jó lesz, és sokkal olcsóbb.
Én a régebbi, 6 csavaros Shimano tárcsákat használom. Ugye Center Lockos agyad van?[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz lefkosia #47481 üzenetére
Azért azt nem árt szemelőt tartani hogy milyen villa van a biciklibe, és ahhoz mekkora tárcsát ajánlanak maximum. Egy 26 os gyorszáras XC teleszkópot is fossá csavar egy 180 as tárcsa.. 29 colos teleszkópoknál, az all mountainre is ajánlott 15 ös átütővel ellátott villára mernék maximum 203 as hidraulikus tárcsát rakni..
[ Szerkesztve ]
-
Thulcandra
senior tag
válasz lefkosia #47796 üzenetére
Éveken át bringával jártam melózni, de mostanra ez egy kicsit nehézkes lett, mivel a munkahelyemen lakok - ki se kell mennem az épületből a munkába érkezéshez. Mókás dolog lenne ledöngetni a lépcsőházban a szobámtól a pultig
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest