Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V.Stryker

    nagyúr

    Tisztelettel megjegyezném, hogy mi is a hivatalos álláspont a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság részéről:

    Bármilyen okból a hibás készülék helyett egy új készüléket adnak, újra indul-e a garanciaidő?

    A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

    Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában.

    Javaslom, hogy érvényesítsétek. :)

    [ Szerkesztve ]

    -

Új hozzászólás Aktív témák