Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Downsampling

    senior tag

    válasz #86564352 #211097 üzenetére

    Srácok! Köszi mindenkinek a segítséget! Ma délelőtt kinyomtatták a számlám és a garim egy Voda-üzletben. Ez eddig rendben. A többin nem elmélkednék most, kértem egy időpontot az iStyle-ban. De még mindig nem tisztázott, hogy az akksira vonatkozik-e a szavatosság (ennek próbáok mindjárt utánanézni).
    Mellesleg ma reggelre a páromnak az IP7-én meghalt a kijelző. Ő T-s. Voltunk náluk is. És valóban, ott minden doksi megvan a T oldalán lévő személyes fiókjában, de ki is nyomtatták neki a boltban. Őt is egyből az iStyle-ba irányították, és érdekes módon 3 nappal korábbi időpontot kapott, mint én (egyszerre foglaltam), már hétfőre. A két cég között ég és a föld a működési protokoll. Nálam pl. a vodás hölgy leginkább azzal volt elfoglalva, hogy hosszabbítsam meg a szerződésem, illetve vegyek új készüléket. Kb 3x kellett megkérnem, hogy ezt most hagyja abba, mert engem most az érdekel, hogy minél hamarabb intézzük a telefonjaink javítását. Ja, és azt is mondta, hogy nem éri meg cseréltetni az akksit, már csak ezért is vegyek náluk új iPhone-t. Hmmm… a budakalászi Voda-üzlettől 30 méterre van egy független Apple szerviz, ők pl hétfőn 25 ezer forintért 15 perc alatt cserélnék ki a kijelzőmet. Nem tudom, mi nem éri meg ezen???

Új hozzászólás Aktív témák