-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
válasz King Charles #56599 üzenetére
Váltó olajat érdemes lecserélni?
Igen. Úgy tudom 5 év vagy 120,000km van megadva, csak az eredetit szabad ebből bele rakni.Milyen motorolajat rakjak bele? Castrol, Motul, ... ?
Itt kedvelik a Motul Eco-nergy 0W-30. Nekem is ez van most a Jazzben, de következőben Mobil1 0W-20 rakok bele.A többi folyadékot? Hűtővíz, fékfolyadék érdemes vásárlás után lecserélni?
Fékfolyadékot két évente ha 2 vagy 3 százalék fölé megy a víz tartalma, ha jól tudom. Hűtővíz vagy fagyálló talán 5-6 év ott is az intervallum.Valamint milyen olaj, benzin, levegő, pollenszűrőt javasoltok hozzá?
Olajból Purflux, ez az eredeti ha jól tudom.Valamint apukaként lehet hogy a fékeket mindenképpen cserélném, abból melyiket ajánkátok?
Azt sem kell ha még jók.
Én pár napja mikrométereztem le őket. Keress vissza a hozzászolásaimra.
Fékből ATE az eredeti, ha jól tudom.Novum Forum Siculorum
-
King Charles
tag
Sziasztok
Ismételten a segítségeteket szeretném kérni. Elméletileg 2 hét múlva jön meg a 8 gen civicem 1.8 sport és keresnék egy megbízható szervízt.
Rengeteg olyan sztorit hallani, hogy csak papíron cserélik az olajat meg hasonló ezért fordulnék hozzátok tanácsért. Kit ajánlotok aki tényleg lelkiismeretesen elvégzi a karbantartásokat?
Valamint kezdő hondásnak tudnátok ajánlani pár dolgot, hogy mit érdemes cserélni vásárlás után?
Ha jól tudom a vezérlésre 200e kilométerenként kell ránézni nem olyan mint vw nél, hogy 90e cserélni kell.
Váltó olajat érdemes lecserélni?
Milyen motorolajat rakjak bele? Castrol, Motul, ... ?
A többi folyadékot? Hűtővíz, fékfolyadék érdemes vásárlás után lecserélni?
Valamint milyen olaj, benzin, levegő, pollenszűrőt javasoltok hozzá?
Valamint apukaként lehet hogy a fékeket mindenképpen cserélném, abból melyiket ajánkátok?
Az első szervíz mindenképpen szerelőnél lehet, de lehet hogy utána a soron következő olaj és szűrőcserét már én csinálnám.
Köszi
Karesz -
Peter.70
addikt
válasz Dalai Láma #56596 üzenetére
Nagy autó a Jazz
-
Aladdin
aktív tag
válasz BlacKSouL #56593 üzenetére
Vélemény?
Hát, izé.
Sok a szórt fény, foltos. Szélekre nem ad annyi fényt.
(mondjuk nincs annyi szórt fény, mint egy H4 xenonnál, de szerintem a megengedettnél több)
Fényszóró sokkal rosszabb.
Tompított alapvetően erősebb, de nem biztos, h a sok negatívumot mindez kompenzálja.
Rendőr előtt rögtön bukta, túl hideg.
Ha a fénye halogén közeli, vagy mondjuk ilyen GE Sportlight-os lenne, akkor mondanám, h hát egy-fene, de így nem. -
BlacKSouL
addikt
Az izzók fényéhez képest tisztán érzékelhetően világosabb van tőle odabent. Vagyis a fényerő önmagában is indokolhatja a cserét, nekem ez volt szempont, míg van akinek egyszerűen a led színhőmérséklete jobban tetszik, vagy a kettő együtt. Tehát (nálam) a 3x 8W izzó helyett a 3x 1W led több fényt ad, nyolcadannyi villamos teljesítményből, kevesebb hővel.
De itt van Aladdin méréses tesztje, benne a gyári izzóval. Képekkel
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #56588 üzenetére
Tényleg... valóban, C3W. Elnéztem
Gyanús is volt, hogy mintha 1W-os lett volna, és drágább.Szóval vissza az egész, remélem még senki nem rendelte meg a C5W-t, de mindenesetre senki ne rendeljen mérés nélkül! Az a biztos, kivenni a régit, megmérni, és azt ellenőrizni melyiknek felel meg.
Szóval igen, nekem ez van bent.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Könnyű és nehéz kérdés. A kézikönyv mind a 2009-2011, mind a MY14 modellek esetében 12V/8W izzót ír, ahogy nekem is a Civic. Ebből én nem tudtam meg eleget, így én is kivettem, megmértem az izzó hosszát, ami amúgy szofita, és a hossz alapján az jött ki, hogy ez a C5W típusú szofita. Ilyen méretű ledet kell keresni. Mivel ez megegyezik az enyémmel, én tudom ajánlani a korábbi linkelt Philipset.
Néhány másik gyártónál úgy láttam körsugázó jellegű a fényeloszlása a szofitáknak. Azonban ez az extreme ultinon egy egy vastag lapos négyzetes tokba van integrálva, alapvetően kb. 120-140°-ban egy irányba sugároz, viszont mivel nekem mind az első térképolvasók, mint a hátsó utastér foglalat fölfelé egyszerű műanyag, fény visszaverés céljából nem lett kialakítva, ezért itt a körsugárzó izzók vagy ledek sem érvényesülnek, mivel a 200-220°-ban felfelé szóródó fény csak a műanyag foglalatot világítja(melegíti) Tehát a linkelt Philips nálam tökéletes, és gyanítom a Jazznek is hasonló a kialakítás. Habár kicsit széles a tok, szélesebb, mint az izzó, ennek ellenére éppen elfér a helyén. Ezt azért érdemes rendelés előtt megnézni.
A színhőmérsékletes kép durván csalós, nem olyan kék ez a 4000K, valóságban fehér, bár ha nagyon vájtszemmel nézem, egy alig észrevehető lilás árnyalat van benne, főleg napsütésben nézve, de az inkább másnak lehet a következménye, nem a színhőmérsékletben való eltérés. 4000-nél magasabbat én sehova nem tennék, a 6000-ekkel ki lehet üldözni a világból.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Carvus
senior tag
UFO Civicbe milyen tompítottat ajánlanátok? Anno könyvjelzőztem OSRAM Silverstar 2.0-át, bár már kifutó modell, de talán el lehet még csípni pár helyen.
Ez még mindig a best buy tartósság szempontjából? Volt már NBU-m, ami faszán világított, de ~fél évig bírta csak, azóta szerelő valamilyen Hellát rakott bele.
divi#2208
-
BlacKSouL
addikt
válasz martillo #56575 üzenetére
Habár sejtettem, hogy a led kevésbé fog melegedni, mint az izzó, de ennek a Philipsnek a hátulján lévő hűtőborda elgondolkodtatott. Ezért próbálgattam, húsz percig hagytam világítani, (tartósságra is tesztelni próbáltam) de igazából alig kézmelegre melegedett a tokozás, miközben az eredeti szofita izzót 2 perc világítás után már nem lehet megfogni, hiába kis teljesítményű.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
i-sti
senior tag
Hol lehet megnézni, hogy GE-nek az utastér világításnál milyen égő talál. Én is tennék LED-et, mert a mostani izzószálas nem vakít el.
Novum Forum Siculorum
-
Czimby
addikt
válasz martillo #56575 üzenetére
Lednek tudtommal az az egyik előnye, hogy sokkal kevesebb hőt termel ha megfelelően van hajtva.
Nekem a civicben led panel volt ami kábellel csatlakozott a sofita helyére, felkapcsoltam és még az autó környékét is bevilágította, az pl nem melegedett kicst sem.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
BlacKSouL
addikt
válasz sugarforce #56573 üzenetére
Én ilyet tettem bele. Nekem nagyon bevált.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
sugarforce
addikt
2008as civic sedanban milyen ledes izzot ajanlanatok az utasterbe? Koszi
-
Pityulika
újonc
Sziasztok, valaki meg tudná adni Tóth Imi telefonszámát, címét. Nagyon köszönöm!
-
Peter.70
addikt
válasz MikaVejneGI #56567 üzenetére
E5
-
MikaVejneGI
aktív tag
tboy93 , sugarforce, köszönöm.
Steam ID: MikaVejneGI , PSN ID: MikaVejneGI mindenhol másutt: MikaVejneGI vagy ATis_HUN
-
nagyúr
válasz MikaVejneGI #56567 üzenetére
E10 nincs Magyarországon, E85 meg az etanol, azt átalakítás nélkül nem érdemes tankolni.
-
sugarforce
addikt
válasz MikaVejneGI #56567 üzenetére
a regi jelzesek is kintmaradnak, ez az uj jelzes csak az eu rendelet miatt kell. Egyebkent e5
-
MikaVejneGI
aktív tag
Sziasztok.
Most , hogy új benzin jelölések jöttek. Megkérdezném milyen benzint tankoljunk ezután a kutaknál?
E5 - E10 - E85 ?
Számit az etanol arány egy 95-ös benzint használó 13 éves motornál?[ Szerkesztve ]
Steam ID: MikaVejneGI , PSN ID: MikaVejneGI mindenhol másutt: MikaVejneGI vagy ATis_HUN
-
Peter.70
addikt
válasz Dalai Láma #56565 üzenetére
Én bútort, vagy kemény dolgokat nem szoktam benne szállítani, úgyhogy erről nincs tapasztalatom
-
Peter.70
addikt
válasz Dalai Láma #56562 üzenetére
Húzd előre az első ülést és hajts hátra a támlát
-
tboldi
nagyúr
válasz Dalai Láma #56562 üzenetére
Hátrafelé döntve majdnem vízszintes lesz az első ülés is, legalábbis a GD-ben.
-
Dalai Láma
őstag
válasz Peter.70 #56559 üzenetére
Na lemértem, összesen több, mint 2 m hosszú a belső tér úgy, hogy még nem ér a műszerfalig.
Ami még jobb lenne, ha az első ülést előre lehetne teljesen dönteni úgy, hogy egy teljesen sík rakodófelületet kapjunk. Tudom, telhetetlen vagyok
Csak bedőltem a marketingnek, hogy ez egy mini teherautó. Ami viszonylagosan igaz is, de azért nem egy IFA.''Ugrott apósom, nagy régi sólyom, mindene az illegalitás''
-
Peter.70
addikt
válasz yodamester10 #56560 üzenetére
Könnyű egy akkora batárral tanácsokat adni, ami Neked van
-
yodamester10
őstag
válasz Dalai Láma #56558 üzenetére
Vágd el ne szórakozz
-
Peter.70
addikt
válasz Dalai Láma #56558 üzenetére
Arra már van némi esély
-
Carvus
senior tag
-
yodamester10
őstag
válasz Dalai Láma #56552 üzenetére
Kedvedért lemértem a civicet,abba beférne hosszába de a 80cm a kérdés inkább
-
Quqesz
nagyúr
válasz Dalai Láma #56552 üzenetére
Én egy egész konyhát beraktam egyszer egy Smart Forfour-ba...nem is maradt hely benne...😀 a 220 necces...
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Peter.70
addikt
válasz Dalai Láma #56552 üzenetére
A 220 cm szerintem sok lesz
-
Dalai Láma
őstag
Honda Jazz-be (mondjuk 2015-ös) vajon befér olyan ikea lapraszerelt bútor, ami kb. 220 cm magas, és 80cm széles?
Az biztos, hogy minden ülést le kell hajtani hozzá. Sajnos nem találtam olyan oldalt, ami a belső méreteket leírná, a csomagtérnél is csak annyi derül ki, hogy kb 1300 cm^3.''Ugrott apósom, nagy régi sólyom, mindene az illegalitás''
-
mate01
csendes tag
Sziasztok,
honda jazz-t szeretnék megbízható szervizbe vinni, tudtok ajánlani észak-pest környékén szervizt/szerelőt/márkaszervizt?
szép napot mindenkinek!
-
martillo
tag
Sziasztok,
Bihari Janos nev ismeros valakinek, mint Honda specifikus szerelo? Egy FB csoportban olvastam a nevet, mint Pest kornyeki/kozeli szerelo, de ezen kivul semmit nem talaltam, hogy hol lenne helyileg vagy barmi elerhetoseg. Privatban is johet, ha valakit tud barmi infoval szolgalni.Koszonom
-
BlacKSouL
addikt
Röviden: igen
Hosszabban: most nincs akkora kapacitásom, de ha valaki visszakeresi mit írtam a fékek minimális karbantartásáról, tisztításáról, abban minden benne van ami itt előjöhet.
Annyi, hogy nagy tisztítást ezekkel a tárcsákkal nem csinálnék már, ha tervben van a tárcsa és/vagy betétcsere. Ha ugyanis a mostani "bekopott" állapot megváltozik amiatt, hogy eltűnnek a véletlenül előforduló felfekvések, eltorzulások, akkor az megváltoztatná a fékhatást, vibrációt okozhatna.Mindenképp érdemes szétszedni a nyerget, azaz a két mozgó felet a csap mentén széthúzni, a nyeregtestet rozsdátlanítani amennyire lehet, én megkentem hőálló ezüstfestékkel, 2-3 évig nagyon nem üti át a rozsda, de kissé védi a felületét, utána úgyis megkopik, újrarozsdál. (fújni nehéz, kupakba kell kifújni a sprayt, és onnan művészecsettel óvatosan ecsetelni a szükséges részeket)
A csapokat a gumiharanggal óvatosan széthúzni, csapot kihúzni megtisztítani, a gumit óvatosan lefejteni, kipucolni, illetve a betétvezető lemezeket az álló félből kipattintani, mivel korrózióálló acél, fémtisztára megpucolni (lapos csavarhúzó + réz drótkefe, esetleg a végén 800-as 1000-es csiszolópapír) a lemez fészkét kipucolni hasonlóan, festék száradás után a tiszta csapra felhúzni a gumiharangot, aminek a közepébe kevés hőálló pl. bronzos zsírt kensz, majd a csapot nagyon vékonyan szintén bezsírozva, a furatába betolni, megforgatni, és bepattintani a gumiharangot.
A betétvezetőket a betéttel érintkező oldalon szintén nagyon vékonyan hőálló zsírral meghúzni, betétek sarkait szintén, aztán így lehet majd összeszerelni. Vigyázni hogy a betétre és/vagy a tárcsára semmiképp ne jusson zsír vagy bármi kenőanyag. Ha igen, féktisztító a barátunk.
Tárcsánál a régit levenni, a kerékagyat alaposan ledrótkefézni. A képen látható alsó korong nem jó, nekünk tőcsavaros az agy(mint a felső kép), vagyis keresni kell pici keskeny befogható drótkorongot, és azzal alaposan megdolgozni a többnyire rozsdás mocskos felületet, egyenletesen simára, vagy akár közel fémtisztára(az úgyse nagyon megy majd). Jól rá lehet nyomni a drótkorongot, az agy elég kemény, a rozsda meg makacs. Ide a felfekvő felületre kenni nem szabad semmit, ha valaki a rozsda ellen mégis szeretne valamit, akkor műszerolaj rongyra, és lehelletvékonyan meg lehet vele törölni az agyat, de azzal számolni kell, hogy az esetleg jobban gyűjtheti majd a bejutó port. Mindenképp javasolt szerezni valahonnan indikátor órát, amivel a kerékagy tárcsán rá lehet mérni az oldalirányú ütésre. A tőcsavarok miatt elég kis hely van, jó sok csuklóval ellátott rögzítővel lehet jól belőni az óra pozícióját. Az oldalirányú ütése az agynak ha jól emlékszem valami 0,02 lehet, efölött már előidézhet némi vibrációt a féktárcsákon. Ha kérdéses a mérték, akkor felszerelés után a tárcsa peremén is meg lehet mérni az ütést, ha az is túl nagy, akkor az agy a ludas. Esetleges cserén érdemes lehet elgondolkodni, csonkállványostól egy első kerékagy lehet bontottan nagyjából 35-50.000 Ft. Nekem sikerült jobb állapotú (kisebb oldalütésű) bontott agyat kapnom, mint amilyen a többi 3 agyam ütése volt. Ehhez mázli is kell.Ennyit a kapacitásról
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
i-sti
senior tag
válasz BlacKSouL #56543 üzenetére
Érdemes lenne leszednem a féktárcsákat és a felfekvő felületet fém tisztára pucolni. Eléggé rozsdás minden, lehet került egy kis víz/só a tárcsa és az agy közé és az "nyomná"?
@zolynet: Nyergek nagyon rozsdásak mint szinte minden alkatrészem. Lehetséges, hogy a nyereg akadályozná a betétek "mozgását"?
Ilyen "dörzsit" találok barkácsáruházban? És ha igen milyen név alatt keressem?[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
zolynet
veterán
válasz tboldi #56542 üzenetére
Civic-en fúrtmart EBC TG volt, simán felszabályozták.
Tegnap voltam Iminél, szerviz letudva, holnapután műszaki.
Köv szerviznél a hátsó tárcsa betét cseréje esedékes lesz.
Ezt leszámítva minden a legnagyobb rendben.#56540 i-sti : lehet a nyergekre is rá kell nézni
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
i-sti
senior tag
Elég gyengén állok fék dolgában.
4 tárcsából 3 rosszul van kopva.
Több internetes adat szerint is 0,025mm van megadva maximális eltérésnek.
Nekem ehhez képest van majdnem 0,3mm is, ami jó 12x eltérésSzóval nem elég, hogy az egyik hátsó lengéscsillapító olajos erre a tárcsák is rendes el vannak "görbülve".
Tavasszal lehet újra locsolni a pénzt a #szarjapánra.Novum Forum Siculorum
-
Czimby
addikt
Hát ezek cserérettek rövi időn belül, új betétet én már nem tennék ezekhez a tárcsákhoz a tuti.
(Bár jópár maszek szerelő a jólvanmégaz felkiáltással dobná a nyergekbe a betéteket)Grat a szerszámokhoz!
Nagyon precízen mértélHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
nagyúr
válasz tboldi #56532 üzenetére
~2 év után elérkezett a pont ahol meg tudtam volna állni, de akkor meg jött egy olyan sípolás a rendszerbe amit sehogyan nem tudtunk megszüntetni Később miután már eladtam az egész rendszert a lakás felújítás miatt, kiderült hogy a rossz generátor okozta. Utólag fáj a szívem a hifiért, de a komplett lakást körbe redőnyöztem - szúnyoghálóztam belőle.
-
őstag
Ugye azt jól sejtem hogy az automax-nak naprakész az itthoni készletinfója? Azaz ha máshol látok olyan gumit ami kell az csak akkor jó ha saját készleten van? Most hogy megvan a pénz feleségem jazz-ére (185/60/15) a 4 évszakosra, persze hogy ebben a méretben nincs jó 4 évszakos (se a Nexen N-Blue, se vector gen 2, vagy a continental vagy a CC+, semmi sehol) raktáron.
-
nagyúr
A 6020-nak muszáj megfelelő fészket építeni, mert különben csak ajtórezgést fogsz hallani, zenét nem. Brutál power van benne, mély közepek között elég mélyre tud menni (50hz-n volt vágva az alja!), ehhez betonbunker ajtó kell. Igazából a 4nm sem volt elég ajtónként, a műanyag kárpit hátoldala is elbírt volna egy plusz réteget.
Az utastérbe nem vettem észre, hogy kevesebb zaj jönne be az ajtó szigetelés miatt.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #56518 üzenetére
Nekem nagyjabol 8kg plusz volt ajtonkent az epitett panel, szigeteles, hangszoro miatt, birta zokszo nélkül.
-
flegga92
senior tag
válasz lazac_ #56522 üzenetére
Fusso tényleg durva cucc, én is azt használom. Kicsit nehéz vele dolgozni, de az eredmény kárpótol, fél évig masszívan dobja le a vizet. Lassan nekem is kéne frissíteni, már nem olyan mint új korában. Mosásnál simán visszajön az ára, ha rajta van 4-500 Ft-ból lecsapatom és tiszta lesz, ha nincs rajta simán 800-1000 Ft-ot is rálocsolok
-
tboldi
nagyúr
4 db 48x80 centis Gladen lap került be, de lehet, hogy idővel rakok még, mert hely van.
Db mérőm nincs, de a mellettem elhaladó autókat érezhetően kevésbé hallom. Azért nem olyan drámai a változás, nem lett belőle prémium autó.
Illetve a zenében a kickek hangsúlyosabbak lettek.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #56518 üzenetére
Ennyi még belefér.
-
tboldi
nagyúr
Végül is úgy döntöttem, hogy maradnak a gyári hangszórók, mert egyáltalán nem szólnak olyan rosszul, fejcsere nélkül meg úgy sem lehet nagyon jobbat kihozni az egészből. Az újakat ki sem próbáltam, vissza fogom őket küldeni a bótba.
Viszont az ajtókat leszigeteltem, valamelyest javult a hangzás, de nem is ez a legfontosabb, hanem hogy kevesebb zaj szűrődik be kintről. Sokkal finomabb hangjuk is lett becsukáskor. És nehezebbek is lettek egyenként ~1,5 kilóval.
szerk.: i-sti bánatára nem lőttem egy képet sem.
[ Szerkesztve ]
-
Quqesz
nagyúr
Nos vagy kezdek paranoiás lenni, vagy tényleg jobbra kanyarodáskor álló helyzetből a féltengelycsukló csapágygolyóinak gördülését hallom..... még sasolom, mert nem mindég hallom, de lehet lesz egy szervíz megint......
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
zolynet
veterán
-
dgyuri0123
nagyúr
Sziasztok!
Lenne egy triviális (számomra nem az) problémám. 3-as Jazz (4 hónapos 2500 km-t futott) csomagtértálca olyan bolyhos, mintha 10-15 éves lenne az autó. 2-es Jazz-em 7 év után is 100%-os állapotú volt. Szerintetek érdemes gariztatnom, vagy elhajtanak vele a fenébe? Elég ratyi az anyaga, ezt most már látom, mert olyan mint egy "szöszmöszmackó" , nem mint az előző, ami filc-szerű burkolatú volt. Lehet élni vele, nem ez a kérdés, de piszkosul bosszant hogy ennyire ócska anyagot raktak bele pont a csomagtartóba, ahol nagyobb igénybevétel is érheti akár, ami jelen esetben nem így volt, hiszen nem vittem vele sem téglát, sem drótkeféket, lefele álló tüskékkel.
Kösz, ha segít valaki.
"csak a zene van"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Carvus #56511 üzenetére
Szerintem -de csak tipp- a szélvédő alatti eresz egy darabja lesz.
UFO Civicen hasonló mögött lehetett megtekinteni a beütött alvázszámot.Ok, látom Neked is UFO Civic van. Nyisd fel a motorháztetőt és látni fogod, hogy hova kell visszailleszteni (ha szembe állsz a kocsival, akkor emlékeim szerint közép-bal tájékon lesz a "hiány").[ Szerkesztve ]
-
Carvus
senior tag
válasz yodamester10 #56501 üzenetére
Most volt műszakin a kocsi(ufó civic) és haza érve ezt találtam az ablaktörlő alatt (csodálkozom útközben nem esett le):
Ez vajon mi lehet? Megleszek nélküle vagy vissza kéne valahogy varázsolni?
Szerelő semmit se mondott mielőtt elhoztam..csak, hogy minden rendben..szerk: @yodamester10 bocsi nem válasz akart lenni!
[ Szerkesztve ]
divi#2208
-
honda23
aktív tag
válasz zolynet #56502 üzenetére
Két hondán van jó fék: 9 és 10 gen type r civic.
Még az ep3 féke is vicc volt számomra.
Viszont ez a stoptech ebc kombó eddig király.
Az accordé meg röhej volt eddig. Most olyan mély rövid féktávokat tudok venni. Mivel eibach szett van alatta, meg sem mozdul az autó, nincs előre bukás.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
sunny84
senior tag
Szevasztok ... gyári 7g ats elmelegszik pár dinamikus mókától , meg szerintem nincs olyan hatásfoka ..Tehát +1 szavazat a gyári nyugdíjaztatására
zolynet hát ott az első lökösön lent jobb oldalon mi történt
[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
zolynet
veterán
válasz yodamester10 #56501 üzenetére
Annyira nem lehet az ha mindenki kérdezi hogy milyet vegyen.
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- LEGO klub
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest