- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
Sziasztok! Nagyon úgy néz ki, hogy tulajdonosa leszek egy 2004 1.6 gen 7 Civicnek. Vezérlést kell rajta cserélni ez mibe fáj? Milyen márkát érdemes beszerezni hozzá?
Vásárlásnál mire érdemes figyelni? Néztem, hogy itt is lehet hibakódot olvasni, csatlakozót merre találom benne?Köszi előre is!
-
flegga92
senior tag
Sziasztok! 1 hinapja szereztem be egy ilyen Hondát, de nem volt még időm posztolni.
Nyeles tengely csapágy adja meg magát benne, ahogy olvastam 50k a javítás. A másik hiba alacsony sebességnél rosszabb úton iszonyatosan kopogó hangot ad.
Kuplung pedál szinte mindegyiknek recseg. Gázbovden szokott még tönkre menni ami elég húzós tétel, de valaki Facebook csoportban írta, hogy egy cég 3000 Ft körül felújítja, csak akkor pár napig nélkülözni kell a kocsit. Nekem szórja az olajat, de megvan a hiba oka. Van egy kis műanyag dugó az EGR környékén, már meg is van az alkatrész, csak nem bírom az EGR-t leszedni.Eddig nagyon meg vagyok elégedve a kocsival. Egyedül a baromi nagy fordulókör nem szimpatikus, de hozzá vagyok szokva, mert a céges kocsim egy VW Amarok.
-
flegga92
senior tag
válasz tboy93 #48373 üzenetére
Az enyémben volt cserélve, még az előző tulaj által, megvan a számlája is, nekem 50 körüli összeg rémlik rajta, de majd megnézem. Amúgy ahogy olvastam inkább a 1.4 küzd jobban ezzel a gonddal.
Még vásárlás előtt született az autómról egy használt teszt ha valakit érdekelne.
-
flegga92
senior tag
1.2 volt rossz első kerék csapággyal, téli szett acél felnin kb egy szezont futottak, 35k értékű 1 éves fejegység, fóliás ablakok, Paragi hátsó dob (gyári is megvan), Type-R szárny, 1 éves Honda akksi. Kerékcsapágy 30k volt és ebben benne van a kocsi teljes átnézése. 260e+ km van benne, lekértem vásárlás előtt a rögzített óra állásokat és valósnak tűnik. Első hátsó lökhárító, motorháztető és a bal oldala volt fújva, törve nem volt épp csak picit vastagabb a festék, kocsi újra van polírozva. Úgymond vezetett szervizkönyves, megvan az összes számla a javításról.
Kopogó zaj okára azt hiszem pont a fogasléc vagy kormány rudat mondták.
Gázbowden szorulni kezd egy idő utan és hiába fújod nem használ, nehéz a pedált nyomni. Valamiért kb 5 méter hosszú, ezért drága. De Facebook csoportban olvastam, hogy egy cég 3000 körül felújítja.
EGR problémáról még nem olvastam.
Nekem a cél egy Celica volt, de ami jó is 1,5misi, arra nem telt. Néztem meg korban hasonló Mazda 3 at, de elég rohadósak és nem is megy annyira mint a Civic. Corollát is néztem, mert szüleimnek volt csak sajna összetörték.
-
flegga92
senior tag
Szerelő nem mondott rá semmit, hogy cserélni kellene.
A számlán 40-50 közötti összegre emlékszem szereléssel.
A Corolla van olyan jó mint a Civic, de nekem az valahogy kényelmetlebb volt, többet evett az egy 6 os váltóval lett volna az igazi. Civicben baromi jó a sok tároló rekesz. Ja és azt nem is kapsz ennyiért, vagy nagyon ki kell fogni, a jókat szó szerint pár nap alatt elviszik.
-
flegga92
senior tag
válasz audi100td #48497 üzenetére
Nekem is ilyen 7 genem van, de szerintem mindegyik kocsinál ez van. Cégnél elég sűrűn van kocsi csere, sok típus van többször ültem már "0 kilométeresben" is.. Nekem ha nem veszi az egyest vagy a hátramenetet üresben felengedem a kuplungot egy kicsit. Nekem főleg indítás után csinálja ezt (az összes kocsi).
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz PartyNewl #48597 üzenetére
Ebay tipp: www.ebay.co.uk rákeresel amit szeretnél és bal oldalon az Item location szűrővel kiválasztod az EU-t
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Békéscsaba és környékén tud valaki olyan autószerelőt aki ért a Hondákhoz és nem horror árban dolgozik? 1.6 7 gen Civicen kellene vezérlést cserélni meg a szívósort kitakarítani. Volt egy kis olajfolyásom a műanyag dugó mellett és ahhoz az EGR-t le kellett szednem, eléggé el volt kokszolódva.
Vezérlésből milyen márkák ajánlottak? A jelenlegi szerelőm CONTITECH szettet tenne bele (vízpumpával) szereléssel együtt 75k ajánlatot adott. Gyáriból a szett vízpumpával 120k. Megéri ennyit áldozni rá? Éves szinten nem megyek velet 10.000 km-ert.
Másik dolog, hogy lehúzott ablaknál olyan 2000-3000 fordulat között gyorsításkor csörgő hangot hallok a motorból. Ezt szelephézag állítás kellene neki?
-
flegga92
senior tag
válasz Winner_hun #49037 üzenetére
Köszi! Igazából nekem gyorsításkor ad ki 2000-2800 fordulat között kicsit csörgő/kopogó hangot, de csak lehúzott ablaknál hallom. 1.6 7 gen civic.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz 67tuareg #49621 üzenetére
Egyik barátoméknak volt 2.2 dízel CR-V-je 500.000 kmerrel adták el. Újként vették, főleg hosszú távon jártak vele, de azért a városban is volt gyilkolva, pláne az után, hogy a fiatal srácnak is lett jogsija és ő használta. Egyszer lett a futóműve felújítva, meg kétszer kettős tömegű cserélve (ami a km alapján nem meglepő) plusz a kötelezők.
Én imádtam, nagyon sokat vezettem és baromi szomorú voltam amikor eladták. Full extrás volt, egyedül az automata váltó hiányzott belőle úgy lett volna az igazi a távolságtartó tempomat.
Azt még hozzátenném, hogy a kereskedő aki bevette 180.000-re tekerte vissza az óráját... Volt is belőle ügy. -
flegga92
senior tag
válasz Napfénysüti #49819 üzenetére
Nekem össze vissza csal. 7G3D 1.6 Főleg városban használom akkor kb 0,5l-rel kevesebbet mutat. Most mentem egy hosszabbat 5,9-et írt tankolásnál meg 6,9 jött ki. Tankolás után, hogy nulláztam kb 120 km-ert mentem direkt nagyon óvatosan gyorsítva de az óra szerinti 100-at tartva (persze egy két előzés volt benne) 4,9-et írt a BC de ezt még én sem hiszem el
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Szerviz előtt állok a 7g 1.6 Sport Civicemmel. Első fékbetét és olajcsere lenne. Fékbetétből két márka maradt amit beletennék a Zimmerman vagy TRW. Zimmerman olcsóbb.
Olajból most 5w30 Eneos Premium Hyper van benne, de váltanék 0w30-ra esetleg 0w20-ra. Érdemes maradni ennél a márkánál maradni, vagy van helyette kedvezőbb árú? 0w30 ENEOS Premium Ultra 4L durván 10000 Ft a 0w20 kicsit olcsóbb. www.eneos-olaj.hu megbízható? Jóval olcsóbb mint a Szakál Metál webshopos árai.
Olaj-,levegő-, pollenszűrőből milyet érdemes venni?Köszi előre is!
-
flegga92
senior tag
válasz BigBlackDog #50108 üzenetére
Köszi mindenkinek a válaszokat. Főleg rövid utakon használom városban autópályán egy évben ha egyszer megyek vele, ezért is lesz 0W. Többnyire kíméletesen megyek vele, de meleg motornál kicsit meghajtom. Egy olajcsere alatt (kb 10.000km) elcsipeget 4-5 deci olajat.
-
flegga92
senior tag
válasz flegga92 #50106 üzenetére
Még mindig olajcsere/fékbetét kérdésen vacillálok.
Voltam a szerelőmnél, mert a főtengely jeladóm szarakodott, be se indult a kocsi csak ha fél napot állt. Szerencsére mindig a parkolóban adta meg magát, ahol több időt töltöttem. Utángyártottat nem javasolt belőle (Kovács Autónál 16e Blueprint Unixnál 40e körül volt valami listaáron) azt mondta inkább bontott gyári, szerencsére 8000 -ért találtam.
Rákérdeztem nála is az olajcserére úgyis vele csináltatom. Mivel Honda márkaszervizbe dolgozott a gyári Honda csomagolású olajat kb 2500 Ft/l-ért tudja beszerezni, ami azért elég jó ár érte. Legyen inkább ez, vagy maradjak az itt ajánlottnál? Anno az Astránál mindenki lebeszélt a GM olajról ezért teszem fel itt a kérdést. Olajszűrőből is hoz gyárit illetve a légszűrőből ő a gyárit tenné be mert az be van fújva olajjal, picit drágább mint a MANN.
Ő fékbetétből a Jakoparts-ot szokott tenni, mert puha, nagyon jól fog kicsit jobban kopik de tuti nem nyikorog.
-
flegga92
senior tag
Szia!
Én is pont fékbetétet keresek. 7g EP,EU facebook csoportba TRW, EBC Black Stuff ajánlott. Ferodo tuti nyikorog akitől vettem a kocsit ezért cserélte. Nekem hátul Textar tárcsa+ betét van nekem nem nyikorog, de más panaszkodott rá. Pont az előbb írtam, hogy a szerelőm Jakopartsot ajánlotta aki cssak Hondával foglalkozik.
-
flegga92
senior tag
válasz flegga92 #50106 üzenetére
Túl vagyunk a szervizen, köszönöm a segítséget! A Zimmermann fékbetéttel nagyon megvagyok elégedve kezdetektől fogva baromi jól fog és egy hangja se volt! Érdekes, hogy az előző fékbetét minimálisan volt elkopva de első induláskor fékezés nélkül is ciripelt. Nem tudom milyen márka volt, gyanítom, hogy valami gagyi mert fékhatás nem nagyon volt vele. Fél éve mikor vettem a kocsit mondta az eladó, hogy cserés lesz lassan, mert ő se cserélte a nála töltött 2 év alatt.
Olajból végül 0W30 Honda olaj ment bele, hidegben könnyebben és szebb hanggal indul mint az Eneos Premium Hyper 5W30-cal.
Olajszűrő és levegőszűrőből szintén gyári ment bele, mert nagyon egy árban voltak a minőségi utángyárottal. Meglepődtem, mert a gyári levegőszűrőn olajréteg van, eddig csak a robogómnál találkoztam ilyennel. Hangja is sokkal mélyebb lett, meg mintha jobban is menne de ezt lehet bebeszélem magamnak
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne 2004 1.6 Sport Civiccel kapcsolatban. Egy ideje indítás után szinte az összes világító berendezés (helyzetjelző, műszerfal világítás, belső világítás, féklámpa stb de a tompított/távolsági nem) gyorsan változó fényerővel megy (szebben nem tudom magam kifejezni) illetve a hangszórókba 2000-3000 fordulat között lehet hallani a generátor zaját (külön erősítőről megy).
A hiba 3 indításból 2x jelentkezik, 15 perc után megszűnik a jelenség, van hogy később menet közben visszajön.Hibakeresésnél merre kellene elindulni?
-
flegga92
senior tag
válasz dzudzu #51208 üzenetére
Nekem is ilyen gépem van csak 1.6-os.
Vezérlés csere volt Conti szett, meg GMB vízpumpa (gyári beszállító). Lett még a vezérmű, főtengely szimering cserélve, szívósor takarítva, szelephézag állítva, fék/kuplungfolyadék cserélve 95k-ba fájt.Olajcserénél nálam gyári szűrők mentek.
Váltóolaj csak MTF3 menjen bele,
-
flegga92
senior tag
válasz c41r0^ #51563 üzenetére
Jelen vagyok egy 2004-es 1.6 Sporttal.
Nekem a főtengely jeladóval volt gondom, szintén vezérles csere után. Nekem a szenzor csatlakozója volt eloxidálva.
1. Túl sokat nem tudok hozzászólni, de szerintem ennyi km-nél nyelestengely csapágyat tuti kellett cserélni, ilyenkor szokták a kuplungot is cserélni, ha már szét van szedve.
2. Kopogni szeret a kormánymű is (ha elektromos). Bontott nagyon lutri mit kapsz, 1-2 cég javítja, ha még lehet. Nekem is kopogott, de csak ha lassan mentem és nagyon rossz volt az út. Szerencsére ez nálam megszűnt magától.
3. Első körben pucold meg az akku sarukat, aztán a testkábeleket kéne átnézni. Koszos saru tud érdekes dolgokat művelni, nekem pl a szervó ment el.
5. Milyen lámpád van? A kocsid NFL, de ritkán látni olyan példányt ahol nincs kicserélve az FL projektoros lámpájára.
-
flegga92
senior tag
válasz iltirisz #51704 üzenetére
Szia!
5W30 Eneos olajból 10.000 km alatt kb 0,7 litert evett meg. Most 0W30 Honda olaj van benne 3 hónapja (kb 2500 km) minimálisan fogyott belőle. Eneosról sok helyen olvastam már, hogy szereti eszegetni. Következőleg megy majd bele a 0W20 olaj, sokan így használják a tulajok mindenféle olajfogyasztás nélkül. Ismerősöm EP2-jében szintén 0W20 van kb 0,5 litert eszik neki.
A kocsimban 270e km van.
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #51896 üzenetére
Havernak a Focusában van egy hasonló rendszer gyárilag, igaz a nyers adatokat nem látod. Van pár szempont amit osztályoz pl: mikor váltasz, hogy gyorsítasz, mennyit fékezel stb és ezt egy 5-ös skálán értékeli. Szerinte nagyon hasznos, azóta rájött, hogy nem kell 110-el menni főúton elég 90-el mert akkor csak 3,9l eszik amúgy meg 4,5-5 l között. Sokkal hamarabb úgysem érsz oda.
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #51898 üzenetére
Gondolom ez is hasonló, szerencsére nem kínozza ennyire a gépet, de mégis jó értékelési vannak. Kicsit jobban paraméterezhetnék ezeket, legalább hideg motornál ne kérje a nagyobb sebességet.
Anyámmal is mire sikerült megértetnem, hogy 50-nél ne tegye már be 5-be a Corollát, ne érdekelje, hogy a kocsi mit magyaráz neki.
Céges VW Amarokomban viszont tök jól van a váltás paraméterezve.
A 7g Civiccel meg hideg motorral városban nem is váltok fel 4-be szépen eljárok vele 2000-2400 közti fordulaton.
Fater VW B7 2.0 CR Passatjában is sikerült kinyírni a kettőstömegűt az üzemanyag spórolással... Hétvégén már a részecskeszűrő is bejelzett pedig csak kint használja főúton napi 300-500 km megy vele. Hiába mondtam neki, hogy néha lője meg neki. -
-
flegga92
senior tag
válasz martillo #52079 üzenetére
Én ilyet vettem már többet is, magamnak és ismerősöknek.
Nem nagy csoda pár alap adatot és hibakódot tudsz vele nézni és törölni. Nekem ott van a kocsiban, sokszor jól jött már, nem kap el az idegesség mi baja a kocsinak.
Ha a linkről veszed az Franciaországból jön így nem kell félned, hogy elkobozzák. A sajátom Kínából vettem és megkértem, hogy a CD-t ne küldje vele, de mégis benne volt a csomagban, szerencsére nem fogták meg. Tele van tört diagnosztikai cuccokkal.
Kínából se sokkal olcsóbb, nem éri meg kockáztatni.[ Szerkesztve ]
-
-
flegga92
senior tag
válasz BigBlackDog #52213 üzenetére
Amikor nézegettem a 7 geneket, volt helyben egy nagyon olcsó 8g szedán a márkaszervizbe, belefért volna nehezen a keretbe és elmentem megnézni. Kérdeztem, hogy milyen a csapotthoz képest mert az csak angol ez meg török és azt mondta, hogy sokkal kevesebben fordultak minőségbeli problémával (zörgés stb) mint a másik változattal.
Végül nem vettem meg, mert 350e km volt benne, jobb eleje törött volt, ülés csikkel kiégetve, nagyon lelakva. Meglepően korrektek voltak, hozták a festékvastagság mérőt és végignézték az egész kocsit, meg is emelték, én is alánézhettem. -
flegga92
senior tag
válasz Jaffa75 #52224 üzenetére
Főnökömnek van ilyen Astrája, Ő is ilyen fogyasztást emlegetett. Nézegettem ilyeneket is de csak az OPC külsővel tetszik, belülről meg egyáltalán nem
Sajnálom, hogy nem fért bele a keretembe a 8g azért az 1.8-as motor és a 6-os váltó sokat jelent. Az 1.6 7g-vel óra szerinti 100-as tempóval 6 liter alá is be lehet vinni és még nagyon finomkodni sem kell. Viszont pályán 130-nál bekajálja a 7-7,5 litert, nagyon hiányzik az a 6. sebesség.
-
flegga92
senior tag
válasz BigBlackDog #52226 üzenetére
Ezt nem is gondoltam volna, azt hittem hosszabb benne a 6.
Előző céges autóm egy T5,5 4Motion Transporter volt, ott 90-nél épp el lehetett szüttyögni vele, gyorsításnál vissza kellett váltani, pedig 1700 fordulaton már 350 Nm rendelkezésre áll. Igazán 120 felett szeretett élni. Aztán volt egy Amarokom ugyan ezzel a motorral, azzal simán lehetett 90-el 6-ban előzni. Szerencsére ezt lecserélték egy újra (3.0 224Le/550 Nm V6 8 seb. DSG + rövid ideig ki lehet csalni belőle 20 lovat) ezzel már lehet haladni -
flegga92
senior tag
Ilyen ablakmosó spricnit nem tudtok valahol jóárasítva? Ha jól tudom a 2004 utáni Jazz-eken volt. Csepeli bontóban kérdeztem, de 4000/db árat kicsit sokallom. 7 gen Civicre kellene, elméletileg jó hozzá.
-
flegga92
senior tag
válasz zebede #52434 üzenetére
Osztom a véleményed érdemes kitakarítattni, nekem is meg lett csináltatva az 1.6 7gen Civicen. Vásárlás után egyből ment vezérlés cserére, szelephézagot is állítani kellett, mert volt egy kis hangja. Szerelőm ajánlotta, hogy takarítsuk ki, mert ez is koszolódik mint a Jazz. Amikor mentem érte azzal fogadott, hogy nézzem meg direkt lefényképezte mennyire volt kokszos, ilyet még nem látott. Elég durva volt sajnos a képet nem kértem el. Aztán hazafele éreztem, hogy megjöttek a lovak, a tisztítás előtt olyan volt mint az 1.4 es így utólag visszagondolva
-
flegga92
senior tag
válasz Giino83 #52488 üzenetére
Szia! Nem tudom voltál e már a Facebookos csoportban, de többeknek volt már ilyen gondja. Lehet hamarabb kapsz választ, vagy vissza is tudsz keresni.
-
flegga92
senior tag
válasz TaylorPro #52532 üzenetére
7. gen Civicnél én 3/4-ig töltöm, mert azt vettem észre, hogyha max-ra van töltve nagyon hamar megeszi. Olajcserekor fel lett töltve maxig, pár nap alatt lecsökkent a szint ami valamilyen szinten normális, de 1000 km után ismét 3/4-nél volt. Akkor fel lett öntve max-ra és 1000 km után ismét 3/4 volt. Ekkor úgyhagytam azóta mentem 2000 km-ert és szinte semmi fogyás nem volt.
-
flegga92
senior tag
válasz szabonagyur #53052 üzenetére
Az IMS flakon micsoda?
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #53070 üzenetére
Havernak tettem a Focusba kínai sztenderd tolatóradart, meg van vele elégedve. Ennek volt kijelzője is de azt nem kérte, így be lett hátra rejtve, mert nem lehet kihagyni a rendszerből, ez csipog.
Ami szerintem hanyagolható az a tolatóradar nélküli tolatókamera. Apám Corollájában van, meg haver 2 gen CR-V-jében is. Egyrészt esőben felveri rá a mocskot, másrészt nekem eltereli a figyelmem a tükrökről és tuti valami kiálló vacakba fogsz betolatni, én a távolságot sem tudom olyan jól felmérni vele mint a tükörből. Persze arra jó, hogy látod a gyereket épp mögötted vacakol. Azt még hozzá kell tenni, hogy a Corollánál nincs még sima vonal se a képen, nemhogy a kormányszögből kalkuláljon, hogy hova fogsz érkezni.
Totalcaron régen volt egy cikk, hogy olyat sikerült beszerezni, ami angolul kínai akcentussal mondta be a távolságot, na attól agyfaszt kapnék
-
flegga92
senior tag
válasz pandor #53238 üzenetére
Szia!
Nekem is ilyen kocsim van, csak 1.6-os, mindkettő típushiba.
Központi zár van eBay/Aliexpressen is, sokan azt tetetik bele nagy megelégedéssel. De itthon is van utángyártott is. Gyári ha jól tudom 30k körül van. Szerintem bontottat nem érdemes beszerezni ebből.Kuplungpedál nyikorgása nálam is meg van, de ahogy olvastam nem nagyon tudsz vele mit kezdeni. Kompletten cserélheted a pedált munkahengerrel, ideig óráig jó lesz, és úgyis nyikorogni fog. Próbáld meg jól bezsírozni, lassan én is meg fogom csinálni az enyémen.
Szervizt nem tudok neked ajánlani, vidéken lakom.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz pandor #53241 üzenetére
Nem nagy meló a csere, ajtókárpitot kell levenni. Annyi trükk van benne amit jó ha mondasz majd a szerelőnek, ha soha nem szedett még le ilyen kocsiról, hogy az ajtó behúzó mögött van egy kis lyuk, pici csavarhúzóval kell benyúlni és akkor a szürke rész kipattan, alatta vannak a csavarok, utána egyértelmű. Sokan a másik oldalról feszegetik le és gyönyörűen összebarmolják.
-
flegga92
senior tag
válasz demars #53406 üzenetére
Téli szett felrakásakor én is zsíroztam a tőcsavarokat, majd nyomatékkulcsal meghúztam 110-re (gyári érték 7g-nél 108). Mentem vele kb 40 km-t, hogy ráellenőrizzek az összes le volt lazulva 3 csavar elég szépen, majdnem egy egész fordulat kellett neki. Utána nem volt gond, tartotta egész télen.
Most a nyárit zsír nélkül tettem fel, kb 100 km-t mentem vele, nem lazult le.Soha többet nem fogok zsírozni, mert nagyobb baj is lehetett volna belőle, ha nem állok meg és húzok utána.
-
flegga92
senior tag
válasz Andre90 #53434 üzenetére
Szia!
Nálunk a céges kocsikba van (Opel, VW). Opelekben rendszeresen beriaszt indokolatlanul, ha nincs GPS jel, felhős idő, vagy magas épületek közelében állsz elég sokat kell szórakozni mire beindítod. Nálunk van kártyás azonosítás is.
VW-vel tök jól működik az Opellal kevésbé. -
flegga92
senior tag
válasz kand Úr! #53444 üzenetére
Szia!
Nekem 3 ajtós Sport van ez egy kicsit másabb, mint az 5 ajtós, így erről tudok mesélni neked. Ennek keményebb a futóműve és gyárilag 3 cm-el alacsonyabb. Kanyarokban stabil, elég szépen lehet vele venni a kanyarokat. A fordulókör nem az erőssége, kb a céges terepjáró, megszokást igenyel, elég hamar belejöttem.
Hátul hatalmas hely van benne, eddig mindenki aki ott ült, ezt hozta fel először. Csomagtartó nem túl nagy, de 3 táska bőven befér.
Fékkel én sem voltam megelégedve, de a topic kedvence a Zimmermann fékbetét megoldotta.
Ha néha csapatni is akarsz akkor 1.6 vagy a 2.0 VSA (ritkább mint a Type-r). Előbbi sem egy erőgép, de abban legalább van V-tec picit segít rajta.
Típushibak: nyelestengely csapágy (felengedett kuplungnál hallod) jobbos féltengely törik ha gyári még és rajta van a rezgés csillapító gumi (FB csoportban 25e az erősített féltengely), manuális klímás hőmérséklet állító eltörik és drága pótolni (automata klímásnál nincs ilyen gond). Ha Facelifteset veszel a hátsó szövet dob betét mögé nézz be ott rohad, FL előtt nincs ilyen gond.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt