- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz King Charles #51860 üzenetére
Szia! A 8gen accord 2.4-es benzinmotorja nem kifejezetten ajanlott, ha jol emlekszem blokkrepedes szokott elofordulni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz King Charles #51868 üzenetére
Asszem ott is több a nyűg, mint a 7gennél, mivel a nyolcasba már került részecskeszűrő emlékeim szerint (7esnél meg talán csak egy-két régióba szánt változatnál van).
-
tboldi
nagyúr
válasz King Charles #56410 üzenetére
Ha az általános 6 éves modellciklust vesszük figyelembe, illetve annak a felét, akkor én 2020-ra tippelném.
-
Aladdin
senior tag
válasz King Charles #56410 üzenetére
Odaát már jövőre jön:
https://www.netcarshow.com/honda/2019-civic_sedan/
-
i-sti
senior tag
válasz King Charles #56599 üzenetére
Váltó olajat érdemes lecserélni?
Igen. Úgy tudom 5 év vagy 120,000km van megadva, csak az eredetit szabad ebből bele rakni.Milyen motorolajat rakjak bele? Castrol, Motul, ... ?
Itt kedvelik a Motul Eco-nergy 0W-30. Nekem is ez van most a Jazzben, de következőben Mobil1 0W-20 rakok bele.A többi folyadékot? Hűtővíz, fékfolyadék érdemes vásárlás után lecserélni?
Fékfolyadékot két évente ha 2 vagy 3 százalék fölé megy a víz tartalma, ha jól tudom. Hűtővíz vagy fagyálló talán 5-6 év ott is az intervallum.Valamint milyen olaj, benzin, levegő, pollenszűrőt javasoltok hozzá?
Olajból Purflux, ez az eredeti ha jól tudom.Valamint apukaként lehet hogy a fékeket mindenképpen cserélném, abból melyiket ajánkátok?
Azt sem kell ha még jók.
Én pár napja mikrométereztem le őket. Keress vissza a hozzászolásaimra.
Fékből ATE az eredeti, ha jól tudom.Novum Forum Siculorum
-
tboldi
nagyúr
válasz King Charles #56599 üzenetére
1. Vezérlés láncos, nincs kimondott csereperiódusa. Ha hidegindításkor csörög, akkor kell cserélni, de elég ritka.
2. Erősen ajánlott váltóolajat cserélni, kizárólag a gyári MTF3-at szereti. 120k szokott lenni a periódus.
3. Tulajdonképpen mindegy, ha a motorra vonatkozó előírásokat teljesíti. Én Motul-párti vagyok, de igazából egyik nagyobb névvel sem lehet nagyon mellényúlni.
4. Hűtőfolyadékot érdemes, ha eddig nem volt, de a fékfolyadék cseréje 2 évente kötelező!
5. Én mindenből Mann-t szoktam venni. Benzinszűrőből esélyes, hogy csak gyárit fogsz kapni.
6. Fék: Zimmermann vagy Ate.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz King Charles #56599 üzenetére
Hány km van elméletileg benne?
Az előzőeket annyiban egészíteném ki:
Váltási érzeten sokat javít a váltóolajcsere, csak Honda MTF3. 100-120k között már érdemes lehet lecserélni, hivatalosan 150k.
Motorolaj elvileg hivatalosan ACEA A1/B1 vagy A3/B3, de én ragaszkodnék az A1/B1-hez, ha nem elérhető(mert az A1/B1-et átmenetileg kivezették), akkor A5/B5. Az A3/B3-at meghagynám a francia-német-olasz autóknak. Illetve API SM, SN legyen, illetve ACEA minősítés nélkül még elfogadható lehet az ILSAC GF-5 szerinti, az leginkább az A5/B5-höz kellene hogy leginkább hasonlítson. 0W-20, 0W-30, 0W-40, 5W-30 mehet bele, 0W-20 lenne az ideális, félőseknek max. 0W30-at javasolnék. (Nekem R18A2 motorban 0W-20 van már harmadik éve, gyárilag is ilyen van benne)
Hűtővízre is gyári Honda Engine Coolant folyadékot javaslok (-36°C-ra van eleve beállítva). Ha ismeretlen hogy volt -e valaha cserélve és milyenre, akkor mindenképp, és akkor a következő 6-8 évig biztosan nem lesz vele gond.
Olajszűrő gyári Honda dobozos kb. 3800 Ft, de Purflux gyártja, ahol elérhető Purfluxként, 3000 alatt is kapható.
Benzinszűrő érdekes téma. Levegőszűrőt én mindig megrendelem a gyárit, esetleg még Mann-t tennék bele. Pollenszűrőből aktívszenest.
Otthoni olajszűrő cseréhez érdemes méretazonos olajszűrő-kulcsot beszerezni, mert elég hülyén mélyen ül, nehéz hozzáférni.
Ja, 120k környékén érdemes gyertyát is cserélni, iridiumos kell bele. Ha neked is R18A2 a motorkód ,akkor Denso SKJ20DR-M11S vagy NGK IZFR6K-11S
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
i-sti
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz King Charles #56609 üzenetére
A klímagázhoz van keverve a klímaolaj, ahogy kering a gáz úgy kering vele együtt az olaj ami keni a rendszer mozgó alkatrészeit (klímakompi). Ha az olaj öreg akkor nem ken rendesen és besül a kompresszor ami elég drága darab. Ezért ajánlott időként újratöltetni a gázt, hogy friss olaj keringjen a rendszerben.
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz King Charles #56609 üzenetére
A hosszbordás szíjat érdemes cserélni, 100-120 k környékére már azért eléggé meg tud öregedni, saját véleményem szerint a görgőt ekkor még fölösleges, ha nincs hangja vagy baja, a gyári elég jól bírja, utángyártottak meg szerintem előbb megnyekkennek. Én megnéztem a szíj sima felét, és mikor cseréltem, akkor már elég fényes volt, bár alapvetően nem is emiatt lett cserélve. Inkább legyen a szíj is új, a vele hajtott vízpumpa is meg a generátor is fontos, nem jó sehol lerohadni amiatt ha véletlenül elcsattan, mert esetleg előzőleg valamit ráöntöttek, stb.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
i-sti
senior tag
-
-cobra-
aktív tag
válasz King Charles #56976 üzenetére
Gondolom hiányzik belőle a gyári kábel. Itt csemegézhetsz: ebay
-
Aladdin
senior tag
válasz King Charles #57022 üzenetére
Sima mezei futes van benne, a motor hoje adja...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz King Charles #57022 üzenetére
A klíma csak hűtésre van, nyugodtan használd a fűtést.
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
-
BlacKSouL
addikt
válasz King Charles #57974 üzenetére
Egyébként hasznos dolog, csak érdemes olyat választani ahol nagyüzemben csinálják, de több tapasztalat alapján alaposan, és igényesen. * Sajnos ez jellemzően 1-1,5 év várakozási időt jelent. Anno én is úgy választottam, hogy a jól ismert alvázvédős cég 1 évvel és 2 hónappal későbbi időpontot tudott volna adni, ahol meg csináltattam végül ott nem volt várakozási idő. Valamit valamiért.
A Hondák lendületesen, és határozottan tudnak rohadni, szóval ha valaki hosszú távra tervez, akkor érdemes megfontolni.*: Rusztika Bt, Gustavsson Carosserie
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Hondacco
csendes újonc
válasz King Charles #57968 üzenetére
Szia! Én a TTF-nél csináltattam tavaly szeptemberében,Budakeszin vannak,szerintem jó lett. Írtam a Google véleményeknél róluk,és tettem fel képeket is.Az Autónavigátorban írtak a vállalkozásról,ebben az évben.Sok képet néztem az alváz-és üregvédelemről a neten,több cég által készítetteket.
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz King Charles #59444 üzenetére
Honda márkaszervizben nekem ATE-t javasoltak, mondván, hogy gyári beszállítója a Hondának. Ha ez nem igaz, bocsánat érte. Úgyis megcáfolnak a többiek..
"csak a zene van"
-
flegga92
senior tag
válasz King Charles #59444 üzenetére
Sachs nálam 8 éve hibátlanul teljesít elől a 7G Civicben, én ajánlom. Gyári árával vetekszik általában, minőségben nem sok különbség lehet köztük.
-
yodamester10
őstag
válasz King Charles #59444 üzenetére
Accord-on elöl TRW volt,hátul Zimmerman,civicen gyári az az ATE,de eddig a gyárival vagyok jobban megelégedve.Mindegyik gyártó által lefújva védelemmel,hogy később rozsdásodjon.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz King Charles #61759 üzenetére
Nem muszáj, de célszerű párban cserélni.
Nekem az Osram Night Breaker Laser a kedvencem, de nem tudom, nekem milyen foglalatú kell. -
Qru
MODERÁTOR
válasz King Charles #61759 üzenetére
Ha halogén lámpád van akkor H7 kell, ha xenon akkor D2R.
Nem muszáj párban cserélni de ajánlott mert akkor egyezik a szín és a fényerő is mind a két oldalon, illetve ha az egyik kiégett akkor nem sokára követi őt a másik is általában.
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
-
buherka
addikt
válasz King Charles #61759 üzenetére
Én a sima Osram Night Breaker-t használom. Jó a Laser is, de hamar kipukkan, mert nagyon rövid az élettartama. Szomszédnak Laser van. Egymás mellé álltunk és semmi különbséget nem láttam. Kétszer annyiba kerül, de közel se tudja azt amit elvár tőle az ember. Ellenben jó hamar kiég...van hogy fél évet se bír.
A sima Night Breaker-nek is hideg fehér fénye van. Semmi sárgaság.
Arany középút...én ezt javaslom.(#61755)PRO_KoRa
Én is megnézetném a helyedbe a kerekeket, meg a gumit hogy nincs megütve. Anno nekem is az Opel-nál ez volt. 90-110-ig rázott. Kerék probléma volt. Szóval egy kerék centrírozás is lehet megoldja a problémát.[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
nagyúr
válasz King Charles #62002 üzenetére
Mindegy mit veszel, 3 év oszt helo. Rocket pl teljesen jo.
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz King Charles #62002 üzenetére
Nekem a Bosch S5 elment 5 évet, most meg Exide Premium-ot vettem.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
flegga92
senior tag
válasz King Charles #62005 üzenetére
Ha fizikálisan befér a nagyobb akkor mehet bele.
Anno az F Astrában is a legnagyobb akksi volt benne, ott egyforma akkutálca volt az összesben, így ment a benzines kocsiba a dízelhez méretezett akksi. -
Qru
MODERÁTOR
válasz King Charles #62005 üzenetére
Simán én is a gyári helyére 62Ah--s Rocket-et vettem.
#nincsbennetarcsi
-
buherka
addikt
válasz King Charles #62005 üzenetére
Mennyit jársz az autóval? Mert ha keveset, akkor nem tudja rendesen feltölteni az aksit a generátor. Mert írtad hogy néha hetekig áll. Akkor már eleve leszedném az aksi sarut....vagy ki is venném.
Nem csoda hogy így leszopta az aksit a nappali fény. Én azért egy próbát megtennék egy töltés erejéig. Lehet nincs kipurcanva az aksi.
Ha keveset jársz vele, akkor néha töltsed aksi töltővel. Ha rendszeresen nincs töltve, akkor szulfásodni fog. Nem fog tudni töltést felvenni. Ezért fog megdögleni szegény. Aksit rendszeresen tölteni kell...akár hosszabb ideig.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
BlacKSouL
addikt
válasz King Charles #62009 üzenetére
Az indítóakkumulátorok nem szeretik a lassú folyamatos kisütést. Fogyasztótól függ, hogy mi mennyi idő alatt tudja kiütni és mennyire. Egy 5W-os izzó is képes lemeríteni 6-8 óra alatt a nem teljesen tökéletesen töltött vagy állapotú akksit. A normál fényszóró mondjuk 2x50 Watt, plusz a helyzetjelző ~2x10, az már 120Watt terhelés folyamatosan. Plusz elektronikától is függ mekkora feszültségnél/kapacitásnál engedi indítózni. A Civic nekem is olyan, hogy egy bizonyos pont alatt csak a relé kattog. De a régi céges Passat meg még úgy is engedte tekerni, mikor már csak másodpercenként 1-et volt képes tekerni.
Rendszeres használat mellett is érdemes lenne időnként rátölteni egy rendes, megbízható töltővel. Persze ez utcán nem megoldható. De a 6 óra úgyfelejtett világítást nem kell garantálnia egyiknek sem. Kis szerencsével és rendes töltővel még visszahozható az akksi, de már 100%-ig nem szabad megbízni benne.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
válasz King Charles #62474 üzenetére
Én megcsináltattam egy 2006-os Jazzen, a legegyszerűbb fekete, rücsis sprével fújták be kissé "leszarom" módon. Bár szerencsére nem nagyon jutott olyan helyre, ahova nem kellett volna, inkább fordítva, olyan helyeket hagytak ki, ahova kellett volna.
Vettem én is egy ugyanilyen sprét, aztán otthon apummal bepingáltuk a maradékot.90k-et fizettem számla nélkül, polírozással és a két hátsó sárvédőív rozsdamentesítésével együtt, de ebből nem tudom, mennyi volt az alvázvédelem.
[ Szerkesztve ]
-
Shade45
senior tag
válasz King Charles #62474 üzenetére
Akartam, kaptam is egy 100+ÁFA ajánlatot (Budapest - Üregúr, állítólag ő ajánlott), végül visszamondtam. 5 évre tervezek az autóval, addig meg hót-mindegy.
-
i-sti
senior tag
válasz King Charles #63641 üzenetére
Ha sikerül akkor nagyon sok képet kérek róla
Novum Forum Siculorum
-
nagyúr
válasz King Charles #63641 üzenetére
Biztosan halálra akarod magad szopatni vele? Az egy dolog, hogy mennyibe kerül behozatni, meg milyen átepítések kellenek, de utána a karbantartás sem lesz egyszerű, jó eséllyel rendelhetsz egy olajcseréhez is cuccokat amerikából. Ha meg törik ne adj isten ...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz King Charles #63641 üzenetére
Én úgy tudom nem kötelező a részecskeszűrő, ha anélkül is tudja az Euro 6d normát. Átalakítást igényelhet a fényszóró (más lehet vetítési képe, odaát szimmetrikus itthon asszimetrikust használatos), ha az index piros azt is sárgára kell cserélni (most már kint is sárgát használ sok gyártó), illetve kint nem kötelező a ködzárfény, elvileg azt is hiányolhatják itthon a vizsgán.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kicsipampam
tag
válasz King Charles #63641 üzenetére
Németben van pár cég, akik hoznak be neked, de nem amerikából, hanem Kanadából, mert nem igényel átalakítást, ugyanaz a szabvány. Lengyelben is van pár cég, ők is Kanadából hozzák. Itt nem messze tőlem van egy Honda kereskedés, ott volt egy ilyen Accord, még hirdették is a mobile-n. Nekem is megfordult a fejemben, de még nem aktuális nálam majd 2-3 év múlva. Az alkatrészek miatt ne aggódj, ma már az internet korában bármi megoldható.
-
i-sti
senior tag
válasz King Charles #63641 üzenetére
Fél éve, Romániai hahun is volt egy új Accord. Nem tudom honnan hozták be. Lehet az is Kanadai volt.
OFF topic: nekem most nagyon mozgatja a fantáziámat egy 3-5 éves CT200h. Néztem mobilén a Luxury line megfelel az igényeimnek kezdem unni hogy:
a Jazz alatt nincs rendes futómű
nincs hangszigetelés
mindenhol is kezd rozsdázni
belső műanyagok kopogósak
pálya tempóban nem lehet bent beszélgetni
kerékjárati ívekre legalább egy darab műanyag takarólemez sem jutott stb. stb[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Kicsipampam
tag
válasz King Charles #63671 üzenetére
Én itt érdeklődtem, volt is nekik, de már eladták, ezek teljesen normális árral dolgoztak.
[link]
Van egy másik, aki hirdet, de brutális felárral, csak úgy elrettentésképpen.
[link]
A lengyel cím.
[link][ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz King Charles #70133 üzenetére
Nehezen melegszik be (elvileg erre van sw-es megoldas), keveredik az olaj a benzinnel amitol a kenese nem lesz jo. Kokszosodik a szivosor (ki kell pucolni idonkent), illetve a gyujtogyertyak hajlamosak ido elott elfaradni.
#nincsbennetarcsi
-
Avicularia
veterán
válasz King Charles #71984 üzenetére
Erről jut eszembe, hogy már a zsemitónál sem látok Honda motorolajat. Én Németországból szoktam rendelni, egyetlen elérhető hely amit találtam és postáznak külföldre.
-
Avicularia
veterán
válasz King Charles #71986 üzenetére
Én meg Svédben, de itt sehol sem lehet kapni ezért rendelek Németből.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz King Charles #71984 üzenetére
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik