- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz Peter.70 #36256 üzenetére
Jár a motor, vagy nem?
Mindenesetre próbáld ki, hogy amikor nem jár, álló helyzetben tekerd át végállástól végállásig. Amekkora erővel kell tekerned, akkora erőhatás éri a rendszert.
Aktív szervónál ugyanaz az erő éri, csak nem te fejted ki hanem az. Ha muszáj muszáj persze, de illik kerülni.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Kleroo
veterán
válasz Peter.70 #36260 üzenetére
Néhány centi mozgás is hatalmas segítség, nem kell hozzá métereket menni, csak ne teljesen egy-helyben állásban tekerd. Ha a teljes kopptól-koppig tekerés közben haladsz finoman 10-20centit, az nem oszt nem szoroz. ha pedig ennyire ki kell centizni, az nagyon ritka(vagy állj be máshova nehogy megsérüljön a kis tutu ) nagyon gyorsan meg lehet szokni hogy icipicit mozgasd a kocsit akkoris, ha az egyhelyben állás lenne az ideális.
Tsebacsi: nem csak a gumi szív, fájó dolog ez a kormányműhöz kapcsolódó alkatrészeknek is.[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
senior tag
válasz Peter.70 #36256 üzenetére
Gumi és futómű alaktrészek nem igazán szeretik ha gyakran van ilyen helyzet, de azért szerintem radikálisan nem csökkenti az "életerejüket" ha így parkolsz, én próbálok mindig arra törekedni, főleg a féltengely óvása érdekében, hogy kicsit még guruljon az autó és úgy tekerni, ugyanakkor amire szerintem még érdemes figyelni, hogy ne kopogtassuk a kormányt, tehát a végállás elérése előtt ha már érezzük kb mikor lesz akkor érdemes lassítani a kormány tekerésén, hogy ne úgy vágjuk oda úgymond a dolgokat. Ezt egyébként nem értem miért nem oldják meg az autógyártók, tök rossz hallani még a 2013-as Zafiránkon is, hogy koppan az egész mint állat, holott csak egy kis gyári lassító kellene oda és akkor a heves tekerés közepette sem lenne ilyen probléma.
Mondjuk autógyilkolásra tesóm kifejezetten jó példa, hugom ugyanis van, hogy már eleve felkapcsolt tompítottal indít (akku szereti, még szerencse, hogy nincs xenon), a rádió az mindig szól (szintén akku), majd eltekeri a kormányt álló helyzetben akár koppanásig és viszonylag erős gázállással megindul, fűtés persze hidegben rajta van már rögtön, pedig csak hideget tud fújni. Hiába okos nagyon az élet más területein, én tuti nem adnám oda neki a kocsimat, főleg azok után, hogy tavaly nem vette észre a jobb első defektet télen, jó talán a hó valamennyit tompított, volt rugótörése is elöl, ott már valamit mondott, hogy kicsit fura volt a kocsi mozgása néha, igaz én sem láttam meg elsőre kerékcserekor, hogy 1 menet letört és beakadt. Idén januárban meg volt balesete is, bár ott lehet az Astránk fékje volt olyan állapotban, hogy nem tudott megállni, bár érthetetlen számomra, hogy a 8as főúton ha a külsőben baleset volt és a rendőrök irányítanak a duplasávoson akkor beláthatatlan kanyar után miért nem terelik a birka népet, hogy ne álljanak meg nézelődni, mert tényleg nem volt hova menekülnie, belecsúszott az előtte álló (de miért, hát a másik előtte álló jó k***a anyjáért) autóba, rendőrnő bunkózott vele, ha én is ott lettem volna biztos elküldöm a jó anyjába, aztán meg elhúzták a következő parkolóig a semmi közepén (Várpalota után) és ott várt minket a -4-ben, szakadó hóesésben fűtés nélkül (sajnos a hűtőnek annyi lett, így mondtam neki, hogy a motort ne indítsa vissza, majd úgyis fel kell állni a trailerre, arra hagyja meg ezt az úgymond utolsó lehetőséget), kb. 3 órán keresztül, úgyhogy a rendőrök még csak el sem néztek később arrafelé, egy megrémült 25 éves nőt azért nem illik ugyanúgy kezelni, mint egy tapasztaltabb, talpra esettebb férfit. Első balesete volt, azóta már vezet, de nyárig nem igen mert, kapott ha jól emlékszem 3 hibapontot meg csekkett is helyszíni 10 ezer vagy 20. Na mondom szép, én ott helyben megnézés nélkül összegyűrtem volna és dobtam volna be a kocsiba vagy zsebbe. Sorry hosszú lettem, de ez most kikívánkozott
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Snoop-y
veterán
válasz Peter.70 #36281 üzenetére
Semmi nincs a csomitartoban ( elso gondolatom volt amugy )
Elso kerek eleg sokat tud mozogni fol le ( kezzel meg tudtak mozgatni ) lehet hogy onnan jon hang ( hatraviszi a futomu ?)
Szoval meg lehet a lengescsillapito is vagy lengokar kopoghat?Ha a lengescsillapito cseres akkor erdemes gyarit venni vagy van valami ajanlott? ( gyarilag SACHS van benne )
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
JoolsNOS
veterán
válasz Peter.70 #36449 üzenetére
Igazából ha magamból indulok ki, akkor nem, mert én se raktam volna bele többet, de sajnos ismerve a piac résztvevőit, sajnos az ilyen állások fele visszatekert.
Egyenlőre ő a befutóm, de még nézelődök.[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
-
-
JoolsNOS
veterán
válasz Peter.70 #37174 üzenetére
Én két napja hoztam el a kereskedőtől, mutató szerint nagyon üresen. 41 litert raktam bele.
(#37171) EQMontoya: ez se, ez jazz. De asszem meglett a helye, hol kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
JoolsNOS
veterán
válasz Peter.70 #37181 üzenetére
A poén az, hogy 1.2 cool s-nek volt hirdetve és így is vettem meg. Aztán kiderült, hogy 1.4. (amúgy azt akartam eredetileg) A szervízkönyvben asszem 1.4 G5 LS van. De ebben most hírtelen nem vagyok biztos. 2007es. Ami még érdekes, hogy neten 1000 alatti a tömege. Forgalmiban 1071kg van. Németországi, lehet ott más egy kicsit??
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
BlacKSouL
addikt
válasz Peter.70 #37251 üzenetére
Hát, nem akarok semmiféle lehurrogó szöveget nyomatni, de csak röviden: 1) az akksi maga jó állapotú? (nem volt sokszor mélykisütve, lemerülve, túlhevítve, túlterhelve, stb); 2) A töltő az a tartós megbízható fajta, vagy csak simán olcsó?
Ha az 1-es pontot kipipáljuk hogy OK, akkor a kettes pontra rámozdulva: Az én akksitöltőm 18 000 Ft volt. Most kb. 23 000 lenne. Valami oka csak van, hogy ennyibe kerül, a másik meg annyiba. És sok külföldi oldalon boncolgatták ezt már, meg tán itt is született egy logout cikk, amikből kiderül, hogy az igazán jó akksitöltők drágák, mert jól működnek, megbízhatóak, és minőségiek, míg az olcsók meg ...olcsók. Néha működnek, néha nem.
Nekem a töltőm sosem csinált ilyen hibát, igaz, 8 lépéses processzorvezérelt modell, de normál állapotú akksit ugyanolyan szépen töltött fel, mint lemerültet, sőt, mélykisütésből is hozott fel már akksit, nem újszerűre, de egy autót eladásig még simán használtak vele. Ilyenkor szokott az jönni, hogy jó, jó, de nekem csak akksitöltés kell, rádugom, feltölti, aztán lehúzom. Na. Az esetek minimum felében ezt az olcsó töltők nem tudják, de akkor mi mást tudnak? Olcsók?
Ismétlem, nem lehurrogás, csak megállapítás. Az emberek ezer dologgal vannak úgy, hogy mindegy, csak olcsó legyen, legyen az étel, ital, műszaki cikk, bármi. Persze vannak kényszerhelyzetek, nincs rá több, életmentés kell, de sajnos az a jellemzőbb, hogy az olcsó dolgok nem ugyanolyanok, mint a drága, de minőségi dolgok. És még aki megengedhetné magának hogy minőségi dolgot vegyen, az is ezen próbál spórolni. A drága dolog is lehet rossz, vagy hibás, de az olcsók közt a nem jó, a drágábbak közt meg a jó van túlsúlyban.Visszatérve a jelenségre, a sok olcsó CTEK-utánzat(Aldi/Lidl) töltőkről is olvastam rengeteget, hogy kis töltés után azonnal tele jelzést ad. A drága CTEK viszont még a nemrég leállított (pár perc, 1-2 óra) akksit is (ami elvileg csutkára van töltve a generátor által) még bőven tölt legalább egy órát, vagy többet. A régebben (hetek, hónapok) nem használt akksit pedig 5-10 órán át is tölti. Egyetlen egyszer nem fordult elő, hogy bekapcsolás után nem kezdett el tölteni. Bármikor megmérve, minden fázisban pont a részletes leírásának megfelelő feszültségekkel és áramokkal tölt. Épp amennyi szükséges.
Tehát ebből kiindulva, szerintem az a töltő nem megfelelő. Illetve, meg kellene méri, hogy amikor tölt, akkor milyen feszültséggel/árammal, és amikor 20 másodperc után feltöltve jelzi, akkor valójában milyen feszültség és áramerősség van. Tölt-e tovább valamivel, vagy lekapcsol és kész?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Peter.70 #37257 üzenetére
Egyébként egy jó cikk.
A 7 év már a gyári akksiknál is kezdhet kritikus lenni, de van aki 10-12 évekről beszél. Az utángyártottaknál még furább a helyzet, szóval elképzelhető, hogy már az akksi sem az igazi.
Hozzáteszem az enyém is merült már le, gyári, Honda, és a töltő még bőven simán töltötte, és az akksi is működött. Idén először kezdett el egyre lassabban önindítózni, a telet már nem vártuk meg, gyári akksit rendeltünk helyette.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz Peter.70 #37262 üzenetére
Jász akkut használtam az astrában, 6 évet simán elment nálam ( egyet meg az előző gazdánál). De volt ismerősöm, akinek fél év alatt tönkrement! Ez a Jász-Akku egyébként itt van a környékünkön, korrektek a srácok, egy másik ismerősömnek kicserélték simán, miután megmérték és látták, hogy k@ki lett neki ...
Én már úgy vagyok ezzel, hogy döglött meg nálunk Banner, Best Energy, Jász Akku, meg valami más noném... Most Exide Premium lesz amit venni fogok! Nem akarok arra gondolni, hogy mikor hagy cserben a kocsi egy olcsó akksi miatt!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen