- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lazac_
tag
válasz szabonagyur #53012 üzenetére
Indexes Jazz fórum / FB Jazz csoport alapján 80k km-nél én inkább kértem a City-mnél EGR csatorna tisztítást is szelepállítás mellett. Nem volt hibajelenség (és nem kértem képkészítést, szóval fogalmam sincs, hogy nézett ki nálam), de "nagypapa" autó volt 60k koráig, nem akartam idáig jutni vele, ez egy 136 ezret futotté:
-
lazac_
tag
válasz szabonagyur #53207 üzenetére
Mintha új lenne! Ahol lakom, áll egy fekete City, ma láttam először napsütésben, hát... Mint amit szándékosan csiszoltak körkörösen homokkal. Az első képen a szélvédőn ott a rendszám. Fel is merül a kérdés részemről, hogyhogy a központi nyilvántartás szerint Honda GE4 a típus, míg nálam Honda City?
-
lazac_
tag
válasz szabonagyur #53211 üzenetére
Szigetszentmiklósi vagyok. Elég jól tolhatta a reklámot 10-12 évvel ezelőtt a csepeli Honda kereskedés (ami már nem is Honda...), mert itt a Csepel-szigeten általában többet látok City-ből, mint másfelé.
Amúgy tegnap került vissza a nyári szettem a gyári acélfelnikkel, meglepődve vettem tudomásul, hogy a wheel-size.com tévedésben van az ET55-jével kapcsolatban, szóval ha 6G VTI felnire adom a fejem, nem lesz szélesebb nyomtávom, csak amennyivel a szélesebb felniből adódik (uszkve kettő):Az autóm, párásan-álmosan (egy éjszakai 12 órás műszak után még megálltam fényképezkedni):
-
lazac_
tag
válasz JoolsNOS #53401 üzenetére
Jelen! Nálunk ellepték a mosókat az autók, sorállás volt mindenhol, én csak az üvegeket mostam le egy benzinkútnál, hogy kilássak hazafelé menet. Inkább ez a homok, mint az őszi gyűlöletes pára... bár a City ezerszer jobb, mint a Twingo-m volt, pláne most, hogy 12év után először fel lett töltve a klímája. Itthon a tetőablak már jobban zavar...
Nálam a hátsó kerekek rohadtak fel, amíg nem kapott lehelletvékony zsírréteget.[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
Hogyan lehet City-t "ültetni"? Nyomd ki a fékpedált a motortérbe 50km/h-ról...
[link]
BTW jó móka volt a tréning, de baromi rövid/kevés az egy alkalom, cserébe nem olcsó (bár a Totalcaros ár jóval a listaár alatt volt), itthon a belső kamerás felvételeim visszanézéséből meg annyit megint megerősítettem magamban, hogy éles helyzetben továbbra is 99-100% között a közlekedésre kell figyelnem, különben esély nincs a korrekcióra...[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
válasz TaylorPro #53550 üzenetére
Nekem 8e-t mondtak töltésre első blikkre, aztán a lefejt gázmennyiség megmérése után lett 10e (számla persze nuku). Tisztításra 5e + pollenszűrő volt az ajánlat, de egy órára nem volt időm otthagyni az autót. Hozzáteszem a City gázmennyiség-igénye nem volt ott a fali tabellán, a Jazz lett alapul véve (pedig biztos van valahol adattábla is).
-
lazac_
tag
válasz szabonagyur #54083 üzenetére
Megfogadtam, hogy legközelebb longlife H4 izzót teszek a Citybe, ha kiég, a tökömnek van kedve összekaristolni a kezem könyékig évente, de ez a mall.hu-s NBU laser ár annyira pofátlan, hogy berendeltem én is kipróbálni. Néha nem is értem magamat. Amúgy 5-10 perc/oldal a csere közönséges madarasteszkós parkolóban, telefonfénnyel, csak egyszer a téli hidegben sikerült elrepesztenem a dobbetétet, mert nem akaródzott hajlani.
-
lazac_
tag
válasz szabonagyur #54148 üzenetére
Nem szabad megállni 5e-nél, 700 fordulattal a cél előtt...
Érdekesség: csütörtök délben megjöttek a mall.hu-s akciós Osram NBL izzók, erre ma délután kiégett a kocsiban lévő balos Silverstar 2.0...
-
lazac_
tag
válasz tboldi #54273 üzenetére
CD váltóé lesz az - ahogy elsőre irtad -, gondolom elő van készítve a kábelezése a könyöklőig.
-
lazac_
tag
Nekem is volt egy kis szabadidőm végre, a még márciusban vett 6gen Civic VTI felni eljutott a festési fázisba csiszolás/gittelés után, tegnap töltőalapozás, ma pedig az autóm színére kevert sprayből letüsszentettem az erkélyen a szomszédok legnagyobb örömére, most pedig keményedik a lakk (remélem ).
-
lazac_
tag
válasz demars #54576 üzenetére
Megyek, keresek akkor egy kátyút, mert nekem a klíma és a tükör/hátsó fűtés égett ki, s mivel szimmetrikusan vannak, sötétben gondolkodnom kell melyik-melyik, de előtte felteszem a mankókereket, hogy nagyobbat üssön...
@szabonagyur {54552} Ha van használati útmutatód, abban benne vannak az izzók teljesítményei, legutóbb kifényképeztem az első ködlámpa miatt, bár igazán lehetne valami egységes kód ezekre is, mint az "AAA" elemre ("5W"=W5W, "5W borostyán"=WY5W, "21W"=P21W, "21W borostyán"=PY21W, 21/5W=P21/5W, belső világítások 31mm szofiták elvileg, 8W, de ez ritka, ha nem LED-re cserélnéd, a 10W is OK)
Mondjuk a ködzárófényre tartalék izzót tartani... hát, volt már itt valaki, aki ismert valakit, akinek a szobatársának a vejének a fiának szomszédjának kiégett?
City izzók -
lazac_
tag
Ebay/Aliexpress? Szerelt Y-kábelből levágni, ami kell vagy ha van krimpelő szerszám.
-
lazac_
tag
Nekiestem a Citynek, kész az idei mekaful tyuning, ez a "rejtett" rendszámtáblatartó legalább 5LE/db, jól sejtem?
Illetve szomorúan vettem észre, hogy a tankbetöltő körül igen csipás a lemez (-10LE ). Érdemes ezt megpiszkálni házilag valami passziválóval, vagy szétszedés és teljes hozzáférés nélkül nem sokat ér?
-
lazac_
tag
válasz flegga92 #55342 üzenetére
Innen rendeltem, 4 nap volt szállítással. Igaz sok értelme nincs, de vérszemet kaptam, miután valaki az egyik FB Honda csoportban ilyet keresett...
-
lazac_
tag
City / Jazz tulajokat kérdezném: az oldalablakok leengedésekor nem törli le az esőt semmi, nincs vízlehúzó gumi ezekben? Előd francia kisautóban elég kényelmes volt belülről "körbetörölni"...
-
lazac_
tag
Jó lehet az L13A motorral szerelt City-be esetleg a Total Quartz 9000 Energy 0W-30? Kauffertől 4l meglenne 8e alatt személyes átvétellel, jóval olcsóbb, mint a Motul. Gépkönyvében egyébként is ACEA A1/C1 ill. ACEA A3/B3 van.
-
lazac_
tag
válasz tboldi #56871 üzenetére
Ez már inkább olajtopikba való, de közben megleltem feltehetően a fentebb linkelt Total viszonylagos olcsóságának okát is, 2003 óta nem 100% (full) szintetikus, ahogy az a flakon alján a címkén is látszik. Ettől még lehet jó, de elgondolkodtató...
CÍMKE[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
válasz tboy93 #57238 üzenetére
Off autóval 2 héttel a jogsim megszerzése után nyaralni mentünk, besz*ptam a kormányzárat én is, volt egy negyed órás pánik... Aztán el akartam tekerni a kormányt, hogy jobban belássak a gyújtáskapcsolóhoz, akkor állt össze a kép, mert 8 évesen egyszer bekattintottam fater kocsiján. Szóval nem emlékszem, hogy tanították volna.
-
lazac_
tag
válasz tboy93 #57303 üzenetére
Fotelből okoskodva, a pontos típust nem ismerve is biztosra veszem, hogy nem kell leszerelni a kormányt, a kormány mögötti burkolat 2 részből áll, alul kell a csavarokat oldani, majd szétpattintani, a kormány balra 90°-ba tekerésével pedig hozzáférhetővé válik magát a kapcsolót tartó 2 kis csavar (a képeden 25. jelölés), azokat kicsavarva kivehető a kapcsoló, és a füles csatlakozó oldható. A kormány magasságállítót kellhet még bizergálni, hogy lejöjjön az alsó burkolat.
-
lazac_
tag
válasz szabonagyur #57472 üzenetére
Részvétem. Egy alkalommal egy parkolóban utána mentem egy ajtózónak, aznap délelőtt mostam le a kocsit, tudtam, hogy ott addig nem volt sérülés, s ahogy állt ki mellőlem, láttam a pöttyöt, szerencsére csak a díszlécen jött elő a fekete műanyag szín a fényezés alól. Megállt, kiszállt, a nője is, gyakorlatilag nekik állt feljebb, mert az semmi, különben is csak 2e forint egy javító festék. Megköszöntem a korrekt hozzáálást, és balesetmentes közlekedést kívántam.
Múlt héten sajnos csak magamat állíthattam meg, miután megpróbáltam arrébb tenni egy aluljárót...
-
lazac_
tag
válasz szabonagyur #57509 üzenetére
Márkaszervizben lehet venni csak gumit, illetve Zsemito-ról is lehet rendelni.
Sajna City nincs a listájukban, így magamnak Valeo Compact Revolution-t vettem, de már bánom, hogy nem gyárit, hülyén is áll, meg hangosabb is. Ha nagyon esik, akkor mondjuk hibátlan. Illetve felkentem valami áruházas víztaszító vackot, na az nagyon bevált, 70km/h fölött már annyira pergett a víz, hogy tényleg nem kellett törölni. -
lazac_
tag
válasz BlacKSouL #58032 üzenetére
Cityben sem szeretem, hogy az első szélvédőre spriccelésnél még el sem indult a szivattyú, de már félig végigment a lapát... (a Renault Twingomban megoldott volt a késleltetés). Hátulról meg lespórolták a törlőt, arra nincs gondom, a fűtőszál mondjuk lehetne erősebb.
-
lazac_
tag
Próbált már valaki Philips H4 LED-et halogén helyére? Tavaly december környéke óta kapható a 2. generáció belőle, érdekelne sima reflektoros fényszóróval tapasztalat.
Philips X-tremeUltinon gen2 LED -
-
lazac_
tag
válasz Aladdin #58417 üzenetére
Köszönöm, ezt az albumot megtaláltam, ez a Narva csak kipróbálni volt nálad? Igazából a Narvánál a hűtés megoldás nem igazán szimpatikus.
flegga92 NBU Laser van most nekem is, hát esőben ez sem egy csoda, ha a led fénye még ennél is rosszabb, akkor azt hiszem beljebb maradok 45e forinttal...
yodamester10 Köszi neked is, refivel nagyon ritkán van alkalmam közlekedni, elég zsúfolt a Csepel-sziget. -
lazac_
tag
válasz yodamester10 #58420 üzenetére
Előző off autómmal az utcáról beestem egy itthon ismert autóklub egyik (azóta megszűnt...) vizsgabázisára, a hátsó rendszámtábla világítást ott helyben meg kellett oldanom, különben nem mehetett volna fel a sorra a kocsi. Megkapirgáltam a korrodált csatlakozót, összedugtam, felvillant úgy 6mp-re, mondták, hogy a vizsgálat idején működött... Illetve úgy elfáradt az irodában dolgozó hölgy, hogy pont a lengéscsillapító mérésének idejére kellett a kocsim jobb elejére dőlnie megpihenni. Előttem és utánam is nepperek jöttek-mentek, gondolom a rutinjuk részévé váltam.
Amíg a kocsim a fényezőnél volt (megpróbáltam elvinni egy aluljárót, de nem sikerült...), a kistesóknak estem neki itthon:
[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
Nem típusfüggő, alapból egyik felszereltségi szinthez sem járt a gyári szőnyeg (lásd 2005-ös extralista). A rögzítő kampó pedig a gyári szövetszőnyeg tartozéka, nem az autóé.
-
lazac_
tag
válasz szabonagyur #58474 üzenetére
Tavaly vettem bontatlan gyári szövetszőnyeget, még bosszantott is, hogy nem lesz hová akasztanom, de ott volt a csomagolásban a kampó és csavar (az ülés síntakaró műanyagot nem akartam a téli hidegben eltörni, ezért egyelőre még nem szereltem mondjuk be).
-
lazac_
tag
válasz flegga92 #58539 üzenetére
Tegnapi velencei Honda találkozó facebook esemény alatt volt hirdetve kimért mtf3 3500/L-ért.
[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
válasz yodamester10 #59315 üzenetére
Egészen odáig merészkedtem, hogy "rejtett" keretet vettem, aztán egyszercsak kiderült, hogy a gépi mosó nem a barátja... (még egy indok arra, hogy ne használjak gépi mosót, mit kaphat a fényezés, ha ezt műveli egy lemezzel)
[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
Annyira jellemző, hogy nincs City...
-
lazac_
tag
válasz Graphics #59422 üzenetére
Én is ezt gondoltam sokáig, aztán vettem egy Jazz vezetőoldali napellenzőt, hogy szereljek bele kijelzőt a tolatókamerának(mégse a gyárit b@sszam szét ) Egyrészt teljesen más a mérete, másrészt a Jazz kopogós műanyag, a City párnázott műbőr. A tolatókamerát kínából rendeltem, olyat, ami a rendszámtábla-világításba van építve, ekkor tudtam meg, hogy a Jazz-é teljesen más, noha hasonló az alap forma. Ez amúgy csak a jéghegy csúcsa. Minél több dolgot (és így különbséget) ismerek meg, annál inkább viszket az ujjam a FB Jazz csoport kilépés gombja fölött...
-
lazac_
tag
Tavaly 60e-ért vettem jó állapotú VTI felnit, a fentebbi linken a legolcsóbb 15" 4x100 ET45-ös felni 27e forint, és ~8,6kg, míg ez a gyári honda bő egy kg-al könnyebb. Mondjuk mivel nekem itt volt helyben, és amúgy is a kocsihoz akartam színezni, nem is volt kérdés, hogy mit vegyek, mert így jó volt hozzá a gyári csavar is, nem kellett központosító sem.
-
lazac_
tag
Ma végre kapott egy kis hővédelmet a Citym, első ajtókra Llumar AIR90, hátra ATR20, remélem ér is valamit majd, bár eleve világosabbat szerettem volna hátra is. A pótféklámpánál nem lett körbevágva, nem tudom, szóljak-e emiatt még most, vagy nem foglalkoznak ilyennel műszakin? (számlás, műbizonylatos telepítés volt)
Ezek is megjöttek, de csak linkelve merem ide, nehogy lincselés legyen. Ha eláll végre az eső, bedobom őket kipróbálni (szigorúan zárt pályán).
-
lazac_
tag
EGR csatornát is érdemes kitisztíttatni 100e+km fölött az esedékes szelepállítás alkalmával, főleg ha normál benzinnel, rövidtávokon volt használva, meg a klíma/vízpumpa/generátor szíjat is illik megnézni időszakosan, cseréjével együtt jár a görgő cseréje is. A benzintank nyílásnál belül, a kerékjárati ívben meg tud ülni a sár, mosásnál ki kell csapatni (az enyém valószínűleg nem volt, csipásodik is). A rádió megförmedése ugyanúgy történik, mint a Jazznél, 10e körül javítják (egy párszáz forintos IC cseréjével), viszont valamivel nehezebb hozzáférni, mert a középkonzolt is le kell szedni. Felniméret sok helyen rosszul van fent, a 14-es gyári acél ET45, nem pedig ET53.
-
lazac_
tag
No én meg pont most akarok rászokni az Auchan 98-asára, mert viszonylag közel van, és elég jó áron is. Ne tegyem? Hozzáteszem Envi, Lukoil, Auchan 98, Mol 95 és 100-as benzinnel is itattam a Citym (legutóbb az Aldi önkiszolgálót próbáltam ki), eddig egyikkel sem volt problémám, egyedül a Shell 100-as benyától éreztem azt, hogy simábban járt és harapósabb lett a motor, kevesebb fogyasztás mellett, de annak horror ára van...
-
lazac_
tag
válasz szabonagyur #60678 üzenetére
Nálam minden tankolás jegyezve, plusz a szervizmunkák, műszaki vizsgák, egyszeri lakatolás+fényezés, így 24Ft/km a költség.
Nincs benne a kötelező, az új garnitúra téli és nyári gumik, a vti felni és az annak fényezéséhez felhasznált csiszolóanyagok, gitt, festék, 2K lakk, töltőalapozó, egy gyári City szőnyegszett, Rezaw csomagtértálca, 2db Honda Fit Aria makett ebayről, utóbbiak szintén fényezve a maradék anyaggal, CD-tár-->mp3 adapterből kettő, mert egy rendelésem azt hittem, hogy elveszett, aztán mégse, szemüveg tartó a napellenzőre, rendezőtáska és háló a csomagtartóba, melegfényű ledes belső és hidegfehér csomagtér világítás, Philips H4 LED fényforrás, melegfényű Philips W5W helyzetjelző, lidl üléshuzat, extol akkutöltő, Skyfol fóliázás A oszloptól hátra, mosások, fusso wax, mikroszálasok, gumiápoló, kutyafüle...
-
lazac_
tag
Lassan 100e km, esedékes lett az olajcsere (Motul 0W30 lesz most), szerintem én vagyok az első, aki hozzányúl az olajleeresztő csavar alátétjéhez... Alig jött le a csavarról, olyan pereme volt már belül, meg laposabb is lett vagy 30%-kal...
Illetve lemostam az elmúlt heti homokos esőt, felkerült megint a fusso wax, és megint bosszankodtam, hogy a falcokban megragad, alig lehet kiszenvedni, ha nem sikerül, akkor meg ott fehérlik... Van erre valami tipp? -
lazac_
tag
válasz FollowTheORI #61516 üzenetére
Bizony, ez a top tether rögzítőpontja gyereküléshez, én direkt ilyen 3 ponton rögzíthető ülést kerestem a Citybe a lurkónak, mikor megláttam a kezelésiben, hogy van benne ilyen.
Jazzben is van 3. rögzítőpont, de csak mint opció, alapból csak egy csavarmenet van a tetőnél.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Hardcore café
- alza vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Crypto Trade
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Starfield
- BestBuy topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest