- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Leica kamerákat kap a Xiaomi Mix Flip 2 is
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
Házimozi haladó szinten
Ebben a topikban alsó-középkategória feletti rendszerekkel foglalkozunk, de bármilyen házimozival kapcsolatos kérdésre (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
Ha nem vagy járatos a témában és kezdő szett vásárlásában kérsz segítséget, kérlek kérdésedet itt: Házimozi belépő szinten tedd fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorian
félisten
válasz
denesdr #168645 üzenetére
Biztos van nálam is. De csak a mòdushoz kapcsolòdò 35 Hz-es kiemelèst tapasztaltam, attòl meg örülök, h dsp-vel megszabadultam.
A leìrásokban viszont a szoba leghosszabb mèretèhez kapcsolòdò frekvenciáròl ìrtak, ott nálam nem látom, h jelentkezne.
Mondjuk nálam a szub mögött csak parapetig van fal, felette ablak; a mellette lèvő merőleges fal pedig ott egy dupla erkèlyajtò. Ezeken gondolom sok mèlyfreki egyszerűen távozik.
-
Dorian
félisten
válasz
denesdr #168639 üzenetére
Nagyon egyszerű, 45 Hz.
Ha jól értelmezem a szoba-nyereségről írtakat meg a szubom gyári és szobámban hallgatási helyen törtét mérés összevetését, nálam ilyesmivel nem nagyon lehet számolni.
(A szoba hátulról nyitott, L alakban más helyiség csatlakozik) Ez a hátsó fal 9m-re van, de 20 Hz körül nem veszek észre a méréseken semmi nyereséget, gondolom mert oldalirányban tovább tud menni a mély nagy része. -
-KP-
addikt
válasz
denesdr #168631 üzenetére
Jó de ettől még a módus által kapott extra hangnyomás nem más, mint egy kvázi torzítás. Ráadásul a módusnak nem csak az a tulajdonsága, hogy a hangnyomás magasabb, amit simán eltüntetünk a flat átvitellel. Sajna az adott frekvencián az utózengési idő is jóval magasabb.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #168615 üzenetére
Simán lehet, a PLF mozis drivereket mind kiadták a népnek. Hülyék lennének a legjobbakat egyetlen cégnek adni, hogy megint hozzak egy autós hasonlatot, a Michelin is olcsón kínálja a Koenigseggekhez kifejlesztett gumikat, mert ettől csak jobban megtérülnek az eszetlen pénzek, amik egy ilyenbe bele tudnak menni. Egy driverért senki nem fog milliókat fizetni, főleg úgy, hogy évente lezúzzák őket a mozik (olyat is hallottam, hogy heti 3 csere volt).
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #168608 üzenetére
Hallottam, persze, innen a rajongás. A Dolby az SLS-t ahhoz találta ki, hogy az Atmos referencia szettje legyen, pénz nem számít alapon. Ezen kívül csak a Christie Vive-ot ismerik el referenciának, azt is hallottam, tényleg az. Az egyetlen dolog, amit elrontottak, hogy az erősítőik hűtése lényegében nem létezik, de nagyon tömörek, ezért egy saját légkondi kell nekik.
-
BBéci
legenda
válasz
denesdr #168596 üzenetére
Köszi, tisztában vagyok a lehetőségekkel, de maradok a gyáriaknál. Inkább engedek a hangminőségből, vagy többet fizetek.
Bármennyire furcsa, engem szinte teljesen kielégít egy B&W DB4S. Lehetne hangosabb, mondjuk 110 dB, de amit 99 dB alatt produkál, az lenyűgöző. A következő lépcsőfok DB1D, DB2D már kegyetlenül drága, szóba sem jöhet. A DB3D talán, de annak csak 20 centisek a hangszórói, kicsinek vélem. -
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #168148 üzenetére
Pont, hogy kb. csak PA-ban prioritás a hangminőség, míg házimoziban a haszon. Tudják, hogy a PA-t úgyis havonta kukázzák, mert az idióta koncertezők pusztítják, nem kell azzal pörgetni a piacot, hogy "hoppá, hatalmas munkával 0.1%-ot javítottunk a hangminőségen". Ezért van az, hogy például a JBL Pro máig 20 éves modellekből él, mert megalkották a legjobbat a jelenlegi technológiákkal, és nem hazudják azt, hogy van tovább a dinamikus hangszóró vonalán.
#168147 denesdr:
Driverek értéke: $2400.
Doboz értéke: nemes becsléssel $100.
Kábelek és csatalkozók értéke: $5.
Munkadíj: 2 nap, amerikai bérekkel az kb. $480.
Összesen: $2985.
Piaci ár: $4845.
Le se tagadhatják, hogy házimozi a cél. -
bteebi
veterán
válasz
denesdr #168060 üzenetére
Talán a legutolsó budapesti (art'otel-es), azt hiszem 2006-os high end shown történt. A vége felé bementünk egy bemutatószobába, ahol egy fickó saccra egymillióért (2006-ban!) árult néhány centis mini fakorongokat (talán 5-10 db volt egy szettben, ében vagy mahagóni, vagy valami extrább fafajtából), amiket ha a hangfalakra, meg a szoba különböző pontjaira tettél, akkor sokat javítottak a hangminőségen. A demonstráció érdekében nem is kicsit növelte a hangerőt.
-
gab1ka
senior tag
válasz
denesdr #168069 üzenetére
Igen, ő biztos egy lojális munkatárs volt, aki vette a fáradtságot hogy ott azt a pár embert meggyőzze, hátha ezzel a vállalat akinek dolgozik majd nagyobb profitra tesz szert, amiből persze ő semmit sem lát majd, hiszen a cég tudta nélkül hajtotta végre a manővert.VAGY egy másik kábelcég beépített embere lehetett élethű "alkalmazott" maszkban és álcában és jól alá akarta ásni a konkurencia hírnevét.Lehet ez utóbbit majd meg is filmesítik.Hát..jesszusúristendemostkomolyan...
Érdemes amúgy elolvasni a linkelt beszámoló másik felét is ahol a másik emberke is hasonló fucsaságokról számol be.Különösen az a rész a jó ahol a demozó "elfelejti" hogy melyik számot is játszotta le az előbb.A cd-ről amit ők állítottak össze
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #168060 üzenetére
Volt még valakinek a lámpás demója is, amikor azt akarták mutatni, hogy a mezei villanydróthoz képest mennyivel több áramot képes átvinni, ezért rákötöttek egy lámpát, és cserélgették a kábelt. Az egyik normális AV újság odafutott, lebontotta, és kiderült, hogy két táp volt, a saját kábelükbe nyilván több áramot küldtek.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #167983 üzenetére
Az már az egyéni ízléstől függ. Viszont korábban is elhangzott, hogy szarból nem lehet várat építeni, egy neutrális sub nem fog mellbe vágni, míg egy hideg igen, és a hidegből lehet neutrális karaktert varázsolni, amikor épp arra van szükség, fordítva ez nem működik. Ezért mondom azt, hogy a hideg objektíve jobb, mert amikor úgy akarom hallgatni, akkor csinálhatok belőle neutrálisat, ha pedig mozizom, akkor hagyom érvényesülni a gyorsaságát.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #167950 üzenetére
Ez olyan, mint a Klipsch érzékenysége. Annyi az, ha úgy mérsz, ahogy ők. Az ASUS például (szerintem) úgy mérte a zajt, hogy eloszlatta nagyobb spektrumon és levágta a tetejét, pl. 48 kHz módban úgy mérte, mintha 192-re lenne kapcsolva, így lesznek a nagyon szép számok. Ilyet én is csináltam, amikor nem egy papíron kellett szerepelnie az összegnek, hanem tényleg a zajküszöb körül vizsgálódtunk.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #167947 üzenetére
Itt azért sokkal szebbeket írnak róla.
#167948 FJC: 138 dB az elvi maximum, nem 131. A legjobb önálló DAC-k tudnak 132-136 körül teljesíteni, lásd pl. a TI oldalán. A mozgóablakos csalással viszont bármennyi lehet, egyszerűen eltolod a két feszültségpontot.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #167944 üzenetére
Oh, a valóságban szükséges rész kimaradt: ezeket a DAC-ket használják máshol is, például orvostudományban. Egy agyi hullám bőven mikrovoltos nagyságrend, de akár alatta, ezért hatalmas szükség van 1 Volthoz képest akár 160-170 dB-re, ha valamit stimulálni akarunk, például csigába ültetett hallókészüléken. Itt a zaj nem opció, mert ilyen kis jelszinten is hatalmasnak érzi, aki viseli. ADC-nél szintén szükségünk van kimagasló SNR-re, például szeizmikus aktivitások vizsgálatánál. A talaj nagyon finom mozgásából (<1 Hz), a Föld mágneses teréhez képesti indukált áram (<-120 dB) mértékéből tudjuk napokkal vagy hetekkel előre megmondani, ha kitörne egy vulkán.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #167944 üzenetére
Ez az érték a minimális és maximális jelszint között van. Egy DAC-nál általában a csúcstól, a TI darabjainál például általában 8 Volttól mérik, szóval azt hihetnéd, hogy a valós SNR még rosszabb. Viszont ha csillapítod (amit már az IC belül tud), akkor nem csak a csúcs, de a minimum is lefelé mozog, lényegében bármelyik két pont közt lesz 120-130 dB SNR-ed. Ha a forráshoz képest dinamikusan változtatod, például egy -20-as hangnál ennyivel lejjebb tolod a csillapítást, de a jelszintet pedig fel, akkor lesz 140-150 dB-ed. Ezért van sokszor 90 dB-s DAC-oknak is 120-as mért SINAD-ja. Analóg áramkörnél már csak annyi dolgod van, hogy minél jobban kiszámold, hol nem érnek össze az elektromos és mágneses erővonalak, tehát ott minél kevesebb zaj kerüljön be, és a végső érték ezért tényleg attól függ. Ettől még nem az a nehezebb munka, szinte mindenhol eléggé rendben van.
-
alphamooncam
őstag
válasz
denesdr #167872 üzenetére
Nem.
Nálam egyáltalán nem preferencia a vonalzó egyenes frekvencia válasz. 3dB-nél többet biztosan nem emelnék, vágni meg nem ugyanaz mint emelni, és biztosan ott sem esek túlzásokba.
Korábban már szóvá tettem az elharapódzott brutális teljesítmény igényeket szub illesztésére.
Koránt sem lenne szükség ilyen brutális teljesítményű szubokra, ha nem pl. 64x-es erősítést kívánna meg egy-egy digitális szobakorrekció.
Ez láthatóan rengeteg pénzt emészt fel, fele-harmad annyiból ki lehetne hozni a mély szekciót, ha nem EQ-ban és hegynyi méretű szubokban gondolkodnának mozisok.
Szerintem.
-
VoidXs
nagyúr
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #167860 üzenetére
És ameddig be nem üti a fejét, addig szép egyenes is lesz, számottevő torzítás nélkül. Ha a torzítás jönne, az erősítő megfogja. Ezáltal az egyetlen dolog, amit csak durva effekteknél hallhatsz, akkor is csak ha megüti azt a rossz frekvenciát, hogy nem olyan hangos. Zenére például garantáltan tökéletes az ilyen mértékű korrekció is, annyi teljesítménye van egy ilyen subnak.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #167851 üzenetére
Fel lehet írni ugyanezt a görbét úgy is, hogy lejjebb van a target, ekkor a max boost 6, de ettől még ugyanaz lesz, csak zajosabb. A legesleghangosabb effekteknél nyilván clipbe fut, de az aktív házi subok folyamatosan ott táncolnak alapból is (gyárilag is 20-30 dB-vel vannak DSP-zve), nem lesz feltűnő, csak nem az összes effektet teszi rendbe, hanem csak a 95%-ukat.
#167852 Tamoo: Nem az a kioltás, hanem minden más az erősítés. Ezért nem annyira bánja az EQ-t. Egy kioltás szűk tartományon jelenik meg.
-
alphamooncam
őstag
válasz
denesdr #167767 üzenetére
Nem olvasom az AVX-et, biztos vannak hasonlóságok a Ph-el, de miből gondolod, hogy nekem ott, abban a helyzetben volt valami preferenciám?
Nem az enyém volt a kábel, amit kipróbálásra kaptam kölcsön, mindössze lehetőséget kaptam hogy a saját rendszeremben kipróbálhassam.
Alapvetően szkeptikus vagyok, ezért akarok mindent kipróbálni mielőtt fizetek érte, és ez nem csak a hifizésre vonatkozik hanem úgy bármire, ahol lehetőség van rá.
Itt pl. elégedett voltam a rendszerem hangjával, nem állt szándékomban cserélni.
Azt hiszem ezt hívják kiváncsiságnak.
Tovább megyek, a tanulás is a próbákon alapul, meg a tudományok is...
Az általad említett kiszámíthatóság, tervezhetőség, fontos dolog, de csak ezután következik, és én azt mondom, hogy ismerünk jópár paramétert, de nem mindet.
Hangmérnökök szerint nekünk embereknek, a hallásunk nem túl egzakt, viszont összehasonlításnál már egészen minimális különbségeket is észlelünk.
Ezt a jelenséget használják ki keveréskor, maszterelésnél stb. akkor amikor referencia zenéket illesztenek be, hallgatnak rendszeresen a munkáikat ellenőrizendő.
Ezt az általánosan elfogadott és bevett gyakorlatot lehet akár tudományosnak is nevezni. Szerintem.
-
-
válasz
denesdr #167712 üzenetére
Tényleg bele mehetnél mert érdekel. Meg aztán jelen esetben az alacsony hatásfok alatt mit értesz, melyik paraméterére gondolsz?
Első ránézésre az Ultimaxok is autóba készültek és mellé kivállóak szobai körülmények között is. (?)
No meg aztán az audioholics tesztben említett SVS sb3000 sem egy óriás doboz.. ha csak ezt a részét nézzük. Cserébe még ezt is írják: "The very linear motor with very low distortion makes this a good choice for a speaker with subwoofer performance." -
Quetz
őstag
válasz
denesdr #167625 üzenetére
Megnéztem, az új Denonok lekapcsolt végfokok mellett 180W-ig hozzák a Hypex nagyságrendű THD+N-t, az NC502mp modullal. Ha pedig duplázódna a rca2xlr kábel esetén a feszültség, akkor a maximumot is kitudják hajtani a végfokból. hmmm... le kell győznöm a sötét oldal csábítását.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #167558 üzenetére
Én ennyire nem mértem nagy különbséget, nekem pont kijött, hogy a 4 Ohmos mérésen fele akkora, mint aminek ők mondták. Persze hiszek az írásnak, azzal a modellel nem volt dolgom, csak durva, hová fajultak.
#167559 Dorian: Van belőlük újrakevert Atmos sáv az UHD lemezen, az tud 7.1 lenni. Amúgy nem PC-d van? Ott vagy 10 külön módon be tudod állítani az 5.1-7.1 felkeverést, akár automatán.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #167250 üzenetére
Zárt dobozban megszólalni sem tud, próbáltuk. Tényleg kell hozzá a nagyon alacsony hangolású reflex, de le fog menni 20 Hz-ig, ha ügyes vagy, jobban, mint a legtöbb 12-es.
Egyébként ezeket a hatalmas dobozárakat nem értem, amiről épp mindenki beszél, 5000-ből megvan egy, ha nagyon profit akarsz nagyon sok anyaggal, akkor esetleg 10. Javaslom, hogy slotos legyen, akkor nem lesz portzajos.
-
-KP-
addikt
válasz
denesdr #167247 üzenetére
Audiofil prüntyögőnek biztos jó lesz
De továbbra is azt mondom, ezt a hangszórót vétek zárt dobozba tenni
Nézd már a cabinet design pdf-et, még a 110-120 literes reflex dobozban is kb. 27-28hz-ig ok, utána esik mint állat. Ha reflexben ilyen, akkor zártban mit várjunk?
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #167199 üzenetére
Meg lehet oldani, hogy olcsóbb legyen, de nem ez a lényeg. Sokan egyszerűen azért nem használják, hogy táplálják azt a kezdő tévhitet, hogy a nagyobb súly jobb minőségű terméket jelent. Ne tudd meg, mennyi szemetet rá lehet így sózni egyszerű vevőkre. A valóságban ez sehol nem igaz, a legjobb végfokok (D és H kategória) könnyűek, a legjobb mágneses tulajdonságok kis méreten jelentkeznek, és ha már ilyen területen vagyunk, a legjobb szerkezeti anyagok (pl. autóknál a szénszál) szintén kiemelkedően könnyűek. Hangszóró szerkezeten is nagyon sokat lehet spórolni, például az általam hallott legjobb sub (RCF S-8022) is elég könnyű a méretéhez képest. Mélyeknél a doboz fala semmit nem jelent, mert úgyis magas frekvencián okozna ez problémát, amit nem adsz ki rajt.
-
BBéci
legenda
válasz
denesdr #167199 üzenetére
Autóhifiben sok neodímium mágneses hangszóróval találkoztam, ott fontos a kis méret és tömeg. Viszont nem voltak drágábbak a többinél.
Házimozi szubládákban, amiket 1 millióért, vagy még többért árulnak, simán beleférne a költségvetésbe a neodímium, mégis maradnak a jól bevált ferritnél. -
gab1ka
senior tag
válasz
denesdr #167054 üzenetére
Nekem a szóban forgó Elac is pont ugyanolyan vízszintesen fekvő centernek tűnik mint az...összes vízszintesen fekvő center
Volt egy Monitor Audio Silver házimozi teszt, ahol a tesztelő konkrétan függőlegesen állítva használta a centert mert annyira nem tetszett neki az amit hallott és mintha épp arra utalt volna, mint amit most te leírtál.VoidXs is nemrég mondott valamit erről hogy miért nem optimális az ilyen elrendezés.A tesztre mutató linket kikeresem ha releváns, mert az előzményeimben megvan valahol.
Én magam is beállítottam az egyik álló frontot a center helyére mi lenne ha alapon, nyilván ez alma hasonlítgatása a körtéhez, az egyik egy dobozka a másik egy hang-fal (
), de azért nem kissé volt nagy a különbség az álló javára egyszerű párbeszédek esetén is.
-
BBéci
legenda
válasz
denesdr #167013 üzenetére
Köszi a kiegészítést!
Éppen emiatt hozzá kell tennem az előző hozzászólásomhoz - késésben voltam, rohantam - azt, hogy Dorian első mondatára írtam azt, hogy évtizedek óta tisztában vagyok a D'Appolito elvével, mivel 1993-óta vannak olyan hangdobozaim. A második mondatára nem vonatkozik, hiszen az nem D'Appolito. -
BBéci
legenda
válasz
denesdr #166977 üzenetére
Sosem állítottam azt, hogy nem kellenek mérések, sőt!
Viszont szerintem a meghallgatás sokkal fontosabb, anélkül nem vennék semmi ilyesmit, viszont mérés nélkül igen.
Sosem tapasztaltam Marantz hangot fedettnek, bizonyára a hallásommal van baj.Hozzáteszem: nem hallottam az AV7705-öt. Viszont jó fülű fórumtársunk szerint egészen jó, ezt elhiszem neki.
-
Tamoo
nagyúr
válasz
denesdr #166876 üzenetére
Én is valami ilyesmit mertem feltételezni.
Tegnap ahogy bekényszerkalibráltam a rendszert elég jó lett a hang a T.AMP-okkal, még sztereón is. Semmi nem indokolja, hogy a Hypex felé nézelődjek, csak a kíváncsiság...De ahhoz meg drága. Egyelőre elhessegettem (már sokadszot) ezt a gondolatot.
-
Tamoo
nagyúr
válasz
denesdr #166871 üzenetére
2.5 utas az 100%.
Évekkel ezelőtt volt RSLCR-em is, az is 2.5 utas volt.
Amikor megvettem használtan elkezdtem vizsgálni, mondom ezzel tuti valami gáz van, nem ugyanúgy szól mindkét mélyközép, még szét is szedtem.
Akkor még azt sem tudtam, hogy van olyan, hogy 2.5 utas.
-
gyurmics
újonc
-
alphamooncam
őstag
válasz
denesdr #166137 üzenetére
Párhuzamos falak alatt én akár egy henger belsejében lévő szemközti falat, vagy egy gömb belsejét is értem. A lényeg a párhuzamos szemközti falon van.
Ha eltérnek, nem pont 0 vagy 180 fokos szögben találkoznak a hullámok nem jön létre rezonancia, nem fogják egymást erősíteni, és kioltani, de abban igazad van ha szétszórod a hullámokat, úgy előbb, utóbb csökkenni fog az energiájuk.
-
alphamooncam
őstag
válasz
denesdr #166132 üzenetére
Szerintem attól nem fog bedögleni egy szoba, hogy az elsődleges visszaverődési pontokat kezeled.
Prioritások azt mondják, hogy először kell ezeket a pontokat kezelni, és a többit csak ezután.
Ha ez betartásra kerül, el nem tudok képzelni olyan esetet hogy bedöglesztené a szobát, és ilyenkor először azokat az elnyelőket kell eltávolítani, amik nem az elsődleges pontokon vannak.
Diffúzorokkal nem foglalkoztam szinte semmit. Amit olvastam róla, hogy kell neki a levegő, bizonyos távolságok alatt nem fogja tudni kifejteni a hatását. További feltétel, hogy egyenletes lecsengésű helyiségben alkalmazható, különben szintén haszontalan.
-
alphamooncam
őstag
válasz
denesdr #166126 üzenetére
" A letört sarok akár további elsődleges visszaverődési pontként is tud viselkedni, én is ilyennel szívok sajna, tényleg nem jó."
Az elsődleges visszaverődési pont az az ami, akkor is ha a szoba egy sík fala, és akkor is ha az éppen egy letörés. Mi a különbség?Vsz ugyanúgy kell orvosolni, mint a két esetben, nem látok arra okot, hogy megbélyegezzük a letört sarkot, sőt !
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #166113 üzenetére
Ezen kérdés nyomán a legfrissebb verzió (mai második release, ilyen se volt még) már tud FRD fájlokat is importálni.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
denesdr #166113 üzenetére
Küldd el, és ha nem titkosított formátum, akkor megoldom, hogy megegye.
#166112 python1: Csak rendesen méretezve van a rendszer. 10% hangerőn a PC normalizált programra ennyit tol ki (a subon a kis szoba miatt 100 dB-t jelent, és az EQ-ból ez van legkevésbé visszafogva):
Nem látszik, de mV a mértékegység. -
python1
veterán
válasz
denesdr #166066 üzenetére
Lehet, hogy tényleg nem kell nagy jelentőséget nyilvánitani ennek a dolognak, de én eléggé sok összefüggést látok, ha nem is annyira damping részében inkább a tápellátást illetően, de ezt mindig is hangoztattam.
Lehet beleugrok egy jó crown digitális végfokba, csak a teszt erejéig is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kompakt "házimozi" szettekkel és hangprojektorokkal (soundbars) tapasztalatok híján nem foglalkozik a topik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- Házimozi belépő szinten topic
- Hi-Fi-ről általánosságban topic
- Hangprojektor/Sound Projector/Front Surround/SoundBar topic
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Apple iPhone 12 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest